PanosEngineer Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Ανοίγω αυτό το θεματάκι γιατί κατά καιρούς είχα δει μέλη να αμφιβάλλουν για την απόδοση των φρένων τους... Πιστεύω ότι τα τουτου μας έχουν εφοδιαστεί απο τη vw με αρκετά ικανοποιητικά φρένα(ανάλογα και με την κατηγορία).. Μήπως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας και την κατάσταση των ελαστικών μας(προφανώς) καθώς (και το τονίζω) την κατάσταση του οδοστρώματος των καλομελετημένων ελληνικών δρόμων???(κυρίως μέσα στις πόλεις) Γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις με 140 στην εθνική και το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται τέλεια με το που αγγίξεις το πετάλ και να πηγαίνεις με 50 στη πόλη και να δυσκολεύεται να σταματήσει επειδή ο δρόμος έχει σκόνη, χώμα(γιατί δεν πλένονται όσο θα έπρεπε), έχει περαστεί με άσφαλτο μικρότερου πάχους από ότι θα έπρεπε και δεν έχει γίνει η χάραξη της παλιάς ασφάλτου προκειμένου να πιάσει καλά η καινούρια, ή έχει να αλλαχτεί κάτι χρονάκια..... Θεωρώ πολύ σημαντική την κατάσταση του οδοστρώματος γιατί το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές... Ακούω τις απόψεις σας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akakios Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Ανοίγω αυτό το θεματάκι γιατί κατά καιρούς είχα δειμέλη να αμφιβάλλουν για την απόδοση των φρένων τους... Πιστεύω ότι τα τουτου μας έχουν εφοδιαστεί απο τη vw με αρκετά ικανοποιητικά φρένα(ανάλογα και με την κατηγορία).. Μήπως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας και την κατάσταση των ελαστικών μας(προφανώς) καθώς (και το τονίζω) την κατάσταση του οδοστρώματος των καλομελετημένων ελληνικών δρόμων???(κυρίως μέσα στις πόλεις) Γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις με 140 στην εθνική και το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται τέλεια με το που αγγίξεις το πετάλ και να πηγαίνεις με 50 στη πόλη και να δυσκολεύεται να σταματήσει επειδή ο δρόμος έχει σκόνη, χώμα(γιατί δεν πλένονται όσο θα έπρεπε), έχει περαστεί με άσφαλτο μικρότερου πάχους από ότι θα έπρεπε και δεν έχει γίνει η χάραξη της παλιάς ασφάλτου προκειμένου να πιάσει καλά η καινούρια, ή έχει να αλλαχτεί κάτι χρονάκια..... Θεωρώ πολύ σημαντική την κατάσταση του οδοστρώματος γιατί το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές... Ακούω τις απόψεις σας.... στο polaki εγω πάντως εχω μπρος πίσω δισκοφρενα κι ασ πλήρωσα κατι παραπάνω αλλα το αμάξι μολις πατας το πενταλ του φρένου κοκκαλωνει και με τα 75 αλογακια ποσο να πάει.. αλλά σε αυτό περι δρόμου εχεις δίκιο. συνήθως βάζω βενζινη στο shell διπλα στο praktiker.. κατεβαίνωντας τον δρομο για να βγείς στο δρομο της χαλκιδικής στο ρεύμα που πάει προς την πόλη έχει ενα φανάρι. εχω παρατηρήσει οτι εκεί αν πας με χιλιόμετρα πολύ απλα δε σταματαει το αμάξι... αλλα τι να λέμε τωρα έχεις παρατηρήσει καθόλου το οδόστρωμα στην εγνατία πως εχει γινει?? αντε να τελειώνει το μετρό γιατι η ασφαλτος στο λεωφορειοδρομο εχει σικωθεί και εχει κανει κατι σαν πεζούλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Πίσω δισκόφρενο για 75 άλογα προσωπικά το θεωρώ υπερβολή. Το πίσω φρένο αποτελεί μόλις το 15 με 20% της συνολικής πέδησης (αυξάνεται σε περίπτωση φόρτωσης). Όταν αλλάζεις φρένα, παίζεις με τα μπροστινά για καλύτερη πέδηση. Τώρα οι παράγοντες: ελαστικά & οδόστρωμα είναι εξίσου σημαντική στο αποτέλεσμα. Ας προσέχουμε σαν οδηγοί να έχουμε καλά ελαστικά & φρένα.... οι δρόμοι ίσως καλυτερεύσουν κάποτε αν και είναι πολύ αμφίβολο ότι θα ανήκουμε στην τυχερή γενιά που θα κυκλοφορήσει σε αυτούς όταν.... & θα....& αμα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 σιγουρα η κατασταση του δρομου,των αναρτησεων,των ελαστικων και των φρενων παιζουν μεγαλο ρολο στο φρεναρισμα.... απο κει και περα εχουμε και τις καιρικες συνθηκες και τον ''οδηγο'' που φρεναρει και αλλα..... παντως panos777 μην ξεγελιεσαι με το φρεναρισμα στην εθνικη σε σχεση με την πολη.αλλωστε το λες και μονος σου απλα δεν το εχεις ''καταλαβει'' καλυτερα. πιο απλα...στην εθνικη πηγαινεις με 140 και εχεις καλο φρενο διοτι φρεναρεις μια φορα και μετα απο αρκετη ωρα.αυτο σημαινει οτι εχεις ''κρυα'' φρενα παντα ετοιμοπολεμα να αντεπεξελθουν σε μια δυσκολη κατασταση.μεσα στην πολη ομως τα πραγματα ειναι διαφορετικα...παταμε συνεχως φρενα και τα φρενα κουραζονται,ζεσταινονται και ταλαιπωρουνται με αποτελεσμα να μην εχουμε καλο φρενο ουτε σε αισθηση αλλα ουτε και σε πεδηση και ας κινουμαστε με μολις 50 χλμ. αν στην εθνικη με 120-140 σε καινουργιο 3α ταπητα κανεις 2-3 120-0 ή 140-0 θα δεις οτι ουτε και εκει θα εχεις φρενο και θα νομιζεις οτι ο δρομος ειναι χαλια ενω ειναι αριστος... οσο για το θεμα οτι σε 75 αλογα δισκοφρενα πισω θεωρω οτι οχι μονο υπερβολη δεν ειναι αλλα μπορει να σωσει..... τι και αν ειναι 75 αλογα;αν ζυγιζει 1 τονο και πηγαινει με 80+ νομιζετε οτι με το ταμπουρο θα εχει λιγοτερο φρεναρισμα;-ιδιο φρεναρισμα; ή καλυτερο;; τα φρενα ποτε δεν ειναι αρκετα.το εχω πει και θα το λεω παντα.οσο καλυτερα τοσο το καλυτερο.οσο μεγαλυτερα τοσο το καλυτερο.παντα προτιμαμε δαγκανες-δισκους απο ταμπουρο-σιαγωνες.και δεν το αναφερω απο αποψης αισθητικης αλλα φρενου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 Πίσω δισκόφρενο για 75 άλογα προσωπικά το θεωρώ υπερβολή. Το πίσω φρένο αποτελεί μόλις το 15 με 20% της συνολικής πέδησης (αυξάνεται σε περίπτωση φόρτωσης). Όταν αλλάζεις φρένα, παίζεις με τα μπροστινά για καλύτερη πέδηση. Τώρα οι παράγοντες: ελαστικά & οδόστρωμα είναι εξίσου σημαντική στο αποτέλεσμα. Ας προσέχουμε σαν οδηγοί να έχουμε καλά ελαστικά & φρένα.... οι δρόμοι ίσως καλυτερεύσουν κάποτε αν και είναι πολύ αμφίβολο ότι θα ανήκουμε στην τυχερή γενιά που θα κυκλοφορήσει σε αυτούς όταν.... & θα....& αμα..... Υπερβολή είναι το 2007 να βγαίνουν αυτοκίνητα με ταμπούρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Ανοίγω αυτό το θεματάκι γιατί κατά καιρούς είχα δειμέλη να αμφιβάλλουν για την απόδοση των φρένων τους... Πιστεύω ότι τα τουτου μας έχουν εφοδιαστεί απο τη vw με αρκετά ικανοποιητικά φρένα(ανάλογα και με την κατηγορία).. Μήπως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας και την κατάσταση των ελαστικών μας(προφανώς) καθώς (και το τονίζω) την κατάσταση του οδοστρώματος των καλομελετημένων ελληνικών δρόμων???(κυρίως μέσα στις πόλεις) Γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις με 140 στην εθνική και το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται τέλεια με το που αγγίξεις το πετάλ και να πηγαίνεις με 50 στη πόλη και να δυσκολεύεται να σταματήσει επειδή ο δρόμος έχει σκόνη, χώμα(γιατί δεν πλένονται όσο θα έπρεπε), έχει περαστεί με άσφαλτο μικρότερου πάχους από ότι θα έπρεπε και δεν έχει γίνει η χάραξη της παλιάς ασφάλτου προκειμένου να πιάσει καλά η καινούρια, ή έχει να αλλαχτεί κάτι χρονάκια..... Θεωρώ πολύ σημαντική την κατάσταση του οδοστρώματος γιατί το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές... Ακούω τις απόψεις σας.... είναι και το άλλο..Το καλοκαίρι η άσφαλτο μέσα στην πόλη μπορεί να αγγίξει και τους70 βαθμούς,κάνοντας εμείς ατελείωτα φρεναρίσματα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα η άσφαλτος γίνεται σαν γυαλί σε αντίθεση με τα κομμάτια που είναι εκτός πόλεων που το φρεναρίσμα είναι πιο σπάνιο..Οπότε να ένας ακόμη λόγος που μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο δ είναι κόκαλο..Τώρα όσο αναφορά το πίσω ταμπούρά ή δίσκοφρένα,γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητο φρενάρει 80-20οπότε τα ταμπούρα είναι υπέραρκετά για αυτή την αποστολή και φυσικά αν αναλογιστεί κανείς τον χαμηλώ αριθμό μουλάριών τότε είναι ακόμη πιο σούπερ..!Η δίσκοφρενιά όμως πίσω είναι άλλη ομορφιά οφείλω να ομολογήσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Ανοίγω αυτό το θεματάκι γιατί κατά καιρούς είχα δειμέλη να αμφιβάλλουν για την απόδοση των φρένων τους... Πιστεύω ότι τα τουτου μας έχουν εφοδιαστεί απο τη vw με αρκετά ικανοποιητικά φρένα(ανάλογα και με την κατηγορία).. Μήπως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας και την κατάσταση των ελαστικών μας(προφανώς) καθώς (και το τονίζω) την κατάσταση του οδοστρώματος των καλομελετημένων ελληνικών δρόμων???(κυρίως μέσα στις πόλεις) Γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις με 140 στην εθνική και το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται τέλεια με το που αγγίξεις το πετάλ και να πηγαίνεις με 50 στη πόλη και να δυσκολεύεται να σταματήσει επειδή ο δρόμος έχει σκόνη, χώμα(γιατί δεν πλένονται όσο θα έπρεπε), έχει περαστεί με άσφαλτο μικρότερου πάχους από ότι θα έπρεπε και δεν έχει γίνει η χάραξη της παλιάς ασφάλτου προκειμένου να πιάσει καλά η καινούρια, ή έχει να αλλαχτεί κάτι χρονάκια..... Θεωρώ πολύ σημαντική την κατάσταση του οδοστρώματος γιατί το έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές... Ακούω τις απόψεις σας.... είναι και το άλλο..Το καλοκαίρι η άσφαλτο μέσα στην πόλη μπορεί να αγγίξει και τους70 βαθμούς,κάνοντας εμείς ατελείωτα φρεναρίσματα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα η άσφαλτος γίνεται σαν γυαλί σε αντίθεση με τα κομμάτια που είναι εκτός πόλεων που το φρεναρίσμα είναι πιο σπάνιο..Οπότε να ένας ακόμη λόγος που μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο δ είναι κόκαλο..Τώρα όσο αναφορά το πίσω ταμπούρά ή δίσκοφρένα,γνώμη μου είναι ότι το αυτοκίνητο φρενάρει 80-20οπότε τα ταμπούρα είναι υπέραρκετά για αυτή την αποστολή και φυσικά αν αναλογιστεί κανείς τον χαμηλώ αριθμό μουλάριών τότε είναι ακόμη πιο σούπερ..!Η δίσκοφρενιά όμως πίσω είναι άλλη ομορφιά οφείλω να ομολογήσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 (edited) Ακόμη να προσθέσουμε ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τον "υψηλότατο"βαθμό προσφύσης τον δρόμων εντός πόλεως έχουν και τα βαριά όχηματα(λεωφορεία,σκουπίδιαρικα,φορτηγά)που τα φρεναρίσματα τους το καλοκαίρι ειδικά είναι το τελειωτικό χτύπημα στην...."Ευαίσθητη"(ας είναι καλά οι εργολάβοι!)ελληνική άσφαλτο..Αυτα. Edited March 30, 2008 by exo_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 - αν θυμαμαι καλα τα Micra στο ενιαιο τους ετρεχαν με ταμπουρα πισω ,απο την αλλη καλα τα "ταψια" αλλα αν δεν εχεις αναλογη αναρτηση και ελαστικα τα μπλοκαρισματα ειναι στην ημερησια διαταξη ασε δε την αποσταση ακινητοποιησης που αυξανεται (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Ακόμη να προσθέσουμε ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τον "υψηλότατο"βαθμό προσφύσης τον δρόμων εντός πόλεως έχουν και τα βαριά όχηματα(λεωφορεία,σκουπίδιαρικα,φορτηγά)που τα φρεναρίσματα τους το καλοκαίρι ειδικά είναι το τελειωτικό χτύπημα στην...."Ευαίσθητη"(ας είναι καλά οι εργολάβοι!)ελληνική άσφαλτο..Αυτα. τι θες να πεις? ότι TA βαριά οχήματα καταστρέφουν τους δρόμους? τι λες ρε ψεύτη! ο δήμαρχος μας,είχε κάνει δηλώσεις πριν κανένα χρόνο λέγοντας ότι η φθορά του οδοστρώματος της σαλονίκης (τα παλιρο'ι'κά κύματα δηλ που δημιουργούνται στους λεωφορειόδρομους) είναι πολύ φυσιολογική. άκου το ατομάκι τι είπε! ΘA τρελαθώ! πόσες φορές κόντεψα να σκοτωθώ με την πάπια στους σκατολεωφορειόδρομους.....!!! τώρα τα όσα είπες για τα ΤΑΜΠΟΎΡΑ,το πρόβλημα τους δεν είναι η απόδοση τους αλλά το ότι για να αποδώσουν πρέπει να είναι κρύα,κομματάκι δύσκολο για μέσα στην πόλη.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 (edited) Το Πόλο έχει μια χαρά φρένα αλλά κούνια ανάρτηση. Έτσι πως βουτάει όταν φρενάρεις, πως να σταματήσει γρήγορα; Μετά πάμε και βάζουμε λάστιχα με δείκτη ταχύτητας V και W που δε ζεσταίνονται ποτέ. Βάζουμε ζάντα 17άρα με προφίλ ελαστικού 40 ενώ η ανάρτηση είναι μανίσια. Το σετ ζάντα-λάστιχο είναι "σκληρό" η ανάρτηση είναι μαλακή και το αμάξι δεν πατά καλά στο δρόμο. ++ και όλα τα άλλα που είπατε Edited June 8, 2008 by Lord_Rutherford Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...