soto Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 Ως γνωστόν έχει δύο αισθητήρες.Έναν στον προκαταλύτη και έναν στον καταλύτη.Ποιός (ή μήπως και οι δύο) είναι αυτός που δίνει το σήμα του στον εγκέφαλο για να ρυθμίζει αυτός με την σειρά του την αναλογία αέρα-καυσίμου? Ρωτάω γιατί συχνα μου ανάβει το check (και σβήνει πάλι μόνο του μετά από λίγες μέρες),και όταν το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε πλούσιο μίγμα. Επίσης τώρα τελευταία το πρώί για λίγα λεπτα που είναι κρύο,μπερδεύει στο ρελαντίανεξάρτητα αν έχει αναμένο check ή όχι. Με δεδομένο ότι ο λάμδα του καταλύτη είναι καινούριος,υπάρχει περίπτωση γι'αυτά να είναι υπεύθυνος ο άλλος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 Ως γνωστόν έχει δύο αισθητήρες.Έναν στον προκαταλύτη και έναν στον καταλύτη.Ποιός (ή μήπως και οι δύο) είναι αυτός που δίνει το σήμα του στον εγκέφαλο για να ρυθμίζει αυτός με την σειρά του την αναλογία αέρα-καυσίμου?Ρωτάω γιατί συχνα μου ανάβει το check (και σβήνει πάλι μόνο του μετά από λίγες μέρες),και όταν το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε πλούσιο μίγμα. Επίσης τώρα τελευταία το πρώί για λίγα λεπτα που είναι κρύο,μπερδεύει στο ρελαντίανεξάρτητα αν έχει αναμένο check ή όχι. Με δεδομένο ότι ο λάμδα του καταλύτη είναι καινούριος,υπάρχει περίπτωση γι'αυτά να είναι υπεύθυνος ο άλλος? Ο πρώτος που είναι και ένας απο τους πρώτους wideband αισθητήρες που τοποθετήθηκαν σε αυτοκίνητο (για εκεινη την εποχή) Ο δεύτερος απλά κάνει την δουλειά που κάνει και σήμερα, δηλαδή ελεγχει την "ποιότητα" των καυσαερίων, περισσότερο για να δείνει πληροφορίες για την κατάσταση του καταλύτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 8, 2007 Author Report Share Posted October 8, 2007 ¶ρα μάλλον αυτός που είναι στον προκαταλύτη φταίει για τα μπουκώματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 ¶ρα μάλλον αυτός που είναι στον προκαταλύτη φταίει για τα μπουκώματα? Εγώ δέν είπα κάτι τέτοιο... Υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ λόγοι που μπορεί να ευθήνονται γι'αυτό. Γιατι άλλαξες λ για να ξεκινήουμε...... Πρόγραμμα έχεις;; Και άλλα πολλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 8, 2007 Author Report Share Posted October 8, 2007 Τον λ τον άλλαξα όταν έκανα την μετατροπή γιατί αυτός στο τροπέτο είχε σπάσει. πρόγραμμα δεν ξέρω αν φοράει (πως γίνεται να μάθω?) έχουν περάσει έξι -εφτά μήνεςαπό την μετατροπή και τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να ανάβει το τσεκ.Μέχρι τότε δεν είχε ξαναανάψει.¶λλαξα τελικό μόνο γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Τίς τελευταίες μέρες κάνει αυτά τα μπερδέματα μόνο όταν είναι κρύο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 Τον λ τον άλλαξα όταν έκανα την μετατροπή γιατί αυτός στο τροπέτο είχε σπάσει.πρόγραμμα δεν ξέρω αν φοράει (πως γίνεται να μάθω?) έχουν περάσει έξι -εφτά μήνεςαπό την μετατροπή και τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να ανάβει το τσεκ.Μέχρι τότε δεν είχε ξαναανάψει.¶λλαξα τελικό μόνο γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Τίς τελευταίες μέρες κάνει αυτά τα μπερδέματα μόνο όταν είναι κρύο. ¶ν έχεις διαγνωστικό πόσταρε το error που βγάζει. Μπορεί να έχεις misfires σε κάποιον κύλινδρο. Και τσέκαρε πεταλούδα και μπουζί/μπουζοκαλώδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 8, 2007 Author Report Share Posted October 8, 2007 Θα τα τσεκάρω αυτές τις μέρες και θα επανέλθω. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 (edited) AL santini "Hλεκτρικά και ηλεκτρονικά" ΙΩΝ, 2000 ps, DSO είναι ο παλμογράφος PCM είναι ο εγκέφαλος(Power Control Module) Σωτήρη έψαξα για τη λειτουργία του 2ου αισθητήρα αλλά δεν το βρήκα. πιστεύω αυτό που ανέβασα να είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον. bye Edited October 19, 2007 by To κακό παιδί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...