Jump to content
soto

Polo 6n2 Gti

Recommended Posts

Ως γνωστόν έχει δύο αισθητήρες.Έναν στον προκαταλύτη και έναν στον καταλύτη.Ποιός (ή μήπως και οι δύο) είναι αυτός που δίνει το σήμα του στον εγκέφαλο για να ρυθμίζει αυτός με την σειρά του την αναλογία αέρα-καυσίμου?

Ρωτάω γιατί συχνα μου ανάβει το check (και σβήνει πάλι μόνο του μετά από λίγες μέρες),και όταν το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε πλούσιο μίγμα. Επίσης τώρα τελευταία το πρώί για λίγα λεπτα που είναι κρύο,μπερδεύει στο ρελαντίανεξάρτητα αν έχει αναμένο check ή όχι.

Με δεδομένο ότι ο λάμδα του καταλύτη είναι καινούριος,υπάρχει περίπτωση γι'αυτά να είναι υπεύθυνος ο άλλος?

Link to comment
Share on other sites

Ως γνωστόν έχει δύο αισθητήρες.Έναν στον προκαταλύτη και έναν στον καταλύτη.Ποιός (ή μήπως και οι δύο) είναι αυτός που δίνει το σήμα του στον εγκέφαλο για να ρυθμίζει αυτός με την σειρά του την αναλογία αέρα-καυσίμου?

Ρωτάω γιατί συχνα μου ανάβει το check (και σβήνει πάλι μόνο του μετά από λίγες μέρες),και όταν το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε πλούσιο μίγμα. Επίσης τώρα τελευταία το πρώί για λίγα λεπτα που είναι κρύο,μπερδεύει στο ρελαντίανεξάρτητα αν έχει αναμένο check ή όχι.

Με δεδομένο ότι ο λάμδα του καταλύτη είναι καινούριος,υπάρχει περίπτωση γι'αυτά να είναι υπεύθυνος ο άλλος?

Ο πρώτος που είναι και ένας απο τους πρώτους wideband αισθητήρες που τοποθετήθηκαν σε αυτοκίνητο (για εκεινη την εποχή)

Ο δεύτερος απλά κάνει την δουλειά που κάνει και σήμερα, δηλαδή ελεγχει την "ποιότητα" των καυσαερίων, περισσότερο για να δείνει πληροφορίες για την κατάσταση του καταλύτη...

Link to comment
Share on other sites

¶ρα μάλλον αυτός που είναι στον προκαταλύτη φταίει για τα μπουκώματα?

Εγώ δέν είπα κάτι τέτοιο...

Υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ λόγοι που μπορεί να ευθήνονται γι'αυτό.

Γιατι άλλαξες λ για να ξεκινήουμε......

Πρόγραμμα έχεις;;

Και άλλα πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Τον λ τον άλλαξα όταν έκανα την μετατροπή γιατί αυτός στο τροπέτο είχε σπάσει.

πρόγραμμα δεν ξέρω αν φοράει (πως γίνεται να μάθω?)

έχουν περάσει έξι -εφτά μήνεςαπό την μετατροπή και τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να ανάβει το τσεκ.Μέχρι τότε δεν είχε ξαναανάψει.¶λλαξα τελικό μόνο γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Τίς τελευταίες μέρες κάνει αυτά τα μπερδέματα μόνο όταν είναι κρύο.

Link to comment
Share on other sites

Τον λ τον άλλαξα όταν έκανα την μετατροπή γιατί αυτός στο τροπέτο είχε σπάσει.

πρόγραμμα δεν ξέρω αν φοράει (πως γίνεται να μάθω?)

έχουν περάσει έξι -εφτά μήνεςαπό την μετατροπή και τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να ανάβει το τσεκ.Μέχρι τότε δεν είχε ξαναανάψει.¶λλαξα τελικό μόνο γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Τίς τελευταίες μέρες κάνει αυτά τα μπερδέματα μόνο όταν είναι κρύο.

¶ν έχεις διαγνωστικό πόσταρε το error που βγάζει.

Μπορεί να έχεις misfires σε κάποιον κύλινδρο.

Και τσέκαρε πεταλούδα και μπουζί/μπουζοκαλώδια.

Link to comment
Share on other sites

Aisthitires_oxigonoy.png

Aisthitires_oxigonoy1.png

AL santini "Hλεκτρικά και ηλεκτρονικά" ΙΩΝ, 2000

ps, DSO είναι ο παλμογράφος

PCM είναι ο εγκέφαλος(Power Control Module)

Σωτήρη έψαξα για τη λειτουργία του 2ου αισθητήρα αλλά δεν το βρήκα. πιστεύω αυτό που ανέβασα να είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον. bye

Edited by To κακό παιδί
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.