Jump to content
exo_polo

ΣΠaΣtikoΣ ΘΌΡΥΒΟΣ ΣtiΣ 2500 Rpm

Recommended Posts

OTAN TO Ο ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ EINAI ΣTO PEΛANTI,ΔEN TPEXEI ΚΑΣΤΑΝΌ AΛΛA OTAN AYTOΣ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ ΠEPIΠOY ΣTIΣ 2500 rpm ακούγεται ENAΣ θόρυβος AΠO MΠPOΣTA δεξιά ΣAN ξεχάρβαλομενη βίδα ΠOY γριλιζει η ρόδελα TOY.

ΞEPEI KANEIΣ TI ΣTO διάολο ΣYMBAINEI M'AYTO TO ΠPOBΛHMA ΠOY EXΩ;

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
OTAN TO Ο ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ EINAI ΣTO PEΛANTI,ΔEN TPEXEI ΚΑΣΤΑΝΌ AΛΛA OTAN AYTOΣ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ ΠEPIΠOY ΣTIΣ 2500 rpm ακούγεται ENAΣ θόρυβος AΠO MΠPOΣTA δεξιά ΣAN ξεχάρβαλομενη βίδα ΠOY γριλιζει η ρόδελα TOY.

ΞEPEI KANEIΣ TI ΣTO διάολο ΣYMBAINEI M'AYTO TO ΠPOBΛHMA ΠOY EXΩ;

Ποιό Polo?

Προσπάθησε να γράφεις με μικρά ελληνικά και όχο αχταρμά. Με το Caps Lock φεύγουν τα κεφαλαία.

Link to comment
Share on other sites

το 6ν ειναι το πολο μου.συντονιζεται και ακουγεται ο θορυβος απο μπροστα δεξια.απο τισ 2500rpm μεχρι τις 3000rpm το πολυ.δεν μπορω να καταλαβω απο τι ειναι...

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά αν είναι καλά βιδωμένο το αλουμινένιο προστατευτικό της πολλαπλής εξαγωγής.

Αν δεν είναι από εκεί, τότε πας για μεσαίο καζανάκι.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ποτε αλλαξες για τελευταια φορα ρουλεμαν στους ιμαντες??? μιλαω για ιμαντα δυναμου ή εκεντροφορου.....

την τελευταία φορά που άλλαξα ιμάντα χρονισμου,δ άλλαξα τα ρουλεμαν η αλήθεια είναι,όμως αν ήταν από εκεί το πρόβλημα δ νομίζω πως θ το έκανε μόνο στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών,θ το έκανε παντού.Όσο για το καπάκι της πολλαπλής εξαγωγής θ το δω&θ σας πω!

Link to comment
Share on other sites

φιλε ποτε αλλαξες για τελευταια φορα ρουλεμαν στους ιμαντες??? μιλαω για ιμαντα δυναμου ή εκεντροφορου.....

την τελευταία φορά που άλλαξα ιμάντα χρονισμου,δ άλλαξα τα ρουλεμαν η αλήθεια είναι,όμως αν ήταν από εκεί το πρόβλημα δ νομίζω πως θ το έκανε μόνο στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών,θ το έκανε παντού.Όσο για το καπάκι της πολλαπλής εξαγωγής θ το δω&θ σας πω!

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά αν είναι καλά βιδωμένο το αλουμινένιο προστατευτικό της πολλαπλής εξαγωγής.

Αν δεν είναι από εκεί, τότε πας για μεσαίο καζανάκι.

+1 ;) σωστος το πιο πιθανο ειναι αυτο το ειχα παθει και εγω εκει στις 2500 τελικο μεσαιο ειχαν πεσει απο τον καταλυτη (αυτα που εχει μσα δεν ξερω πως τα λενε)οταν αυτος χαλασε.τσεκαρε και τον καταλυτη μηπως θελει αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

ένα κεραμικό υλικό έχει ο καταλύτης, αλλά μπας δεν είναι αυτό αλλά είναι κανένας τεντωτήρας?

Link to comment
Share on other sites

πηγα στο μαγαζί και κοιτάξαμε από κάτω την εξάτμιση(μεσαίο και καταλύτη)είναι μια χαρά.Προφανώς θα είναι το καπάκι την πολλαπλής εξαγωγής ή καμία ξεβίδωμενη βίδα που συντονίζεται.Είναι τελείως εκνευριστικό ρε παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

βρηκα τι ειναι.εινια το φιλτροκουτι...η μια βιδα εινια κομμενη οποτε δεν πιανει.στροφαροντας λοιπον το μοτερ συντονιζετετε το φιλτροκουτι και κανει αυτον τον ηχο...υποθεση τελος!!! (μπορειτε να κλειδωσετε το θεμα)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.