gtse Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 σήμερα με ενα φιλο ο οποίος έχει οδηγήσει σεατ δίλιτρο μάλλον το fr ότι δεν χρειάζεται να το αφίνει ρελαντί γιατί με το που το σβήνει εμφανίζεται μία ενδειξή ότι ψύχεται η τουρμπίνα οπότε δεν χρειαζεται να το αφήνει ρελαντί. Έχει κάτι αντίστοιχο το TSI ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 σήμερα με ενα φιλο ο οποίος έχει οδηγήσει σεατ δίλιτρο μάλλον το fr ότι δεν χρειάζεται να το αφίνει ρελαντί γιατί με το που το σβήνει εμφανίζεται μία ενδειξή ότι ψύχεται η τουρμπίνα οπότε δεν χρειαζεται να το αφήνει ρελαντί. Έχει κάτι αντίστοιχο το TSI ????? Οχι. Μηπως εχει βαλει turbo-timer ο φιλος σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Οχι. Μηπως εχει βαλει turbo-timer ο φιλος σου? δεν γνωριζω αλλα δεν ηταν δικο του απλα ετυχε να το οδηγησει και μου το ελεγε οταν πηγαμε βολτα με το δικο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Φιλε Panzer η τουρμπινα στο TSI ξεκινα να ανοιγει στις 2.500 στροφες.Δηλαδη θα πρεπει να κανουμε αλλαγες κατω απο τις 2500 στροφες μεχρι να ζεσταθει το λαδι;Αν ανεβάσεις ομαλά χωρίς απότομο γκάζι μπορεί να φτάσεις και 4000 στροφές χωρίς να έχεις τουρμπίσει ή έχοντας ανεβάσει πολύ μικρή πίεση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Αν ανεβάσεις ομαλά χωρίς απότομο γκάζι μπορεί να φτάσεις και 4000 στροφές χωρίς να έχεις τουρμπίσει ή έχοντας ανεβάσει πολύ μικρή πίεση! Δε νομιζω να παιζει αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Δε νομιζω να παιζει αυτο Αν είχες μπαρόμετρο θα έβλεπες ότι παίζει. Για να σου δώσω να καταλάβεις αν είσαι πχ σε κατηφόρα με 2α και πας με 4000 τουρμπίζεις; Όχι βέβαια. Το αν σηκώνει πίεση ή όχι δεν εξαρτάται από τις στροφές που γυρνάει το μοτέρ αλλά το πόσο απότομα πατάς το γκάζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 O ξαδερφος μου παντως που εχει LEON 1.8 TSI δεν το αφηνει καθολου να δουλευει γιατι του εχουν πει απο την SEAT οτι ψυχεται η τουρμπινα μονη της ακομη και οταν το σβηνει.Στα δικα μας αυτο δεν παιζει για αυτο και εγω το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω παντα και οταν ξεκιναω το αφηνω να πεφτουν οι στροφες του, και μεχρι η θερμοκρασια του παει στους 90 το παω στρωτα και μεχρι 2500rpm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Φιλε μαρινο καπου ειχα διαβασει οτι και το δικο μας εχει ενα συστημα ψυξης της τουρπινας ανεξαρτητου εαν το αφησεις να δουλεψει ρελαντι η οχι. απλως δεν θυμαμαι εαν το διαβασα στο Φορουμ ή σε αλλα σελιδα. Αλλα για να ειμαστε ησυχοι ολοι το αφηνουμε... Σκεψου και το αλλο...το ΣΕΑΤ το εχει το VW οχι?? Δεν ακουγεται λογικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 O ξαδερφος μου παντως που εχει LEON 1.8 TSI δεν το αφηνει καθολου να δουλευει γιατι του εχουν πει απο την SEAT οτι ψυχεται η τουρμπινα μονη της ακομη και οταν το σβηνει.Στα δικα μας αυτο δεν παιζει για αυτο και εγω το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω παντα και οταν ξεκιναω το αφηνω να πεφτουν οι στροφες του, και μεχρι η θερμοκρασια του παει στους 90 το παω στρωτα και μεχρι 2500rpm. Μιλας για θερμοκρασια ψυκτικου.Το θεμα ομως ειναι οτι σε ενδιαφερει η θερμοκρασια λαδιου.Αυτη ειναι που πρεπει να εχει πιασει θερμοκρασια για να μπορεις να το ανοιξεις.Οποτε μην βιαστεις να το ανοιξεις με το που δεις τη θερμοκρασια ψυκτικου στους 90.Το λαδι αργει πιο πολυ να ανεβασει θερμοκρασια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 παιδια αλλο πραγμα η θερμκρ στα νερα! και αλλο στα λαδια! ! οταν πας με 100κμ τα νερα ειναι 90! αλλα και οταν πασ με 200 κμ τα νερα ειναι 90! ελα ομως που τα λαδια δεν ειναι ! ! αλλα ειναι περισσοτερο! ! ! για αυτο υπαρχουν τα turbo timer κτλ οχι για να "πευτουν" οι θερμοκ στα νερα! αλλα στα λαδια! ! ! ! ! ! εκει ειναι που υποφερει το turbo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 παιδια αλλο πραγμα η θερμκρ στα νερα!και αλλο στα λαδια! ! οταν πας με 100κμ τα νερα ειναι 90! αλλα και οταν πασ με 200 κμ τα νερα ειναι 90! ελα ομως που τα λαδια δεν ειναι ! ! αλλα ειναι περισσοτερο! ! ! για αυτο υπαρχουν τα turbo timer κτλ οχι για να "πευτουν" οι θερμοκ στα νερα! αλλα στα λαδια! ! ! ! ! ! εκει ειναι που υποφερει το turbo! Μ ανάβεις... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 τελικά το TSI διαθέτει κάποιο σύστημα για να κρυώνει η τουρμπίνα ή όχι ας είναι και για το νερο μόνο αφού σβήσει ο κινητήρας? απλά για να γνωρίζουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 τελικά το TSI διαθέτει κάποιο σύστημα για να κρυώνει η τουρμπίνα ή όχι ας είναι και για το νερο μόνο αφού σβήσει ο κινητήρας? απλά για να γνωρίζουμε. το ΤΣΙ εχει μια ηλεκτρικια τρομπα που μετα το σβισιμο του κινητιρα για 15 λεπτα κικλοφορι το νερο για να μην καει το λαδι στιν τουρμπινα και γινι καρβουνο... αν ιπαρκι για τις καιρικες σινθικες της ελλαδος δεν γνοριζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 το ΤΣΙ εχει μια ηλεκτρικια τρομπα που μετα το σβισιμο του κινητιρα για 15 λεπτα κικλοφορι το νερο για να μην καει το λαδι στιν τουρμπινα και γινι καρβουνο...αν ιπαρκι για τις καιρικες σινθικες της ελλαδος δεν γνοριζω. σε ευχαριστω πολυ εισουν κατατοπειστικοτατος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 επισης να συμπληρωσω ,οτι δεν πρεπει να εχεις τερμα πατημενο το γκαζι με χαμηλες στροφες στον κινητηρα για πολλη ωρα γιατι και αυτο καταπονει ιδιαιτερα την τουρμπινα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c_drakos Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Λοιπόν κοίτα φίλε μου να ξέρεις τι παίζει!Συντήρηση σε τουρμπίνα-κομπρέσσορα για tsi απο όσο ξέρω δεν υπάρχει. Αυτό που γίνεται είναι πλήρης αλλαγή και των δύο αν χαλάσουν.Κόστος Τουρμπίνας-κομπρέσσορα είναι περιπου 5000Ε χωρίς εργασία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Λοιπόν κοίτα φίλε μου να ξέρεις τι παίζει!Συντήρηση σε τουρμπίνα-κομπρέσσορα για tsi απο όσο ξέρω δεν υπάρχει. Αυτό που γίνεται είναι πλήρης αλλαγή και των δύο αν χαλάσουν.Κόστος Τουρμπίνας-κομπρέσσορα είναι περιπου 5000Ε χωρίς εργασία! Ποοοοοοοοοοοσο? Και δεν παιρνω καινουργιο μοτερακι να του το κουμπωσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Ποοοοοοοοοοοσο? Και δεν παιρνω καινουργιο μοτερακι να του το κουμπωσω? +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 1500 αλλαξα τουρμπινα σε Golf V TSI 122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neos21 Posted February 9, 2019 Report Share Posted February 9, 2019 Χερετε ι μαμα τουρμπινα απο τσι 1.4 επισκευαζετε;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 On 2/9/2019 at 8:01 PM, Neos21 said: Χερετε ι μαμα τουρμπινα απο τσι 1.4 επισκευαζετε;; Εννοειται! και με πολυ μικροτερο κόστος σε σχεση μ αγορα καινούργιας, αφου αλλάζεις μονο το κομματι που εβγαλε προβλημα. Το έχει κανει φιλος μου στην τουρμπινα του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...