Jump to content
mkaragiannis

τελικα αυτα τα περιοδικα ειναι απιστευτα....

Recommended Posts

την προηγουμενη εβδομαδα ειχα αγορασει 2 περιοδικα αυτοκινητου τουσ 4τ και το DRIVE.

προς μεγαλη μου εκπληξη παρατηρησα οτι στο τεστ BRAVO το οποιο στο πρωτο περιοδικο ειναι με τη μορφη συγκριτικου και στο δευτερο ειναι με τη μορφη αναφορας, εμφανιζουν σαν αποτελεσμα επιδοσεων και μετρησεων εντελως μα εντελως διαφορετικα.. στο μεν 4Τ λενε οτι επιδοσεις ειναι καλυτερες του Bravo στο μεν DRIVE το TSI exei καλυτερες επιδοσεις. Τελικα τι ισχυει μονο το υπερτατο Ον γνωριζει.

Οι περισσοτεροι βεβαια γνωριζουμε οτι τα περιοδικα βγαζουν χρηματα απο διαφημισει και ΟΧΙ απο την αγορα του περιοδικου, απολυτα φυσιολογικο θα ελεγα (ειμαστε λιγοι τι να κανουμε), αλλα οχι και ετσι βρε παιδια....

αυτααααα αααα και καλημερες για να μην ξεχνιομαστε

Link to comment
Share on other sites

Γνωστό σενάριο και έργο ! Το μόνο που μπορεί να δικαιολογήσει διαφορές είναι το ένα αυτοκίνητο να έχει στρωμένο και ανοιγμένο αυτοκίνητο με αρκετά χλμ και το άλλο να έχει "του κουτιού" . Αν δεν σου κάνει κόπο, μια που αγόρασες το περιοδικά, δεν ανεβάζεις και τις επιδόσεις που αναφέρουν και τα δύο καθώς και αν έχουν τα ίδια αυτοκίνητα ή όχι και με τι χλμ (αν το αναφέρουν το τελέυταίο φυσικά)...

Link to comment
Share on other sites

την προηγουμενη εβδομαδα ειχα αγορασει 2 περιοδικα αυτοκινητου τουσ 4τ και το DRIVE.

προς μεγαλη μου εκπληξη παρατηρησα οτι στο τεστ BRAVO το οποιο στο πρωτο περιοδικο ειναι με τη μορφη συγκριτικου και στο δευτερο ειναι με τη μορφη αναφορας, εμφανιζουν σαν αποτελεσμα επιδοσεων και μετρησεων εντελως μα εντελως διαφορετικα.. στο μεν 4Τ λενε οτι επιδοσεις ειναι καλυτερες του Bravo στο μεν DRIVE το TSI exei καλυτερες επιδοσεις. Τελικα τι ισχυει μονο το υπερτατο Ον γνωριζει.

Οι περισσοτεροι βεβαια γνωριζουμε οτι τα περιοδικα βγαζουν χρηματα απο διαφημισει και ΟΧΙ απο την αγορα του περιοδικου, απολυτα φυσιολογικο θα ελεγα (ειμαστε λιγοι τι να κανουμε), αλλα οχι και ετσι βρε παιδια....

αυτααααα αααα και καλημερες για να μην ξεχνιομαστε

Για το DRIVE δεν εχω γνωμη γιατι δε το εχω παρει, για τους 4Τ ομως το μονο που εχω να πω ειναι οτι τα ατομα ειναι στο κοσμο τους. Πως ειναι δυνατον να πιστεψω αυτα που γραφουν οταν εχουν το manual TSi γρηγοροτερο απο το DSG??? :D Ενω τα GT, GTi and R32 τα εχουν γρηγοροτερα με το DSG? Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ περιοδικο στο κοσμο, που να δινει το manual γρηγοροτερο απο DSG, εκτος φυσικα απο τους 4Τ και τη μανια τους με τα ιταλικα αυτοκινητα

Link to comment
Share on other sites

:) - ας ειναι καλα οι καταχωρισεις των εταιριων στα καθε ειδους "τεστ" ,αυτες τα καθοριζουν ολα οταν ειναι να προτεινουν αγορα (!)

ΤΟ Παραπανω που λες εχεις απολυτο δικιο φιλε..... δυστηχως τα περοδικα βγαζουν χρηματα οχι απο πωλησεις αλλα απο διαφημισεις.....

αυριο το πρωι θα παραθεσω και τον πινακα με τις επιδοσεις και απο τα 2 περιοδικα εχει να πεσει πολυ γελιο .

το DSG καπου μενει πισω καπου παει μπροστα σε συγκριση παντα με το χειροκινητο αλλα απ'οτι εχω καταλαβει ειναι δυσκολη μια τετοια συγκριση..... εκτος και αν ειναι τοσο κομαντα οι οδηγοι των 4Τ.

------------------------------------------------------------------------------------

Γνωστό σενάριο και έργο ! Το μόνο που μπορεί να δικαιολογήσει διαφορές είναι το ένα αυτοκίνητο να έχει στρωμένο και ανοιγμένο αυτοκίνητο με αρκετά χλμ και το άλλο να έχει "του κουτιού" . Αν δεν σου κάνει κόπο, μια που αγόρασες το περιοδικά, δεν ανεβάζεις και τις επιδόσεις που αναφέρουν και τα δύο καθώς και αν έχουν τα ίδια αυτοκίνητα ή όχι και με τι χλμ (αν το αναφέρουν το τελέυταίο φυσικά)...

οκ φιλε αυριο θα σου τα αναφερω (εχω τα περιοδικα σπιτι μου)

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ Παραπανω που λες εχεις απολυτο δικιο φιλε..... δυστηχως τα περοδικα βγαζουν χρηματα οχι απο πωλησεις αλλα απο διαφημισεις.....

αυριο το πρωι θα παραθεσω και τον πινακα με τις επιδοσεις και απο τα 2 περιοδικα εχει να πεσει πολυ γελιο .

το DSG καπου μενει πισω καπου παει μπροστα σε συγκριση παντα με το χειροκινητο αλλα απ'οτι εχω καταλαβει ειναι δυσκολη μια τετοια συγκριση..... εκτος και αν ειναι τοσο κομαντα οι οδηγοι των 4Τ.

Διαφωνω. Ειναι πια γεγονος οτι το DSG ειναι γρηγοροτερο στις αλλαγες απο το manual. Οι 4Τ ειναι το μοναδικο περιοδικο στο κοσμο που επιμενει οτι το manual ειναι γρηγοροτερο. Αρχιζω να πιστευω οτι μαλλον οταν οδηγουν αμαξι με DSG το εχουν στο R tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν θέλω να κάνω κριτική απλά θα πω πως για τους 4Τ επιφυλάσομαι στις απόψεις τους.

Καλό είναι όταν διαβάζουμε κάποια περιοδικά να προσπαθούμε να ψυχολογούμαι και λίγο αυτούς που γράφουν σε αυτά. Είναι κι αυτοί άνθρωποι όπως εμείς με λάθη και πάθη. Στο ίδιο περιοδικό για παράδειγμα μπορεί να ακούσεις 2 διαφορετικές απόψεις απο τον εκάστοτε δημοσιγράφο κι αυτο γιατί ο καθ ένας κρίνει με βάση αυτά που κάνουν εντύπωση (θετική ή αρνιτική) σε εκείνον. Υπάρχει π.χ ο δημοσιγράφος Χ(πολύ γνωστός) που οδηγεί στην προσωπική του ζωή πισωκίνητο χρόνια τώρα και κάθε φορά που γράφει ένα συγκριτικό άρθρο μεταξύ ενός πισωκίνητου και ενός προσθιοκίνητου πάντα τείνει να εξυψώσει το πρώτο γιατί απλά είναι fan του πίσω άξονα! Ο άλλος πάλι είναι ενάντιος στα gadget και όποτε οδηγεί αυτοκίνητο με πολλά μπιχλιμπίδια τον πιάνει η κουμουνιστικο-Σπαρτιάτικη φιλοσοφία και βγάζει μια αρνητικότητα σε όλο το άρθρο, προτιμάει να οδηγεί ένα F40 πχ παρά ένα Enzo. Γι αυτό καλό θα είναι πέρα απο τα νούμερα και τις γραμμούλες που αναφέρονται στο στήσιμο να προσπαθούμε όσο μπορούμε να καταλάβουμε και τα γούστα αυτού που γράφει. Φυσικά κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μόνο αν μπούμε στη διαδικασία να βλέπουμε και ποιος γράφει το άρθρο και να συλλέγουμε τις απόψεις του και απο άλλα άρθρα αυτοκινητιστικού ή μη περιεχομένου.

Εγώ προσωπικά προσπαθώ όσο μπορώ περισσότερο να φιλτράρω τις πληροφορίες που μας ΠΡΟΩΘΟΥΝ και θεωρώ ως δεδομένα μόνο αυτά στα οποία βλέπω να συμφωνούν όλοι οι δημοσιγράφοι.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν θέλω να κάνω κριτική απλά θα πω πως για τους 4Τ επιφυλάσομαι στις απόψεις τους.

Καλό είναι όταν διαβάζουμε κάποια περιοδικά να προσπαθούμε να ψυχολογούμαι και λίγο αυτούς που γράφουν σε αυτά. Είναι κι αυτοί άνθρωποι όπως εμείς με λάθη και πάθη. Στο ίδιο περιοδικό για παράδειγμα μπορεί να ακούσεις 2 διαφορετικές απόψεις απο τον εκάστοτε δημοσιγράφο κι αυτο γιατί ο καθ ένας κρίνει με βάση αυτά που κάνουν εντύπωση (θετική ή αρνιτική) σε εκείνον. Υπάρχει π.χ ο δημοσιγράφος Χ(πολύ γνωστός) που οδηγεί στην προσωπική του ζωή πισωκίνητο χρόνια τώρα και κάθε φορά που γράφει ένα συγκριτικό άρθρο μεταξύ ενός πισωκίνητου και ενός προσθιοκίνητου πάντα τείνει να εξυψώσει το πρώτο γιατί απλά είναι fan του πίσω άξονα! Ο άλλος πάλι είναι ενάντιος στα gadget και όποτε οδηγεί αυτοκίνητο με πολλά μπιχλιμπίδια τον πιάνει η κουμουνιστικο-Σπαρτιάτικη φιλοσοφία και βγάζει μια αρνητικότητα σε όλο το άρθρο, προτιμάει να οδηγεί ένα F40 πχ παρά ένα Enzo. Γι αυτό καλό θα είναι πέρα απο τα νούμερα και τις γραμμούλες που αναφέρονται στο στήσιμο να προσπαθούμε όσο μπορούμε να καταλάβουμε και τα γούστα αυτού που γράφει. Φυσικά κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μόνο αν μπούμε στη διαδικασία να βλέπουμε και ποιος γράφει το άρθρο και να συλλέγουμε τις απόψεις του και απο άλλα άρθρα αυτοκινητιστικού ή μη περιεχομένου.

Εγώ προσωπικά προσπαθώ όσο μπορώ περισσότερο να φιλτράρω τις πληροφορίες που μας ΠΡΟΩΘΟΥΝ και θεωρώ ως δεδομένα μόνο αυτά στα οποία βλέπω να συμφωνούν όλοι οι δημοσιγράφοι.

Παντως φιλε μου τι φιλτραρισμα να κανεις ??? εδω οι ανθπρωποι εχουν παλαβοσει!!!!

λοιπον στο σημερινο CAR (τευχος οκτωβριου) συγκριση με BRAVO 150ps.

πρωτο βγαζουν το FIAT !!!! TΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ το TSI εχει 22,4 κιλα ροπης στις 4000 RPM

και οτι η καταναλωση ειναι η ιδια . σε τεστ των drive & 4T επικρινουν την FIAT για την μεγαλη καταναλωση

CAR (ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ FIAT)

0-100 8.2'' (FIAT)

0-100 8.8'' (VW) dsg.

DRIVE (ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ GOLF:

0-100 9.5'' (FIAT)

0-100 9.2'' (VW)

Edited by mkaragiannis
Link to comment
Share on other sites

καλα τι ψαχνουμαι να βρουμε τα περιοδικα υμνουν απο εκει που τα παιρνουν.πριν πάρω το πολο που εχω τωρα θυμαμαι σε τεστ στους 4τροχους που συγκριναν το πολο με το yaris ειχαν πει το θεικο " το yaris μπορει να μην στριβη και να μην φρεναρει οπωσ το πολο αλλα ειναι καλυτερο αυτοκίνητο" .

μπορει το αυτοκινητο τελικα να μην παιζει ρολο ποσο καλα στριβει αλλα ποσο γλιστραει................. -_-

Link to comment
Share on other sites

καλα τι ψαχνουμαι να βρουμε τα περιοδικα υμνουν απο εκει που τα παιρνουν.πριν πάρω το πολο που εχω τωρα θυμαμαι σε τεστ στους 4τροχους που συγκριναν το πολο με το yaris ειχαν πει το θεικο " το yaris μπορει να μην στριβη και να μην φρεναρει οπωσ το πολο αλλα ειναι καλυτερο αυτοκίνητο" .

μπορει το αυτοκινητο τελικα να μην παιζει ρολο ποσο καλα στριβει αλλα ποσο γλιστραει................. -_-

Πατιλικια με Yaris new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Παντως φιλε μου τι φιλτραρισμα να κανεις ??? εδω οι ανθπρωποι εχουν παλαβοσει!!!!

Δεν διαφωνώ! Στα νούμερα είναι το μεγαλύτερο τσίρκο όλοι τους. ¶λλες φορές τραβάς τα μαλλιά σου μ αυτά που βλέπεις γιατί απλά κάνανε κάποιο τυπογραφικό λάθος που καλώς η κακώς ποτέ δεν μπήκαν στη διαδικασία να το διορθώσουν σε κάποιο επόμενο τεύχος για να κερδίσουν μια ακόμη σελίδα για διαφημίσεις και άλλοτε πάλι τα νούμερα είναι τόσο διαφορετικά για ένα κάρο λόγους που ο αναγνώστης δεν υπάρχει περίπτωση να εντοπίσει. Οπότε βλέπεις τι λέει ο κατασκευαστής και υπολογίζεις λίγο πιο απαισιόδοξα νούμερα για τα ελληνικά δεδομένα μιας και οι δοκιμές του κατασκευαστή γίνονται στις πιο ιδανικές συνθήκες, καλή άσφαλτος, άπνοια, ρεζερβουάρ στο 1/4, χεράς οδηγός κτλ.

Θεωρώ πως τα απόλυτα νούμερα εμένα προσωπικά δεν έχουν να μου πούνε τίποτα για την καθημερινή πραγματικότητα του Έλληνα. Δεν κρίνω ένα αμάξι αν είναι 1χιλιογραμμόμετρο πάνω η κάτω η ροπή του ούτε αν η διαφορά στις τιμές των επιδόσεων είναι +-1δευτερόλεπτο. Θέλω να έχω μια πιο σφαιρική άποψη.Ξέρω πως πολλοί μπορεί να διαφωνήσουν μ αυτό αλλά αυτή είναι η καθαρά προσωπική μου άποψη όταν συζητάμε για καθημερινή χρήση στα μεγάλα αστικά κέντρα και όχι για κάποια πιο "ειδική χρήση" όπου οι μικροδιαφορές παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο, άσχετα αν αυτό το νούμερο είναι ρεπρίζ ή γωνία προσέγγισης.

Δεν χρειάζεται για παράδειγμα να μου αναφέρουν τα περιοδικά οτι ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση που στρίβει σαν τρένο θα με κουράσει στην καθημερινότητα της πόλης όταν κινούμε σε ευθείες γραμμές ή ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να τρίξει από ένα ποιοτικά όμοιο αλλά με μαλακή ανάρτση. Ακόμη και όταν τα τσεπώνουν από μια εταιρεία και μου παρουσιάζουμ μόνο τα (+) μπορώ να καταλάβω πως στην ακριβώς απέναντι όχθη που δεν μου δείξανε ποτέ είναι τα (-).

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός χωρίς να κουράζω. ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

" το yaris μπορει να μην στριβη και να μην φρεναρει οπωσ το πολο αλλα ειναι καλυτερο αυτοκίνητο" .

μπορει το αυτοκινητο τελικα να μην παιζει ρολο ποσο καλα στριβει αλλα ποσο γλιστραει................. ;)

Φίλε μου δεν υπάρχει καλό και κακό αυτοκίνητο τουλάχιστον όχι σε απόλυτο βαθμό. Για εσένα εμένα και ίσως και τους φίλους μας "καλό" μπορεί να είναι το οτι ένα αυτοκίνητο είναι απο τον κατσκευαστή του πολύ σκληρό και στρίβει σαν τρένο. Μια άλλη όμως κατηγορία ανθρώπων μπορεί να προτιμήσουν ένα αυτοκίνητο που κουνιέται σαν βάρκα σε τρυκιμία στις στροφές αλλά στην καμπίνα δεν κουνιέται τίποτα και δεν ακούγεται το παραμικρό.

Κάθε αυτοκίνητο έχει προσανατολιστεί προς μια κατεύθυνση και ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Είναι καλά σε κάτι αλλά υστερούν σε κάτι άλλο. Εμένα μου αρέσει ο θόρυβος της ελεύθερης εξάτμισης ακόμη και στο ταξίδι, δεν ίσχύει όμως για όλους αυτό. Οπότε δν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε εύκολα ένα μοντέλο καλό η κακό.

Ένα απλό παράδειγμα. Γνωρίζω κάποιον ο οπίος είναι επαγγελματίας οδηγός χρόνια τώρα και λάτρης οτιδήποτε μηχανοκίνητου με ρόδες. Δεν συμπάθησε και ούτε θα συμπαθήσει ποτέ τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, σε polo του 16βάλβιδο του 98 έβγαλε τις πανέμορφες 15άρες με το 45άρι (αν θυμάμαι καλά) προφίλ και έβαλε 14αρές γιατί ήθελε "μάγουλο". Αυτός ο άνθρωπος όμως στο ορεινό στροφιλίκι με τις 14άρες και το μάγουλο δεν πιάνεται ακόμη και απο δυνατότερα αυτοκίνητα από αυτό που οδηγεί. Αυτό είναι το στυλ του κι έτσι βολεύεται μπορεί το polaκι του εμαφανησιακά να φαινόταν χάλια το αποτελέσμα όμως οταν το καβαλούσε ήταν αντιστρόφως ανάλογο με την διάσταση της ζάντας.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι είναι καθαρά θέμα του τι ταιριάζει στο τρόπο που οδηγάς και σε αυτά που θέλει ο καθ ένας από το αυτοκίνητο του, οπότε δεν γίνεται να βάλουμε την ταμπέλα "κακό" έτσι απλά σε ένα μοντέλο.

Μπορώ να σου βρώ 1000λόγους που το yaris είναι κακό αυτοκίνητο και χειρότερο από ένα polo αλλά και άλλους τόσους που είναι καλό και μάλιστα καλύτερο από ένα polo.

Link to comment
Share on other sites

Πως λεει ο τιτλος του τοπικ?

"τελικα αυτα τα περιοδικα ειναι απιστευτα......."

και εγω συμπληρωνω....και "αδιαβαστα" πλεον απο μενα...!!!!!

Το εχουν παρακανει ολοι......δεν παιρνεις αληθεια με τιποτα....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν υπάρχει καλό και κακό αυτοκίνητο τουλάχιστον όχι σε απόλυτο βαθμό. Για εσένα εμένα και ίσως και τους φίλους μας "καλό" μπορεί να είναι το οτι ένα αυτοκίνητο είναι απο τον κατσκευαστή του πολύ σκληρό και στρίβει σαν τρένο. Μια άλλη όμως κατηγορία ανθρώπων μπορεί να προτιμήσουν ένα αυτοκίνητο που κουνιέται σαν βάρκα σε τρυκιμία στις στροφές αλλά στην καμπίνα δεν κουνιέται τίποτα και δεν ακούγεται το παραμικρό.

Κάθε αυτοκίνητο έχει προσανατολιστεί προς μια κατεύθυνση και ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Είναι καλά σε κάτι αλλά υστερούν σε κάτι άλλο. Εμένα μου αρέσει ο θόρυβος της ελεύθερης εξάτμισης ακόμη και στο ταξίδι, δεν ίσχύει όμως για όλους αυτό. Οπότε δν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε εύκολα ένα μοντέλο καλό η κακό.

Ένα απλό παράδειγμα. Γνωρίζω κάποιον ο οπίος είναι επαγγελματίας οδηγός χρόνια τώρα και λάτρης οτιδήποτε μηχανοκίνητου με ρόδες. Δεν συμπάθησε και ούτε θα συμπαθήσει ποτέ τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, σε polo του 16βάλβιδο του 98 έβγαλε τις πανέμορφες 15άρες με το 45άρι (αν θυμάμαι καλά) προφίλ και έβαλε 14αρές γιατί ήθελε "μάγουλο". Αυτός ο άνθρωπος όμως στο ορεινό στροφιλίκι με τις 14άρες και το μάγουλο δεν πιάνεται ακόμη και απο δυνατότερα αυτοκίνητα από αυτό που οδηγεί. Αυτό είναι το στυλ του κι έτσι βολεύεται μπορεί το polaκι του εμαφανησιακά να φαινόταν χάλια το αποτελέσμα όμως οταν το καβαλούσε ήταν αντιστρόφως ανάλογο με την διάσταση της ζάντας.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι είναι καθαρά θέμα του τι ταιριάζει στο τρόπο που οδηγάς και σε αυτά που θέλει ο καθ ένας από το αυτοκίνητο του, οπότε δεν γίνεται να βάλουμε την ταμπέλα "κακό" έτσι απλά σε ένα μοντέλο.

Μπορώ να σου βρώ 1000λόγους που το yaris είναι κακό αυτοκίνητο και χειρότερο από ένα polo αλλά και άλλους τόσους που είναι καλό και μάλιστα καλύτερο από ένα polo.

κοιταξε να δεις απο τη μια συμφωνο μαζι σου αλλα και διαφωνο ταυτοχρονα (καλο εεεε :lol: )

το πολο με μαμα αναρτησεις σε καμια περιπτωση δεν μπορεισ να το πεις σκληρο αλλα και 8α στριψει και θα φρεναρει και γενικοτερα θα σου δωσει μια σιγουρια στο δρομο μπορει να μην ειναι το κορυφαιο αλλα ειναι πολυ καλο και ομοιογενες αυτοκινητο. απο την αλλα το yaris δεν χαλαει ποτε αλλα δεν σου δινει την σιγουρια οτι θα στριψει. γνωστος που πηρε yaris γιατι οπως ελεγε δεν γνωριζει απο αυτικινητα και δεν ηθελε να τον κοροιδευουν τα συνεργεια και γενικοτερα παρα ηταν υσηχος οδηγος .μετα απο μια εβδομαδα πηγε βορεια ευβοια με την κοπελα του για βολτα και τους επιασε βροχη και σε μια στροφη του γλυστησε απο οσο μου ειπαι πηγαινε με 40 - 50 χιλιομετρα και χτηπησε στη μπαριερα και εφερε τουμπα ευτηχοσ δεν χτυπησε κανεις. δεν πηγε να το φτιαξει καν πηγε και πηρε πολο και αφου το οδηγησε για κανα μηνα μου ειπε "καλυτερα να με κλεβει η καρεντα παρα να βλεπω την ασφαλτο απο 1 ποντο μακρυα"

αυτο για μενα ειναι καλο αυτοκινητο.

τι να το κανω εαν δεν χαλαει ποτε ? τι να το κανω εαν εχει φτηνα service? τι να το κανω που στη πρωτη στραβη θα με πουλησει? το θεμα ειναι ειναι να το αγορασεις και να μπορεις να στριβεις και να φρεναρεις με ασφαλεια

για πες μου κανενα γιαπωνεζικο εκτος απο s2000 και 350z και ισως κανα 2 αλλα που να στριβουν με τισ μαμα αναρτησεις?

sorry για το μεγαλο ποστ παιδια αλλα βαρεθηκα του διαφορους ειδιμονες που ουτε αυτοι δεν οδηγουν τα αυτοκινητα που παινευουν tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ! Στα νούμερα είναι το μεγαλύτερο τσίρκο όλοι τους. ¶λλες φορές τραβάς τα μαλλιά σου μ αυτά που βλέπεις γιατί απλά κάνανε κάποιο τυπογραφικό λάθος που καλώς η κακώς ποτέ δεν μπήκαν στη διαδικασία να το διορθώσουν σε κάποιο επόμενο τεύχος για να κερδίσουν μια ακόμη σελίδα για διαφημίσεις και άλλοτε πάλι τα νούμερα είναι τόσο διαφορετικά για ένα κάρο λόγους που ο αναγνώστης δεν υπάρχει περίπτωση να εντοπίσει. Οπότε βλέπεις τι λέει ο κατασκευαστής και υπολογίζεις λίγο πιο απαισιόδοξα νούμερα για τα ελληνικά δεδομένα μιας και οι δοκιμές του κατασκευαστή γίνονται στις πιο ιδανικές συνθήκες, καλή άσφαλτος, άπνοια, ρεζερβουάρ στο 1/4, χεράς οδηγός κτλ.

Θεωρώ πως τα απόλυτα νούμερα εμένα προσωπικά δεν έχουν να μου πούνε τίποτα για την καθημερινή πραγματικότητα του Έλληνα. Δεν κρίνω ένα αμάξι αν είναι 1χιλιογραμμόμετρο πάνω η κάτω η ροπή του ούτε αν η διαφορά στις τιμές των επιδόσεων είναι +-1δευτερόλεπτο. Θέλω να έχω μια πιο σφαιρική άποψη.Ξέρω πως πολλοί μπορεί να διαφωνήσουν μ αυτό αλλά αυτή είναι η καθαρά προσωπική μου άποψη όταν συζητάμε για καθημερινή χρήση στα μεγάλα αστικά κέντρα και όχι για κάποια πιο "ειδική χρήση" όπου οι μικροδιαφορές παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο, άσχετα αν αυτό το νούμερο είναι ρεπρίζ ή γωνία προσέγγισης.

Δεν χρειάζεται για παράδειγμα να μου αναφέρουν τα περιοδικά οτι ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση που στρίβει σαν τρένο θα με κουράσει στην καθημερινότητα της πόλης όταν κινούμε σε ευθείες γραμμές ή ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να τρίξει από ένα ποιοτικά όμοιο αλλά με μαλακή ανάρτση. Ακόμη και όταν τα τσεπώνουν από μια εταιρεία και μου παρουσιάζουμ μόνο τα (+) μπορώ να καταλάβω πως στην ακριβώς απέναντι όχθη που δεν μου δείξανε ποτέ είναι τα (-).

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός χωρίς να κουράζω. :):D

συμφωνω φιλε μου με τα λεγομενα σου......

αλλα εδω υπαρχουν απροκαλυπτα ψεματα που μπορει να οδηγησουν σε λαθος επιλογη... τι γινεται σε αυτη την περιπτωση??? παλι ο καταναλωτης την πληρωνει, μονο και μονο επειδη αφεθηκε στις γνωμες του ειδικου ??? περιοδικου τυπου....

Link to comment
Share on other sites

γνωστος που πηρε yaris γιατι οπως ελεγε δεν γνωριζει απο αυτικινητα και δεν ηθελε να τον κοροιδευουν τα συνεργεια και γενικοτερα παρα ηταν υσηχος οδηγος .μετα απο μια εβδομαδα πηγε βορεια ευβοια με την κοπελα του για βολτα και τους επιασε βροχη και σε μια στροφη του γλυστησε απο οσο μου ειπαι πηγαινε με 40 - 50 χιλιομετρα και χτηπησε στη μπαριερα και εφερε τουμπα

Αυτό δεν είναι κανόνας για όλα τα yaris και ούτε σημαίνει πως δεν μπορείς να το πάθεις με ένα polo. Είναι πολλές οι παράμετροι που μπορούν να σε οδηγήσουν σε ένα τέτοιο συμβάν.

αυτο για μενα ειναι καλο αυτοκινητο.

τι να το κανω εαν δεν χαλαει ποτε ? τι να το κανω εαν εχει φτηνα service? τι να το κανω που στη πρωτη στραβη θα με πουλησει? το θεμα ειναι ειναι να το αγορασεις και να μπορεις να στριβεις και να φρεναρεις με ασφαλεια

Ούτε εμένα μ αρέσει το yaris σαν αυτοκίνητο αλλά αν ήταν να επιλέξω μεταξύ ενός polo κι ενός yaris για να κινούμε μέσα στην πολή και να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλεία μου και τίποτα άλλο θα διάλεγα το yaris γιατί είναι πολύ πιο ευκολοδήγητο, αξιόπιστο, άνετο και οικονομικό σε κόστος συντήρησης και κατανάλωσης καυσίμου.

για πες μου κανενα γιαπωνεζικο εκτος απο s2000 και 350z και ισως κανα 2 αλλα που να στριβουν με τισ μαμα αναρτησεις?

Κανένα γιαπωνέζικο δεν στρίβει στα ελληνικά δεδομένα όπως ένα ευρωπαϊκο τις ίδιας κατηγορίας αλλά υπάρχει λόγος που συμβαίνει αυτό. Οι εκδόσεις των γιαπωνέζικων μοντέλων που στρίβουν ή είναι αρκετά ακριβές(όπως ανέφερες) ή δεν έρχονται ποτέ στην Ευρώπη.

βαρεθηκα του διαφορους ειδιμονες που ουτε αυτοι δεν οδηγουν τα αυτοκινητα που παινευουν tongue.gif

Επλίζω να μην είμαι εγώ αυτός που σου έδωσε αυτή την εντύπωση! :lol:

επειδη αφεθηκε στις γνωμες του ειδικου ??? περιοδικου τυπου....

Έχεις δίκιο και γι αυτό δεν πρέπει τα ΜΜΕ να τα έχουμε σαν ευαγγέλια! Ψάξιμο αναζήτηση και συζήτηση με ιδιώτες είναι η καλύτερη πληροφόρηση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι κανόνας για όλα τα yaris και ούτε σημαίνει πως δεν μπορείς να το πάθεις με ένα polo. Είναι πολλές οι παράμετροι που μπορούν να σε οδηγήσουν σε ένα τέτοιο συμβάν.

δεν ειναι κανονας αλλα εχεις πολυ περισσοτερες πιθανοτητες με το yaris

Ούτε εμένα μ αρέσει το yaris σαν αυτοκίνητο αλλά αν ήταν να επιλέξω μεταξύ ενός polo κι ενός yaris για να κινούμε μέσα στην πολή και να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλεία μου και τίποτα άλλο θα διάλεγα το yaris γιατί είναι πολύ πιο ευκολοδήγητο, αξιόπιστο, άνετο και οικονομικό σε κόστος συντήρησης και κατανάλωσης καυσίμου.

δεν θα επαιρνα το yaris και κανενα αλλο αυτοκινητο που δεν θα μου εδεινε αυτο ηθελα γιατι ακομη και για την πολη μονο να το παρεισ ολο και καποιο ταξιδακι θα κανεις

Επλίζω να μην είμαι εγώ αυτός που σου έδωσε αυτή την εντύπωση! :lol:

οχι εννοουσα όλους αυτους που γραφουν στα περιοδικα. εμεις εδω κουβεντα κανουμε.

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα τα αυτοκινητιστικα περιοδικα χακτηριζονται κατα καιρους απο συμφεροντα και δημοσιογραφους φίλια προσκείμενους σε συγκεκριμμενες μαρκες.Ομως το να μη διαβασεις πεντε δεκα κριτικες για το αυτοκινητο που θα αγορασεις δεν ειναι και οτι καλυτερο...

Μιας και ο λογος για το Yaris... http://www.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/f-20.html

Δεν χαλανε μονο τα καμάρια μας.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα τα αυτοκινητιστικα περιοδικα χακτηριζονται κατα καιρους απο συμφεροντα και δημοσιογραφους φίλια προσκείμενους σε συγκεκριμμενες μαρκες.Ομως το να μη διαβασεις πεντε δεκα κριτικες για το αυτοκινητο που θα αγορασεις δεν ειναι και οτι καλυτερο...

Μιας και ο λογος για το Yaris... http://www.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/f-20.html

Δεν χαλανε μονο τα καμάρια μας.... :lol:

καλα αμα περιμενεις απο τα περιοδικα για να-αν βγαλεις συμπερασματα ασε καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας μάγκες tongue.gif !!!

Το καλύτερο αυτοκίνητο αντικειμενικά δεν είναι κανένα, ή μάλλον ένα Volvo ή ένα Saab ίσως να ήταν! Ο καθένας μας το προσαρμόζει στις ανάγκες του και σε τι τον εξυπηρετεί!

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος με ένα Yaris που να μήν ήθελε ένα Golf ή ένα Audi... Η οικονομική κατάσταση του καθενός είναι αυτή που καμιά φορά επιλέγει για αυτόν..πχ αν διέ8ετα 11000Ε ίσως να έπερνα ενα Yaris αν πάλι είχα να διαθέσω πάνω απο 20000Ε τότε οι επιλογές είναι περισσότερες και σε καμία περίπτωση δεν 8α επέλεγα άνα Yaris που δεν μου προσφέρει ούτε Design ούτε χώρους ούτε άνεση μην πούμε για το Auris...να πάω ταξίδι με το Yaris? Πλάκα κάνουμε? Πάει αλλά με πόσο? με 120 μέση ταχύτητα? 150 τελική έχει θα σε κουράσει το μαμημένο!!! Που να βάλω τα πράγματα? στα πίσω καθίσματα? αν έχω παιδιά τι θα τα κάνω? θα πάρω μια σχάρα Trule θα πει κάποιος...επειρεαζει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου θα πώ εγω,που σημαινει οτι ο θεός μαζί μου στο ταξίδι!!!

Αν είναι να επιλέξω ένα αμάξι με μόνη προυπόθεση την μετακίνηση μου στην Αθήνα τότε τι να πώ? !!ΗΜΑΡΤΟΝ!! ΜΕΤΡΟ ΕΘΕΛ ΤΡΑΜ να ξεμπλοκάρουν και οι δρόμοι πια!!! :lol:

Τέλος θέλω όταν κάνω ταξίδι να έχω γκάζι στα πόδια μου όχι για κόντρες και βλακίες αλλα για να αποτρέψω το μοιράιο, θέλω οι επιβάτες να είναι άνετοι και όχι στριμόκωλοι να είναι ασφαλείς και να απολαμβάνουν το ταξίδι και όλα τα πράγματα στο πορτπαγκαζ να γυρνάω απο το χωριό με το τυρί και τις ελιές και να μήν φένονται!!! new_lol.gif Αυτά...!

Link to comment
Share on other sites

τελικα αυτα τα περιοδικα ειναι απιστευτα...

ο κουμπαρος μου πηρε το astra gtc-turbo 180.Πριν ηθελε να παρει jetta tsi.Εμπιστευτηκε τα περιοδικα για τις επιδοσεις του αστρα με αποτελεσμα:

Το tsi140 και το astra180 να μην εχουν διαφορες! οποιος θελει το πιστευει-ειχε ανοιχτει σχετικο θεμα.

Σε δρομο με ελαφρες κλισεις οταν ανοιγει το tsi(επιπεδο highline χωρις σπορ αναρτηση) ,δεν μπορει με τιποτα το αστρα(σπορ αναρτηση-φουλ εξτρα) να το φτασει!Το παραδεχεται φυσικα και ο ιδιος.

Το προβλημα ειναι οτι εδωσε 23000 και βλεπει το tsi με -40 ονομαστικα αλογα, να εχει τις ιδιες επιδοσεις-αν οχι καλυτερες!

Το αποτελεσμα: θα πουλησει το αστρα και θα παρει μαλλον golf 140gt sport με τον προφυλακτηρα του gt.

Ολα αυτα γιναν επειδη επελεξ αμαξι διαβαζοντας περιοδικα!

Ειδε 8,2" εναντι 8,8" και ειπε αστρα! Ειδε 8lt/100km (περιπου) και ειπε αστρα-τωρα εχει μεση καταναλωση 13lt/100km και γονατιζει απο την βενζινη! Ειδε τελικη 223χλμ. εναντι 205χλμ/ωρα και ειπε αστρα-ομως με πατημενη 6η στην εθνικη και +200 για 2λεπτα δεν μπορει με τιποτα να με φτασει!!!! Το ξερει και ο ιδιος.

Κριμα, γιατι καποιος εμπιστευτηκε τα περιοδικα και εχασε στην ουσια τα 23000 που εδωσε στο αστρα!

προσοχη οταν αναπαραγετε πληροφοριες απο περιοδικα! σκεφτητε οτι οι ανθρωποι πληρωνονται για να βγαλουν πιο γρηγορο καποιο μοντελο απο ενα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι τα περιοδικο προωθουν τα αυτοκινητα που τουσ συμφερει. Καλο ειναι να διαβαζεις για να παιρνεισ απλα καποιες αποψεις αυτο και τιποτα αλλο και απο εκει και περα κανεισ τεστ drive οσα σε ενδιαφερουν και αποφασιζεις με βαση τι σε ικανοποιει εσενα και οχι τι σου προτεινουν οι αλλοι

Link to comment
Share on other sites

τελικα αυτα τα περιοδικα ειναι απιστευτα...

ο κουμπαρος μου πηρε το astra gtc-turbo 180.Πριν ηθελε να παρει jetta tsi.Εμπιστευτηκε τα περιοδικα για τις επιδοσεις του αστρα με αποτελεσμα:

Το tsi140 και το astra180 να μην εχουν διαφορες! οποιος θελει το πιστευει-ειχε ανοιχτει σχετικο θεμα.

Σε δρομο με ελαφρες κλισεις οταν ανοιγει το tsi(επιπεδο highline χωρις σπορ αναρτηση) ,δεν μπορει με τιποτα το αστρα(σπορ αναρτηση-φουλ εξτρα) να το φτασει!Το παραδεχεται φυσικα και ο ιδιος.

Το προβλημα ειναι οτι εδωσε 23000 και βλεπει το tsi με -40 ονομαστικα αλογα, να εχει τις ιδιες επιδοσεις-αν οχι καλυτερες!

Το αποτελεσμα: θα πουλησει το αστρα και θα παρει μαλλον golf 140gt sport με τον προφυλακτηρα του gt.

Ολα αυτα γιναν επειδη επελεξ αμαξι διαβαζοντας περιοδικα!

Ειδε 8,2" εναντι 8,8" και ειπε αστρα! Ειδε 8lt/100km (περιπου) και ειπε αστρα-τωρα εχει μεση καταναλωση 13lt/100km και γονατιζει απο την βενζινη! Ειδε τελικη 223χλμ. εναντι 205χλμ/ωρα και ειπε αστρα-ομως με πατημενη 6η στην εθνικη και +200 για 2λεπτα δεν μπορει με τιποτα να με φτασει!!!! Το ξερει και ο ιδιος.

Κριμα, γιατι καποιος εμπιστευτηκε τα περιοδικα και εχασε στην ουσια τα 23000 που εδωσε στο αστρα!

προσοχη οταν αναπαραγετε πληροφοριες απο περιοδικα! σκεφτητε οτι οι ανθρωποι πληρωνονται για να βγαλουν πιο γρηγορο καποιο μοντελο απο ενα αλλο.

ετσι ειναι φιλε μου οπως τα λες .... οπως ειπε και ενας αλλος συμφοριτης αν δεν σου βγει το ματακι σου διαβαζοντας φορουμ και ανταλλάσσοντας αποψεις δεν μπορεις να βγαλεις ακρη.

Υπαρχουν πολλες φορες που ζηλευω τον ξενο περιοδικο τυπο... οπου δεν εχουν προβλημα να ξεχεσουν ενα αυτοκινητο αν δεν ειναι καλο..

Link to comment
Share on other sites

thanasi i kaliteri apantisi erxete ayrio me dikies mu fotografies apo to diko mou astra.katanalwsi katw apo 10 kai xiliometra 220!kai epidi kserw oti eisai kolimenos o filos mou einai golfakias kai exei mpei se mena kai exei dei 240 kai tote oi strofes PLISIAZAN sto kokkino.Kai malista to paidi einai melos kai mporei na to pei.min les polla giati meta den tha ksereis pws tha ta mazepseis(an kai kseroun to rolo sou oi perissoteroi).Ta leme sintoma

Link to comment
Share on other sites

Επειδί ξέρω οτι αυτος ο ανθρωπος μιλάει και δεν ξέρει τι λεει θα του δείξω την πραγματικότητα με εικόνες και αριθμους.Στην φωτογραφια την πρώτη είναι η μέση κατανάλωση 9.6 που κάνω της καθημερινες.Φευγω απο Σεπολια και κάνω τους δρόμουν Λενορμαν-Εθνική-παραλιακή-αλίμου (και γυρισμο)και φτάνω στην αργυρούπολη που είναι η σχολή μου και η μετακίνηση γίνιτε μεσα στην κίνηση στις 3 το μεσημέρι και στισ 8:30 το βράδυ που όπιος περναει απο αυτους τους δρόμουσ ιδιος παραλιακι καταλαβαίνει για τι σταματα ξεκίνα μιλάμε.Μεσα στο αυτοκίνητο μαζι με μενα είμαστε 4 άτομα δηλαδή 105+95+80+50=330 κιλα,βάλε παραπάνω και 15' sub +enisxiti.Αν νομίζεις οτι η κατανάλωση είναι υπερβολική τότε παω πάσω.Τώρα για την τελική του Astra μπορει να πει και ο φιλος μου(γκολακιας fun) gia ta 240.Θέλω να πω συγνώμη στα άλλα μέλη αλλα θέλω να μιλάω αντικιμενίκα και να μην ακούω υπερβολες.Και στο δικό μου forum λεγανε το golf κουβά αλλα σε καμιά περίπτοση δεν είμαι και ήμουν αρνητικόσ σε αυτες τισ εκφράσεις.

post-6804-1193164165_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.