Jump to content
gtse

Γράμμα που στάλθηκε στο περιοδικό

Recommended Posts

Guest Speedster
Καλησπέρα μαγκες!!

Εχω παραγγείλει ένα Tsi 140Hp Gt Sport που το περιμένω σε 3 μηνάκια...να ρωτήσω κάτι, έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις βλάβες σε αυτό το forum και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία... tongue.gif:wacko: Δέν αμφισβιτώ ούτε έναν για το πρόβλημα που του προέκυψε θέλω όμως να ρωτήσω το εξής, πως σε ένα αμάξι με τόσα προβλήματα δίνουν επέκταση εγγύησης άλλα 2 χρόνια?? Ξέρετε τι κόστος είναι αυτό για τις αντιπροσωπείες, να πληρώνει του καθενός το πρόβλημα? αν ήταν όντος προβληματικό θα έμεναν στα 2 αρχικά χρόνια.Επίσης η VW δεν θα έβαζε σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της Τsi κινητήρες τόσο Μαλ@κες δεν είναι, ολόκληρη χώρα ζει από την αυτοκινητοβιομηχανία της είναι δυνατόν να φουντάρει??? Τέλος θέλω να πώ πώς έχουμε έναν σκαραβαίο του '70 εδώ και 20 χρόνια σας πληροφορώ πως όσα χρόνια ήταν στου πατέρα μου τα χέρια δεν έβγαλε ποτέ το παραμικρό μόνο για λάδια το πηγαινε κάθε 20000Km εδώ και 5 χρόνια που το έχω αναλάβει του έχω πετάξει τα μάτια έξω...σπασίματα σε βάσεις μηχανής καιει λάδια καμένες φλάντζες και πολλά άλλα...! καλοπαιρνάει όπως καταλαβαίνετε... new_lol.gif θέλω να πώ με αυτό το πόσο θα κρατήσει ένα αμάξι κρίνετε και από τον οδηγό του!!! έχω ένα φίλο με GT που δεν αφήνει γκάζι όταν αλλάζει ταχύτητα για να μην κόβει λέει...τι να πείς, οταν θα του έρθει το έρθει η Turbina "συνοδηγός" θα φταίει η VW μάλλον!!!

Amigo, η εργοστασιακή εγγύηση κρύβει διάφορα μυστικά! Γίνεσαι πελάτης της αντιπροσωπίας για όσα χρόνια διαρκεί αυτή, με όσα θετικά και αρνητικά αυτό συνεπάγεται. Στην περίπτωση της VW, καλείσαι μάλιστα να πληρώσεις επιπλέον και προκαταβολικά(!!!) τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (Hyundai, Chevrolet, KIA, Opel 2 χρόνια όλα και 6 χρόνια βαριά μηχανικά & εγκέφαλος) προσφέρεται σε όλη τη γκάμα με την αγορά χωρίς επιπλέον ορατή επιβάρυνση! Η επέκταση VW είναι ουσιαστικά ένα ασφαλιστικό προϊόν. Αν προσέξεις την αγορά, στις περισσότερες περιπτώσεις όσο πιο φτηνή και μη αξιόπιστη μια μάρκα, τόσο καλύτερη εγγύηση προσφέρει! Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Σε ότι αφορά το σκαθάρι σου, υπάρχει ένα θέμα που παραβλέπεις! ¶λλο το σκαθάρι του 1987, με λίγα χιλιόμετρα στην καμπούρα του και φρέσκο-φρέσκο, και άλλό τώρα με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια που πέρασαν από πάνω του! Σίγουρα κάποιος οφείλει να τα σταθμίσει αυτά και να σεβαστεί το όχημα, από την άλλη όμως όσο και να το προσέξεις, δεν μπορούν να σβήσουν τα σημάδια του χρόνου και των χιλιομέτρων!

Link to comment
Share on other sites

παντος εκτος απο το corolla που δεν χαλαει δεν εχω ακουσει να υπαρχει αλλο αυτοκινητο που να μην χαλαει οποτε αφου δεν ειστε ικανοποιημενοι απο VW τοτε ειναι μονοδρομος corolla. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Amigo, η εργοστασιακή εγγύηση κρύβει διάφορα μυστικά! Γίνεσαι πελάτης της αντιπροσωπίας για όσα χρόνια διαρκεί αυτή, με όσα θετικά και αρνητικά αυτό συνεπάγεται. Στην περίπτωση της VW, καλείσαι μάλιστα να πληρώσεις επιπλέον και προκαταβολικά(!!!) τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (Hyundai, Chevrolet, KIA, Opel 2 χρόνια όλα και 6 χρόνια βαριά μηχανικά & εγκέφαλος) προσφέρεται σε όλη τη γκάμα με την αγορά χωρίς επιπλέον ορατή επιβάρυνση! Η επέκταση VW είναι ουσιαστικά ένα ασφαλιστικό προϊόν. Αν προσέξεις την αγορά, στις περισσότερες περιπτώσεις όσο πιο φτηνή και μη αξιόπιστη μια μάρκα, τόσο καλύτερη εγγύηση προσφέρει! Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Σε ότι αφορά το σκαθάρι σου, υπάρχει ένα θέμα που παραβλέπεις! ¶λλο το σκαθάρι του 1987, με λίγα χιλιόμετρα στην καμπούρα του και φρέσκο-φρέσκο, και άλλό τώρα με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια που πέρασαν από πάνω του! Σίγουρα κάποιος οφείλει να τα σταθμίσει αυτά και να σεβαστεί το όχημα, από την άλλη όμως όσο και να το προσέξεις, δεν μπορούν να σβήσουν τα σημάδια του χρόνου και των χιλιομέτρων!

Γειά σου φίλε, το σκαθάρι είναι του '70 και μόλις έκλεισε 20ετία του έκανα ρεκτιφιέ στα 1600 ήταν 1300cc και μια πενταετία που το έχω εκτός απο κάποια προβλήματα που του τα έχω δημιουργήσει εγώ δεν είχα ποτε παράπονο..φαντάσου οτι έχει ξεκινήσει απο Αθήνα και με μία στάση 1,5 ώρας έχει κάνει τον γύρο της βόρειας Ευβοιας, δεν είναι πολλα΄τα Χλμ αλλά είναι δύσκολη διαδρομή για τέτοιο αμάξι...Τεσπα...

Όσο για την επέκταση της εγγύησης είναι ένα "ασφαλιστικό προιον" σε μία πολυ χαμηλή τιμή κατα την γνώμη μου,συμφωνω οτι δεν έπρεπε να πληρώνεις ούτε Cent αλλά απο την στιγμή που το αγοράζεις την θέλεις για να μην βρεθείς εξ'απροόπτου το θέμα είναι όπως και σε όλα τα αμάξια τι κάνεις όταν τελειώσει αυτή? Θές να μου πείς οτι κρύβει μυστικά η επέκταση? Όπως? Ηλικρινα δεν ξέρω και θα ήθελα αν κάποιος έχει κάνει να μας πεί τι καλύπτει...όχι copy paste από το site καμιάς αντιπροσωπίας αλλά πραγματικά τι καλύπτει και τι όχι... πάντως το Σάββατο που θα πάω για τα τελευταία διαδικαστικά θα ρωτήσω και θα σας πώ...

Λένε για τα Toyota και μας έχουν πρήξει, θέλω το αμάξι να είναι Αμάξι να έχει βαρυά πόρτα, γερό αμάξωμα, κράτημα στο δρόμο, design, σαλονάρα και γκάζι που είναι το design στην toyota γαμ!$!! το γούστο μου γαμ!@~!#???????????????? Ειδικά τα Toyota από εμφάνιση είναι μάπα!!! Θα προτιμούσα Honda ή Mitsubishi χίλιες φορές το S2000 από την Γαμ@!#Celica...!!!! fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Λένε για τα Toyota και μας έχουν πρήξει, θέλω το αμάξι να είναι Αμάξι να έχει βαρυά πόρτα, γερό αμάξωμα, κράτημα στο δρόμο, design, σαλονάρα και γκάζι που είναι το design στην toyota γαμ!$!! το γούστο μου γαμ!@~!#???????????????? Ειδικά τα Toyota από εμφάνιση είναι μάπα!!! Θα προτιμούσα Honda ή Mitsubishi χίλιες φορές το S2000 από την Γαμ@!#Celica...!!!! fire.gif

συμφωνω απολυτα μαζι σου αλλα εδω αντι να αναφερουμαι τα καλα των αυτοκινητων μας το μονο που ξερουμε να κανουμαι είναι να τα κατηγορουμαι αλλα αυτα διαθετουμαι.λογικη μπανανα. ολα εχουν προβληματα αλλα πολλα και αλλα λιγα αλλα πολυ λιγα εχουν το πατημα, την αισθηση , την ασφαλεια, την φινετσα και το ονομα ενος GOLF. <_<

Link to comment
Share on other sites

Σωστος, αλλα τα καλα ολοι οσοι το εχουμε το αμαξι τα ξερουμε γιατι ΑΥΤΑ ηταν και οι λογοι που το διαλεξαμε..Σιγουρα μια μεμψιμοιρια γυρω απο προβληματα δεν ειναι και οτι καλυτερο, ουτε ομως και να εκστασιαζομαστε με το ΠΟΣΟ αμαξαρα ειναι το Γκολφ και το καθε Γκολφ και να καθομαστε σε μια γωνια και βαυκαλιζομεθα..

Link to comment
Share on other sites

Σωστα αλλα έχουμαι καταφερη να φτασουμε στα ακρα για οτι αφορα τισ βλαβες. Γνωστος που μπηκε στο site για να διαβασει περι golf gt απογοητευτικε τοσο πολυ με αυτα που διαβασε που εχει αρχισει να μου λεει οτι εκανα λαθος που παραγγειλα το TSI.

Link to comment
Share on other sites

Σωστα αλλα έχουμαι καταφερη να φτασουμε στα ακρα για οτι αφορα τισ βλαβες. Γνωστος που μπηκε στο site για να διαβασει περι golf gt απογοητευτικε τοσο πολυ με αυτα που διαβασε που εχει αρχισει να μου λεει οτι εκανα λαθος που παραγγειλα το TSI.

Καλησπέρα! Δεν σου κρύβω οτι και εγώ εχω μπει σε σκέψεις μετα την εγγραφή μου στο Club!! new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω βρει την υγειά μου με το GTI. Το ΤΤ που είχα πριν με είχε ΣΚΙΣΕΙ στα προβλήματα, κυρίως ηλεκτρικά και μηχανικά. Το GTI μόνο ενα ποτενσιόμετρο στο κλαπέτο εισαγωγής και 2 λάμπες φώτων φρένων μου έχει ζητήσει στα 50.000km που του έχω κάνει. Σημειώνω ότι είναι ΜΤΜ 1ου σταδίου και ότι έχω λίγο βαρύ ποδαράκι.

Γενικά είχα την τύχη να έχω ζήσει με αρκετά ακριβά αυτοκίνητα και ΟΛΑ είχαν τα προβληματάκια τους. Η X5 του πατέρα μου έχει αλλάξει ήδη πίνακα οργάνων λόγω bad pixels καθώς και ενα μοτέρ στον κλιματισμό. H C-Class έχει μείνει από υαλοκαθαριστήρες (καινούργια), κλαπέτο air-condition, λάμπες ταμπλώ, έχει αλλάξει ήδη μια φορά εξάτμιση, MAF, η αποκορύφωση όμως ήταν πως έσπασε το αυτόματο κιβώτιο πριν ενα μήνα με κόστος αντικατάστασης τα 4.500 Ευρώ. Τελικά βάλαμε ενα μεταχειρισμένο με 2.300 Ευρώ...

Για τον φίλο με τη διαρροή από το κιβώτιο, να σημειώσω πως ΟΛΕΣ οι υδρόψυκτες 911 (ακόμη και οι καινούργιες 997) έχουν διαρροή από τη φλάντζα στροφάλου. Η 911 του αδερφού μου, μοντέλο 2003 με μόλις 40.000km δεν αποτελεί εξαίρεση.

Φυσικά τα γερμανικά δεν είναι τα μόνα που έχουν προβλήματα. Είχαμε 2 Pajero Pinin στο παρελθόν με αρκετά προβλήματα ενώ τα μόνα που τη γλύτωσαν ήταν ενα X-trail που κυριολεκτικά δε ζήτησε ποτέ τίποτα και ενα καινούργιο RAV4 που ακόμη δεν έχει προλάβει να βγάλει κάτι.

Δυστυχώς για την TOYOTA τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά όσο θέλουμε να πιστεύουμε, ρίξτε μια ματιά στο RAV4Club για το νέο RAV και θα καταλάβετε:

http://www.rav4club.gr/forum/viewforum.php?f=13

Φυσικά, τα χειρότερα αυτοκίνητα από πλευράς αξιοπιστίας που είχαμε ποτέ στην οικογένεια ήταν τα Γαλλικά. Αλλά ας μην ξεκινήσω.

Έχω ενα πάθος με τα VW που δε μου επιτρέπει να είμαι αντικειμενικός. Παρ' όλα αυτά, θέλω ειλικρινά να γνωρίζετε πως ΚΑΝΕΝΑ γερμανικό αυτοκίνητο δε με άφησε ποτέ στον δρόμο, όσο σοβαρή βλάβη κι αν είχε. Δεν αναφέρομαι μόνο στα upper class αυτοκίνητα αλλά και στα πιο φθηνά (Polo, Golf). Έχω επιστρέψει σπίτι με 2 πολλαπλασιαστές, με ρήγμα στο καπάκι, χωρίς τουρμπίνα, χωρίς πίεση, χωρίς καντράν, αλλά ΚΑΝΕΝΑ δε με άφησε στα κρύα του λουτρού. Και όλα, από το πρώτο GolfIII CL που είχα μέχρι το τελευταίο Golf V GTI ήταν εξαιρετικά απολαυστικά είτε τα οδηγούσες είτε τα θαύμαζες παρκαρισμένα. Αυτό δε μπορώ να το πω για κανένα Corolla, Megane, 307, C4, Acc(id)ent, κλπ. Είμαι περήφανος που έχω VW όσα προβληματάκια κι αν βγάλει. Το αυτοκίνητο απλούστατα σε αποζημειώνει αλλιώς για όλα τα μειονεκτήματά του.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Παιδια νομιζω οτι εχω και εγω το παραπανω προβλημα και θα σας εξηγησω ακριβως τι εννοω..ΛΟιπον μια μερα ενω ειχα κανει καμια 20 αρια κμ και παταω τερμα γκαζι την τριτη ταχυτητα στισ 3500 στροφες μου εκοβε ακετα το αυτοκινητο και δυσκολευοταν να ανεβασει στοφες..λεω δεν γινεται εντυπωση μου ειναι..ξανα παταω τα ιδια ακριβωσ..ωραια λεω σκστρα θα ειναι μιαψ και εμενα δε μου εχει τρυπησει ακομα..το παω σπιτι το αμαξι αρκετα ξενερωμενοσ και την επομενη θα το πηγιανα αντιπροσωπεια..ξξυπναω το πρωι και καθως το πηγαινα προς την αντιπροσωπεια λεω για να δω αν το κανει και τωρα,παταω και το αμξι πεταγε και πηγαινε οπως το θυμομουν..παω στην αντιπροσωπεια το βαζουν στο τσεκ δεν βγαζει τπτ αφου δεν ειχε αναψει κανενα λαμπακι.. φευγω απο εκει λεω τουλαχιστον παλι καλα που δεν το κανει τωρα..παντως απο οτι καταλαβατε σκαστρα δεν ειναι και το λεω αυτο γτ δεν γινεται να φτιαχτει μονη της..κανω παλι αλλα 20 κμ τα ιδια κοψιματα και σαν συμβατικο αυτοκινητο..λεω κανα φιλτρο βενζινης ειναι το αλλαζω τα ιδια παλι..τρομπα βενζινησ πιστευω δεν ειναι γτ θα με ειχε αφησει..και δεν θα επαιρνε μπροστα..αυτο που κατεληξα εγω ειναι οτι το αυτοκινητο κανει αυτα τα κοψιμματα μολισ ζεσταθει καλα..εαν ξερει καποιος ας με βοηθησει..γτ πηρα και ενα αμξι που ο πατερας μου απο την αρχη διαφωνουσε στο να το παρω και αρχιζω να φοβαμαι μηπως ειχε δικιο..α δεν σας ειπα πως το καλοκαιρι το πηγαινα σαν τη κοτα,το αφηνω να ζεσταθει και εχω και τουρμπο timer..

Φίλε μου είναι συνηθισμένο αυτό που λες. Το έχω πάθει κι εγώ. Δυσλειτουργία της τουρμπίνας μου είπαν στην Καρέντα. Δεν άνοιξε προς στιγμή το ένα κλαπέτο της τουρμπίνας. Το έδειξε και ο εγκέφαλος. Το έχω ακούσει από πάρα πολλούς και πλέον το γνωρίζουν και στις αντιπροσωπείες ΟΛΕΣ!! Καλό ζέσταμα είναι η απάντηση τους, αλλά μάλλον μου φαίνεται ότι αυτή είναι η απάντηση του άσχετου..... Πάντως δεν έχω παράπονο από το αμάξι και κάθε φορά που μπαίνω στο forum αγχώνομαι με αυτά που ακούω.

εχω να κανω μια παρατηρηση

καταλαβαινω οτι το gt δεν ειναι σπορ αυτοκινητο, αλλα ενα γρηγορο αμαξι με πολυ χαμηλη καταναλωση.

για ποιο λογο το touran tsi , jetta gt δεν βγαζουν τα ιδια προβληματα?

σιγουρα δεν φταιει το μοντελο!

ερωτηση: μηπως φταιει το κομπλεξ των αλλων για το gt???? στα forums το βγαζουν κακο...!

(εχω το tsi-δεν εχω προβληματα στα 11.000χλμ.)

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!

Πολύ περίεργες κάποιες δημοσιεύσεις εδώ μεσα... Κρίμα γιατί νόμιζα ότι όλοι είμαστε στην ίδια παρέα.

Και μην ακούω ότι σεν το gt δεν είναι ένα sport αυτοκίνητο. Μήπως έχουμε χάσει το μέτρο????? 170 ίπποι (185 τουλάχιστον δυναμομετρημένοι) και δεν είναι sport αυτοκίνητο?

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας έχει το δικαίωμα της άποψης του.

Τo TSi μου έχει 28600χλμ, και το μόνο σοβαρό πρόβλημα που έχει είναι το γνωστό θέμα αλλαγής 2ας από 1η στο κιβώτιο, όταν το ζορίζω.

Θα το πάω στο συνεργείο, θα ταλαιπωρηθώ μέχρι να το φτιάξουν αλλά θα το φτιάξουν.Πού θα πάει;

Μικρά ή μεγάλα προβλήματα όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν λίγο ή πολύ. Το θέμα είναι και πόσο τον πειράζει τον καθένα μας.

Προσωπικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το Golfακι μου (παρά το θέμα με το κιβώτιο στο οποίο προσαρμόστηκα) και τώρα θα πάρω το Jetta GT.

Ήμουν κατεξοχήν γιαπονεζόφιλος στα αυτοκίνητα αλλά μετά το TSi αλλάζω γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!

Πολύ περίεργες κάποιες δημοσιεύσεις εδώ μεσα... Κρίμα γιατί νόμιζα ότι όλοι είμαστε στην ίδια παρέα.

Και μην ακούω ότι σεν το gt δεν είναι ένα sport αυτοκίνητο. Μήπως έχουμε χάσει το μέτρο????? 170 ίπποι (185 τουλάχιστον δυναμομετρημένοι) και δεν είναι sport αυτοκίνητο?

ειναι ενα γρηγορο αυτοκινητο σιγουρα φιλε μου αλλα sport με την οδηγικη εννοια δεν ειναι δυστηχως. :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

να απαντησω σχετικα με την toyota corolla.2001 μοντελο 1600 6 χρονια ιδιοκτητης απο καινουργιο καννενα προβλημα εκτος απο σπασμενη πλαστικη πολαπλη 2 φορες αλλαχτηκε μετα την παρατησα.Περνω το αμαξακι με 5 χρονια εγγυηση παω σπιτι και τι να δω? ενα βιβλιαρακι που εγραφε τι δεν περιλαμβανεται στην πενταετια(καμια 10αρια σελιδες).Στο τριμηνο συνεργειο και αυτοκολητο λαστιχο οπου μπορεις να φανταστεις για τριξιματα(προληπτικα μπηκαν τα περισοτερα)3το χρονο εχει φαγωθει η διχαλα που καθεται το αξονακι της εταζερας.Δυστηχως επρεπε να αλλαχτει ολη η μοκετα του θολου στο πορτμπαγκαζ.Τσακωμος φασαρια γιατι ειχε κλεισει 2,5 χρονια!!! το αμαξι,(εβαλα μεσο ενα κολητο που δουλευε μεσα και αλλαχτηκε η οποια δεν κρατησε διετια.

Ευτηχως ειχα το φτηνο service καμια 60-80¤ και καθαρισα.Αυτο ομως μεχρι το μεγαλο service thw 4ετιας οπου ζητησαν πριν 2 χρονια 350 ¤ (ναι οπως το ακουτε και τα επιπλεον ηταν αλλαγη μπουζι οπου παιρνει τα φτηνα και βαλβολινες) και δεν ξαναπατησα βεβαια.

κατα τα αλλα καννενα προβλημα.

Στο εσωτερικο βεβαια τα πραγματα ηταν λιγο διαφορετικα φθαρμενα καθισματα,σχισμενη δερματινη φουσκα λεβιε,φθαρμενο δερματινο τιμονι,στον τεμπελη κοντευε να φανει το πλαστικο κατω απο το υφασμα και ολα αυτα με 65000 χλμ.Σαν οδηγος οικογενειαρχης ειμαι και παρα πολυ προσεκτικος.

Α ξεχασα και δυο σκασιματα στην οροφη με σκουριες στο μεγεθος κεφαλι μεγαλης προκας.

Κατα τα αλλα ευχαριστημενος και καννενα προβλημα.

Για τα προβληματα που γραφονται εδω μην ανησυχηται τοσο ,εγω εψαχνα μεταξυ golf και astra και δυστηχως και σε εκεινο το στρατοπεδο τα προβληματα πανε και ερχονται(και δεν τα συγρινω σε καμια περιπτωση καθοτι κυκλοφορουν καμποσες χιλιαδες tsi σημερα)

Αυτα με τις εγγυησεις

ΥΓ ξεχασα να αναφερω τον εργοστασιακο συναγερμο(παρεπιπτοντως και αυτος ειναι στον 1 χρονο εγγυσης) ο οποιος κλειδωνα το αμαξι και οταν γυρναγα το εβλεπα ξεκλειδωτο(το ιδιο προβλημα ειχε και ο κουμπαρος μου) στο χρονο πανς λοιπον το πεταξα και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

να απαντησω σχετικα με την toyota corolla.2001 μοντελο 1600 6 χρονια ιδιοκτητης απο καινουργιο καννενα προβλημα εκτος απο σπασμενη πλαστικη πολαπλη 2 φορες αλλαχτηκε μετα την παρατησα.Περνω το αμαξακι με 5 χρονια εγγυηση παω σπιτι και τι να δω? ενα βιβλιαρακι που εγραφε τι δεν περιλαμβανεται στην πενταετια(καμια 10αρια σελιδες).Στο τριμηνο συνεργειο και αυτοκολητο λαστιχο οπου μπορεις να φανταστεις για τριξιματα(προληπτικα μπηκαν τα περισοτερα)3το χρονο εχει φαγωθει η διχαλα που καθεται το αξονακι της εταζερας.Δυστηχως επρεπε να αλλαχτει ολη η μοκετα του θολου στο πορτμπαγκαζ.Τσακωμος φασαρια γιατι ειχε κλεισει 2,5 χρονια!!! το αμαξι,(εβαλα μεσο ενα κολητο που δουλευε μεσα και αλλαχτηκε η οποια δεν κρατησε διετια.

Ευτηχως ειχα το φτηνο service καμια 60-80¤ και καθαρισα.Αυτο ομως μεχρι το μεγαλο service thw 4ετιας οπου ζητησαν πριν 2 χρονια 350 ¤ (ναι οπως το ακουτε και τα επιπλεον ηταν αλλαγη μπουζι οπου παιρνει τα φτηνα και βαλβολινες) και δεν ξαναπατησα βεβαια.

κατα τα αλλα καννενα προβλημα.

Στο εσωτερικο βεβαια τα πραγματα ηταν λιγο διαφορετικα φθαρμενα καθισματα,σχισμενη δερματινη φουσκα λεβιε,φθαρμενο δερματινο τιμονι,στον τεμπελη κοντευε να φανει το πλαστικο κατω απο το υφασμα και ολα αυτα με 65000 χλμ.Σαν οδηγος οικογενειαρχης ειμαι και παρα πολυ προσεκτικος.

Α ξεχασα και δυο σκασιματα στην οροφη με σκουριες στο μεγεθος κεφαλι μεγαλης προκας.

Κατα τα αλλα ευχαριστημενος και καννενα προβλημα.

Για τα προβληματα που γραφονται εδω μην ανησυχηται τοσο ,εγω εψαχνα μεταξυ golf και astra και δυστηχως και σε εκεινο το στρατοπεδο τα προβληματα πανε και ερχονται(και δεν τα συγρινω σε καμια περιπτωση καθοτι κυκλοφορουν καμποσες χιλιαδες tsi σημερα)

Αυτα με τις εγγυησεις

ΥΓ ξεχασα να αναφερω τον εργοστασιακο συναγερμο(παρεπιπτοντως και αυτος ειναι στον 1 χρονο εγγυσης) ο οποιος κλειδωνα το αμαξι και οταν γυρναγα το εβλεπα ξεκλειδωτο(το ιδιο προβλημα ειχε και ο κουμπαρος μου) στο χρονο πανς λοιπον το πεταξα και αυτο.

Προβληματα υπαρχουν παντου.Ειδικα τα παραπονα για το εσωτερικο των ιαπωνικων (ακομα και για το Auris) ειναι αρκετα.Οσο για τον συναγερμο φιλε μου εχω να πω το εξης.Οι αντιπροσωπειες σκοπιμως κρυβουν τη δυνατοτητα να μπει ο συναγερμος απο το εργοστασιο και μαλιστα οχι με δυο π@@@@@ρια που ξεπεταγονται αριστερα και δεξια μεταξυ κολωνας και ταμπλω αλλα σε σημεια ενσωματωμενα στην πλαφονιερα ή καπου αλλου τελοσπαντων οπου ειναι πολυ πιο ομορφα.Το κρυβουν για να λενε οτι στο κανουν δωρο και να μη ζητας κατι αλλο.Το θεμα ομως ειναι οτι οι συναγερμοι που μπαινουν εδω μετεπειτα ειναι της πλακας.Σιγα μη σου εβαζαν συναγερμο καλο.Συναγερμοι των 50 ευρω ειναι.Αφου στον κανουν δωρο τι περιμενεις;Γι'αυτο τα προβληματα με τους συναγερμους πανε κι ερχονται.Μη νομιζεις οτι κι εδω δεν υπαρχουν προβληματα.Καλυτερα να προτιμησει κανεις να βαλει δικο του μετεπειτα ή να ερθει κατευθειαν απο το εργοστασιο με συναγερμο.Εγω δυστυχως την περιοδο που πηρα το αυτοκινητο δεν το ειχα ψαξει τοσο πολυ και δεν το ηξερα αλλα ευτυχως το πηρα χωρις συναγερμο και μαλλον θα βαλω καποιον της επιλογης μου.

Link to comment
Share on other sites

ε,οι aftermarket ειναι κορυφη.δεν πιανουν μια οι μαμα μπροστα τους.ασε που δεν βαζουν εργοστασιακους αλλα φουχουψου διαλογης.

Link to comment
Share on other sites

ε,οι aftermarket ειναι κορυφη.δεν πιανουν μια οι μαμα μπροστα τους.ασε που δεν βαζουν εργοστασιακους αλλα φουχουψου διαλογης.

Σου πετάνε και την ατάκα...

-''σας κάνουμε δώρο το συναγερμό αξίας 350Ε'''!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σου πετάνε και την ατάκα...

-''σας κάνουμε δώρο το συναγερμό αξίας 350Ε'''!!!!!!

Κοιτα, μαζι με τα προβληματα που θα σου βγαλει, καπου εκει υπολογιζεται η αξια του :wacko: :wacko:

Πολλες φορες το φθηνο αποδεικνυεται πιο ακριβο κι απο το ακριβο B)

Παντως οποιος δεν εχει παραγγειλει ακομα το αυτοκινητο του, να επιμεινει στον συναγερμο απο Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Σου πετάνε και την ατάκα...

-''σας κάνουμε δώρο το συναγερμό αξίας 350Ε'''!!!!!!

΄Ή το αλλο το καλυτερο οταν τους ρωτας τι δωρα κανει η αντι/πεια με την αγορα αυτοκινητου, και σου λενε συναγερμο ή r-cd!!! fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως ειτε θελουμε να το παραδεχτουμε ειτε οχι εχουν βρει κοροιδα.Ισως γιατι δεν υπαρχει κρατος,ειτε γιατι δεν εχουμε γνωσεις(δικαιολογημενα βεβαια δεν γινεται να δινεις εξετασεις με θεμα ΄΄πως να μην πιαστεις κοροιδο΄΄) μας πουλανε την μπαχατελα και λεμε και ευχαριστω.

Και τι παει να πει συναγερμος απο Γερμανια?Εχει γινει και αυτο να προσπαθουν να πεισουν πελατη οτι (αφορουσε δερματινα καθισματα σε Audi) ηταν εργοστασιακα και να τους λεει αυτος οτι υπαρχει μεσα απο την ραφη ταμπελακι ελληνικης εταιριας και χιλια δυο.

Γνωστη αντιπροσωπεια πουλαει βελτιωμενα αυτοκινητα εργοστασιακα''φτιαγμενα εδω και εκει.

Ασε το θεμα ελλατωματικο.Στελνει το εργοστασιο τα ανταλακτικα τα οποια κριθηκαν ελλατωματικα και αντι οι ελληνικες αντιπροσωπειες να στα αλλαξουν τα κρατανε στοκ για να ληξει η εγγυηση και σε οσους τυχερους χαλασει το αλλαζουνε στα πλαισια της εγγυσησης αλλιως πληρωνε και σκασε.

Το θεμα ειναι μπορουμε να κανουμε κατι να μην μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ?

Να λενε 1 χρονο εγγυση ή 2 και να ειναι τοσα και ολο το αμαξι οχι οτι τους συμφερει.

Να μην αναφερω για τα συνεργεια.Αλλοι απατεωνες αυτοι.

Link to comment
Share on other sites

Oμολογω οτι διαβαζωντας την παραπανω συζητηση μπηκα ξανα σε σκεψεις για την επιλογη του νεου μου αυτοκινητου. Ενα αγχος πιστευω θα το εχω παντα για το αν θα βγαλει η οχι βλαβες και σιγουρα πρεπει να βρω την χρυση τομη για σωστη χρηση χωρις να το υπηρετω κιολας. (πραγμα που θα εχει ως συνεπεια να μην το ευχαριστιεμαι οσο ηλπιζα)

Ειναι 3η φορα που αγοραζουμε στην οικογενεια VW κι ομολογω οτι απο τα προηγουμενα(Golf2 , Polo '94) ειχαμε μεινει σε γενικες γραμμες ευχαριστημενοι σε θεματα αξιοπιστιας.

Εγω οδηγω τα τελευταια 7 χρονια. Εμαθα να οδηγω (και συνεχιζω να το εχω) σε ενα Saxo '01 1,4 :o το οποιο αν και εχει τραβηξει τα πανδεινα και το εχω λιωσει ουκ ολιγες φορες με 80.000km δεν εχει βγαλει τιποτα, εκτος απο μπαταρια κανα δυο φορες.

Αυτο μου κανει εντυπωση γιατι ακουω τα χειροτερα για τα γαλλικα και οντως εχω φιλους με Saxo και αρκετα προβληματα.

Αυτη την στιγμη εχω στην κατοχη μου και ενα Hyundai Coupe 1,6 εδω και 2 χρονια και μετα απο 20.000km και πααααρα πολυ σκισιμο και ανησυχη οδηγηση, προβληματα 0. H Ηyundai κατηγορειται ως φτηνιαρικη και κακη μαρκα, αλλα το αμαξι δεν κανει κιχ οτι και να του κανεις. Αποδεικνυεται αξιοπιστο και αυτο το γνωριζω κι απο το δικο μου αλλα και πολλα αντιστοιχα γνωστων εχοντας φτασει μεχρι και 200.000km . Παρολα αυτα τωρα προσπαθω να το πουλησω για να παρω για 1η μου φορα ενα πραγματικα καλο αυτοκινητο, το οποιο θα με εξυπηρετει για ολες τις χρησεις και θα ειναι ποιοτικο, δλδ το Golf.

Mε ολα οσα διαβαζω ομως εχω λιγο τρομαξει για να πω την αληθεια και προσπαθω να καταλαβω πια ποσο ευαισθητος ειναι πια ο περιβοητος TSI. Πρωτη μου φορα που παιρνω στα χερια μου τουρμπο αυτοκινητο και προσπαθω να μαθω απο εδω οσο περισσοτερα μπορω για να κανω σωστη χρηση. :o

Παντως με εκνευριζει αφανταστα που στην Hyundai κατασκευαζουν με πολυ φτηνοτερα υλικα αυτοκινητα και κακη συναρμολογηση και δεν βγαζουν ποτε προβληματα....ενω σε μια εταιρια κολοσσος οπως η VW δε μπορουν να εχουν τοσο αξιοπιστα αυτοκινητα. :o

Παντα ηθελα να παρω ενα Golfaki κι ελπιζω να με βγαλει ασπροπροσωπο και να μη θελω να γυρισω παλι σε ανατολικες λυσεις... :whistling:

Αυτα απο εμενα και τις εμπειριες μου περι αξιοπιστιας αυτοκινητων. Ελπιζω να μην κουρασα με την μακροσκελη δημοσιευση. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.