Jump to content
dben

Off Road Button

Recommended Posts

Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ?

Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α.

Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς.

Το ξέρει κανείς ?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ?

Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α.

Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς.

Το ξέρει κανείς ?

Ευχαριστώ

φιλε μου επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα...βλεπω οτι δεν κλειδωνει (δυστυχως) 50/50.Απλα δεν κανει τοσο ευαισθητο οπως ειπες το ABS,ESP και τα υπολοιπα βοηθηματα...

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανείς καταλάβει τι κάνει ακριβώς το κουμπί Off Road ?

Από ότι έχω διαβάσει αλλαζει τις ρυθμίσεις του ABS το κάνει λιγότερο ευαίσθητο κ.α.

Αυτό που εχει σημασία είναι αν κλειδώνει την τετρακίνηση 50 - 50 σε όλους τους τροχούς.

Το ξέρει κανείς ?

Ευχαριστώ

ΠΑΤΩΝΤΑΣ TO OFF ROAD ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Υποβοήθηση κατάβασης (περιορίζει την ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα σε περίπτωση κατάβασης σε κλίση μεγαλύτερη από 20%), την προσαρμογή της χαρτογράφησης του ηλεκτρονικού γκαζιού για βελτιστοποίηση της απόκρισής του ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, την αλλαγή λειτουργίας στο ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα του διαφορικού, με ενεργοποίηση σε ιδιαίτερα μικρές τιμές ολίσθησης, κάτι που βελτιώνει την πρόσφυση όταν οι τροχοί χάνουν την επαφή με το έδαφος, τη διαφορετική ρύθμιση του ABS για καλύτερο φρενάρισμα σε δύσκολα εδάφη (χώμα, χαλίκι, κλπ.) και τη διατήρηση επιλεγμένης ταχύτητας στο αυτόματο κιβώτιο ανεξαρτήτως στροφών.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΤΩΝΤΑΣ TO OFF ROAD ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Υποβοήθηση κατάβασης (περιορίζει την ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα σε περίπτωση κατάβασης σε κλίση μεγαλύτερη από 20%), την προσαρμογή της χαρτογράφησης του ηλεκτρονικού γκαζιού για βελτιστοποίηση της απόκρισής του ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, την αλλαγή λειτουργίας στο ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα του διαφορικού, με ενεργοποίηση σε ιδιαίτερα μικρές τιμές ολίσθησης, κάτι που βελτιώνει την πρόσφυση όταν οι τροχοί χάνουν την επαφή με το έδαφος, τη διαφορετική ρύθμιση του ABS για καλύτερο φρενάρισμα σε δύσκολα εδάφη (χώμα, χαλίκι, κλπ.) και τη διατήρηση επιλεγμένης ταχύτητας στο αυτόματο κιβώτιο ανεξαρτήτως στροφών.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ

επιπροσθετα κατι αλλο που εμαθα σημερα ειναι οτι στην off road λειτουργια ο κομπρεσορας δεν απεμπλεκεται μετα απο καποιες στροφες ΑΛΛΑ δουλευει συνεχεια και παραλληλα με το τουρμπο για περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες στροφες....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.