Jump to content
Sotos.G

Eleos !

Recommended Posts

hello,

diabazo diafora problimata edo mesa gi osous exoun golf tsi me 140 din ,

sasman trizoyn , tablo trizoyn , potres trizoyn, periergoys thorivous kai alla....

Ego exo ena golf tsi 140 din sportline edo kai ena xrono kai den exo kanena problima na min to matiaso.....

Ara pisteuo se osous bgzoun problimata einai thema kakometaxirisis....

An spas 1-2-3 sta kokina sigoyra tha soy ta doseis sto xeri to sasman

an kopanas ti porta sigoyra kapote tha soy spasei o grylos patathiroy.... kai alla polla

* Giauto as ginoyme ligo pio proseltiki ...

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Τα Greeklish απαγορεύονται βάσει κανονισμού. Σε παρακαλώ αλλαξέ το σε λληνικά γιατί δεν διαβάζονται και το μήνυμά σου θα διαγραφεί

Link to comment
Share on other sites

και εγω συμφωνω μαζι σου φιλε μου. εχω και εγω ενα golf tsi 140 εδω και ενα χρονο και δεν εχω κανενα προβλημα απο αυτα που διαβαζω μεχρι στιγμης. το αμαξι το παω νορμαλ και εκει που χρειαζεται του τα δινω και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος. εαν αρχιζουμε και το τσιτονουμε ολη την ωρα αλλα οχι μονο το tsi αλλα και οποιοδηποτε αμαξι καποια στιγμη θα το παρουμε στο χερι.και κατι αλλο που διαβαζω.... ακουω που λενε για προγραμμα για αυξηση ιπποδυναμης. μα καλα γιατι πηρατε το tsi 140 αφου θελετε παραπανω αλογα????? παρε ενα GT η' ενα GTI γιατι να μπλεξεις και να μην εχεις το κεφαλη σου ησυχο?? και μετα θα λεμε "ειδες το tsi 140 τα κακαρωσε". αυτη ειναι η αποψη μου με οτι διαβαζω τοσο καιρο με τα προβληματα του tsi 140.

Link to comment
Share on other sites

και εγω συμφωνω μαζι σου φιλε μου. εχω και εγω ενα golf tsi 140 εδω και ενα χρονο και δεν εχω κανενα προβλημα απο αυτα που διαβαζω μεχρι στιγμης. το αμαξι το παω νορμαλ και εκει που χρειαζεται του τα δινω και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος. εαν αρχιζουμε και το τσιτονουμε ολη την ωρα αλλα οχι μονο το tsi αλλα και οποιοδηποτε αμαξι καποια στιγμη θα το παρουμε στο χερι.και κατι αλλο που διαβαζω.... ακουω που λενε για προγραμμα για αυξηση ιπποδυναμης. μα καλα γιατι πηρατε το tsi 140 αφου θελετε παραπανω αλογα????? παρε ενα GT η' ενα GTI γιατι να μπλεξεις και να μην εχεις το κεφαλη σου ησυχο?? και μετα θα λεμε "ειδες το tsi 140 τα κακαρωσε". αυτη ειναι η αποψη μου με οτι διαβαζω τοσο καιρο με τα προβληματα του tsi 140.

ο γενικος κανονας υπαγορευει να χρησιμοποιουμε με συνεση το αυτοκινητο ,να μην το σκιζουμε για να μην βγαλει προβληματα.συμφωνω αλλα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις.και εγω το προσεχω παρα πολυ αλλα ολο προβληματα βγαζει.και καθολου να μην το κινω παλι κατι θα βγαλει....

τριγμους εχω απο το πρωτο τριμηνο που το πηρα και χωρις να πεφτω σε λακουβες ή να ανεβαινω πεζοδρομια,το μοτερ των υαλοκαθαριστηρων το εχω αλλαξει δυο φορες,τι να κανω δηλαδη;οταν βρεχει καρεκλες να το βαζω στην πρωτη σκαλα και οχι στην τριτη;το μοτερ μου δεν παει μια και καιει λαδια μετα τα πρωτα 50000χλμ,γιατι;ουτε το σκιζω ουτε τιποτα,αλλαξα σετ συμπλεκτη στα 70000 ενω αλλα εχουν τα διπλα και δεν εχουν αλλαξει σετ ακομα...γιατι;αν συνεχισω να γραφω θα απογοητευσω πολλα μελη...

βλεπουμε λοιπον οτι τελικα οσο το προσεχεις τοσο κατι θα βγαλει,λες και παει κοντρα ρε παιδι μου...ή ειναι τελικα να μην σου τυχει,μην πεσεις σε κανα κομματι με κουσουρια.ευχομαι παντως σε ολους να μην εχουν προβληματα ειτε το προσεχουν πολυ ειτε λιγοτερο γιατι οπως λεει και ρητο..''ενος κακου μυρια επονται''.

οσον αφορα την αυξηση των ιππων κοινως την ''βελτιωση'' μπορει καποιος να ηθελε το gti με τα 200 αλογα αλλα εχει και ενα 32-33 χιλιαρικα ενω το tsi 140 καμμια δεκαρια χιλιαρικα παρακατω.θεωρω λοιπον αρκετα μεγαλη την διαφορα των χρηματων για να ανεβει σε ιππους αν την στιγμη εκεινη δεν υπαρχει αυτο το ποσο.οποτε τι κανεις;το βελτιωνεις αργοτερα και σιγα σιγα μολις μαζεψεις δυο φραγκα...

για να μην αναφερω για το ''μικροβιο'' της βελτιωσης.... ;)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου αλλα εαν το προσεχεις λιγο δεν θα σου βγαλει τα τεραστια προβληματα. και στο κατω κατω αμαξι ειναι.... κατι θα σου βγαλει. οσο αναφορα το θεμα βελτιωσης δεν συμφωνω. η αποψη μου ειναι θελεις αμαξι με πολλα αλογα παρτο εργοστασιακο . μην μπαινεις στο τριπακι να το πειραξεις. θα το μετανιωσεις μετα. αυτο νομιζω και ποσο σε ενα αμαξι οπως το tsi που ειναι μεχρι τα μπουνια απο βελτιωση. αντε να παρεις αλλα 30 αλογα παραπανω. και λεω αξιζει για 30 αλογα να χασεις εγγυηση???και αντε η εγγυηση αστην, το θεμα ειναι να μην βγαλει προβλημα μετα. εγω προσωπικα δεν παιρνω αυτο το ρισκο. εαν ηθελα 200 αλογα επερνα εαν μπορουσα ενα gti.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου αλλα εαν το προσεχεις λιγο δεν θα σου βγαλει τα τεραστια προβληματα. και στο κατω κατω αμαξι ειναι.... κατι θα σου βγαλει. οσο αναφορα το θεμα βελτιωσης δεν συμφωνω. η αποψη μου ειναι θελεις αμαξι με πολλα αλογα παρτο εργοστασιακο . μην μπαινεις στο τριπακι να το πειραξεις. θα το μετανιωσεις μετα. αυτο νομιζω και ποσο σε ενα αμαξι οπως το tsi που ειναι μεχρι τα μπουνια απο βελτιωση. αντε να παρεις αλλα 30 αλογα παραπανω. και λεω αξιζει για 30 αλογα να χασεις εγγυηση???και αντε η εγγυηση αστην, το θεμα ειναι να μην βγαλει προβλημα μετα. εγω προσωπικα δεν παιρνω αυτο το ρισκο. εαν ηθελα 200 αλογα επερνα εαν μπορουσα ενα gti.

απλα παρεθεσα ενα πιθανο λογο γιατι καποιος μπορει να παιρνει ενα tsi και οχι ενα gt ή gti.και εγω οπως εχω γραψει σε παλιοτερο ποστ ειμαι υπερ του μαμα και οχι της βετιωσης για τους λογους που πολυ σωστα αναφερεις.. ;)

Link to comment
Share on other sites

ο γενικος κανονας υπαγορευει να χρησιμοποιουμε με συνεση το αυτοκινητο ,να μην το σκιζουμε για να μην βγαλει προβληματα.συμφωνω αλλα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις.και εγω το προσεχω παρα πολυ αλλα ολο προβληματα βγαζει.και καθολου να μην το κινω παλι κατι θα βγαλει....

τριγμους εχω απο το πρωτο τριμηνο που το πηρα και χωρις να πεφτω σε λακουβες ή να ανεβαινω πεζοδρομια,το μοτερ των υαλοκαθαριστηρων το εχω αλλαξει δυο φορες,τι να κανω δηλαδη;οταν βρεχει καρεκλες να το βαζω στην πρωτη σκαλα και οχι στην τριτη;το μοτερ μου δεν παει μια και καιει λαδια μετα τα πρωτα 50000χλμ,γιατι;ουτε το σκιζω ουτε τιποτα,αλλαξα σετ συμπλεκτη στα 70000 ενω αλλα εχουν τα διπλα και δεν εχουν αλλαξει σετ ακομα...γιατι;αν συνεχισω να γραφω θα απογοητευσω πολλα μελη...

βλεπουμε λοιπον οτι τελικα οσο το προσεχεις τοσο κατι θα βγαλει,λες και παει κοντρα ρε παιδι μου...ή ειναι τελικα να μην σου τυχει,μην πεσεις σε κανα κομματι με κουσουρια.ευχομαι παντως σε ολους να μην εχουν προβληματα ειτε το προσεχουν πολυ ειτε λιγοτερο γιατι οπως λεει και ρητο..''ενος κακου μυρια επονται''.

οσον αφορα την αυξηση των ιππων κοινως την ''βελτιωση'' μπορει καποιος να ηθελε το gti με τα 200 αλογα αλλα εχει και ενα 32-33 χιλιαρικα ενω το tsi 140 καμμια δεκαρια χιλιαρικα παρακατω.θεωρω λοιπον αρκετα μεγαλη την διαφορα των χρηματων για να ανεβει σε ιππους αν την στιγμη εκεινη δεν υπαρχει αυτο το ποσο.οποτε τι κανεις;το βελτιωνεις αργοτερα και σιγα σιγα μολις μαζεψεις δυο φραγκα...

για να μην αναφερω για το ''μικροβιο'' της βελτιωσης.... ;)

φιλε μαλλον εισουν ατυχος το ιδιο αμαξι εχουμε. το εχω 8 χρονια ειναι απο τη πρωτη φουρνια που ηρθε στην ελλαδα εχω 140000χιλ. ειμαι ευχαριστημενοσ απολυτα με το πολακι οι βλαβες του ελαχιστες ενασ μηχανισμος παραθυρου, ενα ρουλεμαν σφυχτηρα και τελος στο καπακι το βαλβιδων εσκασε η κολα δεν εχει φλατζα εκει κοστοσ 120ευρω .και πραγματικα λυπαμαι γιατι την αλλη εβδομαδα το δινω γιατι παραλαμβανω ενα GOLF TSI μακαρι να μπορουσα οικονομικα να το κραταγα ευτυχος το παιρνει φιλος οποτε θα το βλεπω. και γενικοτερα η γκολφο θα ειναι το 3 vag που θα αποκτισω.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μαλλον εισουν ατυχος το ιδιο αμαξι εχουμε. το εχω 8 χρονια ειναι απο τη πρωτη φουρνια που ηρθε στην ελλαδα εχω 140000χιλ. ειμαι ευχαριστημενοσ απολυτα με το πολακι οι βλαβες του ελαχιστες ενασ μηχανισμος παραθυρου, ενα ρουλεμαν σφυχτηρα και τελος στο καπακι το βαλβιδων εσκασε η κολα δεν εχει φλατζα εκει κοστοσ 120ευρω .και πραγματικα λυπαμαι γιατι την αλλη εβδομαδα το δινω γιατι παραλαμβανω ενα GOLF TSI μακαρι να μπορουσα οικονομικα να το κραταγα ευτυχος το παιρνει φιλος οποτε θα το βλεπω. και γενικοτερα η γκολφο θα ειναι το 3 vag που θα αποκτισω.

πηρε και ο QTSE το ΤSI!

καλως ηλθες στο club tsi!

να μας πεις τα προβληματα που θα σου βγαλει!

ειδικα στη συντηρηση θα ξοδεψεις τα αντερα σου.. ;)

ξεχνα τα πολλα χιλιομετρα. δουλεια σπιτι σπιτ δουλεια

Link to comment
Share on other sites

φιλε ΤΟΜΜΑΣΟ δεν πιστευω η συντηρηση να μου στοιχιζει πρισσοτερο απο οτι στο πολακι μου παντως προτειμω να πλυρωνω κατι παραπανω και να ξερω οτι θα στριψω παρανα κανω το σταυρο μου

Link to comment
Share on other sites

Επειδή υπάρχει topic "Προβλήματα" αλλά δεν υπάρχει "όχι προβλήματα" όσοι είναι ευχαριστημένοι από τα αυτοκίνητά τους, δεν έχουν που να γράψουν. Καλή είναι αυτή η ευκαιρία λοιπόν να γραφτούν και μερικά καλά λόγια εδώ.

Αν μπεί κανείς σε άλλα forum, ή και σε όλα, θα δει προβλήματα, προβλήματα και πάλι προβλήματα. Για παράδειγμα, εγώ αντί του Polo που τελικά αγόρασα, ήθελα τρελά το Audi A3. Διαβάζοντας στο αντίστοιχο forum, έκανα το σταυρό μου που δεν το πήρα, γιατί από εκεί φαινότανε ότι θα πέταγα τα (πολλά) λεφτά μου. Με τα μισά λεφτά έκανα τη δουλειά μου και ως τα 46.000 χλμ κανένα πρόβλημα. Δεν είναι έτσι όμως. Είμαι σίγουρος πως αν τελικά έπερνα το Α3, εκτός απροόπτου, πάλι ευχαριστημένος θα ήμουνα, και παραπάνω φυσικά...

Όσο για τις βελτιώσεις είμαι κατά του πειράγματος μηχανής και γενικά κατά των μεγάλων παρεμβάσεων. Είμαι μηχανολόγος και ξέρω πέντε πράγματα για το πως αλληλεπιδρούν πολλά πράγματα μεταξύ τους ώστε να βγεί το τελικό αποτέλεσμα. Αφήνω λοιπόν αυτούς που ξέρουν καλύτερα από όλους (μαμά) να κάνουν αυτή τη δουλειά για μένα. Αν θέλω άλογα, θα κάνω οικονομία και θα ανέβω μοντέλο (ή μάρκα). ¶λλωστε πιστέυω ότι το αυτοκίνητο ει δυνατόν να αλλάζει νωρίς και να μη κάθεσαι να το βλέπεις να σαπίζει, και να φορτώνεσαι όλες τις βλάβες που βγάζει ή ηλικία (όπως και με τους ανθρώπους). Κάτι ξέρουν και οι Γερμανοί σ'αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ΤΟΜΜΑΣΟ δεν πιστευω η συντηρηση να μου στοιχιζει πρισσοτερο απο οτι στο πολακι μου παντως προτειμω να πλυρωνω κατι παραπανω και να ξερω οτι θα στριψω παρανα κανω το σταυρο μου

Βασικα λιγο περισσοτερο θα σου στοιχιζει αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

να μας πεις τα προβληματα που θα σου βγαλει!

ειδικα στη συντηρηση θα ξοδεψεις τα αντερα σου.. :)

ξεχνα τα πολλα χιλιομετρα. δουλεια σπιτι σπιτ δουλεια

Αμαν ρε ΤΟΜΜΑΣΟ καθε φορα που βλεπω post σου ξερω οτι θα κραζεις το γκολφ για τα απειρα προβληματα του....

Πουλα το ρε φιλε να ηρεμησεις και εσυ και εμεις που περιμενουμε ποτε θα σκασει ο κινητηρας συμφωνα με αυτα που λες....

Φαντασου δηλαδη να σου ειχε βγαλει και κανενα προβλημα... new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Αμαν ρε ΤΟΜΜΑΣΟ καθε φορα που βλεπω post σου ξερω οτι θα κραζεις το γκολφ για τα απειρα προβληματα του....

Πουλα το ρε φιλε να ηρεμησεις και εσυ και εμεις που περιμενουμε ποτε θα σκασει ο κινητηρας συμφωνα με αυτα που λες....

Φαντασου δηλαδη να σου ειχε βγαλει και κανενα προβλημα... new_killpc.gif

:cry::(:lol:

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τις βελτιώσεις είμαι κατά του πειράγματος μηχανής και γενικά κατά των μεγάλων παρεμβάσεων. Είμαι μηχανολόγος και ξέρω πέντε πράγματα για το πως αλληλεπιδρούν πολλά πράγματα μεταξύ τους ώστε να βγεί το τελικό αποτέλεσμα. Αφήνω λοιπόν αυτούς που ξέρουν καλύτερα από όλους (μαμά) να κάνουν αυτή τη δουλειά για μένα. Αν θέλω άλογα, θα κάνω οικονομία και θα ανέβω μοντέλο (ή μάρκα). ¶λλωστε πιστέυω ότι το αυτοκίνητο ει δυνατόν να αλλάζει νωρίς και να μη κάθεσαι να το βλέπεις να σαπίζει, και να φορτώνεσαι όλες τις βλάβες που βγάζει ή ηλικία (όπως και με τους ανθρώπους). Κάτι ξέρουν και οι Γερμανοί σ'αυτό το θέμα.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου και ισχυει για οτι αυτοκινητο και αν εχει κανεις!

Πολυ καλος φιλος-μηχανολογος επισης-αυτο μου προτεινε.Εσεις,λογω ειδικοτητος κατι παραπανω ξερετε και το βλεπω αλλωστε πολυ λογικο!

Ουτε βιδα δε θα αλλαξω στο χωρο του κινητηρα!

Προτιμω σε 3-4 χρονακια να αγορασω κατι αλλο...

Μικροπροβληματα παντως,ολα τα αυτοκινητα βγαζουν,αλλα το ωραιο ειναι οτι κλεινω 6 μηνες με το Gtsport μου,ειμαι πολυ ευχαριστημενος και πολλες φορες με πιανω να χαμογελω ακομη,ακρως εντυπωσιασμενος απο τη συμπεριφορα και τις επιδοσεις του...

worthy.gifTSI motor ;)Multi link rear suspension :lol:

Edited by IoanGTs
Link to comment
Share on other sites

σιγουρα εχει δικιο ο chatilas ετσι ακριβως ειναι τα πραγραματα αν εχεις στην ακρη λεφτα το αλλαζεις μολις ξεκινησουν τα προβληματα.αν παλι δεν εχεις και εχεις δεθει συναισθηματικα τοτε ειναι αναμενομενο το αμαξι μετα την 5ετια να ξεκινησουν τα προβληματακια.εγω μεχρι τοτε δεν ξερω τι θα κανω.....προς το παρον το αμαξι το χαιρομαι οσο μπορω και μπορω να πω οτι με εχει αφησει αφονο,αφενος με τις επιδοσεις του και αφετερου με το αναρτηση του.εχω το GT SPORT TSI140 με DSG.το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν προκειται να το πειραξω μηχανικα.αν θελω αργοτερα περισσοτερα αλογα το δινω και παιρνω κατι που να με καλυπτει εκεινη την στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Αμαν ρε ΤΟΜΜΑΣΟ καθε φορα που βλεπω post σου ξερω οτι θα κραζεις το γκολφ για τα απειρα προβληματα του....

Πουλα το ρε φιλε να ηρεμησεις και εσυ και εμεις που περιμενουμε ποτε θα σκασει ο κινητηρας συμφωνα με αυτα που λες....

Φαντασου δηλαδη να σου ειχε βγαλει και κανενα προβλημα... new_killpc.gif

Πουλα το εσυ ρε φιλε. Εγω δεν εχω προβληματα ακομα με το golf μου. ;)

Σορρυ που θα σε κακοκαρδισω αλλα δεν με ενδιαφερει πως νοιωθεις στην καρδουλα σου καθε φορα που διαβαζεις τα post. :lol:

Eγω σκοπευω να αναφερω τα προβληματα που βγαζει το golf του κολλητου μου (τον τρελανε στους τριγμους)

οπως επισης θα λεω οτι η συντηρηση και τα ανταλλακτικα κυριως αυτου του αυτοκινητου δεν συμβαδιζουν με

την πραγματικη του αξια..(ακομα θυμαμαι το καθρεφτακι των 45 ευρω!, φαντασου να αλλαξω τιποτα σημαντικο)

Και αυτο δεν εχει καμμια σχεση με τα ποσα βγαζει ο καθενας.

Εχει σχεση με το ποσο θελεις να σου πιανουν τον πωπο και να νοιωθεις και κυριος ;)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Πουλα το εσυ ρε φιλε. Εγω δεν εχω προβληματα ακομα με το golf μου. ;)

Σορρυ που θα σε κακοκαρδισω αλλα δεν με ενδιαφερει πως νοιωθεις στην καρδουλα σου καθε φορα που διαβαζεις τα post. :lol:

Eγω σκοπευω να αναφερω τα προβληματα που βγαζει το golf του κολλητου μου (τον τρελανε στους τριγμους)

οπως επισης θα λεω οτι η συντηρηση και τα ανταλλακτικα κυριως αυτου του αυτοκινητου δεν συμβαδιζουν με

την πραγματικη του αξια..(ακομα θυμαμαι το καθρεφτακι των 45 ευρω!, φαντασου να αλλαξω τιποτα σημαντικο)

Και αυτο δεν εχει καμμια σχεση με τα ποσα βγαζει ο καθενας.

Εχει σχεση με το ποσο θελεις να σου πιανουν τον πωπο και να νοιωθεις και κυριος ;)

ενα λεπτο ρε συ TOMMASO πρωτα απο ολα το δικο σου βγαζει προβληματα η του φιλου σου? το δικο σου τι προβληματα σου εχει βγαλει? σε ρωταω γιατι αλλιως προσεχεις εσυ το αυτοκινητο αλλιως εγω αλλιως ο φιλος σου και γενικοτερα αλλιως ο καθενας μας εδω. οσο για τα σερβις του αλλα λεφτα πληρωνεις στην αντιπροσωπεια στην αθηνα αλλα στην επαρχια π.χ. το σερβις το γενικο στην αθηνα [αντιπροσωπεια] μου πειραν 300 ευρο και το ιδιο σερβις στον πυργο 180 ευρο [αντιπροσωπεια] και κατι αλλο συμφωνα με περιοδικο αυτοκινητων [παλαιοτερα] η VW βρισκεται στην μεση περιπου στις τιμες ανταλακτικων

Link to comment
Share on other sites

αντε και το προσεχει ο φιλος σου και του εβγαλε προβλημα με τριγμους, δεν πιστευω να ειναι τοσο πια σοβαρο προβλημα ωστε να λες...'' ξεχνα τα πολλα χιλιομετρα. δουλεια σπιτι σπιτ δουλεια''.....

εγω σε 2 χρονια και 2 μηνες εχω κανει 77.500 χιλιομετρα και πιστεψε με , τα περισσοτερα με το γκαζι να ακουμπαει μοκετα..

Link to comment
Share on other sites

αντε και το προσεχει ο φιλος σου και του εβγαλε προβλημα με τριγμους, δεν πιστευω να ειναι τοσο πια σοβαρο προβλημα ωστε να λες...'' ξεχνα τα πολλα χιλιομετρα. δουλεια σπιτι σπιτ δουλεια''.....

εγω σε 2 χρονια και 2 μηνες εχω κανει 77.500 χιλιομετρα και πιστεψε με , τα περισσοτερα με το γκαζι να ακουμπαει μοκετα..

ναι μονο που αν θυμαμαι καλα ο φιλος του εχει αλλαξει ζαντες και αμορτισερ οπως κι εγω πραγμα που σημαινει πως εκ των πραγματων καποια στιγμη αργα η γρηγορα θα αποκτουσε τριγμους οπως κι εγω

Link to comment
Share on other sites

ενα λεπτο ρε συ TOMMASO πρωτα απο ολα το δικο σου βγαζει προβληματα η του φιλου σου? το δικο σου τι προβληματα σου εχει βγαλει? σε ρωταω γιατι αλλιως προσεχεις εσυ το αυτοκινητο αλλιως εγω αλλιως ο φιλος σου και γενικοτερα αλλιως ο καθενας μας εδω. οσο για τα σερβις του αλλα λεφτα πληρωνεις στην αντιπροσωπεια στην αθηνα αλλα στην επαρχια π.χ. το σερβις το γενικο στην αθηνα [αντιπροσωπεια] μου πειραν 300 ευρο και το ιδιο σερβις στον πυργο 180 ευρο [αντιπροσωπεια] και κατι αλλο συμφωνα με περιοδικο αυτοκινητων [παλαιοτερα] η VW βρισκεται στην μεση περιπου στις τιμες ανταλακτικων

+1

Link to comment
Share on other sites

hello,

diabazo diafora problimata edo mesa gi osous exoun golf tsi me 140 din ,

sasman trizoyn , tablo trizoyn , potres trizoyn, periergoys thorivous kai alla....

Ego exo ena golf tsi 140 din sportline edo kai ena xrono kai den exo kanena problima na min to matiaso.....

Ara pisteuo se osous bgzoun problimata einai thema kakometaxirisis....

An spas 1-2-3 sta kokina sigoyra tha soy ta doseis sto xeri to sasman

an kopanas ti porta sigoyra kapote tha soy spasei o grylos patathiroy.... kai alla polla

* Giauto as ginoyme ligo pio proseltiki ...

Λοιπόν, καλό είναι να παινεύουμε το σπίτι μας, αλλά τουλάχιστον μεταξύ μας δεν χρειάζεται να κοροιδευόμαστε.

Έχω το αυτοκίνητο περίπου ένα χρόνο και σας παραθέτω τι έχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα.

1) ενοχλητικούς θορύβους στον μηχανισμό της ζώνης οδηγού - συνοδηγού

2) τριγμους στον κεντρικό αεραγωγό σχεδόν σε κάθε λακούβα

3) μεγάλοι θόρυβοι από το ταμπλό μετά από μια αλλαγή στην θερμοκρασία του περιβάλλοντος

4) την τρίτη εβδομάδα έμεινα από μπαταρία στα καλά καθούμενα , ήταν προβληματική

5) μου έμεινε στο χέρι το χερούλι από το χειρόφρενο

6) θόρυβος στο πίσω μέρος (ακόμα ψάχνω τι είναι)

7) Η πόρτα του οδηγού κλείνοντας ακουμπάει σχεδόν στο ταμπλό , ενώ του συνοδηγού όχι...αν θέλετε βάζω και φωτό..

.........

τι από όλα αυτά είναι θέμα κακομεταχείρησης? να σου πω και πληροφοριακά

πως οι φίλοι μου με παίρνουν στο ψηλό , καθώς μπαίνοντας στο αμάξι δεν τους αφήνω να κουνηθούνε...

....δεν έχω σκοπο λοιπόν να θάψω καμία vw ούτε να το παίξω έξυπνος μα ...τα περισσότερα από αυτά τα τα εντόπησα την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος, και από τα λεγόμενα της αντιπροσωπίας και από άλλους φίλους και παιδιά στο forum.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν το νόημα του post σου, καθώς οι περισσότεροι Postaroume για να βοηθηθούμε στο να αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα.

Κανείς δεν αμφισβήτησε το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο παρόλα αυτά. Αλλά για τα λεφτά του θα το ήθελα πιο προσεγμένο.

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

Guest ΣΜΗΝΑΡΧ / NOS-->
Λοιπόν, καλό είναι να παινεύουμε το σπίτι μας, αλλά τουλάχιστον μεταξύ μας δεν χρειάζεται να κοροιδευόμαστε.

Έχω το αυτοκίνητο περίπου ένα χρόνο και σας παραθέτω τι έχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα.

1) ενοχλητικούς θορύβους στον μηχανισμό της ζώνης οδηγού - συνοδηγού

2) τριγμους στον κεντρικό αεραγωγό σχεδόν σε κάθε λακούβα

3) μεγάλοι θόρυβοι από το ταμπλό μετά από μια αλλαγή στην θερμοκρασία του περιβάλλοντος

4) την τρίτη εβδομάδα έμεινα από μπαταρία στα καλά καθούμενα , ήταν προβληματική

5) μου έμεινε στο χέρι το χερούλι από το χειρόφρενο

6) θόρυβος στο πίσω μέρος (ακόμα ψάχνω τι είναι)

7) Η πόρτα του οδηγού κλείνοντας ακουμπάει σχεδόν στο ταμπλό , ενώ του συνοδηγού όχι...αν θέλετε βάζω και φωτό..

.........

τι από όλα αυτά είναι θέμα κακομεταχείρησης? να σου πω και πληροφοριακά

πως οι φίλοι μου με παίρνουν στο ψηλό , καθώς μπαίνοντας στο αμάξι δεν τους αφήνω να κουνηθούνε...

....δεν έχω σκοπο λοιπόν να θάψω καμία vw ούτε να το παίξω έξυπνος μα ...τα περισσότερα από αυτά τα τα εντόπησα την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος, και από τα λεγόμενα της αντιπροσωπίας και από άλλους φίλους και παιδιά στο forum.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν το νόημα του post σου, καθώς οι περισσότεροι Postaroume για να βοηθηθούμε στο να αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα.

Κανείς δεν αμφισβήτησε το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο παρόλα αυτά. Αλλά για τα λεφτά του θα το ήθελα πιο προσεγμένο.

Φιλικά πάντα

+1

Και θα ήθελα επίσης να πω σχετικά με κάτι που αναφέρθηκε για το κόστος των ανταλλακτικών καθότι ο πατέρας μου έχει γενικό συνεργείο και γνωρίζω παρά πολύ καλά από τιμές ανταλλακτικών να πω κάτι σχετικό με τις τιμές ένα πράγμα ρωτήστε πόσο έχει ο καθρέφτης του Rover 416 615€ αυτός με το νικελακι ναι ναι έπαθε εγκεφαλικό ο πελάτης του πατέρα μου και χωρίς το κρύσταλλο παρακαλώ όπου έχει 150€ επιπλέον η ρωτήστε πόσο έχει ο Σαρρακακης ένα φανάρι από ένα Ηοnda η VW αυτήν την στιγμή θεωρείται από τις ποιο φτηνές σε ανταλλακτικά και αυτά είναι λόγια εμπειρίας και πραγματικότητας όχι λόγια από τα παιδάκια που δουλεύουν στα περιοδικά και το μόνο που ξέρουν είναι να γράφουνε βλακείες από εκεί που λαδώνονται καλύτερα και άμα τους πεις να αλλάξουν λάστιχο δεν ξέρουν τι σημαίνει γρύλος να βλέπετε την πραγματικότητα και όχι τα παραμυθία των περιοδικών και το τη λέγετε από άσχετους με το χώρο του αυτοκίνητου

αυτά ...

Φιλικά Μάνος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.