Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

είσαι σίγουρος ότι χάνεις άλογα ????? αν δεν έχετε δοκιμάσει κάτι η δεν είστε 100% σίγουροι για κάτι καλά θα ήταν να μην μιλάτε ......

έχω σπέισερ εδώ και 2 χρονια δυναμομέτρηση πριν και μετά το σπάισερ ήταν ακριβώς ίδια .... τώρα εσύ αν δοκίμασες και έπεσαν τα άλογα σου μάλλον κάτι δεν πάει καλά η με το αυτοκίνητο σου η με το δυναμόμετρο που πηγες

και καλή σας ημερα

Χάνεις σε πίεση σε κάποιο φάσμα στροφών... Αυτό είναι σίγουρο και δοκιμασμένο από άλλο club. Μπορεί πριν και μετά να είχες το ίδιο νούμερο π.χ. 220 άλογα ΑΛΛΑ αν μπορούσες να συγκρίνεις τα εμβαδά κάτω από τις καμπύλες είναι σίγουρο πως ΜΕ το spacer θα ήσουν λίγο πιο κάτω... Αυτά...

Καλή σου μέρα!

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις σε πίεση σε κάποιο φάσμα στροφών... Αυτό είναι σίγουρο και δοκιμασμένο από άλλο club. Μπορεί πριν και μετά να είχες το ίδιο νούμερο π.χ. 220 άλογα ΑΛΛΑ αν μπορούσες να συγκρίνεις τα εμβαδά κάτω από τις καμπύλες είναι σίγουρο πως ΜΕ το spacer θα ήσουν λίγο πιο κάτω... Αυτά...

Καλή σου μέρα!

ποιο πολύ να σου πω την αλήθεια για πρόβλημα βλέπω στην "σχαστρα" παρα στο σπέισερ αν χάνεις πίεση σε κάποιο φάσμα στροφών .... αν θέλεις stile μου με pm το link που το έχουν ψάξει .... αλλα ειλικρινά επειδή έχουμε 3 αυτοκίνητα με σπέισερ και τα έχουμε πολύ ψαγμένα για αυτό το θέμα δεν έχουμε βρει τίποτα που να αποδεικνύει ότι χάνεις πίεση η άλογα .

και όλα αυτά είναι δοκιμασμένα πάνω σε dyno maha

Τι δουλειά κάνει το καθένα ξέρω.

Αλλά για να λυθεί το θέμα πείτε μου τί είναι αυτό;;;

ανάμεσα στην τουρμπίνα και την "σχαστρα" μπαίνει ένας "ανταπτορας" με 3 τρύπες ανά μεριά για να γίνει η "σχαστρα" μας ανοιχτού τύπου . απλά ανακουφίζει την τουρμπίνα αλλα κiριος δεν δέχεται μεγάλη πίεση η πεταλούδα εισαγωγής

Edited by sta8or
Link to comment
Share on other sites

είσαι σίγουρος ότι χάνεις άλογα ????? αν δεν έχετε δοκιμάσει κάτι η δεν είστε 100% σίγουροι για κάτι καλά θα ήταν να μην μιλάτε ......

έχω σπέισερ εδώ και 2 χρονια δυναμομέτρηση πριν και μετά το σπάισερ ήταν ακριβώς ίδια .... τώρα εσύ αν δοκίμασες και έπεσαν τα άλογα σου μάλλον κάτι δεν πάει καλά η με το αυτοκίνητο σου η με το δυναμόμετρο που πηγες

και καλή σας ημερα

καλα εγινε σε ολους χανει ρε φιλε μονο σε εσενα δεν χανει και βεβαια ειχα και ειμουν απο τους πρωτους που το εβαλα στον 1.8 tsi γιαυτο εαν δεν ξες εσυ μην μιλας .αρα πρεπει ολοι να παμε να δουμε τα αμαξια μας ολα εχουν προβλημα τι κακο παθαμε ρε μα τι κακο :thumbsd::whistling:

Link to comment
Share on other sites

αν θέλεις stile μου με pm το link που το έχουν ψάξει ....

Δεν παίζει με τπτ να το βρω... Αν θες ρώτα τον χρήστη Rallakias που λογικά θα έχει τα στοιχεία! Είχαν κάνει σε άλλο Club, μετρήσεις πίεσης(ζητούμενης και αποδιδόμενης) σε 3 tsi με διαφορετικό πρόγραμμα. Το ABT είχε βγει με διαφορά το χειρότερο μέχρι τη στιγμή που βγάλαν το spacer και οι 2 καμπύλες ήταν σχεδόν ταυτόσημες!!!

Γενικά η εμπειρία μου μέχρι τώρα μου έχει δείξει πως με το spacer ΜΟΝΟ χάνεις! Αφήστε τα MAHA και μετρήστε με VAG COM!

Link to comment
Share on other sites

Δεν παίζει με τπτ να το βρω... Αν θες ρώτα τον χρήστη Rallakias που λογικά θα έχει τα στοιχεία! Είχαν κάνει σε άλλο Club, μετρήσεις πίεσης(ζητούμενης και αποδιδόμενης) σε 3 tsi με διαφορετικό πρόγραμμα. Το ABT είχε βγει με διαφορά το χειρότερο μέχρι τη στιγμή που βγάλαν το spacer και οι 2 καμπύλες ήταν σχεδόν ταυτόσημες!!!

Γενικά η εμπειρία μου μέχρι τώρα μου έχει δείξει πως με το spacer ΜΟΝΟ χάνεις! Αφήστε τα MAHA και μετρήστε με VAG COM!

παιδια επιτλεους εβγαλε η forge και για εσας σκαστρα βουρ ορματε :wacko:

παιδια επιτλεους εβγαλε η forge και για εσας σκαστρα βουρ ορματε :thumbsup:

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=&product=FMDVATSI

Link to comment
Share on other sites

ψηνεστε για group buy???? αν ειναι ολοκληρο κιτακι δοκιμασμενο ετοιμο για τοποθετηση αξιζει τον κοπο!!!

Link to comment
Share on other sites

ψηνεστε για group buy???? αν ειναι ολοκληρο κιτακι δοκιμασμενο ετοιμο για τοποθετηση αξιζει τον κοπο!!!

Τιμή 220 Ευρό χωρίς μεταφορικά. :whistling::startle::growl::roadrage: :roadrage:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

απο ηχο ιδιο μου ακουγεται. ! αυτα τα μπλε σωληνακια που εχει στο σιτε της forge στην εικονα,που ξεκινανε απο την σκαστρα,που καταληγουνε? βλεπω καλα? πανω στον πλαστικο σωληνα εισαγωγης? :whistling:

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=&product=FMDVATSI

Link to comment
Share on other sites

αυτο που τσεκαρα εγω ειναι πως πρεπει να υπαρχουν 2 τυποι.

η πρωτη εχει τρυπες οπως ειχε ο ανταπτορας για να λειτουργει και καλα σαν ανοιχτου τυπου και η 2η ΔΕΝ εχει τρυπες.

http://www.forgemotorsport.co.uk/media/Fabia%20valve%20instructions.pdf

ετσι δεν ειναι???

η καταλαβα λαθος?

Link to comment
Share on other sites

αυτο που τσεκαρα εγω ειναι πως πρεπει να υπαρχουν 2 τυποι.

η πρωτη εχει τρυπες οπως ειχε ο ανταπτορας για να λειτουργει και καλα σαν ανοιχτου τυπου και η 2η ΔΕΝ εχει τρυπες.

http://www.forgemotorsport.co.uk/media/Fabia%20valve%20instructions.pdf

ετσι δεν ειναι???

η καταλαβα λαθος?

ναι εχει δυο τυπους... την εχει και ως ανοιχτου κ ως κλειστου τυπου... εμεις την ανοιχτου θελουμε...

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο ειπαμε.

εγω δεν ξερω αν θα παρω την ανοιχτου τυπου...

λογικα θα παρω αυτην που φορανε τα 2.0 TFSI που ειναι κλειστου τυπου και σε εμας τα 122 κανει αφου εχουν τα ιδια part number.

αν θελει μπορει καποιος ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ vw club να τους στηλει μαιλ γιατι εμενα με γραφουν. καποιος mod αν θελει να κανει την καλη και να στειλει εκ μερους του club καποιες ερωτησεις.

διαφορετικα ρωτηστε και εσεις ρε παιδια μπας και μας απαντησουν!

Απαντησαν.

Panos,

Hello, the part for 1.4 turbo only, 1.8 turbo and 2.0 turbo is all the same part yes.

The difference between the FMFSITVR and FMFSITAT is that one is recirculating (FSITVR) and the other is atmospheric (FSITAT). Additionally, if you buy the FSITVR and want the ‘noise’ at a later date then you can buy the FMDV14T spacer plate to give you the atmospheric noise. Buying the FMFSITAT from the start just saves you money !!

As for a price for 10, all of our Greek sales are dealt with by our Greek distributor AVC Weber who will be able to sort this out for you www.avcweber.gr

Thanks

Chris Lloyd

Research and Development Manager

οποτε... η και καλα νεα σκαστρα ειναι απλα η παλια που ειχαν βγαλει για τα 2.0 μονο που εχει πανω το spacer.

αυτο καταλαβα εγω!!!!

απλα τωρα εβγαλαν καινουρια και για εσας τα 1.4 twincharged που πριν δεν επαιζε και εχει και αυτη πανω το spacer αλλα μπορειτε να παιξετε με τα ελατηρια.

Link to comment
Share on other sites

δε σε γραφουν σου λεει ξεκαθαρα οτι εχουν αντιπροσωπο στην ελλαδα κ οτι απο εκει μπορεις να αγορασεις.

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο ειπαμε.

εγω δεν ξερω αν θα παρω την ανοιχτου τυπου...

λογικα θα παρω αυτην που φορανε τα 2.0 TFSI που ειναι κλειστου τυπου και σε εμας τα 122 κανει αφου εχουν τα ιδια part number.

αν θελει μπορει καποιος ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ vw club να τους στηλει μαιλ γιατι εμενα με γραφουν. καποιος mod αν θελει να κανει την καλη και να στειλει εκ μερους του club καποιες ερωτησεις.

διαφορετικα ρωτηστε και εσεις ρε παιδια μπας και μας απαντησουν!

Απαντησαν.

Panos,

Hello, the part for 1.4 turbo only, 1.8 turbo and 2.0 turbo is all the same part yes.

The difference between the FMFSITVR and FMFSITAT is that one is recirculating (FSITVR) and the other is atmospheric (FSITAT). Additionally, if you buy the FSITVR and want the ‘noise’ at a later date then you can buy the FMDV14T spacer plate to give you the atmospheric noise. Buying the FMFSITAT from the start just saves you money !!

As for a price for 10, all of our Greek sales are dealt with by our Greek distributor AVC Weber who will be able to sort this out for you www.avcweber.gr

Thanks

Chris Lloyd

Research and Development Manager

οποτε... η και καλα νεα σκαστρα ειναι απλα η παλια που ειχαν βγαλει για τα 2.0 μονο που εχει πανω το spacer.

αυτο καταλαβα εγω!!!!

απλα τωρα εβγαλαν καινουρια και για εσας τα 1.4 twincharged που πριν δεν επαιζε και εχει και αυτη πανω το spacer αλλα μπορειτε να παιξετε με τα ελατηρια.

Από ότι κατάλαβα για τα 1.4, έχει βγει σκάστρα (κανονική, όχι spacer) που αντικαθηστά τη μαμά μας σκάστρα. Πάνω στη νέα αυτή σκάστρα της forge, μπορεί να μπει και το γνωστό μας spacer! Αν μάλιστα τα παραγγείλετε και τα 2 μαζί γλιτώνετε και κάτι...

Το θέμα είναι αν το spacer έχει την ίδια αρνητική επίπτωση ΚΑΙ στη σκάστρα της forge!

Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα για τα 1.4, έχει βγει σκάστρα (κανονική, όχι spacer) που αντικαθηστά τη μαμά μας σκάστρα. Πάνω στη νέα αυτή σκάστρα της forge, μπορεί να μπει και το γνωστό μας spacer! Αν μάλιστα τα παραγγείλετε και τα 2 μαζί γλιτώνετε και κάτι...

Το θέμα είναι αν το spacer έχει την ίδια αρνητική επίπτωση ΚΑΙ στη σκάστρα της forge!

σωστα...τι κλειστου τυπου γιατι αν τι παρεις?

εμεις αυτο που ψαχνουμε ειναι κατι να κανει θωρυβο και να μη χανεις και επιδοσεις γινεται αυτο?

τωρα με τι κλειστη τι κερδιζεις απο αυτα?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον να το ξεκαθαρισουμε.

παιζουν 2 σκαστρες για τα 122αρια και τα 2.0 tfsi.

η πρωτη ειναι η κλασικη κλειστου τυπου.

η δευτερη ειναι οπως η πρωτη απλα εχει τις τρυπες που εχει το spacer.

παιζουν αλλες 2 σκαστρες για τα 1.4 twincharged.

οπου ειναι και αυτες οπως οι παραπανω.

τσεκαρετε τα λινκ που εβαλα ριξτε μια ματια στο site της forge ειναι ξεκαθαρο.

εγω δεν θελω να ρισκαρω το να χασω και απο θορυβο θα ειμαι σουπερ με τη χωανη. θα παω για την "κλειστου τυπου" και θα παρω και το σετ με τα ελατηρια για να κανω δοκιμες με ποιο σκληρα ελατηρια. η μαμα πρεπει να την ακουει η δικη μου αφου οι πιεσεις ειναι αρκετα παραπανω απο τις μαμα του μοτερ μου και τσιμπιμενες για 122αρι.

τη μια τη λενε atmoshperic blow off και την αλλη replacement αν ειδα καλα. check it...

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

με την μια κερδιζω σιγουρα ηχο αλλα δεν ξερουμε αν χανουμε επιδοσεις....πως θα το μαθουμε?

με την αλλη δεν κεδριζω ηχο δεν ξερω τι γινεται με τις επιδοσεις..πως θα καταλαβω πιο ελατηριο θελω?ποσο εχουν?

Link to comment
Share on other sites

μεσα το κιτ πρεπει να εχει το yellow spring αμ διαβασα σωστα που λενε πως ειναι για ecu tuned αμαξια.

το σετ με τα ελατηρια πρεπει να εχει κοντα στα 20-25 ευρο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω αποφασίσει πως θέλω. Σκάστρα της forge κλειστού τύπου ΧΩΡΙΣ spacer ΜΕ το σετ των ελατηρίων. Αν κάποιος είναι να παραγγείλει PLEASE LET ME KNOW...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω αποφασίσει πως θέλω. Σκάστρα της forge κλειστού τύπου ΧΩΡΙΣ spacer ΜΕ το σετ των ελατηρίων. Αν κάποιος είναι να παραγγείλει PLEASE LET ME KNOW...

Πιο ελατηριο ειναι για εμας?το πρασινο?

αν παρω κλειστου τυπου τι θα κερδισω? θορυβο?επιδοσεις?

τι θα χασω?επιδοσεις? οθσιαστικα μπορει να ειναι μια τρυπα στο νερο?

καμια απο τις δυο δεν εχει SPACER!!!!!!!!!!!!!!! ΝΙΩΣΤΕΕΕΕ

αφου αλαξουμε κλασικα τι σκαστρα ολα τα αλλα με τα καλωδια τι ειναι?αλαζουμε και ν75?τι γινεται!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιο ελατηριο ειναι για εμας?το πρασινο?

αν παρω κλειστου τυπου τι θα κερδισω? θορυβο?επιδοσεις?

τι θα χασω?επιδοσεις? οθσιαστικα μπορει να ειναι μια τρυπα στο νερο?

καμια απο τις δυο δεν εχει SPACER!!!!!!!!!!!!!!! ΝΙΩΣΤΕΕΕΕ

αφου αλαξουμε κλασικα τι σκαστρα ολα τα αλλα με τα καλωδια τι ειναι?αλαζουμε και ν75?τι γινεται!!!!!!!!

Χρόνια τώρα με τις ανοιχτού τύπου στο μοτέρι μας χάνεις σε απόδοση, κερδίζεις σε ήχο. Με τις κλειστού ή μένεις στα ίδια η κερδίζεις σε απόδοση. Βελτιώνετε και λίγο ο ήχος. Πάντως εγώ βρίσκω τον υπερβολικό ήχο είτε από εξάτμιση είτε από σκάστρα καγκουριά.

Το spacer ΜΠΟΡΕΙ να προσαρμοστεί στη νέα σκάστρα της forge!

Additionally, if you buy the FSITVR and want the ‘noise’ at a later date then you can buy the FMDV14T spacer plate to give you the atmospheric noise
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά και εγώ θέλω να είναι κλειστού τύπου, με τέτοιο ελατήριο ώστε να μην χάνω σε απόδοση αλλά να κερδίσω.

Τι πρέπει να πάρω τελικώς? Νίκο, μήπως πρέπει να πάρουμε την ίδια?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά και εγώ θέλω να είναι κλειστού τύπου, με τέτοιο ελατήριο ώστε να μην χάνω σε απόδοση αλλά να κερδίσω.

Τι πρέπει να πάρω τελικώς? Νίκο, μήπως πρέπει να πάρουμε την ίδια?

το σετ εχει και ν75 μεσα?τι κανουμε με τα καλωδια?

μηπως κανουμε κακο αντι για καλο?

το ελατηριο αλλαζει ευκολα χωρια να την χεκουμπωσουμε τη σκαστρα απο την αρχη?για τα πσι μας παντως λεει να βαλουμε το πρασινο!!!!! αυτο που θα χει πανω για ποσα πσι ειναι?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.