Jump to content
developer

Τρέμουλο κινητήρα κατά την πρωινή εκκίνηση.

Recommended Posts

Από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο TSI GT Sport 140 (DSG) έχω παρατηρήσει αρκετά συχνά ότι κατά τη διάρκεια της εκκίνησης του αυτοκινήτου με τελείως κρύο κινητήρα το ρελαντί κάνει αρκετούς κραδασμούς για περίπου 40 δευτερόλεπτα και μετά σταδιακά εκμηδενίζονται και το ρελαντί πέφτει....

Το θεωρείτε φυσιολογικό αυτό? Φυσικά δεν εννος τις αυξημένες στροφές του ρελαντί αλλά το θέμα των κραδασμών του κινητήρα...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ιδιο τοπικ στην κατηγορια προβληματα με τιτλο "τρεμουλο κινητηρα οταν παιρνει μπρος".Αν κατεβειτε λιγο χαμηλα θα το βρειτε.

Link to comment
Share on other sites

ειναι φισιολογικο....

εκεινι τιν ορα για να ζεσταθι ο καταλιτις πιο γριγορα ο κινιτιρας δουλευι με λ<1 και μια εξοτερικι τρομπα αεριου (δεν γνωριζο πος λεγετε ακριβος στα ελλινικα) σπροχνι φρεσκο αερα στιν εξατμισι.... αυτο που ακουτε λοιπον ι εσθανεστε ειναι αυτι ι τρομπα αεριου....

Link to comment
Share on other sites

ειναι φισιολογικο....

εκεινι τιν ορα για να ζεσταθι ο καταλιτις πιο γριγορα ο κινιτιρας δουλευι με λ<1 και μια εξοτερικι τρομπα αεριου (δεν γνωριζο πος λεγετε ακριβος στα ελλινικα) σπροχνι φρεσκο αερα στιν εξατμισι.... αυτο που ακουτε λοιπον ι εσθανεστε ειναι αυτι ι τρομπα αεριου....

καλα τα λες...εχει σωληνακι πανω στο φιλτροκουτι και τραβαει αερα απο κει....

αλλα εγω δε δικαιολογω το τρεμουλο, γιατι το εκανε και σε μενα ενα φεγγαρι και αλλαξα μπουζι, και πλεον δε το κανει....

Link to comment
Share on other sites

καλα τα λες...εχει σωληνακι πανω στο φιλτροκουτι και τραβαει αερα απο κει....

αλλα εγω δε δικαιολογω το τρεμουλο, γιατι το εκανε και σε μενα ενα φεγγαρι και αλλαξα μπουζι, και πλεον δε το κανει....

Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το

κακης ποιοτητας καυσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το

κακης ποιοτητας καυσιμο.

+1000

Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι και ενας λογος αυτο που αναφερεις. Κατια αλλο που παιζει ισως ρολο στο τρεμουλο ειναι και το

κακης ποιοτητας καυσιμο.

Γενικα αυτο που λες ειναι σωστο αλλα επι του συγκεκριμενου δεν ειναι αυτο διοτι το κανμει σε ολους.δε μπορει ολοι να εχουν βαλει κακης ποιοτητας καυσιμο.Οσο για μενα ξερω πολυ καλα απο που βαζω οπου ειναι εγγυημενα καλο καυσιμο (μαλιστα βαζω και 100αρα).Ειναι ετσι ο κινητηρας.Στα πρωτα λεπτα θα τρεμει.

Link to comment
Share on other sites

Όταν είχα ρωτήσει το μηχανικό μου γιατί γίνεται αυτό (σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια) μου είχε πει πως πολύ πιθανό είναι να έχει καθίσει σε κάποιο μπεκ κάποιο σκουπιδάκι και να εμπόδιζε τον ομαλό ψεκασμό του. Γι'αυτό και το κάνει όταν είναι κρύο. Όταν ψεκάζει συνέχεια και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία καθαρίζει. Μου είχε πει μάλιστα οτι αν συνεχίσει να παω τα μπεκ για καθαρισμό.

Link to comment
Share on other sites

Όταν είχα ρωτήσει το μηχανικό μου γιατί γίνεται αυτό (σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια) μου είχε πει πως πολύ πιθανό είναι να έχει καθίσει σε κάποιο μπεκ κάποιο σκουπιδάκι και να εμπόδιζε τον ομαλό ψεκασμό του. Γι'αυτό και το κάνει όταν είναι κρύο. Όταν ψεκάζει συνέχεια και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία καθαρίζει. Μου είχε πει μάλιστα οτι αν συνεχίσει να παω τα μπεκ για καθαρισμό.

ναι παιζει κι αυτο...αλλα να ξερεις οτι τα μπεκ δε βουλωνουν ετσι απλα και το βουλωμα παιζει απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο...εγω ειχα παει και μου ελεγαν, οχι πρεπει να καθαρισουμε τον "λ" :rolleyes: , και τα μπεκ :D και την πεταλουδα :D ...τελικα ολα μπαρουφες ηταν, αλλαξα πεταλουδα γκαζιου κι ολα εστρωσαν!!!

γι αυτο πρεπει να εχουμε εναν μηχανικο εμπιστοσυνης γιατι ο καθενας λεει τα δικα του...

Σε εναν Τουρμπο κινητηρα...δεν βουλωνουν ευκολα τα μπεκ, ποσο μαλλον σε τεχνολογιες Tfsi...

Link to comment
Share on other sites

Μα πως μπορεί να είναι ένας μηχανικός σίγουρος οτι φταίει κάτι αν δε λάβει υπόψη του κάθε πιθανή αιτία του προβλήματος;

Δε λέν μπαρούφες απλά ο καθένας έχει ένα τρόπο σκέψης και νοοτροπίας.

Γιατί σε έναν τούρμπο κινητήρα και ακόμα περισσότερο σε τεχνολογία fsi είναι πολύ δύσκολο να βουλώσει ένα μπεκ; Έχεις κάποιες παραπάνω τεχνικές πληροφορίες;

Link to comment
Share on other sites

Μα πως μπορεί να είναι ένας μηχανικός σίγουρος οτι φταίει κάτι αν δε λάβει υπόψη του κάθε πιθανή αιτία του προβλήματος;

Δε λέν μπαρούφες απλά ο καθένας έχει ένα τρόπο σκέψης και νοοτροπίας.

Γιατί σε έναν τούρμπο κινητήρα και ακόμα περισσότερο σε τεχνολογία fsi είναι πολύ δύσκολο να βουλώσει ένα μπεκ; Έχεις κάποιες παραπάνω τεχνικές πληροφορίες;

με βαση τις πιεσεις βενζινης το αναφερω...και το συστημα fsi των πολλων bar πιεσης βενζινης!!!

Link to comment
Share on other sites

Παντως επι του TSI δεν παιζει να εχουν βουλωσει τα μπεκ ολων μας. :D Ειναι φυσιολογικο μην τρελαινεστε

Link to comment
Share on other sites

Τρέμει ο καημένος ο TSi με τα διαμάντια που ακούγονται κάθε μέρα

από τον καθένα..... new_lol.gif

+1Nasos_ea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.