Jump to content
ioannitis

Mtm σε Golf Gti Mk5

Recommended Posts

Ναι ρε Σπύρο, βάζαμε βγάζαμε εισαγωγές, φιλτρα κτλ και δεν έκανε τπτ, ουτε κοψίματα ουτε τπτ.... :lol::lol:

Κανένας απο εμάς δεν είχε...

Εεε τότε θα το πάρω και εγώ το κορίτσι αφού είναι τόσο καλό! :lol:

Αλλά όχι πολύ γρήγορα, να "ψηθεί" λίγο η δουλειά. Μη μας πούνε και λιγούρια των αλόγων! :lol:

Ευχαριστώ και τους δύο για τις απάντησεις, ήταν πολύ χρήσιμες για μένα...

Link to comment
Share on other sites

Κανένας που φοράει πρόγραμμα ΜΤΜ δεν έχει πρόβλημα με διακοπές... Μέσα στο φόρουμ ένα μεγάλο ποσοστό φοράει ΜΤΜ

1.Εγώ

2.ΤΟΝΙΝΟ

3.JDL9

4.B.P.M

5.HOOKOS

κτλ...

Δεν ξέρω αν στην Λάρισα βάζουν ΜΤΜ , καλύτερα πάρε ένα τηλέφωνο εδώ και ρώτα...

Μια ερωτηση Puck..Γιατι επελεξες εσυ και οι υπολοιποι mtm και οχι revo?? Ιδια δυναμη δε βγαζουν?? Επιπλεον νομιζω η revo δινει κ το μαραφετι που μπορεις να επιλεξεις τρια διαφορετικα modes..μαμα, revo 95 kai revo 100...(εχουν να κανουν με τα οκτανια) Θα βοηθουσες πολυ να πεις τα επιχειρηματα και τους λογους της επιλογης σου και για ολους οσους εχουν mtm αναφερομαι..Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια με το μαραφετι που λες εχει και το giac που εχω εγω.Και σε TFSI βεβαια το ιδιο εχει.Και εκεινο ιδια ιπποδυναμη εχει.Το καθε προγραμμα ειναι διαφορετικο ομως στην καμπυλη λειτουργειας του οπως ειναι λογικο.Εχει και η ΜΤΜ το πλεονεκτημα οτι δινει εγγυηση μεχρι και σε μηχανικα μερη!

Link to comment
Share on other sites

Τα Revo φημολογείται πως είναι πιο δυνατά. Προσωπικά επέλεξα MTM για λόγους εγγύησης και αξιοπιστίας (λιγότερο πιεσμένα από τα Revo). Και η GIAC ήταν μια εναλλακτική που σκεφτόμουν αλλά είχα κακές αναμνήσεις από παλαιούς συνεργάτες της (βλ. Seat Club).

Η σκάστρα που αναφέραμε στην προηγούμενη σελίδα είναι από Mitsubishi Lancer EVO. Την ίδια φοράει και το CZT. Μάλιστα, υπάρχει και σε μεταλλική έκδοση, ακόμη πιο σκληρή, από Evo IX MR. Έχω και φωτογαφίες να σας δείξω. Την ίδια φορούσα στο ΤΤ με ενα κιτ σωληνώσεων πίεσης & εισαγωγής της ΜΤΜ. Παίζει να τη φορά και η GT2 πάντως όπως είπε και ο Fanis.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω οτι τα ρεβο δινουν πιο πολλα αλογα αλλα τα βγαζουν σε μεσαιο φασμα στροφων.Οσον αφορα αυτο που λες για το giac πραγματι παλια ειχαν τρελα προβληματα...Τα τελευταια 1-2 χρονια ομως αν δεις οι σεατακηδες giac βαζουν οι περισσοτεροι και δεν εχουν προβληματα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω οτι τα ρεβο δινουν πιο πολλα αλογα αλλα τα βγαζουν σε μεσαιο φασμα στροφων.Οσον αφορα αυτο που λες για το giac πραγματι παλια ειχαν τρελα προβληματα...Τα τελευταια 1-2 χρονια ομως αν δεις οι σεατακηδες giac βαζουν οι περισσοτεροι και δεν εχουν προβληματα...

Nα υποθεσω οτι η mtm τα βγαζει στις χαμηλες ή πιο ψηλα?? Η revo δε δινει ιδια εγγυηση με την mtm?? Απ'οτι καταλαβαινω η επιλογη εξαρταται περισσοτερο απο καθαρα προσωπικα κριτηρια μιας και τα δυο προγραμματα εχουν σχεδον την ιδια δυναμη..Η εγγυηση ειναι 2 χρονια και για τα δυο επομενως..οποιος ειναι πιο κοντα σου..., πας.. tongue.gif Εκτος κι αν καποιος χρησιμοποιησει σαν επιπλεον κριτηριο την προηγουμενη εμπειρια του με καποια απο τις εν λογω φιρμες..

Link to comment
Share on other sites

Nα υποθεσω οτι η mtm τα βγαζει στις χαμηλες ή πιο ψηλα?? Η revo δε δινει ιδια εγγυηση με την mtm?? Απ'οτι καταλαβαινω η επιλογη εξαρταται περισσοτερο απο καθαρα προσωπικα κριτηρια μιας και τα δυο προγραμματα εχουν σχεδον την ιδια δυναμη..Η εγγυηση ειναι 2 χρονια και για τα δυο επομενως..οποιος ειναι πιο κοντα σου..., πας.. tongue.gif Εκτος κι αν καποιος χρησιμοποιησει σαν επιπλεον κριτηριο την προηγουμενη εμπειρια του με καποια απο τις εν λογω φιρμες..

To revo ειναι ποιο δυνατο αλλα εχεις πιο πολλες πιθανοτητες να εχεις κοψιματα!full stage2 με εξατμηση-προγραμμα mtm με μαμα εισαγωγη δεν κανει κιχ απο κοψιματα!Με εισαγωγη ομως κανει!Γιαυτο και δεν δινει εισαγωγη η mtm!

Link to comment
Share on other sites

Όλα είναι σχετικά... ¶λλα κάνουν και άλλα όχι. Απλά στην ΜΤΜ τα κρούσματα είναι λιγότερα. Πάντως τώρα με την πτώση της θερμοκρασίας, αισθάνομαι σαν να έβαλα πρόγραμμα. Γαμώ!!!

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Όλα είναι σχετικά... ¶λλα κάνουν και άλλα όχι. Απλά στην ΜΤΜ τα κρούσματα είναι λιγότερα. Πάντως τώρα με την πτώση της θερμοκρασίας, αισθάνομαι σαν να έβαλα πρόγραμμα. Γαμώ!!!

Ναι ρε και άμα θες να το κάνεις Stage 3 ανέβα στον Όλυμπο ^_^

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτό είναι από Φυσικής απόψεως λάθος. Όσο ανεβαίνεις λιγότερο οξυγόνο ;) ;) ;)

Το ιδανικό είναι χαμηλή θερμοκρασία στο επίπεδο της θάλλασας.... ^_^:rolleyes::ninja:

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτό είναι από Φυσικής απόψεως λάθος. Όσο ανεβαίνεις λιγότερο οξυγόνο :lol: :lol: :lol:

Το ιδανικό είναι χαμηλή θερμοκρασία στο επίπεδο της θάλλασας.... :lol: :lol: :lol:

Ξέρω πολύ καλά τι λέω, θα γίνει Stage 3 απο το κρύο αλλά θα αρχίσουν τα Fuel cuts απο την έλειψη οξυγόνου. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω πολύ καλά τι λέω, θα γίνει Stage 3 απο το κρύο αλλά θα αρχίσουν τα Fuel cuts απο την έλειψη οξυγόνου. :rolleyes:

ειναι τρελος ο επιστημονας :D

εγω προτεινω να του σεταρεις την τηλεοραση να καθεται σπιτι να μην βγαινει εξω να μην οδηγαει να μην εχει fuel cuts να μην ξενερωνει που ειναι αργος :D

Link to comment
Share on other sites

Εκανα κ εγώ ενα δωράκι στο GOLFAKI μου στην αρχή της εβδομάδας.

ΜΤΜ stage 1 και ειμαι πολυ ευχαριστημένος.

Πληροφοριακά την επόμενη μέρα άνοιξα με καινούριο S3 και πηγαίναμε μαζί μέχρι 5ες και στην αλλαγή 5ης - 6ης άρχισε σιγά σιγά να παίρνει μια διαφορά.

Ειναι φρέσκο ακόμα ίσως μετά έχω καλύτερα αποτελέσματα. tongue.gif

:rolleyes::D:D

Link to comment
Share on other sites

Εκανα κ εγώ ενα δωράκι στο GOLFAKI μου στην αρχή της εβδομάδας.

ΜΤΜ stage 1 και ειμαι πολυ ευχαριστημένος.

Πληροφοριακά την επόμενη μέρα άνοιξα με καινούριο S3 και πηγαίναμε μαζί μέχρι 5ες και στην αλλαγή 5ης - 6ης άρχισε σιγά σιγά να παίρνει μια διαφορά.

Ειναι φρέσκο ακόμα ίσως μετά έχω καλύτερα αποτελέσματα. tongue.gif

:):D:D

Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα.

Οσο αναφορά τον ραφτάκο γράψτον στα @ρχιδι@ σου, του έχει αφαιρεθεί η άδεια ραπτικής για δυο μηνάκια, τα χριστούγεννα πάλι θα ράψει κανά ταγέρ. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εκανα κ εγώ ενα δωράκι στο GOLFAKI μου στην αρχή της εβδομάδας.

ΜΤΜ stage 1 και ειμαι πολυ ευχαριστημένος.

Πληροφοριακά την επόμενη μέρα άνοιξα με καινούριο S3 και πηγαίναμε μαζί μέχρι 5ες και στην αλλαγή 5ης - 6ης άρχισε σιγά σιγά να παίρνει μια διαφορά.

Ειναι φρέσκο ακόμα ίσως μετά έχω καλύτερα αποτελέσματα. tongue.gif

:(:D:D

Μπορεις πληροφοριακα να πεις ποσο σου κοστισε?? Στη revo που ρωτησα ζητανε 1000 ευρω..Νομιζω οτι δεν τρεχει τιποτα να πεις τιμη..Σ'ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Να επανέλθω με μια ερώτηση προς του ΜΤΜάδες του φόρουμ.

Η ΜΤΜ δίνει την φουλ εξάτμιση από εξαγωγή κινητήρα μέχρι πίσω περίπου στα 3300 ευρώ (γελοιωδώς ακριβή για μένα αλλά δεν το κάνω θέμα! :( ). Αν έχω καταλάβει σωστά όμως και χωρίς να το δείχνει στο επίσημο σάιτ της πουλάει και μόνο τελικό. Και εδώ έρχεται η ερωτησή(εις) μου : πρώτα απόλα αν γνωρίζει κανείς τιμή του τελικού στο περίπου αν και έχω μια υποψία ότι παίζει στα 13 κατοστάρικα, χωρίς να είμαι σίγουρος.

Το κυριότερο όμως είναι το θέμα του θορύβου και της απόδοσης. Υποθέτω ότι από απόδοση δεν θα προσφέρει και κάτι το τρομερό ίσως μια ανετότερη "ανάσα" του κινητήρα με όλα τα συνεπακόλουθα αλλά από θόρυβο θα ήθελα να μάθω από κάποιον που την έχει τοποθετήσει τι ακριβώς αλλαγές είδε στον ήχο. Θα μου άρεσε να έδινε μεν μπάσο αλλά ταυτόχρονα να μπορούσες να κάνεις το ταξίδι σου συνολικά πιο "ήσυχος" από τη μαμίσια εξάτμιση. Η οποία μαμίσια για "μαμίσια" είναι Ποοολύ καλή καθώς αφήνει αρκετό μπάσο και ήχο να ξεφύγει αλλά ταυτόχρονα δεν μου αρέσει σε πολύωρα ταξίδια καθώς με κουράζει αρκετά και για αυτό σκεφτόμουνα τι εναλλακτικές έχω στην κατηγορία "μ'ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!" δηλαδή και λίγο καλύτερη απόδοση αλλά και πιο ήσυχη με περισσότερο μπάσο.

Edited by ioannitis
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή και λίγο καλύτερη απόδοση αλλά και πιο ήσυχη με περισσότερο μπάσο.

An τη θες και πιο ήσυχη αλλά και με ελεγχόμενο χαμηλό να της βάλεις Equalizer -_-

Link to comment
Share on other sites

Να επανέλθω με μια ερώτηση προς του ΜΤΜάδες του φόρουμ.

Η ΜΤΜ δίνει την φουλ εξάτμιση από εξαγωγή κινητήρα μέχρι πίσω περίπου στα 3300 ευρώ (γελοιωδώς ακριβή για μένα αλλά δεν το κάνω θέμα! :rolleyes: ). Αν έχω καταλάβει σωστά όμως και χωρίς να το δείχνει στο επίσημο σάιτ της πουλάει και μόνο τελικό. Και εδώ έρχεται η ερωτησή(εις) μου : πρώτα απόλα αν γνωρίζει κανείς τιμή του τελικού στο περίπου αν και έχω μια υποψία ότι παίζει στα 13 κατοστάρικα, χωρίς να είμαι σίγουρος.

Το κυριότερο όμως είναι το θέμα του θορύβου και της απόδοσης. Υποθέτω ότι από απόδοση δεν θα προσφέρει και κάτι το τρομερό ίσως μια ανετότερη "ανάσα" του κινητήρα με όλα τα συνεπακόλουθα αλλά από θόρυβο θα ήθελα να μάθω από κάποιον που την έχει τοποθετήσει τι ακριβώς αλλαγές είδε στον ήχο. Θα μου άρεσε να έδινε μεν μπάσο αλλά ταυτόχρονα να μπορούσες να κάνεις το ταξίδι σου συνολικά πιο "ήσυχος" από τη μαμίσια εξάτμιση. Η οποία μαμίσια για "μαμίσια" είναι Ποοολύ καλή καθώς αφήνει αρκετό μπάσο και ήχο να ξεφύγει αλλά ταυτόχρονα δεν μου αρέσει σε πολύωρα ταξίδια καθώς με κουράζει αρκετά και για αυτό σκεφτόμουνα τι εναλλακτικές έχω στην κατηγορία "μ'ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!" δηλαδή και λίγο καλύτερη απόδοση αλλά και πιο ήσυχη με περισσότερο μπάσο.

Η μαμά εξάτμιση είναι πολύ καλή ποιοτικά αλλά όχι και θορυβώδης -_-:o Έχεις αγοράσει sport hatch και όχι οικογενειακή λιμουζίνα τύπου Passat, A4 κτλ..

Εγώ όταν το πήρα κανα δυο φορές το μίζαρα ενώ δούλευε γιατί δεν άκουγα το μοτέρ tongue.giftongue.gif (που να άκουγες το Sierra μου music.gifmusic.gif )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.