Jump to content
vang

Κινητήρας 1.6 Tdi - Απόκριση Ηλεκτρικού Γκαζιού

Recommended Posts

το μονο αρνητικο που διαπιστωσα στο τεστ ντραιβ που εκανα με το tiguan ειναι οτι η αποκριση του ηλεκτρικου γκαζιου(ιδιως σε ξεκινημα απο σταση) ειναι παρα πολυ αργη σε ιδιαιτερα τραγικο σημειο.....

υπαρχει καμια περιπτωση βελτιωσης αυτης της υστερησης???ρωταω αν εχετε ακουσει κατι απο τις αντιπροσωπειες που πηγατε,αν βεβαια το παρατηρησατε και εσεις....

καλο ειναι να μας πουν και τα παιδια με το golf γιατι φανταζομαι οτι θα ειναι παρομοιο το προβλημα.......ιδιως στα TSI....

γνωριζω οτι πατωντας το κουμπι off road βελτιωνεται καπως η υστερηση του γκαζιου αλλα παραλληλα γινονται τα υπολοιπα ηλεκτρονικα βοηθηματα ψιλοαναισθητα οποτε δεν ειναι λυση να κινεισαι συνεχεια με το κουμπι πατημενο...............

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το λαγκαρισμα που υπαρχει στο γκαζι ειναι λογικο αφου ειναι ηλεκτρικο το γκαζι...

Εχοντας οδηγησει το golf tsi 140hp του φιλου μου δεν θεωρω οτι η καθηστερηση ειναι τοσο τραγικη...

εχει διαφορα απο το απλο γκαζι αλλα οχι τοσο μεγαλη!!

Link to comment
Share on other sites

Tο ηλ. γκάζι προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση γιατί συνεργάζεται με τον εγγέφαλο και στις χαμηλές στροφές -δηλ. εκει που υπάρχει και το πρόβλημα- δίνει ελαφρώς λιγότερο καύσιμο με αποτέλεσμα την δημιουργία του σχετικού lag.

Είναι λίγο σπαστικό για κάποιον που δεν το έχει συνηθίσει. Πιστεύω ότι είναι συνήθεια πάντως.

Επίσης δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό αυτό, αλλα τελευταία όλα τα νέα αυτοκίνητα βγαίνουν με ηλεκτρικό γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

Οδήγησα σήμερα για πρώτη φορά το Tiguan (έκδοση Escape), σε διαδρομή στο μεγαλύτερο μέρος της μέσα σε κίνηση στην πόλη, και ομολογώ ότι και εμένα μου έκανε εντύπωση το ότι η δύναμη του αυτοκινήτου δεν αποδίδεται με γραμμικό τρόπο σε συνάρτηση με το πάτημα του γκαζιού. Κάποιες φορές ένιωθα το αυτοκίνητο να μην έχει δύναμη (π.χ. ένιωθα ιδιαίτερα υστέρηση πατώντας το γκάζι με πρώτη ταχύτητα) με αποτέλεσμα να μην μου δίνει την αίσθηση ότι μπορώ να κάνω γρήγορη εκκίνηση.

Όταν βέβαια αποφάσιζα να το πατήσω βαθιά το γκάζι με μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο η επιτάχυνση ήταν εντυπωσιακή.

Ισχύει όντως ότι όλα τα αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια έχουν ηλεκτρικό γκάζι αλλά όντας οδηγός ενός corolla 1.6, 3 χρόνων ουδέποτε ένιωσα τέτοια υστέρηση.

Μήπως αυτό έχει να κάνει και με την ύπαρξη του turbo σε συνδυασμό με τα μικρά κυβικά του κινητήρα;

Ελπίζω πάντως να το συνηθίσω όντως. Τι στο καλό. Τόσοι οδηγοί με TSI θα είχανε βγάλει βρώμα.

Παρότι θα βγω εκτός θέματος, θα ήθελα να σας πω και για ένα δεύτερο πράγμα που μου έκανε αρνητική εντύπωση (αν και ίσως όχι τόσο σημαντικό). Ο μεγάλος κύκλος στροφής του αυτοκινήτου. Διαβάζοντας στα περιοδικά είδα ότι έχει 12 μέτρα κύκλο στροφής όταν τα RAV και Vitara έχουν 10.2, τα Qashqai και Forester 10.6, και το outlander 11.3. Ξέρει κανείς που οφείλεται αυτή η διαφορά;

Link to comment
Share on other sites

οσοι οδηγουν tiguan !

οταν κανουν αλλαγη ταχυτητας και πατωντας γκαζι ακουγεται το κιβωτιο?(κουμπωμα?)

Link to comment
Share on other sites

Παρότι θα βγω εκτός θέματος, θα ήθελα να σας πω και για ένα δεύτερο πράγμα που μου έκανε αρνητική εντύπωση (αν και ίσως όχι τόσο σημαντικό). Ο μεγάλος κύκλος στροφής του αυτοκινήτου. Διαβάζοντας στα περιοδικά είδα ότι έχει 12 μέτρα κύκλο στροφής όταν τα RAV και Vitara έχουν 10.2, τα Qashqai και Forester 10.6, και το outlander 11.3. Ξέρει κανείς που οφείλεται αυτή η διαφορά;

αν δεν κανω λαθος εχουν πιο κοντη κρεμαριερα γιαυτο και οι λιγοτερες στροφες τιμονιου.

Link to comment
Share on other sites

οσοι οδηγουν tiguan !

οταν κανουν αλλαγη ταχυτητας και πατωντας γκαζι ακουγεται το κιβωτιο?(κουμπωμα?)

για καντο λιγο πιο συγκεκριμενο για να το καταλαβουμε.....

Link to comment
Share on other sites

το κιβωτιο ακουγεται καπως (σκληρο) .μηπως ειναι η ιδεα μου γιατι ειχα συνηθησει σε μοντεο(κουρσα)

οταν ξεκιναω λιγο δυνατα σαν να κουνιεται δεν ξερω πως νατο εξηγησω αλλιως !

επισεις ξερει κανεις που μπορω να βρω οδηγιες για να βγαλω τον πισω προφυλακτιρα και να βαλω κοτσαδορο?(βγαλσιμο προφυλακτιρα)

Link to comment
Share on other sites

το μονο αρνητικο που διαπιστωσα στο τεστ ντραιβ που εκανα με το tiguan ειναι οτι η αποκριση του ηλεκτρικου γκαζιου(ιδιως σε ξεκινημα απο σταση) ειναι παρα πολυ αργη σε ιδιαιτερα τραγικο σημειο.....

υπαρχει καμια περιπτωση βελτιωσης αυτης της υστερησης???ρωταω αν εχετε ακουσει κατι απο τις αντιπροσωπειες που πηγατε,αν βεβαια το παρατηρησατε και εσεις....

καλο ειναι να μας πουν και τα παιδια με το golf γιατι φανταζομαι οτι θα ειναι παρομοιο το προβλημα.......ιδιως στα TSI....

γνωριζω οτι πατωντας το κουμπι off road βελτιωνεται καπως η υστερηση του γκαζιου αλλα παραλληλα γινονται τα υπολοιπα ηλεκτρονικα βοηθηματα ψιλοαναισθητα οποτε δεν ειναι λυση να κινεισαι συνεχεια με το κουμπι πατημενο...............

Αυτη την υστερηση την ειχα κι εγω στο Polo, αλλα λυθηκε το προβλημα βαζοντας στην μουφα πισω απο το γκαζι ακριβως κατι booster (???) νομιζω.(δεν θυμαμαι ακριβως πως λεγεται).Μετα την τοποθετηση του αλλο αμαξι, χαιδευεις το γκαζι και τρελενεται.

Υ.Σ. Η γυναικα μου δεν μπορει να το οδηγηση ολο της σπινιαρη. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την υστερηση την ειχα κι εγω στο Polo, αλλα λυθηκε το προβλημα βαζοντας στην μουφα πισω απο το γκαζι ακριβως κατι booster (???) νομιζω.(δεν θυμαμαι ακριβως πως λεγεται).Μετα την τοποθετηση του αλλο αμαξι, χαιδευεις το γκαζι και τρελενεται.

Υ.Σ. Η γυναικα μου δεν μπορει να το οδηγηση ολο της σπινιαρη. :lol:

150€ και το εχουν σχεδον ολοι τωρα περα του BOYLEKOS κανει οντωσ δουλεια

Link to comment
Share on other sites

οσοι οδηγουν tiguan !

οταν κανουν αλλαγη ταχυτητας και πατωντας γκαζι ακουγεται το κιβωτιο?(κουμπωμα?)

Φίλε μου, κάνει σαν να κουρεύει γρανάζια; Αν ναι τότε asap εγγύηση. Αν όχι, δες μήπως θέλει κάπου λίπανση (δεν ξέρω αν τα καινούργια σασμάν έχουν τη δυνατότητα προσθήκης βαλβολίνων).

Link to comment
Share on other sites

οσοι οδηγουν tiguan !

οταν κανουν αλλαγη ταχυτητας και πατωντας γκαζι ακουγεται το κιβωτιο?(κουμπωμα?)

το εχω προσεξει,στο σερβις δε μου ειπαν κατι.οταν γυρισω θα παω να ρωτησω για το προβλημα συγκεκριμενα.

Link to comment
Share on other sites

οσοι οδηγουν tiguan !

οταν κανουν αλλαγη ταχυτητας και πατωντας γκαζι ακουγεται το κιβωτιο?(κουμπωμα?)

Αν εννοείς ένα περίεργο θόρυβο σαν να χτυπάει κάτι και κουμπώνει και το κάνει

σε απότομα ξεκινήματα με την 1η συνήθως, τότε νομίζω ότι είναι ο Hadlex.

Αυτό μου είπανε τουλάχιστον στην αντιπροσωπεία...

Θέλει όντως ιδιαίτερο τρόπο η αλλαγή ταχύτητας στις πολλές στροφές από 1η.

Δεν νομίζω όμως ότι έχει πρόβλημα !!! Εμένα τουλάχιστον δεν έχει παρουσιάσει κάτι..

Όσον αφορά το γκάζι και το "άρπαγμα" (επιτάχυνση) τότε από την

εμπειρία μου νομίζω ότι όντως πάει καλύτερα με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Κάτω από 1200 στροφές γενικά ζορίζεται λίγο, αλλά μετά τις 1600-2000 πάει βουή !!!

Ειδικά η 3η είναι τέλεια !! Βέβαια για τόσα κιλά που ζυγίζει (1620kg) !!

Επειδή έχω οδηγήσει και το RAV4 και το Tiguan, νομίζω ότι δε συγκρίνεται..

Βέβαια το RAV4 πάει πολύ δυνατά στις υψηλές στροφές, κάτι στο οποίο υστερεί το Tiguan,

όμως γενικά είναι πολύ καλύτερο.. Κατα τη γνώμη μου βέβαια πάντα!!

Υ.Γ. Είναι όντως σπαστικό που δεν "κόβει" τόσο πολύ το τιμόνι !!!

Edited by lemonito
Link to comment
Share on other sites

καλημερα ...λογικα εννοειτε τη πλακετα γκαζιου ...... Βγαζεις τη φυσσα απο το γκαζι κουμπωνεις τη πλακετα πανω απο το γκαζι και

Κουμπωνεις τη φυσσα πανω στη πλακετα

Link to comment
Share on other sites

On 19/4/2017 at 0:13 ΜΜ, nikdev said:

Τα κιβώτια των Tdi έχουν μακριές σχέσεις, με τα ίδια άλογα θα βλέπεις πολύ μικρότερες επιταχύνσεις. Μην περιμένεις αυτά που έβλεπες στη βενζίνη στο Golf.

 

Ειναι βαρύ πάντως, να ξέρεις άδειο περίπου 1550-1600, οπότε με 4 άτομα + αποσκευές φλερτάρεις με το 2τονο. Με τα εργοστασιακά 115 μην περιμένεις τρομερή σβελτάδα,

η ροπή λίγο θα σε σώσει αλλά σε χαμηλά χιλιόμετρα <140. Μετά τα 150 η βελόνα ανεβαίνει δύσκολα. Test Drive έκανες ?

To 1.6Tdi  εργοστασιακό, έχει ηλίθιο χάρτη στο γκάζι στο άνοιγμα της πεταλούδας, με Sprint Booster στρώνει αρκετά καθώς και με πρόγραμμα.

Καλημέρα. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου για την χαρτογράφηση του γκαζιού του Tiguan 1.6 TDI καθώς έχω κάνει 10.000 χλμ. με το συγκεκριμένο μοντέλο. Μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τι είναι το Sprint Booster και σε ποιας εταιρείας πρόγραμμα αναφέρεσαι;

Link to comment
Share on other sites

Ας μου επιτραπεί μια μικρή παρένθεση:

Το Sprint Booster, παρεμβάλεται ανάμεσα στην πεταλιέρα του γκαζιού και τη φύσα και δρα ως αυτόνομος ροοστάτης, ανοίγοντας σε μεγαλύτερο ποσοστό την ηλ. πεταλούδα του γκαζιού.

Έτσι, εγκαθιστώντας το, ελαχιστοποιείς το lag που έχεις όταν πατάς γκάζι, ιδιαίτερα σε ξεκινήματα και ανηφόρα. Το κατασκευάζει γνωστός βελτιωτής στην Αθήνα. Η νέα έκδοση, v3 προσφέρει και νέα χαρακτηριστικά. σσ. Βοηθάει επίσης σε ρολλ, "δοκιμές" :) 1-2 αμαξάκια.

INFO - SITE

Για τον προγραμματισμό, εάν κάνεις custom αλλά και Revo υπάρχει δυνατότητα remap στο χάρτη ανοίγματος της πεταλούδας.

Περισσότερα, στην υποενότητα για την βελτίωση του 1.6Tdi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.