Jump to content
polo_6566

Φρένα τετραπίστονα

Recommended Posts

οκ τι διαφορες εχουν οι δικες του απο τις brembo, galfer, ate, zimmerman?

καλυτερη ποιοτητα υλικου νικο!υπαρχουν χυτοσιδηρα και χυτοσιδηρα και η επεξεργασια στην οποια υποκεινται αυτα τα υλικα κανει τις διαφορες και φυσικα τις τιμες μεταξυ τους.καλυτερη ποιοτητα χαλυβα;καλυτερο υλικο.μεγαλυτερη ανθεκτικοτητα,μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας,καλυτερη συνεργασια με καλα τακακια,δεν σκουριαζουν,δεν σπανε,δεν ραγιζουν,δεν ζεσταινονται,δεν μεταβαλονται απο εξωγενης θερμοκρασιες,πιο σκληρα με μεγαλυτερη ποσοτητα και καλης ποιοτητα χαλυβα στην συνθεση τους,δεν στραβωνουν και φυσικα ειναι ελαφρυτεροι απο αλλους.

γιαυτο και οι lucas εχουν 69¤ το σετ,ενω οι αντιστοιχοι π.χ brembo εχουν τα διπλα.

εγω παντως αν δεν ειχα προθεση να αλλαξω διασταση και ειμουν ευχαριστημενος απο την lucas θα εβαζα-και γιατι οχι-τους ιδιους δισκους.

εσυ αποφασιζεις... :lol:

Edited by polo_6566
Link to comment
Share on other sites

4 πίστονα brembo δέ χωράνε σε 16άρες απο ότι μου είπαν σε μαγαζί που ρώτησα, απο δίσκους χωράει μέχρι 312 του s3.

σωστός

εισαι σιγουρος? εγω οταν τα αλλαξα τα ειδα και γραφανε πανω sucks

μου φαινεται εχετε μπερδευτεί! Υπαρχουν οι zacks kai η καλύτερη ποιοτητα, πιο ανθεκτικά,τύπου αγωνιστικα zacks perfomance

Το θεμα ειναι για τα brembo οχι τι κανεις αμα βαλεις brembo και παθεις λαστιχο, οποτε ο doctor καλα σας απαντησε, εσεις ειστε εκτος θεματος. Τωρα τα brembo ειναι πολυ κακο για το τιποτα κατα την προσωπικη μου γνωμη, γιατι το polaki που ειναι και παναλαφρο πρεπει να ξεπερασει τα 250 αλογα για να εχεις αναγκη απο τετοια φρενα. Τα περισσοτερα τουρμπισμενα polo που εχω δει με 200HP και πανω ολα φρενα corrado φορανε και σταματανε μια χαρα. Ασε που με 300 ευρω ξεμπερδευεις χωρις να αλλαξεις τιποτα ενω με τα brembo απο οτι εχω καταλαβει αλλαζεις ζαντες με το καλημερα για να χωρεσουν. Polo 6n-6n2 με 16αρα ζαντα ξερετε τι εφιαλτης ειναι...? Τεσπα αμα εχετε τα μαρουλια και την ορεξη να βαλετε brembo με το καλο, αλλα κατα την γνωμη μου ειναι πολλα τα λεφτα...

Ξερωωωω γωωωω....???

το φρενο ειναι φρενο. και η brembo ειναι brembo δεν υπαρχει συγκριση μονο με Stoptech(Βελτιωτης PORCHE η οποια εχει Βελτιωση τα ιδια τα brembo ! Οταν Βελτιωνεις κάτι το κανεις στο συνολο,μηχανικα,αναρτησεις,ΦΡΕΝΑ.Παρεπιπτόντος υπήρχε POLO gti 6n2? 250hp μαυρο me brembo μπροστα 4πιστονα πισω 2πιστονα με 17αρες! Γνωστο για ξεκωλιασματα σε ολα τα μερη (Βούτα,λιμανακια,Καπανδριτη)τιμη junior kit 323x28 κοπλε(σωληνακια υψηλής,ferrodo τακάκι) 1200€ group A

μιας και ψαχνω για την λυση στο τι να βαλω αλλαζοντας δισκοπλακες και χωρις να αλλαξω την διαμετρο που υπαρχει εχω αποφασισει να αλλαξω σιγουρα τα σωληνακια και να μην βαλω τρυπητες ομως μενει 1 ερωτημα ακομα: απλες η χαρακτες και ποιας εταιριας brembo? zimmerman? galfer? ate? τι? θα ηθελα την γνωμη σας. μηπως απλα με τα σωληνακια θα ειμαι ενταξει?

Κοιτα Βremo Νο1,zimmerman-zacks perfomance Νο2 αλλα galfer? ate? αντε γεια!εγω θα έλεγα brembo τρυπητές για να αεριζονται καλυτερα, χαρακτές θα σου τρωει περισσοτερο τατακι!

Edited by petrose Melissia
Link to comment
Share on other sites

το φρενο ειναι φρενο. και η brembo ειναι brembo δεν υπαρχει συγκριση μονο με Stoptech(Βελτιωτης PORCHE η οποια εχει Βελτιωση τα ιδια τα brembo ! Οταν Βελτιωνεις κάτι το κανεις στο συνολο,μηχανικα,αναρτησεις,ΦΡΕΝΑ.Παρεπιπτόντος υπήρχε POLO gti 6n2? 250hp μαυρο me brembo μπροστα 4πιστονα πισω 2πιστονα με 17αρες! Γνωστο για ξεκωλιασματα σε ολα τα μερη (Βούτα,λιμανακια,Καπανδριτη)τιμη junior kit 323x28 κοπλε(σωληνακια υψηλής,ferrodo τακάκι) 1200€ group A

Κοιτα Βremo Νο1,zimmerman-zacks perfomance Νο2 αλλα galfer? ate? αντε γεια!εγω θα έλεγα brembo τρυπητές για να αεριζονται καλυτερα, χαρακτές θα σου τρωει περισσοτερο τατακι!

οκ αλλα με οσους εχω μιλησει μου λενε πως απο την απλη πχ μπρεμπο με την χαρακωτη και την τρυπητη δεν θα δω διαφορα μεγαλη

πιο παλια ειχα βαλει [στο φορντακι] χαρακωτες [χωρις σωληνακια] και δεν ειδα καμια σοβαρη διαφορα και κατι ακομα επαναλαμβανω μιλαμε για τις ιδιες διαστασεις δισκου που εχει το πολακι κι οχι για μεγαλητερες

τωρα με αυτα που σου ειπα ποια ειναι η γνωμη σου?

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει ουσιασικη διαφορα.ουτως η αλλως ο αερας μπαινει καθετα και οχι οριζοντια....

καλυτερα να εχουν μεγαλυτερη αποσταση οι 2 δισκοι μεταξυ τους....

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει ουσιασικη διαφορα.ουτως η αλλως ο αερας μπαινει καθετα και οχι οριζοντια....

καλυτερα να εχουν μεγαλυτερη αποσταση οι 2 δισκοι μεταξυ τους....

καλα αυτο δεν το συζηταμε εννοητε το θεμα ειναι τι ειναι καλητερο κι οχι απλα φτηνοτερο η μουρατο

κι εγω πιστευω στο οτι δεν θα δω διαφορες σε τρυπητες χαρακωτες και απλες δισκοπλακες ομως ρωταω γνωμες για να δω τελικα τι να αποφασισω να βαλω οταν ερθει η ωρα [σε 4000χλμ το πολυ πιστευω]

Link to comment
Share on other sites

καλα αυτο δεν το συζηταμε εννοητε το θεμα ειναι τι ειναι καλητερο κι οχι απλα φτηνοτερο η μουρατο

κι εγω πιστευω στο οτι δεν θα δω διαφορες σε τρυπητες χαρακωτες και απλες δισκοπλακες ομως ρωταω γνωμες για να δω τελικα τι να αποφασισω να βαλω οταν ερθει η ωρα [σε 4000χλμ το πολυ πιστευω]

για να δεις διαφορά αισθητη στο φρενο χρειαζεσαι μεγαλύτερη επιφανεια για να πιασει το τακακι αρα μεγαλύτερο δίσκο!Οσο για το τρυπήτες η brebo εχει μεταξύ των πλακών διαφορετικο σχεδιασμο ειναι καμπύλη και όχι καθετα αυλάκια συνεπώς καλυτερη ποη αερα αρα ψυξη πιο καλα και αποβολή θερμοτητας καλυτερη και ακομα καλυτερη όταν ειναι τρυπητές!Σου λεω οτι χαρακτές τρωει περισσοτερο τακακι αν δεις αυτοκινητα αγώνων κατηγορίας Super 1.6 ειναι χαρακτές! για καθημερινη χρηση μεγαλώνει το κοστος!

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εβαλα τις απλες.

ουτως η αλλως η τρυπητεςη χαρακτες ειναι πολυ ποιο ακριβες.

ρωτα παντως και τον μηχανικο σου....

αλλαξες και τα σωληνακια [εβαλες υψηλης]? ειδες διαφορα?

Link to comment
Share on other sites

για να δεις διαφορά αισθητη στο φρενο χρειαζεσαι μεγαλύτερη επιφανεια για να πιασει το τακακι αρα μεγαλύτερο δίσκο!Οσο για το τρυπήτες η brebo εχει μεταξύ των πλακών διαφορετικο σχεδιασμο ειναι καμπύλη και όχι καθετα αυλάκια συνεπώς καλυτερη ποη αερα αρα ψυξη πιο καλα και αποβολή θερμοτητας καλυτερη και ακομα καλυτερη όταν ειναι τρυπητές!Σου λεω οτι χαρακτές τρωει περισσοτερο τακακι αν δεις αυτοκινητα αγώνων κατηγορίας Super 1.6 ειναι χαρακτές! για καθημερινη χρηση μεγαλώνει το κοστος!

οκ αλλα τοτε οι περισσοτεροι που το συζηταμε το θεμα [και μηχανικος μου που τρεχει σε αγωνες] μου λενε πως τα σωληνακια θα δω διαφορα με την δισκοπλακα τρυπητη η απλη [για τις ιδιες διαστασεις παντα] δεν θα δω κατι το διαφορετικο [ελαφρος καλητερο αλλα μηδαμηνο]

αν αλλαζα δισταση στις δισκοπλακες θα αλλαζα ολο το κιτ μπρος πισω και θα ειχα μονο 1 απορια εκει κιτ μπρεμπο η απο κοραντο αλλα εκει βρισκεις λυση πιο ευκολα πιστευω ειναι κατι πιο σιγουρο και πιο δοκιμασμενο

Link to comment
Share on other sites

οκ αλλα τοτε οι περισσοτεροι που το συζηταμε το θεμα [και μηχανικος μου που τρεχει σε αγωνες] μου λενε πως τα σωληνακια θα δω διαφορα με την δισκοπλακα τρυπητη η απλη [για τις ιδιες διαστασεις παντα] δεν θα δω κατι το διαφορετικο [ελαφρος καλητερο αλλα μηδαμηνο]

αν αλλαζα δισταση στις δισκοπλακες θα αλλαζα ολο το κιτ μπρος πισω και θα ειχα μονο 1 απορια εκει κιτ μπρεμπο η απο κοραντο αλλα εκει βρισκεις λυση πιο ευκολα πιστευω ειναι κατι πιο σιγουρο και πιο δοκιμασμενο

Συμφωνώ και εγω! Νομιζω παντως οτι βάζοντας σωληνακια υψηλης πιεσης θα ΔΕΙΣ διαφορα,οκ λοιπον. Βαλε και εναν καλο δισκο πχ zacks perfomance,ή zimmerman και εισαι οκ

Edited by petrose Melissia
Link to comment
Share on other sites

σωστός

μου φαινεται εχετε μπερδευτεί! Υπαρχουν οι zacks kai η καλύτερη ποιοτητα, πιο ανθεκτικά,τύπου αγωνιστικα zacks perfomance

το φρενο ειναι φρενο. και η brembo ειναι brembo δεν υπαρχει συγκριση μονο με Stoptech(Βελτιωτης PORCHE η οποια εχει Βελτιωση τα ιδια τα brembo ! Οταν Βελτιωνεις κάτι το κανεις στο συνολο,μηχανικα,αναρτησεις,ΦΡΕΝΑ.Παρεπιπτόντος υπήρχε POLO gti 6n2? 250hp μαυρο me brembo μπροστα 4πιστονα πισω 2πιστονα με 17αρες! Γνωστο για ξεκωλιασματα σε ολα τα μερη (Βούτα,λιμανακια,Καπανδριτη)τιμη junior kit 323x28 κοπλε(σωληνακια υψηλής,ferrodo τακάκι) 1200¤ group A

Κοιτα Βremo Νο1,zimmerman-zacks perfomance Νο2 αλλα galfer? ate? αντε γεια!εγω θα έλεγα brembo τρυπητές για να αεριζονται καλυτερα, χαρακτές θα σου τρωει περισσοτερο τατακι!

συμφωνω για τις brembo ειναι top.η sucks ομως δεν νομιζω.για κανα αμορτισερ και κανα σετ συμπλεκτη ειναι πολυ καλη,αλλα για τα φρενα της δεν εχω ακουσει τιποτα και πουθενα.οσο για τις τρυπητες της brembo ειναι top και αεριζονται καλυτερα,αλλα που θα δει διαφορα σε σχεση με τις μαμα;στο πολακι των 101 ιππων και του ενος τονου;μηνπως προκειται να το πηγαινει τεζα σε στροφηλικια ή τιποτα ειδικες μεσα σε βουνα;εμενα προσωπικα η διαφορα δεν θα μου φαινοταν επουδενη.

να πω οτι ειναι εναμιση τονο με καμμια 200αρια-300αρια αλογα τοτε μαλιστα.εδω η μαμα lucas με 256 δεν ζοριζεται καθολου,θα ζοριστη η brembo;

προτεινω λοιπον απλες και εισαι τζαμι.κατι τρυπητες,χαραχτες,ή και τα δυο μαζι,ειναι για τιποτις subaru και evo!

Link to comment
Share on other sites

ψηνομαι για τα φρενακια της wilwood για το πολακι μιας και ψαχνομαι για αναβαθμιση στα φρενα του.κατοπιν ερευνας στο νετ βρηκα θετικα σχολια για τον συγκεκριμενο κατασκευαστη και υπαρχει στη αθηνα αποκλειστικος αντιπροσωπος που τα πουλα αλλα και τα τοποθετει.εχει 2πιστονα,4πιστονα,6πιστονα,με τις δαγκανες να ειναι απο αλουμινιο.

λοιπον,σε 15αρα ζαντα μπαινει και η 4πιστονη της φωτο.την εχει και σε προσφορα με τοποθετηση,δισκους wilwood,δαγκανες 4πιστονες-μαυρες ή κοκκινες-,σωληνακια υψηλης,τακακια,αποστατες.

εσεις τι λετε;αξιζουν;

post-4363-1191857744_thumb.jpg

post-4363-1191857751_thumb.jpg

post-4363-1191857758_thumb.jpg

post-4363-1191857767_thumb.jpg

post-4363-1191857775_thumb.jpg

Edited by polo_6566
Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι αμερικανικη και θεωρειται κορυφη εκει.βαζει τα φρενα σε ολα,απο καμαρο μεχρι σεβι και ποντιακ..

Link to comment
Share on other sites

πόσο σου είπε το μαλί???

Link to comment
Share on other sites

σ'αρεσε εεε;;

δεν σι λεω δεν σι λεω δεν σι λεω.... :lol:

εχει τιποτα και για μενα μιας και το συζηταγαμε προσφατα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εχει τιποτα και για μενα μιας και το συζηταγαμε προσφατα :rolleyes:

αν ενδιαφερεσαι σου στελνω pm.

εκτος και αν ο mod. δεν εχει αντιρρηση να το βγαλω σε ποστ :lol:

Link to comment
Share on other sites

περνοντας σημερα απο μενιδι επεσε το ματι μου σε ενα πολο 6ν τουμπανο.

σταματω και βλεπω οτι κατι καλο φορουσε μπροστα(απο φρενα) :

699zl1.th.jpg

698vr6.th.jpg

ειναι η μαμα ζαντα του 6ν,και ναι ειναι 15αρα.

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

2πιστονη; :lol::rolleyes:

βγαζει 2πιστονη η brembo;απο τι αμαξι ειναι αραγε;

α ρε mpoukou τι μου κανεις....τωρα που ψηνομαι με τις wilwood hearts.gif

Link to comment
Share on other sites

2πιστονη; :lol::rolleyes:

βγαζει 2πιστονη η brembo;απο τι αμαξι ειναι αραγε;

α ρε mpoukou τι μου κανεις....τωρα που ψηνομαι με τις wilwood hearts.gif

δεν ειναι 2πιστονη...

4πιστονη ειναι.

και η wilwood ειναι πολυ καλη,και ποιο φτηνη!

Link to comment
Share on other sites

σωστος 4πιστονη ειναι.αμ.. μου βγηκαν τα ματια με αυτες τις φρενουκλες :rolleyes::lol:

που τα χωρεσε ωρε;και γιατι οι μηχανικοι λενε οτι δεν μπαινουν 4πιστονα brembo σε 15αρα ζαντα; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.