gkb tsi Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 (edited) περασα στο jetta μου πηγη dvd 2 ηχεια πισω 2 μπροστα 2 τελικους κ 1sub 15in τα καλωδια ρευματος τα περασα απ την πλευρα του οδηγου κ τα rsa κ μια απ τις 2 κεραιες του tv tuner τα περασα απ το συνοδιγο οταν γυρναω το διακοπτη στην 1 σκαλα η βαζω μπροστα την μηχανη περναει ενα σφυρηγμα στα ηχεια τα πισω.ομως παροτι κ τα μπροστα με τελικο πεζουν δεν κανει το ιδιο τη μπορει να φταιει μπορειτε να με βοηθησετε?εντομεταξει οταν κλεινεις τον διακοπτη δεν σβηνει τοdvd λενε οτι τα vw δεν εχουν διακοπτομενο ρευμα.παρακαλω οποιον γνωριζει καλα απ αυτα ας βοηθεισει κ αν καποιος ξερει κατι πιο πολυ ας στειλει pm να εποικινωνισω μαζι του. ειδα ακομα οτι οταν γυρνας το διακοπτη εκει που αναβουν τα λαμπακια κανει ενα συνεχη θορυβο σαν σφυριγμα μεσα στη μηχανη κ μαλλον αυτο περναει στα ηχεια.το κανει κ σ΄αλλους αυτο?πεστε μου κατι θα με σκασει αυτο το πραγμα. Edited December 2, 2007 by gkb tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) Πες μου κατι μπροστα και πισω ηχεια παιζουν με τον ιδιο ενισχυτη ? Οταν λες σβηνεις τον διακοπτη ποιον διακοπτη εννοεις ? για τα φωτα? γιατι δεν εχει καμια σχεση με την τροφοδοσια της πηγης. Αν εννοεις της μιζας, οταν γυρνας το κλειδι και σβηνεις την μηχανη η πηγη συνεχιζει να παιρνει ρευμα και διακοπτεται μολις βγει το κλειδι και παντα εφοσον εχεις παρει ρευμα απο την παροχη για την πηγη. Τα σφυριγματα παντως γενικοτερα ειναι συνηθως θεμα γειωσης Το θεμα μεταφερθηκε στα ηχεια οπου και ανηκει... Edited December 2, 2007 by Pery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted December 3, 2007 Author Report Share Posted December 3, 2007 Πες μου κατι μπροστα και πισω ηχεια παιζουν με τον ιδιο ενισχυτη ? Οταν λες σβηνεις τον διακοπτη ποιον διακοπτη εννοεις ? για τα φωτα? γιατι δεν εχει καμια σχεση με την τροφοδοσια της πηγης. Αν εννοεις της μιζας, οταν γυρνας το κλειδι και σβηνεις την μηχανη η πηγη συνεχιζει να παιρνει ρευμα και διακοπτεται μολις βγει το κλειδι και παντα εφοσον εχεις παρει ρευμα απο την παροχη για την πηγη. Τα σφυριγματα παντως γενικοτερα ειναι συνηθως θεμα γειωσης Το θεμα μεταφερθηκε στα ηχεια οπου και ανηκει... οχι φιλε μου τα μπροστα ηχεια παιζουν με αλλον ενισχυτη τα πισω κ το sub με τον ιδιο.οσο για τον διακοπτη της μιζας εννοω.ακομα κ οταν βγαζεις το κλειδι αυτο παιζει.ρωτησα 2 ηλεκτρολογους κ μου ειπαν οτι τα vw δεν εχουν διακοπτομενο ρευμα θα μου πεις το 300 γιατι εσβυνε τι να σου πω θα σε γελασω.οσο για την γειωση την εβαλα παντου μεχρι κ απ την μπαταρια πειρα δεν αλλαξε τιποτα.το θεμα ειναι οτι κ το αμαξι στον χωρο της μηχανης καπου εκει κοντα στην τουρμπινα μολις γυρνας μιζα κατι σφυριζει σαν να δουλευει η τρομπα συνεχως.τι να κανω δεν ξερω οταν ακους σιγα μουσικη ακουγετε στα ηχεια κ ειναι ενοχλητικο πολυ.αυριο θα παω στην αντυπροσωπια να μου σβυσουν το λαμπακι του αεροσακου που ανναψε αν δεν ξερουν κατι σε ηλεκτρολογο κ βλεπουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Δεν παιζει αυτο για το διακοπτομενο ρευμα για τα VW, εχω εγκαταστησει πηγες σε πανω απο 30 VAG group και ολα εχουν, μαλλον δεν εχουν παρει ρευμα απο την σωστη παροχη μπορεις να το τσεκαρεις απο την ασφαλειοθηκη βγαλε την ασφαλεια που αντιστοιχει στην πηγη αν συνεχιζει να ειναι αναμενο τοτε η παροχη ειναι λαθος. Ερωτηση (παλι ) ο ενισχυτης που παιζει τα πισω και το sub ειναι με διαφοροποιηση σε καναλια για το sub ? συνηθως προτιμουμε το sub να εχει ανεξαρτητο ενισχυτη. Γειωση για καθε ενισχυτη με οσο το δυνατον χοντροτερο και μικροτερο καλωδιο και εκει που θα γειωσεις πρεπει να προσεχεις να εχεις καθαρο σασι οχι σε μια απλη βιδα. Τωρα βεβαια ως προς τον θορυβο παιζει και η ποιοτητα του ενισχυτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...