Jump to content
gtse

Γράμμα που στάλθηκε στο περιοδικό

Recommended Posts

Αυτό το γράμμα το έλαβα σε email από φίλο το οποίο είχε σταλθεί στο περιοδικό DRIVE και το παραθέτο εδώ.

> Αυτό είναι ένα μήνυμα μέσω http <http://www.drive.gr> ://www.drive.gr

> από τον

>

> Αγαπητό περιοδικό

>

> Θα μπώ κατευθείαν στο θέμα χωρίς προλόγους.Μετά από αρκετή έρευνα

> αγοράς μέσω του δικού σας περιοδικού και μερικών άλλων αποφάσισε ο

> φίλος μου να αγοράσει το Golf Gt με τα 170hp!Αφού λοιπόν το αγόρασε

> το Νοέμβριο του

2006

> μετά από 3 μήνες περίπου και αφού έκανα test drive αποφάσισα να

> αγοράσω

και

> εγώ ένα όμοιο πεντάθυρο.Επειδή υπήρχε αναμονή το πήρα τον Μάρτιο του

> 2007 μετά 3 μήνεςαπό την αρχική παραγγελία.

>

> Και η ταλαιπωρία ξεκινά ως εξής:

>

> Την περιόδο αναμονής και λίγο πριν την παραλαβή του ο φίλος μου μένει

> με

το

> Gt τoυ .Το αμάξι δεν τράβαγε δεν ενεργοποιόταν το turbo kοκ.Η βλάβη

> δεν μπορούσε να ανιχθευθεί από τον εγκέφαλο(δεν έδειχνε ύπαρξη βλάβης)

> και το αμάξι ενώ παρέμεινε για αρκετό διαστημα σε αντιπροσωπεία της

> Αθήνας δεν γινόταν τίποτα.Για καλή τύχη του, στην αντιπροσωπεία της

> Αρτας παρακαλώ, ένας καλός ηλεκτρολόγος έβγαλε διάγνωση: ο αισθητήρας

> Ν 70 και επισκευάστηκε.

>

> Παραλαμβάνω λίγο αργότερα και το δικό μου Gt και περίπου στα 5000km

παθαίνω

> παρόμοια βλάβη.Απο εκεί και πέρα η ταλαιπωρία συνεχίζεται και εμένα

> και

του

> φίλου μου να παθαίνουν και τα 2 Gt βλάβες εναλάξ.Μένω περί τις 5 φορές

> με την έννοια ότι ταμάξι δεν τράβαγε και λειτουργούσε σαν

> συμβατικό.Μένω κατά σειρά τον 5 /2007 (2 φορές),τον 6/2007(3 φορές)Τα

> km έγραφαν στο κοντέρ διαδοχικά τις 3 τελευτάιες φορές

> 3764km,5128km,6518km.Ο φίλος μου ατυχος και αυτός μένει την ίδια

> περίοδο από Φεβρουάριο μέχρι Αυγουστο 2007 με διάφορες βλάβες όπου του αλλάχθηκαν τα κάτωθι ανταλα!

>

> κτικά :αισθητήρας Ν70 (άλλη μία φορά ,σκάστρα turbo,αλλαγή του turbo

> -έσπασε το ποδαράκι του turbo και έπρεπε να αλλαχθεί όλη η τουρμπίνα

> που ήρθε από γερμανία αφού έμεινε ταμάξι 12 ημέρες στο συνεργείο-)Τα

> km

έγραφαν

> στο κοντέρ του από 10000-25000 περίπου.

>

> Στο δικό μου GT αλλάχθηκαν διαδοχικά τα κάτωθι μέχρι να η βλάβη ή οι

> βλάβες:αισθητήρας Ν70 (2 φορές),αισθητήρες κλαπέτων ,αντλία βενζίνης

> με εγκέφαλο αντλίας,βαλβίδα πολλαπλής εισαγωγής ,εγκέφαλος κινητήρα(2

> φορές

που

> έγινε αναβάθμηση του λογισμικού δεν απέδωσε) και ποντεσιομετρο αυλού

> εισαγωγής.

>

> Η αλλαγή του εγκεφάλου κινητήρα και του ποντεσιομέτρου έδωσαν μια λύση

αλλα

> δεν ξέρω για πόσο.

>

> Πρέπει για να μήν αδικούμε κανέναν και να ευχαριστήσω το service της

> VW Aρτας και Ιωαννίνων για την προθυμία και τήν προσπάθεια που έκαναν

> να αποκαθιστούν τις διαδοχικές (ή τη μία βλάβη) στα Golf Gt!Hταν άψογο

> το service ασχέτως αν ο εντοπισμός της βλάβης ή των βλαβών (ακόμα δεν

> έχει

> διευκρινηστεί) ήτο δύσκολος!Το αμάξι ενώ μετά την κάθε επισκευή ήταν

ενταξει

> μετά από κάποια km όπως προαναφέραμε ξαναχάλαγε,.

>

> Πρέπει αν αναφέρω επιπλέον ότι ώς παθών κάνοντας έρευνα και ρωτώντας

άλλους

> ιδιοκτήτες με Golf Gt 2007 διαπίστωνα ότι οι περισότεροι είχαν

> προβλήματα διαφόρων τύπων πχ αντλίες βενζίνης ,αισθητήρες οξυγόνου κοκ.

>

> Τονίζω επίσης ότι στης υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριου και

> ιδιαιτερα

το

> μεσημερι στους 40 βαθμούς και πάνω τα αμάξι χάνει την σπιρτάδα και το

νεύρο

> του και αναρωτιέσαι αν οδηγάς το ίδιο αμάξι το πρωί ή το βράδυ που

> επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες και το ίδιο το μεσημέρι με τη

ζέστη.Σημειώνω

> ότι και τα δύο Gt τις μεσημεριανές ώρες όπου σημειώνονταν οι

> υψηλότερες θερμοκρασίες!(Αδυναμία ρύθμισης του μείγματος από τον

> εγκέφαλο λόγω ανεπαρκούς ψύξης του αέρα?Το ερώτημα το αφήνω σε σας

> τους ειδικούς)

>

> Ο των περιοδικών τόσο του δικού σας όσο και μερικών άλλων , έχουν

> μικρή

αξία

> αν δεν συνοδεύονται από έρευνα βλαβών.Δηλαδή όταν όλα τα περιοδικά

παίρνετε

> και τεστάρετε ένα αμάξι μόνο στο πόσο τρέχει στην πίστα ή εκτός,

> κράτημα

στο

> δρόμο,τα 0-100,τα fast fleet που το οδηγάτε μόνο ένα σαββατοκύριακό

> και κάνετε κάποια Km ,και κάποιες άλλες παραμέτρους όπως

> φρένα,συγκριτικά

test

> κοκ αυτά αποκαλύπτουν πολύ λίγη απο την αλήθεια για την αξία κάθε

> αυτοκινήτου.

>

> Δεν θα διαφωνίσει κανείς πιστεύω στο ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες

> (όχι

> όλοι) που πληρώνουν ένα αμάξι, πρωτίστως ενδιαφέρονται αν θα

> πηγαίνουνε καθε τρείς και λίγο στο συνεργείο και δευτερευόντως αν τα

> 0-100 είναι σε 7 δεύτερα.!!Η να το πώ διαφορετικά τι να το κάνεις ένα

> γρήγορο αμάξι που συνεχώς βρίσκεσαι εσύ και αυτό στο συνεργείο.

>

> Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να προσφέρεται βοήθεια στην αγορά

> αυτοκινήτου

το

> καλύτερο test θα ήταν να πάτε στις αντιπροσωπείες Αθηνών ,Θες/νίκης

> και μεγάλων πόλεων και να δείτε απο τα computer και τα στοιχεία που

> διαθέτουν πόσα αμάξια συγκεκριμένου μοντέλου και μάρκας το οποίο

> ερευνάτε,έχουν εισέλθει με βλάβες ,τι είδους βλάβες και στα πόσα

> km.Mετά μπορούσατε να ανακοινώσετε το ποσοστό βλαβών που παρουσιάζει

> το εκάστοτε μοντέλο σε

σχέση

> με τα μοντέλα που έχουν πουληθεί.(Στατιστική ανάλυση βλαβών λέγεται )

>

> Βλέπετε αντίστοιχο πίνακα αξιοπιστίας που έχει δημοσιεύσει η Waranty

Direct

> στο διαδίκτυο.

>

> Αυτή πιστεύω είναι πληροφόρηση και όχι τα τύπου fast fleet,και οι

> δοκιμές σαββατοκύριακου, που έχουν υιοθετήσει αρκετά περιοδικά

> τελευταία.Ετσι και

οι

> αυτοκινητοβιομηχανίες θα πιεζόνταν να κάνουν πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα

> με αυστηρότερους ποιοτικούς έλέγχους και οι άμοιροι καταναλωτές που

> εμπιστεύονται τα λεφτουδάκια τους σε κάποια μάρκα θα ήταν πιο

> ενημερωμένοι.Γιατί όμως δεν κάνετε κάτι τέτοιο?Μήπως τα περιοδικά

> αυτοκινήτων δεν είναι τελικά τόσο ανεξάρτητα όσο θέλουν να

> δείχνουν?Ισως

οι

> καταναλωτές πρέπει να πάρουν τελικά τα πράμα!

>

> α στα χέρια τους με την δημοσιοποίηση των προβλημάτων των

> αυτοκινήτων

στο

> διαδίκτυο!!

>

> Ευελπίστω στη βελτίωση των αυτοκινήτων όσο και των αντιστοιχων

> περιοδικών

!

>

> Υ.Γ1)Ολα τα στοιχεία ,ονόματα και συγκεκριμένες ημερομηνίες των

> service

κοκ

> είναι στη διάθεση σας για του λόγου το αληθές!

>

> 2)Η VW φέρνει μέσα στον Οκτώβριο-Δεκέμβριο: Αudi A4 με FSI 1,8 με

> απόδοση 122-150Ps,Αudi A3 TFSI 1,4(με υπερσιμπιεστή) 125Ps!, Τiguan

> TSI 1,4 στα 150!!,το Passat TSI 1,4 με 122Ps!!,το Golf PlusTSI 1,4

> επίσης με

122Ps,Seat

> leon 1,8TSI με160Ps!Που είναι άραγε ο πετυχημένος 1,4ΤSI με τα

> 170?Είδομεν!!!

>

> Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να δημοσιέυσετε την επιστολή μου

προς

> ενημέρωση των αναγνωστών σας!!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια πόλλες βλαβες μαζεμενες και μου φενεται οτι κατι δεν παει καλα με την συμπεριφορα των οδηγων τους στα αυτοκίνητα.

συμφωνείται????? πια ειναι η γνωμη σας??

Link to comment
Share on other sites

μπορει και απλα να ετυχε εκεινη η παρτιδα να μην ειναι καλη...

παντως συμφωνα με την vw οι κινητηρες αυτοι ειναι δοκιμασμενοι και εχουν αντεξει για πολλα χιλιομετρα..

μπορει να φταιει και οι οδηγοι αλλα τι να κανει να μην το τρεχει?

το πηρε γιατι ειναι γρηγορο,οποτε θα θελει να του πινει το αιμα....

δηλαη τα evo θα επρεπε να ειναι off συνεχεια?

για μενα αυτος που εχει την μεγαλυτερη ευθυβη σε ενα καινουριο αυτοκινητο ειναι η κατασκευαστρια εταιρια...

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ παράγωντες και σίγουρα μέσα σε αυτούς είναι και η κατασκευάστρια εταιρία, αλλά και το ότι στις αντιπροσωπίες και δη στα συνεργεία τους, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Να το πηγαίνεις για κάτι απλό, και να τρως αναμονή γιατί δεν το βρήκαν με την πρώτη, δεν είχαν το ανταλλακτικό και πάει λέγοντας. Ξέρετε πόσα τέτοια σκηνικά υπάρχουν; Από όλες τις εταιρίες, όχι μόνο από την δική μας. Για αυτό δεν πρόκειται να πουλήσω το POLO μου. Σε περίπτωση που με αφήσει το σύγχρονο GOLF, ξέρω ότι εκείνο δεν πρόκειται.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι η VW έχει δοκιμάσει του κινητήρες TSI για πολλά χιλιόμετρα. αλλά σε τι θερομκρασιακές συνθήκες (π.χ. Γερμανίας και Αυστρίας ή ενός ζεστού καλοκαιριού στην Μεσόγειο, βλέπε Αθήνα).

Επίσης απο περιέργεια και μόνο αλλά και για στατιστικούς λόγους, γνωρίζουμε σε ποιο εργοστάσιο της VW κατασκευάστηκαν τα δυο αυτά οχήματα B) ?

Και κάτι άσχετο γνωρίζουμε τίποτα περισσότερο για το Audi A4 με τον 1.8 FSI ??? :D

Ο 1.4 TSI με τα 170PS σε ποιά μοντέλα είναι φορεμένος ??? (π.χ. Jetta, Golf Plus, Touran) Εκέι προβλήματα υπάρχουν ???

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

σε περιπτωση που δεν το αφίνεις να ζεσταθει και το σκιζεις απο την αρχη και το σβισεις χωρις να το αφίσεις να δουλεψει στο ρελαντι για κανα λεπτο δεν ειναι δυνατο να εχεις ολες τις παραπανω βλαβες?

Link to comment
Share on other sites

καλά κουράγεια....σκέψου να μην είχε και εγγύηση....

σκέψου τι έχει να γίνει όταν λήξει η εγγύηση... B):D

Link to comment
Share on other sites

Σε γνωστό περιοδικό έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδώ και καιρό στην κατοχή τους για test drive διαρκείας και δεν έχουν αναφέρει κάποιο απο τα παραπάνω προβλήματα. Αυτό όμως που με ανυσηχεί είναι η απορία του παραπάνω ατόμου για την διαφορετικότητα της απόκρισης που έχει το αυτοκίνητο στις διάφορες θερμοκρασίες. Πιστεύω πως αν ήταν "ενημερώμενος πολίτης" θα έπρεπε να γνωρίζει οτι όλα τα turbo μοτερ επηρεάζονται αρκετά απο την θερμοκρασία της ατμόσφαιρας όπως τα ατμοσφαιρικά απο το υψόμετρο! Σίγουρα του προέκυψαν τα παραπάνω προβλήματα αλλά σίγουρα δεν γνωρίζουμε και την χρήση που έκανε οπότε ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούν να προκύψουν για εμένα προσωπικά. Σίγουρα όταν αγοράζεις μια "σπορ" κατασκευή την επιλέγεις για να κινηθείς ανύσηχα αλλά υπάρχουν και κάποιες μικρολεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέχεις π.χ πολύωρα ταξίδια με το στροφόμετρο και τον υδράργυρο κοντά στα κόκκινα σίγουρα δεν κάνουν καλό κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ρε παιδια τι λετε εσεις αλλα εγω με βλεπω να πηγαινω

τρεχαλα για επεκταση της εγγυησης...

Παντως ειναι κριμα ενας τοσο τεχνολογικα αρτιος κινητηρας να "χαντακωνεται"

πχ. λογω υψηλων ατμοσφαιρικων θερμοκρασιων...

Τι δηλαδη, θα βγαζουν αλλους κινητηρες για Ελλαδα και αλλους για Σουηδια???

Συμφωνω οχι στα καγκουριλικια με κρυο κινητηρα αλλα αμα ειναι να τον χαιδευουμε μηπως μας

"κρυωσει" ή παθει καμμια "ιωση" (και λογω περιορισμενου χρονου+αγχους) , ποτε θα το χαιρομαστε το αυτοκινητο μας ?

Μου φαινεται αντι να μας "υπηρετουν" μαλλον συμβαινει το αντιθετο ;)

Α, ρε κατακαημενε Σκαραβαιε... worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα συμφωνισω με το οτι δεν ξερουμε τι χρηση εκαναν οι εν λογω οδηγοι..

Αλλα τα προβληματα ειναι πολλα και δεν μπορουμε να τα προσπερασουμε...δεν δικαιολογουνται...

Τελικα εχει δικιο ενα μελος οπου ειπε :

''Τελικα το Golf TSI ειναι ενα γρηγορο αυτοκινητο αλλα οχι SPORT...''

Το πλεον ανησυχητικο ειναι οτι και τα ανταλλακτικα βγαινουν προβληματικα....

Αυτο πως το εξηγηται??? Ειναι να τρελενεσαι, τοση αστοχια υλικων....???

Τι σκατα ολα made in taiwan ειναι...??

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά τα Turbo/Kompressors δεν είναι κατάλληλα για μαζική παραγωγή και διάθεση στο μέσο οδηγό???

Μπορει,

αλλα αυτο δεν πρεπει να προβληματιζει εμας αλλα την μαμα VW...

Εδω εβγαλε καινουργια "φουρνια" κινητηρων Tsi με 122 αλογα.

Για να δουμε πως θα τα πανε και αυτοι αν και τους κοβω πιο αξιοπιστους λογω λιγοτερης περιπλοκοτητας.

Τsi, Tsi, Tsi... :D

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά οι τεχνηκοί είναι πολύ πιο άσχετοι από ότι νομίζαμε και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην πολυπλοκότητα των νέων κινητήρων?

Μήπως δεν συμφέρει τις αντιπροσωπίες να κρατάνε για πολύ καιρό έναν τεχνικό γιατί ανεβαίνει πολύ ο μισθός του μετά από μερικά χρόνια οπότε και δεν κάνουν τον κόπο να τους στείλουν να κάνουν τα σεμινάρια που πρέπει?

Πόσες φορές δεν έχει τύχει να αναλαμβάνει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο αξίας 30-40-50.000€ ένα παιδάκι όχι πάνω από 20 χρονών που μώλις τελείωσε κάποιο ΙΕΚ χωρίς να έχει τις γνώσεις που χρειάζονται?

Μήπως η μαμά VW δίνει το σήμα της όπου να 'ναι και ακούγονται όλα αυτά!!!

Μήπως θα πρέπει και σαν club να κάνουμε κινήσεις όστε να αρχίσουν να φοβούντε και να σέβονται τους καταναλωτές.

Το ΙΝΚΑ είναι μία πολύ καλή αρχή και από εκεί και πέρα υπάρχει και ο δρόμος των δικαστηρίων που διάλεξαν και οι Αμερικάνοι όταν οι 1.8Τ αρχίσαν να καίνε αρκετό λάδι και δικαιώθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά τα Turbo/Kompressors δεν είναι κατάλληλα για μαζική παραγωγή και διάθεση στο μέσο οδηγό???

δεν νομιζω.....

δεν ειναι τα μοναδικα αυτοκινητα που εχουν βγαλει καινουρια προβληματα.

εγω ειμαι καθετως σε αυτο.

δεν μπορει ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκινητο με λογικη χρηση να βγαζει ΤΕΤΟΙΑ προβληματα.

δηλαδη αν γτασει τα 80000 τι θα γινει???????

Link to comment
Share on other sites

Οποτε ειναι οντως αληθεια πως υπαρχουν gt προβληματικα...

Και προβληματικά GT υπάρχουν και τα 1,6FSI καίγανε λάδια και πάντα θα υπάρχουν παρτίδες με πρόβλημα.

Τα Gt κακώς κάποιοι νομίζουν ότι είναι spor αυτοκίνητα και προσπαθούν να δούνε αν σε μια κόντρα θα φανέ τον ένα ή τον άλλο.

Το αυτοκίνητο αυτό σχεδιάστηκε να έχει επιδόσεις ενός 2λιτρου με μικρή κατανάλωση κλπ. (να μην τα λέμε ξανά…).

Τώρα όσοι νομίζουν ότι έχουν ένα υπερόχημα στα χέρια τους και δεν ξέρω εγώ τι άλλο έκαναν τραγικό λάθος στην επιλογή τους.

Ας απολαύσουμε αυτό που έχουμε μην ψάχνουμε διάφορα…

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo

συμφωνω απολυτα με αυτον που εγραψε το email. αυτη ειναι η απολυτη αληθεια για την αναξιοπιστια των περισσοτερων σημερινων αυτοκινητων και κυριως των VW, για την ανικανοτητα πολλες φορες των αντιπροσωπειων και για τις σχεσεις "εξυπηρετησης" περιοδικων-εταιρειων.

πχ οταν εγω επαιρνα το golf, σε ενα περιοδικο ελεγε "το golf ειναι εγγυηση και η αξιοπιστια και ποιοτητα κατασκευης ειναι περα απο καθε αμφιβολια" κτλ.. τον πλακωνεις στο ξυλο αυτον που το εγραψε ή οχι??

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα με αυτον που εγραψε το email. αυτη ειναι η απολυτη αληθεια για την αναξιοπιστια των περισσοτερων σημερινων αυτοκινητων και κυριως των VW, για την ανικανοτητα πολλες φορες των αντιπροσωπειων και για τις σχεσεις "εξυπηρετησης" περιοδικων-εταιρειων.

πχ οταν εγω επαιρνα το golf, σε ενα περιοδικο ελεγε "το golf ειναι εγγυηση και η αξιοπιστια και ποιοτητα κατασκευης ειναι περα απο καθε αμφιβολια" κτλ.. τον πλακωνεις στο ξυλο αυτον που το εγραψε ή οχι??

Ανετα τον εκανα σακο του μποξ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια νομιζω οτι εχω και εγω το παραπανω προβλημα και θα σας εξηγησω ακριβως τι εννοω..ΛΟιπον μια μερα ενω ειχα κανει καμια 20 αρια κμ και παταω τερμα γκαζι την τριτη ταχυτητα στισ 3500 στροφες μου εκοβε ακετα το αυτοκινητο και δυσκολευοταν να ανεβασει στοφες..λεω δεν γινεται εντυπωση μου ειναι..ξανα παταω τα ιδια ακριβωσ..ωραια λεω σκστρα θα ειναι μιαψ και εμενα δε μου εχει τρυπησει ακομα..το παω σπιτι το αμαξι αρκετα ξενερωμενοσ και την επομενη θα το πηγιανα αντιπροσωπεια..ξξυπναω το πρωι και καθως το πηγαινα προς την αντιπροσωπεια λεω για να δω αν το κανει και τωρα,παταω και το αμξι πεταγε και πηγαινε οπως το θυμομουν..παω στην αντιπροσωπεια το βαζουν στο τσεκ δεν βγαζει τπτ αφου δεν ειχε αναψει κανενα λαμπακι.. φευγω απο εκει λεω τουλαχιστον παλι καλα που δεν το κανει τωρα..παντως απο οτι καταλαβατε σκαστρα δεν ειναι και το λεω αυτο γτ δεν γινεται να φτιαχτει μονη της..κανω παλι αλλα 20 κμ τα ιδια κοψιματα και σαν συμβατικο αυτοκινητο..λεω κανα φιλτρο βενζινης ειναι το αλλαζω τα ιδια παλι..τρομπα βενζινησ πιστευω δεν ειναι γτ θα με ειχε αφησει..και δεν θα επαιρνε μπροστα..αυτο που κατεληξα εγω ειναι οτι το αυτοκινητο κανει αυτα τα κοψιμματα μολισ ζεσταθει καλα..εαν ξερει καποιος ας με βοηθησει..γτ πηρα και ενα αμξι που ο πατερας μου απο την αρχη διαφωνουσε στο να το παρω και αρχιζω να φοβαμαι μηπως ειχε δικιο..α δεν σας ειπα πως το καλοκαιρι το πηγαινα σαν τη κοτα,το αφηνω να ζεσταθει και εχω και τουρμπο timer..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά τα Turbo/Kompressors δεν είναι κατάλληλα για μαζική παραγωγή και διάθεση στο μέσο οδηγό???

Μηπως θες να πεις για τον ελληνα οδηγο???

Και προβληματικά GT υπάρχουν και τα 1,6FSI καίγανε λάδια και πάντα θα υπάρχουν παρτίδες με πρόβλημα.

Τα Gt κακώς κάποιοι νομίζουν ότι είναι spor αυτοκίνητα και προσπαθούν να δούνε αν σε μια κόντρα θα φανέ τον ένα ή τον άλλο.

Το αυτοκίνητο αυτό σχεδιάστηκε να έχει επιδόσεις ενός 2λιτρου με μικρή κατανάλωση κλπ. (να μην τα λέμε ξανά?).

Τώρα όσοι νομίζουν ότι έχουν ένα υπερόχημα στα χέρια τους και δεν ξέρω εγώ τι άλλο έκαναν τραγικό λάθος στην επιλογή τους.

Ας απολαύσουμε αυτό που έχουμε μην ψάχνουμε διάφορα?

Εισαι πολυ σωστος!!!περνει ο καθενας ενα Tsi ή GT και νομιζει οτι πηρε το λιγοτερο μια VW Ferrari,δεν ειναι ετσι,ολα θελουν μετρο!

πχ οταν εγω επαιρνα το golf, σε ενα περιοδικο ελεγε "το golf ειναι εγγυηση και η αξιοπιστια και ποιοτητα κατασκευης ειναι περα απο καθε αμφιβολια" κτλ.. τον πλακωνεις στο ξυλο αυτον που το εγραψε ή οχι??

οχι ρε φιλε δεν τον πλακωνεις,γιατι αυτος γραφει ενα αρθρο σε βαση με την ιστορια της VW και τα αποτελεσματα,οταν θα πεσει ο κολοσσος αυτος δεν νομιζω να λεει τα ιδια.

Και 2ον για δες μεγαλυτερες αυτοβιομηχανιες οπως π.χ μερσεντες,πορσε,bmw και πολλες αλλες να δεις προβληματα...... και να φανταστεις οι κινητηρες ξεκινανε απο 1.600 + ανω και οχι με αναλογιες τιμης και ιππων tsi και gt.....αλλα εμεις θελουμε και φτηνο και πολυ γρηγορο......και αξιοπιστο στα ξεσκισματα μας που δεν εχουν οριο.....δεν λεω να το σκισεις (γιαυτο το περνεις αλλοστε) αλλα cool,οχι με το μπουρι τις σομπας....να του πινεις το αιμα.

ΑΥΤΑ........

Edited by BAD BOY
Link to comment
Share on other sites

εχω να κανω μια παρατηρηση

καταλαβαινω οτι το gt δεν ειναι σπορ αυτοκινητο, αλλα ενα γρηγορο αμαξι με πολυ χαμηλη καταναλωση.

για ποιο λογο το touran tsi , jetta gt δεν βγαζουν τα ιδια προβληματα?

σιγουρα δεν φταιει το μοντελο!

ερωτηση: μηπως φταιει το κομπλεξ των αλλων για το gt???? στα forums το βγαζουν κακο...!

(εχω το tsi-δεν εχω προβληματα στα 11.000χλμ.)

Link to comment
Share on other sites

Μηπως θες να πεις για τον ελληνα οδηγο???

Εισαι πολυ σωστος!!!περνει ο καθενας ενα Tsi ή GT και νομιζει οτι πηρε το λιγοτερο μια VW Ferrari,δεν ειναι ετσι,ολα θελουν μετρο!

οχι ρε φιλε δεν τον πλακωνεις,γιατι αυτος γραφει ενα αρθρο σε βαση με την ιστορια της VW,οταν θα πεσει ο κολοσσος αυτος δεν νομιζω να λεει τα ιδια.

δηλαδή θα γράφουμε ανάλογα με την ιστορία? Και ο Παναθηναικος έχει ιστορία αλλα τον σκιζουνε tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.