gtse Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 (edited) Ρε παιδιά επειδή αυτή η υστέρηση του ηλεκτρόγκαζου μου σπάει τα νεύρα υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να τη μειώσουμε όσο γίνεται περισσότερο;;;;;; Σήμερα μετά 1550 χιλ. μου έκανε μια χοντράδα ένας ταρίφας , κοκάλωσε το ταξί μπαίνοντας στην εθνική ο καραγκιόζης , γλύτωσα τη στούκα στο τσακ και το χειροτερο είναι οτι ειχα τη γυναικα μου μεσα η οποια ειναι στις μέρες της να γεννησει και με το απότομα φρεναρισμα τρανταχτηκε αρκετα, τσαντίστηκα τόσο πολυ που για πρώτη φορά πάτησα σχεδόν τέρμα το γκαζι, εαν θυμαμαι καλα ειχα 2α, και μου έδωσε την αίσθηση ότι μπούκωσε να το πώ βαστα τουρκο να γεμισω να το πω γενικοτερα νομιζω οτι το πολο των 75 γαιδουριων που ειχα αρπαζε ποιο γρηγορα. Για αυτό εαν υπαρχει κανα γιατρικο για το ηλεκτρογκαζο ενημερωστε με . συγνώμη για το μεγαλο ποστ. Edited March 1, 2008 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Το μονο που γνωριζω ειναι το sprint booster.Το οποιο τοποθετειται στο πενταλ του γκαζιου και συμφωνα με τον βελτιωτη εχει σαν αποτελεσμα τη βελτιωση της επιταχυνσης του αυτοκινητου.Νομιζω καποια παιδια απο εδω το εχουν βαλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 - κοιτα Gtas στο site του Μπουλεκου να βρεις την λυση (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 2, 2008 Author Report Share Posted March 2, 2008 (edited) - κοιτα Gtas στο site του Μπουλεκου να βρεις την λυση (!) Μπήκα στο site του Μπουλέκου και όντως εχει κατι για αυτο από εβδομαδα θα περασω να ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές και θα ενημερώσω γιατί η απόκρηση του γκαζιού είναι το μεγαλύτερο μειωνέκτημα του αυτοκινήτου. Αλλά μου έκανε και κάτι άλλο εντύπωση όταν άρχησε να δείνει σαν να έκανε ένα κόμπιασμα κάπου στις 4000στροφες αλλά εκεί άφησα το γκάζι τη ναπω ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω μάθει το αμάξι και να με παραξενεύουν όλα. Σε ευχαριστω πάντως TSAKHS-EVIA Edited March 2, 2008 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Εγω παλι πιστευω οτι η υστερηση αυτη ειναι θεμα του κομπρεσσορα ο οποιος οταν εισαι με χαμηλες στροφες και πατησεις αποτομα γκαζι,εμφανιζει εναν δισταγμο.Πιστευω δε θα δεις καμια ιδιαιτερη διαφορα επι του συγκεκριμενου.Καθε φορα που θα εισαι π.χ. με δευτερα και 2000 στροφες ή λιγοτερο και πατας αποτομα το γκαζι,θα εμφανιζει αυτη την υστερηση.Οσο για το κομπιασμα που λες το κανει σε ολα.Και στο δικο μου το εχω παρατηρησει αλλα ειναι μικρο.Δεν με εχει ενοχλησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarisclub Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Περιπου 270€ υπολογισε το sprint booster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 2, 2008 Author Report Share Posted March 2, 2008 Περιπου 270¤ υπολογισε το sprint booster το έχεις τοποθετήση; υπαρχει καποιος που να το εχει βαλει να πει εντυπωσεις;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Παιδια οταν πηγα να κανω σερβις το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια γνωρισα ενα παιδι με Gt που ειχε το sprint booster κ μου ειπε οτι ειδε αισθητη διαφορα στο θεμα του ηλεκτρογκαζου...Το πηγε κ ο μηχανικος βολτα(φιλος μου) κ μου ειπε κ αυτος το ιδιο.Τωρα τι να σας πω αφου δεν το πηγα βολτα δεν μπορω να εκφερω γνωμη 100% απλα παραθετω τις γνωμες αλλων...Ελπιζω να σας βοηθησα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 το έχεις τοποθετήση; υπαρχει καποιος που να το εχει βαλει να πει εντυπωσεις;;;; - πατα μια αναζητηση στο google στα Ελληνικα να δεις ανα τα fora πολλες εντυπωσεις για αυτο απο παιδια που το εβαλαν (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarisclub Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 κανει πολυ καλη δουλεια , δοκιμασμενο σε ενα Skoda Octavia GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 3, 2008 Author Report Share Posted March 3, 2008 ψαχνοντας στο internet βρηκα οτι στην ουσία αυτό που κάνει είναι να δείνει εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας δηλαδή εαν πατάς λίγο το γκάζι αυτό δείνει εντολή για διπλάσιο γκαζι από αυτο που εσύ εχεις πατήσει οπότε βελτιώνει την απόκρυση αλλά αυξάνει την κατανάλωση. Θα περάσω πάντως και από Μπουλέκο να δω τη θα μου πεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted March 13, 2008 Report Share Posted March 13, 2008 Εγω παλι πιστευω οτι η υστερηση αυτη ειναι θεμα του κομπρεσσορα ο οποιος οταν εισαι με χαμηλες στροφες και πατησεις αποτομα γκαζι,εμφανιζει εναν δισταγμο.Πιστευω δε θα δεις καμια ιδιαιτερη διαφορα επι του συγκεκριμενου.Καθε φορα που θα εισαι π.χ. με δευτερα και 2000 στροφες ή λιγοτερο και πατας αποτομα το γκαζι,θα εμφανιζει αυτη την υστερηση.Οσο για το κομπιασμα που λες το κανει σε ολα.Και στο δικο μου το εχω παρατηρησει αλλα ειναι μικρο.Δεν με εχει ενοχλησει. +1 στον Νασο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Τελικά το έβαλες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 21, 2008 Author Report Share Posted March 21, 2008 ακομα δεν εχω κανει τιποτα γιατι εχω πιξει με τη δουλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Μπήκα στο site του Μπουλέκου και όντως εχει κατι για αυτο από εβδομαδα θα περασω να ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές και θα ενημερώσω γιατί η απόκρηση του γκαζιού είναι το μεγαλύτερο μειωνέκτημα του αυτοκινήτου.Αλλά μου έκανε και κάτι άλλο εντύπωση όταν άρχησε να δείνει σαν να έκανε ένα κόμπιασμα κάπου στις 4000στροφες αλλά εκεί άφησα το γκάζι τη ναπω ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω μάθει το αμάξι και να με παραξενεύουν όλα. Σε ευχαριστω πάντως TSAKHS-EVIA Πιστεω φιλε μου οτι αναφερεσαι σε δυο διαφορετικα θεματα (και διορθωσε με αν κανω λαθος). Πρωτον την γενικοτερη υστερηση του γκαζιου στα Golf μας. Αυτο φαινεται στο επακρο σε γρηγορες αλλαγεςς ταχυτητων που περνουν 1-1.5'' μεχρι να υπαρξει ξανα δυναμη). Δευτερον ενα θεμα που απορουσα αν κατι στραβο εχει το αμαξι μου που με 2α 2500 σαλ για παραδειγμα το σβερκωνεις και εκει που παει να ανοιξει γυρω στις 4000 ειναι σαν να μην σηκωνει πιεση (δεν παει βημα να το πω χυμα). νομιζα οτι κατι στραβο εχει το δικο μου αλλα μαλλον ειναι ενα θεμα που το εχουν παρατηρησει και αλλοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 24, 2008 Author Report Share Posted March 24, 2008 (edited) Δευτερον ενα θεμα που απορουσα αν κατι στραβο εχει το αμαξι μου που με 2α 2500 σαλ για παραδειγμα το σβερκωνεις και εκει που παει να ανοιξει γυρω στις 4000 ειναι σαν να μην σηκωνει πιεση (δεν παει βημα να το πω χυμα). αυτο ακριβως εννοουσα το εχει παρατηρησει κανεις αλλος το φαινόμενο αυτο σε TSI ? και επεισης οτι πατας γκαζι και αρπαζει μετα απο λιγο Edited March 24, 2008 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Και εμενα με 3η ταχυτητα μετα τις 3.500 με 4.000 στρ παει σαν ατμοσφαιρικο...δεν βλεπω ζωντάνια. Να ειναι το ηλεκτρογκαζο? Τα τελευταια 3 γεμισματα βαζω 95αρα....αλλα δεν πιστευω να φταιει αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 24, 2008 Author Report Share Posted March 24, 2008 Και εμενα με 3η ταχυτητα μετα τις 3.500 με 4.000 στρ παει σαν ατμοσφαιρικο...δεν βλεπω ζωντάνια. Να ειναι το ηλεκτρογκαζο?Τα τελευταια 3 γεμισματα βαζω 95αρα....αλλα δεν πιστευω να φταιει αυτο. δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο το εντονο ειναι οταν εισαι με 2α γυρω στισ 2000 με 2500 και πατησεισ γκαζι ανεβαζει μεχρι τισ 4000 και μετα κρεμαει να το πω κατι τετοιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 (edited) μπερδεψαν τα μπουτια τους με τους κομπρεσσορο τουρμπινες λολ. Ειναι λοιπον γεγονος και δεν ειναι μονο το δικο μου.... Το κανει και με 100αρες Καλα λεω γω οτι δαυτα ειναι για μηχανες του γκαζον και οτι σωστα αλογα ειναι τα ατμοσφαιρικα αλογα (παω να κρυφτω θα με φανε τωρα ). Edited March 24, 2008 by Ulfius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 (edited) Για να έχετε την ομαλή λειτουργία και την ΜΕΓΑΛΗ απόδοση χρειάζετε μεγάλος κινητήρας 2,0+ μεγάλο τουρμπο 04+ και ντίζα. Επειδή τα χρόνια άλλαξαν και οι εταιρίες κοιτάνε την κατανάλωση τους ρύπους πλέον βγήκαν κινητήτες TSI και Τ-JET. Aς χαρούμε τα αυτοκίνητά μας και ας μην γκρινιάζουμε συνεχώς. Προσπαθήσετε να μάθεται το ηλεκτρόγκαζο. Έχει διαφορά η απόκριση του κινητήρα πως πατάς το γκάζι κάθε φορά. Τα απότομα βυθίσματα δεν σημαίνουν και επιτάχυνση. Μόνο με πρακτική αυτα.... Edited March 25, 2008 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Aς χαρούμε τα αυτοκίνητά μας και ας μην γκρινιάζουμε συνεχώς.Προσπαθήσετε να μάθεται το ηλεκτρόγκαζο. Έχει διαφορά η απόκριση του κινητήρα πως πατάς το γκάζι κάθε φορά. Τα απότομα βυθίσματα δεν σημαίνουν και επιτάχυνση. Μόνο με πρακτική αυτα.... Προς θεου..το αμαξι ειναι μια χαρα. Εγω προσωπικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι τωρα. Συμφωνο με αυτο που λες, οτι το αμαξι συμπεριφερεται διαφορετικα αναλογα με το πως θα πατησεις το γκαζι... Τις προαλλες πηγα να κανω μια προσπεραση με 3η, δεν θυμαμαι με ποσες στροφες ''βγηκα'' να τον περασω αλλα πηγαινε σαν ατμοσφαιρικο... Αλλες φορες αμα την πετυχεις την 3η στην ροπη και πατησεις το γκαζι καταλαβαινεις το ''ανοιγμα'' και επιταχυνει πραγματι σαν τουρμπο αυτοκινητο Αυτα απο εμενα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 και εγω με το αμαξι μου μια χαρα ικανοποιημενος ειμαι απλα τονιζω τα πραγματα που μου τη σπανε και ισωσ να με ενοχλει γιατι δεν ειχα εμπειρια απο αυτοκινητα με ηλεκτρογκαζο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Παιδια το αμαξι ειναι μια χαρα . Ειναι μεχρι να το συνηθισουμε και να το μαθουμε. Ειδικα οταν φτανει στις 2700 και ανοιγει το τουρμπο το χαμογελο δεν κρυβεται με τιιιιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Το SPRINT_BOOSTER ποσο κοστιζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djfasgr Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 Παιδιά καλησπέρα καινούριος και εγώ στη παρεα. Έχω ένα fabia πρόσφατα απέκτησα ενα golf 4 1,6 generation. Στο fabia εχω βάλει το booster και εχω δει μεγάλη διαφορά επιταχύνει σαν να έχει γκάζι με ντίζα. Εννοείται πως θα μπει και στο golf. Κοστολόγιο 170ευρώ χωρίς απόδειξη από τον bouleko. Αρχική τιμή 210 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...