Jump to content
COSTAS_

Φωτισμός Δαπέδου σε Golf 5

Recommended Posts

Να επαναφέρω το θέμα... Έχει κάνει κανείς την διαδικασία σε κάποιον ηλεκτρολόγο έξω ή σε καμία αντιπροσωπεία να μας πει λεπτομέρειες, γιατί νομίζω πως αν ασχοληθώ εγώ θα βγάλω δέκα λαμπάκια με σφάλματα και οκτώ μούτζες του αυτοκινήτου.... :startle:

κάνενας????

Link to comment
Share on other sites

κάνενας????

Δεν σου απαντα καποιος γιατι η ερωτηση σου αφου δουλεια καπου ηλεκτρολόγου σε τι να σου απαντήσουμε λοιπον, πως να κανει την δουλειά του ο ηλεκτρολόγος ή η αντιπροσωπεία?

Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία και ρωτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου απαντα καποιος γιατι η ερωτηση σου αφου δουλεια καπου ηλεκτρολόγου σε τι να σου απαντήσουμε λοιπον, πως να κανει την δουλειά του ο ηλεκτρολόγος ή η αντιπροσωπεία?

Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία και ρωτα.

Πόσο θα κοστίσει έξω θέλω να μάθω από κάποιον που ίσως να το έχει κάνει σε κάποια αντιπροσωπεία!

Link to comment
Share on other sites

Πήρα την απόφαση τα ανταλλακτικά και Ξεκιναω ελπίζω να πάνε όλα καλά..

Καλή επιτυχία!!!!Εύχομαι η όλη διαδικασία να πάει καλά.:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Το έκανα τελικά τα λαμπάκια άναψαν

μόνο που εκεί στην φίσα β το καλώδιο το έβαλα κάπως πρόχειρα το στριμωξα όσο μπόρεσα.. Χρειάζεται κανονικά στο καλώδιο εκείνο το βυσματακι που κουμπωνει στην φισα όπως είναι και τα αλλα δίπλα. Ελπίζω να αντέξει και να μην φύγει.. Ευχαριστώ παιδία για τις οδηγίες!!!

Link to comment
Share on other sites

Το έκανα τελικά τα λαμπάκια άναψαν

μόνο που εκεί στην φίσα β το καλώδιο το έβαλα κάπως πρόχειρα το στριμωξα όσο μπόρεσα.. Χρειάζεται κανονικά στο καλώδιο εκείνο το βυσματακι που κουμπωνει στην φισα όπως είναι και τα αλλα δίπλα. Ελπίζω να αντέξει και να μην φύγει.. Ευχαριστώ παιδία για τις οδηγίες!!!

Μεγειές!!!Δεν πειράζει το καλώδιο όλοι έτσι το έχουμε βάλει.Το έχω 2.5 χρόνια έτσι και δεν παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.:whistle:

Link to comment
Share on other sites

Και να φανταστείτε στην αντιπροσωπία είπαν πως δεν γίνεται να μπουν...

Και που είσαι ακόμα....!!!!:cool:

Αυτό που ζήτησες να σου κάνουν είναι σχετικά μια εύκολη διαδικασία....

σκέψου να ζητούσες κάτι πιο δύσκολο....Θα τους πέταγες τα μάτια έξω.;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Σήμερα έβαλα και ε΄γω στο 3πορτο και στις 4 θέσεις πλαφονιερίτσες.

Έφτιαξα την καλωδίωση περασμένη με πάνινη ταινία και δεν έχει καμία διαφορά απο την εργοστασιακή.

Τα καλώδια για πίσω πέρασαν κάτω απο την μοκέτα εκέι που βγαίνουν τα άλλα για το κάθισμα και παράλληλα με την πόρτα

Κόστος όλα μαζί 50ευρω

Εδώ το αποτέλεσμα..

 

 

post-19732-0-20520900-1368291463_thumb.j

post-19732-0-42486800-1368291512_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Για όσους θελουν να αγωρασουν και το εργοστασιακο καλώδιο που δινει ρευμα απο την φίσα στα φωτα δαπέδου ο κωδικος του ειναι:

 

000-979-025

 

ΥΓ: και εγω χωρις βισμα το εχω χυμα καρφοτο μεσα και το έχω πιασει μια μια δεστρα κανωντασ 2 στροφες στην διπλανη πλεξουδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είναι κάποιος από Θεσσαλονίκη που να γνωρίζει για τοποθέτηση φωτισμού δαπέδου σε Golf 6 και να με βοηθήσει να τα περάσουμε μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Ας το κάνουμε κι αυτό! Πήρα τα λαμπάκια (όχι led!) και για τις 4 θέσεις! 

Σύντομα... φωτορομάντζο! Κλασσικά!!!

 

Link to comment
Share on other sites

οκ... το ομολογώ!

Απέτυχα σαν... ηλεκτρολόγος!

 

Τα εβαλα.. και δεν δουλευουνε! Ξεκινησα 4 το απόγευμα, τα έβαλα όλα, μπρος πίσω, αλλά... κρύωνα, στις 5, μάζεψα όπως όπως τα καλώδια μην μπλέκουν στα πόδια μας (τα μάζεψα πρόχειρα με ζιπάκια στο κάτω μέρος του ταμπλό), εκανα coding, σωστά τα βύσματα όπου λέει, το 7 στο Β στο Central Electronics, γείωση σωστά, τα πάντα... και... δεν παίζουνε! Τι π@π@ριά αμάξι αυτό το Ζάσταβα!!!!!!!!!!!!

Τώρα... μεθαύριο το πρωί θα τα ψάξω με την ησυχία μου, να δω τι παπάτζα κάνανε οι Volkswagen!

Σιγά μη φταιω εγω!!!!!!!!!!!!!!!

 

Λεμε τώρα!

 

Πήρα κινεζίας, που ήταν έτοιμα καλωδιωμένα μεταξύ τους.

 

24169697_1362572163869524_1501146992_o.thumb.jpg.9189f317a41a7447a6776f239837adaa.jpg

 

Εδώ απλωμένα όπως θα μπουν στο αμάξι... το πάνω αριστερά είναι οδηγού.

 

Ξεκίνησα από το πίσω αριστερό, εβαλα το πίσω δεξιό, μετά το εμπρός αριστερά, τέλος εμπρός δεξιά.

Οι καωδιώσεις άνετες σε μήκος, δεν με παίδεψε. Σε μια ώρα είχα τελειώσει, αν και θελει μαζέματα με ζιπάκια και ταινίες, για να σουλουπωθούν. Τουλάχιστον, κάτω από το ταμπλό, μπροστά, τάχω δεμένα με ζιπάκια και κρυμμένα από τα καλύματα... 

 

Και μερικές σκόρπιες φωτό κακης ποιότητας (κινητό, σορρυ!)

 

24169512_1362572180536189_1273341727_o.thumb.jpg.78c75cb059b96bfe71b94007f67befea.jpg

κάτω από το κάθισμα του οδηγου. Από αριστερά έρχεται ρεύμα, και δεξιά φεύγει προς το δεξιό κάθισμα...

 

24208946_1362572080536199_1303452021_o.thumb.jpg.53e0b0ce4f17e9c238b496c5220a734f.jpg

δίπλα στην OBDII... (εμπρός αριστερά)

 

24209640_1362572193869521_1251125420_o.thumb.jpg.206ff77e2b0c7b20f469eb7e59a52e95.jpg

 

αυτό πέρασε κάτω από τη μοκέτα και βγήκε άνετα από τον αεραγωγό, κάτω από το δεξιό κάθισμα... 

 

24209667_1362572060536201_1978444810_o.thumb.jpg.7fa9a8fa0f5e6dd2c0b3bd9fd9e890f8.jpg

 

Εδώ έχει φύγει footrest, πλαστικό κάλυμμα αριστερά, μαζί με το λεβιέ του καπώ, και το καναλάκι κατά μήκος του αριστερου μαρσπιέ.

 

Ζημιές μηδέν. Δεν έσπασα τίποτε!

 

Αν δούλευαν κι όλας... 

 

αλλά, είπαμε, την πέμπτη με το καλό, αρκεί να μη βρέχει. 

 

Δεν τα δοκίμασα και με μια μπαταρία τηλεκατευθυνόμενου πριν τα βάλω, από περιέργεια να δω αν ανάβουνε!!! (παίζω με λιθίου LiPo 8.4V οπότε θα άναβαν, έστω και με πιο χαμηλό φως).

 

Πάντως, ο κινέζος έχει κάνει ωραία δουλειά: Ολα ενωμένα μεταξύ τους και στην άκρη έχει έτοιμο καλώδιο με βύσμα για ρεύμα από το CECM και ένα ακόμα με ακροδέκτη δαχτυλίδι για γείωση.

 

Για να τα εράσω κάτω από τις μοκέτες και κατα μήκος του μαρσπιέ, έβγαλα τις πλαφονιέρες και έσπρωχνα τα βυσματα μόνα τους. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μια πολύ γρήγορη επανεξέταση, μια και ήμουν στους δρόμους όλη μέρα μέχρι τώρα: Παρότι σκοτεινιάζει γρήγορα και το γκαράζ μου ειναι ανοιχτό και χωρίς φωτισμό... έβγαλα όλες τις πλαφονιέρες και τους έδωσα ρεύμα στην καθε μια ξεχωριστά από μια μπαταρία από τηλεκατευθυνόμενο (LiPo 7.7 volt ξεφόρτιστη!)... Ολα άναψαν, ένα ένα, άρα δεν έχουμε καμμένη λάμπα. 
Παρατήρησα ότι έχουν πολικότητα! Αν βάλεις ανάποδα το + δεν ανάβουν! Πάντως, το καφέ καλώδιο που πάει στο σασί (σε βίδα, δίπλα στις ασφαλειοθήκες, ακριβώς όπως οι αρχικές οδηγίες του Κώστα) και το κόκκινο πάει στο βύσμα Β στο σημείο 7, στο CECM... Εχω κάνει το σχετικό coding, φυσικά και το έχει δεχτεί.

Το σφάλμα ειναι τούτο:

 

Παράθεση

1 Fault Found:
00061 - Footwell Lights 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 26
                    Mileage: 97009 km
                    Time Indication: 0

...δηλαδή... χαίρω πολύ χαιρόπουλος!

Οπότε, αύριο πρωί τα ξηλώνω όλα προσεκτικά και μετράω που στο καλό έχει κομμένο καλώδιο... Δεν εξηγείται διαφορετικά!

Πολύμετρο ανα χείρας και ορμάτε!

 

Ρε που έχω μπλέξει με τα DIY της Golfως!!!!!!!!!!!

 

Θεωρητικά σε ένα δίωρο θα... ανάψουν!

Θεωρητικά!

Stay tuned!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kωδικοποιηση τους εκανες;

Μηπως ειναι στο OFF ?

Τους εδωσες ενταση απο το μενου των οργανων;

Edit,

ειδα οτι στο τιμονι σου δεν εχεις κουμπακια αρα δεν μπορεις να το ενεργοποιησεις απο κει παρα μονο μεσω adaptation εχω την εντυπωση.

Edited by NIKITAS TSI
Link to comment
Share on other sites

εχει στο vcds  στο coding 07 να κλικάρεις  την επιλογη footwell και να παιξουν,αλλα περιμενε να σου πει ο Στελιος ακριβως πως το εκανε.

Edited by Themis83
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , NIKITAS TSI said:

Kωδικοποιηση τους εκανες;

Μηπως ειναι στο OFF ?

Τους εδωσες ενταση απο το μενου των οργανων;

Edit,

ειδα οτι στο τιμονι σου δεν εχεις κουμπακια αρα δεν μπορεις να το ενεργοποιησεις απο κει παρα μονο μεσω adaptation εχω την εντυπωση.

Εννοειται ότι έκανα coding. Επειδή δεν έχω κουμπάκια (ακόμα!), αλλά ούτε και καντράν με full MFA μόνο από adaptation, σωστά. Και... δούλεψαν! 

Θα πώ αμέσως παρακάτω τι... έκανα (δεν έπαθα! έκανα!!)

Edited by steliosh
Link to comment
Share on other sites

χαχα! Γέρασα! Το ξανάπα! Και δε βλέπω τη στραβομάρα μου, φυσικά! 

 

Λοιπόν... τι έκανα?! Μπρίζωνα το 7 πινάκι στην φύσα C! ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ Β!!!!!!!!!!!!! Αν είναι δυνατόν!

 

Αλλά... δεν φταίω εγώ (και έχω ίσαμε 87 δικαιολογίες! Ακούστε!)

 

Πρώτα πρώτα το βλαμένο το CECM μπαίνει ανάποδα στο αμάξι. Οπότε.. όταν τόχεις στα χέρια διαβάζεις ABCD (τις φύσες!) από αριστερά προς τα δεξιά!

Οταν το βάλεις στο αμάξι, οι φύσες ειναι DCBA από αριστερά, πλέον!

Αλλά... έχω κι άλλες δικαιολογίες!

Αλλά, λέγω, όταν είσαι τ'ανάσκελα στο πάτωμα του οδηγού και κοιτάς απάνω, το ανάποδα τοποΘετημένο CECM, με ανάποδες τις φύσες, τι κάνεις?! Μπερδεύεις την C με τη Β!

Σας μπέρδεψα, ή όχι ακόμα?!!!

 

Α! Δικαιολογιών συνέχεια:

 

Ηταν σκοτεινά!

Εκανε κρύο!

Φταίει ο παράδρομος Θερμής κλπ κλπ.

 

24281684_1364381203688620_835637600_o.thumb.jpg.94414090d22039c9632838156fd1d20a.jpg

 

(δοκιμή με τα πίσω κρεμασμένα, προσωρινά).

 

 

Εν πάση περιπτώσει, παίξανε φυσικά, όπως σε όλους και εννοείται αν ήμουνα λίιιιιγο πιο προσεκτικός δεν θα έμπλεκα! 

Και δεν θα γελάγατε! 

 

Χαζολογώντας στις ρυθμίσεις του CECM βρήκα παρακατω ένα πεδίο που λέει AMBIENT FOOTWELL LIGHTS. Το τσέκαρα κι αυτό!

Και τι γίνεται?

 

24281873_1364381193688621_2081635621_o.thumb.jpg.fee11ea055fb3cbbe511b0248657b149.jpg

 

Δουλεύουν σωστά με ζβηστά τα φώτα του αυτοκινήτου, στο κλείδωμα/ξεκλείδωμα.

Οσο οδηγείς με σβηστά φώτα, τα footwell μένουν σβηστά. Μολις ανάψεις φώτα, τσουπ και τα footwell!

Και ΑΜΑ έχεις τικάρει το Ambient τότε μπορείς είτε με adaptation (για μένα χωρίς full MFA όργανα) ή από το καντράν να ρυθμίσεις τη φωτεινότητα εν κινήσει. Ετσι είναι ρυθμισμένα στο 80% και δεν τα πειράζω. Θυμίζω δεν έβαλα LED αλλά κινέζικα "μαμά". 

 

24250859_1364381187021955_474171076_o.thumb.jpg.cbe9448838cafb903c3802455669c2eb.jpg

 

 

Και λίγη πολυλογία... 

 

Χτές το βραδάκι, χαζολογώντας, βγάζω όλες τις πλαφονιερίτσες τις πάω μέσα στο σπίτι, και άρχισα να τις συνδέω όλες μία μία σε μια μπαταρία Lipo (μισοάδεια) με 7.7V να δω τουλάχιστον αν δουλεύουν!

Ολα άναψαν, ένα ένα, μια χαρά! 

Η μόνη άλλη σπαζοκεφαλιά ήταν μπας και δεν είχα βάλει σωστά είτε τη γείωση είτε το πινάκι στη θέση 7 της φίσας Β...

Οπότε... το πρωί χώθηκα τ'ανάσκελα, κρέμασα πάλι όλα τα πλαφονιεράκια από τα καλώδιά τους, να τα βλέπω με μια ματιά και αυτή τη φορά με καλύτερο φακό είδα ότι είχα μπριζώσει στη φίσα C! 

Αλλά... πείτε μου, εγώ φταίω που οι Ζασταβάδες που τα φτιάξανε, έχουν δίπλα δίπλα ΔΥΟ ΦΙΣΕΣ ΜΕ ΚΕΝΟ ΤΟ 7?!!!!!!!!

Εγώ φταίω?!!! 

Οχι πείτε μου!!!!!!!!!!!!

 

 

Πάμε γυάλα λοιπόν τώρα! 

 

Εχει πολύ δρόμο το Ζάσταβα μέχρι να γίνει χαιλάιν (τρομάρα του!!!!!)

 

 

Edited by steliosh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.