Jump to content
JIMGANI

Αντέχει ;

Recommended Posts

ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ 2 ΜΙΣΗ BAR ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 80.000 - 100.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Link to comment
Share on other sites

ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ 2 ΜΙΣΗ BAR ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 80.000 - 100.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Δηλαδή μας λές τώρα ότι η VW έβγαλε ένα αμάξι όπως το έβγαλε χωρίς να το δοκιμάσει, και το οποίο

έχει διάρκεια ζωής 70000 χλμ ;;;

Χλωμό.....

Link to comment
Share on other sites

και ερωτω...η τουρμπινα δεν θα θελει αλλαγη μετα απο παρα πολλα χιλιομετρα?!

Αρα αμα με το καλο φτασει στα 100.000 και θελει αλλαγη τοτε το ακουω απολυτα λογικο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα ειμαι υποψηφιος κατοχος του εν λογω οχηματος hearts.gif:D (αργουν οι 6 μηνες οεο!!) θα σας αναφερω συζητηση με πολυ κοντινα μου προσωπα (κολλητος και υποψηφιος αγοραστης tiguan και ξαδερφος μου ο αλλος) και οι 2 εργαζοντε σε μεγαλες αντιπροσωπειες του group vag μηχανικοι, επειδη οπως οι περισσοτεροι ειχα μεγαλες αμφιβολιες για την αξιοπιστια ενος κινητηρα 1.4 με τοσα αλογατα και 2 τουρμπινες. Κατηγορηματικα και οι 2 μου ανεφεραν οτι η ενημερωση που εχουν απο την γερμανια ειναι οτι το μοτερ αντεχει σε πιεσεις πανω απο 12 bar τα χιτωνια ειναι νεο ειδικο κραμα και κομμενα πλαναρισμενα μ λειζερ γιαυτο και δεν απαιτει ιδιαιτερο στρωσιμο. Τα μοτερ συμφωνα με τους γερμανους παντα εχουν δοκιμαστει για 300.000 χλμ και με αρκετα μεγαλητερες πιεσεις απο αυτα που βγαζουν στην αγορα. Εχοντας ενα α3 1.6 8v (αθανατο μοτερ) εχω κανει 250.000 χλμ τα περισσοτερα σε ταξιδια, δεν καιει σταγονα λαδι το λιωνω κανονικοτατα ακομα 200 ριζει για πλακα (δεν ειναι και τοσο μαμα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :D ) εκανα την εξης ερωτηση το tsi θα αντεξει σε αυτα τα χλμ (μιλαμε για ταξιδιαρικα χλμ μεσα στην αθηνα ειμαι με την μηχανη) και η απαντηση ηταν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!! Τι να πω και εγω τωρα ως ασχετος??? αυτο που μου ειπαν αλλαγες λαδια 7.500 χλμ μαξιμουμ 10.000 κανονας απαραβατος και οχι στα 30.000 που λεει ο κατασκευαστης και ποσοχη στο ζεσταμα και κρυωμα μετα απο ταξιδι. Οσο για tubo timer ρωτησα μου ειπαν οχι γιαι υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει προβλημα στον κεντρικο αγωγο που συνδεει την ecu με τα περιφεριακα ηλεκτρικα του αυτοκινητου (δεν θυμαμαι την ονομασια του), μονο αν εχει την δυνατοτητα ο συναγερμος για tubo timer.

Υ.Γ. Στις αντιπροσωπιες εσκασε και η πρωτη ενημερωση για βλαβη στο μοτερ του tiguan απο την γερμανια τιποτα ιδιαιτερο, στην εισαγωγη εχει ενα κλαπετο ηλεκτρικο το οποιο τα καλωδια του ειναι γυμνα και υπαρχει φοβος για βραχικυκλωμα, φυσικα τουσ εδωσαν και την λυση πως να μονωσουν τα καλωδια με καποια καληματακια που τους στελνουν απο γερμανια, αυτα τα ολιγα γνωριζα κυριοι και ηθελα να ενημερωσω. Παντος το ατοκινητο το θεωρω σουπερ γιαυτο και το παρειγγειλα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως η πολιτικη των εταιριων ειναι το αυτοκινητο να ειναι αναλωσιμο και να αντικαθιστατε μετα την 5 - 7 χρονια και οτι αντιστοιχει αυτο σε χλμ.

Ξεχασα να αναφερω παραπανω οτι τα πιστονια και οι μπιελες ειναι σσφυριλατα :o

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Γίνεται μια εταιρία που πουλά τοσα αυτοκίνητα κάθε χρόνο να φοράει TSI μοτέρ σε όλα της σχεδόν τα μοντέλα και να μην έχει φροντίσει για την αξιοπιστία τους? Ακόμα και μια αμφηβολία να είχε δεν θα το έκανε!

Οι περισσότερες αναφορές για μη αξιοπιστία των μοτέρ της είναι χτυπήματα κάτω από την ζώνη, ανταγωνιστών που βλέπουν τους κινητήρες αυτούς με το κιάλι !!

Δεν λέω πως δεν θα παρουσιάσουν κανένα πρόβλημα και πως θα είναι σκυλιά, αλλά πιστεύω πως η συχνότητα βλαβών θα είναι όση και στα άλλα σημερινά αυτοκίνητα!

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην δεν καταλαβαινω με ποια λογικη οι 'αρχιμηχανικοι΄εβγαλαν το συμπερασμα.

Γιατι αν ενας κινητηρας με σφυρηλατα πιστονια/μπιελες, μπλοκ ειδικα κατασκευασμενο με καλυτερες προδιαγραφες απο πετρελαιοκινητηρα(οσον αφορα την αντοχη του) κλπ κλπ δεν αντεξει, παντα σε νορμαλ χρηση συμφωνα με τα της εταιρειας, τοσα χιλιομετρα, τοτε τι να πουν τα αλλα 1400/1600αρια που κυκλοφορουν στην αγορα? Ουτε τα μισα χλμ δεν πρεπει να αντεχουν με αυτη τη λογικη. Ποσο μαλλον για ολα τα μικροτουρμπα που εχουν βγαλει τωρα και αλλες εταιρειες. Δηλαδη σε 2-3 χρονια οι εθνικες θα γεμιζουν καθημερινα απο 'σπασμενα' αυτοκινητα, αν δεν εχουν αρχισει ακομα. Να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε.

Αλλα οπως παντα οι 'αρχιμηχανικαρες' μας ενω ξερουν καλυτερα απο αυτους που τα εφτειαξαν, κατι απλες βλαβες θελουν μερες (και δυστυχως και δικες μας μερες) για να βρουνε (αν).

Δεν ισχυει βεβαια για ολους αλλα απο δικη μου εμπειρια για τους περισσοτερους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σπασει το μοτερ αλλα τα δικα σου νευρα αν μετα απο 160000+ χιλιομετρα σε παει απο την μια ζημια στην αλλη. Γιατι μην ξεχναμε οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες ειναι σχετικα νεοι ακομα στην αγορα και δεν ξερουμε τι ψαρια θα πιασουν οταν με το καλο θα φορτωθουν με χιλιομετρα. Εγω πιστευω πως σιγουρα θα χρειαστει μια επισκευη (ανακατασκευη) η τουρμπινα και ο κομπρεσορας ειδικα αν ο ιδιοκτητης του φερεται σαν να ηταν ατμοσφαιρικο μοτερ (αναψε-πιες το αιμα για 2 ωρες-σβησε). Κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι θα σπασει καποιο μοτερ αλλα ουτε και πως θα εχει την αξιοπιστια που εχει ενα honda πχ με vtec μετα απο 10 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το τιμημα που πληρωνεις για να εχεις τα καλα ενος τουρμπο και περισσοτερο σε συνδυασμο με κομπρεσσορα, οι παραπλευρες απωλειες της νεας τεχνολογιας.

Τα υποστηρικτικα περιφερειακα ειναι αυτα που συνηθως παρουσιαζουν βλαβες, αν αναλογισθει καποιος ποσα ειναι και τι δουλεια κανει το καθενα τοτε και παλι λιγες βλαβες παρουσιαζονται.

Ενω τα ατμοσφαιρικα δεν εχουν να ανησυχουν για τετοια θεματα, το παιζουν σε αποσταση ασφαλειας, γι'αυτο και η διαχρονικα καλυτερη αξιοπιστια τους, αλλα πασχουν εκει που εμεις οι ανησυχοι ζηταμε καλυτερες επιδοσεις για αναλογου κυβισμου συνολα χωρις να ξοδεψεις καμμια περιουσια.

Link to comment
Share on other sites

ολες μα ολες οι αντλιες βενζινης και νερου εχουν οριο ζωης..

το ιδιο και η turbina η οποια μετα απο 60.000km max θελει επισκευη.

απο εκει και περα δεν αναφερω για σκαστρες κτλ..

ενα ατμοσφαρικο μοτερ σε συγκριση με ενα turbo απαιτει τα μισα λεφτα σε επισκευη.ειδικα η turbina ειναι ακριβο αναλωσιμο..

τωρα ο κομπρεσορας με τις τροχαλιες του εχει μια μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οσο αφορα την συντηρηση.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε οτι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα αναλωσιμα σε σχεση με το παρελθον που συνηθως τα παντρευομασταν για καμμια 15αετια και βαλε.

Στην πολιτισμενη Ευρωπη αυτο βεβαια ισχυει πολλα χρονια γι'αυτο και οι τιμες των μεταχειρισμενων πεφτουν κατω του 50% μετα απο 3 χρονια, οπως τωρα και εδω ( με την τωρινη 'κριση' να βαζει το χερακι της).

Ο προβλεπομενος οριζοντας καλης λειτουργιας ενος αυτοκινητου με αυτα τα δεδομενα, τα οποια βεβαια προωθουν και οι κατασκευαστες, ειναι το πολυ 5 χρονια, γιατι μετα απο αυτο το διαστημα ο μεσος Ευρωπαιος (οχι ο Ελληνας η ο του πρωην ανατολικου μπλοκ) ουτως η αλλως θα αλλαξει παλι το αυτοκινητο του (το δικο του αν δεν απορροφηθει εγχωρια θα προωθηθει σε αγορες σαν την δικη μας).

Σιγουρα ομως δεν ειχε προβλεφθει, τουλαχιστον απο ολους, η τωρινη οικονομικη κριση που θα μεγαλωσει κατα 1-2 χρονια τουλαχιστον την διαρκεια κτησης ενος αυτοκινητου.

Εκει θα φανει πραγματικα ποσο αξιοπιστα μπορουν να ειναι αυτα τα αυτοκινητα αν και συνηθως ,με σωστη λειτουργια, θα πρεπει να εισαι απο τους ατυχους γαι να τρεξεις πισω απο ζημιες.

Τα σημερινα αυτοκινητα δεν εχουν καμμια επαφη παντως με τα παλαιοτερα, εννοω οτι ειναι ασυγκριτως καλυτερα απο πασης αποψεως, απλα εμεις εχουμε κακομαθει λιγο και γκρινιαζουμε πιο ευκολα.

Αληθεια σημερα σε συνολο περιπου 3+ εκατομμυριων αυτοκινητων στην Αττικη ποσο συχνα βλεπουμε ενα καινουργιο ακινητοποιημενο απο βλαβη?

Παλαιοτερα οι εταιρειες οδικης βοηθειας κανανε χρυσες δουλεις.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την VW η μέγιστη πίεση φτάνει μέχρι και τα 2,5 bar στις 1500 στρ.Ενώ όταν λειτουργούν παράλληλα στροβιλοσυμπιεστής και μηχανικός υπερσυμπιεστής η σχέση συμπίεσης είναι περίπου 1,53 bar.Οπότε δεν νομίζω να έχουμε πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Κρατήστε επιφυλάξεις για τον κινητήρα γιατί υπάρχουν και (τυχαία γεγονότα ) κατα επίσημη ομολογία τεχνικού διευθυντή της cosmo car ...σε πρόβλημα που προέκυψε.

Link to comment
Share on other sites

ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ 2 ΜΙΣΗ BAR ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 80.000 - 100.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

δεν καταλαβα για ποιο μοντελο αναφερεται το ποστ σου?ποιο κατω λενε για τιγκουαν..

αναφερεσε σε καινουργιο κινητηρα τσι ποσο κυββικων?

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

δεν καταλαβα για ποιο μοντελο αναφερεται το ποστ σου?ποιο κατω λενε για τιγκουαν..

αναφερεσε σε καινουργιο κινητηρα τσι ποσο κυββικων?

O άνθρωπος "αναφερόταν" πριν...έξη χρόνια (2008).

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες και από μένα.

Μετά την πώληση του Audi TT , λόγω οικογένειας και άλλων σχετικών, που είχα αγόρασα (ο έρμος)  ένα Tiguan μοντέλο 2009 (απο χέρι) με 50.000 χιλιόμετρα περίπου.

Όλα αυτά πριν 2 μήνες. Ε, απο τότε που το πήρα στα χέρια μου κλαίω με μαύρο δάκρυ.......

Στην αρχή πηδάει αδοντοτο στην καδένα!!!!!!!!!!!!!! :crazy: 1100 ευρουλάκια στην αντιπροσωπία. Λέω εντάξει τι να κάνω, έτυχε!!!!

Σήμερα στα 52700 χιλιόμετρα μου βγάζει πρόβλημα στην τουρμπίνα και βάσει αντιπροσωπίας, θέλω αλλαγή τουρμπίνας :crazy:  :crazy:  Δηλαδή άλλα 1200 ευρώ...........

Τα έχω βάλει με την τύχη μου , για αρχή και κατα δεύτερο που πήγα και έμπλεξα με αυτο τον ....................άσε δεν θα πω για να μην προσβάλω και κανένα!!

Άφησα αμάξι και πήγα σε πατίνι, ΤΕΛΟΣ.  

=@

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περαστικά. Από μάντρα το πήρες? Αν ναι παίζει να έχει πολύ περισσότερα χλμ ειδικά αμα ήταν leasing. ..

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι ειχε ελεγθει για το αληθες των χιλιομετρων του και για την κατασταση που βρισκοταν?γιατι για ενα αμαξι 5 χρονων τα χιλιομετρα ειναι λιγα.οσο για τους παντογνωστες,ενα αμαξι οπως του φερεσαι σου φερεται.αυτα τα ολιγα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περαστικά. Από μάντρα το πήρες? Αν ναι παίζει να έχει πολύ περισσότερα χλμ ειδικά αμα ήταν leasing. ..

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου

1.Το αμάξι το πήρα από χέρι και μάλιστα απο άτομο κοντά 60 χρονών !! Το μόνο που έκανε ήταν τα καλοκαίρια να πηγαίνει από Αθήνα - Κατερίνη. 

2.Φυσικά και ελέγχθηκε για χιλιόμετρα, τρακάρισμα και όλα τα συναφή σε επίσημο έμπορο, καταβάλλοντας και τ ανάλογο αντίτιμο :bad: .

3. Το audi που είχα, σε σχέση με το tiguan, πέρασε πολλάάά΄΄αάάάά περισσότερα. Στο tiguan δεν έχω σκοπό για <<γούστα>>, άρα έχει και την ανάλογη συμπεριφορά. :lazy:  :lazy:  :lazy:

Χθές βρήκα και μια προσφορά, από επίσημη αντιπροσωπία,  ανακατασκευασμένη τουρμπίνα κι όχι καινούργια, 300 ευρώπουλα μαζί με εργατικά. Για καινούργια μου ζήτησαν 1250 ευρώπουλα. Γνώμες για το αν αξίζει η ανακατασκευασμένη παρακαλώ :help:  :help: (ξαναλέω επίσημη αντιπροσωπία και εγγύηση 2 χρόνια)

Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή στην κουβέντα μάγκες. :hairy:  

Edited by auditt_93
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.