Jump to content
salakv

ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ

Recommended Posts

Η Kosmocar ανακοίνωσε ότι υπάρχει πλέον η δυνατότητα παραγγελίας του Volkswagen Tiguan με δύο νέους βενζινοκινητήρες. Πρόκειται βεβαίως για το γνωστό 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Golf GTI, που στη συγκεκριμένη εφαρμογή θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 170 και 200 PS που θα συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο ή 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic.

Αμέσως πάνω από το γνωστό μας Tiguan με τον 1.400άρη TSI των 150 ίππων, τοποθετείται πλέον ένας 2λιτρος TSI με απόδοση 170 PS που σε τρία επίπεδα βασικού εξοπλισμού (Trend, Escape και Sport). Η ροπή φτάνει τα 28,5 kgm διαθέσιμα από τις 1.700 rpm και τα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε μόλις 8,5’’ με την τελική να φτάνει τα 201 km/h.

Κορυφαίος κινητήρας στη γκάμα του Tiguan θα είναι ο επίσης 2λιτρος TSI με απόδοση 200PS ο οποίος θα διατίθεται σε δύο επίπεδα βασικού εξοπλισμού (Escape και Sport). Η τελική ταχύτητα του Tiguan ανέρχεται στα 210 km/h και η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται μόλις σε 7,9’’!

Απόδοση 170 ίππων έχει και ο 2λιτρος TDI DPF πετρελαιοκινητήρας που θα διατίθεται μόνο με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο σε δύο επίπεδα βασικού εξοπλισμού (Escape και Sport). Αποδίδει 35,7 kgm ροπής από τις 1.750 rpm επιταχύνει στο 0 -100 km/h σε 8,9’’.

ΠΗΓΗ : DRIVE MAGAZINE

--------------------------------------------------------------------------

Οποτε ο 1.4 TSI (170 hp) παει περιπατο...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

οσο αφορα την αξιοπιστια παραθετω το συγκεκριμενο αρθρο απο το σαιτ 4τροχους όπου το golf είναι 9ο

Τα αποτελέσματα των ελέγχων για την αξιοπιστία των επιβατικών μοντέλων, ανακοίνωσε ο γερμανικός οργανισμός πιστοποίησης DEKRA. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η BMW σειρά 1, με ποσοστό αξιοπιστίας 96,2%.

Η διάρκεια της έρευνας ήταν δύο χρόνια. Κατά την περίοδο αυτή, ο οργανισμός DEKRA πραγματοποίησε περίπου 15 εκατ. ελέγχους, σε 150 διαφορετικά μοντέλα.

Πίσω από τη σειρά 1 της BMW βρέθηκαν το Ford Focus με 96%, το Skoda Octavia με 95,3%, το Seat Altea με 94,7%, η Mercedes-Benz A-Class με 93,8%, το Mitsubishi Colt με 93,7%, το Hyundai Tucson με 93,4%, το Mazda 3 με 93,2%, το Volkswagen Golf με 92,6% και η Mercedes-Benz B-Class με 92%.

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι το μοντέλο με το μικρότερο δείκτη αξιοπιστίας είναι η Mercedes-Benz G-Class, καθώς πέρασε με επιτυχία μόνο το 47,3% των ελέγχων. Ακολούθησαν το Opel Omega με 52%, το Ford Ka με 53,4% και το Fiat Barchetta με 53,9%.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια.ακουστε τι εμαθα σημερα απο την αντιπροσωπεια.

το GT δεν καταργειτε.αναστελετε για καποιο διαστημα η παραγωγη του,η απλα(για το golf 6 τουλαχιστον) δεν θα κυκλοφορησει αυτη η εκδοση με τα 170 αλογα.

αυτο δεν ειναι για το οτι εβγαλε προβληματα.πολλα ακουγονται αλλα οι πιο πολλοι απο μας δεν εχουμε προβλημα ......!!!!!!!!

οι λογοι που θα "κοπη" προσωρινα τουλαχιστον η παραγωγη ειναι 2.

1) οτι ηθελαν να πετυχουν τα μεγιστα αλογα που θα μπορουσε να εχει ενας 1400 αρης.κατι σαν στοιχημα.το πετυχαν και τερμα.

2)το κοστος παραγωγης.δεν ειχε μεγαλο ποσοστο κερδους η εταιρεια απο το GT.γιατι αυτο?γιατι απο οτι μου ειπαν εχει ακριβα φρενα και αμορτισερ απο το GTI.επισης ο κινητηρας του ειναι πανακριβος.δεν πολυ καταλαβα αλλα μου ειπαν οτι ο κινητηρας ειναι πιο ακριβως και απο του GTI γιατι το GT δεν δουλευει σε θερμοκρασια 90 βαθμων οποως τα υπολοιπα,αλλα σε θερμοκρασια 110 βαθμων.οποτε ειναι φτιαγμενος απο αλλα υλικα.οποτε τα 23000-25000 ευρω ηταν λιγα και δεν μπορουσε η εταιρεια να συνεχισει να το παραγει με τετοιο μικρο ποσοστο κερδους.

ειπα στην αντιπροσωπεια τοτε γιατι το TSI με τα 140 αλογα βγαινει σε τοσο χαμηλη τιμη?ιδιος σχεδον κινητηρας ειναι. καθως επισης γιατι πρεπει να αναστειλουν την παραγωγη και απλα δεν ανεβαζουν την τιμη?

μου ειπαν οτι την τιμη δεν την ανεβαζουν γιατι αν π.χ παει στα 28000 ευρω ποιος θα τα δωσει να το παρει την στιγμη που το GTI κανει 30000-31000 ευρω.για το TSI 140 αλογα ειπαν οτι μπορει να φαινονται ιδιοι οι κινητηρες, αλλα τα υλικα που ειναι φτιαγμενοι δεν ειναι ιδια.

αυτα μου ειπανε.τι να σας πω.οτι ακουσα ειπα.

κατι αλλο.ακουσε κανεις για τον 1600 κινητηρα της VW που θα βγαζει 240 αλογα?κατι τετοιο μου ειπαν.μου ειπαν περιμενε και θα δεις απο 1600 κ.ε τα 240 αλογα.μπορει και στο GOLF 6.κατι σαν αντικαταστατης του GT και αντιπαλος του CORSA OPC.ακουσε κανεις κατι?

Φιλε μου και εγω τις ιδιες πληροφοριες, οσον αφορα το κοστος και την κατασκευη του κινητηρα και οχι απο ελληνικη πηγη.

Απο εκει και περα ειναι σαφες οτι πηγαινωντας σε μια αντιπροσωπια VW για Golf και εισαι μεταξυ GT και GTI, λογο της μικρης διαφορας σε τιμη, αρχιζεις και κοιτας τα καθημερινα κοστοι, που ειναι σε βενζινη, ασφαλεια, τελη. Οποτε καταληγεις με το GT. Τουλαχιστον εγω ετσι σκεφτηκα, και απο την στιγμη που θα τα πληρωνα ολα εγω μιας και κοπηκε η αμερικανικη βοηθεια. Γιατι να μην μου μενουν περισσοτερα στην τσεπη για διασκεδαση? Ειναι πολυ κοντα σε επιδοση και τα δυο και αν αναλογιστει καποιος τα 6000 euro διαφορα, ανετα δινει ενα μικρο μερος για μετατροπες ωστε να εχει την ηθικη ικανοποιηση οτι ειναι 200bhp το αυτοκινητο του. Πρεπει να τονισω οτι και τα δυο αυτοκινητα ειναι διαφορετικα και δεν μπορουν να συγκριθουν.

Απο εκει και περα περιμενα πολυ για να δω αμα ειναι αξιοπιστο η οχι. Το δικο μου το εχω 2 μηνες και ευχομαι να μην παρουσιασει κανενα προβλημα. Αναλογικα παντοτε σε σχεση με τις πωλησεις και βλαβες το ποσοστο ειναι θετικο. Απο εκει και περα εμενα μου ετυχε σε αλλο αυτοκινητο, να ξεκουμπωσει η παροχη ρευματος στα ventilater με αποτελεσμα υπερθερμανση, και 5 χρονια δεν ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Τι μου ειπαν μολις το βρηκαμε, οτι το συγκεκριμενο δεν τους εχει τυχει ποτε, ουτε μετα απο τρακαρισμα, ουτε ακομα και να εχει σπασει η ασφαλεια που κλειδωνει. Σε εμενα δεν ειχε σπασει, ουτε ειχε στραβωσει ουτε ειχε χασει το grip, μιας και δυσκολευτικανε πολυ να το ασφαλησουνε.

Τι θελω να πω με το παραπανω. Περα απο καποια γνωστα προβληματα που μπορει να υπαρχουν, σε πολλους μπορει να παρουσιαστει καποιο προβλημα επειδη ειναι αναδρομος ο Ερμης, οπως λεει και η διαφημηση.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και εγω τις ιδιες πληροφοριες, οσον αφορα το κοστος και την κατασκευη του κινητηρα και οχι απο ελληνικη πηγη.

Απο εκει και περα ειναι σαφες οτι πηγαινωντας σε μια αντιπροσωπια VW για Golf και εισαι μεταξυ GT και GTI, λογο της μικρης διαφορας σε τιμη, αρχιζεις και κοιτας τα καθημερινα κοστοι, που ειναι σε βενζινη, ασφαλεια, τελη. Οποτε καταληγεις με το GT. Τουλαχιστον εγω ετσι σκεφτηκα, και απο την στιγμη που θα τα πληρωνα ολα εγω μιας και κοπηκε η αμερικανικη βοηθεια. Γιατι να μην μου μενουν περισσοτερα στην τσεπη για διασκεδαση? Ειναι πολυ κοντα σε επιδοση και τα δυο και αν αναλογιστει καποιος τα 6000 euro διαφορα, ανετα δινει ενα μικρο μερος για μετατροπες ωστε να εχει την ηθικη ικανοποιηση οτι ειναι 200bhp το αυτοκινητο του. Πρεπει να τονισω οτι και τα δυο αυτοκινητα ειναι διαφορετικα και δεν μπορουν να συγκριθουν.

συμφωνο.ακριβως αυτα σκευτομουν και εγω

Link to comment
Share on other sites

τι να πω,τοσο τζογος ειναι πια η αγορα αυτοκινητου?εγω εχω με το gt 35000χλμ κ το μοτερ δεν εχει κανει κιχ..ειναι να μη σου τυχει τελικα

Link to comment
Share on other sites

Ημουν ο πρώτος που έλεγα πως δεν θα έχουν πρόβλημα, έκανα λάθος.

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ

γιατι τι επαθε???

Link to comment
Share on other sites

Ημουν ο πρώτος που έλεγα πως δεν θα έχουν πρόβλημα, έκανα λάθος.

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ

Πάει, δηλαδή...σε κλάταρε?

Link to comment
Share on other sites

η ραδιοαρβιλα παει κι ερχεται εδω μεσα.. δεν θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου αλλα ελεος...

αρχικα το gt δεν εχει και ουτε θα καταργηθει διακοπει η οτιδηποτε.

το οτι δεν συμφερει οικονομικα την εταιρια να βγαζει ενα gt ειναι τουλαχιστον ανεκδοτο... εδω εχει καταφερει να μην εχει καθολου 1,6 κορμους..απο εκει γινεται η οικονομια σε ενα εργοστασιο...! γιαυτο και σχεδον ολα εχουν ιδιο ταμπλο κλπ κλπ κλπ.. ετσι επιτυγχανεται η πραγματικη οικονομια σε μια κατασκευη ενος αυτοκινητου..

τωρα οσον αφορα τα μοτερ ειναι απλα διαμαντια και ενα επιτευγμα της μηχανοκινησης.. οποιος δεν εχει οδηγησει ενα τετοιο αυτοκινητο (εστω τσι 140hp) δεν μπορει να κρινει το ποσο ομορφα παει αυτο το αυτοκινητο.. ειτε ειναι σε καροτσα golf eite tiguan ειτε οτιδηποτε..

για το παιδι που αναρωτηθηκε αν εχει δοκιμαστει το μοτερ σε περισσοτερα χλμ το συγκεκριμενο μοτερ να του πω οτι ειναι ευλογη η απορια αλλα η απαντηση ειναι θετικη.. το εργοστασιο εχει δοκιμασει προ πολλου το μοτερ σε δοκιμαστικα οχηματα (πιθανον και γκολφ 4) και εχει κανει 100αδες χλμ.

Link to comment
Share on other sites

επισης τα tsi και τα gt εχουν ακριβως τα ιδια σωθηκα στα μοτερ τους...!! παλιοτερα ειχαν και ιδια φυσα στον εγκεφαλο.. και με μια αλλαγη στον εγκεφαλο το εκανες απλα 170αρι εργοστασιακο..

Link to comment
Share on other sites

επισης τα tsi και τα gt εχουν ακριβως τα ιδια σωθηκα στα μοτερ τους...!! παλιοτερα ειχαν και ιδια φυσα στον εγκεφαλο.. και με μια αλλαγη στον εγκεφαλο το εκανες απλα 170αρι εργοστασιακο..

Δεν έχουν τα ίδια, υπάρχουν διαφορές στην ανάφλεξη, αν ψάξεις λίγο εδω μέσα θα τις βρείς.

Link to comment
Share on other sites

το οτι δεν συμφερει οικονομικα την εταιρια να βγαζει ενα gt ειναι τουλαχιστον ανεκδοτο... εδω εχει καταφερει να μην εχει καθολου 1,6 κορμους..απο εκει γινεται η οικονομια σε ενα εργοστασιο...! γιαυτο και σχεδον ολα εχουν ιδιο ταμπλο κλπ κλπ κλπ.. ετσι επιτυγχανεται η πραγματικη οικονομια σε μια κατασκευη ενος αυτοκινητου..

για το παιδι που αναρωτηθηκε αν εχει δοκιμαστει το μοτερ σε περισσοτερα χλμ το συγκεκριμενο μοτερ να του πω οτι ειναι ευλογη η απορια αλλα η απαντηση ειναι θετικη.. το εργοστασιο εχει δοκιμασει προ πολλου το μοτερ σε δοκιμαστικα οχηματα (πιθανον και γκολφ 4) και εχει κανει 100αδες χλμ.

η ιδια η εταιρεια το εχει αναφερει οτι δεν εχει τα αναμενομενα κερδοι λογο κοστους παραγωγης στο ντοκιμαντερ του discovery channel.

ξερω σιγουρα οτι εχουν δοκιμαστει για τουλαχιστον 50.000 km.

Δεν έχουν τα ίδια, υπάρχουν διαφορές στην ανάφλεξη, αν ψάξεις λίγο εδω μέσα θα τις βρείς.

+1

Link to comment
Share on other sites

ξερω σιγουρα οτι εχουν δοκιμαστει για τουλαχιστον 50.000 km.

Σε λιγο θα μας πειτε οτι ειναι και απο ζαχαρη... <_<

Link to comment
Share on other sites

φιλε.. συγνωμη κιολας αλλα η αναφλεξη δεν ειναι σωθηκα του μοτερ...!! :) ¨

2-3 διαφορες στα περιφερειακα εξαρτηματα τους μπορει να εχουν... ομως η ουσια.. δλδ το μπλοκ, το καπακι και η τουρμπινα ειναι ιδια..

Link to comment
Share on other sites

φιλε.. συγνωμη κιολας αλλα η αναφλεξη δεν ειναι σωθηκα του μοτερ...!! ;) ¨

2-3 διαφορες στα περιφερειακα εξαρτηματα τους μπορει να εχουν... ομως η ουσια.. δλδ το μπλοκ, το καπακι και η τουρμπινα ειναι ιδια..

Οι διαφορές είναι σημαντικές, αν ψάξεις στο forum θα τις βρείς.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ειλικρινα.. δεν εχω σκοπο να κανω το δικηγορο του διαβολου.. αλλα πιστεψε με δεν χρειαζομαι το φορουμ για να μαθω πληροφοριες για τις διαφορες των μοτερ.. ας πουμε οτι τα αυτα που βλεπεις σημερα .. τα εχω δει απο προχτες (μην το παρεις ουτε ως προκλητικο ουτε σαν προσβλητικο το ποστ μου..)

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές είναι σημαντικές, αν ψάξεις στο forum θα τις βρείς.

Δεν υπαρχουν διαφορες.Ακομα και οικονομικα να το σκεφθεις...δεν την συμφερει την VW.Ειναι προτιμοτερο να βγαζει το ιδιο κατα βαση μοτερ και να παιζει με περιφερειακα και προγραμμα ωστε να βαζει σε καθε μοντελο αλλη εκδοση κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος GT από το 4/2006 53.000χλμ εκτός από λάδια φίλτρα τακάκια Ν249 (δεν είμαι σίγουρος ότι τελικά αλλάχτηκε) & Ν75 κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής .

Φοράω και ένα ελεύθερο φίλτρο στο κουτί και έχω αλλάξει και το τελικό καζανάκι .

Και εκτός Αθηνών το ψιλοσκίζω.

Link to comment
Share on other sites

80000 χιλιομετρα απο τον 10-2006 με προγραμμα απο τα 40000 περιπου

εχω βαλει ενα πανελ φιλτρο κν και ενα τελικο καραμπελα

εχω αλλαξει μονο μια ν75 λαδια ,μπουζι και βαλβολινες

ουτε καν τακακια δεν εχω αλλαξη ακομα καλα ποσο κρατανε αυτα???παρακαλαω να μου τα αλλαξουν στα σερβις και μου λενε οτι εχουν πολυ ψωμι ακομα

Link to comment
Share on other sites

μπραβο zil ευχομαι να κανεις πολλα πολλα χλμ ακομα (να σκουριασουν οι λαμαρινες κ το μοτερ να ειναι απροβληματιστο)

Link to comment
Share on other sites

εγω να σας πω την εμπειρια μου! εχω το golf gt 2006 mkv και μεχρι στιγμης ειμαι στα 86.402km και εχω αλλαξει τα εξης:

1)σασμαν στα 10.000

2)πολλαπλασιαστη 2 φορες! στα 65.000 και στα 72.500

3)μπουζι στα 84.230 ενω θα επρεπε στα 100.000 η στα 120.000 αν δεν κανω λαθος!

4)σκαστρα 2 φορες! την μια στα 82.300 και στα 85.500 ωσπου τωρα βαλαμε την σκαστρα απο το 6 και πιστευω οτι ησυχασα αν και ειναι νωρις ακομα να κρινω το αποτελεσμα απο τωρα!

5)γενικα ειμαι ευχαριστημενος,γιατι ουτε του πινω το αιμα ουτε το λιωνω!

Link to comment
Share on other sites

επισης αποκλειεται να αλλαξες σκαστρα στα 82.000 ειναι πολυ αργα κ μετα στα 85 κατι αλλο θα πεχτηκε

μπουζι εγω αλλαζω στα 30.000

σασμαν τι επαθε ?

επισης λαδακια στα 7-8.000 χλμ γιατι ειμαι περιεργος κ μου αρεσει το εργαλειο να ειναι "ετοιμοπολεμο"....γενικα...

Link to comment
Share on other sites

58000 χλμ golf v gt μαμα με μονα προβληματα αλλαγη στα 35000 σκαστρας με τιν τελευταια αλλαγη στα 20000 n75 και στα 40000 n249 και με διαφορους τριγμους στο ταμπλο κλασσικα . Σερβις καθε 10000 χλμ λαδια φιλτρα και αλλαγη στις 50000 μπουζι βαλβολινες και τακακια. Τα μπουζι τα αλλαξα γιατι δεν ηταν και σε πολυ καλη κατασταση και βαλβολινες γιατι το σασμαν καμια φορα σε γρηγορη αλλαγη απο πρωτι σε δευτερα γρατζουναγε απο τοτε που αλλαξα βαλβολινες το γρατζουνισμα εξαφανιστικε .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.