Jump to content
golfitis

Εντυπώσεις από ΕΟs 1.4 Tsi

Recommended Posts

Οι κάτοχοι του EOS 1.4 TSI καλούνται -να μοιραστούν με εμάς που περιμένουμε την άφιξη του αυτοκινήτου θέματος- να αναφέρουν τις εμπειρίες τους, για να κάνουν την αναμονή μας αφόρητη… :huh:

Edited by golfitis
Link to comment
Share on other sites

Οι κάτοχοι του EOS 1.4 TSI καλούνται -να μοιραστούν με εμάς που περιμένουμε την άφιξη του αυτοκινήτου θέματος- να αναφέρουν τις εμπειρίες τους, για να κάνουν την αναμονή μας αφόρητη… :huh:

Αμήν και πότε να περάσει ο καιρός.... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Οι κάτοχοι του EOS 1.4 TSI καλούνται -να μοιραστούν με εμάς που περιμένουμε την άφιξη του αυτοκινήτου θέματος- να αναφέρουν τις εμπειρίες τους, για να κάνουν την αναμονή μας αφόρητη… :huh:

Μετά από 5 ημέρες με το 1.4 tsi ,και ένα όμορφο 3ημερο που περιελάμβανε εθνική οδό και μπόλικο βουνό (ότι πρέπει για στρώσιμο...ειδικά το δεύτερο),θέλω να πώ τα ακόλουθα.

Έχει πολύ ροπή από χαμηλά (1500 στροφές) με αποτέλεσμα να μην πολυασχολήσε με το τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.Ίσως κοιτούσα το στροφόμετρο περισσότερο επειδή δεν ήθελα να ανεβάσω πολλές στροφές.

Έχει πολύ "γλυκιά" επιτάχυνση.

Στην εθνική και με 130-140 km/h περίπου 7 λίτρα μέση κατανάλωση! (με cruise control που συμβάλει ελαφρώς στην οικονομία),αλλά και στις υπόλοιπες διαδρομές η κατανάλωση ήταν αρκετά χαμηλή μιας και το δούλευε σε χαμηλές στροφές. Βέβαια η κατανάλωση θα φανεί μετά τα 2-3.000 km.

Και κάτι τελευταίο. Επειδή το turbo δουλεύει χαμηλά στις μανούβρες για παρκάρισμα ή και μέσα στην πόλη αν κατεβάσεις το παράθυρο ακούς συνέχεια την σκάστρα...διακριτικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 5 ημέρες με το 1.4 tsi ,και ένα όμορφο 3ημερο που περιελάμβανε εθνική οδό και μπόλικο βουνό (ότι πρέπει για στρώσιμο...ειδικά το δεύτερο),θέλω να πώ τα ακόλουθα.

Έχει πολύ ροπή από χαμηλά (1500 στροφές) με αποτέλεσμα να μην πολυασχολήσε με το τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.Ίσως κοιτούσα το στροφόμετρο περισσότερο επειδή δεν ήθελα να ανεβάσω πολλές στροφές.

Έχει πολύ "γλυκιά" επιτάχυνση.

Στην εθνική και με 130-140 km/h περίπου 7 λίτρα μέση κατανάλωση! (με cruise control που συμβάλει ελαφρώς στην οικονομία),αλλά και στις υπόλοιπες διαδρομές η κατανάλωση ήταν αρκετά χαμηλή μιας και το δούλευε σε χαμηλές στροφές. Βέβαια η κατανάλωση θα φανεί μετά τα 2-3.000 km.

Και κάτι τελευταίο. Επειδή το turbo δουλεύει χαμηλά στις μανούβρες για παρκάρισμα ή και μέσα στην πόλη αν κατεβάσεις το παράθυρο ακούς συνέχεια την σκάστρα...διακριτικά πάντα.

E τώρα με πέθανες !!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση για το EOS 1.4 TSI. Πήγα στην αντιπροσωπεία να δώ γενικά το EOS και με ενημέρωσαν για αυτήν τον νέο κινητήρα (1.4 TSI).

Μου είπαν ότι οι ίπποι που βγάζει σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 122....όμως δυναμομετρημένοι είναι 137! Ισχύει κάτι τέτοιο??

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση για το EOS 1.4 TSI. Πήγα στην αντιπροσωπεία να δώ γενικά το EOS και με ενημέρωσαν για αυτήν τον νέο κινητήρα (1.4 TSI).

Μου είπαν ότι οι ίπποι που βγάζει σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 122....όμως δυναμομετρημένοι είναι 137! Ισχύει κάτι τέτοιο??

Thanks

Δυναμομετρημένοι σε τι??? Όσοι κάνουν δυναμομετρήσεις έξω κοροιδεύουν τον κόσμο. υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που μπορουν να παίξουν ρόλο στην απόκλιση της τίμης από την πραγματική (και πως συμβάινει πάντα να είναι προς τα πάνω...!!!) .... λογικά αν δυναμομετρηθεί στον τροχό σωστά το αυτοκίνητο θα πρέπει να βγάζει λιγότερα από 122 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

μην ψαρωνετε με μλκς περιοδικων-δυναμομετρων,μονο στην πραξη φαινονται.

γνωμη μου τα 120αλογα ειναι λιγα...(μιλαμε για καπου 1600κιλα αυτοκινητο)κ ειμαι σιγουρος οτι αν ειστε γρηγοροι θα χαλατε πιο πολλες βενζινες απο οτι το 2λιτρο μιας κ θα πατατε συνεχεια γκαζι.

τελος η vw στο θεμα κινητηρες εχει καταντησει γελοια...βγαζει τον ιδιο κινητηρα σε 122-140-150(τιγκουαν)-170 κ στο εος που χρειαζετε εχει περιορισμενες επιλογες κ με μεγαλη διαφορα χρηματων

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

μην ψαρωνετε με μλκς περιοδικων-δυναμομετρων,μονο στην πραξη φαινονται.

γνωμη μου τα 120αλογα ειναι λιγα...(μιλαμε για καπου 1600κιλα αυτοκινητο)κ ειμαι σιγουρος οτι αν ειστε γρηγοροι θα χαλατε πιο πολλες βενζινες απο οτι το 2λιτρο μιας κ θα πατατε συνεχεια γκαζι.

τελος η vw στο θεμα κινητηρες εχει καταντησει γελοια...βγαζει τον ιδιο κινητηρα σε 122-140-150(τιγκουαν)-170 κ στο εος που χρειαζετε εχει περιορισμενες επιλογες κ με μεγαλη διαφορα χρηματων

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί προτιμά η vw σε ένα αυτοκίνητο 1440 (και όχι 1600) κιλών να έχει ένα κινητήρα με 122 ενώ μπορεί άνετα να του φορέσει τον 140 και να πετάει το αυτοκίνητο. :)

Και αν είναι θέμα τιμής του αυτοκινήτου για τη "φτωχή" ελληνική αγορά γιατί να μην υπάρχει η επιλογή των 140;

Πέραν αυτού όμως θα πρέπει να συζητάμε με τα δεδομενα. Τα δεδομένα την παρούσα στιγμή είναι πως το 1.4 TSi έχει 122 άλογα (έναντι 115 του "πρώην" 1.6), μια επίδοση που σίγουρα δε βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά δε σερνει και το αμάξωμα αγκομαχώντας στις ανηφόρες.

Ή μήπως το Megane CC 1.6 με τα 111 είναι καλύτερο;

Μήπως το Astra TT 1.6 με 105; (Υπάρχει και το 1.6 Turbo βέβαια αλλα εκέι θέλεις άλλο πορτοφόλι - και πρέπει να σου αρέσουν και τα Opel!!! :D )

Όπως καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον, η κατηγορία αυτή δεν είναι αυτοκίνητα-ράλι ή αυτοκίνητα-σφεντόνες... Την επιτάχυνση που θα χρειαστείς στην προσπέραση θα σου τη δώσει, το ταξίδι σου θα το πάς άνετα..

¶ν θες γκάζι φίλε μου απλά ...πάρε κάτι άλλο!

¶λλωστε τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα για να απολαμβάνεις την διαδρομή και όχι να προλαβαίνεις το ρολόϊ :D

Edited by Dimitris_Xalkida
Link to comment
Share on other sites

Eos 1.4Tsi 122hp 25.070euro

Astra TT 1.6Turbo 180hp 26.730euro

Μάλλον το Eos είναι ποιό ακριβό αν σκεφτούμε τον κινητήρα.

Και οι 2.0L με τα 200 και οι δυο το Eos εχει 36,580 και το Astra 34,090

Link to comment
Share on other sites

μην ψαρωνετε με μλκς περιοδικων-δυναμομετρων,μονο στην πραξη φαινονται.

γνωμη μου τα 120αλογα ειναι λιγα...(μιλαμε για καπου 1600κιλα αυτοκινητο)κ ειμαι σιγουρος οτι αν ειστε γρηγοροι θα χαλατε πιο πολλες βενζινες απο οτι το 2λιτρο μιας κ θα πατατε συνεχεια γκαζι.

τελος η vw στο θεμα κινητηρες εχει καταντησει γελοια...βγαζει τον ιδιο κινητηρα σε 122-140-150(τιγκουαν)-170 κ στο εος που χρειαζετε εχει περιορισμενες επιλογες κ με μεγαλη διαφορα χρηματων

πλακα κανουμε τωρα?φυσικα και ειναι λιγα τα αλογα για το αμαξι αυτο,να χε 160 τοτε μαλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Eos 1.4Tsi 122hp 25.070euro

Astra TT 1.6Turbo 180hp 26.730euro

Μάλλον το Eos είναι ποιό ακριβό αν σκεφτούμε τον κινητήρα.

Και οι 2.0L με τα 200 και οι δυο το Eos εχει 36,580 και το Astra 34,090

Eos 1.4Tsi 160hp 27.070euro για να συγκρίνουμε στα ίδια σχεδόν χρήματα, αλλά το ποιοτικό πλεονέκτημα του EOS είναι για μένα ξεκάθαρο!

Edited by GraveDigger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.