Jump to content
yarisclub

Seat Ibiza 1200cc 70hp (Γνωμες)

Recommended Posts

και αυτό θα πέρνει standar το ΦΠΕ του :D

Link to comment
Share on other sites

εχω και εγω εδω και 3 μηνες το ibiza new(my09) και το πηρα σε 1,2 για διαφορους λογους! πρωτον γιατι παει καλυτερα απο το 1,4 (με 85ps εκτος απο την τελικη που με περναει μετα τα 150km/h) και το 2ον παει μεχρι τα 120km/h (0-120km/h) το ιδιο με το 1,4 101ps (το προηγουμενο). επισης ρολλαριστα με 2ες και 40km/h πεταγομαι αρκετα μπροστα απο τα 1,4 16v και απο 3ες και 50-60km/h μεχρι τα 120km/h τουλαχιστον.

επισης δεν καιει τιποτα απολυτως εννοωντας οτι με γεματο τεποζιτο (37ευρω) κανω 600χλμ σχετικα γρηγορα και πολλες φορες στα κοκκινα.

η τελικη που εχω δει ειναι 175km/h και στα cordoba 1,2 εχω δει 185++.

επισης μην βιαζειστε να πειτε οτι λεω π@π@ριες γιατι εχω κανει απειρες δοκιμες λογω οτι δουλευα 3 χρονια στην seat.

οποτε για καποιον που θελει οικονομια και πολυ καλη ροπη μεσα στην πολη το new ibiza 1,2 ειναι οτι πρεπει.

Link to comment
Share on other sites

αν εισαι απο θεσσαλονικη θελω πολυ να το δω αυτο που λες.το που δουλευεις ειναι ασχετο...το 1.4 εχει καταρχην παραπανω ροπη κ αν κ την βγαζει περιπου σε 1000 στροφες παραπανω την μεγιστη του,απο οτι το 1.2,δεν δικαιολογειτε η τοσο μεγαλη διαφορα που λες.απο βαρος κ τα δυο μοντελα εχουν σχεδον το ιδιο.το 1.4 πρεπει να ειναι κανα 5 κιλα βαρυτερο κ παλι ομως υπερτερει σε σχεση με το 1.2.κ εσυ αναφερεις για 3ες κ 50 χιλιομετρα????αν του φευγεις λιγο ειναι γιατι εχεις την μεγιστη ροπη σου πιο νωρις,οπως ειπα κ πιο πανω αλλα κ παλι γρηγορα θα σε μαζεψει.γιατι δεν το κανετε με 3ες κ 80 χιλιομετρα ας πουμε πιο ειναι πιο κοντα στην μεγιστη του 101???επισης στα 0-100 εχετε γυρω στα 3 δευτερολεπτα διαφορα...επισης νομιζω δεν υπαρχει επισημα κινητηρας 1.2 με 85 αλογα.85 εχουν μονο τα 1.4 που κ παλι ειναι πιο αργα απο οτι με τα 101.εσυ πως τα καταφερες δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

αν εισαι απο θεσσαλονικη θελω πολυ να το δω αυτο που λες.το που δουλευεις ειναι ασχετο...το 1.4 εχει καταρχην παραπανω ροπη κ αν κ την βγαζει περιπου σε 1000 στροφες παραπανω την μεγιστη του,απο οτι το 1.2,δεν δικαιολογειτε η τοσο μεγαλη διαφορα που λες.απο βαρος κ τα δυο μοντελα εχουν σχεδον το ιδιο.το 1.4 πρεπει να ειναι κανα 5 κιλα βαρυτερο κ παλι ομως υπερτερει σε σχεση με το 1.2.κ εσυ αναφερεις για 3ες κ 50 χιλιομετρα????αν του φευγεις λιγο ειναι γιατι εχεις την μεγιστη ροπη σου πιο νωρις,οπως ειπα κ πιο πανω αλλα κ παλι γρηγορα θα σε μαζεψει.γιατι δεν το κανετε με 3ες κ 80 χιλιομετρα ας πουμε πιο ειναι πιο κοντα στην μεγιστη του 101???επισης στα 0-100 εχετε γυρω στα 3 δευτερολεπτα διαφορα...επισης νομιζω δεν υπαρχει επισημα κινητηρας 1.2 με 85 αλογα.85 εχουν μονο τα 1.4 που κ παλι ειναι πιο αργα απο οτι με τα 101.εσυ πως τα καταφερες δεν ξερω...

και εγω θα ηθελα να κανω με οποιοδηποτε 101 την δοκιμη αυτη (βεβαια ειναι τα 7ο 101 που δοκιμασα με το 1,2)

μα φυσικα και το ξερω οτι το 101 εχει τουλαχιστον 1000rpm(για την ακριβεια 1400rpm) πιο πανω την ροπη απο το 1,2 και επισης πιο θεωρεις πιο ευκολοδηγητο μεσα στην πολη ενα αυτοκινητο που ειναι χαμηλοροπo η ενα που εχει την ροπη ψηλα??

επισης τα 2 μοντελα εχουν 1 κιλο διαφορα ροπης (σιγα την διαφορα) συγκεκριμενα το 1,2 εχει 112/3000Nm/rpm και 970 κιλα.

το 1,4 101Ps εχει 126/4400Nm/rpm (1400rpm πιο πανω και ενα κιλο σχεδον ροπης) και βαρος 1050 με 1070 κιλα (δλδ 100 κιλα σχεδον πιο πανω)

και παλι αναφερω 3ες και 50km/h με γνωμονα παντα οτι ο φιλος πιο πανω που ενδιαφερεται για το 1,2 που το θελει για την πολη! το ποσο γρηγορα με μαζευει το 1,4 101ps μετα το εχω δει και ειναι στα 120-130km/h(αν ειναι να ανοιξουμε τελικες μεσα στην πολη να ξερω να παρω το audi)

εγω δεν ανεφερα πουθενα οτι τα 85ps ειναι απο κινητηρα 1.2 ! ειναι φυσικα απο το new ibiza 1,4 (και το παλιο εβγαινε) με τα 85ps το οποιο εχει απο τις χειροτερες αποκρισεις γκαζιου.

κι ομως τα καταφερα..

Link to comment
Share on other sites

υπηρξε μια μικρη συγχηση ρε συ με το γραπτο.καταλαβα οτι ελεγες κατι αλλο.τελος παντων,τωρα οσο για το ευκολοδηγητο,αστο.ετσι κ αλλιως δεν κανεις κ κοντρες μεσα στην πολη.αλλου ηταν το θεμα..ολα καλα λοιπον!

Link to comment
Share on other sites

και εγω θα ηθελα να κανω με οποιοδηποτε 101 την δοκιμη αυτη (βεβαια ειναι τα 7ο 101 που δοκιμασα με το 1,2)

μα φυσικα και το ξερω οτι το 101 εχει τουλαχιστον 1000rpm(για την ακριβεια 1400rpm) πιο πανω την ροπη απο το 1,2 και επισης πιο θεωρεις πιο ευκολοδηγητο μεσα στην πολη ενα αυτοκινητο που ειναι χαμηλοροπo η ενα που εχει την ροπη ψηλα??

επισης τα 2 μοντελα εχουν 1 κιλο διαφορα ροπης (σιγα την διαφορα) συγκεκριμενα το 1,2 εχει 112/3000Nm/rpm και 970 κιλα.

το 1,4 101Ps εχει 126/4400Nm/rpm (1400rpm πιο πανω και ενα κιλο σχεδον ροπης) και βαρος 1050 με 1070 κιλα (δλδ 100 κιλα σχεδον πιο πανω)

και παλι αναφερω 3ες και 50km/h με γνωμονα παντα οτι ο φιλος πιο πανω που ενδιαφερεται για το 1,2 που το θελει για την πολη! το ποσο γρηγορα με μαζευει το 1,4 101ps μετα το εχω δει και ειναι στα 120-130km/h(αν ειναι να ανοιξουμε τελικες μεσα στην πολη να ξερω να παρω το audi)

εγω δεν ανεφερα πουθενα οτι τα 85ps ειναι απο κινητηρα 1.2 ! ειναι φυσικα απο το new ibiza 1,4 (και το παλιο εβγαινε) με τα 85ps το οποιο εχει απο τις χειροτερες αποκρισεις γκαζιου.

κι ομως τα καταφερα..

το 85 αρι όμως έχει 13,2/3800 ( όπως και το πολο το 80αρι )

που σημαίνει δυο κιλά παραπάνω έχοντας 800 στροφές πάνω....

κατι όμως που έχει σημασία στα ρεπρίζ ( ή τουλάχιστον έτσι νομίζω ) είναι και το ελαστικό

συνήθως τα 1.2 είναι μικρές εκδόσεις χωρίς ζάντες αλουμ και με φάρδος 165 ( αν δεν κάνω λάθος )

ενώ τα 100αρια με 185 τουλάχιστον και τα 1.4 τις περισσοτερες φορες πλέον με 195.....

Link to comment
Share on other sites

το 85 αρι όμως έχει 13,2/3800 ( όπως και το πολο το 80αρι )

που σημαίνει δυο κιλά παραπάνω έχοντας 800 στροφές πάνω....

κατι όμως που έχει σημασία στα ρεπρίζ ( ή τουλάχιστον έτσι νομίζω ) είναι και το ελαστικό

συνήθως τα 1.2 είναι μικρές εκδόσεις χωρίς ζάντες αλουμ και με φάρδος 165 ( αν δεν κάνω λάθος )

ενώ τα 100αρια με 185 τουλάχιστον και τα 1.4 τις περισσοτερες φορες πλέον με 195.....

Το κακο με το 85αρι ειναι η αποκριση γκαζιου. πατας το γκαζι τερμα και αρχιζει να αρπαζει μετα απο 1,5 με 2 sec..(υπολογισε και τις +800Rpm)

το δικο μου φοραει 185 σε 15αρα ζαντα αλουμινιου.

Link to comment
Share on other sites

τοσο πολυ ρε συ?αν κυριολεκτης,μαλλον εχει προβλημα.1,5 ,2 δευτερα ειναι παρα πολυ.μηπως μετρας γρηγορα?

γι αυτο ντιζα και μονο ντιζα.. αλλα αληθεια δεν ειναι υπερβολικο τα 2 δευτερα;; :huh:

Υ.Γ η διασταση του ελαστικου σαφως και παιζει ρολο και στις ρεπριζ. εγω εχω αλλαγμενα πανω σε 50 προφιλ απο 45 κ εχω 3,4% μεταβολη και περιμενω καλοκαιρι επιτελους να αλλαξω σε 45 μηπως δω κ εγω καμια καλη διαφορα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

τοσο πολυ ρε συ?αν κυριολεκτης,μαλλον εχει προβλημα.1,5 ,2 δευτερα ειναι παρα πολυ.μηπως μετρας γρηγορα?

αν δεις μου το επιβεβαιωνει και το auto triti οσον αφορα την αποκριση αλλα και τις μακριες σχεσεις κιβωτιου οσον αφορα τον 1,4 με τα 85ps.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/36797.asp

Link to comment
Share on other sites

αν δεις μου το επιβεβαιωνει και το auto triti οσον αφορα την αποκριση αλλα και τις μακριες σχεσεις κιβωτιου οσον αφορα τον 1,4 με τα 85ps.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/36797.asp

2 δευτερα ομως δεν ειναι "μετρια αποκριση γκαζιου" νομιζω........ :huh:

Link to comment
Share on other sites

οπως κ να εχει ολα τα ηλεκτογκαζα δεν εχουν την ιδια αποκριση.

δεν μπορω να καταλαβω παντως αυτο το ηλεκτρογκαζο στα αυτοκινητα (και μαλιστα με αυτη την αθλια αποκριση γιατι μη μου πειτε οτι δεν μπορουσε να γινει η ηλεκτρονικη αποκριση ιδια με της ντιζας...). και αν ο λογος ειναι η οικονομια ποσο ποια αυξανεται αυτη η καταναλωση; ο αλλος λογος που μπορω να σκεφτω ειναι ισως η καταπονεση του κινητηρα(;;:lol: δηλαδη αυτα τα αποτομα ξεσπασματα οταν το σανιδωνεις πχ με χαμηλες στροφες

παντως νομιζω οτι... κανεις δεν γουσταρει το ηλεκτρογκαζο η τουλαχιστον σχεδον κανεις. (γιατι κ εγω τωρα αμα ειχα 250 αλογα ουτε που θα συζητουσα για αυτο :cry: )

Link to comment
Share on other sites

εχει μια ιστορια που την τοποθετουνε καπου κ η αποκριση αλλαζει δραματικα προς το καλυτερο.αν ειχα ακουσει καλα εχει κανα 200αρι.δεν ξερω τι ειναι ακριβως.εχει ακουσει ,καποιος ,κατι?

Link to comment
Share on other sites

εχει μια ιστορια που την τοποθετουνε καπου κ η αποκριση αλλαζει δραματικα προς το καλυτερο.αν ειχα ακουσει καλα εχει κανα 200αρι.δεν ξερω τι ειναι ακριβως.εχει ακουσει ,καποιος ,κατι?

ναι κανα 200αρι περιπου εχει και λεγεται sprint booster μπαινοβγαινει ευκολα λεει (μπορεις να πας εκει να το βαλεις για δοκιμη και αμα θες το κρατας) κουμπωνει καπου στην φισα του γκαζιου. σιγουρα υπαρχουν αρκετα ατομα εδω μεσα που θα το εχουν βαλει. αποτι ειχα διαβασει παντου καλες γνωμες ακους...

το πως λειτουργει δεν ξερω ακριβως το λογικο ειναι να δινει σημα πιο γρηγορα πχ "αναγκαζοντας" τον εγκεφαλο να ανοιξει γρηγοροτερα την πεταλουδα;; hmmm.gif

ομως ειχα ακουσει οτι ανεβαζει ταυτοχρονα και την καταναλωση...

Edited by spiros23
Link to comment
Share on other sites

περιεργο μου ακουγεται...γιατι δεν το κανουν κ στις εταιριες???κατι παιζει...τι ομως...ζουν αναμεσα μας!!!!!

:o:lol::lol:

.........τι να σου πω παντως καποιο "κακο" πρεπει να κανει δεν εξηγειται αλλιως. οι εταιριες βεβαια δεν θα ηταν αναγκη καν να χρησιμοποιουν οποιοδηποτε sprint booster απλα θα επρεπε να κανουν το ηλεκτρογκαζο αμεσο κ χωρις αυτη την κακη αποκριση

πρωτα σιγουρα κατι παιζεται με τη καταναλωση. αλλα σου ειπα οτι επισης μηπως ειναι και αυτο με τον κινητηρα δηλαδη πχ εχεις δευτερα η τριτη στο κιβωτιο με πολυ χαμηλες στροφες και το σανιδωσεις... τρωει τελοσπαντων μια "κλωτσια" το μοτερ το καταλαβαινεις.. ενω το ηλεκτρογκαζο ακομα και αμα το σανιδωσεις ειναι περιπου σαν να το πατας σταδιακα, πιο ομαλα

νομιζω ομως οτι επεσε αρκετο off-topic... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

οντως το sprint booster ανεβαζει την καταναλωση (ειχα παλιοτερα σε ενα Α4 1.6) και το εβγαλα μετα απο 15 μερες γιατι εκαιγε πιο πολυ λογω οτι και λιγο να πατουσες το γκαζι (π.χ μια χαλαρη προσπεραση) αυτο εδεινε εντολη να ανοιξει τερμα η πεταλουδα γκαζιου παντα. ετσι το τερμα συνεπαγεται με την αυξημενη καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.