Jump to content
atrias

βαλβολίνες για κιβώτιο και διαφορικό

Recommended Posts

αποκλειεται να βγουν λιγοτερα λογω καταναλωσης γιατι υποτιθεται οτι την προηγουμενη εβδομαδα ειχα αλλαξει βαλβολινες σε εξουσιοδοτημενο της cosmocar μηπως και λυθει το προβλημα του οτι η οπισθεν κουμπωνει αλλα δεν λεει να ξεκουμπωσει με τιποτα και το κιβωτιο εγινε χειροτερο απο πριν με αποτελεσμα προχθες που εκανε λιγο κρυο το πρωι να κινδυνεψω να μην κουμπωνει καμμια ταχυτητα και να ζοριζεται το κιβωτιο γι αυτο πηγα σε αυτον το μη εξουσιοδοτημενο μεν αλλα πολυ καλο μαστορα δε ο οποιος και απορησε που ειδε μολις 1,5 lt.μου εχουν σπασει τα νευρα με αυτο το κιβωτιο και με την cosmocar.

Edited by FLABI
Link to comment
Share on other sites

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΕΒΑΛΑΝ Η' ΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΦΙΛΟΣ :lol: ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΙΣ SRG SILICONE...ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ LIQ/MOLY ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ SUBARU;

amsoil

motul

απλα κορυφαιες

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: -

Can also be used in axles where an API GL-4 lubricant is recommended.

15€ ανα λίτρο, το κιβώτιο θέλει 2,7 lt άρα παίρνουμε 3 lt , σύνολο κόστους 45€ , δε θα θέλει και 20€ για την αλλαγή πάμε στα 65€ :rolleyes:

πολλά δεν είναι?

αυτός στα φέρνει σπίτι?

Link to comment
Share on other sites

Τη βοήθειά σας παιδιά γιατί έχω πελαγώσει! Λοιπόν το πολάκι μου παίρνει ΟΕΜ βαλβολίνη την VW TL 521 78 (G 052 178 A2) GL-4. Διάβασα το forum εδώ (αλλά και άλλα forum) και ομολογώ ότι είναι μεγάλο μπέρδεμα οι κατάσταση με τις βαλβολίνες της VW. Από το TDIClub ο AndyH αναφέρει αυτά τα ιξώδη:

VI Vis@40C Vis@100C

..............16.7 = Motul MOTYLGEAR 75-90 GL-4/-5

..............15.6 = VW G50/G51 GL-4

185 90.0 15.6 = Redline MT-90 75-90 GL-4

..............15.2 = Mobil 1 Synthetic 75W-90 GL-5

..............15.2 = Motul Gear 300 75-90 GL-4/-5

..............15.0 = Elf Tranself Synthese FE 75-90 GL-4/-5

132 116.0 14.9 = AMSOIL AGL 80W-90 GL-5

177 84.5 14.7 = Amsoil MTG 75-90 GL-4

183 56.2 10.6 = Redline MTL 70-80 GL-4

194 47.1 9.6 = AMSOIL MTF Synchromesh Trans fluid (GM/Chrysler) None

208 41.6 9.08 = Penzoil Synchromesh trans fluid None

198 34.0 7.5 = Redline D4 ATF Dexron III / Mercon / API GL-4

..... 31.2 6.5 = VW G-052-171-A2 None

..... 35.1 6.38 = VW G-055-726-A2 None

..............6.3 = VW G52 (part numbers G052726A2 / G05272601)

Ας υποθέσουμε ότι η G-052-171-A2 (η οποία είναι για 6άρια σασμαν) έχει παραπλήσιο ιξώδες με την G 052 178 A2. Πόσο διαφορά να έχει?

Δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά στα ιξώδη με τις κορυφαίες Amsoil MTG 75-90, Redline MTL 70-80,Redline MT-90 75-90?

Η Fuchs προτείνει την Sintofluid FE 75w! ¶ρα η μαμίσια είναι λεπτόρευστη σε σχέση με τις άλλες που σημαίνει γλυκές αλλαγές από το ξεκίνημα στα κρυα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι δε με πολυενδιαφέρει γιατί δε το πιέζω ιδιαίτερα! Οι άλλες μήπως δε δουλεύουν καλά σε χαμηλές θερμοκρασίες? Γιατί κάτι τέτοια διαβάζω στα φορουμ. Όταν ζεσταθούν όμως βούτυρο!

Βλέπουμε όμως και άλλες με παραπλήσιο ιξώδες πχ Redline D4 ATF και κάπου είχα δει τις ELF TRP οι οποίες επίσης έχουν παρόμοια ιξώδη. Εντυπώσεις που διαβάζω από άλλους δε μένουν απόλυτα ικανοποιημένοι από αυτές που έχουν χρησιμοποιήσει Redline Amsoil. Σε ίδιο ή παραπλήσιο σασμάν εννοώ. Μήπως να καταφύγω στη σίγουρη λύση (ΟΕΜ) ή να ρισκάρω? Επίσης στο TDIClub αναφέρουν και:

OEM G52 did not shear down at all in 43,000 miles of use:

V@100c: New G52=6.3, G52 after 43,000 miles = 6.4

Λοιπόν πως θα βγάλουμε άκρη?

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο κριτήριο είναι ο δείκτης ιξώδους ( Viscocity Index) διαφορετικό από το ιξώδες ή αλλιώς VI. Ο δείκτης αυτός δείχνει την αντίσταση του λαδιού στην μεταβολή του ιξώδους του η οποία μεταβάλλεται από τη θερμοκρασία.Όσο πιο μεγάλος ο δείκτης ιξώδους τόσο πιο δύσκολα μεταβάλλεται η ρευστότητα άρα τόσο πιο σταθερό είναι. Η κλίμακα κυμαίνεται από 0 μέχρι 100, με μόνη εξαίρεση τα συνθετικά που έχουν δείκτη ιξώδους πάνω από 100.

Είναι το πρώτο νούμερο στον πίνακα που παρέθεσες.

Link to comment
Share on other sites

Χμ.....δεν νομίζω ότι με την ερώτησή μου αναζητώ τον ορισμό του VI. Ευχαριστώ για την απάντησή σου αλλά η ΟΕΜ βαλβολίνες της VW δεν αναφέρουν VI. Όλοι, ευρωπαίοι, αμερικάνοι με χημικές αναλύσεις προσπαθούν να τις συγκρίνουν με aftermarket επιλογές. Ποιά είναι η καλύτερη επιλογή εκτός από την TL 521 78 (G 052 178 A2) GL-4 όμως??? Λεπτόρευστη στο ξεκίνημα για να κουμπώνει εύκολα και μαλακή όταν ζεσταθεί για να μη γρατζουνάει? TSAKHS η γνώμη σου?

Link to comment
Share on other sites

:( - εξαρταται για το τι χρηση θελεις το αμαξι ,ξερω παιδια που το ξεκινανε απαλα κουμπωνουν δυσκολα αλλα με πολυ προσοχη μα οταν ζεσταθει του αλλαζουν τα φωτα σε ψιλο-ειδικες στο βουνο επαρχια ή track στην αθηνα και απο την αλλοι παιδια που ξεκινανε κανονικα κουμπωνουν φυσιολογικα αλλα κανουν σπορ χρηση ηπια οχι τρελη αρα η βαλβολινη τους καλυπτει

η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης: απο την στιγμη που δεν κανεις τιποτα τρελα κατεβασματα σε βουνισιες στροφες κι επειδη μεγαλη ζημια γινεται στο απροσεκτο πρωϊνο ζεσταμα-κινηση πολης καλο θα ηταν να μην "ξεφυγεις" πολυ (!)

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση..

Αποφάσισα μετά απο 40Κ χλμ με τις Castrol να αλλάξω τις βαλβολίνες με AMSOIL μπας και δω άσπρη μέρα και αρχίζουν να κουμπώνουν οι ταχύτητες γιατί τρώει τρελό σκάλωμα ο λεβιές.

Να ρίξω και motorkote (το αυθεντικό) μέσα (μου έχει περισσέψει λίγο); Και αν ναι, σε τι αναλογία; Ο κατασκευαστής γράφει από 30ml έως 120ml/λίτρο βαλβολίνης.

Τσάκη τι λες;

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - φιλε μου εχω πεταξει το δικο μου μπουκαλακι και δεν θυμαμαι την αναλογια για το κιβωτιο ,βαλε κακο δεν κανει απλα προσεχε να μην τιγκαρεις τα πραγματα ,μειωσε μερικα ml την βαλβολινη και προσθεσε τα ml του motorkote (!)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Έχουμε και ένα VW Polo 6n2 1000cc του 2000 με 64000χιλ και πρίν 10 μέρες άλλαξα βαλβολίνες και είμαι καταενθουσιασμενος με τις Redline MT-90. (έβαλα και 300γρ motorkote)

Έχω κάνει περίπου 500 χιλιόμετρα και το σαζμάν είναι απίστευτο, τις προτεινω με κλειστα ματια.

Είχα βρεί και κάποια χαρακτηριστικά για 4 βαλβολίνες GL-4

FUCHS TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W

Motul Gear 300 75-90 GL-4/-5 : http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oil/Gear_300_75W-90_TDS_%28GB%29.pdf

Amsoil MTG 75W-90 : http://www.amsoil.com/StoreFront/mtg.aspx

Redline MT-90 75W-90 : http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=46&pcid=7

valv1.png

valv2.png

Link to comment
Share on other sites

παιδια μπορει να μου πει κανεις τι βαλβολινη μπορω να βάλω σε polo tdi 90hp 6r cusb χειροκινητο

η αντιπροσωπεια μου ζητάει 53€ το λιτρο και δεν δινει προδιαγραφες (μου ειπαν να μην παρω απεξω)

αλλα δεν ειναι πολυ ακριβές 100€ για 2 λιτρα βαλβολινη

επισης ουτε στο βιβλιαρακι γράφει ποιες είναι οι προδιαγραφες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.