Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Θα προσπαθησω το σκ

Θα τους κάνεις κακό :crazy:

Link to comment
Share on other sites

παίδες λυπάμαι αλλα η φωτογραφικη μηχανή που έχω είναι για τα κλαματα...έγραψα ενα videaki αλλα δυστηχως η σκάστρα δεν ακουγεται καθόλου παρα μόνο η εξάτμιση ,λυπαμαι -

εαν τυχει και βρω απο κανεναν φίλο να με τραβήξει θα επανέρθω ...

Link to comment
Share on other sites

Έχει δουλέψει κανένας την σκάστρα την forge ως μηχανική?
Εχω δει μερικούς που παρακάπτουν την ηλεκτροβαλβιδα της forge παιρνουν απο τον αντάπτορα του Map πιεση και στελνουν το σωληνακι απευθειας στο πανω μερος της σκάστρας και το κάτω μέρος το ταπώνουν .
Όποιος εχει καταλάβει μπορει λίγο να μου πει πως δουλευει η σκαστρα της forge τι κάνει το καθε σωληνακι πιεσης-υποπίεσης . Εννοώ τι κανει το πάνω ?τι κανει το κατω?
Λίγο πολύ εχω καταλάβει αλλα θέλω καποιος που εχει ασχοληθει να μου πει.
Επίσης ο αντάπτορας που μπαίνει στον MAP , νομίζω ειχε αναφερθεί απο τον Φάνη οτι έχαχνε ... το έχει κοιταξει κανενας άλλος? Νομίζω εχει ενα o-ring για να σφραγίζει

Link to comment
Share on other sites

δεν θα το εκανα με τιποτα ,η σκαστρα της forge δουλευει σε πολλες περιπτωσεις  όπως η μαμα δηλαδη συνεργαζεται με εγκεφαλο-

 

που σημαινει ότι ακομα και στο cold start ανοιγοκλεινει χωρις να κάνουμε εμεις τιποτα,το σημαντικοτερο είναι όμως ότι καταργεις μια δικλειδα ασφαλειας ,αν το αυτοκινητο για καποιο λογο θέλει να μπει σε safe mode το πρωτο που γινεται είναι μεσω εγκεφαλου να ανοιξει τη σκάστρα ,αν αυτο δεν ειναι εφικτο δεν ξέρω τι μπορει να γίνει.....

 

για τα σωληνακια και το τι ακριβως κάνουν check εδω :

 

ForgeClosed_zps2bdb7e1c.png

 

 

ForgeOpen_zpseadfdc1a.png

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Το ειχα βάλει το Link με αυτες τις φωτό στο tsi power στο φβ αλλα ξεχασα να ενημερώσω εδω, με προλαβες...
Τωρα που κατάλαβα τι κανει η ηλεκτροβαλβιδα αλλα και τι κανουν τα δυο σωληνακια της σκαστρας, εχεις δικιο

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμενο θεμα λοιπον που διαβασαμε και οι δυο λεει οτι η ΟΕΜ σκαστρα ειναι καλυτερη απο την Forge απλα δεν μπορει να διαχειριστεί μεγαλες πιεσεις . Μηπως η μαμα με ενα σκληρο ελατηριο ειναι καλυτερη ή ακομα καλύτερα η ολοκαινουργια ΟΕΜ με σκληρο ελατηριο

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω ,ο τυπος έχει κανει φοβερη αναλυση και τελικα αυτο αποδεικνυεται ,σιγουρα η μαμα έιναι πιο γρηγορη απο την forge αλλα τα τρωτα της σημεια είναι η αντοχη στο χρονο και οι μεγαλυτερες πιέσεις -

 

πιστευω ο καινουριος κωδικός θα δουλευει πολυ καλα και στα βελτιωμένα -

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτά τα έλεγα 3 χρονια πριν τον τύπο και ολοι οι ξερόλες εδώ μέσα πετούσαν οτι τους έρθει .πως φαίνεται οτι σε καθε φόρουμ αυτοκινητου ολοι οτι βάλουν νομίζουν οτι ειναι οτι καλύτερο υπάρχει με διάφορα και ουαου .ελληναααααρες ,αυτο δεν σημαίνει οτι δεν εχει καλα η forge αλλα παει σε κάποιους π λέγανε ειναι χαλια η μαμα ανακάλυψαν αμερικη κτλ

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτά τα έλεγα 3 χρονια πριν τον τύπο και ολοι οι ξερόλες εδώ μέσα πετούσαν οτι τους έρθει .πως φαίνεται οτι σε καθε φόρουμ αυτοκινητου ολοι οτι βάλουν νομίζουν οτι ειναι οτι καλύτερο υπάρχει με διάφορα και ουαου .ελληναααααρες ,αυτο δεν σημαίνει οτι δεν εχει καλα η forge αλλα παει σε κάποιους π λέγανε ειναι χαλια η μαμα ανακάλυψαν αμερικη κτλ

 πάλι ρε γατάκι  ειρωνεύσαι τους πάντες εδω μέσα ?

 

πως σου το επιτρέπουν ακόμα ?  απορώ.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η αληθεια να λέγεται ,

 

το συγκεκριμένο όντως το ισχυριζόνταν  ο  Playmaker και τότε είχε αναφερθει στο συγκεκριμενο άρθρο απο το ξενο foroum

 

απλά η "διαφωνία¨ ήταν για μεγαλυτερες πιεσεις κα το πόσο επαρκουσε η μαμα σκάστρα,

 

εγώ εκει επέμενα ότι η forge είναι καλύτερη ,

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω ,ο τυπος έχει κανει φοβερη αναλυση και τελικα αυτο αποδεικνυεται ,σιγουρα η μαμα έιναι πιο γρηγορη απο την forge αλλα τα τρωτα της σημεια είναι η αντοχη στο χρονο και οι μεγαλυτερες πιέσεις -

 

πιστευω ο καινουριος κωδικός θα δουλευει πολυ καλα και στα βελτιωμένα -

Eχουμε νεο κωδικο σε  vw σκαστρα?????? :search:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η αληθεια να λέγεται ,

το συγκεκριμένο όντως το ισχυριζόνταν ο Playmaker και τότε είχε αναφερθει στο συγκεκριμενο άρθρο απο το ξενο foroum

απλά η "διαφωνία¨ ήταν για μεγαλυτερες πιεσεις κα το πόσο επαρκουσε η μαμα σκάστρα,

εγώ εκει επέμενα ότι η forge είναι καλύτερη ,

και όντως έτσι πρεπει να ειναι στα δικα μας υβριδικά κτλ εγω ξέρετε τη δεν αντέχω ; Οτι θέλει κ συντηρηση μια το φιλτρο μια αυτο και να ριξεις να μη τρίζουν τα σινεμπλοκ π εχουν κάποιοι πχ aftermarket μια να κερωσεις όλη τη μερα δεν θ κάνουμε τιποτα αλλο αχαχα

ειναι ο ιδιος με τον παλιο απλα το τελευταίο γράμμα αντι για ''D'' ειναι ''E'' , το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει διαφορετικο εμβολο

μα δεν είχαμε προβλημα με το έμβολο σωστα ; Μακάρι να ξέραμε αν είχαν διάφορα σημαντική Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

ρε Πάνο ,εγω το γουσταρω αυτο ,δηλαδή να κάνω συντηρηση,μου αρεσει να ασχολουμαι ,είτε είναι να καθαρισω τη χοάνη είτε τη σκάστρα είτε οτιδηποτε .

 

Και δεν είναι δα και τοσο συχνο ,το λιγότερο κάθε 6 μηνες και για σκαστρα και για φίλτρο και αν δεν κανεις πολλα χλμ είναι μια φορά το χρόνο -

 

και η forge δεν χρειαζεται να την τη ξεβιδωσεις όπως την μαμα σκαστρα όταν είναι να τη βγάλεις  ,απλά ξεβιδωνεις το πανω μερος της και σε 2 λεπτα την εχεις καθαρισει και την εχεις γρασάρει-

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με την προηγουμενη μαμα σκάστρα είναι πολύ διαφορετικες τόσο σχεδιαστικα αλλα και ποιοτικά -

 

βασικά αυτη εχει ενα μπλε λαστιχακι μέσα στο εμβολο με αποτελεσμα να μην χανει ,δηλαδή αν κάνεις ενα απλο τεστ και φυσηξεις την παλια θα δεις οτι ο αερας περναει και μετα βγαινει απο τις τρυπες ,στην καινουρια όσο και να φυσηξεις δεν περναει τιποτα

(το τεστ είναι ευγενικη χορηγία κολλητου γιατί εγω ουτε που το σκεφτηκα )

 

επίσης το ελατηριο είναι λιγο πιο σκληρο απο την προηγουμενη

 

εχθες την εβαλα με πιεσεις υβριδιου :crazy:  και δουλευει άψογα ,τωρα ο χρονος θα δειξει αν την πάρω στα χέρια

 

την forge την εβγαλα γιατι απο τοτε που άλλαξα την τουρμπινα μου φλουταρει all the time ,με την μαμα η αποκριση είναι καλυτερη και το φλουταρισμα μειωθηκε παραπολύ

 

20140102_084821_zpsf31b1f0a.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είσαι απο τους λίγους που αναφέρεις φλουταρισμα βέβαια το βρίσκω λογικό διότι η forge πρέπει να ειναι λίγο πιο αργή απο την μαμά !

Βέβαια μετά το ποστ σου αισθάνομαι ότι θα πετάξω άδικα λεφτά για την forge μιας και την έχω κλείσει να την πάρω απο βδομάδα μεταχειρισμένη σε παρά πολύ καλή τιμή από πολύ καλό φίλο !

Ίσως πατώ και την καινούργια της VW και κάνω δοκιμές ! Το θέμα ειναι εφόσον η καινούργια δουλεύει και με μεγάλες πιέσεις δεν θα φλουταρει σε μαμά αμάξι ; Ειναι σαν να βάζεις forge με μπλε σε μαμά !

Τι ελατήριο προτείνεις για πιέσεις 1.7 οβερ ;

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.