Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Λοιπόν παίδες. Σε άλλο site που ξέρουν κάτι παραπάνω και άκουσαν τον ήχο μου λένε πως έχω compressor surge. Είναι λένε τόσο σκληρό το ελατήριο μου που ουσιαστικά δεν ανοίγει καθόλου η σκάστρα με αποτέλεσμα ο αέρας να ξανά περνά από την τουρμπίνα με αντίθετη φορά φρενάρωντας την φτερωτή. Λένε μάλιστα πως κάτι τέτοιο είναι ιδιέταιρα επιβλαβές!!!Οπότε αύριο βάζω ένα λίγο μαλακότερο και ξανά ηχογραφώ...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παίδες. Σε άλλο site που ξέρουν κάτι παραπάνω και άκουσαν τον ήχο μου λένε πως έχω compressor surge. Είναι λένε τόσο σκληρό το ελατήριο μου που ουσιαστικά δεν ανοίγει καθόλου η σκάστρα με αποτέλεσμα ο αέρας να ξανά περνά από την τουρμπίνα με αντίθετη φορά φρενάρωντας την φτερωτή. Λένε μάλιστα πως κάτι τέτοιο είναι ιδιέταιρα επιβλαβές!!!Οπότε αύριο βάζω ένα λίγο μαλακότερο και ξανά ηχογραφώ...

Να βάλεις το μαμά ξανά, μην κάνεις καμιά ζημιά ρε Νίκο με τα σκληρό ελατήριο.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

σε golf 5 tsi 140 με revo εχει αναφερθει προβλημα;;λαμπακια η κατι αλλο;;;και κατι ακομα.στα post του 2008 διαβαζα για το οτι η σκαστα και ο ανταπτορας ακουμπανε σε ενα σωληνακι και το κοβουν και χανεις πιεση κτλ κτλ.αυτο συνεχιζει και γινεται;;

Link to comment
Share on other sites

Ακούγοντας πολλά βίντεο είδα ότι με εισαγωγή αν βάλεις μόνο ακούγεται η σκάστρα η μαμά...Εχω την εντυπωση οτι ακουγεται το ιδιο με τον ανταπτορα...κανω λαθος??

Link to comment
Share on other sites

Ακούγοντας πολλά βίντεο είδα ότι με εισαγωγή αν βάλεις μόνο ακούγεται η σκάστρα η μαμά...Εχω την εντυπωση οτι ακουγεται το ιδιο με τον ανταπτορα...κανω λαθος??

Επειδή το έχω ψάξει βλέποντας πολλά βίντεο, δεν έχουν καμία σχέση αυτά τα δύο. Ο αντάπτορας ακούγεται πολύ περισσότερο αφού λειτουργεί εν μέρη σαν σκάστρα ανοιχτού τύπου οδηγώντας τον αέρα στο περιβάλλον. Επίσης αν διαβάσεις το εγχειρίδιο του αντάπτορα, σημειώνει ότι στις ψιλές στροφές δεν ακούγεται γιατί πολλές φορές δεν χρειάζεται να λειτουργήσει η βαλβίδα ανακούφησης (σκάστρα) όταν αλλάζεις ταχύτητες.

'Ακουσε εδώ πως κάνει ένα leon 1.4 tsi με εισαγωγή My link

και ακουσε εδώ τον αντάπτορα (με τον οποίο μάλλον θα χάσεις μερικά άλογα)

Αυτό που δεν έχω βρει ακόμη είναι ο ήχος της σκάστρας κλειστού τύπου της forge. Υποθέτω ότι θα είναι ποιο δυνατός σε σχέση με τη μαμά και σε συνδυασμό με φίλτρο θα ακούγεται μεν διακριτικά δε.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με νοιάζει απλά να δυναμώσει ο ήχος της σκάστρας λίγο..όχι να γίνει πολύ πιο έντονος.. Είδα ότι με την εισαγωγή γίνεται αυτό που θέλω..Έτσι και αλλιώς πρέπει να βάλω εισαγωγή.Οπότε σκέφτομαι να την βάλω και αν δω ότι θέλω και άλλο ήχο βρίσκω και κανένα αντάπτορα μεταχειρισμένο για καλύτερη τιμή και είμαι οκ.! για την σκάστρα την καινούργια της forge αν λες αυτην ( http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDVATSI) νομίζω θές αυτό...

αυτό το βίντεο το έχει στο τέλος περίπου του πρώτου λινκ που σου εδωσα.δηλαδή είναι επίσημο..!
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με νοιάζει απλά να δυναμώσει ο ήχος της σκάστρας λίγο..όχι να γίνει πολύ πιο έντονος.. Είδα ότι με την εισαγωγή γίνεται αυτό που θέλω..Έτσι και αλλιώς πρέπει να βάλω εισαγωγή.Οπότε σκέφτομαι να την βάλω και αν δω ότι θέλω και άλλο ήχο βρίσκω και κανένα αντάπτορα μεταχειρισμένο για καλύτερη τιμή και είμαι οκ.! για την σκάστρα την καινούργια της forge αν λες αυτην ( http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDVATSI) νομίζω θές αυτό...

αυτό το βίντεο το έχει στο τέλος περίπου του πρώτου λινκ που σου εδωσα.δηλαδή είναι επίσημο..!

Αυτή είναι η σκάστρα ανοιχτού τύπου της forge, δηλαδή αυτή με τις τρύπες που βγάζει τον αέρα στο περιβάλλον όπως και ο αντάπτορας. Η forge βγάζει και μία κλειστού τύπου που λειτουργεί όπως η μαμίσια επαναπροωθώντας τον αέρα στην εισαγωγή λίγο πριν το τούρμπο, απλά με κάποιες βελιτώσεις ακούγεται περισσότερο, υποθέτω κάπως έτσι

ή κάπως έτσι
Link to comment
Share on other sites

για το μοτερ το δικο μου 1,4 tsi golf 5 στην σελίδα της forge δεν βρηκα αλλη να κανει...

Δες λίγο καλύτερα, πρόσεξε δεν την γράφει blow off valve, αλλά recirculation valve ( FMDVRTSi - Recirculation Valve for VAG 1.4 TSi Twincharged engines ) είναι στην πρώτη σελίδα της εταιρίας

Link to comment
Share on other sites

σωστός!!! αλλα αρκετα λεφτα δεν ειανι για μια σκαστρα? δηλαδη σε αυτην την περιπτωση προτιμω την εισαγωγη...!

Link to comment
Share on other sites

Έκανα πολλές δοκιμές με το σκληρό ελατήριο. Το έκοψα καμιά 4-5 φορές ώσπου μίκρυνε αρκετά. Ήταν κατά 1/3 πιο κοντό από το αρχικό του μέγεθος αλλά το surgin συνέχισε να υφίσταται! Έβαλα ένα που είχε το αρχικό του μέγεθος αλλά πιο μαλακό και τώρα δεν έχω surging. Από Δευτέρα, θα φτιάξω ένα σαν αυτό που έχω τώρα μέσα αλλά 1-2 εκ πιο μακρύ και θα ξαναδοκιμάσω!

Link to comment
Share on other sites

σωστός!!! αλλα αρκετα λεφτα δεν ειανι για μια σκαστρα? δηλαδη σε αυτην την περιπτωση προτιμω την εισαγωγη...!

Ο καθένας αγοράζει ανάλογα με τα χρήματα που θέλει να διαθέσει. Δοκίμασε πρώτα με εισαγωγή και αργάτερα αν δεν είσαι ικανοποιημένος αλλάζεις και τη σκάστρα. Πριν όμως αλλάξεις εισαγωγή διάβασε όσα θέματα για αλλαγή εισαγωγής βρεις γιατί εγώ που το έψαξα λίγο μπερδεύτικα γιατί έχουν υπέρ και κατά (αναλογα με τον τύπο της εισαγωγής έχουν αναφέρει κάτι για σκόνες, νερά, αλλοι λένε για τον πνίχτη αν αυξάνει ή μειώνει την απόδοση κπλ.) τέλος πάντων και σε αυτό το κομμάτι αν θέλεις την προσωπτική μου γνώμη για να έχεις το κεφάλη σου ήσυχο να βάλεις εισαγωγή που να είναι κλεισμένο το φίλτρο σε κουτί ή κάτι τέτοιο πιστεύω οτι βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα γιατί παρέχει κρύο αέρα My link

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εγώ είμαι αυτής της άποψης.. Δεν μου πολυαρέσει η ιδέα να είναι πιο μέσα το φίλτρο ή κατω από προβολάκια και τέτοια...Φοβάμαι νερά και ζεστό αέρα στις αντίστοιχες περιπτώσεις. Πάντως όσο διάβασα όλο το θέμα με τις εισαγωγές πιο πολύ μπερδεύτηκα..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ είμαι οκ με SKN, κανένα παράπονο. Αν και δεν είναι το πιο δυνατό 14άρι, βλέπε midkin/panaua! :unsure:

το δικό μου ολο το περιφρονείς..;):thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

κερασε τον καμια κολωνα να σε θυμαται για παντα!!! :blush:;)

χεχεχε :unsure: ασε αυτός έχει τρελή ροπή ..μη πιουμε και κανα Lipton :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Για όσους άκουσαν τον ήχο που έκανε η σκάστρα μου με το σκληρό ελατήριο(η οποία ουσιαστικά δεν άνοιγε). ΑΝ έβαζα τον γνωστό αντάπτορα της forge και εκτονωνόταν από εκεί θα έκανε δουλειά ή πάλι θα παγιδευόταν μέσα ο αέρας;

Link to comment
Share on other sites

Για όσους άκουσαν τον ήχο που έκανε η σκάστρα μου με το σκληρό ελατήριο(η οποία ουσιαστικά δεν άνοιγε). ΑΝ έβαζα τον γνωστό αντάπτορα της forge και εκτονωνόταν από εκεί θα έκανε δουλειά ή πάλι θα παγιδευόταν μέσα ο αέρας;

χρονια και ζαμανια!ρε φιλε βαση λογικης για να κρατησει λιγο παραπανω πιεση αλλαξες ελατηριο...αν ειναι να χασεις 6 αλογα απο τον ανταπτορα για να κρατας λιγο παραπανω πιεση τι να το κανεις?

Link to comment
Share on other sites

χρονια και ζαμανια!ρε φιλε βαση λογικης για να κρατησει λιγο παραπανω πιεση αλλαξες ελατηριο...αν ειναι να χασεις 6 αλογα απο τον ανταπτορα για να κρατας λιγο παραπανω πιεση τι να το κανεις?

Χάνεις 6 άλογα γιατί το μαμά ελατήριο είναι μαλακό. Οπότε ανοίγει εύκολα η σκάστρα και χάνεις αέρα και από σκάστρα και από τον αντάπτορα. Αν η δική μου σκάστρα είναι μονίμως κλειστή και εκτονώνεται ο αέρα μόνο από τον αντάπτορα ίσως να έχει αποτέλεσμα και να μην χάνω τπτ!

Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις 6 άλογα γιατί το μαμά ελατήριο είναι μαλακό. Οπότε ανοίγει εύκολα η σκάστρα και χάνεις αέρα και από σκάστρα και από τον αντάπτορα. Αν η δική μου σκάστρα είναι μονίμως κλειστή και εκτονώνεται ο αέρα μόνο από τον αντάπτορα ίσως να έχει αποτέλεσμα και να μην χάνω τπτ!

Τι λέτε;

καλο ακουγετε...αλλα πες που τι θες να κανεις. τι 8ες να πετυχεις?και κατι ακομα στα λογια ευκολο ειναι αλλα για να δεις αν δουλευει πρεπει η να ρωτησεις καποιον ειδικο η να κανεις μετρησεις!

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα φόρουμ, λένε πως αυτός ο ήχος παίζει να είναι "boost flutter" και όχι "compressor surg"!!! Λένε πως το "compressor surg" προκαλείται ενώ έχεις πατημένο το γκάζι και όχι όταν το αφήνεις! Μπορεί να τοποθετηθεί κανείς σχετικά με το θέμα;

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Θέμη, θέλω να πετύχω καλύτερες πιέσεις, περισσότερο αέρα μέσα στην τουρμπίνα και καλό ήχο!

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα φόρουμ, λένε πως αυτός ο ήχος παίζει να είναι "boost flutter" και όχι "compressor surg"!!! Λένε πως το "compressor surg" προκαλείται ενώ έχεις πατημένο το γκάζι και όχι όταν το αφήνεις! Μπορεί να τοποθετηθεί κανείς σχετικά με το θέμα;

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Θέμη, θέλω να πετύχω καλύτερες πιέσεις, περισσότερο αέρα μέσα στην τουρμπίνα και καλό ήχο!

ακρη μονο σε ξενο φορουμ θα βρεις!καλη συνεχεια φιλε...παω για ποτακι!

Link to comment
Share on other sites

το δικό μου ολο το περιφρονείς..:unsure::thumbsup:

Συγγνώμη, συγγνώμη! Απλά και εσύ και εγώ είμαστε undercover, και για αυτό δεν το ανέφερα. Ξέρεις, είμαστε 5πορτα, κυριλλέ ζάντες κτλ!Κανείς δεν αμφισβητεί την δύναμη της Ρέβο! :unsure:

'Aσε που εμένα μου έχει μείνει ψυχολογικό από το προηγούμενο τόπικ που είχα ανοίξει, και μέχρι να αξιωθώ να πάω το αμάξι για έλεγχο, όλο νομίζω ότι δεν πηγαίνει.

-----

@midkin, έβαλες τελικά σκάστρα forge?

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.