Jump to content
gtse

Ηλεκτρόγκαζο σε Tsi

Recommended Posts

Ρε παιδιά επειδή αυτή η υστέρηση του ηλεκτρόγκαζου μου σπάει τα νεύρα υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να τη μειώσουμε όσο γίνεται περισσότερο;;;;;;

Σήμερα μετά 1550 χιλ. μου έκανε μια χοντράδα ένας ταρίφας , κοκάλωσε το ταξί μπαίνοντας στην εθνική ο καραγκιόζης , γλύτωσα τη στούκα στο τσακ και το χειροτερο είναι οτι ειχα τη γυναικα μου μεσα η οποια ειναι στις μέρες της να γεννησει και με το απότομα φρεναρισμα τρανταχτηκε αρκετα, τσαντίστηκα τόσο πολυ που για πρώτη φορά πάτησα σχεδόν τέρμα το γκαζι, εαν θυμαμαι καλα ειχα 2α, και μου έδωσε την αίσθηση ότι μπούκωσε να το πώ βαστα τουρκο να γεμισω να το πω γενικοτερα νομιζω οτι το πολο των 75 γαιδουριων που ειχα αρπαζε ποιο γρηγορα.

Για αυτό εαν υπαρχει κανα γιατρικο για το ηλεκτρογκαζο ενημερωστε με . συγνώμη για το μεγαλο ποστ.

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Το μονο που γνωριζω ειναι το sprint booster.Το οποιο τοποθετειται στο πενταλ του γκαζιου και συμφωνα με τον βελτιωτη εχει σαν αποτελεσμα τη βελτιωση της επιταχυνσης του αυτοκινητου.Νομιζω καποια παιδια απο εδω το εχουν βαλει.

Link to comment
Share on other sites

:) - κοιτα Gtas στο site του Μπουλεκου να βρεις την λυση (!)

Μπήκα στο site του Μπουλέκου και όντως εχει κατι για αυτο από εβδομαδα θα περασω να ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές και θα ενημερώσω γιατί η απόκρηση του γκαζιού είναι το μεγαλύτερο μειωνέκτημα του αυτοκινήτου.

Αλλά μου έκανε και κάτι άλλο εντύπωση όταν άρχησε να δείνει σαν να έκανε ένα κόμπιασμα κάπου στις 4000στροφες αλλά εκεί άφησα το γκάζι τη ναπω ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω μάθει το αμάξι και να με παραξενεύουν όλα.

Σε ευχαριστω πάντως TSAKHS-EVIA

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστευω οτι η υστερηση αυτη ειναι θεμα του κομπρεσσορα ο οποιος οταν εισαι με χαμηλες στροφες και πατησεις αποτομα γκαζι,εμφανιζει εναν δισταγμο.Πιστευω δε θα δεις καμια ιδιαιτερη διαφορα επι του συγκεκριμενου.Καθε φορα που θα εισαι π.χ. με δευτερα και 2000 στροφες ή λιγοτερο και πατας αποτομα το γκαζι,θα εμφανιζει αυτη την υστερηση.Οσο για το κομπιασμα που λες το κανει σε ολα.Και στο δικο μου το εχω παρατηρησει αλλα ειναι μικρο.Δεν με εχει ενοχλησει.

Link to comment
Share on other sites

Περιπου 270¤ υπολογισε το sprint booster

το έχεις τοποθετήση; υπαρχει καποιος που να το εχει βαλει να πει εντυπωσεις;;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οταν πηγα να κανω σερβις το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια γνωρισα ενα παιδι με Gt που ειχε το sprint booster κ μου ειπε οτι ειδε αισθητη διαφορα στο θεμα του ηλεκτρογκαζου...Το πηγε κ ο μηχανικος βολτα(φιλος μου) κ μου ειπε κ αυτος το ιδιο.Τωρα τι να σας πω αφου δεν το πηγα βολτα δεν μπορω να εκφερω γνωμη 100% απλα παραθετω τις γνωμες αλλων...Ελπιζω να σας βοηθησα...

Link to comment
Share on other sites

το έχεις τοποθετήση; υπαρχει καποιος που να το εχει βαλει να πει εντυπωσεις;;;;

:huh: - πατα μια αναζητηση στο google στα Ελληνικα να δεις ανα τα fora πολλες εντυπωσεις για αυτο απο παιδια που το εβαλαν (!)

Link to comment
Share on other sites

ψαχνοντας στο internet βρηκα οτι στην ουσία αυτό που κάνει είναι να δείνει εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας δηλαδή εαν πατάς λίγο το γκάζι αυτό δείνει εντολή για διπλάσιο γκαζι από αυτο που εσύ εχεις πατήσει οπότε βελτιώνει την απόκρυση αλλά αυξάνει την κατανάλωση.

Θα περάσω πάντως και από Μπουλέκο να δω τη θα μου πεί

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστευω οτι η υστερηση αυτη ειναι θεμα του κομπρεσσορα ο οποιος οταν εισαι με χαμηλες στροφες και πατησεις αποτομα γκαζι,εμφανιζει εναν δισταγμο.Πιστευω δε θα δεις καμια ιδιαιτερη διαφορα επι του συγκεκριμενου.Καθε φορα που θα εισαι π.χ. με δευτερα και 2000 στροφες ή λιγοτερο και πατας αποτομα το γκαζι,θα εμφανιζει αυτη την υστερηση.Οσο για το κομπιασμα που λες το κανει σε ολα.Και στο δικο μου το εχω παρατηρησει αλλα ειναι μικρο.Δεν με εχει ενοχλησει.

+1 στον Νασο...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το έβαλες ?

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα στο site του Μπουλέκου και όντως εχει κατι για αυτο από εβδομαδα θα περασω να ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές και θα ενημερώσω γιατί η απόκρηση του γκαζιού είναι το μεγαλύτερο μειωνέκτημα του αυτοκινήτου.

Αλλά μου έκανε και κάτι άλλο εντύπωση όταν άρχησε να δείνει σαν να έκανε ένα κόμπιασμα κάπου στις 4000στροφες αλλά εκεί άφησα το γκάζι τη ναπω ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω μάθει το αμάξι και να με παραξενεύουν όλα.

Σε ευχαριστω πάντως TSAKHS-EVIA

Πιστεω φιλε μου οτι αναφερεσαι σε δυο διαφορετικα θεματα (και διορθωσε με αν κανω λαθος).

Πρωτον την γενικοτερη υστερηση του γκαζιου στα Golf μας. Αυτο φαινεται στο επακρο σε γρηγορες αλλαγεςς ταχυτητων που περνουν 1-1.5'' μεχρι να υπαρξει ξανα δυναμη).

Δευτερον ενα θεμα που απορουσα αν κατι στραβο εχει το αμαξι μου που με 2α 2500 σαλ για παραδειγμα το σβερκωνεις και εκει που παει να ανοιξει γυρω στις 4000 ειναι σαν να μην σηκωνει πιεση (δεν παει βημα να το πω χυμα).

νομιζα οτι κατι στραβο εχει το δικο μου αλλα μαλλον ειναι ενα θεμα που το εχουν παρατηρησει και αλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Δευτερον ενα θεμα που απορουσα αν κατι στραβο εχει το αμαξι μου που με 2α 2500 σαλ για παραδειγμα το σβερκωνεις και εκει που παει να ανοιξει γυρω στις 4000 ειναι σαν να μην σηκωνει πιεση (δεν παει βημα να το πω χυμα).

αυτο ακριβως εννοουσα το εχει παρατηρησει κανεις αλλος το φαινόμενο αυτο σε TSI ? και επεισης οτι πατας γκαζι και αρπαζει μετα απο λιγο

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα με 3η ταχυτητα μετα τις 3.500 με 4.000 στρ παει σαν ατμοσφαιρικο...δεν βλεπω ζωντάνια. Να ειναι το ηλεκτρογκαζο?

Τα τελευταια 3 γεμισματα βαζω 95αρα....αλλα δεν πιστευω να φταιει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα με 3η ταχυτητα μετα τις 3.500 με 4.000 στρ παει σαν ατμοσφαιρικο...δεν βλεπω ζωντάνια. Να ειναι το ηλεκτρογκαζο?

Τα τελευταια 3 γεμισματα βαζω 95αρα....αλλα δεν πιστευω να φταιει αυτο.

δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο το εντονο ειναι οταν εισαι με 2α γυρω στισ 2000 με 2500 και πατησεισ γκαζι ανεβαζει μεχρι τισ 4000 και μετα κρεμαει να το πω κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

μπερδεψαν τα μπουτια τους με τους κομπρεσσορο τουρμπινες λολ. Ειναι λοιπον γεγονος και δεν ειναι μονο το δικο μου....

Το κανει και με 100αρες

Καλα λεω γω οτι δαυτα ειναι για μηχανες του γκαζον και οτι σωστα αλογα ειναι τα ατμοσφαιρικα αλογα :huh:

(παω να κρυφτω θα με φανε τωρα :o).

Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

Για να έχετε την ομαλή λειτουργία και την ΜΕΓΑΛΗ απόδοση

χρειάζετε μεγάλος κινητήρας 2,0+ μεγάλο τουρμπο 04+ και ντίζα.

Επειδή τα χρόνια άλλαξαν και οι εταιρίες κοιτάνε την κατανάλωση τους ρύπους πλέον

βγήκαν κινητήτες TSI και Τ-JET.

Aς χαρούμε τα αυτοκίνητά μας και ας μην γκρινιάζουμε συνεχώς.

Προσπαθήσετε να μάθεται το ηλεκτρόγκαζο. Έχει διαφορά η απόκριση του

κινητήρα πως πατάς το γκάζι κάθε φορά. Τα απότομα βυθίσματα δεν σημαίνουν και

επιτάχυνση. Μόνο με πρακτική αυτα....

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Aς χαρούμε τα αυτοκίνητά μας και ας μην γκρινιάζουμε συνεχώς.

Προσπαθήσετε να μάθεται το ηλεκτρόγκαζο. Έχει διαφορά η απόκριση του

κινητήρα πως πατάς το γκάζι κάθε φορά. Τα απότομα βυθίσματα δεν σημαίνουν και

επιτάχυνση. Μόνο με πρακτική αυτα....

Προς θεου..το αμαξι ειναι μια χαρα. Εγω προσωπικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι τωρα.

Συμφωνο με αυτο που λες, οτι το αμαξι συμπεριφερεται διαφορετικα αναλογα με το πως θα πατησεις το γκαζι...

Τις προαλλες πηγα να κανω μια προσπεραση με 3η, δεν θυμαμαι με ποσες στροφες ''βγηκα'' να τον περασω αλλα πηγαινε σαν ατμοσφαιρικο...

Αλλες φορες αμα την πετυχεις την 3η στην ροπη και πατησεις το γκαζι καταλαβαινεις το ''ανοιγμα'' και επιταχυνει πραγματι σαν τουρμπο αυτοκινητο

Αυτα απο εμενα...

Link to comment
Share on other sites

και εγω με το αμαξι μου μια χαρα ικανοποιημενος ειμαι απλα τονιζω τα πραγματα που μου τη σπανε και ισωσ να με ενοχλει γιατι δεν ειχα εμπειρια απο αυτοκινητα με ηλεκτρογκαζο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αμαξι ειναι μια χαρα :thumbsup: . Ειναι μεχρι να το συνηθισουμε και να το μαθουμε. Ειδικα οταν φτανει στις 2700 και ανοιγει το τουρμπο tongue.gif το χαμογελο :rolleyes::D δεν κρυβεται με τιιιιποτα. :thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα καινούριος και εγώ στη παρεα. Έχω ένα fabia πρόσφατα απέκτησα ενα golf 4 1,6 generation. Στο fabia εχω βάλει το booster και εχω δει μεγάλη διαφορά επιταχύνει σαν να έχει γκάζι με ντίζα. Εννοείται πως θα μπει και στο golf. Κοστολόγιο 170ευρώ χωρίς απόδειξη από τον bouleko. Αρχική τιμή 210

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.