Jump to content
Shaddow20

Σκαστρα

Recommended Posts

Guest dubbeR_Stoilas

Ναι, νομίζω δεν θα βγάλουμε άκρη, οπότε σηκώνω τα χέρια ψηλά.

Κρατάω μόνο το ότι τα Turbo χωρίς I.C. δεν έχουν σκάστρα :D

Link to comment
Share on other sites

Μια σωστή τεκμιρίωση των παραπάνω θα βοηθούσε να πιστέψουμε το απίστευτο.

Πάλι καλά που δεν σου είπε οτι υπάρχει αυτοκίνητο με i/c σκάστρα αλλά χωρίς Turbo. :D

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια συγνωμη που παιταγομαι, τελικα μπαίνει σκάστρα; :lol::lol:

οταν λες αν μπαινει μαλλον εννοεις ανοιχτου τυπου σωστα?

εχω ακουσει οτι μπαινει μια συγκεκριμενα αλλα δε ξερω τι και ποια ειναι...παντως δε μπαινει οτι να ναι...

οπως και στα περισσοτερα καινουργια...

καποιος που εχει GT και εχει βαλει ας πει τι μαρκα ειναι και κωδικο...

Greddy Type S ???

Link to comment
Share on other sites

εγινε μια ερωτηση αν μπαινει σκαστρα σε gt

ξεφευγοντας απο το θεμα καποιος εγραψε οτι ολα τα τουρμπο εχουν σκαστρα

καποιος συνφορουμιτης απαντησε οτι και τα κομπρεσορ εχουν και καποιος αλλος οτι δεν εχουν

και τοτε γραφω οτι υπαρχουν ολοι οι πιθανοι συνδιασμοι σε original-μαμα αμαξια.

και γραφω οτι υπαρχει τουρμπο χωρις σκαστρα.......με κουλερ το 5αρι της ρενο!

τουρμπο χωρις σκαστρα χωρις ιντερκουλερ.....το χουνται!

εγραψα οτι δεν αφαιρουν την σκαστρα....τουλαχιστον πλεον

οτι δεν ειναι ρουλεμαν οι τουρμπινες σειρας τ αλλα gt

και οτι η σκαστρα σε gti δεν μου "αρεσει"

τωρα εσυ εμεινες στο "turbo χωρις bov"ενω πιο πανω το εγραψα τι εννουσα

και ενω εχουν γραφτει τοσα!

τουλαχιστον το "turbo χωρις σκαστρα" ειναι απαντημενο στον golfakia1983

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Εσύ είδες ένα αμάξι (λέμε τώρα...) χωρίς IC και σκάστρα και έβγαλες δικό σου κανόνα? Sorry αλλά δεν μου απέδειξες τπτ και αν επιμένω είναι γιατί δείχνεις πολύ σίγουρος αλλά αυτό που λες είναι ένα από τα πιο άκυρα που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα και είναι κρίμα γιατί μερικά παιδιά δεν ξέρουν και ό,τι διαβάζουν το πιστεύουν.

Και μετά θα πάει ο άλλος και θα πει: "Διάβασα στο VWClub...." και μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Εν κατακλείδι, όταν λες κάτι, να μπορείς και να το τεκμηριώσεις.

Link to comment
Share on other sites

και εσυ μπορεις να τα δεις(και δεν "λεμε τωρα".....ισχυει δηλαδη)

αυτα τα αμαξια ειναι κοινα οριτζιναλ οπως τα γεννησε το εργοστασιο.

μου ζητας να απαντησω σε κατι ενω μια ματια σε τετοια αμαξια θα σε εκαναν να το δεις με τα ματια σου.

κανονες δεν μπορω να βγαλω και δεν εβγαλα και πουθενα.σιγουρος δεν ειμαι για σχεδον τιποτα(ποτε μην λες ποτε)

αλλα οταν εχουν περασει τετοια αμαξια απο τα χερια μου,επετρεψε μου να εχω καποια προσωπικη αποψη.

εαν δεις τα γραφομενα μου οπου δεν γνωριζω το γραφω(για το tsi και gt οσο αφορα τις σκαστρες)!

dubber stoilas σαν webmaster εχεις δικαιο να προσπαθεις να προστατευσεις το φορουμ απο ακυρα ποστ σαν το δικο μου οπως λες!

ισως να ηταν το δικο πιο ακυρο απο ολα τα αλλα......ισως και οχι

αλλα αν ανατρεξεις ΜΟΝΟ σε αυτο το 3d εχουν γραφτει τα απειρα,"(μεχρι οτι τα τουρμπο δεν εχουν σκαστρα")....ισως και ακυρα αλλα δεν βλεπω να επιμενεις ουτε με ερωτηση,ουτε με "επιπληξη" σε αυτους(?)σε εμενα γιατι?δεν εχω προβλημα απλα μου φαινεται περιεργο.

βγαινεις και απαντας στα δικα μου ακυρα ποστ με την φραση οτι "εκτιθομαι"(?)και ειλικρινα δεν καταλαβα πως?

τα φορουμ εχουν ενα σκοπο ανταλλαγης πληροφοριων(δυστυχως πολλες φορες και λαθος,αλλα κανενας....τις περισσοτερες φορες.... δεν το κανει απο "κακια"προθεση) και δεν εχει να κανει απαραιτητα με πληροφοριες μηχανολογιας,που πολυ πιθανον να μην υπαρχουν σε ενα φορουμ

και εμενα πριν μου φανηκε περιεργο καποιο ποστ(αλλα δεν μιλησα ουτε προσβαλλα.....οπως κανανε καποιοι προς το προσωπο μου..... καποιον σε αυτα που εγραψα)απλα με πειραξε με τον τροπο που μιλησε ο συνφορουμιτης μου και το εγραψα.εαν προσεξες και ο passat konstantinos ηταν αντιθετος και μου απαντησε χωρις να με προσβαλει αλλα ουτε και τον προσβαλα.....οπως πιστευω και κανεναν αλλο εδω μεσα!!!!!!!εξαλλου μπορεις να ανατρεξεις και σε παλια μου ποστ και να ριξεις μια ματια......λιγα ειναι....κοντα στα 90!

εκει δεν ειδα κανενα να επεμβενει πρωτα για τον τροπο συζητησης(ΓΕΝΙΚΑ) και μετα για το περιεχομενο του(ΕΙΔΙΚΑ)!!!!!!

καλες και σωστες πληροφοριες ΝΑΙ ειμαι συμφωνος οτι πρεπει να υπαρχουν αλλα κοιταμε και λιγο την ουσια

τελος ζητω ταπεινα συγνωμη που κατατρεφω την εικονα του φορουμ σε διαφορους....τυχον...επισκεπτες.

φιλικα,

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σ.Π

Edited by viaGRa
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Συγγνώμη αν σε προσέβαλα φίλε, δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις και εύκολα γίνονται παρεξηγήσεις.

Ο λόγος που ένα turbo μπορεί να μην έχει σκάστρα είναι γιατί δουλεύει χαμηλά οπότε και ίσως (δεν γνωρίζω) να μην χρειάζεται εκτόνωση αερίων.

Επίσης IC για τον ίδιο λόγο μπορεί να μην υπάρχει σε ένα turbo charged αυτοκίνητο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας, ότι δηλαδή no I.C. - no blow off valve.

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αν σε προσέβαλα φίλε, δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις και εύκολα γίνονται παρεξηγήσεις.

Ο λόγος που ένα turbo μπορεί να μην έχει σκάστρα είναι γιατί δουλεύει χαμηλά οπότε και ίσως (δεν γνωρίζω) να μην χρειάζεται εκτόνωση αερίων.

Επίσης IC για τον ίδιο λόγο μπορεί να μην υπάρχει σε ένα turbo charged αυτοκίνητο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας, ότι δηλαδή no I.C. - no blow off valve.

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

ο γραπτος λογος εχει και καποια μειονεκτηματα οσο αφορα τις παρεξηγησει.

,δεν υπαρχει κανενα προβλημα και σιγουρα δεν ειναι αναγκη να μου ζητας συγνωμη

συζητη κανουμε με πολλες πιθανοτητες διαφωνιας και αστοχιας και απο τις δυο πλευρες.

με βαζεις σε πολυ τεχνικα θεματα....και ειμαι και λιγο σκραπας σε αυτα tongue.gif ...... και μαλλον εχεις δικαιο κοιταζοντας το link ;)

love & peace :lol:

οπως και να εχει ομως και επειδη εχω tsi(αλλα δεν το εχω ψαξει κιολας ;) )μπαινει σκαστρα και που μπορει καποιος ενδιαφερομενος να βρει?(ερωτηση για να μεινω στο θεμα) :D

p.s:αν καποια απο τα παραπανω ποστ(δικα μου εννοω) θεωρηθουν λαθος παρακαλω σβηστε τα -_-

Link to comment
Share on other sites

αυτο που αρεσει σε εσενα να ακουγεται η σκαστρα να ξερεις δεν ειναι καλο για το αυτοκινητο σου...(προσωπικη αποψη) :lol:;) ;)

αν θες να πηγαινει καλα και δε θελεις εφε τοτε ασε τη μαμισια ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια, επειδη, μαλλον κανενας απο ότι βλεπω δεν κατεχει το αθλημα, το GT εχει σκαστρα ηλεκτρονικη επανω στο αλουμινενιο κελυφος της τουρμπινας. Ειναι κλειστού τυπου, αλλα έχει το καλο οτι ανακουφίζει πολύ γρηγορα στις αλλαγες με αποτελεσμα, να μην χρειαζεται πολυ χρονο η τουρμπινα να ξαναφτασει σε ωφελιμεσ στροφες. Λοιπον βελτιωση σε GT είναι η σκαστρα απο τις VTG 997 turbo Porsche τουρμπινες, που ειναι bolt on, αλλα δουλευει με υποπίεση. Οποτε χρειαζεται κωδικοποίηση ο κινητηρας για να αφαιρεθει η ηλεκτρικη. Της Porsche κραταει πιο καλά στην πίεση και βοηθιέται και απο την πίεση που σηκώνει το μοτερ.

Οσο για του ανοιχτού τυπου, απλά δεν δουλευουν, γιατι ο αέρας που αποβάλλουν έχει ήδη μετρηθεί από το MAF sensor και όταν το αποβάλλεις το μοτερ δεν το γνωρίζει, και δουλεύει πιο πλούσιο σε μερικές περιοχές. Με αποτέλεσμα να κανει κομπιασματα, και στο ρελαντιαμα η ανοιχτου μενει ανοιχτη, δεν κραταει ρελαντι. Αλλα δεν υπαρχει καν λογος για ανοιχτου τυπου. Η τεχνολογια τους πλεον εφοσον ειναι στο αλουμινιο της τουρμπινας, ειναι κατι που ολοι θα το θελαν απο μεριάς αποδοσης, EVO, Skyline, Supra. Ειναι τρομερα γρηγορη αποκρυση και στις αλλαγες δεν περιμενει ουτε μισο δευτερο για να φουσκώσει.

Εγω στο Supra εχω μια Τ51 SPL BB, και αν μπορουσα να το κάνω αυτο θα το εκανα. Απλώς οι σκαστρες της Porsche ειναι λίγο μικρές για την παροχή αέρα που έχω. Ειναι πάντως πολύ μελετημενη σκέψη, που να δειτε και τις καινουργιες τουρμπίνες VTG της Porsche. Αυτη άμα έμπαινε στο GT θα ηταν όλα τα λεφτα, με κομπρεσσορα και μεταβλητη γεωμετρια τουρμπο, μαλλον το 2010 κάπως ετσι θα ειναι.

Φιλικα Δημητρης

Edited by dk_supra
Link to comment
Share on other sites

Και πως θα το λεγες εσυ ρε γατονι, I can call it compressor cover but anyway. Big deal who gives a shit anyway, I'm trying to tell you guys couple of things, but you seem to get stuck in stupid details. Anyway to one it's own, I've been around the hood far before you were even an idea in your daddy's mind. Just chill and listen maybe you'll learn something sometimes. As far as experience goes, I can show you a table of several blowers from TSI, TFSI, and VTG turbos, just for the heck of it. So take it easy.

DK_supra

εμεις δε το κατεχουμε το αθλημα...εσυ και μονο που αναφερεις αλουμινενιο κελυφος τουρμπινας, το κατεχεις καλα το αθλημα αλλα δε στα λενε σωστα!!!!

Φιλικα Γιαννης :lol:

Link to comment
Share on other sites

ok δειξτες μου εσυ και μετα δειξε μου τι ηλεκτρονικο εχει η σκαστρα γιατι εγω ξερω ενα ψωροελατηριο εχει το οποιο ελεγχεται απο μια ηλεκτρονικη βαλβιδα ονομαζομενη Ν249...με το να παιζεις με τις λεξεις και ποσως με την Αγγλικη δε δειχνει γνωση!!!Εχουμε πλουσιο ελληνικο λεξιλογιο, και αναφερομαστε σε Ελληνες...

something run in gipsy!!!... :D :D :D so relax...

Edited by golfakias1983
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.