Jump to content
giannakis

Golf Gt ή Tsi?

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΕΙMΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM KAI MHN ΠAΡEΞHΓEITE...

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΓΩΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙMΑΙ ΑΝΑΕΣΑ ΣΕ TSI KAI GT ΑΛΛΑ Η ΔΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 3500€

ΚΑΙ ΡΩΤΩ: ΟΙ 2 ΑΥΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (140-170) ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ MΟΝΟ ΣΤΗ ΧΑΤΡΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ Ή ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ MΗΧΑΝΙΚΑ MΕΡΗ ΟΠΩΣ TURBO & ΚΟMΠΡΕΣΟΡΑΣ???

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ MΟΝΟ ΣΤΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ MΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΓΡΑMMΑ ΔΙΟΡΘΟΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ!!!

140 ή 170 ??????

HELPPPPPPPPPPP

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο όμως δεν είναι μόνο το μοτερ . :lol:

πολι σοστο δισ!!!!

μιν ξεχναμε τα φρενα, ροδεσ και αναρτισισ για τιν ανεβασμενι ασφαλια που παρεχει το μεγαλιτερο τσι!!!!

Edited by Porschemultivan
Link to comment
Share on other sites

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???

οχι ακριβως....

μετα ειναι πιο ακριβα...τα πλιρονισ διπλα.και αφτερ μαρκετ δεν σιμενι οτι ειναι καλιτερα απο αυθεντικα.

αλα αυτο ειναι και γουστοσου

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς Στέργιο.

@ giannakis : Αν σου φαίνονται λίγα τα 140 πάρε κατευθείαν το 170. Το να θελήσεις να κάνεις το 140 μετά την αγορά 170 είναι δύσκολη και δαπανηρή υπόθεση. Εκτός κι αν σ' αρέσουν οι περιπέτειες.

Κι επίσης το θεματάκι μάλλον θα μεταφερθεί-κλειδωθεί γιατί υπάρχει αντίστοιχο ανοιχτό θέμα (πάνω δεξια - κουμπί search) και μην γράφεις με κεφαλάια (όροι χρήσης). Θα στα πει και κάποιος από την ομάδα των moderators.

Σωστα.Γιαννη και μονο το οτι το GT ειναι εργοστασιακα βελτιωμενο, για μενα ειναι πολυ σημαντικο.Μην μπαινεις σε περιπετειες (οπως λεει και ο DIS) με αμφιβολου επιπτωσεως στην αξιοπιστια του μοτερ προγραμματα.Το μοτερ ειναι καινουριο και κανεις δε μπορει να πει με ασφαλεια οτι με το προγραμμα που θα βαλεις θα εχει την αξιοπιστια που εχει ο εργοστασιακα βελτιωμενος κινητηρας του GT.Με τα υπολοιπα που ειπαν οι προλαλησαντες συμφωνω.Αν λοιπον εχεις τα χρηματα τοτε παρε κατευθειαν το GT.Ειναι αστειο να παρεις το 140αρι και να ξοδεψεις τα λεφτα της διαφορας τους σε (υποτιθεται) καλυτερα αμορτισερ,φρενα κ.λ.π. καθως και σε ενα προγραμμα που αμφιβαλλω αν θα το εμπιστευομουν προσωπικα.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς Στέργιο.

@ giannakis : Αν σου φαίνονται λίγα τα 140 πάρε κατευθείαν το 170. Το να θελήσεις να κάνεις το 140 μετά την αγορά 170 είναι δύσκολη και δαπανηρή υπόθεση. Εκτός κι αν σ' αρέσουν οι περιπέτειες.

Κι επίσης το θεματάκι μάλλον θα μεταφερθεί-κλειδωθεί γιατί υπάρχει αντίστοιχο ανοιχτό θέμα (πάνω δεξια - κουμπί search) και μην γράφεις με κεφαλάια (όροι χρήσης). Θα στα πει και κάποιος από την ομάδα των moderators.

Σωστα.Γιαννη και μονο το οτι το GT ειναι εργοστασιακα βελτιωμενο, για μενα ειναι πολυ σημαντικο.Μην μπαινεις σε περιπετειες (οπως λεει και ο DIS) με αμφιβολου επιπτωσεως στην αξιοπιστια του μοτερ προγραμματα.Το μοτερ ειναι καινουριο και κανεις δε μπορει να πει με ασφαλεια οτι με το προγραμμα που θα βαλεις θα εχει την αξιοπιστια που εχει ο εργοστασιακα βελτιωμενος κινητηρας του GT.Με τα υπολοιπα που ειπαν οι προλαλησαντες συμφωνω.Αν λοιπον εχεις τα χρηματα τοτε παρε κατευθειαν το GT.Ειναι αστειο να παρεις το 140αρι και να ξοδεψεις τα λεφτα της διαφορας τους σε (υποτιθεται) καλυτερα αμορτισερ,φρενα κ.λ.π. καθως και σε ενα προγραμμα που αμφιβαλλω αν θα το εμπιστευομουν προσωπικα.

Πολυ σωστα. Και να προσθεσω οτι με τα ¤3500 που κανει παραπανω το GT, μπορεις να βαλεις DSG και ηλιοροφη -_-

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η απαντηση στο ερωτημα σου φιλε ειναι απλη.

Το καλυτερο golf απο τις εκδοσεις που εχουν βγει απο την Vw ως τωρα ειναι το Tsi 122 .

To tsi 170 ειναι οτι χειροτερο σε golf απο αποψη αξιοπιστιας. Για να μην αναφερω την ανουσια σπαταλη.

Αν θελεις σωνει και καλα περισσοτερα γκαζια παρε το τsi140 αν και δεν θα δεις διαφορα στους ελληνικους δρομους. -_-

Το tsi 122 ειναι πιο αξιοπιστο,πιο απλο στην κατασκευη του, ταχυτατο αμαξι και καλυπτει τις αναγκες πολλων τυπων οδηγων. :)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η απαντηση στο ερωτημα σου φιλε ειναι απλη.

Το καλυτερο golf απο τις εκδοσεις που εχουν βγει απο την Vw ως τωρα ειναι το Tsi 122 .

To tsi 170 ειναι οτι χειροτερο σε golf απο αποψη αξιοπιστιας. Για να μην αναφερω την ανουσια σπαταλη.

Αν θελεις σωνει και καλα περισσοτερα γκαζια παρε το τsi140 αν και δεν θα δεις διαφορα στους ελληνικους δρομους. -_-

Το tsi 122 ειναι πιο αξιοπιστο,πιο απλο στην κατασκευη του, ταχυτατο αμαξι και καλυπτει τις αναγκες πολλων τυπων οδηγων. :)

Μάλιστα.

Φαντάζομαι θα έχεις και επιχειρήματα που να υποστηρίζουν τις θέσεις σου.. Θέλεις να τα πεις, για να βοηθήσεις το post σου να βγάλει νόημα;

Έτσι, κουβέντα να γίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η απαντηση στο ερωτημα σου φιλε ειναι απλη.

Το καλυτερο golf απο τις εκδοσεις που εχουν βγει απο την Vw ως τωρα ειναι το Tsi 122 .

To tsi 170 ειναι οτι χειροτερο σε golf απο αποψη αξιοπιστιας. Για να μην αναφερω την ανουσια σπαταλη.

Αν θελεις σωνει και καλα περισσοτερα γκαζια παρε το τsi140 αν και δεν θα δεις διαφορα στους ελληνικους δρομους. :)

Το tsi 122 ειναι πιο αξιοπιστο,πιο απλο στην κατασκευη του, ταχυτατο αμαξι και καλυπτει τις αναγκες πολλων τυπων οδηγων. :rolleyes:

Αυτο απο που προκυπτει? -_- Αν το GT δεν ειναι αξιοπιστο, τοτε και το TSI ειναι το ιδιο, αφου εχουν τον ιδιο κινητηρα :) . Εγω θα ελεγα ποιο value for money ειναι το TSI 140. Το 122 ειναι μονο ¤1000 φθηνοτερο.

Link to comment
Share on other sites

pε δεν είναι φτιαγμένα από Lego τ' αυτοκίνητα.

καλοοο -_-

οσο για τιν αξιοπιστια.....εδω στην γερμανια παντοσ δεν ακουστικε τιποτεσ κακο για το 170αρι....

ισα ισα το αντιθετο ακουγετε....

απλα μιν παρι και χαλαι με τοσα εξαρτιματα που εχει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Αν έχεις το χρήμα πάρε κατευθείαν GT 170HP,αν δεν το έχεις πάρε TSI 140HP.Δεν προτείνω να πάρεις με 122ΗΡ διότι τα λεφτά της διαφοράς είναι λίγα.οσο για την αξιοπιστία δες τα post στο forum και κλείσε τα αυτιά σου σε ότι βλακεία ακούς από τον καθένα(εγώ όταν πήρα το jetta tsi όπως μου τα έλεγαν θα είχα αλλάξει τα μισά πράγματα λόγω βλαβών και σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ θα έβαζα και 1 λίτρο λάδι)Αρα μη κολας το golf είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο τίμιο και πιστεύω ότι καλύτερο στην κατηγορία του αυτή τη στιγμή.Προσωπική μου άποψη βεβαια.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό που μου είχε πει πέρυσι συγγενής μου που μένει στη Γερμανία και ασχολείται με αυτοκίνητα, ότι τα TSI δεν έχουν στην υπόλοιπη Ευρώπη την ίδια "πέραση" που έχουν στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Λόγω οικονομικής (φορολογία) και περιβαλλοντολογικής (diesel) πολιτικής βέβαια και όχι αξιοπιστίας. Υπάρχει και diesel GT έτσι ? ;) 2λιτρο βέβαια αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα στη Γερμανία.

δεν θα το γενικευα για ολι τιν ευροπι γιατι το Τςι πουλαι πολι καλα και σε αλλεσ ευροπαικεσ χωρες οποσ π.χ. ι ιταλια που ιπεσ.

για την γερμανικι αγορα ισχυει ι μαλον και εδο ισχουσε.

εδω στι γερμανια ειχαμε παντα σχετικα μεγαλου κιβισμου αυτοκινιτα αλα σιγα σιγα σφιγγουνε και εδο τα πραματα. φοροσ κικλοφοριασ (ι λεγετε τελι κικλοφοριασ?) ολο και ανεβενουνε και ιδικα για λιγο παλιοτερα αυτοκινιτα....π.χ. ι κλουβαμου με 3,6λ εαν τιν ειχα ολο το χρονου διλομενι θα πλιρονα 800ευρακια....μετα δεν ξερο στιν ελλαδα αν ακουγετε ολι αυτι ι βαβουρα που γινετε με το CO2 αλα θελουνε στα αυτοκινιτα που πολουντε απο το 2008 και μετα να τα φορολογουνε με το CO2. οτι ξεπερνα τα 100γρ.ανα χιλιομετρο θα το τσεκουρονουνε. αυτο το καταφερνουνε μονο αυτοκινιτα με μικρο κιβισμο σε σινδιασμο με hybrid. ενα βιμα προσ εκι ειναι π.χ. το τσι. για αυτο ι γερμανικι αυτοκινιτοβιομιχανια αρχισε το DOWNSIZING. εκει που τα "κοροεδευανε" τα 1,4 - 1,8 ι γερμανικι αγορα τορα ολο και πιο πολα πολουντε. τουλαχιστον στιν "εργατια". πριν περπιπου 10με 12 χρονια π.χ. ειχατε στιν ελλαδα το πασσατ με 1600 και 101 ιππουσ. στι γερμανια ειχε 1800 και 90ιππουσ. τορα δεν γινοντε ουτε εδο αλο αυτα τα πραμματα. μεχρι και στιν κλοθβα Τ5 σκεφτοντε να βαλουνε 1400κιβικα με 170 ιπποθσ.

μετα ι τιμη τησ βενζινησ τα εχει πεξι τελιοσ. αυτο το κερο εχει ξεπερασι ι σουπερ το 1,5ευρο το λιτρο.

αυτα βεβα για τουσ νεοπλουτουσ δεν ισχυει. αυτι ολο και πιο μεγαλα απετουνε...για αυτουσ ειναι τα εργαλεια στιν εκθεσι....

για το diesel gt...ναι υπαρχει. γενικα εδο στι γερμανια ειναι πανο απο το 55% diesel τον αυτοκινιτον. τορα ομοσ τουσ τελευτεουσ μινεσ που το diesel εχει φτασει και εδο σχεδον τι τιμι τισ βενζινησ για να δουμε τι θα γινει....ολι παντοσ που τα πιρανε τα diesel τουσ τελευτεουσ μινεσ βριζουνε...

εγο παντοσ το επομενο καθιμερινο αυτοκινιτο δεν θα ειναι 330....αμα ειμαστε καλα ενα 320 και πολι ειναι απο οτι ακουγετε....

για αυτο μιν κλεγεστε και στιν υπολιπι ευροπι δεν ειναι ροδινα τα πραματα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε και......off-topic. ;)

σωστα ξεφιγα λιγακι απο το θεμα....

ενα τελευτεο, τα ιβριδικα ειναι λισι αλα μεσεασ διαρκιασ....αλα οποσ ειπεσ και εσι εαν δεν σφιχτουνε ι κιβερνισισ και ι βιομιχανια για τα ιλικτρικα απο H2O (δεν ξερο και ποσ το λενε στα ελλινικα....απο νερο σε Η να παραγουνε ι αυτο που κανι ι BMW απο σιμπικνομενο Η,Hydrogen7) βλεπο να ξαναγιρισουμε στον αξιοπιστο γαιδαρο :lol: αλα και απο αυτουσ δεν εχουμε αλο....

(καλα τορα τα παραπανο τι ειπα τα σκοτοσα αλα ευχομε να καταλαβατε κατι :D )

Edited by Porschemultivan
Link to comment
Share on other sites

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?...p;article=12193

παιδια διαβαστε το τεστ των 4ΤΡΟΧΩΝ σε πιστα για το GT με αντιπαλους Leon, Astra και Renault και μετα βγαλτε συμπερασματα σε ταχυτητα αλλα και αξιοπιστια μετα απο 6 ωρες συνεχουσ σκισιματος το GT δεν παρουσιασε τιποτα και 6 ωρες σε πιστα ειναι πολλεσ ωρες και χιλιομετρα σε νορμαλ δρομουσ ειναι πολυ κατατοπιστικο.

Link to comment
Share on other sites

βασικα παω πιο πολυ για tsi gt-sport λογω €€€€€€

21.700 μεχρι τα 25.000 κ κατι υπαρχει μια διαφορα που προς το παρον δεν καλυπτεται!!!!

και για αυτο τον λογο λεω πως οι αναρτησεις και οι ζαντες μπαινουν μετα!!!

και ακουω απο διαφορους <<παντογνωστες>> πως διαφορα υπαρχειι στο τουρμπο κ τον κομπρεσορα

ειναι ετσι???

αυριο το παραγγελνω!!!!! μαυρο 3d gt-sport

Link to comment
Share on other sites

βασικα παω πιο πολυ για tsi gt-sport λογω ¤¤¤¤¤¤

21.700 μεχρι τα 25.000 κ κατι υπαρχει μια διαφορα που προς το παρον δεν καλυπτεται!!!!

και για αυτο τον λογο λεω πως οι αναρτησεις και οι ζαντες μπαινουν μετα!!!

και ακουω απο διαφορους <<παντογνωστες>> πως διαφορα υπαρχειι στο τουρμπο κ τον κομπρεσορα

ειναι ετσι???

αυριο το παραγγελνω!!!!! μαυρο 3d gt-sport

οτι αφορα τουρμπο και κομπρεσσορα αφου ιπαμε οτι ειναι ολοιδια. το πιο σιμαντικο ειναι τα φρενα και τα ιπολιπα.

αντε καλοριζικο...

Edited by Porschemultivan
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΡΗ.............

Πιστευω θα μεινεις ικανοποιημενος και με το 140αρι.Αν εχεις λιγα παραπανω χρηματα βαλε ESP.Διακριτικοτατο στην επεμβαση του και χρησιμο.Κατα την αποψη μου κακως δεν ειναι στανταρ.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω θα μεινεις ικανοποιημενος και με το 140αρι.Αν εχεις λιγα παραπανω χρηματα βαλε ESP.Διακριτικοτατο στην επεμβαση του και χρησιμο.Κατα την αποψη μου κακως δεν ειναι στανταρ.

Επιτελους καποιος που βλεπει οτι ειναι εγκλημα να μην βαζουν standard το ESP σε αμαξι 20000 ευρω.

Εδω το εχουν standard αλλα και αλλα...πολυ μα πολυ φθηνοτερα αμαξια..

Ελεος ...με την ψηλομυτα vw... ;)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Παντως φιλε giannakis μη νομιζεις οτι αργοτερα δεν θα εισαι απο τους μονους που θα ''ψαχνονται '' για να το κανουν 170ΗΡ ;):huh:

παντως για το esp μακαρι να ειχε esp,δωδ με 10 ηχεια,gps, δερματα κτλ κτλ.Συνφορουμιστες-ιστριες ξεραμε απο την αρχη γιατι και πως αγορασαμε αυτο το οχημα

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΕΙMΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ FORUM KAI MHN ΠAΡEΞHΓEITE...

ΚΑΙ ΡΩΤΩ: ΟΙ 2 ΑΥΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (140-170) ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ MΟΝΟ ΣΤΗ ΧΑΤΡΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ Ή ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ MΗΧΑΝΙΚΑ MΕΡΗ ΟΠΩΣ TURBO & ΚΟMΠΡΕΣΟΡΑΣ???

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ MΟΝΟ ΣΤΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ MΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΓΡΑMMΑ ΔΙΟΡΘΟΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ!!!

140 ή 170 ??????

HELPPPPPPPPPPP

Αν και δε μας αναφερεις τι οδηγεις μεχρι τωρα,να ξερεις οτι οποιο και να διαλεξεις,θα ειναι ενα αυτοκινητο που θα σε ενθουσιασει!Ομως κατι μου λεει οτι και 170αρι TSI να παρεις,παλι κάτι απο tunning θα το επιδιωξεις σε λιγο... ;)

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι συγκριτικα με το 170αρι TSI με χειροκινητο κιβωτιο,να διαλεξεις το 140αριΤSI με DSG/standart ESP που ειναι ολα τα λεφτα-δυστυχως δεν το εβαλα-και να το αφησεις ως εχει...

Αναρτησεις δε θα χρειαστεις,το GTsport ειναι ηδη χαμηλωμενο και πιο σκληρο απο τα αλλα 140αρια.Ισως καποια βελτιωση στα φρενα να ειναι πιο επιβεβλημενη...

Aργοτερα οταν οι οικονομικες σου δυνατοτητες το επιτρεψουν,το δινεις και πας για το VI GTI ή κατι αντιστοιχο σε Α3,χωρις ομως αυτο να ειναι απαραιτητα αναγκαιο!!! :D

Καλη επιλογη! :)

Edited by IoanGTs
Link to comment
Share on other sites

Guest giannakkisss

παιδια εκανα καινουριο ακαουντ γιατι στο αλλο ειχα ενα προβλια με το κωδικο!!! giannakkisss και οχι giannakis

ναι οδιγαω εδω και 3 χρονια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.