Jump to content

Recommended Posts

καταρχήν δεν είναι 400 κιλά πάνω από εμένα είναι γύρο στα 150. δεύτερον έχω κάνει ακριβώς ότι ο Νίκος μόνο το πρόγραμμα μας διαφέρει εγώ έχω Ανδριανάκη και ο Νίκος έχει apr. απλά σου λέω ότι οι πραγματικές τιμές εμένα είναι 240hp να σου πω ότι άνοιξα με opel gt από δευτέρες μέχρι τα 240 χιλιόμετρα και ήμουν μπροστά. ακόμη να σου πω ότι άνοιξα και με ένα tsi με ρέβω πάνω και μέχρι τα 160 χιλιόμετρα ήμουν μπροστά μετά με πέρασε oπότε κράτα μια πισινή γιατί δεν ξέρεις τι γίνετε καμιά φορά και ίσος να μην με περάσει.... Εγώ τον Νίκο τον έχω φίλο και ανυπομονώ όχι τόσο πολύ να ανοίξουμε όσο να τον γνωρίσω από κοντά.

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
greeklish
Link to comment
Share on other sites

του Νικου ειναι stage 2 πλεον φιλε εχει κ downpipe ακομα και το τελευταιο software ωστε να παρει μεχρη και το τελευταιο ψωραλογο....Αν εισαι απο Θεσσαλονικη ευχαριστως να παμε ολοι μαζι για κεφεδια

Link to comment
Share on other sites

μάλλον δεν διάβασες καλά πάνω έχω ακριβώς ότι ο Νίκος μόνο στο πρόγραμμα διαφέρουμε. είχε κατέβει ο Νίκος κάτω αλλά δεν προλάβαμε να πάμε για καφεδιά έφυγε γρήγορα. απάντησε μου σε κάτι γιατί το έχω απορία ξέρω άτομα που έχουν ότι εγώ με πρόγραμμα Ανδριανάκη και λένε ότι είναι 270hp εγώ πήγα και έκανα δυναμομέτρηση και το έδειξε 240hp τροχό πως γίνετε αυτό το πράγμα?

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
greeklish
Link to comment
Share on other sites

240 τροχος εγω λεω οτι ειναι τουλ 270 στροφαλο οσο λενε κ οι αλλοι....

Οποτε στα ιδια θα ειστε!!!

Περιμενε να επιστρεψει Ελλαδα ο Νικος κ τα λετε ας μην χαλαμε την παρουσιαση του κ παρακαλω να σβηστουν τα off topic closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Ωπ! Τι έγινε εδώ ρε παιδιά!?? =@ Περιμενάτε να φύγω για να τα πείτε??

Να ξεκινήσω με διευκρινίσεις. :yahoo: Βασικά με τον Γιάννη (yakalelelos7) τα λεμε από καιρό (και ας μην έχουμε βρεθεί - ακόμη - από κοντά). Δυστυχώς αν και κατέβηκα 2 φορές Αθήνα, δεν έκατσε να βρεθούμε.

Επίσης να πω ότι εγώ το ζύγισα το Passat 1670 κιλά!

Τέλος, ο Γιάννης λέει για 240 τροχό, ενώ εγώ γράφω για 280 στρόφαλο. :huh: Οπότε μάλλον κάπου στα ίδια θα είμαστε στο δρόμο (αν βάλετε ειδικά στη μέση και τα 235 λάστιχα με τις 19άρες...) :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ωπ! Τι έγινε εδώ ρε παιδιά!?? :thumbsup: Περιμενάτε να φύγω για να τα πείτε??

Να ξεκινήσω με διευκρινίσεις. :thumbsup: Βασικά με τον Γιάννη (yakalelelos7) τα λεμε από καιρό (και ας μην έχουμε βρεθεί - ακόμη - από κοντά). Δυστυχώς αν και κατέβηκα 2 φορές Αθήνα, δεν έκατσε να βρεθούμε.

Επίσης να πω ότι εγώ το ζύγισα το Passat 1670 κιλά!

Τέλος, ο Γιάννης λέει για 240 τροχό, ενώ εγώ γράφω για 280 στρόφαλο. :thumbsup: Οπότε μάλλον κάπου στα ίδια θα είμαστε στο δρόμο (αν βάλετε ειδικά στη μέση και τα 235 λάστιχα με τις 19άρες...) :thumbsup:

Τι θα γίνει ρε παιδιά θα περιμένουμε για πολύ ακόμα να δούμε τι έγινε ,τα τρέξατε τρέξατε?

φίλε Νίκο (λεωφορειατζή :thumbsup: ) τα project τελείωσαν? για το golf δεν παίζει τπτ?

Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει ρε παιδιά θα περιμένουμε για πολύ ακόμα να δούμε τι έγινε ,τα τρέξατε τρέξατε?

Ο ένας (εγώ) είναι Θεσσαλονίκη και ο άλλος Αθήνα. Πόσο εύκολο είναι να βρεθούμε?? :(

φίλε Νίκο (λεωφορειατζή :rofl: ) τα project τελείωσαν?

Θα βάλω εισπράκτορα (ως παλιό λεωφορείο) γιατί θέλουν πολλοί να τους κάνω βόλτα, οπότε να βγάλω και κανένα φράγκο! new_killpc.gif:D Έρχονται φώτα ημέρας LED μαζί με φλας LED... ;) Και όταν με το καλό λιώσουν τα πίσω τακάκια, θα μπουνε δίσκοι-τακάκια-βάσεις από το R36...

για το golf δεν παίζει τπτ?

Ίσως κάποια στιγμή, να μπει ένα Revo (και ίσως μετά και κανένα 4πίστονο Brembo αν τρέχει πολύ!) :p Αλλά ακόμη δεν έκανε ούτε το πρώτο του service! Μη βιάζεσαι! :p

Link to comment
Share on other sites

Ο ένας (εγώ) είναι Θεσσαλονίκη και ο άλλος Αθήνα. Πόσο εύκολο είναι να βρεθούμε?? :(

Θα βάλω εισπράκτορα (ως παλιό λεωφορείο) γιατί θέλουν πολλοί να τους κάνω βόλτα, οπότε να βγάλω και κανένα φράγκο! new_killpc.gif:D Έρχονται φώτα ημέρας LED μαζί με φλας LED... ;) Και όταν με το καλό λιώσουν τα πίσω τακάκια, θα μπουνε δίσκοι-τακάκια-βάσεις από το R36...

Ίσως κάποια στιγμή, να μπει ένα Revo (και ίσως μετά και κανένα 4πίστονο Brembo αν τρέχει πολύ!) :p Αλλά ακόμη δεν έκανε ούτε το πρώτο του service! Μη βιάζεσαι! :p

Τα βλέπεις Νίκο μετά λες ότι όλο εγώ σε ψήνω για νέα projects........:rofl:

Link to comment
Share on other sites

πάντως μάγκες εμενα ρόδα έδειξε περισσότερα από του νίκου. νίκο αν λες ρέβω πρόγραμμα μη το κανεις γιατί proton εγώ που έβαλα στο passat μου βοά μοτέρ έπεφτε σε safe mode και έδινε εγγίσει καλής λειτουργία προγράμματος ενώ η apr δίνει εγγύηση εφόρου ζωής καλής λειτουργίας μοτέρ και σασμάν.

το επόμενο στάδιο εμενα νίκο θα είναι στην apr πολύ καλύτερη και να πας να βάλεις ενίσχυση στη βάση του σασμάν μου είπαν τα παιδιά από apr μονο αυτό να κάνω τις άλλες βάσεις να μη τις πειράξω καθόλου. όσο για την αντλία τις apr είδα διαφορα καλά που μου

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

πάντως μάγκες εμενα ρόδα έδειξε περισσότερα από του νίκου. νίκο αν λες ρέβω πρόγραμμα μη το κανεις γιατί proton εγώ που έβαλα στο passat μου βοά μοτέρ έπεφτε σε safe mode και έδινε εγγίσει καλής λειτουργία προγράμματος ενώ η apr δίνει εγγύηση εφόρου ζωής καλής λειτουργίας μοτέρ και σασμάν.

το επόμενο στάδιο εμενα νίκο θα είναι στην apr πολύ καλύτερη και να πας να βάλεις ενίσχυση στη βάση του σασμάν μου είπαν τα παιδιά από apr μονο αυτό να κάνω τις άλλες βάσεις να μη τις πειράξω καθόλου. όσο για την αντλία τις apr είδα διαφορα καλά που μου

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Αν ήταν 2λιτρο το Golf, θα πήγαινα με κλειστά μάτια APR. Με απασχολεί λίγο το γεγονός, ότι στην Αμερική δεν υπάρχει ο κινητήρας 1.4 TSI και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει καταφέρει η APR.

Όσο για το σασμάν, εμένα είναι Tiptronic, οπότε θα έχει διαφορετικές βάσεις (φαντάζομαι).

Για την αντλία σου τα έλεγα αλλά δεν με πίστευες... :p

Όσον αφορά την δύναμη στο τροχό, εγώ δεν το έχω δυναμομετρήσει το αμάξι, λόγω του ότι κάνει kickdown ακόμη και στο χειροκίνητο. Οπότε πάω με ότι λέει η APR, από τα οποία έχω και κάτι ψηλά παραπάνω. Τέλος, από όσο γνωρίζω, το Tiptronic έχει μεγάλυτερες απώλειες, οπότε και ίδια δύναμη να βγάζαμε στον στρόφαλο, στον τροχό θα ήταν διαφορετική. Βάλε σε μένα και τα 1.600κιλά (ζυγισμένο χωρίς οδηγό και με το ρεζερβουάρ στη μέση), βάλε και τις 19άρες με το 235 λάστιχο... Πάει αλλού το πράγμα.

Πάντως με την 1η ευκαιρία, πρέπει να κάνουμε μερικά ανοίγματα, να δούμε τι παίζει! :D Κάτι ψήνεται για Γρεβενά ή Κοζάνη. Άντε ανέβα να τα πούμε! :)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

me epises atime kai simera evala to programma tis apr. alla den to exo vgali ekso gia dokimi akoma giati vrexi. esena to amaksi se ti over boost douleuei kai ti stathero? to amaksi sou ksekina na dinei apo poses mexri poses strofes?

Link to comment
Share on other sites

me epises atime kai simera evala to programma tis apr. alla den to exo vgali ekso gia dokimi akoma giati vrexi. esena to amaksi se ti over boost douleuei kai ti stathero? to amaksi sou ksekina na dinei apo poses mexri poses strofes?

¶ντε με 'γεια σου και καλά χιλιόμετρα! :thumbsup: Είμαι σίγουρος ότι θα μείνεις ευχαριστημένος! ;)

Με το ψηφιακό το οργανάκι που έβαλα τελευταία, "όβερ" (γιατί με το αυτόματο όβερ δεν μπορείς να δεις, κάνει kick down), δείχνει στο 1.7 και κάτι ψιλά. Σταθερό ξεκινάει από 1.6 και πέφτει μέχρι το 1.2 περίπου στον κόφτη. Θα το τσεκάρω όμως και σήμερα για να σου πω το βράδυ, γιατί δεν το βλέπω και κάθε μέρα το μπαρόμετρο... :) Όσο για το σε ποιές στροφές δίνει, δεν έχω προσέξει πάλι να σου πω με σιγουριά. Είναι και αυτόματο, οπότε λίγη προσοχή δίνω στο στροφόμετρο! :p

Link to comment
Share on other sites

1.2 over στον κοφτη?????δεν γινεται αυτο φιλε μου.για τσεκαρισε το...

Όπως έγραψα παραπάνω, πρέπει να τα τσεκάρω τα νούμερα, γιατί δεν θα θυμάμαι ακριβώς. Σίγουρα είναι πάνω από 1 bar. Αλλά και αυτό που γράφεις, over στον κόφτη, είναι δύο έννοιες που δεν ταιριάζουν... :) Είναι σαν να λες 2 γάτες περπατουσάνε στο βυθό της θάλασσας... :)

Το απόγευμα θα βγω μια βόλτα για καφέ και θα το τσεκάρω κιόλας. Οπότε θα σας πω με μεγαλύτερη ακρίβεια το βραδάκι... :)

Link to comment
Share on other sites

1.2 φιλε μου λες μεχρι τον κοφτη...αυτο κρατησα εγω..τσεκαρε το και πες μου και σιγουρα θα παιζεις κατω απο 1bar.

Καλημέρα. Επειδή χθες το βράδυ το ξέχασα :blush: τσέκαρα το μπαρόμετρο σήμερα το πρωί. Λοιπόν, ξεκινάω χαμηλά από τα 1,72bar (25psi) και στον κόφτη είμαι στα 1,24bar (18psi).

Συνθήκες μέτρησης. Σήμερα το πρωί είχε -2C. Το μπαρόμετρο είναι της Autometer (από Αμερική, και για αυτό η μέτρηση σε psi), είναι το #6959 της σειράς Cobalt Digital και είναι συνδεμένο με το δικό του σωληνάκι (δεν έχω βάλει κάποιο μικρότερο ή μεγαλύτερο) στον αντάπτορα της Forge, που έρχεται μαζί με της σκάστρα FMFSITV, στην αναμονή που αφήνει η Forge για τοποθέτηση μπαρόμετρου.

Εξηγούμαι γιατί δεν έχω κανέναν λόγο να πω οποιοδήποτε νούμερο. Αν δεν σας αρέσουν, μπορώ να λέω ότι σηκώνει 1 σταθερό και 0,5 στον κόφτη. :) Εξάλλου σημασία έχει πως πάει το αμάξι στον δρόμο. Εγώ το οργανάκι το έβαλα για να βλέπω αν υπάρχει πτώση στην πίεση, οπότε να ψάχνω για κάποιο πιθανό πρόβλημα (για αυτό το έβαλα στο ντουλαπάκι και δεν το βλέπω συνέχεια) :)

Επίσης φίλε golfakiGti, δεν με πειράζει που σου φαίνονται τα νούμερα περίεργα. Εγώ κάνω την κουβέντα σε εντελώς φιλικό επίπεδο... :)

Ίσως θα μπορούσε να γράψει ο Κώστας από την APR, ποιά είναι τα νούμερα που έχει μετρήσει η ίδια η APR στο stage 2+...

Link to comment
Share on other sites

golfakigti ego prin apo apr eixa andrianaki eixa 1,6 over kai ena stathero. to amaksi omos edine mono psila tora me to apr pano to amaksi ksekina na dinei apo tis 2,500 strofes den einai toso nevriko tora alla g____i kalitera

emena pou exo organo hks evc6 to over mou einai 178kpa 1,78bar kai stathero den ksero giati koitao dromo kai oxi auto. ase pou me to apr vazo ekti kai me liga xiliometra kolao sto kathisma eno prin den travage....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

nikola pira tin apofasi kai parigila olo to kit gia k04 sidoma to goldaki tha einai 355hp.

Πολύ ωραία! :drinks: ¶ντε να μας πεις εντυπώσεις και νούμερα. Αν και νομίζω με Κ04 είσαι στα 325ΗΡ κι όχι στα 355ΗΡ... ;)

Όσον αφορά το project "μαύρο πλοίο" (το Passat δλδ!) χθες αλλάχθηκαν τα μπροστινά φλας με LED φλας και στο ίδιο σώμα έχει και LED φώτα ημέρας. Προς το παρόν συνδέθηκαν μόνο τα φλας (λόγω πίεσης χρόνου) και μένουν να συνδεθούν και τα φώτα ημέρας... ;) Περιττό να πω ότι δείχνουν φανταστικά! Μόλις ολοκληρωθούν οι συνδέσεις, θα βάλω και φώτο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μπήκαν και τα φώτα ημέρας! Η τοποθέτηση ήταν τελικά πολύ εύκολη. Στις φώτο παρακάτω, είναι αναμένα, αλλά λειτουργούν σαν ομίχλης (για αυτό ανάβουν και τα φώτα θέσης). Μετά έβαλα το VagCom και τα προγραμμάτισα, αλλά δεν έβγαλα νέες φώτο... :D

Τώρα που έφτιαξε λίγο ο καιρός, θα πλύνω και το αμάξι και θα βγάλω καινούργιες, να φαίνονται και τα φλας... :good:

img3713e.jpg

img3710r.jpg

img3708u.jpg

Link to comment
Share on other sites

Διαστημόπολοιο το έκανες Πρόεδρε!!!!biggrin.gif Βάλε και ένα αλεξίπτωτο για το φρενάρισμα γιατί τα brembo είναι λίγα τώρα πια.tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.