dben Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ? Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α. Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς. Το ξέρει κανείς ? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupo82 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ?Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α. Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς. Το ξέρει κανείς ? Ευχαριστώ φιλε μου επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα...βλεπω οτι δεν κλειδωνει (δυστυχως) 50/50.Απλα δεν κανει τοσο ευαισθητο οπως ειπες το ABS,ESP και τα υπολοιπα βοηθηματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vang Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 παντως το αμαξι μεταμορφωνεται θεαματικα προς το καλυτερο πατωντας το συγκεκριμενο κουμπι....για εκτος δρομου οδηγηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMGANI Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ?Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α. Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς. Το ξέρει κανείς ? Ευχαριστώ ΠΑΤΩΝΤΑΣ TO OFF ROAD ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Υποβοήθηση κατάβασης (περιορίζει την ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα σε περίπτωση κατάβασης σε κλίση μεγαλύτερη από 20%), την προσαρμογή της χαρτογράφησης του ηλεκτρονικού γκαζιού για βελτιστοποίηση της απόκρισής του ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, την αλλαγή λειτουργίας στο ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα του διαφορικού, με ενεργοποίηση σε ιδιαίτερα μικρές τιμές ολίσθησης, κάτι που βελτιώνει την πρόσφυση όταν οι τροχοί χάνουν την επαφή με το έδαφος, τη διαφορετική ρύθμιση του ABS για καλύτερο φρενάρισμα σε δύσκολα εδάφη (χώμα, χαλίκι, κλπ.) και τη διατήρηση επιλεγμένης ταχύτητας στο αυτόματο κιβώτιο ανεξαρτήτως στροφών. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vang Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 ΠΑΤΩΝΤΑΣ TO OFF ROAD ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:Υποβοήθηση κατάβασης (περιορίζει την ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα σε περίπτωση κατάβασης σε κλίση μεγαλύτερη από 20%), την προσαρμογή της χαρτογράφησης του ηλεκτρονικού γκαζιού για βελτιστοποίηση της απόκρισής του ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, την αλλαγή λειτουργίας στο ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα του διαφορικού, με ενεργοποίηση σε ιδιαίτερα μικρές τιμές ολίσθησης, κάτι που βελτιώνει την πρόσφυση όταν οι τροχοί χάνουν την επαφή με το έδαφος, τη διαφορετική ρύθμιση του ABS για καλύτερο φρενάρισμα σε δύσκολα εδάφη (χώμα, χαλίκι, κλπ.) και τη διατήρηση επιλεγμένης ταχύτητας στο αυτόματο κιβώτιο ανεξαρτήτως στροφών. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ επιπροσθετα κατι αλλο που εμαθα σημερα ειναι οτι στην off road λειτουργια ο κομπρεσορας δεν απεμπλεκεται μετα απο καποιες στροφες ΑΛΛΑ δουλευει συνεχεια και παραλληλα με το τουρμπο για περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες στροφες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...