Jump to content
gtse

Γράμμα που στάλθηκε στο περιοδικό

Recommended Posts

Guest Grouper_8L

RedGolfGT. Μην αγχώνεσαι για το τι μπορεί να γίνει..εξάλλου υπάρχουν κάποιοι που τα σκίζουν και δεν έχουν πάθει τίποτα, και άλλοι που πάνε normal και αναφέρουν τον Χριστό και την Παναγία της VW ουκ ολίγες φορές. tongue.gif:lol: .

Δεν ξέρω υπάρχει ακόμα η επέκταση εγγύησης? Εννοείται ότι θα την κάνεις. 4 χρονάκια έχεις ήσυχο το κεφάλι σου , το κρατάς άντε άλλον ένα χρόνο και μετά πούλημα.

Γενικότερα να το ευχαριστηθείς μην το φοβάσαι αλλιώς τι αξία έχει.. :huh::lol:

Edit: Πάντως αξιόπιστο αμάξι στην VW αυτήν την στιγμή για μένα από θέμα μηχανής-σασμάν μόνο το Golf GTi είναι και όλα τα 2.0 TFsi βέβαια , και αν ήσουν φίλος μου θα σου πρότεινα ένα μεταχειρισμένο παλιό S3 ή ένα μεταχειρισμένο GTi παρά new TSi.

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

RedGolfGT. ...και αν ήσουν φίλος μου θα σου πρότεινα ένα μεταχειρισμένο παλιό S3...

Τι μου θύμισες τώρα... Ωραία ρομαντικά βράδυα πριν 7 χρόνια που ξεκινούσα με τη σύζυγό μου να πάμε νυχτερινή βόλτα και επιστρέφαμε στην καρότσα της Express Service γιατι είχαμε μείνει από πολλαπλασιαστές. Ή εκείνο το ατμοσφαιρικό ταξίδι στη Φοινικούντα, κυριολεκτικά ατμοσφαιρικό γιατι έκλασε η Ν75 και δε μπορούσα να προσπεράσω ούτε δέντρο φυτεμένο στο πεζοδρόμιο. Ή τις προάλλες στους Αγίους Θεοδώρους που έσκασε το κολλάρο της τουρμπίνας και γυρίσαμε ρετάροντας. Στον Λούη, δίπλα στα Samco έχει μια πλακέτα με τη φωτογραφία μου και τη λεζάντα "Μέγας Ευεργέτης". Μετά έσκασε και η ίδια η τουρμπίνα αλλά αυτή τουλάχιστον με πέτυχε στην Αγία Παρασκευή. Αμ τότε με το safe mode που η N249 έπαψε να λειτουργεί γιατι το πλαστικό 'Τ' έσπασε από τις θερμοκρασίες? Δε θα ξεχάσω ποτέ και εκείνη την άλλη φορά που πήγα να φρενάρω και δεν είχα ABS γιατι είχε χαλάσει ο αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης. Μεγάλη πλάκα είχε και το καντράν που έδειχνε ό,τι ήθελε: Έστελνα με ΜΜS φωτογραφίες στα 260km/h με 3.000 rpm και γελούσαμε με τους κολλητούς μου. Πάντως όταν έμεινα από βενζίνη γιατι τα φλοτέρ είχαν κολλήσει με βοήθησε ενα παλικάρι στην Αττική Οδό με ενα μεγαααααάλο κίτρινο φορτηγάκι και ενα βελάκι που αναβόσβηνε από πάνω σα να έλεγε "ΙΔΟΥ Ο *μη επιτρεπόμενη λέξη*...". Τι σημασία έχουν όλα αυτά, ή η πρόσοψη του κλιματρόνικ που κόστιζε όσο ο Skynet ή ακόμη και ο ήχος των αντιστρεπτικών που θύμιζε ξεχαρβαλωμένο κρεβάτι στο 3xxx μπροστά στην αίγλη που μου έδινε το ΤΤ 225 Quattro? Quattro, το λέω και ανατριχιάζω. Ευτυχώς ο Haldex άντεξε 6 χρόνια στα χέρια μου. Ειλικρινά θα μπορούσα να ζήσω με όλα αυτά τα προβλήματα, με το να πηγαίνω ταξίδι με ενα επιπλέον σακ-βουαγιάζ με εργαλεία, σκάστρες, κολλάρα, MAF, αισθητήρες, μπουζί, λάδια, παραφλού, ασφάλειες κλπ κλπ κλπ αλλά μια μέρα που το έβαλα μπρος και έκανε σαν ατμόπλοιο από ρήγμα στο καπάκι δεν άντεξα, το έφτιαξα και το έδωσα.

Όντως, αξιόπιστα τα μεταχειρισμένα S3/TT. Υπάρχουν και χειρότερες επενδύσεις, θα μπορούσες π.χ. να ρευστοποιήσεις όλη σου την περιουσία και να αγοράσεις μετοχές Κλωνατέξ.

Link to comment
Share on other sites

Τι μου θύμισες τώρα... Ωραία ρομαντικά βράδυα πριν 7 χρόνια που ξεκινούσα με τη σύζυγό μου να πάμε νυχτερινή βόλτα και επιστρέφαμε στην καρότσα της Express Service γιατι είχαμε μείνει από πολλαπλασιαστές. Ή εκείνο το ατμοσφαιρικό ταξίδι στη Φοινικούντα, κυριολεκτικά ατμοσφαιρικό γιατι έκλασε η Ν75 και δε μπορούσα να προσπεράσω ούτε δέντρο φυτεμένο στο πεζοδρόμιο. Ή τις προάλλες στους Αγίους Θεοδώρους που έσκασε το κολλάρο της τουρμπίνας και γυρίσαμε ρετάροντας. Στον Λούη, δίπλα στα Samco έχει μια πλακέτα με τη φωτογραφία μου και τη λεζάντα "Μέγας Ευεργέτης". Μετά έσκασε και η ίδια η τουρμπίνα αλλά αυτή τουλάχιστον με πέτυχε στην Αγία Παρασκευή. Αμ τότε με το safe mode που η N249 έπαψε να λειτουργεί γιατι το πλαστικό 'Τ' έσπασε από τις θερμοκρασίες? Δε θα ξεχάσω ποτέ και εκείνη την άλλη φορά που πήγα να φρενάρω και δεν είχα ABS γιατι είχε χαλάσει ο αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης. Μεγάλη πλάκα είχε και το καντράν που έδειχνε ό,τι ήθελε: Έστελνα με ΜΜS φωτογραφίες στα 260km/h με 3.000 rpm και γελούσαμε με τους κολλητούς μου. Πάντως όταν έμεινα από βενζίνη γιατι τα φλοτέρ είχαν κολλήσει με βοήθησε ενα παλικάρι στην Αττική Οδό με ενα μεγαααααάλο κίτρινο φορτηγάκι και ενα βελάκι που αναβόσβηνε από πάνω σα να έλεγε "ΙΔΟΥ Ο *μη επιτρεπόμενη λέξη*...". Τι σημασία έχουν όλα αυτά, ή η πρόσοψη του κλιματρόνικ που κόστιζε όσο ο Skynet ή ακόμη και ο ήχος των αντιστρεπτικών που θύμιζε ξεχαρβαλωμένο κρεβάτι στο 3xxx μπροστά στην αίγλη που μου έδινε το ΤΤ 225 Quattro? Quattro, το λέω και ανατριχιάζω. Ευτυχώς ο Haldex άντεξε 6 χρόνια στα χέρια μου. Ειλικρινά θα μπορούσα να ζήσω με όλα αυτά τα προβλήματα, με το να πηγαίνω ταξίδι με ενα επιπλέον σακ-βουαγιάζ με εργαλεία, σκάστρες, κολλάρα, MAF, αισθητήρες, μπουζί, λάδια, παραφλού, ασφάλειες κλπ κλπ κλπ αλλά μια μέρα που το έβαλα μπρος και έκανε σαν ατμόπλοιο από ρήγμα στο καπάκι δεν άντεξα, το έφτιαξα και το έδωσα.

Όντως, αξιόπιστα τα μεταχειρισμένα S3/TT. Υπάρχουν και χειρότερες επενδύσεις, θα μπορούσες π.χ. να ρευστοποιήσεις όλη σου την περιουσία και να αγοράσεις μετοχές Κλωνατέξ.

Χαχαχαχαχαχα S8N is back.... worthy.gifworthy.gif

Το 8εμα ειναι λαχειο πλέον!. Ολές οι εταιρείες έχουνε και τις αστοχίες τους,αλλες λιγότερο άλλες περισσότερο.Απλα η VW στατιστικά βγαζει λιγοτερα ελλατωματικά η BMW ακομα λιγότερα κ.ο.κ!

Edited by b.p.m.
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχαχα S8N is back.... worthy.gifworthy.gif

Απλα η VW στατιστικά βγαζει λιγοτερα ελλατωματικά η BMW ακομα λιγότερα κ.ο.κ!

+100000000000000000 ειναι αυτο που λενε ο,τι πληρωνεις παιρνεις :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς έστω 1 πρόβλημα η κατι να μας ενοχλεί θορυβος κτλ... εδω η Μερσεντες πριν 2 χρονια εκανε ανάκληση στην SLr για προβληματα στο δυναμό που ειναι 700,000 ¤ δεν θα έχουν τα δικά μας ??Απλά επειδή τρέχουμε και στερούμαστε πράγματα για να αγοράσουμε το αμαξάκι μας ,μας κακοφαίνεται που δεν ειναι τέλειο !!Αλλα τι να κάνεις.......

Link to comment
Share on other sites

Παιδια . πριν κανα δυο βδομαδες μιλουσα με μια κοπελα ομογενη απο Γερμανια..Καταφερε στα 26 της επιτελους να παρει το πτυχιο φιλολογιας και μου ελεγε οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες και γενικα οι βιομηχανιες στη Γερμανια προσλαμβανουν τα καλοκαιρια με διμηνες συνηθως συμβασεις φοιτητες να δουλεψουν..Τα λεφτα ειναι πολυ καλα (περιπου 3-4000 ευρω το μηνα) και ενα μεγαλο μερος απο αυτα πληρωνεται απο το κρατος..Γιατι ολη αυτη η εισαγωγη?? Λοιπον, απο τα χερια της συγκεκριμενης κοπελας, η οποια οπως μου ομολογησε ηξερε απο αυτοκινητα μονο οτι εχουν 4 ροδες, περνουσανε για δυο μηνες εξαρτηματα της Mercedes τα οποια επρεπε να συναρμολογησει..Τα μισα απ'αυτα τα εβαζε λαθος μεχρι να παρει το κολαι και εκτος αυτου τα εκανε ολα αυτα μεσα σε 5 ωρες για να "ξυθει" τις αλλες τρεις..Το ιδιο εκανε και σε αλλη βιομηχανια στην Bosch (κομπρεσερ εκει) και στη Valeo..Και οι ανωτεροι της της λεγανε, δεν πειραζει οσο μπορεις..Μετα συζητατε αν τα αυτοκινητα που αγοραζουμε εχουνε αστοχια υλικου, ελαττωματικα εξαρτηματα και κουραφεξαλα..ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ..ΤΕΛΟΣ..Ειμαστε στην εποχη της ΥΠΕΡ καταναλωσης , οσο περισσοτερο πουλησεις τοσα περισσοτερα θα βγαλεις..Και χεστηκανε αν εσυ , εγω η καποιος αλλος συνειδητοποιημενος καταναλωτης βγει σε ενα φορουμ και αναφερει οτι το γκολφ του βγηκε ελαττωματικο, αντε ποσους να αποτρεψει να το αγορασουν 3? 5? Ε, θα βγαλουν μια διαφημιση με ενα καβλωμενο παιδακι να κατουραει ορθιο (παιδι που ηταν αντρας.. :) ) και 8α πουλησουν τα διπλασια..Το παιχνιδι παιζεται αλλου και τι λεμε εμεις τωρα , δεν ιδρωνει το αυτακι τους...Σαν ευρω μας αντιμετωπιζουν και τιποτα παραπανω..Γι'αυτο κι εγω ειπα φρενο, θα παρω το gti μου που ηταν το ονειρο μου, θα ανεχτω οποιαδηποτε προβληματα αλλα θα το "αγαπησω", θα το προσεξω και θα το βελτιωσω και θα το κρατησω οσο παει..δε θα μπω στο τριπακι να ψαρωνω απο τα μαρκετιστικα κολπα τους και να λεω α βγηκε σιροκο , α βγηκε γκολφ 6 και να κατσω να αλλαζω αυτοκινητα σα σωβρακα..Αυτη ειναι η δικη μου φιλοσοφια και ειναι τωρα, δεν ξερω σε τρια χρονια τι θα πιστευω.. tongue.gif

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Παιδια . πριν κανα δυο βδομαδες μιλουσα με μια κοπελα ομογενη απο Γερμανια..Καταφερε στα 26 της επιτελους να παρει το πτυχιο φιλολογιας και μου ελεγε οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες και γενικα οι βιομηχανιες στη Γερμανια προσλαμβανουν τα καλοκαιρια με διμηνες συνηθως συμβασεις φοιτητες να δουλεψουν..Τα λεφτα ειναι πολυ καλα (περιπου 3-4000 ευρω το μηνα) και ενα μεγαλο μερος απο αυτα πληρωνεται απο το κρατος..Γιατι ολη αυτη η εισαγωγη?? Λοιπον, απο τα χερια της συγκεκριμενης κοπελας, η οποια οπως μου ομολογησε ηξερε απο αυτοκινητα μονο οτι εχουν 4 ροδες, περνουσανε για δυο μηνες εξαρτηματα της Mercedes τα οποια επρεπε να συναρμολογησει..Τα μισα απ'αυτα τα εβαζε λαθος μεχρι να παρει το κολαι και εκτος αυτου τα εκανε ολα αυτα μεσα σε 5 ωρες για να "ξυθει" τις αλλες τρεις..Το ιδιο εκανε και σε αλλη βιομηχανια στην Bosch (κομπρεσερ εκει) και στη Valeo..Και οι ανωτεροι της της λεγανε, δεν πειραζει οσο μπορεις..Μετα συζητατε αν τα αυτοκινητα που αγοραζουμε εχουνε αστοχια υλικου, ελαττωματικα εξαρτηματα και κουραφεξαλα..ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ..ΤΕΛΟΣ..Ειμαστε στην εποχη της ΥΠΕΡ καταναλωσης , οσο περισσοτερο πουλησεις τοσα περισσοτερα θα βγαλεις..Και χεστηκανε αν εσυ , εγω η καποιος αλλος συνειδητοποιημενος καταναλωτης βγει σε ενα φορουμ και αναφερει οτι το γκολφ του βγηκε ελαττωματικο, αντε ποσους να αποτρεψει να το αγορασουν 3? 5? Ε, θα βγαλουν μια διαφημιση με ενα καβλωμενο παιδακι να κατουραει ορθιο (παιδι που ηταν αντρας.. ;) ) και 8α πουλησουν τα διπλασια..Το παιχνιδι παιζεται αλλου και τι λεμε εμεις τωρα , δεν ιδρωνει το αυτακι τους...Σαν ευρω μας αντιμετωπιζουν και τιποτα παραπανω..Γι'αυτο κι εγω ειπα φρενο, θα παρω το gti μου που ηταν το ονειρο μου, θα ανεχτω οποιαδηποτε προβληματα αλλα θα το "αγαπησω", θα το προσεξω και θα το βελτιωσω και θα το κρατησω οσο παει..δε θα μπω στο τριπακι να ψαρωνω απο τα μαρκετιστικα κολπα τους και να λεω α βγηκε σιροκο , α βγηκε γκολφ 6 και να κατσω να αλλαζω αυτοκινητα σα σωβρακα..Αυτη ειναι η δικη μου φιλοσοφια και ειναι τωρα, δεν ξερω σε τρια χρονια τι θα πιστευω.. tongue.gif

Πράγματι κάπως έτσι είναι. Γνωστός μου ομογενής στη Γερμανία, φοιτητής, δουλεύει κάθε καλοκαίρι 2 μήνες στο Μόναχο, στη γραμμή παραγωγής της σειράς 3 της BMW. H θέση του είναι να τοποθετεί τα καθίσματα (μπρος πίσω) στο εσωτερικό του κάθε αυτοκινήτου, να τα βιδώνει-καλωδιώνει και να κάνει κάποιους τυπικούς ελέγχους (συνήθως μου είπε τους προσπερνά τελείως για να πάει στο επόμενο αμάξι) για τη σταθερότητά τους και αν εγκαταστάθηκαν σωστά. Όλη η διαδικασία για κάθε αυτοκίνητο είναι 10 λεπτά. Μέσα σε 10 λεπτά, ένα μόνο άτομο το οποίο δεν εποπτεύεται μετά την 3η εβδομάδα εργασίας του, τοποθετεί τα καθίσματα τα καλωδιώνει και τα "τεστάρει". Αυτά σε μια εταιρεία όπως η BMW που θεωρείται πολύ ποιοτική. Φανταστείτε σε πιο φτηνές μάρκες τι γίνεται... θα βιδώνουν ταπετσαρίες καθίσματα ταμπλώ σε κανά 5 λεπτο :rolleyes: (που λέει ο λόγος).

Τα χρήματα που παίρνουν στη Γερμανία πάντως είναι πολύ καλά για φοιτητές, φουλ 8ωρο είναι περίπου 2000 ευρώ και κάτι ψιλά (τουλάχιστον τόσα παίρνει αυτό το παλικάρι).

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτο κι εγω ειπα φρενο, θα παρω το gti μου που ηταν το ονειρο μου, θα ανεχτω οποιαδηποτε προβληματα αλλα θα το "αγαπησω", θα το προσεξω και θα το βελτιωσω και θα το κρατησω οσο παει..δε θα μπω στο τριπακι να ψαρωνω απο τα μαρκετιστικα κολπα τους και να λεω α βγηκε σιροκο , α βγηκε γκολφ 6 και να κατσω να αλλαζω αυτοκινητα σα σωβρακα..Αυτη ειναι η δικη μου φιλοσοφια και ειναι τωρα, δεν ξερω σε τρια χρονια τι θα πιστευω.. tongue.gif

Ευχή και κατάρα, να μην πάρεις από εμένα!!!!!!! Κάηκες!! :)

Edited by White V GTI
Link to comment
Share on other sites

λίγο είναι 5λεπτά; Καθίσματα βάζει, έλεος! Δλδ τι να κάνει, να τσεκάρει λίστες αν βιδώθηκε με ροπή η πίσω βίδα του καθίσματος; Check, Check, Check...ready for lift off.

Αυτοκίνητα είναι, όχι το columbia.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό κάθε φορά που ρυθμίζω το κάθισμά μου, αν κάνει μερικά χιλιόμετρα, κάνει ένα ΚΛΑΚ και πάει ένα δοντάκι πίσω η αριστερή γρίλια του καθίσματος... Επειδή δεν είναι το Columbia!

Link to comment
Share on other sites

και θα βάλει το εργοστάσιο 1 τεχνικό/εργάτη να ελέγχει αν ο εργάτης βίδωσε τη βίδα, που στην τελική μπορεί να μη φταίει καν αυτό. Και να σου πω κάτι, μέχρι και το columbia που το μουνοψυρίζανε από πάνω μέχρι κάτω το 2003 έγινε κομμάτια.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Το Columbia δεν ειναι εμπορικο προιον ομως και κομματια να γινει εσενα δεν σε νοιαζει. Αν ομως επαιρνες ενα αυτοκινητο και πληρωνες για αυτο και ηξερες οτι καποιος ανευθυνος που στο κατω κατω "δεν βιδωσε σωστα, τι εγινε?" πηρε χρηματα για κατι που παρεδωσε και δεν ειναι αρτιο αισθανεσαι εξαπατημενος ναι ή οχι? Εξαπατημενος που πληρωσες ενα προιον και σου εμφανιζει χαζα προβληματα για τα χρηματα που εδωσες. Αλλωστε υπαρχει και ποιοτικος ελεγχος στις βιομηχανιες αλλα μαλλον τα περνανε ετσι απο οτι φαινεται για να γλυτωσουν χρηματα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.