Jump to content
arkoudos

Φίλτρο αέρα για Tsi 140hp

Recommended Posts

Καλησπέρα,

έχω ένα TSI GT sport 140HP και καθώς περάσαμε την διαδικασία στρωσίματος του αυτοκινήτου (έχω γύρω στα 3500 χλμ.), σκέφτομαι να του κάνω μια ψιλοαλλαγούλα.

Βασικά σκεφτόμουνα να του αλλάξω φίλτρο εισαγωγής. Βρήκα λοιπόν σε ένα αγγλικό σάιτ που πιστεύω αρκετοί θα γνωρίζετε (Awesome GTI Store UK) το παρακάτω:

Pipercross Panel Filter PP1621

http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk5/engine.html

28 λίρες Αγγλίας -> 40 ευρώ

Λογικά λοιπόν, αφού το παρουσιάζουν για TSI δεν θα έχει πρόβλημα.

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, καθώς χρησιμοποιείται σαν αντικατάσταση του φίλτρου της μαμάς,

μπορώ να την κάνω την αλλαγή μόνος μου?

χρειάζεται να προσέξω για τίποτα αισθητήρες που πιθανόν να υπάρχουν εκεί κοντά?

θα υπάρξει πρόβλημα με την εγγύηση? έχω κάνει επέκταση οπότε δεν θα ήθελα να γίνει καμιά στραβή

Ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω γνώμες...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Πριν από λίγες ημέρες αντικατέστησα το μαμά φίλτρο του GT μου με ένα αντίστοιχο σαν και αυτό που θέλεις να αγοράσεις αλλά της JR (F 340133) .

Η αντικατάσταση ήταν εντελώς απλή, ενώ τουλάχιστον σε εμένα όσο σήκωσα το καπάκι από το φιλτροκούτι δεν είδα να παρεμβάλλεται κάποιος αισθητήρας ή κάτι άλλο. Το μαμά φίλτρο βγήκε πολύ εύκολα και φαντάσου δεν ξεβίδωσα εντελώς τις βίδες για το βγάλω το παλιό και να βάλλω το καινούργιο.

Μία εβδομάδα τώρα που κυκλοφορώ καθημερινά κάνοντας περίπου 50χλμ την ημέρα δεν μου έχει ανάψει τίποτα στο καντράν του αυτοκινήτου αλλά ούτε έχω δει κάτι αρνητικό στη συμπεριφορά του...ίσα ίσα δείχνει να έχει βελτιωθεί λιγάκι ψηλά. B):D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ !!!

Σχετικά με την εγγύηση να υποθέσω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα???

Edited by arkoudos
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια στην αντιπροσωπεία που το κάνω service μου πρότειναν να αλλάξω τις αναρτήσεις του GT με aftermarket (bilstein, kw κτλ..) το φίλτράκι τους πείραζε..... tongue.giftongue.gif

Αν και δεν γνωρίζω επίσημα φαντάζομαι πως όχι, δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα με εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι καταλαβαίνω αλλά οι αναρτήσεις δεν επηρεάζουν τα μηχανολογικά, ενώ το φίλτρο θα μπορούσε.

Ξέρω ακούγεται λίγο τραβηγμένο αλλά καλό είναι να είμαστε σίγουροι.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αλλαξει το φιλτρο με ενα ελευθερο της ΚΝ.Δεν εχω καταλαβει καμμια διαφορα μεχρι τις 3.500.Απο κει κ περα εχει μια ελαχιστα καλυτερη αποδοση.Παντως οσο αφορα την εγγυηση,κρατας το φιλτρο μαμα κ οταν πας για σερβις το ξανατοποθετεις.Δεν ειναι τιποτα.Παντως για μενα αξιζει να βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρακι.

Link to comment
Share on other sites

Κι αν αρπάξει κάνα σκουπιδάκι ο κινητήρας;

Εγω εχω αλλαξει το φιλτρο με ενα ελευθερο της ΚΝ.Δεν εχω καταλαβει καμμια διαφορα μεχρι τις 3.500.Απο κει κ περα εχει μια ελαχιστα καλυτερη αποδοση.Παντως οσο αφορα την εγγυηση,κρατας το φιλτρο μαμα κ οταν πας για σερβις το ξανατοποθετεις.Δεν ειναι τιποτα.Παντως για μενα αξιζει να βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρακι.
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον pansos.οταν θες να πας για service βαζεις το μαμα και καθαρίζεις.Εγώ έχω βάλει βαρελάκι και κάνει τρελό φόρυβο.απο απόδοση δεν ξέρω γιατι δεν πρόλαβα να κάνω μια μεγάλη βόλτα.αν και άκουσα ότι πρέπει να διαβάσει να νεα δεδομένα ο εγκέφαλος

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε remalius.Δεν εχει προβλημα.Το μαμα φιλτρο ειναι χαρτινο κ εμποδιζει πολυ τον αερα.Το ΚΝ ειναι οσο πρεπει ελευθερο ωστε να μην μπαινουν σκουπιδακια κ να παρεχει στον κινητηρα μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.

Link to comment
Share on other sites

+ οτι το μαμα φιλτρο μπουκωνει κατευθειαν και κοινως ειναι γτπκ

Και στο service να πας με αλλο φιλτρο δεν προκειται να εχεις κανενα προβλημα απλα τους λες να μην στο πειραξουν.Ουτε καθαρισμα τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Κι αν αρπάξει κάνα σκουπιδάκι ο κινητήρας;

Πραγματι αυτο αποτελει ενα πολυ καλο θεμα για συζητηση...Ψαχνοντας λοιπον βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον θεμα σ`αυτην τη διευθυνση http://www.autospeed.com/cms/A_1259/article.html στο οποιο ο πλεον ειδικος σε Turbo κινητηρες,Geoff Watson (προς τη μεση της συνεντευξης,για οσους βαριουνται ευκολα) απαντα σε πολλα ερωτηματα οσον αφορα τη χρηση και τις μετατροπες (early switch-off of the engine,cooling time,turbo timers,air filters,exausts,high grade oil,etc...) Αξιζει τον κοπο να του ριξετε μια ματια και οτι αλλο βρειτε ευπροσδεκτο...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι αυτο αποτελει ενα πολυ καλο θεμα για συζητηση...Ψαχνοντας λοιπον βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον θεμα σ`αυτην τη διευθυνση http://www.autospeed.com/cms/A_1259/article.html στο οποιο ο πλεον ειδικος σε Turbo κινητηρες,Geoff Watson (προς τη μεση της συνεντευξης,για οσους βαριουνται ευκολα) απαντα σε πολλα ερωτηματα οσον αφορα τη χρηση και τις μετατροπες (early switch-off of the engine,cooling time,turbo timers,air filters,exausts,high grade oil,etc...) Αξιζει τον κοπο να του ριξετε μια ματια και οτι αλλο βρειτε ευπροσδεκτο...

Φίλε μου πολύ καλό το άρθρο που μας υπέδειξες.

Link to comment
Share on other sites

Μην μεινεις στο μαμα αν θελεις να αναπνευσει το αυτοκινητο σου.

Βαλε ενα panel ΚΝ και θα εισαι μια χαρα.

Απλη,οικονομικη και αποδοτικη λυση.

Οταν θα βγαλεις το μαμα και το συγκρινεις με το ΚΝ θα καταλαβεις γιατι επιμενω :lol:

Link to comment
Share on other sites

φιλε arkoudos καλησπερα πιστευω πως η λυση των 40ευρω για το golfaki δεν αξιζει διολου..η αποψη μου ειναι ο,τι δινεις παιρνεις...προσωπικη μου γνωμη και προσωπικη εμπειρια..παρε το βαρελακι της bmc ..αποδιδει πραγματικα αποκτας υπεροχο ηχο.εγω παντως αν ειχα 140αλογα στα χερια μου δεν θα του εβαζα κατι προχειρο φτηνο και μη αποδωτικο...sorry για το τροπο που στα λεω..αλλα εδωσες 20.000eurw περιπου...και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να βαζεις ειδικα φιλτρο αερος ,που ειναι το σημαντικο για τα καρα μας,των 40ευρω. οκ το δεχομαι πως ειναι ακριβο(300ευρω)αλλα πιστευω πως δεν ειναι τυχαια η τιμη του.καπου μπηκαν αυτα τα 300ευρω...

αν θες μπες στο site της bmc να δεις τον μηχανισμο...και μετα ελα να μου πεις αν θα μπαινει κατι επικινδυνο στο κινητηρα σου...

φιλικα παντα ο asxetos1....

παρε και μια φωτο να παρεις ιδεα απο το δικο μου

post-6972-1192375434_thumb.jpg

Edited by asxetos1
Link to comment
Share on other sites

carbonio ?

Link to comment
Share on other sites

φιλε arkoudos καλησπερα πιστευω πως η λυση των 40ευρω για το golfaki δεν αξιζει διολου..η αποψη μου ειναι ο,τι δινεις παιρνεις...προσωπικη μου γνωμη και προσωπικη εμπειρια..παρε το βαρελακι της bmc ..αποδιδει πραγματικα αποκτας υπεροχο ηχο.εγω παντως αν ειχα 140αλογα στα χερια μου δεν θα του εβαζα κατι προχειρο φτηνο και μη αποδωτικο...sorry για το τροπο που στα λεω..αλλα εδωσες 20.000eurw περιπου...και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να βαζεις ειδικα φιλτρο αερος ,που ειναι το σημαντικο για τα καρα μας,των 40ευρω. οκ το δεχομαι πως ειναι ακριβο(300ευρω)αλλα πιστευω πως δεν ειναι τυχαια η τιμη του.καπου μπηκαν αυτα τα 300ευρω...

αν θες μπες στο site της bmc να δεις τον μηχανισμο...και μετα ελα να μου πεις αν θα μπαινει κατι επικινδυνο στο κινητηρα σου...

φιλικα παντα ο asxetos1....

παρε και μια φωτο να παρεις ιδεα απο το δικο μου

Που να χωρεσει αυτο το πραμα κατω απο το καπο !!! ;) ????

Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει της kn(golf gt 170hp) που εχεις αναφερει εδω και 3000 χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα και χωρις καμια τουλαχιστον αισθητη διαφορα.αν και θελει προγραμμα για να δεις κατι καλω πραγμα που το ψαχνω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.