stelios3 Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 παιδια σημερα εκανα το εξης.(θεικο!!!)ενω ημουν με 120χιλιομετρα και στη θεση D αλλαξα το μοχλο και τον εβαλα στη θεση S!εκεινη την στιγμη δεν πατουσα γκαζι αλλα ειχε αρκετες χιλιαδες στροφες στο κοντερ.εκανα χαζομαρα???λετε να δημιουργησα κανενα προβλημα στο DSG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 oxi βεβαια!!! κανενα προβλημα!!! και να πατουσες το γκαζι απλα θα σου κατεβαζε ταχυτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted November 30, 2007 Author Report Share Posted November 30, 2007 εισαι σιγουρος?100%?δεν υπαρχει προβλημα?παντος με παρεξενευσε λιγακι που δεν εκανε καποιο θορυβο και υπεθεσα οτι δεν υπηρχε προβλημα!ευχαριστω πολυ για την πληροφορια και ελπιζω να ισχυει για να παιζουμε και πιο συχνα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 παιδια σημερα εκανα το εξης.(θεικο!!!)ενω ημουν με 120χιλιομετρα και στη θεση D αλλαξα το μοχλο και τον εβαλα στη θεση S!εκεινη την στιγμη δεν πατουσα γκαζι αλλα ειχε αρκετες χιλιαδες στροφες στο κοντερ.εκανα χαζομαρα???λετε να δημιουργησα κανενα προβλημα στο DSG? Μπορεις να το κανεις αυτο και χωρις να αφηνεις το γκαζι oxi βεβαια!!!κανενα προβλημα!!! και να πατουσες το γκαζι απλα θα σου κατεβαζε ταχυτητα Και το πιθανοτερο ειναι στα 120 να του εβαλε 5η απο 6η που ειχε στο D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 1, 2007 Author Report Share Posted December 1, 2007 ελπιζω να ειναι ετσι παιδια.παντος ειναι πολυ ωραιο παιχνιδι σε περιπτωση που θες να κανεις μια γρηγορη προσπεραση κατεβαζεις στο S και μετα ειναι πολυ ευκολα τα πραγματα....μπορεις να πηγαινεις με το D χαλαρα και μολις θες να κανεις μια προσπεραση το κατεβαζεις στο D.ετσι απλα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 ελπιζω να ειναι ετσι παιδια.παντος ειναι πολυ ωραιο παιχνιδι σε περιπτωση που θες να κανεις μια γρηγορη προσπεραση κατεβαζεις στο S και μετα ειναι πολυ ευκολα τα πραγματα....μπορεις να πηγαινεις με το D χαλαρα και μολις θες να κανεις μια προσπεραση το κατεβαζεις στο D.ετσι απλα.... Ετσι ακριβως ειναι Στελιο. Και εγω και ο k.pil εχουμε DSG Μπορεις βεβαια να χρησιμοποιησεις και το kick-down για προσπεραση η να κατεβασεις manual. Δε χρειαζεται συνεχεια η αλλαγη απο D se S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 1, 2007 Author Report Share Posted December 1, 2007 οταν κατεβαζεις σε manual kai βαζεις τις ταχυτητες θελει εκεινη την ωρα μου βαζεις την ταχυτητα να μην πατας το γκαζι???γνωριζει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 οταν κατεβαζεις σε manual kai βαζεις τις ταχυτητες θελει εκεινη την ωρα μου βαζεις την ταχυτητα να μην πατας το γκαζι???γνωριζει κανεις? Δεν αφηνεις το γκαζι καθολου Αλλαζεις εχοντας το γκαζι πατημενο κατω (Floor it) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 1, 2007 Author Report Share Posted December 1, 2007 σιγουρα ετσι???μην το παρω στα χερια μου το DSG....καλη φαση...φανταζομε πως θα πηγαινει....το αμαξι θα γινει πυραυλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 οχι...δεν αναφερει τιποτα το manual για οδηγιες χρησης του DSG δυστυχως! eliasj θα μου θυμισει κατι σαν τον χερμπι το κατσαριδακι αυτο (Δεν αφηνεις το γκαζι καθολου!!!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Γιατι αναφερει καποιο manual, πως να οδηγεις manual?? Μαθαινεις εμπειρικα και το αυτοματο. @stelios4. Μη φοβασαι να δοκιμασεις πραγματα με το κιβωτιο σου. Δε θα σου μεινει στο χερι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 παρατηρησα τα εξης στο DSG:ενω στο ανεβασμα αλλαγες γινονται παρα πολυ γρηγορα στο κατεβασμα οταν εχεις το D αργει παρα πολυ σε αντιθεση με το S που γινονται σχετικα γρηγορα.για γρηγορη οδηγηση ειναι το S kai για οικονονικη και φυσιολογικη οδηγηση ειναι το D. στο S παντος κανει απιστευτα ανεβασματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 DIS το ειδα αυτο αλλα γενικα δεν περιγραφει καθολου τις θεσεις. γραφει επιγραμματικα οτι αφορα το DSG.ειναι οπως τα λεει ο eliasj.αν δεν δοκιμασεις δεν μαθαινεις...καποια στιγμη θα στειλω email στην μαμα vw για περισσοτερες λεπτομεριες....αλλα θα ηξερα καποια πραγματα πριν στειλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Ξερεις Δημητρη, δεν αναφερει και πουθενα το manual για Launch Control. Σε ολα τα αυτοματα που εχουμε, ποτε δεν ειχα προβλημα να κανω τις αλλαγες στο κιβωτιο, ενω παταω γκαζι. Ακομα και στο RAV το βαζω στο 2 απο το D χωρις προβλημα. Δεν ειναι τυχαιο, οτι απο το 2--->D sto RAV kai apo to S--->D sto Golf, δε χρεαιζεται να πατησεις το κουμπι, απλα μετακινεις το stick. Απλα ολα τα manuals στα αυτοματα, εχουν τη συγκεκριμενη επισημανση, ωστε μυ τυχον καποιος βλακας, παει και βαλει reverse or P ενω κινειται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Διαβασα εδω για το DSG cooler που μπαινει στη μεταδοση οπως γραφει. Εμεις το εχουμε, υπολογιζοντας ποσο ζεστη εχουμε πια τα καλοκαιρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...