vagva Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Ήρθε ο καιρός να αλλαχτεί ο ιμάντας χρονισμού...το αμάξι είχε 70000 κμ όχι και τόσα πολλά θα έλεγα αλλά επειδή είχε κλίσει την 7αετία ...καταλαβαίνετε τα λόγια είναι περιττά... αντλεία νερού δεν αλλάχτηκε είπαν πως είναι καλή... μαζί με αυτό άλλαξα και σινεμπλόκ καθότι το τιμόνι έκανε τα δικά του και όταν πάταγα φρένω πήγαινα πέρα δόθε...αποτέλεσμα ....έσκασα περι τα 500 ευρώ σε επίσημη παντα αντιπροσωπεία.... δεν έχω κάνει ακόμα πολλα κμ για να δω αν άλλαξε κάτι... Όσον αφορά τα σινεμπλοκ, το τιμόνι είναι πολύ πιο σταθερό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 να μας πει τιμη και και για τον ιμαντα...θελω και εγω οπου να ναι και ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted November 27, 2007 Author Report Share Posted November 27, 2007 να μας πει τιμη και και για τον ιμαντα...θελω και εγω οπου να ναι και ... 100-120 ευρώ έχει το κιτ του ιμάντα και άλλα 170 πρέπει να πήραν για εργατικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted November 28, 2007 Report Share Posted November 28, 2007 παιδια για το ΜΚ4 πανε γυρω στα 300 ευρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted November 29, 2007 Author Report Share Posted November 29, 2007 παιδια για το ΜΚ4 πανε γυρω στα 300 ευρω... Ε αν αναλογιστείς πως πάνω κάτω φοράνε τον ίδιο κινητήρα τα beetle τα ίδια λέμε,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Ε αν αναλογιστείς πως πάνω κάτω φοράνε τον ίδιο κινητήρα τα beetleτα ίδια λέμε,,,, οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 ναι βρε παιδια καπου πιο φθηνα δεν γινεται να το κανουμε πολλα τα εργατικα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 ναι βρε παιδια καπου πιο φθηνα δεν γινεται να το κανουμε πολλα τα εργατικα!!!! που ομως ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted December 6, 2007 Author Report Share Posted December 6, 2007 το κιτ επισκευής άντε να το βρείς στα 80 ευρώ αλλά τα εργατικά δύσκολο να πέσουν κάτω από 100... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 ναι βρε παιδια καπου πιο φθηνα δεν γινεται να το κανουμε πολλα τα εργατικα!!!! και βεβεα γινεται....μονοσου!!! 2 οριτσεσ δουλεια ειναι. τακ τακ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 και βεβεα γινεται....μονοσου!!! 2 οριτσεσ δουλεια ειναι. τακ τακ.... το μονος σου ειναι σχετικο 1. πρεπει να ξερεις και να το εχεις ξανακανει 2. να εχεις εργαλεια 3. να εχεις χωρο και κατα προτιμηση με ανηψωτικο μηχανημα πραγματα που στην ελλαδα [δεν ξερω στην γερμανια εσυ αν τα εχεις] δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα εχεις αρα πας σε μαστορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 το μονος σου ειναι σχετικο 1. πρεπει να ξερεις και να το εχεις ξανακανει 2. να εχεις εργαλεια 3. να εχεις χωρο και κατα προτιμηση με ανηψωτικο μηχανημα πραγματα που στην ελλαδα [δεν ξερω στην γερμανια εσυ αν τα εχεις] δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα εχεις αρα πας σε μαστορα προσ 1. δεν ειναι και τοσο δισκολο αλα συμονο αμα δεν ξερεισ αστο καλιτερα..... προσ 2. σοστο αλα το βενζινοκινιτο δεν απετι ιδικα εργαλεια....αν εχεισ δα βασικα γινετε δουλεια... προσ 3. ιπαρκι ο γριλοσ του αυτοκινιτου και κατο απο τι ροδα ενα ξυλο.... εγο ναι τα εχο γιατι ειναι και ι δουλειμου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 προσ 1. δεν ειναι και τοσο δισκολο αλα συμονο αμα δεν ξερεισ αστο καλιτερα.....προσ 2. σοστο αλα το βενζινοκινιτο δεν απετι ιδικα εργαλεια....αν εχεισ δα βασικα γινετε δουλεια... προσ 3. ιπαρκι ο γριλοσ του αυτοκινιτου και κατο απο τι ροδα ενα ξυλο.... εγο ναι τα εχο γιατι ειναι και ι δουλειμου 2. εμενα για να το αλλαξουν λυσανε πολλα πραγματα οποτε δεν θα το εκανα ποτε μονος 3. οκ εχεις τον γρυλο. τον χωρο? αν δεν εχεις πιλοτη, γκαραζ, η καπου αλλου να το κανεις αστα να πανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 (edited) στο δρόμο μια χαρά γίνονται. Έχω αλλάξει σασμάν στο δρόμο no problemo. Απαιτείται το βασικό χαρακτηριστικό του στ'αρχιδισμού. Τώρα άμα ντρέπεσαι μη σε δει η όμορφη γειτώνισσα μέσα στο γράσσο...άστο Edited December 7, 2007 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 το μονος σου ειναι σχετικο 1. πρεπει να ξερεις και να το εχεις ξανακανει 2. να εχεις εργαλεια 3. να εχεις χωρο και κατα προτιμηση με ανηψωτικο μηχανημα πραγματα που στην ελλαδα [δεν ξερω στην γερμανια εσυ αν τα εχεις] δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα εχεις αρα πας σε μαστορα 1. άπλη λογική χρειάζεται για το πως λειτουργεί το μοτέρ. ¶μα απλά τα διαβάσει βγαίνει εύκολα. 2. τα βασικά μόνο 3. ανυψωτικό χρειάζονται μόνο οι μάστορες που δε μπορούν να χάνουν χρόνο στριμωγμένοι κάτω από το αμάξι και στο ανέβασε-κατέβασε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 1. άπλη λογική χρειάζεται για το πως λειτουργεί το μοτέρ. ¶μα απλά τα διαβάσει βγαίνει εύκολα.2. τα βασικά μόνο 3. ανυψωτικό χρειάζονται μόνο οι μάστορες που δε μπορούν να χάνουν χρόνο στριμωγμένοι κάτω από το αμάξι και στο ανέβασε-κατέβασε. 1. οκ απλη λογικη μονο που η απλη λογικη λεει πως αμα πρεπει να λυσεις βαση μηχανης κα τα παρελκομενα αν δεν το εχεις ξανακανει δεν το ακουμπας 2. αντε κι αφου τα εχεις τα βασικα το μοτερ πως θα το κρατησεις? 3. εσυ αυτα τα κανεις στον δρομο με την γειτονησα απο επανω και διαφορα αυτοκινητα μηχανακια γυρο σου με τον φοβο μην σε χτυπησει κανεις και μην κανει κανεις καμια μαλακια και σε σκοτωσει? [το ανυψωτικο ειπα ''κατα προτημιση''] ο χωρος ειναι το θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 1. οκ απλη λογικη μονο που η απλη λογικη λεει πως αμα πρεπει να λυσεις βαση μηχανης κα τα παρελκομενα αν δεν το εχεις ξανακανει δεν το ακουμπας2. αντε κι αφου τα εχεις τα βασικα το μοτερ πως θα το κρατησεις? 3. εσυ αυτα τα κανεις στον δρομο με την γειτονησα απο επανω και διαφορα αυτοκινητα μηχανακια γυρο σου με τον φοβο μην σε χτυπησει κανεις και μην κανει κανεις καμια μαλακια και σε σκοτωσει? [το ανυψωτικο ειπα ''κατα προτημιση''] ο χωρος ειναι το θεμα 1. be brave 2. με γρυλλάκι από κάτω άμα χρειαστεί 3. δουλεύεις από μπροστά, όχι από τα πλάγια. ¶σε τους μηχανόβιους και τους περίεργους να περνάνε από τα πλάγια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 1. be brave2. με γρυλλάκι από κάτω άμα χρειαστεί 3. δουλεύεις από μπροστά, όχι από τα πλάγια. ¶σε τους μηχανόβιους και τους περίεργους να περνάνε από τα πλάγια. τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο τα θετεις 1. 2. εχω δει ομως πολλους να κανουν τον μαστορα και μετα να κλαινε γιατι κανανε πατατα και στο συνεργειο θελανε τα διπλα λεφτα να το φτιαξουν 3. κι αν καποιος αχρηστος πεσει πανω στο αυτοκινητο και το αυτοκηνιτο πεσει επανω σου? τοτε θα παιζει ρολο αν το κανεις απο μπροστα η απο πλαγια? τοσα γινονται καθε μερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 δεν είπα ότι δε θέλει κότσια. Όποιος έχει το κάνει, όποιος όχι, το αφήνει σε άλλον. Εξήγησα τεχνικά τι χρειάζεται και εσύ μου το πας στην ψυχολογία του καθενός και σε περιπτώσεις ολικής καταστροφής. Αυτά δε με αφορούν. Αφορούν μόνο αυτούς που θέλουν να πείσουν τον εαυτό τους ότι δε πρέπει να προσπαθήσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 δεν είπα ότι δε θέλει κότσια. Όποιος έχει το κάνει, όποιος όχι, το αφήνει σε άλλον. Εξήγησα τεχνικά τι χρειάζεται και εσύ μου το πας στην ψυχολογία του καθενός και σε περιπτώσεις ολικής καταστροφής. Αυτά δε με αφορούν. Αφορούν μόνο αυτούς που θέλουν να πείσουν τον εαυτό τους ότι δε πρέπει να προσπαθήσουν. οκ μπορει να μην αφορουν εσενα ουτε κι εμενα καποια απο αυτα που ειπαμε πιο πανω αλλα εδω δεν μιλαμε μονο για εσενα κι εμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 ιμαντα χρονισμου δεν αλλαζουμε ποτε μα ποτε μονοι μας εκτος αν ειμαστε μηχανικοι ή εχουμε δουλεψει ως μηχανικοι. να σας πω ρε μαστορια!!αντε και τον αλλαξατε..ξερετε με μαθηματικη ακριβεια ποσο να ρεγουλαρετε ιμαντα και τεντωτηρα;;;;παιρνετε τοσο μεγαλο ρισκο;;;;; γιατι αν ειστε τοσο σιγουροι για να το κανετε για καλο και για κακο αντε και μια αριθηιτικουλα ακομα...τι;;;;μα φυσικα ποσες βαλβιδες εχει ο κινητηρας σας για να υπολογισετε το minimum που θα ''καρφωσει'' στο καπακι τουτεστιν 16βαλβιδο το μοτορι;μμμ καμμια 8-10 θα τις ''καρφωσουμε'' χαλαρα... μην παιζετε με αυτα παιδες,αφηστε τους μηχανικους να ''παιξουν''......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 να σας πω ρε μαστορια!!αντε και τον αλλαξατε..ξερετε με μαθηματικη ακριβεια ποσο να ρεγουλαρετε ιμαντα και τεντωτηρα;;;; γεια.... εχει δικτι πανο ο τεντωτιρασ στον 2τρο.... αλα εχεισ δικεο αμα δεν εχεισ ξανακανι καλιτερα αστο στο μαστορα γιατι στο τελοσ θα βγει 20φορεσ πιο ακριβο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 ιμαντα χρονισμου δεν αλλαζουμε ποτε μα ποτε μονοι μας εκτος αν ειμαστε μηχανικοι ή εχουμε δουλεψει ως μηχανικοι.να σας πω ρε μαστορια!!αντε και τον αλλαξατε..ξερετε με μαθηματικη ακριβεια ποσο να ρεγουλαρετε ιμαντα και τεντωτηρα;;;;παιρνετε τοσο μεγαλο ρισκο;;;;; γιατι αν ειστε τοσο σιγουροι για να το κανετε για καλο και για κακο αντε και μια αριθηιτικουλα ακομα...τι;;;;μα φυσικα ποσες βαλβιδες εχει ο κινητηρας σας για να υπολογισετε το minimum που θα ''καρφωσει'' στο καπακι τουτεστιν 16βαλβιδο το μοτορι;μμμ καμμια 8-10 θα τις ''καρφωσουμε'' χαλαρα... μην παιζετε με αυτα παιδες,αφηστε τους μηχανικους να ''παιξουν''......... γεια....εχει δικτι πανο ο τεντωτιρασ στον 2τρο.... αλα εχεισ δικεο αμα δεν εχεισ ξανακανι καλιτερα αστο στο μαστορα γιατι στο τελοσ θα βγει 20φορεσ πιο ακριβο!!! ακριβως αυτα ελεγα κι εγω πιο πριν μονο που εγω βαζω και το θεμα του χωρου και τα εργαλεια ακομα κι αν ξερεις δεν νομιζω πως κανεις τετοιες δουλειες στο δρομο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 με μαθηματικη ακριβεια υπάρχει μαθηματική εξίσωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted December 9, 2007 Author Report Share Posted December 9, 2007 Βασικά επειδή στην αντιπροσοπεία έκαναν πάνω από 7 ώρες να μου αλλάξουν ιμάντα είπα μέσα μου καλά μόνος μου πίο γρήγορα θα τον άλλαζα,,,, Πλάκα πλάκα αν είχα δικό μου garage και ένα service manual bentley θα έβαζα χέρι/... To θέμα είναι πως αρχικά ένα δοντακι δεν είχε μπει σωστά και αναγκάστηκαν να τον ξελασκάρουν και να ξανασφήξουν,,,, επίσημες αντιπροσωπείες σου λενε μετά και παπα...ια μάντολες.... Αν και δεν ειναι το σωστό τοπικ θα το αναφέρω εδω σε συνέχεια για τις επίσημες αντιπροσωσοπείες... Οι άσχετοι είχαν ξεχάσει να σφήξουν έναν τροχό...πάλι καλα που άναβε το ESP και το τσέκαραν .... και εκτός από αυτό οι μλά...κες αντι για 4+ λιτρα που πέρνει λάδια είχαν βάλει μόνο 3..πάλι καλά που ρώτησα το παιδί πόσα λίτρα έβαλε..... καλύτερα να τα άλλαζα μόνος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...