Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

Έβαλα χθες την gfb dv+ αλλά απέκτησα turbo flutter την έβαλα πολύ προσεκτικά όπως ακριβώς είδα στις οδηγίες έτσι και αλλιώς είναι κάτι πολύ απλό. Κάποιος που έχει να έχει την ίδια σκάστρα μπορεί να μου πει αν έχει turbo flutter? Θα μου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα? Επίσης αν βγάλω το ελατήριο λέτε να φύγει το turbo flutter?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξω τη N249 μαζι με τη Ν75 σε golf v BMY έχω την D κάπου 8 χρονια και 60k 
Τον τελευταίο καιρό έχω δει μια σταδιακή πτώση της απόδοσης προχθές έβγαλα την 249 να δω σε τι κατάσταση είναι 
όλα φαινόταν ok οπτικά αλλα όταν φύσαγα μέσα στο έμβολο έχανε αέρα με το τσουβάλι.... 

Λέω να βάλω τη GFB DV+ κρατώντας το original D solenoid που δουλεύει ok Ποια είναι η γνώμη σας αξίζει? 


Για την ώρα το αυτοκίνητο  είναι stock μονο ένα panel k&N έχω αλλα σκέφτομαι στους επόμενους μήνες να πάω για πρόγραμμα μάλλον revlimit και αρχίζω σιγά σιγά να το προετοιμάζω καινούρια N75, N249 πολλαπλασιαστές - μπουζί ,  Ίσως και εξάτμιση από GTI γιατι δεν θέλω πλέον φασαρία

 

On 4/8/2018 at 12:57 ΜΜ, ProSiNNeR said:

Έβαλα χθες την gfb dv+ αλλά απέκτησα turbo flutter την έβαλα πολύ προσεκτικά όπως ακριβώς είδα στις οδηγίες έτσι και αλλιώς είναι κάτι πολύ απλό. Κάποιος που έχει να έχει την ίδια σκάστρα μπορεί να μου πει αν έχει turbo flutter? Θα μου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα? Επίσης αν βγάλω το ελατήριο λέτε να φύγει το turbo flutter?

Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός... Ψάχνοντας είδα ότι κυκλοφορούν και αντιγραφές της GFB DV+ μήπως δεν έχεις original?
 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος στο στάδιο που είσαι να βάλεις αυτό που λες πεταμένα λεφτα

Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να μη προσφέρει πολλά σε σχέση με μια καινουρια εργοστασιακη αλλά μου φαίνεται ποιο ποιοτική κατασκευή και αν μου μπει η ιδέα...

 

Την έβαλα με το ελατήριο και όλα οκ δεν βγάζει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό

 

Εχει λιγότερο flutter από την εργοστασιακή σχεδόν καθόλου κάνει ένα αδύναμο μόνο με λάθος  οδήγηση  μεγάλη σχέση χαμηλή ταχύτητα αρκετόγκαζι.

Σε normal χρήση χαλαρά η σκισιμο με τίποτα

 

Διάφορα είδα κυρίως στις χαμηλές στροφές εκεί που δουλεύει ο κομπρεσορας έχει γίνει ποιο άμεσο στο πατά άσε σαν να ανεβάζει την πίεση ποιο άμεσα και ο κινητήρας έχει αλλάξει η χροιά του ακούγεται άγρια ποιο ζωντανή

 

Στις ποιο υψηλές στροφές πάνω από 4500 δεν μπόρεσα να το δοκιμάσω αρκετά ακόμα,  δεν κατάλαβα κάτι αλλά όπως και να έχει από εκεί και πάνω χώρις πρόγραμμα η πίεση πέφτει κατά πολύ....

 

Δεν ξέρω αν είδα τη βελτίωση γιατί η παλιά είχε φθαρεί η αν η gfb dv+ βοήθησε

Η D που είχα οπτικά δεν είχε κάποια φθορά αλλά όταν φύσηξα έχανε από παντού...

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Μόνο με vagcom μπορείς να συγκρίνεις ουσιαστικά και σωστά το διάγραμμα πίεσης.

 

Έβαζες μια καινούργια εργοστασιακή με "e" revision, μάλλον η σκάστρα σου ήταν προς αντικατάσταση.

 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο με vagcom όπως σου λέει θα δεις τις διαφορές, εκτός αν η παλιά σου ήταν τρύπια ή για πέταμα.

(άρα και εργοστασιακή να έβαζες θα έβλεπες διαφορά)

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια στην ιστορία για το άν είναι απαραίτητες οι μεταλλικές σκάστρες..

 

Το 2019, λόγω ανάγκης είχα δώσει σε γνωστό μου τη σκάστρα της Forge που φορούσα σε 1,4 Tsi και φορούσα την εργοστασιακή "e" revision για να τον εξυπηρετήσω.

Στο αυτοκίνητο φορέθηκε κιτ μεθανόλης και κάποια στιγμή το ανέβασα στο δυναμόμετρο, για update.

 

Ξεκινώντας το remap, με σταδιακό ανεβασμα πίεσης στο boost controller, είδα 320. Από εκείνο το σημείο, όσο και να ανέβαζα την πίεση, το αυτοκίνητο

σήκωνε ροπή στο διάγραμμα και μετά τις 4500-5000 το διάγραμμα της πίεσης ακολουθούσε φθίνουσα πορεία.

Καθώς είχε πάει απόγευμα, είπα αυριο θα το ψάξω για πιθανή διαρροή και θα επανέλθω.

Σε άσχετη στιγμή και όταν κρύωσε το αλουμίνιο, έβγαλα τη σκάστρα και images?q=tbn:ANd9GcShFge-aB88MArVRSVKQqYη "πρόσοψη" είχε ένα διαμήκες ράγισμα με το κομμάτι έτοιμο να αποχωριστεί τη σκάστρα.

 

Επανέρχομαι λοιπόν, στην αρχική μου θέση ότι μέχρι 2ο στάδιο είναι καλή η εργοστασιακή, όποιος θέλει αντοχή στο χρόνο και πίεση πάνω από 1,5-1,7bar καταφεύγει σε μεταλλική σκάστρα, με τα συν και τα πλην της, όπως έχουν διατυπωθεί.

 

Με μεταλλική σκάστρα το αυτοκίνητο σηκώνει εως και 2.50+bar απροβλημάτιστα (όταν χρειαστεί).

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος σε 1.4tsi με κ04 020 πώς θα μπει σκαστρα? Θέλει kit σκαστρας forge και θα μπει σε κολάρο??

Τα φώτα σας

image.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Βαλε μια μηχανικη σκαστρα s3 8l στην εξοδο προς το ic με Τ κολάρο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι χρειάζεται την φυσα μου είπε ο προγραμματιστης ο οποίος μου είπε δεν ξέρει τι πρέπει να βάλω γιατί βγάζει σφάλμα ότι δεν την έχει επάνω...Αυτή με πλακάκι δεν μπαίνει πάνω?

Edited by traixz1994
Link to comment
Share on other sites

Ασε τη μαμα φυσωμενη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nick όμως πως θα φτιάξει χάρτες στην σκαστρα? Για του το είπα αν κάνω αυτό που μου ανέφερες και μου λέει πρέπει να ρύθμισω που θα ανοίγει και θα εκτονώνει η σκαστρα δηλαδή η μηχανική δεν κάνει θέλει μια που να μπει και φυσα και το θέμα είναι δεν έχουν ιδέα στην περιοχή μου τι και πώς...

Link to comment
Share on other sites

Βαλε ανταπτορα σαν αυτον που σου δειχνω και βαλε μια εργοστασιακη απο s3 8 p να τελειωνεις.

Θα βαλεις κολλαρο T στην εξοδο για να μπει ο ανταπτορας και σωληνα επιστροφης στην εισαγωγη του τουρμπο (inlet).


https://cdn.shopify.com/s/files/1/0391/8077/products/diverter_vlave_mounting_1024x1024.jpg?v=1405110564

Η μηχανικη μια χαρα δουλευει με πλακακι υποπιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης.

Η εργοστασιακη σκαστρα λειτουργει, ως μια επιπροσθετη δικλειδα ασφαλειας, μενει ανοιχτη (αν απαιτηθεί πχ. safe mode) ωστε να μην ανεβαζει πιεση η τουρμπινα.

Άσε τους χαρτες .. σκαστρας ησυχους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

αγόρασα μία GFB DV+ για το VW Golf 6 160HP μου.....

πήγα σήμερα συνεργείο να την βάλω, όλα καλά μέχρι το σημείο που πήγαμε να κουμπώσουμε πίσω τον αντάπτορα για το ρεύμα. το θέμα είναι ότι επειδή βγήκε πιο έξω πλέον το solenoid, το καλώδιο τροφοδοσίας δεν έχει χώρο γιατί πάει και ακουμπάει σε ένα κοκκάλινο σωλήνα (αναθυμιάσεων?) με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αρκετός χώρος για να μπεί η τροφοδοσία....

 

στο manual του gfb, αυτός ο σωλήνας είναι σπιράλ, ενώ εμένα είναι σκληρός (όχι σπιράλ). υπάρχει κάποια συμβουλή για το τι μπορεί να γίνει?

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.