Jump to content
ioannitis

Mtm σε Golf Gti Mk5

Recommended Posts

Αν και υπάρχει ήδη ξεχωριστό θέμα για το GTI Tuning σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να υπάρχει (αν συμφωνούν και οι Moderators φυσικά!) ένα ξεχωριστό θέμα για την ΜΤΜ και το GTI, ούτως ώστε να υπάρχουν συγκεντρωμένες και ευκολότερα προσβάσιμες (μέσα σε λίγες μόνο σελίδες) όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος, είτε παλιότερος είτε νεότερος. Κυρίως αναφέρομαι στις εμπειρίες όσων ήδη έχουν προχωρήσει σε κάποια αναβάθμιση.

Για αρχή θα μεταφέρω εδώ τι στάδια εξέλιξης προσφέρει η ΜΤΜ για το GTI και τα αντίστοιχα κόστη ( για Γερμανία ) :

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

1) Description: Modified MTM-motronic computer with improved max. torque about 355 Nm (245 ΗΡ)

Kitprice 1.199

Assembly costs 155 EUR

Comparison mtm-performance with series-performance

mtm Series

max. performance kW/Umin 180 / 5200 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 355 / 1850 280 / 1800

v-max 242 km/h 235 km/h

0-100 km/h - 7,2 sec.

consumption 8,5 l 8,1 l

2) Description: Like 245 HP, but in addition with MTM Middle- and rear silencer max. torque about 363 Nm (250ΗΡ)

Kitprice 2.605

Assembly costs 233 EUR

Comparison mtm-performance with series-performance

mtm Series

max. performance kW/Umin 184 / 5200 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 363 / 1850 280 / 1800

v-max 246 235 km/h

0-100 km/h 6,3 7,2 sec.

consumption 8,7 8,1 l

3) Description: Like 250 HP, but in addition with MTM 1st middle silencer and downpipe with metalcatalyst max. torque about 370 Nm (272 ΗΡ)

Kitprice 4.816

Assembly costs 387 EUR

Comparison mtm-performance with series-performance

mtm Series

max. performance kW/Umin 200 / 5200 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 370 / 1850 280 / 1800

v-max 250 km/h 235 km/h

0-100 km/h 6,2 sec 7,2 sec.

consumption 9,0 l 8,1 l

4) Description: Like 272 HP, but in addition with MTM exhaust mani fold, turbocharger max. torque about 395 Nm Also possible with DSG gearbox. (310 ΗΡ)

Kitprice 7.948

Assembly costs 774 EUR

Comparison mtm-performance with series-performance

mtm Series

max. performance kW/Umin 228 / 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 395 / 1850 280 / 1800

v-max folgt 235 km/h

0-100 km/h folgt 7,2 sec.

consumption folgt 8,1 l

ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Description: MTM exhaust system cat back for VW GOLF 2,0TFSI fr Tailpipe 2x76 mm

Kitprice 1.406

Assembly costs 117 EUR

rear pipe diametre 2x76mm

material stainless steel

ΤΡΟΧΟΙ/ΕΛΑΣΤΙΚΑ

1) Ζάντες :set rims MTM bimoto 8,5 x 19 ET 50 LK 5x112 1.877 EUR

2) Ζάντες+λάστιχα : set wheels bimoto 8,5 x 19 ET 50 LK 5x112 with tyre 235/35 19 XL Sportcont. Continental 3.078 EUR

ΦΡΕΝΑ

1) MTM rear braking kit 310x22 mm 728 EUR

2) MTM-Brembo brake 330 X 32 mm 6.038 EUR

3) MTM-Brembo brake kit 365 x 34 3.311 EUR

4) MTM- brake 380 X 34 mm with Brembo 8 piston calipers 4.098 EUR

=================================================

Όλα τα προηγούμενα προέρχονται από το site της ΜΤΜ οπότε οι τίμες είναι Γερμανίας και λογικά στην Ελλάδα θα είναι κάπως υψηλότερες. Τις παραθέτω όμως για να υπάρχει μια κάποια εικόνα για τι κόστος μιλάμε .

Συνοψίζοντας θα ήθελα απο όποιον ήδη έχει κάνει κάποια αναβάθμιση στο GTI του με ΜΤΜ (ή ακόμη και από όποιον έχει κάνει καποια "ερευνα" σε άλλα φόρουμ) να μας μεταφέρει εδώ τις εντυπώσεις του από αυτή την αναβάθμιση και αν θέλει φυσικά και το αντίστοιχο κόστος.

Και κάτι τελευταίο: υποθέτω πως ότιδήποτε βάλεις από αυτά τα προιόντα στο αυτοκίνητο σου έχεις βγει αυτόματα εκτός εγγύησης από την ελληνική αντιπροσωπεία. Σώστα υποθέτω ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Αν και μη κατοχος gti θα ελεγα οτι δεν χρειαζεται ''πειραγμα γιατι

α.εχει 200 αλογα,ποσα πιο πολλα να θες...

β.πειραζοντας το σιγουρα θα ''ανεβει'' αλλα μηπως χασεις κατι απο το συνολικο του χαρακτηρα?Π.Χ απολυτο στο δρομο,θορυβωδες(μια και δε θα πηγαινεις παντα κοφτες και μοιραζοντας τσαγια :lol: )

γ.Εχεις δωσει ηδη 30000+ θα αφησεις τον καθε μαστορα (με επιφυλαξη αλλα ισχυει για τους πιο πολλους)που ΛΕΕΙ οτι ξερει να στο πειραξει?ΟΚ τα πραγματα ειναι ΜΤΜ αλλα απο κει και περα παιζουν ρολο και τα χερια....

δ.τα esp,asr,και οτι αλλο εχει τελος παντων το gti θα δουλευουν κανονικα?(π.χ. θα προλαβενει να μην αφηνει τα λαστιχα κατω στην εκκινηση?)

ε.πηγαινοντας για εξατμιση τι θα μας πουν? οτι θα βαλουμε κατι ετσι ωστε να κοροιδευει τον αισθητηρα και να μην αναβει το epc,και μετα οτι με αυτο τον καταλυτη δεν βγαζει καρτα κτλ κτλ

Και βεβαια αν εισαι στην εγγυηση αυτοματα παυει να ισχυει εκτος αν κανεις ολα αυτα σε καποιο εξοσουσιοδοτημενο καταστημα VW και σου δωσουν εγγυηση στο μιλητο...

Μη τα πειραζουμε για να μη χαλανε λεω εγω

Φιλικους χαιρετισμους στους απανταχου κατοχους TSI(και ειδικα jetta) :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Αν και μη κατοχος gti θα ελεγα οτι δεν χρειαζεται ''πειραγμα γιατι

α.εχει 200 αλογα,ποσα πιο πολλα να θες...

β.πειραζοντας το σιγουρα θα ''ανεβει'' αλλα μηπως χασεις κατι απο το συνολικο του χαρακτηρα?Π.Χ απολυτο στο δρομο,θορυβωδες(μια και δε θα πηγαινεις παντα κοφτες και μοιραζοντας τσαγια :lol: )

γ.Εχεις δωσει ηδη 30000+ θα αφησεις τον καθε μαστορα (με επιφυλαξη αλλα ισχυει για τους πιο πολλους)που ΛΕΕΙ οτι ξερει να στο πειραξει?ΟΚ τα πραγματα ειναι ΜΤΜ αλλα απο κει και περα παιζουν ρολο και τα χερια....

δ.τα esp,asr,και οτι αλλο εχει τελος παντων το gti θα δουλευουν κανονικα?(π.χ. θα προλαβενει να μην αφηνει τα λαστιχα κατω στην εκκινηση?)

ε.πηγαινοντας για εξατμιση τι θα μας πουν? οτι θα βαλουμε κατι ετσι ωστε να κοροιδευει τον αισθητηρα και να μην αναβει το epc,και μετα οτι με αυτο τον καταλυτη δεν βγαζει καρτα κτλ κτλ

Και βεβαια αν εισαι στην εγγυηση αυτοματα παυει να ισχυει εκτος αν κανεις ολα αυτα σε καποιο εξοσουσιοδοτημενο καταστημα VW και σου δωσουν εγγυηση στο μιλητο...

Μη τα πειραζουμε για να μη χαλανε λεω εγω

Φιλικους χαιρετισμους στους απανταχου κατοχους TSI(και ειδικα jetta) :lol: :lol: :lol:

Για όλα αυτά που έγραψες παραπάνω πόσο σίγουρος είσαι;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά φίλε μου Σπύρο, το τόπικ που άνοιξες, προβλέπω να τρώει φούντο, γιατί ότι περιγράφεις, το έχουμε ξεζουμίσει στο tuning. ¶σε που αν το πάμε έτσι πρέπει να ανοίξουμε και τόπικ για REVO, BSR, Unitronic, APR, Oettinger,.... και το τι προσφέρει η κάθε εταιρεία. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα και βαριέσαι να ψάχνεις στο φόρουμ, αύριο πάμε για καφέ. Εκεί θα δεις και αυτοκίνητα που έχουν πρόγραμμα ΜΤΜ και θα μάθεις πολλά. Μέχρι και τι γλυκά αρέσουν στον αντιπρόσωπο της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

panos7424 Γεια χαρα

Για τα προβληματα μιας μετατροπης ειμαι απολυτα σιγουρος.Για το οτι το GTI ειναι ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο και κατα τη γνωμη μου δε χρειαζεται τιποτα (αφου δεν το ειμαι κατοχος gti)απο αυτα που ακουω εδω μεσα και θελωντας να πιστευω οτι διαβαζω αντικειμενικα πραγματα για τα VW μας.Οσο για τα ελληνικα μαστορια για να στο βαλω σε ποσοστα ενα 90 τοις εκατο ειναι για τα μπαζα.ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΨΟΓΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ αλλα ειναι δυστυχως ελαχιστοι.Για οποια αλλη απορια στη διαθεση σου.

Και βεβαια δεν αναφερομαι σε καποιν ονομαστικα η τοποθετηση μου ειναι γενικη ως προς το GTI

Φιλικους χαιρετισμους στους απανταχου κατοχους TSI(και ειδικα jetta) :lol: :lol:

Edited by lancer742005
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ανοιγει παλι κατοπιν συνομιλιας με τον ioannitis.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Επειδή θα ήθελα να μην εξελιχθεί σε flame war (και) αυτό το thread θα ήθελα να εστιάσουμε όχι στο ΑΝ είναι χρήσιμο το tuning ΑΛΛΑ στο ΤΙ προβλήματα αλλά και θετικά αυτό επιφέρει. Μπορεί να φαίνεται κάπως περιττό το thread αφού υπάρχει το GTI Tuning αλλά εκεί (ίσως λόγω παλαιότητας του thread) η κατάσταση πηγαίνει λίγο πιο extreme και αρκετές φορές do it yourself . Οπότε σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν κακή ιδέα να υπάρχουν συγκεντρωμένες κάποιες πληροφορίες-προβλήματα για την ΜΤΜ για κάποιον (νέο ή παλιό χρήστη) ενδιαφέρεται απλώς να ακολουθήσει ένα "επίσημο" δρόμο στο tuning.

Για παράδειγμα, αυτά που αναφέρει ο lancer, έχουν περάσει και από το δικό μου μυαλό (θόρυβος από εξάτμιση, εγγύηση, κεκ, πρόβλημα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα κ.α. ) και για αυτό προσπαθώ να το διερευνήσω κάπως. (για τα 200 άλογα πάντως διαφωνώ κάθετα! Τα άλογα ΠΟΤΕ δεν είναι αρκετά ! :lol: )

Αυτά προς το παρόν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για την "παροχή" γνώσεων και εμπειριών!

@geopan (ψιλόofftopic!) έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις! Απλά σκέφτηκα να είναι "μαζεμένη" η γνώση και να συμμετέχουν οι απανταχού Έλληνες (Αθήνα, Θεσσαλονικη, Πάτρα, Κρητη κλπ). Και τέλος, η παρουσία μου σε κάποια συνάντηση όντως έχει γίνει σήριαλ αλλά το παλεύω!

Link to comment
Share on other sites

Ό μάστορας είναι ο Πρόδρομος Τρυφωνίδης...Ο μοναδικός μάστορας που θα μαστορέψει το αμάξι σου , αμα επιλέξεις την ΜΤΜ λύση, δεν είναι δα και κανα παιδάκι ο άνθρωπος...Όσο για τους θορύβους απο την εξάτμιση, τοσο η milltek τόσο και η ΜΤΜ , πρέπει να περνάνε τους αυστηρούς ελέγχους ΤUV για την ηχορύπανση...

Και επειδή μου αρέσει αυτο που έγραψες οτι καλό θα ήταν να υπήρχε και ένα θέμα ξεχωριστά για την κάθε βελτιωτική εταιρία ,παραθέτω και μερικές φωτογραφίες με την εξάτμιση και το Κ16 κίτ...

Εξάτμιση

MTM-950402-0000229911-1.jpg

MTM-950403-313-Kit-02.jpg

Milltek vs MTM D/P

368e997215.jpg

Κ16 Κιτ (313)

MTM-950403-313-Kit-01.jpg

MTM-950403-313-Kit-03.jpg

MTM-950403-313-Kit-04.jpg

MTM-950403-313-Kit-05.jpg

MTM-950403-313-Kit-06.jpg

MTM-950403-313-Kit-07-1.jpg

MTM-950403-313-Kit-08.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όλα φαίνονται πολύ εντυπωσιακά, δυνατά και όμορφα !

Με ποια ακριβώς σειρά προχώρησες στις μετατροπές σου? Η μήπως ακολούθησες το δρόμο "μια και έξω", όλα μαζί ? Το προφανές είναι ότι πήρες ποοοολύ δύναμη στο δεξί σου πόδι (55% αύξηση στην ισχύ, δεν είναι λίγο !) ! Υπήρξαν κάποιες δυσλειτουργίες ή όλα κυλάνε ρολόι? Τίποτα λαμπάκια περίεργα στην οθόνη?Με το θέμα "εγγύηση" και σερβις στα εξουσιοδοτημένα το είχες ψάξει πριν προχωρήσεις ή δεν σε ενδιέφερε τόσο πολύ αφού είπες να το πας τόσο "ψηλά" ? Στην καθημερινή χρήση τι αλλαγές είδες?

Με το θέμα θόρυβος απο την εξάτμιση τι έχεις παρατηρήσει σε σχέση με την "μαμά" ? Γενικά ποια είναι πιο ήσυχη (στο ταξίδι και στην πόλη) ? Πόση εγγύηση δίνει στην εξάτμιση η ΜΤΜ?

Σόρυ για τις πολλές ερωτήσεις αλλά από ότι κατάλαβα από τις φωτογραφίες λογικά πρέπει να έχεις "εξαντλήσει" την ΜΤΜ και αυτό είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό και από απόδοση και από εμφάνιση και από κόστος ! :D

Link to comment
Share on other sites

Ζανταρες τουρμπιναρες κτλ κτλ κτλ.ΜΠΡΑΒΟ σε αυτους που ασχολουνται σοβαρα με την τρελλα μας (VW)και ξερουν πως να μας φτιαχνουν.(off topic οι ζαντες αυτες κυκλοφορουν replica?.)

Link to comment
Share on other sites

Όλα φαίνονται πολύ εντυπωσιακά, δυνατά και όμορφα !

Με ποια ακριβώς σειρά προχώρησες στις μετατροπές σου? Η μήπως ακολούθησες το δρόμο "μια και έξω", όλα μαζί ? Το προφανές είναι ότι πήρες ποοοολύ δύναμη στο δεξί σου πόδι (55% αύξηση στην ισχύ, δεν είναι λίγο !) ! Υπήρξαν κάποιες δυσλειτουργίες ή όλα κυλάνε ρολόι? Τίποτα λαμπάκια περίεργα στην οθόνη?Με το θέμα "εγγύηση" και σερβις στα εξουσιοδοτημένα το είχες ψάξει πριν προχωρήσεις ή δεν σε ενδιέφερε τόσο πολύ αφού είπες να το πας τόσο "ψηλά" ? Στην καθημερινή χρήση τι αλλαγές είδες?

Με το θέμα θόρυβος απο την εξάτμιση τι έχεις παρατηρήσει σε σχέση με την "μαμά" ? Γενικά ποια είναι πιο ήσυχη (στο ταξίδι και στην πόλη) ? Πόση εγγύηση δίνει στην εξάτμιση η ΜΤΜ?

Σόρυ για τις πολλές ερωτήσεις αλλά από ότι κατάλαβα από τις φωτογραφίες λογικά πρέπει να έχεις "εξαντλήσει" την ΜΤΜ και αυτό είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό και από απόδοση και από εμφάνιση και από κόστος ! :D

ΛΟΛ! tongue.giftongue.gif:D;)

Παρεξήγηση, εγώ δεν τα φοράω αυτα τα "πραγματάκια" μακάρι δηλαδή ,αλλα που φράγκα...Προς το παρόν φοράω ένα πρόγραμα , ένα v-flow Και ένα S3 :D Ιντερκούλερ...Ετοιμάζω τώρα και την εξάτμιση , να δέσει το γλυκό που λένε... ;)

Θα σου απαντήσω κάποια πράγματα για τα οποία ξέρω...

1.Εγγύηση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το θέμα εγγυηση, εγω τουλάχιστων δεν το έχω αντιμετωπίσει...

2.Το θέμα με τον θόρυβο το έχω ψάξει μιας και δεν με ενδιαφέρει να με ακούει το παρακάτω τετράγωνο , αλλα να έχει ένα γλυκό μπάσο ήχο που να σε πορώνει αλλα να μην σε κουράζει...Έχω μπεί και σε αυτοκίνητα με ΜΤΜ,και ΜΙΛΛΤΕΚ NON-RESONATED, και RESONATED και αυτή που μέσα στην πόλη με ενθουσίασε ήταν η ΜΤΜ , τα κλαπέτα και το δεύτερο καζάνι δίνουν μια ηρεμία που μετατρέπεται σε πολύ ομορφο ήχο οταν το "ανοίξεις"

3.Λέω για TUV κτλ, γιατι ξέρω οτι ο γερμανός θα είναι πάντα γερμανός, Χαρακτηριστικό παράδειγμα , Πήγα να βγάλω κάρτα καυσαερίων στον παζαρόπουλο, έσκιζαν λοιπόν τα διπλώματα τους οτι δεν θα περάσω και οτι θα έπρεπε να το μαγειρέψουμε λίγο, αρνήθηκα και μου είπε " Καλα θα σε βγάλω αρνητικό , το δικό μας το προγραματισμένο δεν πέρασε"... Τελικά πέρασε... ;) Γέλαγα μετα...

4.Ακόμα,δυσλειτουργίες δεν υπάρχουν γενικότερα , εκτός απο κάτι σκάστρες που πεθαίνουν εδώ και εκεί...Πφφφ σιγά 27ευρώ έχει...

Αυτα..Ελπίζω να σε κάλυψα...

Υ.Γ

Μάλλον σε λίγο καιρό θα πάω και εγώ για το S3 setup , ξέρω 2 άτομα που δουλεύουν κομπλέ...

Υ.Γ 2

Αγιο Παρασκευότης είσαι?Πουλάκι μου...χαχαχαχα

Προς ποια μερια μένεις????

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...

"Ψήνομαι" για ΜΤΜ stage 1 αλλά από το GTI tuning διαβάζω ότι όλοι τελικά

έχουν προβλήματα με διακοπές....

Όσοι έχετε stage 1 MTM και δεν αντιμετωπίσατε προβλήματα δεν κάνετε 1 post

να καταλάβουμε τι γίνεται???

¶κουσα Ότι στην αντιπροσωπία της Λάρισας βάζουν ΜΤΜ. Το έχει βάλει κανείς?

Ποιά η τελική τιμή του? Πόση ώρα η τοποθέτηση?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Κανένας που φοράει πρόγραμμα ΜΤΜ δεν έχει πρόβλημα με διακοπές... Μέσα στο φόρουμ ένα μεγάλο ποσοστό φοράει ΜΤΜ

1.Εγώ

2.ΤΟΝΙΝΟ

3.JDL9

4.B.P.M

5.HOOKOS

κτλ...

Δεν ξέρω αν στην Λάρισα βάζουν ΜΤΜ , καλύτερα πάρε ένα τηλέφωνο εδώ και ρώτα...

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Κανένας που φοράει πρόγραμμα ΜΤΜ δεν έχει πρόβλημα με διακοπές... Μέσα στο φόρουμ ένα μεγάλο ποσοστό φοράει ΜΤΜ

Να σου πω την αλήθεια εγώ έχω μπερδευτεί ! Πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε το θέμα "διακοπές" στο GTI Tuning και ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει (η τουλάχιστον εγώ δεν το έχω καταλάβει να ξεκαθάρισε). Κάποιος φίλος ανάφερε ότι ξεκινώντας με ΜΤΜ όλα ήταν τέλεια και μόλις άλλαξε εισαγωγή άρχισαν διακοπές. Ακόμη και όταν γύρισε στη μαμά εισαγωγή οι διακοπές συνεχίζοταν. Μάλιστα δεν έχω καταλάβει ακόμη αν οι διακοπές είναι πάνω από 5500-6000 στρόφες όπου ο κινητήρας αρχίζει και φτάνει τα όρια του ή στις χαμηλομεσαίες το οποίο θα ήταν και τραγικό για την ευχρηστία και την καθημερινότητα του αυτοκινήτου.

Εσύ από ότι έχω δει σε άλλες δημοσιεύσεις σου έχεις αλλάξει εισαγωγή και έχεις βάλεις πρόγραμμα (όσον αφορά στον κινητήρα γιατί από τα υπόλοιπα έχεις βάλει πολλά πάνω και όλα είναι πολύ τέλεια! Έχεις καλό γούστο!) . Απο τότε που έχεις κάνει αυτές τις αλλαγές δεν είχες ΚΑΜΙΑ διακοπή ή κάτι άλλο αξιοπερίεργο? Όλα δουλεύουν ρολόι?

Είναι ένα θέμα το οποίο με προβληματίζει πολύ καθώς άμα είναι για 45 άλογα να ανοίξω "πηγαινε-έλα" στην ΜΤΜ και να έχω "βηξήματα" στα πολλά ή άλλου είδους ιστορίες δεν είναι κάτι που με ενθουσιάζει! Μακάρι φυσικά όλα να δουλεύουν ρολόι για όλους. Δεν είμαι απαισιόδοξος μεν αλλά το θέμα "τρόμπα" και διακοπες εμφανίστηκε πριν λίγες εβδομάδες (ή τουλάχιστον εγώ τώρα το πήρα είδηση) και δεν ξέρω σε ποιο STG της ΜΤΜ αρχίζει και κάνει έντονη την παρουσία του (γιατί ότι σίγουρα θα δημιουργείται κάποιο πρόβλημα όταν πας στα πολλά άτια αυτό πιστεύω είναι σίγουρο...)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ήταν μηχανικό το πρόβλημα και δορθώθηκε σε εγγύηση στην Γερμανία

Τώρα που το αναφέρεις ξαναδιάβασα τις τελευταίες σελίδες και το διευκρίνησα. :D

Μια ερώτηση μόνο για να μου λυθεί μια ακόμη απόρια:για να διορθωθεί στη Γερμανία σημαίνει ότι η βλάβη οφείλεται σε κάτι από την ΜΤΜ ή η διετής εγγύηση της ΜΤΜ καλύπτει αβλεπει τα πάντα πάνω στη μηχανή χωρίς να διερευνά αν ευθύνονται οι δικές της αλλάγες ή είναι ευθύνη της vw?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια εγώ έχω μπερδευτεί ! Πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε το θέμα "διακοπές" στο GTI Tuning και ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει (η τουλάχιστον εγώ δεν το έχω καταλάβει να ξεκαθάρισε). Κάποιος φίλος ανάφερε ότι ξεκινώντας με ΜΤΜ όλα ήταν τέλεια και μόλις άλλαξε εισαγωγή άρχισαν διακοπές. Ακόμη και όταν γύρισε στη μαμά εισαγωγή οι διακοπές συνεχίζοταν. Μάλιστα δεν έχω καταλάβει ακόμη αν οι διακοπές είναι πάνω από 5500-6000 στρόφες όπου ο κινητήρας αρχίζει και φτάνει τα όρια του ή στις χαμηλομεσαίες το οποίο θα ήταν και τραγικό για την ευχρηστία και την καθημερινότητα του αυτοκινήτου.

Εσύ από ότι έχω δει σε άλλες δημοσιεύσεις σου έχεις αλλάξει εισαγωγή και έχεις βάλεις πρόγραμμα (όσον αφορά στον κινητήρα γιατί από τα υπόλοιπα έχεις βάλει πολλά πάνω και όλα είναι πολύ τέλεια! Έχεις καλό γούστο!) . Απο τότε που έχεις κάνει αυτές τις αλλαγές δεν είχες ΚΑΜΙΑ διακοπή ή κάτι άλλο αξιοπερίεργο? Όλα δουλεύουν ρολόι?

Είναι ένα θέμα το οποίο με προβληματίζει πολύ καθώς άμα είναι για 45 άλογα να ανοίξω "πηγαινε-έλα" στην ΜΤΜ και να έχω "βηξήματα" στα πολλά ή άλλου είδους ιστορίες δεν είναι κάτι που με ενθουσιάζει! Μακάρι φυσικά όλα να δουλεύουν ρολόι για όλους. Δεν είμαι απαισιόδοξος μεν αλλά το θέμα "τρόμπα" και διακοπες εμφανίστηκε πριν λίγες εβδομάδες (ή τουλάχιστον εγώ τώρα το πήρα είδηση) και δεν ξέρω σε ποιο STG της ΜΤΜ αρχίζει και κάνει έντονη την παρουσία του (γιατί ότι σίγουρα θα δημιουργείται κάποιο πρόβλημα όταν πας στα πολλά άτια αυτό πιστεύω είναι σίγουρο...)

Ναι ρε Σπύρο, βάζαμε βγάζαμε εισαγωγές, φιλτρα κτλ και δεν έκανε τπτ, ουτε κοψίματα ουτε τπτ.... B):lol:

Κανένας απο εμάς δεν είχε...

Τωρα ακόμα και τα Stage3 k04 δεν έχουν διακοπές, και είναι και DSG που μπορεί να παίζει κάποιο έξτρα ρόλο...Ακόμα και του φάνη δεν είχε πρόβλημα το software-hardware της ΜΤΜ αλλα ο εγκεντροφόρος που είναι γνωστό και από τα TSB της VW...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.