Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Ρε παιδια εχω το 16v POLO 9n.Εχω κανει 13500 χλμ μεχρι τωρα και μου εχει αναψει λαδια 3 φορες.Πηρα τηλ την πρωτη φορα και μου ειπαν οτι θα πρεπει να του βαλω εγω μια φορα γιατι ετσι κανει στην αρχη.μου το εκανε αλλες 2 φορες ομως.εχει κανενας καμια συμβουλη???

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Guest polo101ps

φιλε fallen εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με εσενα(polo101ps)και μου κανει ακριβως τα ιδια.εχω βαλει λαδια στο αυτοκινητο γυρω στις 5 φορες και εχω 14300χλμ περιπου.εχω μαλωσει με την αντιπροσωποια και μου εχουν πει οτι μετα το πρωτο service(15000χλμ) θα σταματησει αυτο.περιτο να σου πω οτι ουτε οι ιδιοι ξερουν απο που προερχετε αυτο.τοσο χαιβανια ειναι. fire.giffire.giffire.gif παντως οσοι γνωστοι μου εχουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχουν ακριβως το ιδιο προβλημα με τα λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν σταματαεί, ειδικά αν κινήστε συχνά με πάνω απο 5500 στροφές πίνει...

Αν κοιτάξετε στο βιβλίο του λεεί οτι είναι φυσιολογική η κατανάλωση εώς και 1 λίτρου στα 1000χλμ!!!

Στο προηγούμενο φόρουμ είχε γραφτεί για ένα υγρό που μπαίνει και δημιουργεί μια μεμβράνη που μειώνει την κατανάλωση αυτή...

:D Προσοχή μην το αφήνετε να ανάψει το λαμπάκι τσεκάρετε συχνά την στάθμη γιατί μπορεί κάποια στιγμή να είναι αργά... B)

Link to comment
Share on other sites

Αν κοιτάξετε στο βιβλίο του  λεεί οτι είναι φυσιολογική η κατανάλωση εώς και 1 λίτρου στα 1000χλμ!!!

Στο προηγούμενο φόρουμ είχε γραφτεί για ένα υγρό που μπαίνει και δημιουργεί μια μεμβράνη που μειώνει την κατανάλωση αυτή...

1 λίτρο στα 1000χλμ :blink::wacko::blink::wacko:

Porsche ειναι???????????? Εγω δεν ειχα ποτε προβλημα με τα λαδια! Και μπορω να πω οτι ....ξεχναω και να συμπληρωσω! Και το σκιζω το καημενο καθε μερα :blush::baby:

Mαλλον για το υγρο motor kote λες ε? :)

Link to comment
Share on other sites

Εώ μια φορά συμπλήρωσα γύρω στις 4.000 Χλμ ένα λίτρο και μετά μέχρι το service τον 15.000 Χλμ είχε κάψει ελάχιστο. Τώρα τι να σας πω δεν ξέρω. Πάντως κυνηγήστε το μην το αφήσετε έτσι γιατί μπορεί να είναι φυσιολογικό αλλά μπορεί και να μην είναι!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tzole11

Εγώ ρε παιδία το πήρα με 47500χλμ πάνω το αυτοκίνητο άλλαξα λάδια στα 53,000χλμ και όταν επισκέφτηκα το συνεργέιο στα 62,000χλμ επειδή το αυτοκίνητο εσβήνε στο φρενάρισμα ο τύπος εκεί μου είπε πώς ήταν βρωμίκη η πεταλουδα ,μου απο ανα8υμιάσεις της βενζίνας και απο τα λάδια!!

Όταν τον ρώτησα αν το αυτοκίνητο καίει λάδια μου είπε πως τα Polo καίνε λιγουλακι

λαδάκι λόγω οτι είναι πολυβάλβιδες μηχάνες!! 8υμάμαι συγκεκριμένα πως έχοντας διανύσει 9000χλμ απο την αλλάγη τους ήθελε συμπλήρωμα περίπου 700 γραμ.

Δεν ξέρω εσάς σας φαίνεται φυσιλιογικό???Εμένα δεν μου φαίνεται και υπερβολικό σαν ποσό αυτο που καίει!!!

Για ρίχτε καμία ιδέα και κανά σχόλιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταληξει εκνευριστικο το θεμα... 18500 εκανα αλλαγη λαδιων σημερα στα 22800 αναψε λαμπακι και ηπιε 0,6lt knife.gif Ευτυχως οι κυριοι στην αντιπροσωπεια εβαλαν το λαδι δωρεαν. Με την ευκαιρια μου εδωσαν αλλη μια αιτιολογια καταναλωσης του λαδιου για τα 100αρια εκτος αυτης για οδηγηση μετα τις 5000 στροφες, η οποια ειναι η χρηση του αυτοκινητου για πολυ μικρες αποστασεις εως και 5χλμ....

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
Εχει καταληξει εκνευριστικο το θεμα... 18500 εκανα αλλαγη λαδιων σημερα στα 22800 αναψε λαμπακι και ηπιε 0,6lt  knife.gif Ευτυχως οι κυριοι στην αντιπροσωπεια εβαλαν το λαδι δωρεαν. Με την ευκαιρια μου εδωσαν αλλη μια αιτιολογια καταναλωσης του λαδιου για τα 100αρια εκτος αυτης για οδηγηση μετα τις 5000 στροφες, η οποια ειναι η χρηση του αυτοκινητου για πολυ μικρες αποστασεις εως και 5χλμ....

αυτο εξηγει τη δικια μου υψηλη καταναλωση αλλα ειμαστε σιγουροι οτι κατι τετοιο ισχυει?

Link to comment
Share on other sites

Guest spiros76

τι να σας πω ρε παιδιά, εγώ έχω κάνει 53500 χλμ και ακόμα καίει .... σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή λαδιών να κάνω το πείραμα και να βάλω λάδια διαφορετικά από αυτά που βάζει η αντιπροσωπεία (π.χ. κανά motul) μπας και δω διαφορά ...

Βέβαια, το χρησιμοποιώ καθημερινά το αυτοκίνητο, κινούμαι αρκετά μέσα στην πόλη, και καμιά φορά το ζορίζω λίγο (για να γαργαλάει το αυτί) .....

Link to comment
Share on other sites

Guest mihalios-9n

Εγω παιδια εχω κανει περιπου 40000χλμ δηλ 2 service

Περιπου στη μεση μαζω και ενα λιτρο λαδι.

Βασικα σκευτομαι μιπως και δεν βαζουν την κανονικη ποσοτητα λαδιου στο service.

Παντως στο επομενο service θα τους την πω για τα καλα!!! rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Re paidia ti ginete ?

Kati den paei kala mou fenete... Den einai dynaton ta polakia na exoun katantisei na kaine perisotera ladia apo Honda!

Exo 6nf2 kai pote ma pote den xreiastike na simpliroso ladi giati pote den mou ekapse, akoma kai sta megara pou exo paei 4 fores den eixa kanena problima. Isos auto pou kano kai polloi koroideuoun telika na eksigei polla pragmata.... Zesteno karterika kathe fora pou to xreisimopoio kai meta apo skisimo to kruono kanontas kamia bolta kai anabontas to ventilater.Mexri ta 15.000xlm xrisimopoiousa ta ARAL 10-40 kai meta Motul 6100 10-40

Link to comment
Share on other sites

Μήπως σου βάζουν τίποτα full συνθετικά ?

¶ν ναί..

Δηλαδή τα full συνθετικά καιγονται πιο ευκολα?

Νομίζω οτι εχω ακουσει το ακριβώς αντιθετο!

Παντως στο δικό μου 6n2 polo δεν εχει αναψει ποτέ λαμπάκι για λάδι και δεν το χω κοιταξει ποτε καθε 10χιλ χιλιομετρα που πάω για sevise τοτε αλλαζουν μια και καλή..

Βεβαια το προσεχω και δεν το πάω κοφτες αλλα απο μικρες αποστασεις που ουτε προλαβαινει να ζεσταθει ο κινητήρας αλλο τιποτα..

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου καλε, καλε μου φιλε, δεν χρειαζεται να ανησυχεισ, απλα εαν δεν εκανεσ καρτερικο στρωσιματακι στη μοτερουκλα σου θα χρειαστει να βαλεισ πιο "χοντρο" λαδακι, γιατι? ανατρεξε στο forum Polo>κινητηρας>αλλαγη λαδιων στο τελευταιο post. τι σου προτεινω σαν μηχανολογος, πες τι εβαζες και θα σου πω.... tongue.gif

Δεν νομιζω οτι εχει απολυτη σχεση το στρωσιμο, εφοσον το 95% των 9Ν 101hp παρουσιαζει καταναλωση λαδιου κατα επεκταση σημαινει οτι ολα αυτα δεν εχουν στρωθει καλα... Επισης το γεγονος οτι η ιδια η vw δηλωνει λογικη καταναλωση 1 λιτρο ανα 1000 χλμ νομιζω οτι καλυπτει πληρως το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest marko_polo

Για πες μας τι λαδάκια έβαζες αν και το πιθανότερο είναι να έβαζες 0-40 οπότε άμα βάλεις 10-40 θα δεις ότι θα στρώσει και δεν θα καις λαδάκια.

Ένας λόγος είναι ότι είναι ακόμα καινούργιος ο κινητήρας και τα ψιλοτσιμπαει και ο άλλος λόγος είναι ότι η προδιαγραφή των λιπαντικών 0-40 είναι για την Γερμανία που έχει πιο πολύ κρύο και πίζουν περισσότερο τα λάδια ενώ στην Ελλάδα θέλει πιο παχύ λαδακι λόγω ζέστης π.χ. 10-40

Εγώ έτσι έκανα στο δικό μου μετά την πρώτη αλλαγή και τώρα είναι οκ. 48500 km

(Και κάτι ακόμα που πιστεύω εγώ:

Μην περιμένεις ποτέ να φτάσεις ακριβώς τα χιλιόμετρα για να αλλάξεις λάδια καλύτερα είναι να τα αλλάζεις 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα νωρίτερα.)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει απολυτη σχεση το στρωσιμο, εφοσον το 95% των 9Ν 101hp παρουσιαζει καταναλωση λαδιου κατα επεκταση σημαινει οτι ολα αυτα δεν εχουν στρωθει καλα... Επισης το γεγονος οτι η ιδια η vw δηλωνει λογικη καταναλωση 1 λιτρο ανα 1000 χλμ νομιζω οτι καλυπτει πληρως το θεμα.

οπως το ειπεσ φιλε μου, εχει απολυτη σχεση το στρωσιμο, γιατι λενε να στρωνουμε τα αυτοκινητα να μη δουλευουν πανω απο 3000-3500 rpm, για να μην καιει λαδι στη συνεχεια.ΓΙΑΤΙ? Ολα τα κατεργασμενα μεταλλα εχουν μια "ποιοτητα επιφανειασ" οπου η λεγομενη τραχυτητα επιφανειασ ειναι ενα μελοσ. οσο και τελεια να ειναι η λειανση(γυαλισμα) των μεταλλων επαφης , υπαρχουν απειροελαχιστεσ ανωμαλιες στην επιφανεια οπου με το λεγομενο στρωσιμο "στρωνουν". στισ υψηλεσ στροφες ασ πουμε εν προκειμενω μεγαλυτερεσ των 3500rpm το εμβολο κινειται με ταχυτητεσ κοντα, μακρυγορω εεε μην σασ κουραζω αλλο

Για πες μας τι λαδάκια έβαζες αν και το πιθανότερο είναι να έβαζες 0-40 οπότε άμα βάλεις 10-40 θα δεις ότι θα στρώσει και δεν θα καις λαδάκια.

φιλε μου το δευτερο νουμερο εχει σχεση εν προκειμενω, πρεπει να αυξησει το 40 ,να το κανει 50, δηλαδη 0W-50, η εαν δεν υπαρχει 10W-50. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που χρησιμοποιώ τα εξαιρετικά motul 300V 10/40 Chrono, έχω συμπληρώσει σε 8000 χλμ με σκισίματα, ταξίδια, πόλη κτλ 2 λίτρα λάδι!Κι ετοιμάζομαι σύντομα για σέρβις!

Link to comment
Share on other sites

Guest marko_polo

Καλημέρα σε όλους

Απ’ ότι ξέρω το πρώτο νουμεράκι είναι η τιμή στην οποία το λάδι έχει την μεγαλύτερη ρευστότητα και το δεύτερο για τη μικρότερη (πιο αραιό πιο πηχτό)

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Ως τώρα έχω κάνει 48500 Km και δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι παρά μόνο πριν το πρώτο σέρβις (λάδια αλλάζω κάθε 7500-8000 Km)

(πιστεύω ότι είναι καλύτερα να τα αλλάζεις νωρίτερα)

Longlife και μαλα……

Link to comment
Share on other sites

Guest Drago
Καλημέρα σε όλους

Απ’ ότι ξέρω το πρώτο νουμεράκι είναι η τιμή στην οποία το λάδι έχει την μεγαλύτερη ρευστότητα και το δεύτερο για τη μικρότερη (πιο αραιό πιο πηχτό)

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Καπως ετσι. Δειχνει τη συμπεριφορα του λαδιου (το ιξωδες του) στις χαμηλες και υψηλες θερμοκρασιες

Link to comment
Share on other sites

απ'οτι διαβασα στο βιβλιο κατασκευαστει λεει οτι προκειμενου να μειωθει η καταναλωση λαδιου να χρησιμοποιουμε πιο ελαφρια λαδια, τι εννοει ομως μπορει να μου εξηγησει καποιος.

Εμενα εχει 48000χλμ και απο αλλαγη σε αλλαγη συμπληρωνω 2 μπουκαλια λαδια!!!!!! Χρησιμοποιω τα BP VISCO 6000 Sport.

Τελικα ποια ειναι τα καλυτερα για να εχουμε ελαχιστη καταναλωση στα λαδια???

Link to comment
Share on other sites

στις 24000χλμ ειχα φτασει σε σημειο καθε 1700χλμ να θελει 2λιτρα λαδι!!στο VW μανδυλα μου ελεγαν φυσιολογικο!!!!!!!Αφου τους τα ειπα εξω απο τα δοντια,στον αντιπροσωπο!!!Μου αλλαξανε κινητηρα!!μην ακουτε τισ μαλακιες και τα φουμαρα που μας πουλανε.Να καιμε περισσοτερπ λαδι απο το RX-8!!!κατι παει στραβα στον κινητηρα!!Ζητηστε αλλαγη κινητηρα και γρηγορα!!!Γιατι αλλιως κοστιζει 5000ευρω καινουργιο μοτερ!!Σας καταλαβαινω γιατι ειχα το ιδιο προβλημα.ΤΡΕΞΤΕ

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 13000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΛΑΔΙ 5 ΦΟΡΕΣ!!! ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ κανει αλλαγη λαδιων και απο 0-30 να βαλει 0-40. ΕΧΩ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΟΚΑΡ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 1000 ΧΛΜ Ν ΔΩ ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ. ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!

ΓΙΑ ΠΟΛΟ 9Ν ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΒΖ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

Απ’ ότι ξέρω το πρώτο νουμεράκι είναι η τιμή στην οποία το λάδι έχει την μεγαλύτερη ρευστότητα και το δεύτερο για τη μικρότερη (πιο αραιό πιο πηχτό)

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Ακριβώς το αντίθετο. Μετράνε το ιξώδες (αντίθετο απο τη ρευστότητα). Το πρώτο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο πιό πηχτο το λάδι κρύο, το δεύτερο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο πιό πηχτό είναι το λάδι ζεστό. ΔΕΝ υπάρχει ακριβής αντιστοιχία, με την έννοια οτι το 0-30 είναι πιό λεπτό απο το 10-40, δηλαδή το μηδέν είναι πιό λεπτό απο το 10 και το 30 πιό λεπτό απο το 40, αλλά στο 0-30 το 0 είναι πιό πηκτό απο το 30. Είναι οι μαλακίες της SAE αυτές (του οργανισμού που έφτιαξε το στάνταρ...) Το ζουμί είναι το πρώτο νούμερο κρύο, το δεύτερο ζεστό, όσο μικρότερο τόσο λεπτότερο, όσο μεγαλύτερο τόσο χοντρότερο, όσο χοντρότερο τόσο λιγότερο καίει.

Link to comment
Share on other sites

Guest marko_polo

Πάντως εμένα εκτός από την πρώτη φορά δε έχει ξανά ζητήσει λαδάκια ούτε καν έχει κάψει καθόλου και έχω κάνει 49200 km

:thumbsup::):):thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Απο το Τεχνικο Θεμα περι λιπαντικων που μπορειτε να βρειτε εδω διαβαστε για τους βαθμους των λιπαντικων, για να σας λυθουν οι οποιες αποριες

Τύποι(βαθμοί) λιπαντικών

Για να μπορέσει ένα λιπαντικό κινητήρα να εκτελέσει τη βασική λειτουργία του -να λιπάνει τον κινητήρα- το ιξώδες του (ένα μέγεθος που δείχνει το πάχος του και την ευκολία να ρέει), πρέπει να αντέχει τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν στον κινητήρα.

Ένα λιπαντικό γίνεται πιο λεπτό όταν θερμαίνεται και πιο παχύ όταν ψύχεται. Το να διαλέξετε τον κατάλληλο τύπο (βαθμό) ιξώδους για τις κλιματολογικές συνθήκες του τόπου σας είναι πολύ σημαντικό.

Ένα μονότυπο λιπαντικό έχει ιξώδες το οποίο ορίζεται μόνο σε μία θερμοκρασία, είτε υψηλή είτε χαμηλή.

Ένα πολύτυπο πρέπει να πληρεί τις απαιτήσεις για το ιξώδες τόσο για χαμηλές όσο και για υψηλές θερμοκρασίες ταυτόχρονα.

Το γεγονός αυτό κάνει τα πολύτυπα λιπαντικά μια εύκολη και εύχρηστη επιλογή για όλο το χρόνο, δηλαδή για ανθρώπους που οδηγούν τόσο σε πολύ ζεστά καλοκαίρια όσο και για πολύ σκληρούς χειμώνες. Είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από το διπλό χαρακτηριστικό τύπο ιξώδους ( π.χ 10W-30, όπου το 10W είναι η χαμηλή θερμοκρασία, δηλαδή η θερμοκρασία χειμώνα και το 30 είναι η υψηλότερη θερμοκρασία). Τα πρόσθετα που βελτιώνουν το δείκτη ιξώδους βοηθούν το λιπαντικό να μην "λεπταίνει" σε υψηλές θερμοκρασίες και να είναι εξίσου αποτελεσματικό στις χαμηλές θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.