Jump to content
ReApEr

εισαγωγη ελευθερας, σκουπα η βαρελακι

Recommended Posts

εχω διαβασει θεματα για βαρελακι και σκουπα αλλα για εισαγωγη ελευθερας δεν εχω δει τιποτα εχει βαλει κανενας και τι δουλεια κανει?

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα φίλε έχω το ίδιο polo και έχω βάλει ένα panel φίλτρο της k&n,που κοστίζει 40¤.Αυτό δουλεύει σωστά και δίνει κάτι(πιστεύω,να μπορεί να κάνει ο εγκέφαλος του polo μικροδιορθώσεις στο μίγμα) Τώρα αν θες κάτι ποιο όμορφο οπτικά με καλύτερη απόδοση και ήχο βάλε βαρελάκι bmc,είναι όμως και ποιο ακριβό,250-300¤.It's your choice!

Link to comment
Share on other sites

το φιλτρο ελευθερας μπαινει στο παπα......

κανει την ιδια δουλεια με οτι κανουν αυτα που εγραψες.τωρα να ειναι καλυτερο?δεν νομιζω,πιο φθηνο ειναι παντως

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΠΟΥΚΟΥ ΣΚΕΨΟΥΤΟ ΛΟΓΙΚΑ...Η ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΡΕΛΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΦΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΛ ΦΙΛΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ?? ΟΧΙ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ?ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ Κ&Ν ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΦΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΠΑΠΑ ΜΕ Κ&Ν.

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι ειδικος και να εχω πολλες γνωσεις νομιζω το βαρελακι εχει μεγαλυτερου διαμετρου σωληνα,οποτε περισσοτερος αερας....καλα για την σκουπα δεν το συζηταω,εκει κ αν εχεις αερα..

το θεμα ειναι να μην εχεις υπερβολικο αερα.....

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη σκούπα που είχα ρωτήσει για το polaki και ήταν απο ανθρακωνήματα έκανε 190 ευρά...

στο Βαρελά στο Κερατσίνι...

την τοποθέτηση τη κάνει και εκείνη την ώρα και νομίζω χωρίς κάποια επιβάρυνση...

είχε και πιο φθηνές όμως...

Αν το προχωρήσεις πάντως πες μας για διαφορές με τώρα γιατί το σκέφτομαι και εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η ecu του αυτοκινήτου δεν μπορεί να διορθώσει το μίγμα με τα καινούρια δεδομένα(περισσότερος αέρας) τι βαρελάκια τι φιλτράκια,ότι και να βάλεις αέρας κοπανιστός!!

Απλά με ένα panel φίλτρο ΛΟΓΙΚΑ θα μπορεί να φτιάξει η ecu ένα καλύτερο αβανς,και να κερδίσεις κάτι ψιλά...

Πολύ ψιλά...........

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η ecu του αυτοκινήτου δεν μπορεί να διορθώσει το μίγμα με τα καινούρια δεδομένα(περισσότερος αέρας) τι βαρελάκια τι φιλτράκια,ότι και να βάλεις αέρας κοπανιστός!!

Απλά με ένα panel φίλτρο ΛΟΓΙΚΑ θα μπορεί να φτιάξει η ecu ένα καλύτερο αβανς,και να κερδίσεις κάτι ψιλά...

Πολύ ψιλά...........

Ο λάμδα και η ecu διορθώνουν...αρκεί να μην το πνίξεις στον αέρα

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι..πνίξτε το στον αέρα και θα πάρετε.......(λόγω κανόνων του forum απαγορεύεται)

τι εννοεις με αυτο????????????

Εφόσον η ecu του αυτοκινήτου δεν μπορεί να διορθώσει το μίγμα με τα καινούρια δεδομένα(περισσότερος αέρας) τι βαρελάκια τι φιλτράκια,ότι και να βάλεις αέρας κοπανιστός!!

Απλά με ένα panel φίλτρο ΛΟΓΙΚΑ θα μπορεί να φτιάξει η ecu ένα καλύτερο αβανς,και να κερδίσεις κάτι ψιλά...

Πολύ ψιλά...........

ΛΟΓΙΚΑ..........................................................................

.................................................................................

..................!

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΠΟΥΚΟΥ ΣΚΕΨΟΥΤΟ ΛΟΓΙΚΑ...Η ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΡΕΛΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΦΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΛ ΦΙΛΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ?? ΟΧΙ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ?ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ Κ&Ν ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΦΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΠΑΠΑ ΜΕ Κ&Ν.

διαφορετικη λειτουργια το ενα με το αλλο.το βαρελακι δημιουργει φαινομενο venturi,τα φιλτρα πανελ οχι.μη συγκρινεις το bmc cda με φιλτρα πανελ.δεν υπαρχει μετρο συγκρισης.

εχεις δει την διαμετρο του σωληνα αερα του παπα και τη διαμετρο του σωληνα απο βαρελακι?

ναι ναι..πνίξτε το στον αέρα και θα πάρετε.......

καλυτερη καυση ισως????

Link to comment
Share on other sites

βασικα εγω ειχα βαλει βαρελακι και οταν πηγα για καρτα καυσαεριων μου ειπαν πως ο αιθητηρας δεν εδειχνε τιποτα γιατι τραβαγε πολυ αερα! Παιζει κατι τετοιο? Μετα εβαλα ενα φιλτρο Κ&Ν στο παπα,αλλα επειδη ξενερωσα απο την ησυχια που ειχε το πολο ξαναεβαλα το βαρελακι

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο φιλε μου.

Να μην μπορεις δλδ να βγαλεις καρτα καυσαεριων επειδη εχεις βαρελακι.

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ εβγαλα, αλλα μου ειπε πως και καλα στις χαμηλες στροφες δεν εδειχνε καλα ο αισθητητας.τουλαχιστον κατι τετοιο καταλαβα.Μπορει να λεω και μαλακιες

Link to comment
Share on other sites

Ο λάμδα και η ecu διορθώνουν...αρκεί να μην το πνίξεις στον αέρα

υπάρχει το πόντεσίομετρό που"διαβάζει"την ποσότητα του αέρα που έχει περάσει από την εισαγωγή και σε συνεργασία με τις πληροφορίες του αισθητήρα λ ο εγκέφαλος μεταβάλει τον ψεκασμο για να έχουμε την μεγίστη απόδοση έχοντας τα καυσαέρια σε στα νόμιμα επίπεδα..

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει το πόντεσίομετρό που"διαβάζει"την ποσότητα του αέρα που έχει περάσει από την εισαγωγή και σε συνεργασία με τις πληροφορίες του αισθητήρα λ ο εγκέφαλος μεταβάλει τον ψεκασμο για να έχουμε την μεγίστη απόδοση έχοντας τα καυσαέρια σε στα νόμιμα επίπεδα..

παιδιά έτσι είναι όπως τα λέει ο φίλος -EXΩ ΠΟΛΟ-.

κ γω έβαλα φίλτροχοάνη της JR κ απλά το μόνο που έγινε ήταν να αλλάξει ο ήχος της εισαγωγής.

απέκτησε ένα ελαφρό γουργουρισμα.αν είναι κερδίσουμε κάτι παρέχοντας απλά κ μόνο μπόλικο αέρα χωρίς τπτ αλλο τότε να τραβήξουμε όλοι από ένα σωλήνα φ63 (που είναι κ φτηνός)από την εισαγωγή μέχρι τη μάσκα έξω με μια συστολη μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστά κ α'ι'ντα όλοι γίναμε σφαιρατοι.

δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι τα πράματα.

(αυτό που προανέφερα τα κάνανε κάποτε στα καρμπιρατερια)

το μόνο που μπορεί κάπως να βελτιώσει το μίγμα καύσης είναι κατά την διάρκεια της αναρρόφησης,ο αέρας να εισέρχεται κ να συναντά τον ψεκασμο στροβιλίστα με τη βοήθεια κάποιων πτεριγιων.έτσι μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη ανάμιξη του αέρα με το καύσιμο.είναι η φτηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα μίγμα.

παίδες αυτα ξέρω.@

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έτσι είναι όπως τα λέει ο φίλος -EXΩ ΠΟΛΟ-.

κ γω έβαλα φίλτροχοάνη της JR κ απλά το μόνο που έγινε ήταν να αλλάξει ο ήχος της εισαγωγής.

απέκτησε ένα ελαφρό γουργουρισμα.αν είναι κερδίσουμε κάτι παρέχοντας απλά κ μόνο μπόλικο αέρα χωρίς τπτ αλλο τότε να τραβήξουμε όλοι από ένα σωλήνα φ63 (που είναι κ φτηνός)από την εισαγωγή μέχρι τη μάσκα έξω με μια συστολη μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστά κ α'ι'ντα όλοι γίναμε σφαιρατοι.

δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι τα πράματα.

(αυτό που προανέφερα τα κάνανε κάποτε στα καρμπιρατερια)

το μόνο που μπορεί κάπως να βελτιώσει το μίγμα καύσης είναι κατά την διάρκεια της αναρρόφησης,ο αέρας να εισέρχεται κ να συναντά τον ψεκασμο στροβιλίστα με τη βοήθεια κάποιων πτεριγιων.έτσι μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη ανάμιξη του αέρα με το καύσιμο.είναι η φτηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα μίγμα.

παίδες αυτα ξέρω.@

δοκιμασα σημερα ενα cordoba με 100 αλογατα full μαμα εκτος απο βαρελακι simmota.πωρο να πω οτι κανει καποια διαφορα,συμπεριφερ αλλιως το αυτοκινητο.οσο για το ηχο??????ακρως ερεθηστικος και δυνατος.....!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

δοκιμασα σημερα ενα cordoba με 100 αλογατα full μαμα εκτος απο βαρελακι simmota.πωρο να πω οτι κανει καποια διαφορα,συμπεριφερ αλλιως το αυτοκινητο.οσο για το ηχο??????ακρως ερεθηστικος και δυνατος.....!!!!!!

τι λες μωρέ?

εσυ τα λες αυτα μηχανικός άνθρωπος;

δε ντρέπεσε λίγο ρε ξαδέρφε!

σε τρέχω οπότε θες με το κορντομπα.AΦOY φυσικά ελαφρύνω το αμάξι κ βάλω κ καλή βενζίνη 253 οκτάνιων κ θα βάλω κ γω μια σιμοτα κ μοτουλ λάδια κ θα ερθω.έτσι θα εχω τουλάχιστον 160 άλογα.Α!την μεθανόλη ξέχασα.δε πειράζει.στην επόμενη κόντρα.

Link to comment
Share on other sites

τι λες μωρέ?

εσυ τα λες αυτα μηχανικός άνθρωπος;

δε ντρέπεσε λίγο ρε ξαδέρφε!

σε τρέχω οπότε θες με το κορντομπα.AΦOY φυσικά ελαφρύνω το αμάξι κ βάλω κ καλή βενζίνη 253 οκτάνιων κ θα βάλω κ γω μια σιμοτα κ μοτουλ λάδια κ θα ερθω.έτσι θα εχω τουλάχιστον 160 άλογα.Α!την μεθανόλη ξέχασα.δε πειράζει.στην επόμενη κόντρα.

όχι όχι ρε φίλε!Εγκεκριμένοι επιστήμονες έχουν πει ότι η βενζίνη 253 οκτάνιων είναι εξαιρετικά βαριά!Οπότε δ θ πηγαίνει βήμα!Μπορείς να ρήξεις λίγο redbull!Μιλάμε...Θα βγάλει φτερά!

Link to comment
Share on other sites

όχι όχι ρε φίλε!Εγκεκριμένοι επιστήμονες έχουν πει ότι η βενζίνη 253 οκτάνιων είναι εξαιρετικά βαριά!Οπότε δ θ πηγαίνει βήμα!Μπορείς να ρήξεις λίγο redbull!Μιλάμε...Θα βγάλει φτερά!

όχι ρε φίλε.οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων πλυντηρίων συνιστούν μπέτζινα 100 οκτάνιων για κολλημένα άτομα.

για να σου πω ότι σε συνδιασμό με καλγκονιτ

είναι σαν να οδήγας πυρηνοκίνητο.@

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να μένατε λίγο εντός θέματος;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.