Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Ξαναδιάβασε τι σου έγραψα.

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και Εγώ όταν Τον πήρα το gt 170hp 2007 όταν το πήγα αντιπροσωπεία για σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα μου είπαν πως έχουν εντολές το πρώτο σέρβις στα 30.000 κ έμεινα παγωτό λίγο λαδιών κ καλά longline.Να μην στα πολυλογω Μέχρι τα 60.000 έκανα 2 αλλαγές λαδιών μέχρι να το ψάξω καλυτερα κ Επειδή είχα κάποια θέματα με ν75 ν249 καδένα, ήχο τρακτέρ.Πιστευω πως αν τα έκανα όλα στα 15.000 θα γλίτωνε αρκετά η τουλάχιστον θα γινότανε πολύ αργοτερα

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 18/2/2019 at 7:09 ΜΜ, alexandros29 said:

Φίλε και Εγώ όταν Τον πήρα το gt 170hp 2007 όταν το πήγα αντιπροσωπεία για σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα μου είπαν πως έχουν εντολές το πρώτο σέρβις στα 30.000 κ έμεινα παγωτό λίγο λαδιών κ καλά longline.Να μην στα πολυλογω Μέχρι τα 60.000 έκανα 2 αλλαγές λαδιών μέχρι να το ψάξω καλυτερα κ Επειδή είχα κάποια θέματα με ν75 ν249 καδένα, ήχο τρακτέρ.Πιστευω πως αν τα έκανα όλα στα 15.000 θα γλίτωνε αρκετά η τουλάχιστον θα γινότανε πολύ αργοτερα

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πραγματικά είναι κρίμα να συμβαίνουν τέτοια πράγματα.

Υπήρξε νοήμων άνθρωπος που σε οδήγησε να κρατήσεις λιπαντικό για 30Κ χιλιόμετρα ;

Link to comment
Share on other sites

Και όμως η απάντηση του στο ίδιο ερώτημα και απορία που ειχεςειναι ότι αυτές τις οδηγίες έχουμε αυτές σας λεμε

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν , alexandros29 said:

Και όμως η απάντηση του στο ίδιο ερώτημα και απορία που ειχεςειναι ότι αυτές τις οδηγίες έχουμε αυτές σας λεμε

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ελπίζω η νέα οδηγία vw 508 (0W-20) να μην έχει την κατάληξη της παλαιάς vw 503 (0W-30) που οδήγησε σε δυσάρεστες εκπλήξεις πολλούς κινητήρες μετά την λήξη της εγγύησης.

Τι θα λένε τότε ; Αυτές τις οδηγίες είχαμε ;

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει για το τι λάδι να προτιμήσω για τη μακροζωία του κινητήρα? 0w20 ή 5w30 μένω Αθήνα και θα τα αλλάζω κάθε 10.000. αυτοκίνητο polo 1.0 tsi 115 02/19 παρέλαβα. 800 χιλιόμετρα έχω κάνει. Θεωρώ ιδανικά τα λάδια που φοράει τώρα γιατι βλέπω καλές θερμοκρασίες λειτουργίας λαδιού αλλά δεν ξέρω τι φοράει από το εργοστάσιο..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , gianniskar said:

Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει για το τι λάδι να προτιμήσω για τη μακροζωία του κινητήρα? 0w20 ή 5w30 μένω Αθήνα και θα τα αλλάζω κάθε 10.000. αυτοκίνητο polo 1.0 tsi 115 02/19 παρέλαβα. 800 χιλιόμετρα έχω κάνει. Θεωρώ ιδανικά τα λάδια που φοράει τώρα γιατι βλέπω καλές θερμοκρασίες λειτουργίας λαδιού αλλά δεν ξέρω τι φοράει από το εργοστάσιο..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το βιβλίο του αμαξιού τι λάδι προτείνει?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , gianniskar said:

504 00 ή 508 00.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το 5w-30 πιστεύω είναι μια χαρά? Και τα 10.000 που λες μια χαρά είναι για αλλαγή. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , gianniskar said:

504 00 ή 508 00.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Στίς φωτογραφίες πού ανέβασες από το βιβλίο τού αυτοκινήτου άν προσέξει κανείς θα δεί ότι η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων είναι αυτή πού οδηγεί τά πράγματα σέ οδηγία VW 504 & VW 508.

Χωρίς φίλτρο δουλεύει καί μέ οδηγία VW 502.

Επιπρόσθετα σέ χώρες μέ άλλη σύσταση καυσίμου (όπως Ηνωμένες πολιτείες) η συμμόρφωση με 504 & 508 απορρίπτεται.

Η VW 504 , αλλά περισότερο η VW 508 έχουν περιβαλλοντολογικό προσανατολισμό , διαστρεβλωμένη όμως λόγω μάρκετινγκ.

Τί θά έκανα στή θέση σου ;

Αν θέλεις νά πάς by the book , μπορείς νά επιλέξεις ένα πολύ καλό VW 504 5w-30 με ισχυρό φίλμ προστασίας ( τό οποίο νά πλησιάζει αυτό τών 5w-40 ) 

Ενα τέτοιο είναι τό 

Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Βάλε ένα καλό 5W-30. Αλλαγή το μέγιστο 10Κ χλμ ή στον χρόνο, όποιο έρθει πρώτο. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Το έχω ξανα γράψει αλλά θα το ξαναγράψω. Το λάδι τρώει τηγάνισμα λιπαίνοντας την τουρμπίνα. 

Χρησιμοποιώ δυο τύπους λαδιού (για διαφορετικά αυτοκίνητα), έχω επιλέξει Liqui Moly. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Αλλά έχω ερώτηση...
1. Το 0w20 δεν προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα αφού είναι πιο λεπτό λάδι? Μήπως κάνει και οικονομία καυσίμου?
2. Η εταιρία δεν προτείνει castrol? Έχω ακούσει για το moly και από άλλους θα έχω θέμα με την εγγύηση ή σουπα μουπες?
Συγνώμη αν ρωτάω πράγματα που έχουν απαντηθεί η αν ρωτάω βλακείες αλλά προσπαθώ να κάνω ότι είναι καλύτερο..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι απολύτως by the book ότι φέρει τήν πιστοποίηση VW 504 καί συνεπώς δεν εγείρει θέμα εγγύησης.

 

Σχετικα με τη πρωτη ερώτηση ,τό φίλμ προστασίας είναι ένα μετρήσιμο μέγεθος καί κατά κανόνα τό το 0w-20 έχει ασθενέστερο φίλμ από τό 5w-30 (το οποίο ήδη είναι λεπτόρρευστο).

 

Τώρα άν υπάρχει ένα εξωτικό 0w- 20 τών 100 € τό λίτρο έναντι τών 10 € τό λίτρο ενός καλού 5w -30 καί είχαν τό ίδιο φίλμ προστασίας απλά δεν θά μέ απασχολούσε.

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια κατάλαβα! Αν μπορείς σε παρακαλώ ένα καλό liqui moly 5w30 να βάλω μέχρι και 20€ το λίτρο δίνω.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , gianniskar said:

Τέλεια κατάλαβα! Αν μπορείς σε παρακαλώ ένα καλό liqui moly 5w30 να βάλω μέχρι και 20€ το λίτρο δίνω.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30

Google is a friend.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2019 at 1:18 PM, nikdev said:

@gianniskar θα δεις το αυτοκόλλητο στο αυτοκίνητο για τι σέρβις έχει οριστεί. (Αντιστοιχία όπως στο manual)

Εσύ μπορείς να το αλλάξεις φυσικά όποτε θες αρκεί να τηρείς μια γραμμή για όλα τα χρόνια που θα το έχεις στην κατοχή σου. (Longlife ή σταθερών διαστημάτων)

Η αλλαγή γίνεται με VAS στο συνεργείο ή με Vcds.

 

Σου προτείνω να πας σε αλλαγή λαδιών, σταθερών διαστημάτων, με Vw508 Λάδι 0w20 ανά 15,000 ή 1 έτος όποιο έρθει πρώτο.

Νέο μοτέρ νέο αυτοκίνητο, πρόσεξε το όσο μπορείς απ΄την αρχή.

@gianniskar δες ξανά τι σου προτείνει ο φίλος από πάνω. εφόσον η vw σου λέει vw508 για το μοτερ σου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μπα, θα πάει βάσει γκάλοπ ή πιο ωραίο κουτί λαδιών εξωτερικά..

Μετά σας φταίνε τα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την συντήρηση και ειδικά τη λίπανση ενός αυτοκίνητου συνεχίζουν να αιωρούνται....
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμμερίζομαι την λογική του να πηγαίνω by the book.
Αν ακολουθούσαμε το by the book θα κάναμε τα εξής:
Θα αλλάζαμε μπουζί κάθε 60K Κμ !!!
Θα αλλάζαμε λάδια κάθε 30Κ Κμ !!!
Θα αλλάζαμε βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ !


Η vw δεν έχει στόχο να κρατήσουμε το αυτοκίνητο της για 20 χρόνια , αυτό που θέλει είναι το στείλουμε για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα.
Όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης κάνουν τους Κινέζους σε ότι τους αναφέρουμε ως βλάβη.
Μετά το πέρας της εγγύησης αυτά που χαρακτήριζαν ως “φυσιολογική λειτουργία” μετατρέπονται ως δια μαγείας σε δαπανηρή βλάβη.
Παρόλα αυτά, θέλετε να πάμε by the book ? , ας το κάνουμε !
Ο gianniskar ως κάτοχος του νέου polo 1.0tsi 115 ρώτησε σχετικά για το λάδι μηχανής και  ποσταρησε σελίδες από το βιβλίο του κατασκευαστή (τις οποίες και δανείστηκα σε αυτό το ποστ).
Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα.
Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος:
“Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20)
“Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)”
“Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι”

Από που προκύπτουν όλα αυτά ;
Δεν το έχω καταλάβει !
Ίσως στα σεμινάρια της vw να τα λένε αυτά και οι συμμετέχοντες να τα μεταφέρουν στους υπολοίπους.
Η vw είναι εταιρεία με βεβαρυμένο “ποινικό μητρώο” σχετικά με την ειλικρίνεια και ευσυνειδησία
Ας θυμηθούμε το πρόσφατο diesel-gate .
Για να επανέλθω στο θέμα του λιπαντικού , διαβάζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή , βλέπω τα εξής:
Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι:
Για κινητήρα Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !

87069731_VW_POLO_OILspec_1.jpg.49ea182a60f75bf4d1dc47cba31bebf3.jpg


Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.
Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.
Επιπρόσθετα η διαφορετική σύσταση των καυσίμων από την προβλεπόμενη αρκεί για να απαγορεύσει την χρήση λιπαντικών vw504 (5w-30) & vw508(0w-20)
Ποιος τα λέει αυτά ; Η ίδια η vw !

1581626716_VW_POLO_OILspec_2.jpg.cd2f41110392798c31ecc6c69bb13635.jpg


Με απλά λόγια, ειδικά η οδηγία  vw508(0w-20) , βασίζεται μόνο στο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Οι νόρμες καυσίμων της Ευρώπης, το ΕΝ228 (βενζίνη) εν προκειμένω ισχύει και στην Ελλάδα.

Αν ήταν Αμερική ή κάπου που δεν ισχύει ναι, όχι όμως Ευρώπη.

 

Κανονικά μπορεί να χρησιμοποιεί 504-507-508 ο ιδιοκτήτης Vw στην Ελλάδα.

 


 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά με όλο το ψάξιμο που έχω ρίξει και την συμβολή του αντιπροσωπου τείνω προς τη λύση του 5w40 το θέμα είναι ότι το παιδί παραπάνω λέει ότι το 5w40 αργούν να ζεσταθούν τα λάδια και φτάνει θερμοκρασιες τως 120! Εγώ θεωρώ αυτά τα λάδια που φοράει από το εργοστάσιο ιδανικά γιατί πάνω από 92 94 δεν έχω δει χωρίς να το πιέσω γιατί το στρώνω.οποτε είμαι ανάμεσα σε 5w30 με 5w40. Ίσως δοκιμάσω το 5w40. Επίσης για πρώτη αλλαγή σκέφτομαι στα 5.000. κάθε συμβουλή δεκτή!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , nikdev said:

Οι νόρμες καυσίμων της Ευρώπης, το ΕΝ228 (βενζίνη) εν προκειμένω ισχύει και στην Ελλάδα.

Αν ήταν Αμερική ή κάπου που δεν ισχύει ναι, όχι όμως Ευρώπη.

 

Κανονικά μπορεί να χρησιμοποιεί 504-507-508 ο ιδιοκτήτης Vw στην Ελλάδα.

 

Δηλαδή σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που την χαρακτηρίζει η εκτεταμένη νοθεία καυσίμων μπορούμε να ισχυρισθούμε ότι ακολουθούμε την νόρμα ΕΝ228 ?

Όταν οι αντιπροσωπείες προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την γάγγραινα που λέγεται "αισθητήρα Knox τι λένε ;

Δεν ρίχνουν το φταίξιμο στη νοθεία της βενζίνης ; 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , gianniskar said:

Παιδιά με όλο το ψάξιμο που έχω ρίξει και την συμβολή του αντιπροσωπου τείνω προς τη λύση του 5w40 το θέμα είναι ότι το παιδί παραπάνω λέει ότι το 5w40 αργούν να ζεσταθούν τα λάδια και φτάνει θερμοκρασιες τως 120! Εγώ θεωρώ αυτά τα λάδια που φοράει από το εργοστάσιο ιδανικά γιατί πάνω από 92 94 δεν έχω δει χωρίς να το πιέσω γιατί το στρώνω.οποτε είμαι ανάμεσα σε 5w30 με 5w40. Ίσως δοκιμάσω το 5w40. Επίσης για πρώτη αλλαγή σκέφτομαι στα 5.000. κάθε συμβουλή δεκτή!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το 5w-30 έχει μια λογική και στη θέση σου αυτή θα ακολουθούσα.

Αυτό το λέω γιατί ανησυχείς για το by the book.

Αν δεν ήμουν στη θέση σου και αποφάσιζα για μένα και μόνον θα σκεφτόμουν και το 5w-40.

Το 0w-20 δεν έχει λογική. Η μόνη λογική που έχει είναι να εξυπηρετήσει το φίλτρο σωματιδίων και ούτε καν αυτό.

Η πρώτη αλλαγή στα 5Κ Κμ είναι άσκοπη ,η αλλαγή στα 10Κ Κμ είναι πιο ορθολογιστική.

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

εγώ επειδή έκανα service πριν από μερικές μέρες τα λάδια που μπήκαν με βάση την αντιπροσωπεία ήταν τα 5W-40 τα οποία σύμφωνα με την vw είναι για 15.000χιλιομετρα η στον χρόνο επάνω όποιο έρθει πρώτο.

 

Και τα 5W-30 είναι για 30.000 service .

 

Έχω δεν μπορώ να καταλάβω κάτι? 

 

Πώς το 5W30 πριν από χρόνια ήταν λάδι το οποίο ήταν σύμφωνα με την vw για αλλαγές στα 15.000χιλιομετα η στον χρόνο επάνω.

 

Και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει για 30.000 χιλιόμετρα??

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , OMINUS said:

εγώ επειδή έκανα service πριν από μερικές μέρες τα λάδια που μπήκαν με βάση την αντιπροσωπεία ήταν τα 5W-40 τα οποία σύμφωνα με την vw είναι για 15.000χιλιομετρα η στον χρόνο επάνω όποιο έρθει πρώτο.

 

Και τα 5W-30 είναι για 30.000 service .

 

Έχω δεν μπορώ να καταλάβω κάτι? 

 

Πώς το 5W30 πριν από χρόνια ήταν λάδι το οποίο ήταν σύμφωνα με την vw για αλλαγές στα 15.000χιλιομετα η στον χρόνο επάνω.

 

Και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει για 30.000 χιλιόμετρα??

Αυτό για τα 30.000 Km το έχω διαβάσει ξανά εδώ μέσα και είχα την ελπίδα ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό.

Δεν υπάρχει λιπαντικό για 30.000 Km υπό φυσιολογικές συνθήκες , πόσο μάλλον για αντίξοες συνθήκες.

Τώρα όσον αφορά την αλλαγή πλεύσης των αντιπροσωπειών ας απαντήσουν οι ίδιοι ....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.