Jump to content
lamousis

Ο κινητήρας χαλάει από τις γάτες

Recommended Posts

Αν ειναι οντος απο γατα το προβλημα η αντιπροσωπεια δεν θα το επιδιορθωση στην εγγυηση αν ομως ο αντιπροσωπος νοιαζεται να κρατησει εναν πελατη και τα επομενα 5-10 χρονια θα στο φτιαξει δωρεαν γιατι αν εφτιαχναν την ζημια δωρεαν και διαφημηση θα τους εκανες και αν το επομενο αυτοκινητο σου ειναι VW απο εκει θα το αγοραζες :rolleyes:

¨οταν όμως τους τα χ'ωνετε είναι κλ@@τες και απατεώνες αλλά όταν θέλουμε την βοήθεια τους όλα καλά να μας δούν σαν πελάτες και τα σχετικά ...................

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πήγα σημερα να βάλω μπρός και ακούω ενα ουρλιαχτό τρελό και σε δύο δευτερόλεπτα που ακουσα το ουρλιαχτό εσβησα την μηχανή. Η γάτα περιτο να πώ πως έγινε και περιττό να πώ οτι φρίκαρα εντελως για 30 λεπτά. Η γάτα είχε σφηνωθεί και ουρλιαζε μέχρι που την βγάλαμε αλλά είμαι ψυχολογικά πολύ ταραγμενος απο την ολη φαση.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή συμβαίνει τελικά σε πολλούς, μια συμβουλή.

Είχα ξεμαλιάσει 2 γάτες πριν αρκετό καιρό και ο ιμάντας είχε ξεφτύσει λίγο σε καναδυό σημεία.

Τον παρακολουθούσα ώσπου προχτές άρχισαν να φεύγουν κομάτια και ακινητοποίησα το Polo.

Σήμερα το πρωί τηλεφωνήματα σε διάφορες Καρέντες και αλλού αλλά τίποτα. Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.

¶λλος θα έπερνε το αμάξι να το κοιτάξει, άλλος λέει να δούμε το μέγεθος της ζημιάς, μην έχουν πάρει βαλβίδες, ό,τι να'ναι...

Και όλοι συμφωνούσαν ότι θα έπαιρνα το αυτοκίνητο μετά τις γιορτές.

Αφού είδα κι απόειδα, λέω το μη χείρον βέλτιστο, να πάω Καρέντα Πειραιά που θα έξαχναν να μου βρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Έρχεται το παλικάρι της οδικής βοήθειας να με πάρει, το κοιτάει, κάτσε μου λέει και θα δείς, το φορτώνει, με πάει σε 5 λεπτά στο πιο κοντινό κατάστημα με ανταλλακτικά, μπαίνει μέσα, βγαίνει με καινούργιο ιμάντα και μου τον περνάει σε 2 λεπτά.

Κόστος ιμάντα 12.5 Ευρώ. Αυτό. :D

Υ.Γ. Σημαντικό. Στην ερώτηση της αντιπροσωπείας "ποιός ιμάντας? χρονισμού ή δυναμό?" μάλλος έπαιζε ρόλο η απάντησή μου που ήταν "αυτός που φαίνεται" που έδειχνε ασχετοσύνη (αν και δεν είμαι, απλά απαντούσα έτσι για να μη πώ καμιά κοτσάνα).

Edited by Chatilas
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Ψάχνοντας απόψε στο internet περιστατικό που συνέβη στον αδερφό μου προχθές, έπεσα αμέσως στο ίδιο θέμα του άτυχου φίλου που ξεκίνησε την συζήτηση αυτή.

Την Τετάρτη 21/1/09 ο αδελφός μου πήγε το Polo 1.4 μοντέλο 2006 με 59.000 χιλ για το καθιερωμένο service σε γνωστή αντιπροσωπεία VW ,εκεί όπου έχει κάνει όλα τα service από τότε που το αγόρασε. Παρασκευή βράδυ (2 μέρες μετά) ξεκινήσαμε για μια επίσκεψη μαζί. Μόλις γύρισε το κλειδί της μηχανής ακούστηκε ένας θόρυβος σαν κάτι να 'ρουφάει' με δύναμη, ένας δυνατός θόρυβος και το αμάξι έσβησε. Ούτε είδαμε τίποτα γάτες να πετάγονται στον 'αέρα' ούτε τρομαχτικά ουρλιαχτά αλλά και μόλις ανοίξαμε το καπό δεν είδαμε κανένα ίχνος 'γάτας' (καταλαβαίνετε...).Το λουρί του δυναμό πράγματι είχε ξεφτίσει στο πλάι και φαινόταν ότι ένα κομμάτι έχει κολλήσει. Δεν ασχοληθήκαμε παραπάνω γιατί ήταν βράδυ και προτιμήσαμε να το δούμε το επόμενο πρωί. Την επόμενη μέρα καλέσαμε την οδική βοήθεια της ιδίας εταιρίας .'Όταν ήρθε η οδική για την ιστορία του έδειξα τον ιμάντα και με πολύ φυσικότητα μου απάντησε πως είχαμε 'μαγκώσει' γάτα....Εδώ ξεκινάει νομίζω η ιστορία ......Ίχνος γάτα μέσα .....ίχνος ΄χρώματος' (εκτός και αν ήταν η γάτα δράκουλας και δεν είχε καθόλου αίμα) και το συμπέρασμα αυτό βγήκε γιατί πάνω εκεί είχε λέει τρίχες!!!!!!!!!!!!!!!

Εγώ με τη σειρά μου λέω ΤΡΙΧΕΣ!!!!!!!!!!! τρίχες η δικαιολογία....ναι ξέρω ότι είχε τρίχες απλά δεν έχουν ιδέα για στατικό ηλεκτρισμό !!!!!!πραγματικά έχω δει γάτες σε τέτοια σημεία όταν παρκάρουμε όλοι μας , μόλις όμως πλησιάσεις αμέσως φεύγουν ,αφήνοντας πίσω τους τρίχες

Καταλήγω λοιπόν σε 2 συμπεράσματα (όπως θα ξεκινήσω να τα αναφέρω από την αντιπροσωπεία μέχρι την Γερμανία)

1ο Η super εφτάψυχη γάτα μπήκε στο λουρί του δυναμό και αφού το μάγκωσε ,με αποτέλεσμα να πάθει ζημία ο ιμάντας του δυναμό στη συνέχεια ο ιμάντας εκκεντροφόρου (ο οποίος έχει προστατευτικό καπάκι) και στη συνέχεια να χαλάσουν γρανάζια κυλινδροκεφαλή και βαλβίδες (κόστος ζημιάς 2000 €) σύμφωνα με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, την κοπάνησε αθόρυβα χωρίς να αφήσει πίσω ούτε ένα ίχνος!!!!!(εκτός απο τις super ΤΡΙΧΕΣ)

Ερώτηση λοιπόν ,τόσο δύσκολο είναι μια προστατευτική σήτα ώστε να μην περνάνε τέτοια 'super γατιά'????σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο με αρκετά καλή κατά την γνώμη μου ποιότητα?

2ο Μήπως κατά το service 2 μέρες πριν απλά δεν κοίταξαν ότι το λουρί θέλει άλλαγμα γιατί έχει φθορά (20 χιλ έγιναν μετά το service) Έχω ακούσει για μικροφθορές από τα συμπαθέστατα κατά τα αλλά τετράποδα, αλλά όχι και το σημείο να κολλάνε οι βαλβίδες στο καπό

Ειλικρινά δεν μας περισσεύουν 2000 € αλλά δεν θα έρθει και το τέλος του κόσμου με αυτή τη ζημία, θα φτιάξουμε την ζημία και μετά θα κινηθούμε όπως επιτέλους πρέπει να κάνουμε όταν νιώθουμε ότι μας πουλάνε ΄τριχες' .Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει λέγοντας τη γνώμη του θα το εκτιμούσα πολύ, οποιαδήποτε παρατήρηση κάποιου περισσότερου ειδικού (αφού φυσικά εγώ δεν είμαι ) είναι δεκτή και σεβαστή

Συγνώμη αν σας κούρασα απλά κάποια στιγμή νομίζω πως πρέπει να σταματήσουν να μας πουλάνε αυτοκίνητα και υπηρεσίες για μεταξωτές ΤΡΙΧΕΣ

Edited by vagur
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Ψάχνοντας απόψε στο internet περιστατικό που συνέβη στον αδερφό μου προχθές, έπεσα αμέσως στο ίδιο θέμα του άτυχου φίλου που ξεκίνησε την συζήτηση αυτή.

Την Τετάρτη 21/1/09 ο αδελφός μου πήγε το Polo 1.4 μοντέλο 2006 με 59.000 χιλ για το καθιερωμένο service σε γνωστή αντιπροσωπεία VW ,εκεί όπου έχει κάνει όλα τα service από τότε που το αγόρασε. Παρασκευή βράδυ (2 μέρες μετά) ξεκινήσαμε για μια επίσκεψη μαζί. Μόλις γύρισε το κλειδί της μηχανής ακούστηκε ένας θόρυβος σαν κάτι να 'ρουφάει' με δύναμη, ένας δυνατός θόρυβος και το αμάξι έσβησε. Ούτε είδαμε τίποτα γάτες να πετάγονται στον 'αέρα' ούτε τρομαχτικά ουρλιαχτά αλλά και μόλις ανοίξαμε το καπό δεν είδαμε κανένα ίχνος 'γάτας' (καταλαβαίνετε...).Το λουρί του δυναμό πράγματι είχε ξεφτίσει στο πλάι και φαινόταν ότι ένα κομμάτι έχει κολλήσει. Δεν ασχοληθήκαμε παραπάνω γιατί ήταν βράδυ και προτιμήσαμε να το δούμε το επόμενο πρωί. Την επόμενη μέρα καλέσαμε την οδική βοήθεια της ιδίας εταιρίας .'Όταν ήρθε η οδική για την ιστορία του έδειξα τον ιμάντα και με πολύ φυσικότητα μου απάντησε πως είχαμε 'μαγκώσει' γάτα....Εδώ ξεκινάει νομίζω η ιστορία ......Ίχνος γάτα μέσα .....ίχνος ΄χρώματος' (εκτός και αν ήταν η γάτα δράκουλας και δεν είχε καθόλου αίμα) και το συμπέρασμα αυτό βγήκε γιατί πάνω εκεί είχε λέει τρίχες!!!!!!!!!!!!!!!

Εγώ με τη σειρά μου λέω ΤΡΙΧΕΣ!!!!!!!!!!! τρίχες η δικαιολογία....ναι ξέρω ότι είχε τρίχες απλά δεν έχουν ιδέα για στατικό ηλεκτρισμό !!!!!!πραγματικά έχω δει γάτες σε τέτοια σημεία όταν παρκάρουμε όλοι μας , μόλις όμως πλησιάσεις αμέσως φεύγουν ,αφήνοντας πίσω τους τρίχες

Καταλήγω λοιπόν σε 2 συμπεράσματα (όπως θα ξεκινήσω να τα αναφέρω από την αντιπροσωπεία μέχρι την Γερμανία)

1ο Η super εφτάψυχη γάτα μπήκε στο λουρί του δυναμό και αφού το μάγκωσε ,με αποτέλεσμα να πάθει ζημία ο ιμάντας του δυναμό στη συνέχεια ο ιμάντας εκκεντροφόρου (ο οποίος έχει προστατευτικό καπάκι) και στη συνέχεια να χαλάσουν γρανάζια κυλινδροκεφαλή και βαλβίδες (κόστος ζημιάς 2000 €) σύμφωνα με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, την κοπάνησε αθόρυβα χωρίς να αφήσει πίσω ούτε ένα ίχνος!!!!!(εκτός απο τις super ΤΡΙΧΕΣ)

Ερώτηση λοιπόν ,τόσο δύσκολο είναι μια προστατευτική σήτα ώστε να μην περνάνε τέτοια 'super γατιά'????σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο με αρκετά καλή κατά την γνώμη μου ποιότητα?

2ο Μήπως κατά το service 2 μέρες πριν απλά δεν κοίταξαν ότι το λουρί θέλει άλλαγμα γιατί έχει φθορά (20 χιλ έγιναν μετά το service) Έχω ακούσει για μικροφθορές από τα συμπαθέστατα κατά τα αλλά τετράποδα, αλλά όχι και το σημείο να κολλάνε οι βαλβίδες στο καπό

Ειλικρινά δεν μας περισσεύουν 2000 € αλλά δεν θα έρθει και το τέλος του κόσμου με αυτή τη ζημία, θα φτιάξουμε την ζημία και μετά θα κινηθούμε όπως επιτέλους πρέπει να κάνουμε όταν νιώθουμε ότι μας πουλάνε ΄τριχες' .Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει λέγοντας τη γνώμη του θα το εκτιμούσα πολύ, οποιαδήποτε παρατήρηση κάποιου περισσότερου ειδικού (αφού φυσικά εγώ δεν είμαι ) είναι δεκτή και σεβαστή

Συγνώμη αν σας κούρασα απλά κάποια στιγμή νομίζω πως πρέπει να σταματήσουν να μας πουλάνε αυτοκίνητα και υπηρεσίες για μεταξωτές ΤΡΙΧΕΣ

Όταν πιάσεις τη γάτα στον ιμάντα (δύο γάτες εγώ) το αυτοκίνητο πηδάει σα τρελό πριν σβήσει και μετά όταν πας να ανοίξεις το καπό να δεις τι έγινε, πρώτον βρωμάει με τρόπο που δεν φαντάζεσαι (τέτοια μπόχα δεν υπάρχει!!!) και δεύτερον υπάρχει τόσο μαλλί (όχι απλά τρίχες) που είναι σαν να άδειασες όλο το μαξιλάρι μέσα...

Απατεωνιά μου μυρίζει στην περίπτωσή σου...

Οι γάτες μπαίνουν όταν έχεις παρκάρει και όσο η μηχανή είναι ζεστή. Αν σε λίγη ώρα μετά από το παρκάρισμα πας να ξαναπάρεις το αμάξι, τότε μπορεί να είναι ακόμα μέσα και...

Link to comment
Share on other sites

+1 στο αλλαγή μοτέρ για το λόγο οτι δεν ξέρεις πόση ζημιά έχει γίνει μέσα στο μοτέρ και δεν ξέρει με βεβαιότητα τι θα σου φτιάξουν και πόσο καλά.

Πάντως όταν μου έτυχε γάτα σε μένα έπλυνα την μηχανή και έβγαλα τρελή τρίχα απο το μοτέρ. Μέχρι και το δυναμό ήταν μπουκωμένο απο την τρίχα και έκανε κανα μήνα μετά απο το πλύσιμο για να έρθει στα ίσια του και τα πρωινά μου άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας και έσβηνα μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ. Μετά απο λίγο καιρό έσβησε βέβαια αφού ξεμπούκωσε απο τρίχα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.