Jump to content

Recommended Posts

ωραια τα φρενα σου..τουμπανα (να πηγαινεις τουμπα για καφε οπως κ εγω tongue.gif)

Aegean βενζινη του βαζεις?

BTW εχεις κανα γνωστο κ αγοραζεις ολα τα καλουδια η μετα απο ψαξιμο στο νετ?

Link to comment
Share on other sites

Νικο (αν επιτρεπεται) ποσο σου κοστισαν τα φρενα?

Ειναι οντως πανεμορφα και πρεπει να κανουν και καλη δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Νικο (αν επιτρεπεται) ποσο σου κοστισαν τα φρενα?

Ειναι οντως πανεμορφα και πρεπει να κανουν και καλη δουλεια

Ευχαριστώ Γιώργο! Αν και δεν το έχω πλακώσει υπερβολικά στα φρένα ακόμη (τα πρώτα του χλμ έκανε σήμερα), πραγματικά το φρενάρισμα είναι σε άλλη διάσταση... ;)

Special τιμή, 1.900¤ (3.500¤ τις έβρισκα)... Οι ζάντες μου είναι 18άρες, και χωράνε οριακά! Αφού έβγαλα τα βαρίδια της ζυγοστάθμισης γιατί ακουμπούσαν στην δαγκάνα, και έκανα μετά νέα ζυγοστάθμιση με τα βαρίδια πιο έξω... B)

Brembo 6-piston 360mm., ¶γκυρες! :D

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

ωραια τα φρενα σου..τουμπανα (να πηγαινεις τουμπα για καφε οπως κ εγω tongue.gif)

Aegean βενζινη του βαζεις?

BTW εχεις κανα γνωστο κ αγοραζεις ολα τα καλουδια η μετα απο ψαξιμο στο νετ?

Αυτό με την Τούμπα δεν το κατάλαβα... :lol::lol: Πειράζει??... tongue.gif

Όχι, δεν του βάζω Aegean. Απλά έχει ένα μεγάλο βενζινάδικο στο Ωραιόκαστρο, και έχει αρκετό χώρο και ησυχία για φωτογραφίες... :lol:

Πάντα ξεσκονίζω καλά το internet και ρωτάω όσο το δυνατόν περισσότερους στην αγορά. Προσπαθώ να ξέρω που πάνε οι τιμές και τουλάχιστον να μην πιαστώ κορόιδο. Καμιά φορά βέβαια, είμαι και τυχερός και βρίσκω ευκαιριάρες... :D Τα φρένα είναι από έναν νέο γνωστό, ο οποίος θα μου φτιάξει και το Stilo! :lol:

Πχ, τα πίσω φώτα, σε 2 που ρώτησα εδώ Θεσσαλονίκη, μου είχαν πει 500+€ και 1 μήνα - 40 μέρες παράδοση, και τα πήρα από ebay με 250€ και σε 1 εβδομάδα... :lol:

Πχ (2), το τιμόνι που έβαλα μου το βρίσκανε εδώ μεταχειρισμένο 500€ κι εγώ το πήρα από ebay καινούργιο 220€ και πούλησα και το δικό μου 120€ περίπου και μου βγήκε δλδ 100€... :lol:

Νικο (αν επιτρεπεται) ποσο σου κοστισαν τα φρενα?

Ειναι οντως πανεμορφα και πρεπει να κανουν και καλη δουλεια

Νομίζω ότι ο Speedy σε κάλυψε! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Το εχω ξαναπει και θα το ξαναλεω οποτε ειναι ξεκλειδωτο αυτο το θεμα....Καλυτερο Passat ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!Το αμαξι ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!!Τουμπανο απο εργοστασιακό εξοπλισμο,και το τουμπάνιασμα συνεχίζεται με διαφορες εξαιρετικές πινελιες!!!!1000000 ΜΠΡΑΒΟ.φτου να μην το ματιαξω,να ειναι παντα απροβλημάτιστο!Τρομερο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Σας έχω εξελίξεις... ;)

Την Παρασκευή που μας πέρασε, το θηριάκι δυνάμωσε, κι έγινε πιο μεγάλο θηρίο! tongue.gif

Συγκεκριμένα, μπήκε down pipe της APR, αντλία βενζίνης της APR, και στην θέση του remap της Sportec, μπήκε πρόγραμμα της APR, stage 2+.

Τα αποτελέσματα? Πολύ πιο δυνατό από πριν! Τόσο ώστε να το καταλαβαίνεις αισθητά. Αυτό επιβεβαιώθηκε και με άνοιγμα με αυτοκίνητο που άνοιγα και πριν. Θόρυβος μαμά εντελώς. :) Πριν ανέβαζε 1,1 σταθερό και μέχρι τον κόφτη έπεφτε στο 0,9. Τώρα ανεβάζει 1,32 περίπου σταθερό και μέχρι τον κόφτη πέφτει στα 1,1. Πάει πολύ καλά μπορώ να πω! :D

Το κακό είναι ότι στο δυναμόμετρο δεν μπορέσαμε να το μετρήσουμε, παρόλο που το παιδέψαμε 6-7 λεπτά (άναψε το καημένο), και αυτό γιατί έκανε συνέχεια kick down... <_< κρατήσαμε την τελευταία μέτρηση, αλλά χωρίς τέρμα γκάζι, για να έχουμε απλά μια ένδειξη, η οποία έδειξε 257ΗΡ. Είναι όμως πολύ πλασματική. Με όσους το ξέρουν, έκαναν βόλτα, ή ανοίξαμε μαζί, λένε ότι στα 270 πρέπει να είναι περίπου. Αύριο θα το μετρήσω με το VagCom, να δούμε και αυτό τι θα πει (περίπου). Πάντως στο δρόμο ράβει πολύ κόσμο... :D Στην Εγνατία Οδό, σε ανοίγματα από 2α και 70χλμ περίπου, όλη η 2α μέχρι να βάλει 3η (100-105χλμ) πήγαινε σπινιαριστή. Και γυρνούσε 235 λάστιχο σε 18άρα, και 360mm δισκόφρενο!!! :D

Θα σας πω αύριο τι έδειξε και το VagCom. Εγώ πάντως είμαι υπέρ-ευχαριστημένος! :D:D

Link to comment
Share on other sites

χρωστας βολτα εμαθα...

Με την 1η ευκαιρία! ;)

άντε και ένα S3 setup :rolleyes::D:) :) :lol:

:lol::D:D

Σήμερα πάντως δεν έβγαλα άκρη με το VagCom... <_< Έψαξα να βρω για το πως θα μετρήσω ιπποδύναμη, αλλά δεν κατάφερα τίποτα... :( Έχει κανείς καμιά ιδέα?... Έστειλα e-mail και στην Ross-Tech μήπως και υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσω το kick down για το δυναμόμετρο... ¶ντε να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως δεν έβγαλα άκρη με το VagCom... <_< Έψαξα να βρω για το πως θα μετρήσω ιπποδύναμη, αλλά δεν κατάφερα τίποτα... :( Έχει κανείς καμιά ιδέα?...

Αυτό που ψάχνουμε είναι Vag Com Butt-dyno !

Δεν ξέρω αν αυτό μας βοηθάει : http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=22358766

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ψάχνουμε είναι Vag Com Butt-dyno !

Δεν ξέρω αν αυτό μας βοηθάει : http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=22358766

Πολύ καλό το link αλλά πάλι θα έχουμε το ίδιο πρόβλημα... Η διαδικασία προϋποθέτει να ξεκινήσεις από λίγες στροφές σε μια συγκεκριμένη ταχύτητα. Σε εμένα θα κάνει πάλι kick down... :(

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα θα κάνει πάλι kick down... :(

Question :

i don't understand how an automatic transmission car is dyno'd. if you granny shift the car until it reaches 4th gear... and then floor it... it would downshift to 3rd, right? but if you floor it through all the gears, you wouldn't get the whole rpm range. so how is it done?

Answer 1 :

accelerated up to around 4000 RPM's in 3rd gear, give or take some RPMs. THen ya get on the gas cause it wont downshift to 2nd at higher RPM's. You cant get low end power on a dyno, unless you do 1st gear I guess, but no one does that. 3rd is the norm for a auto

Answer 2 :

On my 02 Max SE, when she has dynoed (twice) the dyno pull is allways done in third gear, as mentioned. They leisurely accelerate to ~75 mph, and then they hit it hard. At that speed, it locks 2nd gear out, and 3rd gear can wind to redline, thus getting an accurate read.

They had no idea at what speeds the Auto would shift, so I let them know first through 39-40 mph, second through 77-80. The first time, it downshifted to 2nd, and I got a torque spike, but thereafter, accurate numbers in 3rd gear.

3rd gear is not an od gear, and is as close to 1:1 as you will have on the Auto Maxima, so it is the gear of choice.

Other urls:

http://allfordmustangs.com/forums/2005-tal...ansmission.html

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Τα είδα αυτά που γράφεις. Δεν ισχύουν για εμάς. Ευχαριστώ για τον κόπο πάντως! ;)

Σήμερα πήρα απάντηση και από την Ross Tech. Δεν υπάρχει κάτι στο VagCom που να το απενεργοποιεί. :( Μου έδωσε 3 links από φόρουμ που έχουν την ίδια κουβέντα. Τα 2 από αυτά ήταν πολύ άκυρα. Το ένα όμως λέει ότι όταν το έχεις στο χειροκίνητο και αλλάζεις ταχύτητες από το τιμόνι, αν όταν βάζεις (πχ) 4η κρατήσεις πατημένο το κουμπί, τότε δεν κάνει kick down. Αυτό ακούγεται λίγο πιθανό, οπότε μόλις σχολάσω θα το δοκιμάσω. Αύριο θα είναι διαθέσιμο και το κανονικό πρόγραμμα, που θα εκμεταλλεύεται πλήρως και την αντλία βενζίνης, οπότε το βλέπω το αμάξι να κάνει σούζες!!! :D:D:D Αν ισχύει και αυτό με το πατημένο κουμπί για το kick down, θα κάνω και μια μέτρηση στο καπάκι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο φοβερή και πολύ ψαγμένη η δουλειά που έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου, να το χαίρεσαι και ανέβασε και άλλες φωτογραφίες να το χαζεύω πιο πολύ! Μπράβο σου!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο φοβερή και πολύ ψαγμένη η δουλειά που έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου, να το χαίρεσαι και ανέβασε και άλλες φωτογραφίες να το χαζεύω πιο πολύ! Μπράβο σου!

Σε ευχαριστώ, να ΄σαι καλά... :D

Τελικά το κόλπο με το πατημένο κουμπί δεν πιάνει, ούτε αυτό. Ψιλοβρήκαμε μάλλον έναν τρόπο τώρα για να δοκιμάσουμε. Ίσως γίνει την Πέμπτη. Χθες πάντως μου περάσανε και το update και είμαι κομπλέ. Η εξυπηρέτηση της APR τόσο από εδώ όσο και από Αθήνα, είναι υπερβολικά καλή, και είναι αυτό που λέμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ customer care... Τώρα μένει το δυναμόμετρο και κανένα άνοιγμα στο δρόμο... :)

Χθες πάντως στην Εγνατία Οδό, μια 330 sedan καινούργια το ήπιε το Lipton της. Στην αρχή δεν πήγαινε στην άκρη και την πήγαινα καροτσάκι. Κάποια στιγμή το κατάλαβε κι έκανε δεξιά και την πέρασα. Αργά μεν (μικρές οι διαφορές) αλλά της άνοιξα! tongue.gif Τώρα με το update μπορεί να της ανοίγω πιο εύκολα! :D "Μήπως είδε κανείς μια ασημί 330 με πινακίδες από Αθήνα??..." :D

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ, να ΄σαι καλά... :D

Τελικά το κόλπο με το πατημένο κουμπί δεν πιάνει, ούτε αυτό. Ψιλοβρήκαμε μάλλον έναν τρόπο τώρα για να δοκιμάσουμε. Ίσως γίνει την Πέμπτη. Χθες πάντως μου περάσανε και το update και είμαι κομπλέ. Η εξυπηρέτηση της APR τόσο από εδώ όσο και από Αθήνα, είναι υπερβολικά καλή, και είναι αυτό που λέμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ customer care... Τώρα μένει το δυναμόμετρο και κανένα άνοιγμα στο δρόμο... :)

Χθες πάντως στην Εγνατία Οδό, μια 330 sedan καινούργια το ήπιε το Lipton της. Στην αρχή δεν πήγαινε στην άκρη και την πήγαινα καροτσάκι. Κάποια στιγμή το κατάλαβε κι έκανε δεξιά και την πέρασα. Αργά μεν (μικρές οι διαφορές) αλλά της άνοιξα! tongue.gif Τώρα με το update μπορεί να της ανοίγω πιο εύκολα! :D "Μήπως είδε κανείς μια ασημί 330 με πινακίδες από Αθήνα??..." :D

Στο δικό μου (dsg6) δουλεύει αν κρατήσω το μοχλό μπροστά στην αλλαγή χωρίς να τον αφήσω. Τα κουμπάκια δεν τα έχω δοκιμάσει. Η APR φλασάρει DSG?

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου (dsg6) δουλεύει αν κρατήσω το μοχλό μπροστά στην αλλαγή χωρίς να τον αφήσω. Τα κουμπάκια δεν τα έχω δοκιμάσει. Η APR φλασάρει DSG?

Να σου πω την αλήθεια, με τον μοχλό δεν το δοκίμασα, μόνο από το τιμόνι. Δηλαδή αν κρατήσεις τον μοχλό μπροστά, πατάς τέρμα το γκάζι (μαζί και το κουμπί του kick down) και δεν κατεβάζει ταχύτητα? Πρέπει να το δοκιμάσω... :)

Ο αδερφός μου έχει CC με DSG και δεν είχε πρόβλημα. Γενικότερα η APR το γράφει και στο site της, ότι με το πέρασμα αναβαθμισμένου προγράμματος δεν χρειάζεται reflash του DSG.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια, με τον μοχλό δεν το δοκίμασα, μόνο από το τιμόνι. Δηλαδή αν κρατήσεις τον μοχλό μπροστά, πατάς τέρμα το γκάζι (μαζί και το κουμπί του kick down) και δεν κατεβάζει ταχύτητα? Πρέπει να το δοκιμάσω... :lol:

Ο αδερφός μου έχει CC με DSG και δεν είχε πρόβλημα. Γενικότερα η APR το γράφει και στο site της, ότι με το πέρασμα αναβαθμισμένου προγράμματος δεν χρειάζεται reflash του DSG.

Η διαδικασια για να κανεις δυναμομετρηση σε DSG ειναι η εξης:

Εαν π.χ. θελεις να μετρησεις 5η, επιλεγεις χειροκινητη λειτουργια, ρολαρεις μεχρι και 4η, μετα σπρωχνεις το λεβιε ωστε να κουμπωθει η 5η και κρατας το μοχλο εμπρος. Μετα πατας τερμα γκαζι, πατωντας και το "σκαλοπατι" του kick-down.

Οσες φορες εχω δοκιμασει -και σε Passat- πετυχε.

Νομιζω πως γινεται και με τα χειριστηρια τιμονιου.

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασια για να κανεις δυναμομετρηση σε DSG ειναι η εξης:

Εαν π.χ. θελεις να μετρησεις 5η, επιλεγεις χειροκινητη λειτουργια, ρολαρεις μεχρι και 4η, μετα σπρωχνεις το λεβιε ωστε να κουμπωθει η 5η και κρατας το μοχλο εμπρος. Μετα πατας τερμα γκαζι, πατωντας και το "σκαλοπατι" του kick-down.

Οσες φορες εχω δοκιμασει -και σε Passat- πετυχε.

Νομιζω πως γινεται και με τα χειριστηρια τιμονιου.

Θα το δοκιμάσω αυτό με τον μοχλό. Με τα χειριστήρια στο τιμόνι πάντως δεν πέτυχε. Υπόψην ότι τα 2λιτρα Passat έχουν Tiptronic και όχι DSG... Προφανώς παίζει και αυτό τον ρόλο του...

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμάσω αυτό με τον μοχλό. Με τα χειριστήρια στο τιμόνι πάντως δεν πέτυχε. Υπόψην ότι τα 2λιτρα Passat έχουν Tiptronic και όχι DSG... Προφανώς παίζει και αυτό τον ρόλο του...

Τωρα που το λες, μπορει να μπερδευω το 1,8 με το 2λιτρο...

Σε καθε περιπτωση, δε χρειαζεται να πας στο δυναμομετρο για να το δοκιμασεις.

Μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα στο δρομο...

Αν δεν κανει kick-down, βουρ για μετρηση.

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμάσω αυτό με τον μοχλό. Με τα χειριστήρια στο τιμόνι πάντως δεν πέτυχε. Υπόψην ότι τα 2λιτρα Passat έχουν Tiptronic και όχι DSG... Προφανώς παίζει και αυτό τον ρόλο του...

Τελικά, στο DSG, δουλεύει και με τα paddles και με το μοχλό... καράτσεκαρισμένο. Εν πάσει περιπτώσει, εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη να γίνει κάποια μικρορύθμιση σε κάποια παράμετρο, είναι απαραίτητο το dyno? Αφού το αυτοκίνητο πάει καλύτερα στο δρόμο. Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το Tiptronic δεν λέει να συμορφωθεί... :D Ούτε με τον μοχλό κρατάει την ταχύτητα... ;)

Δεν είναι ότι θα γίνει κάποια μικρορύθμιση αλλά είναι για το γ@μ#το! Να μην ξέρω σε τι επίπεδο βρίσκεται το αμάξι μου? :) Κάνεις κουβέντα, μιλάς για βελτιώσεις, λες το δυνάμωσα και όταν ρωτάνε "Και πόσα άλογα είναι τώρα?", τι θα λέω? "5 αμάξια μπροστά από τον Τάδε, 1 κολώνα από τον ¶λλον, μούρη με μούρη με Εκείνον"??.... :D Τέλος πάντων. Θα πάω κάποια στιγμή να το μετρήσω χωρίς τέρμα το γκάζι και πατώντας το κουμπί του πεντάλ. Έστω να έχω μια ένδειξη...

Link to comment
Share on other sites

όταν ρωτάνε "Και πόσα άλογα είναι τώρα?", τι θα λέω? "5 αμάξια μπροστά από τον Τάδε, 1 κολώνα από τον ¶λλον, μούρη με μούρη με Εκείνον"??.... :)

:D

Νομίζω δε θα δείξει σωστά αποτελέσματα χωρίς το "κουμπάκι" του kickdown

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.