Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

εχω κανει logs  το 115 block δεν εχει Νόημα γιατι διαβαζει μεχρι 1.55 και στο μεγαλυτερο ευρως των στροφων δουλευεω πανω απο 1.55 και ζηταει το προγραμμα επισης τερμα 1.55 μεχρι κοφτη, αρα το 115 για εμενα στο αμαξι μου δεν εχει νοημα.
Εχω logs απο 003 που βλεπεις μια χαρα πιεση απο εκει. Δεν εχει θεμα με πιεσεις η σκαστρα ακομα και με τις αλλαγες του DSG πανω στο οβερ, εξ αλλου αν καταλαβεις το πως δουλευει ΟΣΟ πιεση και να εχει δεν θα ανοιξει ποτέ αν η N249 δεν δωσει εντολή , μολις δωσει εντολη η ECU στην N249 να ανοιξει τοτε το πισω εμβολο της GFB υποχωρει ηλεκτρομαγνητικα και τοτε το μπροστα υποχωρει ! Διπλου εμβολου με λιγα λογια .
.
Αυτες τις μερες που την εχω τοποθετησει δεν εχω δει κάτι αρνητικο ουτε κατι πολυ θετικο ( ΝΟΜΙΖΩ οτι εξαφανιστηκε το φλουταρισμα στα χαμηλα) σε σχεση με την Forge , ιδια δουλεια κανουν, ξαναλεω ισως στα θετικα ειναι οτι εξαφανιστηκε το φλουραρισμα , άλλο ενα θετικό ειναι οτι δεν γεμίζεις με γράσο τα μουτρα της τουρμπινας , αλλο ενα θετικο ειναι το εμβολακι της GFB σε σχεση με της Forge δεν υπαρχει επαφη , της GFB ανοιγοκλεινει σαν ΒΕΛΟΥΔΟ .
Το μονο ψυχολογικα αρνητικο ειναι οτι δείχνει πολυ ΟΕΜ σε σχεση με την Forge και νοιωθεις ψυχολογικα οτι φορας μαμα σκαστρα και οτι δεν κανεις δουλεια χαχαχα
 

Link to comment
Share on other sites

εχω κανει logs  το 115 block δεν εχει Νόημα γιατι διαβαζει μεχρι 1.55 και στο μεγαλυτερο ευρως των στροφων δουλευεω πανω απο 1.55 και ζηταει το προγραμμα επισης τερμα 1.55 μεχρι κοφτη, αρα το 115 για εμενα στο αμαξι μου δεν εχει νοημα.

Εχω logs απο 003 που βλεπεις μια χαρα πιεση απο εκει. Δεν εχει θεμα με πιεσεις η σκαστρα ακομα και με τις αλλαγες του DSG πανω στο οβερ, εξ αλλου αν καταλαβεις το πως δουλευει ΟΣΟ πιεση και να εχει δεν θα ανοιξει ποτέ αν η N249 δεν δωσει εντολή , μολις δωσει εντολη η ECU στην N249 να ανοιξει τοτε το πισω εμβολο της GFB υποχωρει ηλεκτρομαγνητικα και τοτε το μπροστα υποχωρει ! Διπλου εμβολου με λιγα λογια .

.

Αυτες τις μερες που την εχω τοποθετησει δεν εχω δει κάτι αρνητικο ουτε κατι πολυ θετικο ( ΝΟΜΙΖΩ οτι εξαφανιστηκε το φλουταρισμα στα χαμηλα) σε σχεση με την Forge , ιδια δουλεια κανουν, ξαναλεω ισως στα θετικα ειναι οτι εξαφανιστηκε το φλουραρισμα , άλλο ενα θετικό ειναι οτι δεν γεμίζεις με γράσο τα μουτρα της τουρμπινας , αλλο ενα θετικο ειναι το εμβολακι της GFB σε σχεση με της Forge δεν υπαρχει επαφη , της GFB ανοιγοκλεινει σαν ΒΕΛΟΥΔΟ .

Το μονο ψυχολογικα αρνητικο ειναι οτι δείχνει πολυ ΟΕΜ σε σχεση με την Forge και νοιωθεις ψυχολογικα οτι φορας μαμα σκαστρα και οτι δεν κανεις δουλεια χαχαχα

 

 

Θα εκτιμούσα να δω logs πριν και μετά σε σχέση με την "Ε revision" εαν αυτή φορούσες.

Να δω πόσο διαφορά έχει στους στόχους πίεσης.

 

ΥΓ. Η forge ταυτιζόταν απόλυτα ακόμη και μέχρι 2.3bar στους στόχους πίεσης. Και για συντήρηση βάζουμε ελάχιστη βαζελίνη ή γράσσο forge (κόκκινο)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Forge φόραγα πρωτα . Για συντηρηση στην Forge εβαζα γράσσο Κόκκινο Castrol Red Rubber Grease το οποιο χρησιμοποιει και η Forge αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις δεν φευγει ευκολα απο διαλυτικα και νερο και ειναι φιλικο στα o-rings.

Logs εχω πριν και μετα μονο απο το block 003 Μόνο απο εκεί έβλεπα πάντα πίεση , το 115 δεν μου χρησιμευει κάπου . Ευχαρίστως να σου στειλω logs 003 αλλα ακομα και με την ιδια σκαστρα αναλογα απο τι σχέση θα πατήσεις και τι στροφες και τι βαρομετρικο εχει την συγκεκριμενη μερα μπορεις να δεις διαφορετικές πιέσεις
Άλλη πίεση εχεις με 2α και 3500 στροφες και αλλη πιεση απο 4η και 3000 στροφες πχ το μόνο αντικειμενικό στα logs που κανω ειναι οτι τα κανω ΠΑΝΤΑ στο ιδιο σημειο με ιδια ταχυτητα και παντα αργα το βραδυ .
Θα φτιαξω ενα πινακακι με πιεσεις Forge VS GFB απο ενα πατημα 2ας , μετα εχω πολλα πατηματα με forge με 4η αλλα με GFB εχω με 3η .
Δυστηχώς τα εχει φτυσει η μπαταρια του laptop για αυτο και εχω λιγα logs με την GFB
 

Link to comment
Share on other sites

Forge φόραγα πρωτα . Για συντηρηση στην Forge εβαζα γράσσο Κόκκινο Castrol Red Rubber Grease το οποιο χρησιμοποιει και η Forge αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις δεν φευγει ευκολα απο διαλυτικα και νερο και ειναι φιλικο στα o-rings.

Logs εχω πριν και μετα μονο απο το block 003 Μόνο απο εκεί έβλεπα πάντα πίεση , το 115 δεν μου χρησιμευει κάπου . Ευχαρίστως να σου στειλω logs 003 αλλα ακομα και με την ιδια σκαστρα αναλογα απο τι σχέση θα πατήσεις και τι στροφες και τι βαρομετρικο εχει την συγκεκριμενη μερα μπορεις να δεις διαφορετικές πιέσεις

Άλλη πίεση εχεις με 2α και 3500 στροφες και αλλη πιεση απο 4η και 3000 στροφες πχ το μόνο αντικειμενικό στα logs που κανω ειναι οτι τα κανω ΠΑΝΤΑ στο ιδιο σημειο με ιδια ταχυτητα και παντα αργα το βραδυ .

Θα φτιαξω ενα πινακακι με πιεσεις Forge VS GFB απο ενα πατημα 2ας , μετα εχω πολλα πατηματα με forge με 4η αλλα με GFB εχω με 3η .

Δυστηχώς τα εχει φτυσει η μπαταρια του laptop για αυτο και εχω λιγα logs με την GFB

 

 

Καταρχήν να τη χαρείς τη σκάστρα..

Είναι ήδη γνωστή για Tfsi σαν εταιρία και έχει δείξει ότι είναι αξιόπιστη. 

 

 

Μενδιαφέρει το πόσο ακολουθεί την specified η actual μικρό ρόλο παίζουν τα λοιπα.

Logs για να ληφθούν υπόψη 3η ή 4η ταχύτητα ανηφόρα.

 

Όσο για τη συντήρηση ανέφερες για λέρωμα τουρμπίνας, αν γίνεται σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό που λες.

Έχω περάσει πάνω από 10 σκάστρες Forge. Μόνο ένας που έβαλε πολύ και έκανε του κεφαλιού του τα έκανε σαν χωριάτικη σαλάτα :)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ισως την δευτερη φορα εβαλα παραπανω γρασακι :)
Σου ξαναλεω logs απο block 115 δεν κανω(τουλαχιστον με την forge δεν εχω κανενα απο το 115) γιατι η specified ειναι παντου 2.55 μεχρι τον κοφτη και φυσικα δεν την πιανω αυτη την πιεση στον κοφτη ,επίσης μεχρι ενα μεγαλο φασμα η actual στο 115 ειναι 2.55 γιατι το αμαξι δουλευει πανω απο 2.55 οποτε βλεπεις actual ιδια με specified πραγμα που δεν ισχυει γιατι η actual ειναι πολυ παραπανω  , με λιγα λογια δεν βγαζεις ακρη απο το block 115 .
Παράδειγμα 115 Blοck με την GFB Και 4η απο 2840 μεχρι 5120 στροφες

2550.0 1500.0 2550.0 2080.0 2550.0 2370.0 2550.0 2540.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0

Η πραγματικη πιεση ειναι πολυ παραπανω !!

 

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Ισως την δευτερη φορα εβαλα παραπανω γρασακι :)

Σου ξαναλεω logs απο block 115 δεν κανω(τουλαχιστον με την forge δεν εχω κανενα απο το 115) γιατι η specified ειναι παντου 2.55 μεχρι τον κοφτη και φυσικα δεν την πιανω αυτη την πιεση στον κοφτη ,επίσης μεχρι ενα μεγαλο φασμα η actual στο 115 ειναι 2.55 γιατι το αμαξι δουλευει πανω απο 2.55 οποτε βλεπεις actual ιδια με specified πραγμα που δεν ισχυει γιατι η actual ειναι πολυ παραπανω , με λιγα λογια δεν βγαζεις ακρη απο το block 115 .

Παράδειγμα 115 Blοck με την GFB Και 4η απο 2840 μεχρι 5120 στροφες 2550.0 1500.0 2550.0 2080.0 2550.0 2370.0 2550.0 2540.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0 2550.0

Η πραγματικη πιεση ειναι πολυ παραπανω !!

 

Στειλε 003 σε google docs με πμ μην το χαλαμε το τοπικ. Ετσι δεν βγαινει ακρη.

Αν και με 003 πάλι δεν θα βγει...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τον κοπο σου. Τα είδα και τα τρια, forge ειναι σταθερη αξια.

Αντιστοιχα κι αυτη που φορας ειναι αντιστοιχης ποιοτητας, αλλα αποτι φαινεται απειροελαχιστα πισω. Βεβαιως φανταζομαι καλυτερη απο d η e revision.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι η Forge ειναι καλυτερη? εγω ιδιες τις βλεπω . Οι απειροελαχιστες διαφορες που υπαρχουν ειναι καθαρα λογω διαφορετικης μερας δοκιμης εχω παρα πολλα Logs στο αρχειο μου με forge παντα και παντα δεν ειχα ιδιες πιεσεις ηταν +/- μικρες διαφορες .
Αν μπορεις πες μου γιατι θεωρεις την Forge ανωτερη . Σε τερμα γκαζι η GFB δεν υπαρχει περιπτωση να χανει λογω του τροπου λειτουργειας της

Link to comment
Share on other sites

Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι η Forge ειναι καλυτερη? εγω ιδιες τις βλεπω . Οι απειροελαχιστες διαφορες που υπαρχουν ειναι καθαρα λογω διαφορετικης μερας δοκιμης εχω παρα πολλα Logs στο αρχειο μου με forge παντα και παντα δεν ειχα ιδιες πιεσεις ηταν +/- μικρες διαφορες .

Αν μπορεις πες μου γιατι θεωρεις την Forge ανωτερη . Σε τερμα γκαζι η GFB δεν υπαρχει περιπτωση να χανει λογω του τροπου λειτουργειας της

Εσυ τι συμπερασματα εβγαλες εως τωρα ;

Εφοσον τα logs δεν εμπεριεχουν specified actual δεν ειναι εγκυρα 100% για συμπερασματα. Και εφοσον εισαι πανω απο 1.55bar δεν γινεται.

Δεν ειπα οτι χανει πουθενα.

Θεωρω οτι η forge και μετα απο 100.000 χλμ θα εχει την ιδια επαναληψιμοτητα και αντοχη. Ειδικα σε setup με πιεσεις 1.8-2.3bar.

Ειναι θετικοτατο να υπαρχουν περισσοτερες επιλογες βελτιωσης στην αγορα.

Οταν τη δοκιμασω θα εχω καλυτερη αποψη, ευχαριστω για το χρονο σου.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εγραψες ''Forge σταθερή αξια΄'' αφου είδες τα logs.
Και σε ρωτησα πως εβγαλες το συμπερασμα τοσο ευκολα και χαρακτηρισες καλυτερα την GFB ? Επειδη εγω απο τα logs δεν μπορω να βγάλω καποια καλύτερη απλα θα ηθελα να μαθω τι είδες και πως κατεληξες στο συμπερασμα αυτο .Σε καποιες στροφες εχει περισσοτερη πιεση η GFB σε αλλες η Forge σε αλλες εχουν ιδια πιεση ...
Εχω καμια 50αρια logs όλα με Forge απο διαφορες μερες του χρόνου κανενα δεν εχει ιδια πιεση αν τα βαλεις διπλα διπλα ολα εχουν μικροδιαφορες ελαχιστων mbar !

specified και actual Μονο με δοκιμη σε πολυ light πρωτο σταδιο με μικρες πιεσεις και με n75 που δεν θα ειναι τερμα 100% μεχρι τον κοφτη μονο εκει μπορεις να βγαλεις ακρη

Edited by the_winner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα κρατησω την τελευταια παραγραφο, εαν βρεθει πειραματοζωο βαλτε και δειγματοληψια turbo.

Κι επειδη ξεφυγαμε περι forge και dv+ η αρχικη μου απορια ειχε να κανει με την διαφορα e revision και dv+

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στη παρεα...

Θλω να σταθω στα εξης..

Το εργοστασιακο συστημα σκαστρας εχει πολλα θετικα και ειναι αρκετα εξελιγμενο απο τις παλιοτερες διαταξεις . Εχουμε τη σκαστρα ΠΑΝΩ στο αλουμινιο της τουρμπινας και μια ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα με αποτελεσμα αμμεση εκτονωση !!

Πως ειναι δυνατον να παρακαμπτετε αυτο το τομεα?

Ενα απλο αμμεσο ηλεκτρομαγνητικο κυκλωμα που παμε και το κανουμε ηλεκτρομαγνητικο (γιατι μπαινει η ν75)

Και στη συνεχεια πνευματικο!

Το οτι προστιθεται καθυστερηση στο ανοιγμα της σκαστρας μπορει να το καταλαβει οποιος εχει εστω στοιχειώδης γνωσεις φυσικης..

Υπαρχουν logs στο vwortex απο καποιον που ειχε το χρονο και ασχοληθηκε και φαινεται καθαρα το (lag) που εχει σε σχεση με την αμμεση μαμμα σκαστρα..

Επισης σε χαμηλες στροφες υπαρχει φλουταρισμα ακομα και με μαλακα ελατηρια και πολλοι το εχουν καταλαβει απο τη πρωτη στιγμη..

Επισης προσθετουμε αδυναμα σημεια στο χρονο που απαιτουν ελεγχο (ταφακια...σωληνακια..γρασαρισμα..κτλπ) τα οποια ειναι για μενα λυση αναγκης οταν δεν υπαρχει αλλη επιλογη σε aftermarket προιον..

Απο τη στιγμη λοιπον που εμφανιζεται ενα προιον που κραταει την εργοστασιακη μορφη λειτουργιας της σκαστρας ΣΥΝ οτι δεν προσθετει τον πονοκεφαλο με σωληνακια παρασωληνακια ταφακια και γρασακια και μπορει και αποδεικνύει οτι δεν εχει απωλειες σε πιεση αλλα και αντοχη στο χρονο ΑΛΛΑ και την μιση τιμη δεν μπορω να φανταστω πραγματικα ενα μοναδικο λογο να μην τη προτιμησω.

Υγ .. να και το λινκhttp://forums.vwvortex.com/mobiquo/smartbanner/welcome.php?referer=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com%2Fshowthread.php%3F3336171-Forge-2-0t-Diverter-Valve-review-%28long%29&code=258ac608a6d986a64e8a401d14a66354&board_url=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com〈=el

Edited by Lefterisa3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στη παρεα...

Θλω να σταθω στα εξης..

Το εργοστασιακο συστημα σκαστρας εχει πολλα θετικα και ειναι αρκετα εξελιγμενο απο τις παλιοτερες διαταξεις . Εχουμε τη σκαστρα ΠΑΝΩ στο αλουμινιο της τουρμπινας και μια ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα με αποτελεσμα αμμεση εκτονωση !!

Πως ειναι δυνατον να παρακαμπτετε αυτο το τομεα?

Ενα απλο αμμεσο ηλεκτρομαγνητικο κυκλωμα που παμε και το κανουμε ηλεκτρομαγνητικο (γιατι μπαινει η ν75)

Και στη συνεχεια πνευματικο!

Το οτι προστιθεται καθυστερηση στο ανοιγμα της σκαστρας μπορει να το καταλαβει οποιος εχει εστω στοιχειώδης γνωσεις φυσικης..

Υπαρχουν logs στο vwortex απο καποιον που ειχε το χρονο και ασχοληθηκε και φαινεται καθαρα το (lag) που εχει σε σχεση με την αμμεση μαμμα σκαστρα..

Επισης σε χαμηλες στροφες υπαρχει φλουταρισμα ακομα και με μαλακα ελατηρια και πολλοι το εχουν καταλαβει απο τη πρωτη στιγμη..

Επισης προσθετουμε αδυναμα σημεια στο χρονο που απαιτουν ελεγχο (ταφακια...σωληνακια..γρασαρισμα..κτλπ) τα οποια ειναι για μενα λυση αναγκης οταν δεν υπαρχει αλλη επιλογη σε aftermarket προιον..

Απο τη στιγμη λοιπον που εμφανιζεται ενα προιον που κραταει την εργοστασιακη μορφη λειτουργιας της σκαστρας ΣΥΝ οτι δεν προσθετει τον πονοκεφαλο με σωληνακια παρασωληνακια ταφακια και γρασακια και μπορει και αποδεικνύει οτι δεν εχει απωλειες σε πιεση αλλα και αντοχη στο χρονο ΑΛΛΑ και την μιση τιμη δεν μπορω να φανταστω πραγματικα ενα μοναδικο λογο να μην τη προτιμησω.

Υγ .. να και το λινκhttp://forums.vwvortex.com/mobiquo/smartbanner/welcome.php?referer=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com%2Fshowthread.php%3F3336171-Forge-2-0t-Diverter-Valve-review-%28long%29&code=258ac608a6d986a64e8a401d14a66354&board_url=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com〈=el

Βεβαιως και ειναι σωστα,

Λογω χωροταξιας (δεν χωραει) εβγαλα τη forge και ψαχνω αντικαταστατη.

Αν η dv+ κρατησει στις πιεσεις που δουλευω για πολλα χιλιομετρα, τοτε ειναι μια καλη λυση. Δεν θα την αλλαζα λογω αντοχης.

Το αλουμινιο και η μαμα χωροταξια εκτος απο θετικα (οπως σωςτα ειπες) εχει και αρνητικα.

Υψηλες θερμοκρασιες (καταστροφη σκαστρας σταδιακα), μειωση χωρου του housing, φρεζαρισμα του αερα απο τη φτερωτη ιδιαιτερα σε hybrid turbo, απειροελαχιστη διαταραχη ροης στο housing.

Σαφως ομως για το εργοστασιακο αμαξι και την καθημερινοτητα υπερισχυουν τα θετικα.

Στο σταδιο που ειμαι προτιμουσα ταπωμα και ενα relocation με σκαστρα αλλου κοντα στην πεταλουδα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σωστα και αυτα ..

Πριν τη ταπωσεις δοκιμασε στο υβριδιο να φας εσωτερικα το αλουμινιο στο σημειο που κανει μισοφεγγαρο μεσα στη φωλια της σκαστρας κατα 3 χιλιοστα..

Το φρεζαρισμα το κανει γιατι ειναι σχεδιασμενο για τη μαμα διαμετρο φτερωτης..

Το εκανα σε φιλο με πολυ καλα αποτελεσματα!

Edited by Lefterisa3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πριν τη ταπωσεις δοκιμασε στο υβριδιο να φας εσωτερικα το αλουμινιο στο σημειο που κανει μισοφεγγαρο μεσα στη φωλια της σκαστρας κατα 3 χιλιοστα..

Το φρεζαρισμα το κανει γιατι ειναι σχεδιασμενο για τη μαμα διαμετρο φτερωτης..

Το εκανα σε φιλο με πολυ καλα αποτελεσματα!

Εχει γινει... :)

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

 

ΥΓ. Όσο αφορά την νέα DV+ πρέπει να αποδείξει τη σταθερότητά της και τη διάρκειά της στο χρόνο. Είναι εξαιρετική ιδέα, αλλά νέα ιδέα.

 

Η αντίστοιχη αρχική για Tfsi, το πρώτο revision έχανε πίεση.

Βγήκε νέα έκδοση που έλυσε το πρόβλημα όπως ισχυρίστηκε η εταιρία.

Από δικής μου πλευράς, έχοντας δοκιμάσει το 1ο revision για Tfsi με τέρμα τσίτα K04 440+ ξαναγυρίσαμε σε Forge, μη έχοντας χρόνο για παραιτέρω πειράματα.

Ελπίζω στα 1,4 Tsi να έμαθαν από τα λάθη τους και να αποδειχθεί ένα αξιόλογο προϊόν και να επικροτήσουμε την εταιρία και όσους βοήθησαν στη δημιουργία της... ;)

 

Επίσης στα μείον, είναι η έλλειψη dealer στην Ελλάδα που συνεπάγεται μη άμεση αγορά - υποστήριξη (rebuild kit, αντικατάσταση revision Κλπ)

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα τι λεει η σκαστρουλα dv+ αξιζει;

Ας γράψει ο Winner που τη φοράει τόσο καιρό..

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη Winner???

Θα μας πεις τα συν και τα πλην της σκάστρας;

Νομιζω οτι πολλοί ειμαστε που θελουμε να μαθουμε τα χαρακτηριστικά της.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η Forge εχει μπει στο συρτάρι δεν την ξαναβάζω , δεν ξερω αν θα την πουλήσω μπορεί να την κρατήσω σε περίπτωση ανάγκης.

Λοιπον η GFB δεν φλουτάρει στα χαμηλα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!Ακόμα και η μαμα σκάστρα μια ιδεα φλουταρισματος στα χαμηλα την εχει (ειδικα σε DSG) . Καλα με Forge ειναι ανάλογα την περίπτωση και αναλογα ποσο την συντηρούσε ο αλλος αλλα όλες οι Forge φλουτάρουν ανελέητα ....

Θετικά GFB
ΟΕΜ Εφαρμογή,φαίνεται σαν να μην φοράς κατι εξτρα(στο ψυχολογικο σε επιρεαζει αυτο νομιζεις οτι δεν εχεις βαλει τιποτα και οτι δεν κανει την δουλεια της σωστα)
Αμεσότατη λόγω οτι δουλευει με την N249
Δεν εχεις σωληνάκια, ηλεκτροβαλβίδες ,κλπ κλπ
Δεν φλουτάρει με τιποτα
Κρατάει πιεση
Ακόμα και με αλλαγες (DSG αλλαγές) πανω στο οβερ δεν κολλάει ανοιχτή
Δεν χρειάζεται σερβις (εγώ που και που θα την λύνω για έλεγχο, καθάρισμα και λίγο λαδάκι )

Αρνητικά GFB
Σε κάποιους πετάει σφάλμα (είτε μαμά είτε βελτιωμένα) .Το οποίο λύνεται 100% με την αφαίρεση του μπροστά ελατηρίου.
Βέβαια εχω δει και αμαξια με forge να βγάζουν σφάλμα


Αν κάποιος δεν θέλει να δώσει πολλά λεφτά σε aftermarket υπάρχει η λύση του τελευταιου revision της μαμα σκάστρας με κωδικο που τελειώνει στο γράμμα ''Ε''.
Καμία σχέση με την προηγούμενη που εκ κατασκευής έχανε απο παντού , μπορώ να πω οτι κάνει της aftermarket να φαίνονται άχρηστες .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα (Αθήνα) της GFB δεν θελω να τον γράψω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση , ο συγκεκριμένος αντιπροσωπος εχει και κάποιους dealer σε διάφορους Νομούς της Ελλάδας, με μια αναζήτηση στο google μπορεις να τους βρεις

Σχετικά με το σφάλμα που βγάζει στον εγέφαλο -ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ-  προσωρινά λύνετε με την αφαίρεση του μπροστινου ελατηριου , υπάρχουν αναλυτικότατες οδηγίες μεσα στο κουτι και για την εγκατάσταση της σκάστρας αλλα και τι κανεις σε περιπτωση που βγαλει σφαλμα και πιο ελατηριο πρέπει να βγάλεις , η αφαίρεση του ελατηριου δεν επιρεάζει καθόλου την σκάστρα και κρατάει πιεση μια χαρά απλά λειτουργεί πιο ΟΕΜ και οχι τόσο ''Sport'' .

Και χωρις να βγει σφάλμα υπάρχουν δυο επιλογες για το πως θα δουλεψεις την σκαστρα , ειτε με ελατηριο ειτε χωρις.

Πιο πάνω γράφω προσωρινά ,διότι η GFB εφτιαξε διαφορα σετ ελατηριων τα οποία τα περιμένουν δυο beta testers εδώ στην Ελλάδα οι οποίοι έχουν αυτό το ''πρόβλημα'' με το σφαλμα , εγώ για παράδειγμα δεν εχω σφάλμα.

Γενικά σαν after sale η GFB ειναι top μεχρι στιγμης

Link to comment
Share on other sites

Τοπ αλλα με μειονεκτήματα.

Ο καθενας θα κρίνει και θα αποφασίσει.

Δεν σημαινει οτι ταιριάζει σε όλους.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.