Geopan Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Όλα τα γερμανικά τετρακίνητα, είναι σαν τετρακίνητα. 2 διαφορικά, ηλεκτρονικά, που όταν αντιληφθούν ότι χάνεται η πρόσφυση από τους μπροστά τροχούς, μεταφέρεται η κίνηση στους πίσω μέχρι και 70% στιγμιαία στους τελευταίους Haldex. Στην περίπτωση 4matic και x-drive που έχουν η Merc και η BMW αντίστοιχα, η κίνηση μεταφέρεται από τους πίσω στους μπροστά. Τώρα τα ποσοστά δεν τα ξέρω ακριβώς, πάντως ξέρω ότι είτε Quattro, είτε οτιδήποτε άλλο, δεν συγκρίνεται με την τετρακίνηση ενός EVO ή WRX. Εκεί υπάρχει και ένα κετρικό διαφορικό και κίνηση με κατανομή 50-50. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Μπλέξιμο πάλι με την τετρακίνηση Ta R32 & S3 μπορεί να έχουν Haldex, αλλά έχουν μόνιμη με μικρό ποσοστό ροπής πίσω σε κανονικές συνθήκες. 90-10 το R, 85-15 το S γι' αυτό και η τόσο μεγάλη διαφορά στο δρόμο σε σχέση με το προηγούμενο S3. Έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό ο Haldex Φυσικά και υπάρχουν γερμανικά τετρακίνητα με ΤΡΙΑ διαφορικά, τα Α4, Α6, Α8 τι είναι;;; Η Audi ουσιαστικά το εφάρμοσε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο -ευρείας- παραγωγής και δεν θα είχε σήμερα τρία διαφορικά; :) Στο θέμα τώρα, με την τιμή και τις επιδόσεις που έχει το S3, απλώς εξαφάνισε το R32 και το αντίστοιχο Α3 3,2Q. Δεν έχει νόημα η αγορά τους Όποιος θέλει S3 με S-Tronic (DSG) ας περιμένει μέχρι τις αρχές καλοκαιριού :whistling: Ίσως το πάρει και με πέντε πόρτες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 (edited) ΕΓΩ ΠΑΙΣΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΕST DRIVE R32 ΠΡΙ ΑΚΟΜΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ GTI, )ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΜΑ ΤΟ GTI) OI ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΞΗΣ: 1ον TO GTI ΣΕ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΔΗΛ. ΕΧΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ 2ον ΤΟ R32 ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΛΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ GTI ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΤΑΝΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΟΛΛΑΕΙ ΓΕΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΝΟ + ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΑΝΩΤΕΡΑ!! ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΣΤΟ GTI. KAI BEBAIA O HXOΣ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΤΟΥ R32 ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!! ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Σ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ OΔΗΓΗΣΗ GTI Vs R32 ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ...!!! ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ S3. EIMAI GOLFAKIAS KAI ΠΑΛΙ GOLFAKIAS ΠΑΙΔΙΑ!!!! Edited February 11, 2008 by vaio969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Που έκανες test drive το R32??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 ENTEΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΟΣ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΟΥ(ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΕST DRIVE. ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥ!!! ΜΗΝΕΣ ΑΤΕΛΙΩΤΟΥΣ ΕΨΑΧΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ VW ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΕST DRIVE, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ!!! ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΝΤΡΑΣ!!ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 ENTEΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΟΣ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΟΥ(ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΕST DRIVE. ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥ!!! ΜΗΝΕΣ ΑΤΕΛΙΩΤΟΥΣ ΕΨΑΧΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ VW ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΕST DRIVE, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ!!! ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΝΤΡΑΣ!!ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ!! Παλι καλα που το βρηκες κιολας και το οδηγησες. Αν το πεις αυτο σε αντι/πεια θα σε κοιτουν Τωρα οσον αφορα τις διαφορες, τις ανακαλυψες και μονος σου. .Ειναι τρελα και τα δυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 ΝΑΙ! ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ!!! ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΕΛΛΑ!!! ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ!! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 (edited) Έχω κάνει κι εγώ test drive ενα R32 στον Γρατσία, πάει πάνω από χρόνος. Έφτασα μέχρι την Παιανία. Πολύ ωραίο αλλά του λείπει νεύρο. Το προτιμώ όμως από S3, είναι πιο αλήτικο το R. Όσον αφορά την τετρακίνηση, ναι τα A4-6-8 και τα αντίστοιχα S και R έχουν τρία διαφορικά. Αλλά μιλάμε για γιάπικες τετρακινήσεις χωρίς ρυθμίσεις, χωρίς μπλοκέ διαφορικά και με έμφαση στην πρόσφυση παρά στο στρίψιμο. Επίσης, η Audi ΔΕΝ είναι η πρώτη εταιρεία που έφερε την τετρακίνηση σε μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο. Αυτή είναι η Βρεταννική Jensen, αν και πούλησε μόνο 320 κομμάτια. Οπότε ουσιαστικά ο τίτλος πάει στη Subaru με το Leone. Αυτό που έκανε η Audi είναι να συνδυάσει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με την τετρακίνηση για πρώτη φορά. Αλλά αυτό ήταν θέμα χρόνου, δε νομίζει κανείς? Τέλος, ουσιαστικά όλα αυτά τα οχήματα δεν είναι 4WD αλλά AWD. Αλλά αυτό είναι σημειολογικό θέμα. Εγώ προσωπικά δε θεωρώ πως ενα αυτοκίνητο με δυο διαφορικά που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για να φρενάρει τροχούς που ολισθαίνουν αξίζει τον ίδιο τίτλο με ενα που έχει τετρακίνηση WRC, ήτοι περιορισμένης ολίσθησης μπροστά - ρυθμιζόμενο κεντρικό με μπλοκάρισμα - torsen πίσω (π.χ. Subaru). Το δεύτερο είναι AWD και έχει σοβαρή τετρακίνηση. Το πρώτο είναι απλώς... all weather και έχει ολίγον τι γιαλαντζί. Edited February 12, 2008 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 τα off topic διαγραφηκαν παρακαλω στο θεμα μας! και το θεμα δεν ειναι ποια 4κινηση ειναι καλυτερη... αν θελετε ανοιξτε new topic στο αναλογο θεμα...απλα! θα υπαρξουν κυρωσεις! ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mephisto Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ R32? AΠΟ ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ?ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΟΥΝΑ!!ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΠΑΜ ΤΟΥ GTI ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ GTI ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!! AΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ R32 ΦΙΛΤΡΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ? Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΕΤΡΑΚΟΥΝΑ!! ΑΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΟΥΝΑ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ. Ο ΧΑΛΝΤΕΞ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4Χ4. ΕΙΝΑΙ 4Χ4 ΓΙΑΛΑΤΖΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΙΜΠΡΕΖΑ Η EVO KILLER... ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GTI. ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΛΟΓΙΚΑ... ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ R32..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...