Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Νομίζω ότι το σταθερό σέρβις είναι άλλη μια απάτη των αντιπροσωπειών για να σε αναγκάζουν να κάνεις περισσότερα σέρβις. Μην ξεχνάτε τα εργατικά που χρεώνουν σε κάθε σέρβις και αν δεν το έχετε προσέξει σας προτρέπω να δείτε μια από τις αποδείξεις. 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!

 

επειδή τον τελευταίο καιρό εχω κάνει διάφορε συζητήσεις πάνω στο θέμα των λαδιών ακόμα δεν μου έχει λυθέι η εξής απορία.

Αν υποθέσουμε οτι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πουλάνε τσαμπα 2 τύπους λαδιων , το ένα με έγκριση vw 504 και το άλλο vw 502.Μπορούμε λοιπόν τσάμπα να αλλάζουμε λάδια ´οποτε θέλουμε, ποιό λάδι θα ήταν θεωρητικά καλύτερο γαι την μακροζωία του κινητήρα και μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Derv_7 said:

καλησπέρα!

 

επειδή τον τελευταίο καιρό εχω κάνει διάφορε συζητήσεις πάνω στο θέμα των λαδιών ακόμα δεν μου έχει λυθέι η εξής απορία.

Αν υποθέσουμε οτι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πουλάνε τσαμπα 2 τύπους λαδιων , το ένα με έγκριση vw 504 και το άλλο vw 502.Μπορούμε λοιπόν τσάμπα να αλλάζουμε λάδια ´οποτε θέλουμε, ποιό λάδι θα ήταν θεωρητικά καλύτερο γαι την μακροζωία του κινητήρα και μόνο.

να διορθώσω το πρόβλημα λέγοντας οτι το 504 ειναι το γνωστό 5w30 και το 502 το επίσης γνωστό 5w40

 

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Derv_7 said:

να διορθώσω το πρόβλημα λέγοντας οτι το 504 ειναι το γνωστό 5w30 και το 502 το επίσης γνωστό 5w40

 

αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής είτε το 504 είτε το 502.αμα βάλεις κάτι που δεν είναι "συμβατό" με το μοτέρ σου τότε θα έχεις θέμα πολύ απλο

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vasilisrx8 said:

αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής είτε το 504 είτε το 502.αμα βάλεις κάτι που δεν είναι "συμβατό" με το μοτέρ σου τότε θα έχεις θέμα πολύ απλο

είπα εγω πουθενά οτι δεν θα βάλω 504 ή 502? Πιο είναι το καλύτερο ρωτάω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Derv_7 said:

είπα εγω πουθενά οτι δεν θα βάλω 504 ή 502? Πιο είναι το καλύτερο ρωτάω

και σου απάντησα πολύ απλά και κατανοητά.οτι προτείνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ σου.δεν μπορείς να βάλεις 5-30 όταν ξεκάθαρα σου λέει 5-40(και το αντίστροφο εννοείται).καταλαβες τώρα τι έγραψα;

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, vasilisrx8 said:

και σου απάντησα πολύ απλά και κατανοητά.οτι προτείνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ σου.δεν μπορείς να βάλεις 5-30 όταν ξεκάθαρα σου λέει 5-40(και το αντίστροφο εννοείται).καταλαβες τώρα τι έγραψα;

 

Αγαπητε Βασίλη για τον συγκεκριμένο κινητήρα μου η VW απαιτεί VW 502.00 για σταθερά διαστήματα αλλαγής (ιξώδη 5W30, 5W40, 0W30 ή 0W40) ή VW 504.00 (5W30) για ευέλικτα (flexible) διαστήματα (έως 30.000km).

Η ερώτηση είναι : έστω εγω οτι θέλω να βάζω 504 και να τα αλλάζω κάθε 7000 km τα λάδια. Έχει νόημα? Έχω συγκριτικό πλεονέκτημα ή είναι ανούσιο? Ποιά η ειναι τελικά διαφορά στα λάδια 504 και 502?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη .

Αυτό που αναφέρει είναι: προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service.

Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές.

Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον.

Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε (δήθεν ;) περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing.

Ας αναρωτηθούμε γιατί μόνο το 5w-30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό;

Η μοναδικότητα της προδιαγραφής 504 να απαντάται μόνον σε 5W-30 οφείλεται στον περιορισμό ότι πρέπει να διατηρείται το ιξώδες για δυο χρονια και αυτό είναι τεχνικά εφικτό μόνον όταν η “ψαλίδα” του ιξώδους είναι μικρή , (όπως το 5w-30)

Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς να θεωρούν (λανθασμένα) ότι αυτό είναι το μοναδικό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής.

Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.

Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η προδιαγραφή 504 σε 5W-30 έχει ναι μεν “αντοχή ιδιοτήτων του ιξώδους” για δυο χρόνια , αλλά δυστυχώς ασθενέστερο φιλμ προστασίας έναντι του 5W-40.

Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια , όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά!

Ένα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα.

(Έτσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά)

Ακόμα χρήσιμα πρόσθετα όπως αντιοξειδωτικα , αντιτριβικα (και άλλα) είναι αναγκαστικά σε μικρότερη περιεκτικότητα στην 504 (5W-30).

Το “δυστύχημα” με την 504 είναι ότι είναι αποτέλεσμα της βεβιασμένης ανάγκης για παρατεταμένης διαρκείας service.

Η vw ήθελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι στις εταιρίες leasing , ενοικιάσεων και να δηλώσει στους πελάτες της ότι τα service μπορούν να γίνουν οικονομικά κάθε δυο χρόνια ή 30.000 Km.

Στην Αμερική κυριαρχεί το 5W-40. Στη Γερμανία “παίζει” δυνατά και 0W-30 και 0W-40 (καμιά τους δεν είναι vw504 παρεμπιπτόντως)

Στην Ελλάδα ακόμα ψαχνόμαστε ....

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/19/2019 at 11:04 PM, geopro said:

Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη .

Αυτό που αναφέρει είναι: προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service.

Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές.

Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον.

Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε (δήθεν ;) περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing.

Ας αναρωτηθούμε γιατί μόνο το 5w-30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό;

Η μοναδικότητα της προδιαγραφής 504 να απαντάται μόνον σε 5W-30 οφείλεται στον περιορισμό ότι πρέπει να διατηρείται το ιξώδες για δυο χρονια και αυτό είναι τεχνικά εφικτό μόνον όταν η “ψαλίδα” του ιξώδους είναι μικρή , (όπως το 5w-30)

Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς να θεωρούν (λανθασμένα) ότι αυτό είναι το μοναδικό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής.

Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.

Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η προδιαγραφή 504 σε 5W-30 έχει ναι μεν “αντοχή ιδιοτήτων του ιξώδους” για δυο χρόνια , αλλά δυστυχώς ασθενέστερο φιλμ προστασίας έναντι του 5W-40.

Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια , όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά!

Ένα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα.

(Έτσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά)

Ακόμα χρήσιμα πρόσθετα όπως αντιοξειδωτικα , αντιτριβικα (και άλλα) είναι αναγκαστικά σε μικρότερη περιεκτικότητα στην 504 (5W-30).

Το “δυστύχημα” με την 504 είναι ότι είναι αποτέλεσμα της βεβιασμένης ανάγκης για παρατεταμένης διαρκείας service.

Η vw ήθελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι στις εταιρίες leasing , ενοικιάσεων και να δηλώσει στους πελάτες της ότι τα service μπορούν να γίνουν οικονομικά κάθε δυο χρόνια ή 30.000 Km.

Στην Αμερική κυριαρχεί το 5W-40. Στη Γερμανία “παίζει” δυνατά και 0W-30 και 0W-40 (καμιά τους δεν είναι vw504 παρεμπιπτόντως)

Στην Ελλάδα ακόμα ψαχνόμαστε ....

σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου.

Ξεκαθαρίζουν και εμένα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οταν έισαι διαθετιμένος να κάνεις πιο συχνές αλλαγες λαδιων τότε η 502 είναι αυτή που «υπερτερεί» και θα είναι ίσως πιο ευεργετική για την ζωή του κινητήρα.

Απο την άλλη έχω δοκιμάσει και τις 2 επιλογες σε castrol και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τις ανησυχίες μου.

Η πρώτη είναι η  Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30. (504)

Είναι μάλλον τα λάδια που είχε απο την «μάνα» του ο κινητήρας (1.0 tsi).

Αρχικά ο κινητήρας έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας 90c πολύ γρήγορα.σχεδόν αμέσως.πράγμα καλό για εμένα μιας και χρησιμοποιω το αμάξι πολλες φορες την ημερα για πολυ κοντινες διαδρομες και ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

Επίσης όταν πιέζω τον κινητήρα η θερμοκρασία δεν εκτεινάσετε αμεσως ψηλά.έχω δει μάξιμουμ 105c σε συνθήκες καύσωνα.

Με άλλα λόγια υπάρχει μια πιό πολιτισμένη λειτουργια του κινητήρα.

Η δεύτερη επιλογή ήταν τα Castrol Magnatec 5W-40 C3 (502).

Άμεσα παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης της βενζίνης.

Ο κινητήρας αργούσε πολύ να ζεσταθεί. ´Οταν το έκανε δε, πήγαινε στους 95c χωρις καθόλου πίεση.

Όταν το πίεζα έφτανε τους 115 με 120 c .Για πλάκα....

Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά ένιωσα το αμάξι να έχει κάπως καλύτερες επιδόσεις.

Τα λάδια τα έβγαλα μετα από 5000 km γιατι κάναν χίλιες ώρες να ζεσταθούνε και γενικά με είχε προβληματίσει αυτό.

Τέλος έκανα ένα τηλέφωνο στην kosmokar στο τεχνικό τμήμα και ο τεχνικός μου είπε οτι το λάδι το «καλό» έιναι το 504 και οτι ο ιδιος αυτό βάζει στο δικό του αυτοκίνητο χωρίς καμία άλλη αιτιολογία.

Έρχομαι πάλι λοιπόν στο ίδιο ερώτημα.Να συνεχίσω την συντήρηση του αυτοκινήτου με τα castrol long life  5w30 ή θα ήταν καλύτερο τελικά εφόσον αλλάζω λάδια κάθε 8000 με 10000 km να συνεχίσω με 502?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Derv_7 said:

σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου.

Ξεκαθαρίζουν και εμένα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οταν έισαι διαθετιμένος να κάνεις πιο συχνές αλλαγες λαδιων τότε η 502 είναι αυτή που «υπερτερεί» και θα είναι ίσως πιο ευεργετική για την ζωή του κινητήρα.

Απο την άλλη έχω δοκιμάσει και τις 2 επιλογες σε castrol και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τις ανησυχίες μου.

Η πρώτη είναι η  Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30. (504)

Είναι μάλλον τα λάδια που είχε απο την «μάνα» του ο κινητήρας (1.0 tsi).

Αρχικά ο κινητήρας έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας 90c πολύ γρήγορα.σχεδόν αμέσως.πράγμα καλό για εμένα μιας και χρησιμοποιω το αμάξι πολλες φορες την ημερα για πολυ κοντινες διαδρομες και ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

Επίσης όταν πιέζω τον κινητήρα η θερμοκρασία δεν εκτεινάσετε αμεσως ψηλά.έχω δει μάξιμουμ 105c σε συνθήκες καύσωνα.

Με άλλα λόγια υπάρχει μια πιό πολιτισμένη λειτουργια του κινητήρα.

Η δεύτερη επιλογή ήταν τα Castrol Magnatec 5W-40 C3 (502).

Άμεσα παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης της βενζίνης.

Ο κινητήρας αργούσε πολύ να ζεσταθεί. ´Οταν το έκανε δε, πήγαινε στους 95c χωρις καθόλου πίεση.

Όταν το πίεζα έφτανε τους 115 με 120 c .Για πλάκα....

Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά ένιωσα το αμάξι να έχει κάπως καλύτερες επιδόσεις.

Τα λάδια τα έβγαλα μετα από 5000 km γιατι κάναν χίλιες ώρες να ζεσταθούνε και γενικά με είχε προβληματίσει αυτό.

Τέλος έκανα ένα τηλέφωνο στην kosmokar στο τεχνικό τμήμα και ο τεχνικός μου είπε οτι το λάδι το «καλό» έιναι το 504 και οτι ο ιδιος αυτό βάζει στο δικό του αυτοκίνητο χωρίς καμία άλλη αιτιολογία.

Έρχομαι πάλι λοιπόν στο ίδιο ερώτημα.Να συνεχίσω την συντήρηση του αυτοκινήτου με τα castrol long life  5w30 ή θα ήταν καλύτερο τελικά εφόσον αλλάζω λάδια κάθε 8000 με 10000 km να συνεχίσω με 502?

Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου.

Είναι κάπως αντιφατικό τό ότι σε castrol 5w-40 αργεί νά ζεσταθεί αλλά όταν το κάνει ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 5w-30.

Ισως νά χρειάζεται διερεύνηση καί μέ άλλες (καταξιωμένες) μάρκες σε ιξώδες 5w-40 όπως amsoil , redline ,liqui  Molly καί άλλες.

Σε συζήτηση πού είχα κάνει μέ τόν προϊστάμενο τού quattro service μού είχε δηλώσει τήν προτίμηση του σέ 5w-40  όταν τα χιλιόμετρα δέν ξεπερνούν τίς 10.000 ανά έτος.

Βέβαια αυτό δέν είναι απάντηση στό ερώτημα σου.

Πάντως εγώ θά έδινα προτεραιότητα στήν χαμηλότερη κατανάλωση καί στήν αυξημένη απόδοση.

Μού φαίνονται αρκετά υγιείς παράμετροι ότι ένα μοτέρ δουλεύει σωστά.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, geopro said:

Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου.

Είναι κάπως αντιφατικό τό ότι σε castrol 5w-40 αργεί νά ζεσταθεί αλλά όταν το κάνει ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 5w-30.

Ισως νά χρειάζεται διερεύνηση καί μέ άλλες (καταξιωμένες) μάρκες σε ιξώδες 5w-40 όπως amsoil , redline ,liqui  Molly καί άλλες.

Σε συζήτηση πού είχα κάνει μέ τόν προϊστάμενο τού quattro service μού είχε δηλώσει τήν προτίμηση του σέ 5w-40  όταν τα χιλιόμετρα δέν ξεπερνούν τίς 10.000 ανά έτος.

Βέβαια αυτό δέν είναι απάντηση στό ερώτημα σου.

Πάντως εγώ θά έδινα προτεραιότητα στήν χαμηλότερη κατανάλωση καί στήν αυξημένη απόδοση.

Μού φαίνονται αρκετά υγιείς παράμετροι ότι ένα μοτέρ δουλεύει σωστά.

 

αυτό σκοπεύω να κάνω, θα πάω σε άλλη μάρκα 5w40 και βλέπουμε.

Αναφορικα με τα χιλιόμετρα κάνω 15.000.

Συγνώμη που σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου αλλά μου έχει μείνει κινητήρας στο χέρι σε προυγούμενο αυτοκίνητο και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να το ξαναπάθω!

Link to comment
Share on other sites

5/30 504 βαλε



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

On 22/1/2019 at 1:39 ΠΜ, Derv_7 said:
αυτό σκοπεύω να κάνω, θα πάω σε άλλη μάρκα 5w40 και βλέπουμε.
Αναφορικα με τα χιλιόμετρα κάνω 15.000.
Συγνώμη που σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου αλλά μου έχει μείνει κινητήρας στο χέρι σε προυγούμενο αυτοκίνητο και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να το ξαναπάθω!

 


5W30 με 504 είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο μοτέρ αυτό. Οι παρατηρήσεις που έκανες συμβαδίζουν με τις καλύτερες ιδιότητες ενός τέτοιου λαδιού. Είμαστε στο 2019 και οι ανοχές των μοτέρ είναι πολύ μικρότερες.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5/30 504 βαλε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 1/31/2019 at 3:58 PM, SkyNet said:

 

 

 


5W30 με 504 είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο μοτέρ αυτό. Οι παρατηρήσεις που έκανες συμβαδίζουν με τις καλύτερες ιδιότητες ενός τέτοιου λαδιού. Είμαστε στο 2019 και οι ανοχές των μοτέρ είναι πολύ μικρότερες.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις. Προς το παρων παραμένω στο 5w30 504 της castrol. Αν μπορεί κάποιος να συστήσει σε pm μαγαζί που πουλάει ελεγμένα και γνήσια castrol είναι ευπρόσδεκτος/η! (χωρίς πλάκα)

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , Derv_7 said:

Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις. Προς το παρων παραμένω στο 5w30 504 της castrol. Αν μπορεί κάποιος να συστήσει σε pm μαγαζί που πουλάει ελεγμένα και γνήσια castrol είναι ευπρόσδεκτος/η! (χωρίς πλάκα)

Για όποιον ενδιαφέρεται για καταστήματα που να έχουν γνήσια λάδια Castrol.

 

Θα κάνετε ένα τηλέφωνο Στην Castrol Ελλάς 

 

https://www.castrol.com/el_gr/greece/about-us/contact-us.html 

 

Και θα σας πουν ποιος είναι επίσημος συνεργάτης και προμηθευτές.

 

 

 

Επίσης τα Γνήσια Castrol έχουν κάποια χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τα μαϊμού 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Είμαι εδώ και 2 εβδομαδες κάτοχος του του νέου polo 1.0tsi 115 και έχω 400χιλιομετρα είμαι στη φάση του στρωσιματος και σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια για πρώτη φορά στα 2.000 ή 3.000. θα ήθελα την άποψη σας ως προς τα καλύτερα λάδια όσο αφορά τη μακροζωία του κινητηρα. Τείνω στα 5w30. Να ενημερώσω ότι σκοπεύω να κάνω αλλαγές κάθε 10.000 μιας και δεν πιέζω το αυτοκίνητο και οι καθημερινές μου διαδρομές είναι κοντινές 10 χιλιομέτρων περίπου. Start and stop το απενεργοποιω πάντα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά και στο Manual του καινούργιου σου αυτοκινήτου.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , gianniskar said:
Καλησπέρα! Είμαι εδώ και 2 εβδομαδες κάτοχος του του νέου polo 1.0tsi 115 και έχω 400χιλιομετρα είμαι στη φάση του στρωσιματος και σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια για πρώτη φορά στα 2.000 ή 3.000. θα ήθελα την άποψη σας ως προς τα καλύτερα λάδια όσο αφορά τη μακροζωία του κινητηρα. Τείνω στα 5w30. Να ενημερώσω ότι σκοπεύω να κάνω αλλαγές κάθε 10.000 μιας και δεν πιέζω το αυτοκίνητο και οι καθημερινές μου διαδρομές είναι κοντινές 10 χιλιομέτρων περίπου. Start and stop το απενεργοποιω πάντα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 


Τα καινούργια μοτέρ του group παίρνουν 20αρια λάδια με το καινούριο spec ρίξε μια μάτια στο manual όπως σου προτείνουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδια . Παραγγειλα τα mobil 1 5 30 αλλα δε προσεξα καλα, και μολις παρελαβα ειδα μπροστα οτι δεν γραφει esp formula αλλα esp σκετο και απο κατω γραφει maintains fuel economy. Αυτα δηλαδή https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=1750

1ον τι διαφορα μπορει να εχουν? 

2ον πως μπορω να διαπιστωσω οτι ειναι αυθεντικα? 

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

@gianniskar θα δεις το αυτοκόλλητο στο αυτοκίνητο για τι σέρβις έχει οριστεί. (Αντιστοιχία όπως στο manual)

Εσύ μπορείς να το αλλάξεις φυσικά όποτε θες αρκεί να τηρείς μια γραμμή για όλα τα χρόνια που θα το έχεις στην κατοχή σου. (Longlife ή σταθερών διαστημάτων)

Η αλλαγή γίνεται με VAS στο συνεργείο ή με Vcds.

 

Σου προτείνω να πας σε αλλαγή λαδιών, σταθερών διαστημάτων, με Vw508 Λάδι 0w20 ανά 15,000 ή 1 έτος όποιο έρθει πρώτο.

Νέο μοτέρ νέο αυτοκίνητο, πρόσεξε το όσο μπορείς απ΄την αρχή.

Edited by nikdev
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις!!απλά επειδή πρώτη φορά πηρα καινούργιο αυτοκίνητο προσπαθώ να τα κάνω όλα σωστά από την αρχή. Σκέφτομαι να αλλάζω τα λάδια κάθε 10.000 ή στο χρόνο..τώρα μεταβλητό ή σταθερό σέρβις έχω μπερδευτεί δεν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει. Απλά θέλω να βάλω τα καλύτερα λάδια όσο αναφορά τη μακροζωία του κινητηρα. 508 σημαίνει 0w20??? Και αν ναι σε τι μάρκα πρέπει να πάω??? Στην οθόνη του αυτοκινήτου που κοιτούσα λέει σέρβις 30.000 ή 2 χρόνια.συγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις κάθε συμβουλή δεκτή!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.