FLABI Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 (edited) αποκλειεται να βγουν λιγοτερα λογω καταναλωσης γιατι υποτιθεται οτι την προηγουμενη εβδομαδα ειχα αλλαξει βαλβολινες σε εξουσιοδοτημενο της cosmocar μηπως και λυθει το προβλημα του οτι η οπισθεν κουμπωνει αλλα δεν λεει να ξεκουμπωσει με τιποτα και το κιβωτιο εγινε χειροτερο απο πριν με αποτελεσμα προχθες που εκανε λιγο κρυο το πρωι να κινδυνεψω να μην κουμπωνει καμμια ταχυτητα και να ζοριζεται το κιβωτιο γι αυτο πηγα σε αυτον το μη εξουσιοδοτημενο μεν αλλα πολυ καλο μαστορα δε ο οποιος και απορησε που ειδε μολις 1,5 lt.μου εχουν σπασει τα νευρα με αυτο το κιβωτιο και με την cosmocar. Edited February 2, 2009 by FLABI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΕΒΑΛΑΝ Η' ΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΙΣ SRG SILICONE...ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ LIQ/MOLY ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ SUBARU; amsoil motul απλα κορυφαιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 - σωστα αλλα και της Red Line δεν πανε πισω (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 πήρα σήμερα τον Αγγελόπουλο και μου είπε για το AMSOIL GL 4 75W/90 3lt 45€, ξέρει κανείς άλλος για άλλο μαγαζί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 - http://www.trade-wind.gr/index.php?page=sh...=57〈=el Can also be used in axles where an API GL-4 lubricant is recommended. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 - http://www.trade-wind.gr/index.php?page=sh...=57〈=el Can also be used in axles where an API GL-4 lubricant is recommended. 15€ ανα λίτρο, το κιβώτιο θέλει 2,7 lt άρα παίρνουμε 3 lt , σύνολο κόστους 45€ , δε θα θέλει και 20€ για την αλλαγή πάμε στα 65€ πολλά δεν είναι? http://www.trade-wind.gr/index.php?page=sh...=57〈=el αυτός στα φέρνει σπίτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 - αφου το λεει κιολας: Δωρεάν Αποστολή! Με κάθε παραγγελία σας από το trade-wind.gr, όλα τα έξοδα μεταφορικών είναι ΔΩΡΕΑΝ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 δεν το κοίταξα καν το site Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 - κακως χανει($) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Τη βοήθειά σας παιδιά γιατί έχω πελαγώσει! Λοιπόν το πολάκι μου παίρνει ΟΕΜ βαλβολίνη την VW TL 521 78 (G 052 178 A2) GL-4. Διάβασα το forum εδώ (αλλά και άλλα forum) και ομολογώ ότι είναι μεγάλο μπέρδεμα οι κατάσταση με τις βαλβολίνες της VW. Από το TDIClub ο AndyH αναφέρει αυτά τα ιξώδη: VI Vis@40C Vis@100C ..............16.7 = Motul MOTYLGEAR 75-90 GL-4/-5 ..............15.6 = VW G50/G51 GL-4 185 90.0 15.6 = Redline MT-90 75-90 GL-4 ..............15.2 = Mobil 1 Synthetic 75W-90 GL-5 ..............15.2 = Motul Gear 300 75-90 GL-4/-5 ..............15.0 = Elf Tranself Synthese FE 75-90 GL-4/-5 132 116.0 14.9 = AMSOIL AGL 80W-90 GL-5 177 84.5 14.7 = Amsoil MTG 75-90 GL-4 183 56.2 10.6 = Redline MTL 70-80 GL-4 194 47.1 9.6 = AMSOIL MTF Synchromesh Trans fluid (GM/Chrysler) None 208 41.6 9.08 = Penzoil Synchromesh trans fluid None 198 34.0 7.5 = Redline D4 ATF Dexron III / Mercon / API GL-4 ..... 31.2 6.5 = VW G-052-171-A2 None ..... 35.1 6.38 = VW G-055-726-A2 None ..............6.3 = VW G52 (part numbers G052726A2 / G05272601) Ας υποθέσουμε ότι η G-052-171-A2 (η οποία είναι για 6άρια σασμαν) έχει παραπλήσιο ιξώδες με την G 052 178 A2. Πόσο διαφορά να έχει? Δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά στα ιξώδη με τις κορυφαίες Amsoil MTG 75-90, Redline MTL 70-80,Redline MT-90 75-90? Η Fuchs προτείνει την Sintofluid FE 75w! ¶ρα η μαμίσια είναι λεπτόρευστη σε σχέση με τις άλλες που σημαίνει γλυκές αλλαγές από το ξεκίνημα στα κρυα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι δε με πολυενδιαφέρει γιατί δε το πιέζω ιδιαίτερα! Οι άλλες μήπως δε δουλεύουν καλά σε χαμηλές θερμοκρασίες? Γιατί κάτι τέτοια διαβάζω στα φορουμ. Όταν ζεσταθούν όμως βούτυρο! Βλέπουμε όμως και άλλες με παραπλήσιο ιξώδες πχ Redline D4 ATF και κάπου είχα δει τις ELF TRP οι οποίες επίσης έχουν παρόμοια ιξώδη. Εντυπώσεις που διαβάζω από άλλους δε μένουν απόλυτα ικανοποιημένοι από αυτές που έχουν χρησιμοποιήσει Redline Amsoil. Σε ίδιο ή παραπλήσιο σασμάν εννοώ. Μήπως να καταφύγω στη σίγουρη λύση (ΟΕΜ) ή να ρισκάρω? Επίσης στο TDIClub αναφέρουν και: OEM G52 did not shear down at all in 43,000 miles of use: V@100c: New G52=6.3, G52 after 43,000 miles = 6.4 Λοιπόν πως θα βγάλουμε άκρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Ένα άλλο κριτήριο είναι ο δείκτης ιξώδους ( Viscocity Index) διαφορετικό από το ιξώδες ή αλλιώς VI. Ο δείκτης αυτός δείχνει την αντίσταση του λαδιού στην μεταβολή του ιξώδους του η οποία μεταβάλλεται από τη θερμοκρασία.Όσο πιο μεγάλος ο δείκτης ιξώδους τόσο πιο δύσκολα μεταβάλλεται η ρευστότητα άρα τόσο πιο σταθερό είναι. Η κλίμακα κυμαίνεται από 0 μέχρι 100, με μόνη εξαίρεση τα συνθετικά που έχουν δείκτη ιξώδους πάνω από 100. Είναι το πρώτο νούμερο στον πίνακα που παρέθεσες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Χμ.....δεν νομίζω ότι με την ερώτησή μου αναζητώ τον ορισμό του VI. Ευχαριστώ για την απάντησή σου αλλά η ΟΕΜ βαλβολίνες της VW δεν αναφέρουν VI. Όλοι, ευρωπαίοι, αμερικάνοι με χημικές αναλύσεις προσπαθούν να τις συγκρίνουν με aftermarket επιλογές. Ποιά είναι η καλύτερη επιλογή εκτός από την TL 521 78 (G 052 178 A2) GL-4 όμως??? Λεπτόρευστη στο ξεκίνημα για να κουμπώνει εύκολα και μαλακή όταν ζεσταθεί για να μη γρατζουνάει? TSAKHS η γνώμη σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 - εξαρταται για το τι χρηση θελεις το αμαξι ,ξερω παιδια που το ξεκινανε απαλα κουμπωνουν δυσκολα αλλα με πολυ προσοχη μα οταν ζεσταθει του αλλαζουν τα φωτα σε ψιλο-ειδικες στο βουνο επαρχια ή track στην αθηνα και απο την αλλοι παιδια που ξεκινανε κανονικα κουμπωνουν φυσιολογικα αλλα κανουν σπορ χρηση ηπια οχι τρελη αρα η βαλβολινη τους καλυπτει η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης: απο την στιγμη που δεν κανεις τιποτα τρελα κατεβασματα σε βουνισιες στροφες κι επειδη μεγαλη ζημια γινεται στο απροσεκτο πρωϊνο ζεσταμα-κινηση πολης καλο θα ηταν να μην "ξεφυγεις" πολυ (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Ερώτηση.. Αποφάσισα μετά απο 40Κ χλμ με τις Castrol να αλλάξω τις βαλβολίνες με AMSOIL μπας και δω άσπρη μέρα και αρχίζουν να κουμπώνουν οι ταχύτητες γιατί τρώει τρελό σκάλωμα ο λεβιές. Να ρίξω και motorkote (το αυθεντικό) μέσα (μου έχει περισσέψει λίγο); Και αν ναι, σε τι αναλογία; Ο κατασκευαστής γράφει από 30ml έως 120ml/λίτρο βαλβολίνης. Τσάκη τι λες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 - φιλε μου εχω πεταξει το δικο μου μπουκαλακι και δεν θυμαμαι την αναλογια για το κιβωτιο ,βαλε κακο δεν κανει απλα προσεχε να μην τιγκαρεις τα πραγματα ,μειωσε μερικα ml την βαλβολινη και προσθεσε τα ml του motorkote (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgatc Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Καλησπέρα σε όλους. Έχουμε και ένα VW Polo 6n2 1000cc του 2000 με 64000χιλ και πρίν 10 μέρες άλλαξα βαλβολίνες και είμαι καταενθουσιασμενος με τις Redline MT-90. (έβαλα και 300γρ motorkote) Έχω κάνει περίπου 500 χιλιόμετρα και το σαζμάν είναι απίστευτο, τις προτεινω με κλειστα ματια. Είχα βρεί και κάποια χαρακτηριστικά για 4 βαλβολίνες GL-4 FUCHS TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W Motul Gear 300 75-90 GL-4/-5 : http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oil/Gear_300_75W-90_TDS_%28GB%29.pdf Amsoil MTG 75W-90 : http://www.amsoil.com/StoreFront/mtg.aspx Redline MT-90 75W-90 : http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=46&pcid=7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blo4vw Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 παιδια μπορει να μου πει κανεις τι βαλβολινη μπορω να βάλω σε polo tdi 90hp 6r cusb χειροκινητο η αντιπροσωπεια μου ζητάει 53€ το λιτρο και δεν δινει προδιαγραφες (μου ειπαν να μην παρω απεξω) αλλα δεν ειναι πολυ ακριβές 100€ για 2 λιτρα βαλβολινη επισης ουτε στο βιβλιαρακι γράφει ποιες είναι οι προδιαγραφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 ποσο????????????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 53 τα 2 λιτρα φίλε μου.Μάλλον κάνεις λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...