Jump to content
TOMMASO

Συντήρηση Τουρμπίνας Golf Tsi

Recommended Posts

σήμερα με ενα φιλο ο οποίος έχει οδηγήσει σεατ δίλιτρο μάλλον το fr ότι δεν χρειάζεται να το αφίνει ρελαντί γιατί με το που το σβήνει εμφανίζεται μία ενδειξή ότι ψύχεται η τουρμπίνα οπότε δεν χρειαζεται να το αφήνει ρελαντί. Έχει κάτι αντίστοιχο το TSI ?????

Link to comment
Share on other sites

σήμερα με ενα φιλο ο οποίος έχει οδηγήσει σεατ δίλιτρο μάλλον το fr ότι δεν χρειάζεται να το αφίνει ρελαντί γιατί με το που το σβήνει εμφανίζεται μία ενδειξή ότι ψύχεται η τουρμπίνα οπότε δεν χρειαζεται να το αφήνει ρελαντί. Έχει κάτι αντίστοιχο το TSI ?????

Οχι. Μηπως εχει βαλει turbo-timer ο φιλος σου?

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Μηπως εχει βαλει turbo-timer ο φιλος σου?

δεν γνωριζω αλλα δεν ηταν δικο του απλα ετυχε να το οδηγησει και μου το ελεγε οταν πηγαμε βολτα με το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Panzer η τουρμπινα στο TSI ξεκινα να ανοιγει στις 2.500 στροφες.Δηλαδη θα πρεπει να κανουμε αλλαγες κατω απο τις 2500 στροφες μεχρι να ζεσταθει το λαδι;
Αν ανεβάσεις ομαλά χωρίς απότομο γκάζι μπορεί να φτάσεις και 4000 στροφές χωρίς να έχεις τουρμπίσει ή έχοντας ανεβάσει πολύ μικρή πίεση!
Link to comment
Share on other sites

Αν ανεβάσεις ομαλά χωρίς απότομο γκάζι μπορεί να φτάσεις και 4000 στροφές χωρίς να έχεις τουρμπίσει ή έχοντας ανεβάσει πολύ μικρή πίεση!

Δε νομιζω να παιζει αυτο :blink:

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να παιζει αυτο :blink:
Αν είχες μπαρόμετρο θα έβλεπες ότι παίζει. Για να σου δώσω να καταλάβεις αν είσαι πχ σε κατηφόρα με 2α και πας με 4000 τουρμπίζεις; Όχι βέβαια. Το αν σηκώνει πίεση ή όχι δεν εξαρτάται από τις στροφές που γυρνάει το μοτέρ αλλά το πόσο απότομα πατάς το γκάζι :lol:
Link to comment
Share on other sites

O ξαδερφος μου παντως που εχει LEON 1.8 TSI δεν το αφηνει καθολου να δουλευει γιατι του εχουν πει απο την SEAT οτι ψυχεται η τουρμπινα μονη της ακομη και οταν το σβηνει.Στα δικα μας αυτο δεν παιζει για αυτο και εγω το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω παντα και οταν ξεκιναω το αφηνω να πεφτουν οι στροφες του, και μεχρι η θερμοκρασια του παει στους 90 το παω στρωτα και μεχρι 2500rpm.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μαρινο καπου ειχα διαβασει οτι και το δικο μας εχει ενα συστημα ψυξης της τουρπινας ανεξαρτητου εαν το αφησεις να δουλεψει ρελαντι η οχι.

απλως δεν θυμαμαι εαν το διαβασα στο Φορουμ ή σε αλλα σελιδα.

Αλλα για να ειμαστε ησυχοι ολοι το αφηνουμε...

Σκεψου και το αλλο...το ΣΕΑΤ το εχει το VW οχι?? Δεν ακουγεται λογικο...

Link to comment
Share on other sites

O ξαδερφος μου παντως που εχει LEON 1.8 TSI δεν το αφηνει καθολου να δουλευει γιατι του εχουν πει απο την SEAT οτι ψυχεται η τουρμπινα μονη της ακομη και οταν το σβηνει.Στα δικα μας αυτο δεν παιζει για αυτο και εγω το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω παντα και οταν ξεκιναω το αφηνω να πεφτουν οι στροφες του, και μεχρι η θερμοκρασια του παει στους 90 το παω στρωτα και μεχρι 2500rpm.

Μιλας για θερμοκρασια ψυκτικου.Το θεμα ομως ειναι οτι σε ενδιαφερει η θερμοκρασια λαδιου.Αυτη ειναι που πρεπει να εχει πιασει θερμοκρασια για να μπορεις να το ανοιξεις.Οποτε μην βιαστεις να το ανοιξεις με το που δεις τη θερμοκρασια ψυκτικου στους 90.Το λαδι αργει πιο πολυ να ανεβασει θερμοκρασια

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

παιδια αλλο πραγμα η θερμκρ στα νερα!

και αλλο στα λαδια! !

οταν πας με 100κμ τα νερα ειναι 90!

αλλα και οταν πασ με 200 κμ τα νερα ειναι 90!

ελα ομως που τα λαδια δεν ειναι ! !

αλλα ειναι περισσοτερο! ! !

για αυτο υπαρχουν τα turbo timer κτλ

οχι για να "πευτουν" οι θερμοκ στα νερα!

αλλα στα λαδια! ! ! ! ! ! εκει ειναι που

υποφερει το turbo! :o

Link to comment
Share on other sites

παιδια αλλο πραγμα η θερμκρ στα νερα!

και αλλο στα λαδια! !

οταν πας με 100κμ τα νερα ειναι 90!

αλλα και οταν πασ με 200 κμ τα νερα ειναι 90!

ελα ομως που τα λαδια δεν ειναι ! !

αλλα ειναι περισσοτερο! ! !

για αυτο υπαρχουν τα turbo timer κτλ

οχι για να "πευτουν" οι θερμοκ στα νερα!

αλλα στα λαδια! ! ! ! ! ! εκει ειναι που

υποφερει το turbo! :o

Μ ανάβεις... B):D :D :D:lol:

Link to comment
Share on other sites

τελικά το TSI διαθέτει κάποιο σύστημα για να κρυώνει η τουρμπίνα ή όχι ας είναι και για το νερο μόνο αφού σβήσει ο κινητήρας? απλά για να γνωρίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

τελικά το TSI διαθέτει κάποιο σύστημα για να κρυώνει η τουρμπίνα ή όχι ας είναι και για το νερο μόνο αφού σβήσει ο κινητήρας? απλά για να γνωρίζουμε.

το ΤΣΙ εχει μια ηλεκτρικια τρομπα που μετα το σβισιμο του κινητιρα για 15 λεπτα κικλοφορι το νερο για να μην καει το λαδι στιν τουρμπινα και γινι καρβουνο...

αν ιπαρκι για τις καιρικες σινθικες της ελλαδος δεν γνοριζω.

Link to comment
Share on other sites

το ΤΣΙ εχει μια ηλεκτρικια τρομπα που μετα το σβισιμο του κινητιρα για 15 λεπτα κικλοφορι το νερο για να μην καει το λαδι στιν τουρμπινα και γινι καρβουνο...

αν ιπαρκι για τις καιρικες σινθικες της ελλαδος δεν γνοριζω.

σε ευχαριστω πολυ εισουν κατατοπειστικοτατος

Link to comment
Share on other sites

επισης να συμπληρωσω ,οτι δεν πρεπει να εχεις τερμα πατημενο το γκαζι με χαμηλες στροφες στον κινητηρα για πολλη ωρα γιατι και αυτο καταπονει ιδιαιτερα την τουρμπινα :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κοίτα φίλε μου να ξέρεις τι παίζει!Συντήρηση σε τουρμπίνα-κομπρέσσορα για tsi απο όσο ξέρω δεν υπάρχει. Αυτό που γίνεται είναι πλήρης αλλαγή και των δύο αν χαλάσουν.Κόστος Τουρμπίνας-κομπρέσσορα είναι περιπου 5000Ε χωρίς εργασία!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κοίτα φίλε μου να ξέρεις τι παίζει!Συντήρηση σε τουρμπίνα-κομπρέσσορα για tsi απο όσο ξέρω δεν υπάρχει. Αυτό που γίνεται είναι πλήρης αλλαγή και των δύο αν χαλάσουν.Κόστος Τουρμπίνας-κομπρέσσορα είναι περιπου 5000Ε χωρίς εργασία!

Ποοοοοοοοοοοσο? :whistling: Και δεν παιρνω καινουργιο μοτερακι να του το κουμπωσω?

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 8:01 PM, Neos21 said:

Χερετε ι μαμα τουρμπινα απο τσι 1.4 επισκευαζετε;;

Εννοειται! και με πολυ μικροτερο κόστος σε σχεση μ αγορα καινούργιας, αφου αλλάζεις μονο το κομματι που εβγαλε προβλημα. Το έχει κανει φιλος μου στην τουρμπινα του

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.