candygti Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Εκανα κ εγώ ενα δωράκι στο GOLFAKI μου στην αρχή της εβδομάδας.ΜΤΜ stage 1 και ειμαι πολυ ευχαριστημένος. Πληροφοριακά την επόμενη μέρα άνοιξα με καινούριο S3 και πηγαίναμε μαζί μέχρι 5ες και στην αλλαγή 5ης - 6ης άρχισε σιγά σιγά να παίρνει μια διαφορά. Ειναι φρέσκο ακόμα ίσως μετά έχω καλύτερα αποτελέσματα. Φίλε Panosito περιμένουμε την απάντησή σου... Πόσο κόστισε και που το έβαλες??? Επίσης εχει βάλει κανείς mtm θεσσαλονίκη και πού??? Πόση ώρα παίρνει η τοποθέτηση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted October 18, 2007 Author Report Share Posted October 18, 2007 Η μαμά εξάτμιση είναι πολύ καλή ποιοτικά αλλά όχι και θορυβώδης Έχεις αγοράσει sport hatch και όχι οικογενειακή λιμουζίνα τύπου Passat, A4 κτλ..Εγώ όταν το πήρα κάνα δυο φορές το μίζαρα ενώ δούλευε γιατί δεν άκουγα το μοτέρ (που να άκουγες το Sierra μου ) Όταν έγραψα θορυβώδης εννοούσα και το ανάφερα κιόλας, ότι μιλάω για πολύωρο ταξίδι, κατά τα υπόλοιπα έγραψα ότι είναι πολύ καλή για μαμά. Ξέρω τι αυτοκίνητο αγόρασα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που πήρα δεν έχει αρνητικά και ότι κάποια σημεία που εμένα δεν μου αρέσουν δεν μπορώ να ψάξω κατά πόσο μπορώ να τα βελτιώσω-διορθώσω χωρίς πάντα ο απώτερος σκοπός να είναι τα πολλά άλογα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν εξατμίσεις πιο αποδοτικές από τη μαμά, με περισσότερο γλυκό μπάσο και λιγότερο περιττό θόρυβο. Απλά ΔΕΝ γνωρίζω προς το παρόν ποιες είναι και για αυτό τις ψάχνω εδώ. Αν είναι της ΜΤΜ ακόμη καλύτερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 (edited) Να επανέλθω με μια ερώτηση προς του ΜΤΜάδες του φόρουμ. 1.Η ΜΤΜ δίνει την φουλ εξάτμιση από εξαγωγή κινητήρα μέχρι πίσω περίπου στα 3300 ευρώ (γελοιωδώς ακριβή για μένα αλλά δεν το κάνω θέμα! ). Αν έχω καταλάβει σωστά όμως και χωρίς να το δείχνει στο επίσημο σάιτ της πουλάει και μόνο τελικό. Και εδώ έρχεται η ερωτησή(εις) μου : πρώτα απόλα αν γνωρίζει κανείς τιμή του τελικού στο περίπου αν και έχω μια υποψία ότι παίζει στα 13 κατοστάρικα, χωρίς να είμαι σίγουρος. 2.Το κυριότερο όμως είναι το θέμα του θορύβου και της απόδοσης. Υποθέτω ότι από απόδοση δεν θα προσφέρει και κάτι το τρομερό ίσως μια ανετότερη "ανάσα" του κινητήρα με όλα τα συνεπακόλουθα αλλά από θόρυβο θα ήθελα να μάθω από κάποιον που την έχει τοποθετήσει τι ακριβώς αλλαγές είδε στον ήχο. Θα μου άρεσε να έδινε μεν μπάσο αλλά ταυτόχρονα να μπορούσες να κάνεις το ταξίδι σου συνολικά πιο "ήσυχος" από τη μαμίσια εξάτμιση. Η οποία μαμίσια για "μαμίσια" είναι Ποοολύ καλή καθώς αφήνει αρκετό μπάσο και ήχο να ξεφύγει αλλά ταυτόχρονα δεν μου αρέσει σε πολύωρα ταξίδια καθώς με κουράζει αρκετά και για αυτό σκεφτόμουνα τι εναλλακτικές έχω στην κατηγορία "μ'ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!" δηλαδή και λίγο καλύτερη απόδοση αλλά και πιο ήσυχη με περισσότερο μπάσο. 1.Τελικό μόνο δεν έχω δει να υπάρχει σκέτο, και δεν νομίζω να σου το δώσει...Απο την στιγμή που δίνει τελικό και σωλήνα με καζάνια , To cat-back με 1500χιλιαρικο(2500ευρώ StageII).. 2.Έχω μπεί σε 2 αυτοκίνητα με ΜΤΜ , ένα Octavia Και ένα GOLF, ο θόρυβος όπως είχα γράψει και κάπου αλλού είναι γλυκός και όχι κουραστικός.Η ΜΤΜ έχει δυο μικρά καζάνια μπροστά, το ένα απο αυτα είναι σάν κλαπέτο, καταλαβαίνει μέσω μιας βαλβίδας σαν Wastegate και όταν δέχεται πολύ πιεση(Κατα το overboost) ανοίγει κάνοντας πιο πολυ θόρυβο. Κατα την διάρκεια του ταξιδιού δεν πιστεύω να έχεις καποιο πρόβλημα , μιας και θα είσαι σταθερός και σε χλμ και σε Rpm's, ελπίζω να βοήθησα... 3.Αν δεν σου κάνει κόπο πάρε τηλέφωνο τον Κ.Τρυφωνίδη και ρώτα τον να σου πει... Edited October 18, 2007 by Puck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Έχω μπεί σε 2 αυτοκίνητα με ΜΤΜ , ένα Octavia Και ένα GOLF, ο θόρυβος όπως είχα γράψει και κάπου αλλού είναι γλυκός και όχι κουραστικός.Η ΜΤΜ έχει δυο μικρά καζάνια μπροστά, το ένα απο αυτα είναι σάν κλαπέτο, καταλαβαίνει μέσω μιας βαλβίδας σαν Wastegate και όταν δέχεται πολύ πιεση(Κατα το overboost) ανοίγει κάνοντας πιο πολυ θόρυβο.Κατα την διάρκεια του ταξιδιού δεν πιστεύω να έχεις καποιο πρόβλημα , μιας και θα είσαι σταθερός και σε χλμ και σε Rpm's, Ποιό γλυκός και από τον μαμά???? Γιατί ο φίλος μας θεωρεί οτι ο μαμά στα ταξίδια είναι κουραστικός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted October 18, 2007 Author Report Share Posted October 18, 2007 1.Τελικό μόνο δεν έχω δει να υπάρχει σκέτο, και δεν νομίζω να σου το δώσει...Απο την στιγμή που δίνει τελικό και σωλήνα με καζάνια , To cat-back με 1500χιλιαρικο(2500ευρώ StageII).. Δεν εκφράστηκα εγώ σωστά πριν. Αυτό εννοούσα, που αναφέρεις. Απλά αναρωτιόμουνα επειδή δεν έχω προσέξει να αναφέρεται κάπου, αν υπάρχει κάποιος που να το έχει ήδη τοποθετήσει και να μας μεταφέρει εντυπώσεις. Για την επικοινωνία με την ΜΤΜ σίγουρα είναι η καλυτερη πηγή για κάθε πληροφορία περί τιμών και ότι άλλο αλλά πρώτα θα ήθελα να μάθω αν γίνεται απόψεις ιδιοκτητών για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη προτού αρχίσω την επιτόπου έρευνα. ¶λλωστε, ως γνωστόν, μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Ειδικά στην Ελλάδα... Μια που μπήκες και σε δύο αυτοκίνητα +1 στην ερώτηση του Black V GTI. Πως σου είχε φανεί ο ήχος της εξάτμιση σε σχέση με τη μαμα, πάνω από 150-170, αν το είχες προσέξει βέβαια? Οφτοπικ : ρίχνουν άσφαλτο στη Σολωμού! Ανάσταση !! /Οφτοπικ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Κοιτα ο ήχος, είναι όμορφος σε σχέση με τα δικά μου αυτια και γούστα, εμένα μου φάνηκε πιο γλυκός και πιο ήσυχος , αλλα με βάση τα κριτήρια της μαμα λίγο πιο δυνατός... Οφφτοπικ : Ναι το είδα....!!! HOORAY....!!!Και μετα θα ρίξουν και καραισκάκη....Μα που ζούμε πια?Στο Νιου Γιορκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted October 18, 2007 Author Report Share Posted October 18, 2007 Κοιτα ο ήχος, είναι όμορφος σε σχέση με τα δικά μου αυτια και γούστα, εμένα μου φάνηκε πιο γλυκός και πιο ήσυχος , αλλα με βάση τα κριτήρια της μαμα λίγο πιο δυνατός...Οφφτοπικ : Ναι το είδα....!!! HOORAY....!!!Και μετα θα ρίξουν και καραισκάκη....Μα που ζούμε πια?Στο Νιου Γιορκ? Thanks για την απάντηση ! Όντως,όσον αφορά τους δρόμους, θα γίνουμε λίγο άνθρωποι με τη νέα άσφαλτο. Μακάρι να γινόταν ένα θαύμα και να άλλαζε η άσφαλτος σε όλο το λεκανοπέδιο. Χάρμα θα ήταν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j.k Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 (edited) Το κυριότερο όμως είναι το θέμα του θορύβου και της απόδοσης. Υποθέτω ότι από απόδοση δεν θα προσφέρει και κάτι το τρομερό ίσως μια ανετότερη "ανάσα" του κινητήρα με όλα τα συνεπακόλουθα αλλά από θόρυβο θα ήθελα να μάθω από κάποιον που την έχει τοποθετήσει τι ακριβώς αλλαγές είδε στον ήχο. Θα μου άρεσε να έδινε μεν μπάσο αλλά ταυτόχρονα να μπορούσες να κάνεις το ταξίδι σου συνολικά πιο "ήσυχος" από τη μαμίσια εξάτμιση. Η οποία μαμίσια για "μαμίσια" είναι Ποοολύ καλή καθώς αφήνει αρκετό μπάσο και ήχο να ξεφύγει αλλά ταυτόχρονα δεν μου αρέσει σε πολύωρα ταξίδια καθώς με κουράζει αρκετά και για αυτό σκεφτόμουνα τι εναλλακτικές έχω στην κατηγορία "μ'ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!" δηλαδή και λίγο καλύτερη απόδοση αλλά και πιο ήσυχη με περισσότερο μπάσο. Μου ακούγεται σαν να ζητάς μια 2μετρη ξανθιά κουκλάρα μ καλλίγραμμα πόδια και πλούσιο μπούστο που όμως δεν θα κάνει 2ώρες να ετοιμαστεί πριν βγει για ποτό και δεν θα την κοιτάνε οι άλλοι άντρες όταν θα κυκλοφορεί μόνη της στο δρόμο. Λογικά όσο πιο μπάσο ήχο βγάζει μια εξάτμιση τόσο περισσότερους συντονισμούς μπορεί να δημιουργήσει οι οποίοι συντονισμοί με τη σειρά τους θα παράγουν κάποιο σχετικό θόρυβο. Για να βελτιωθεί ελαφρά η απόδοση σημαίνει οτι τα καυσαέρια θα δραπετεύουν πιο εύκολα κάτι το οποίο για να επιτευχθεί χρειάζεται ελάχιστα πιο ελεύθερη εξάτμιση από τη μαμά. Πράγμα το οποίο σημαίνει περισσότερο ήχο-θόρυβο από την εξάτμιση. Δεν αντιλέγω ωραία αυτά που ζητάς αλλά είναι λίγο ουτοπικά. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι βρεις κάποιους με διάφορεικέ εξατμίσεις και να σε κάνουν μια μακρινή βόλτα για να μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα τι ακριβώς ταιριάζει περισσότερο στο αυτί σου μιας και ο καθ ένας μας έχει διαφορετικά γούστα και αυτιά και όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί ένας ήχος-θόρυβος να περιγραφεί ακριβώς με λόγια. Καλό θα ήταν επίσης αν θα ήταν εφικτό να τα οδηγήσεις εσύ μιας και ο ήχος της εξάτμισης πολλές φορές είναι αρκετά διαφορετικός από την θέση του συνοδηγού. Edited October 18, 2007 by J.K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Σπύρο πολλές απαιτήσεις έχεις το ξέρεις;;; Να μην ακούγεται ψηλά, στα 150-170, να είναι πιο γλυκός ο ήχος σε σχέση με την μαμά στα χαμηλά... Δεν θα ήθελα να σε έχω πελάτη... Σοβαρά τώρα: Η δική μου γνώμη είναι ότι το ψάχνεις και το κουράζεις πολύ. Ξέρεις πραγματικά ότι σε επώνυμες λύσεις, δεν θα έχεις θόρυβο εκτός και αν επιλέξεις καμιά Milltek non-resonated. Στην περίπτωση της ΜΤΜ θα έχεις έναν πιο απαλό και γεμάτο ήχο παντού, εκτός από τις περιπτώσεις που θα βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα. Εκεί θα ακούγεται περισσότερο από την εργοστασιακή, αλλά πίστεψε με ότι θα σου αρέσει. Θα δώσει έναν άλλο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, πιο σπορ αν θέλεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα το κάνει καγκούρικο ή υπερβολικό. Μην ξεχνάς ότι και οι 2 εταιρείες που προανέφερα, η γκάμα τους ξεκινάει από το δικό μας και βγάζουν και για άλλα αυτοκίνητα, πιο ακριβά και με άλλα στάνταρ σε σύγκριση με τα δικά μας. Από την στιγμή λοιπόν που έχεις μπει στο τρυπάκι να ασχοληθείς με το αυτοκίνητο σου και έχεις και τους πόρους, η δική μου συμβουλή είναι να βάλεις της ΜΤΜ. Ναι μεν πανάκριβη, αλλά θα έχεις ένα πολύ καλό πρώτο στάδιο και κάτι που θα είναι σχεδόν αυτό που αναζητάς. Αν πάλι δεν έχεις τα χρήματα ή την διάθεση να ξοδέψεις μια μικρή περιουσία για μια εξάτμιση, τότε η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις προς Milltek μεριά. Και κάτι τελευταίο, διαφορά θα δεις και μάλιστα αρκετή αν πας για ολόσωμη εξάτμιση. Δεν είναι λεπτομέριες ένα μεγαλύτερο DP και μια μεγαλύτερη διατομή. Και φυσικά σε συνδιασμό με πρόγραμμα, το αυτοκίνητο θα μεταμορφωθεί θεαματικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted October 18, 2007 Author Report Share Posted October 18, 2007 Δεν θα ήθελα να σε έχω πελάτη... Όχι ρε σύ ! Σα πελάτης είμαι πολύ καλός και συνεργάσιμος.Είμαι από αυτούς που μερικές φορές ντρέπονται να πουν στη πωλήτρια ότι δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλουν και τελικά πάνε στο ταμείο και το αγοράζουν (όχι τώρα πια βέβαια αλλά παλιότερα κάποιες φορές) ¶λλωστε για το "ποιόν" του χαρακτήρα μου θα μπορούσαν να σε διαβεβαιώσουν και οι φίλοι μου. Αν ειχα ! Δεν διαφωνώ με κάποιον προλαλήσαντα αλλά από την άλλη "δείχνω" περίεργος γιατί απλά ψάχνω να βρω ιντερνετικές απαντήσεις. Πριν 10-15 χρόνια που ούτε περιοδικά, ούτε ίντερνετ υπήρχαν, ήσουνα έρμαιο της τύχης σου και του τιουνερά. άμα ήσουν τυχερός θα έβαζες στο αυτοκίνητο σου αυτά που ήθελες και έπρεπε αν όμως δεν ήσουν τότε "κλάφτα Χαράλαμπε", έπαιρνες κάτι πολύ χειρότερο από αυτό που είχες πριν. Πιο απλά κάνω εδώ κάποιες ερωτήσεις ίσως κουραστικές ή "δύστροπες" απλά για να αποκομίσω την "εμπειρία" κάποιων που προηγούνται από μένα χρονικά. Ούτως ή άλλως δεν με βιάζει κάτι και απλά το "ψάχνω" με την ησυχία μου. Πάντως, προσωπικά, αποκόμισα πολλά οφέλη σχεδόν απ' όλες τις απαντήσεις και (ξανά)ευχαριστώ όλους ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candygti Posted October 24, 2007 Report Share Posted October 24, 2007 Ακόμη 1 ερώτηση... Είδα να γράφεται ότι το Revo δίνει τη δύναμη στις μεσαίες στροφές... Για το MTM μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει?? Για παράδειγμα η δύναμη φαίνεται στις χαμηλές, μεσαίες, ψηλές ή είναι κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών???? Προφανώς και ένα συγκριτικό διάγραμμα mtm stage 1 με ένα normal θα ήταν αρκετά ενημερωτικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwfanis Posted October 24, 2007 Report Share Posted October 24, 2007 Ακόμη 1 ερώτηση...Είδα να γράφεται ότι το Revo δίνει τη δύναμη στις μεσαίες στροφές... Για το MTM μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει?? Για παράδειγμα η δύναμη φαίνεται στις χαμηλές, μεσαίες, ψηλές ή είναι κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών???? Προφανώς και ένα συγκριτικό διάγραμμα mtm stage 1 με ένα normal θα ήταν αρκετά ενημερωτικό... Επειδη ειχα στο παρελθον πρόγραμμα ρεβο μπορω να σου πω πλεον πως το ρεβο ειναι ενα πολυ καλο πρόγραμμα αλλα τα χαλαει στο a/f που δουλευει στο 12.5 ενω το ΜΤΜ στο 11.7. Επισης το ρεβο δουλευει υψηλότερη πίεση over και την κρατάει ποιο πολύ απο το ΜΤΜ. Βέβαια στο ρέβο μπορείς να ρυθμίσεις και το a/f και την πιεση μέσω του χειριστηριού που δίνει προεραιτικά με κάποια extra χρέωση, στο ΜΤΜ δεν μπορεις να ρυθμίσεις τιποτα. Στο θεμα αξοπιστία δεν εχει ακουστει κάτι αρνητικό για καμία εταιρία. Στο θεμα εγγύησης η ΜΤΜ προσφέρει μακραν την καλύτερη και ποιο ολοκληρωμένη εγγύηση που θα βρείς στον χώρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Μιας και ξεκινήσαμε εδώ για ΜΤΜ, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση: Μέτρησα την Παρασκευή με VAG-COM το αυτοκίνητο (GTI DSG με πρόγραμμα ΜΤΜ) και βλέπω overboost λίγο πάνω από 1,25 με σταθερή (στον κόφτη εννοώ) 0,8. Κοίταξα και τα Logs του tonino (GTI manual με MTM) και είχε 1,3 overboost με 0,7 στον κόφτη. Φαντάζομαι οι πιέσεις αυτές είναι οι αναμενόμενες? Καλού κακού κοίταξα για διαρροές (η PCV είναι καινούργια, σκάστρα έχω τη Forge, σωληνώσεις και σωληνάκια είναι όλα ok) ενώ το MAF μετρά peak 204,17 g/sec. Γενικά τι πιέσεις βλέπετε εσείς με το ίδιο setup? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Μιας και ξεκινήσαμε εδώ για ΜΤΜ, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:Μέτρησα την Παρασκευή με VAG-COM το αυτοκίνητο (GTI DSG με πρόγραμμα ΜΤΜ) και βλέπω overboost λίγο πάνω από 1,25 με σταθερή (στον κόφτη εννοώ) 0,8. Κοίταξα και τα Logs του tonino (GTI manual με MTM) και είχε 1,3 overboost με 0,7 στον κόφτη. Φαντάζομαι οι πιέσεις αυτές είναι οι αναμενόμενες? Καλού κακού κοίταξα για διαρροές (η PCV είναι καινούργια, σκάστρα έχω τη Forge, σωληνώσεις και σωληνάκια είναι όλα ok) ενώ το MAF μετρά peak 204,17 g/sec. Γενικά τι πιέσεις βλέπετε εσείς με το ίδιο setup? To τυπικο ΜΤΜ προγραμμα (σε ΒWA) εχει τις πιεσεις που αναφερεις, Αρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwfanis Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 To τυπικο ΜΤΜ προγραμμα (σε ΒWA) εχει τις πιεσεις που αναφερεις, Αρη. Εγω όταν φοραγα ΜΤΜ με την μαμα τουρμπίνα είχα 1.45 over με 0,8 στον κόφτη, ειχα και εξάτμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Ήσουν δηλαδή stgII... Και με manual, για το οποίο απ' όσο μου εξήγησε ο Πρόδρομος είναι πιο 'επιθετικό' το πρόγραμμα. ¶ρα οι πιέσεις μου είναι λογικές. Λίγο φλώρικες μου φαίνονται ρε γμτ, άκου εκεί 1,25 over... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 stg2 ειναι αυτα που ειπε το παιδι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Λογικά ναι, ΦΠΕ είναι StgII στα turbo! Ακόμη και ο MTM αν δεις 245 δίνει το 1ο στάδιο (remap) και 272 το στάδιο που περιγράφει ο Φάνης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Μαλιστα.Απλα μου φανηκε περιεργο γιατι ολοι που εχουν ΦΠΕ λενε οτι ειναι πρωτο σταδιο...Εκτος αν η ΜΤΜ τα ονοματιζει αλλιως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Δεν είναι μόνο η MTM. Πάντα έτσι θυμάμαι τον χαρακτηρισμό στα turbo. Στα ατμοσφαιρικά το ΦΠΕ είναι όντως πρώτο στάδιο. Στα turbo όμως, όταν StgI είναι το πρόγραμμα και StgIII το big turbo kit, τί θα ονόμαζες StgII? Το ΦΠΕ, που είναι και σε άλογα εκεί ανάμεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Ok!Εληφθη.Δεν το ειχα σκεφτει ετσι.Αρα ειμαι stgII? LOL (καμενος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Δεν είναι μόνο η MTM. Πάντα έτσι θυμάμαι τον χαρακτηρισμό στα turbo. Στα ατμοσφαιρικά το ΦΠΕ είναι όντως πρώτο στάδιο. Στα turbo όμως, όταν StgI είναι το πρόγραμμα και StgIII το big turbo kit, τί θα ονόμαζες StgII? Το ΦΠΕ, που είναι και σε άλογα εκεί ανάμεσα. το 1ο σταδιο σε οποιοδηποτε αμαξι ειναι το κλασσικο φ.π.ε. το 2ο σταδιο σε ατμοσφαιρικα ειναι η τοποθετηση εκκεντρων με οτι αυτο μορει να συνεπαγεται.... το 2ο σταδιο σε τουρμπο ειναι η αλλαγη τουρμπινας και οτι αλλο μπορεις να βαλεις για να παρεις τα μεγιστα των δυνατοτητων της. 3ο σταδιο σε ατμοσφαιρικα ειναι η τοποθετηση τουρμπο.... 3ο σταδιο σε τουρμπο αμαξι θεωρητικα δεν υπαρχει απλα οι εταιριες τα ονομαζουν ετσι για να διαχωριζουν τα επιπλεον πραγματα που βαζουν. ας πουμε για τα μινι η βελτιωτικη εταιρεια εχει βγαλει μεχρι και 8 σταδια νομιζω που στην ουσια ειναι 2ο σταδιο δηλαδη τοποθετηση μεγαλυτερου κομπρεσσορα,καπακι,εκκεντρα και οτι αλλο μπορει να παρει για την βελτιστη αποδοση. επισης σε σταδια αλλες εταιριες διαχωριζουν την τοποθετηση συγκεκριμενης τουρμπινας,δηλ π.χ.3ο σταδιο κ04,4ο σταδιο GT 2871,5ο σταδιο GT 3071 και παει λεγοντας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...