Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Τοπ αλλα με μειονεκτήματα.

Ο καθενας θα κρίνει και θα αποφασίσει.

Δεν σημαινει οτι ταιριάζει σε όλους.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ποια ειναι τα μειονεκτηματα? Το οτι βγαζει σφαλμα? Και η forge σε μερικους βγαζει σε αλλους δεν βγαζει.

Πιο μεγαλο μειονεκτημα θεωρω την forge που φλουτάρει και κανει surging στην τουρμπινα μπαρα ενα σφαλμα στον εγκεφαλο το οποιο οπως ειπα λυνεται χωρις κανενα downsize στην αποδοση

Link to comment
Share on other sites

Ποια ειναι τα μειονεκτηματα? Το οτι βγαζει σφαλμα? Και η forge σε μερικους βγαζει σε αλλους δεν βγαζει.

Πιο μεγαλο μειονεκτημα θεωρω την forge που φλουτάρει και κανει surging στην τουρμπινα μπαρα ενα σφαλμα στον εγκεφαλο το οποιο οπως ειπα λυνεται χωρις κανενα downsize στην αποδοση

το βασικοτερο μειονεκτημα ειναι οτι δεν ακους το τσουφ!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω με forge δεν ακουγα κανενα τσουφ... ιδιος θορυβος με την μαμα ολες οι aftermarket σκαστρα...
Με την forge αυτο που ακουγα ηταν turbo flutter στα χαμηλα και turbo surging αμα αφηνες το γκαζι (με μπλε ελατηριο, με κιτρινο ηταν οκ)

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Η Forge είναι μονόδρομος για πιεσμένα setup πόσο μάλλον για Hybrid ή Big Turbo, ακόμα και η revision Ε συνέχεια βγάζει σφάλματα και δυσκολεύεται στο να κρατήσει πίεση. (1,8-2,0+Bar)

 

Γι' αυτό υπάρχει σετ ελατηρίων (πράσινο/κίτρινο/μπλε/κόκκινο) για να ρυθμιστεί/προσαρμοστεί η σκάστρα και γι' αυτό για μένα είναι πιο ολοκληρωμένη, προς το παρόν.

Δεν υπάρχει πιεσμένο setup/hybrid/bt που σέβεται τον εαυτό του και να μην φόρεσε Forge. :lazy:

 

Στο overboost συνέχεια έχω σφάλματα Ν249 συνήθως αραιά και που κάθε φορά που κάνω scan το αμάξι. (Με την Revision E)

Τα συγκεκριμένα προβλήματα τα έχω ξαναγράψει και παλιότερα (τουλάχιστο σε Hybrid Turbo) , με την D όπου μετά από πολλά χλμ έφτανε να κολλάει το πλαστικό κατά την κίνηση και να βγάζει σφάλμα.

Η εργοστασιακές έχουν ημερομηνία λήξης, μπορεί αργά μπορεί γρήγορα, κάποια στιγμή πεθαίνουν ή πέφτει η απόδοση. Αν το αμάξι είναι εργοστασιακό ίσως σταδιακά να το συνηθίσει ο οδηγός

εκτός αν τα "τινάξει" απότομα και τότε θα το καταλάβει.

Δεν χαλάνε μόνο στα 1.4 Tsi αλλά και στα 20VT επιβάλεται αλλαγή ανά μερικά χλμ όπως και σε Gti, σε Peugeot GT/RC κλπ κλπ .

 

Από τη στιγμή που η DV+ δεν είναι ευρέως διαδοδομένη και δεν πωλείται παντού, αυτή είναι η λύση, προς το παρόν.

 

Τώρα άμα ο άλλος έχει 200ps και μου βάζει μπλέ/κόκκινο δεν φταίει η Forge, αν δεν μπορεί να κατανοήσει την χρήση της.

Γενικά το απλό ΦΠΕ καλύτερα να παίζει με κιτρινάκι..

 

ΥΓ. Η Forge ανοιχτού που έχω δώσει στον Φάνη θα σου πεί ο ίδιος πως κάνει. :crazy:

ΥΓ2.Για απλά setup μια χαρά είναι η revision D/E σπατάλη χρημάτων η αγορά οποιασδήποτε aftermarket.

ΥΓ3. Με το solenoid της Forge, υπάρχει επιπρόσθετα η δυνατότητα να μπουν αρκετές σκάστρες επάνω στο αμάξι με μερικές τροποιήσεις. (Forge/HKS/Greedy κλπ) :whistling:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Να πω κ εγω τα δικά μου :

 

Από τότε που ειμαι υβριδιο ,σχεδόν ένα χρονο τώρα παρατηρησα τα εξης :

 

Με τη forge (κιτρινο ελατηριο) :

 

σφάλμα ανα 200 κμ περιπου οτι δεν ανοιξε στα χαμηλα .

 

φλουταρισμα καργα-

 

Με την Ε :

 

σφαλμα ανα 200 κμ περιπου οτι δεν ανοιξε στα χαμηλα .

 

ποτε σφαλμα σε Overboost condition (over 1,9)

 

φλουταρισμα αλλα όχι όσο η forge καθως ανοιγει πιο αμεσα

 

 

πιστευω σε manual η Ε κάνει τη δουλειά της ,έχει αμεση αποκριση ,γλυτωνεις καλωδια ,συντηρηση κλπ κ εχει κοστος χαμηλο,αν χαλασει με 45 € παιρνεις μια άλλη (9 μηνες+ που τη φοραω δουλευει μια χαρα)

 

 

υγ με μαμα τουρμπο :παλι με τη forge ειχα σφαλμα σε χαμηλο φορτιο και λιγο φλουταρισμα (παντα με κιτρινο ελατηριο)-

 

όταν λέω χαμηλα εννοω μεταξυ 1500-2000+ στροφες με φορτιο μέχρι 15% αν θυμαμαι καλα

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Η Forge είναι μονόδρομος για πιεσμένα setup πόσο μάλλον για Hybrid ή Big Turbo, ακόμα και η revision Ε συνέχεια βγάζει σφάλματα και δυσκολεύεται στο να κρατήσει πίεση. (1,8-2,0+Bar)

 

Γι' αυτό υπάρχει σετ ελατηρίων (πράσινο/κίτρινο/μπλε/κόκκινο) για να ρυθμιστεί/προσαρμοστεί η σκάστρα και γι' αυτό για μένα είναι πιο ολοκληρωμένη, προς το παρόν.

Δεν υπάρχει πιεσμένο setup/hybrid/bt που σέβεται τον εαυτό του και να μην φόρεσε Forge. :lazy:

 

Στο overboost συνέχεια έχω σφάλματα Ν249 συνήθως αραιά και που κάθε φορά που κάνω scan το αμάξι. (Με την Revision E)

Τα συγκεκριμένα προβλήματα τα έχω ξαναγράψει και παλιότερα (τουλάχιστο σε Hybrid Turbo) , με την D όπου μετά από πολλά χλμ έφτανε να κολλάει το πλαστικό κατά την κίνηση και να βγάζει σφάλμα.

Η εργοστασιακές έχουν ημερομηνία λήξης, μπορεί αργά μπορεί γρήγορα, κάποια στιγμή πεθαίνουν ή πέφτει η απόδοση. Αν το αμάξι είναι εργοστασιακό ίσως σταδιακά να το συνηθίσει ο οδηγός

εκτός αν τα "τινάξει" απότομα και τότε θα το καταλάβει.

Δεν χαλάνε μόνο στα 1.4 Tsi αλλά και στα 20VT επιβάλεται αλλαγή ανά μερικά χλμ όπως και σε Gti, σε Peugeot GT/RC κλπ κλπ .

 

Από τη στιγμή που η DV+ δεν είναι ευρέως διαδοδομένη και δεν πωλείται παντού, αυτή είναι η λύση, προς το παρόν.

 

Τώρα άμα ο άλλος έχει 200ps και μου βάζει μπλέ/κόκκινο δεν φταίει η Forge, αν δεν μπορεί να κατανοήσει την χρήση της.

Γενικά το απλό ΦΠΕ καλύτερα να παίζει με κιτρινάκι..

 

ΥΓ. Η Forge ανοιχτού που έχω δώσει στον Φάνη θα σου πεί ο ίδιος πως κάνει. :crazy:

ΥΓ2.Για απλά setup μια χαρά είναι η revision D/E σπατάλη χρημάτων η αγορά οποιασδήποτε aftermarket.

ΥΓ3. Με το solenoid της Forge, υπάρχει επιπρόσθετα η δυνατότητα να μπουν αρκετές σκάστρες επάνω στο αμάξι με μερικές τροποιήσεις. (Forge/HKS/Greedy κλπ) :whistling:

 

Για εξηγησε λίγο το ΥΓ3?!

Εγω επειδη εχω πολυ ησυχη εισαγωγη (apr) ηθελα να ακουω λίγο ήχο... περιμενα επειδη ειναι ανοιχτου τυπου να εχω καποια θεματακια, αλλα ολα καλα, το κρατημα της πίεσης ηταν αισθητο παντου κ ο ηχος αψογος! για την επιλογητου the_winner μπορει να είναι πραγματι καλύτερη...

η forge τη συντήρηση θέλει?

Link to comment
Share on other sites

@Chrispant : Τελικα απο οτι φαίνεται το σφάλμα στα χαμηλα όπως εγραψα και στις προηγουμενες σελίδες το έχει και η Forge και επιβεβαιώθηκα απο τον DIMIV . Εγω προσωπικά με την Forge στους λίγους μηνες που την ειχα μου ειχε βγαλει ενα σφάλμα στα χαμηλα 1500-2000 στροφές , τωρα με την GFB ποτέ! Σε αλλα αυτοκίνητα η Forge απο οτι φαίνεται βγάζει συνέχεια σφάλμα όπως και η GFB σε ορισμενα αυτοκινητα βγάζει συνέχεια σφάλμα .

Σχετικά με την Forge, ακόμα και με πράσινο ελατήριο μπορεις να κρατήσεις overboost 2.1bar σε υβριδιο, δοκιμασμενα ! Η Forge δινει το ελατηριο για βοήθεια διότι η πιεση στο προσωπο της σκάστρας μπορει να ειναι 2.5bar ενω το σωληνακι στο πισω μερος της σκαστρας που ερχεται απο την πολλαπλη εισαγωγης να στέλνει 2.1bar (οσο δουλευει δηλαδη το αμαξι απλα απο turbo μεχρι πολλαπλη υπαρχει pressure drop) οπότε αν δουλεψεις την forge χωρις ελατηριο ισως και να υπερισχυει η πιεση στο προσωπο του εμβολου και οχι η πιεση στο πισω μερος του εμβολου οποτε και να μενει λιγο ανοιχτη ! Εκει ερχεται το ελατηριο το οποιο βοηθαει στο να σπρωξει -μαζι με την βοηθεια της πιεσης που ερχεται απο την πολλαπλη -το εμβολο και να παραμεινει κλειστο ! Αν ειχαν κανει λιγο καλυτερο σχεδιασμο στο πισω μερος του εμβολου οι ανθρωποι της Forge θα μπορουσε να δουλεψει και χωρις ελατηριο !!

Σχετικα με τα σφάλματα που λεω στις τελευταιες σελιδες και για GFB και για Forge μιλαω για σφαλματα οχι στο overboost αλλα σε χαμηλες στροφες 1500-2000 . Η μαμα σκάστρα σε αυτες τις μικρες στροφες κραταει για 5sec την σκαστρα ανοιχτη για αυτο και οι aftermarket βγαζουν σφαλμα .
Αυτο που μου εκανε τεραστια εντυπωση με την GFB ειναι οτι ενω οι μαμα D&E (σε dsg τουλαχιστον) φλουταρουν ελαχιστα στα χαμηλα η GFB δεν φλουταρει με ΤΙΠΟΤΑ που να βαρας τον ποπο σου κατω !

Η GFB λόγω της σχεδιασης της δουλευει και χωρις ελατηριο λογω οτι δεν χρησιμοποιει την πιεση απο την πολλαπλη εισαγωγης (forge ) για να σπρώξει το εμβολο και να το κρατησει κλειστό! Χρησιμοποιει την ιδια την πιεση που δέχεται στα μουτρα του εμβολου την οποια με transfer hole το οποιο υπαρχει στα μουτρα του εμβολου περνάει την πιεση στο πισω μερος του εμβόλου , το οποίο πισω μερος του εμβολου ειναι 20% μεγαλυτερης επιφανειας απο οτι τα μουτρα οποτε η δυναμη που ασκεται απο πισω ειναι μεγαλύτερη απο οτι απο μπροστα και ετσι δεν ανοιγει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΧΤΕΙ !!.
Ακόμα και στα χερια οταν την εχεις την GFB αν φυσήξεις με το στομα στα μουτρα του εμβολου θα δεις το εμβολο να βγαινει προς τα εξω και να ερχεται προς το στομα σου !!!

Αυτη ειναι η καινοτομια αυτης της σκαστρας και μπορει να δουλεψει χωρις την μηχανικη βοηθεια του ελατηριου !!Και για αυτο μπορεις να το βγαλεις ωστε στα χαμηλα οσοι εχουν σφάλμα να λυσουν το προβλημα τους, ενω με forge δεν λυνεται γιατι αν βγαλεις το ελατηριο θα να μενει ανοιχτη

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γύρισα ξανά πίσω στην μαμά δεν μπορούσα άλλο να ακούω το ξεφύσημα..

Δεν είχα κανένα θέμα πάντως απο απόδοση η σφάλματα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ειχες ανοιχτού τυπου ...
Πλεον ειμαι και εγω με ανοιχτου τυπου TMG καμια σχεση ο ηχος με την ανοιχτου της Forge Που κανει σαν να ξεφουσκωνει λαστιχο

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ειχες ανοιχτού τυπου ...

Πλεον ειμαι και εγω με ανοιχτου τυπου TMG καμια σχεση ο ηχος με την ανοιχτου της Forge Που κανει σαν να ξεφουσκωνει λαστιχο

Ναι την ανοικτού τύπου είχα και κάνει ακριβώς όπως λες μην πω και χειρότερα αφού ακόμα και σε αλλαγές με χαμηλές στροφές ακουγόταν..

Link to comment
Share on other sites

Είχα και γω ανοιχτού της Forge στο 1,4, είναι λίγο κουραστική αν θέλεις να είναι διακριτικό το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην κοινοτητα..θα ηθελα την βοηθεια σας η και την εμπειρια σας οσοι εχετε βελτιωμενα Golf..

Λοιπον σκεφτομαι να αλλαξω καποια πραγματα στο αυτοκινητο οπως εισαγωγη εξατμιση και την εργοστασιακη σκαστρα...εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα τα ακολουθα πραγματα για αυτο που ζηταω...

https://eshop.avcweber.gr/Product/16/FMDVATSI/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/

http://www.avcweber.gr/Product/1172/FMIND010/Page/52/Induction-kit/Model/388/VW-Golf-V-14-TSI-140170-PS/el/

http://www.kentauros.gr/index.php/blog/209-vw-golf-v-tsi-gt

Τι γνωμη εχετε για αυτα και φυσικααν γνωριζεται το τι διαφορα θα εχω στις επιδοσεις...επισης θα ηθελα και τις δικες σας προτασεις...

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας..

Link to comment
Share on other sites

Για την σκαστρα θα δεις διαφορά θα σου κρατάει καλύτερη πίεση με την εισαγωγή απλά του δίνεις περισσότερο αέρα να πάρει δεν κόμπιαζει και με την εξάτμιση του απελευθερώνεις τα καυσαέρια που το μπουκώνουν! Αλλά για να δουλέψουν όλα αυτά καλύτερα και να δέις κι άλλη διαφορά αν έχεις λεφτά βάζεις και ένα προγραμμα! Για την εξάτμιση καλύτερο θα ήταν να έβαζες ένα downpipe με 200αρι καταλύτη!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2017 at 9:45 ΜΜ, Nick Kyriazis said:

Καλησπερα στην κοινοτητα..θα ηθελα την βοηθεια σας η και την εμπειρια σας οσοι εχετε βελτιωμενα Golf..

Λοιπον σκεφτομαι να αλλαξω καποια πραγματα στο αυτοκινητο οπως εισαγωγη εξατμιση και την εργοστασιακη σκαστρα...εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα τα ακολουθα πραγματα για αυτο που ζηταω...

https://eshop.avcweber.gr/Product/16/FMDVATSI/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/

http://www.avcweber.gr/Product/1172/FMIND010/Page/52/Induction-kit/Model/388/VW-Golf-V-14-TSI-140170-PS/el/

http://www.kentauros.gr/index.php/blog/209-vw-golf-v-tsi-gt

Τι γνωμη εχετε για αυτα και φυσικααν γνωριζεται το τι διαφορα θα εχω στις επιδοσεις...επισης θα ηθελα και τις δικες σας προτασεις...

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας..

Ρίξε μια ματιά στο Θέμα Έφτασαν τα 200άρια

και στο Θέμα για την Aftermarket σκάστρα για το μοτέρ που έχεις.

Θα σου λυθούν όλες οι απορίες.

Link to comment
Share on other sites

Γράψε 2 λόγια setup/απαιτήσεις/ποσό που διαθέτεις μη μαντεύουμε.

Link to comment
Share on other sites

με το ποσο δεν εχω θεμα , απαιτησεις θα ηθελα να ακουγεται οποτε ανοιχτου τυπου ψαχνω.(να ακουγεται αρκετα βασικα) Setup.?τι εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

Δυο λυσεις εχεις:
Α. Ανοιχτου τυπου forge για twincharge μοτερ και αναλογα το setup βαζεις ελατηριο.

Β. Οποιαδηποτε μηχανικη σκαστρα ανοιχτου τυπου με custom πλακακι στον σωληνα μετα το turbo outlet. Την εργοστασιακη την αφηνεις επανω (καλωδιο) η με τον προγραμματιστη το σβηνεις απο μεσα και την αφαιρεις εντελως.

Στο turbo housing μπορεις να μπαλωσεις την υποδοχη με κολληση η ναφησεις τη σκαστρα πανω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/6/2017 at 10:33 ΜΜ, nikdev said:

Δυο λυσεις εχεις:
Α. Ανοιχτου τυπου forge για twincharge μοτερ και αναλογα το setup βαζεις ελατηριο.

Β. Οποιαδηποτε μηχανικη σκαστρα ανοιχτου τυπου με custom πλακακι στον σωληνα μετα το turbo outlet. Την εργοστασιακη την αφηνεις επανω (καλωδιο) η με τον προγραμματιστη το σβηνεις απο μεσα και την αφαιρεις εντελως.

Στο turbo housing μπορεις να μπαλωσεις την υποδοχη με κολληση η ναφησεις τη σκαστρα πανω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εγώ στο jetta μου 1.4 tsi με 150 hp φοράω είδη τον αντάπτορα της forge αλλά τον βαρέθηκα και θέλω να τον αλλάξω.. Αρα με τον β' τρόπο που λες μπορώ να βάλω ακόμη και την HKS SQV 4 που την ξέρω από παλιά μου αυτοκίνητα και να δουλέψει σωστά?? 

Link to comment
Share on other sites

Ναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αλλάξω την μαμά σκαστρα σε golf gt ΦΠΕ stage 1 και είμαι ανάμεσα σε forge και tmg τι προτείνεται;
Για κλειστού τύπου με ενδιαφέρει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ίδια φιλοσοφία έχουν, αν δεν έχεις I/C βάλε πρώτα ένα και μετά σκάστρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.