Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μα και 5w40 να βάλω δηλαδή 502 00 πάλι by the book είμαι.αν κάποιος μπορεί να μου πει σε τι θερμοκρασίες δουλεύει το 5w40...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , geopro said:

Αυτό για τα 30.000 Km το έχω διαβάσει ξανά εδώ μέσα και είχα την ελπίδα ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό.

Δεν υπάρχει λιπαντικό για 30.000 Km υπό φυσιολογικές συνθήκες , πόσο μάλλον για αντίξοες συνθήκες.

Τώρα όσον αφορά την αλλαγή πλεύσης των αντιπροσωπειών ας απαντήσουν οι ίδιοι ....

δεν ειναι μεμονωμένο περιστατικό τα vw από κάποια χρονολογία και μετά κάνουν servise στα 30.000 χιλιόμετρα στο βιβλίο servise του αμάξι γραφει ότι τα οχήματα που έχουν κωδικούς QI6 (αν το λέω σωστά) κανουν servise στα 30.000.

 

εγώ που εχω το 1400αρι TSI 122hp αυτά μου γραφει το βιβλίο του. 

 

όταν το πήγα στην VW στην Λ.Αθηνων μου ειπε ο υπεύθυνος ότι το αμάξι κάνει servise κάθε 30.000 χιλιόμετρα . και του είπα ότι δεν θέλω το συγκεκριμένο servise.

 

και ετσι πήγα στα 5w-40                  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , gianniskar said:

Μα και 5w40 να βάλω δηλαδή 502 00 πάλι by the book είμαι.αν κάποιος μπορεί να μου πει σε τι θερμοκρασίες δουλεύει το 5w40...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κοίτα , δίκαιο έχεις. Ετσι είναι .

Απλώς δέν ήθελα να σοκαρω μέ τή στάση μου.

Αν τό ψαξεις , θά καταλάβεις πόσοι είχαν τή στρεβλή άποψη ότι by the book σήμαινε vw504 5w-30 μόνον.

Τωρα που διαβάζουν ότι σταθερού τύπου σερβις , χωρις φιλτρο σωματιδιων ,ίσον VW 502 μόνον , ας επανεξετάσουν τη στάση τους.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο χρωματοσιδιων έχουν μόνο τα diesel? Πώς μπορώ να δω αν έχει το δικό μου ξέρει κάποιος?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , geopro said:

Κοίτα , δίκαιο έχεις. Ετσι είναι .

Απλώς δέν ήθελα να σοκαρω μέ τή στάση μου.

Αν τό ψαξεις , θά καταλάβεις πόσοι είχαν τή στρεβλή άποψη ότι by the book σήμαινε vw504 5w-30 μόνον.

Τωρα που διαβάζουν ότι σταθερού τύπου σερβις , χωρις φιλτρο σωματιδιων ,ίσον VW 502 μόνον , ας επανεξετάσουν τη στάση τους.

Να κάνω μια ερώτηση.

 

Τα γνήσια λάδια της VW 

 

https://www.volkswagen.gr/el/service-and-accessories/engine-oil-and-fluids/engine-oil.html#

 

Σαν αυτά εδώ.

 

https://www.car-e.gr/volkswagen-seat-skoda-audi-5w-40-5-lt-g-052-167-m4.html

 

https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=1518

 

https://www.theloladia.gr/el/5w-30/vw-longlife-iii-sae-5w-30-5l.html

 

Τα έχει βάλει κανείς σας? 

 

Τι γνώμη έχετε για τα συγκεκριμένα λάδια?

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , OMINUS said:

Να κάνω μια ερώτηση.

 

Τα γνήσια λάδια της VW 

 

https://www.volkswagen.gr/el/service-and-accessories/engine-oil-and-fluids/engine-oil.html#

 

Σαν αυτά εδώ.

 

https://www.car-e.gr/volkswagen-seat-skoda-audi-5w-40-5-lt-g-052-167-m4.html

 

https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=1518

 

https://www.theloladia.gr/el/5w-30/vw-longlife-iii-sae-5w-30-5l.html

 

Τα έχει βάλει κανείς σας? 

 

Τι γνώμη έχετε για τα συγκεκριμένα λάδια?

 

 

 

Το γκρουπ vag συνάπτει κατά καιρούς εμπορικές συμφωνίες με διάφορους προμηθευτές όπως η castrol και η fuchs .

Δεν υπάρχουν γνήσια λάδια vw

Παίρνει τα προϊόντα τους και τα βάζει στα κουτιά με δικό της όνομα .

Τίποτα το εξωτικό, τίποτα το ιδιαίτερο.

Δεν θα ασχολούμουν περαιτέρω.

Αν θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς περαιτέρω , κοίτα προς amsoil και redline

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , gianniskar said:

Φίλτρο χρωματοσιδιων έχουν μόνο τα diesel? Πώς μπορώ να δω αν έχει το δικό μου ξέρει κάποιος?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αχ , αυτό το φίλτρο σωματιδίων dpf.
Από εκεί ξεκίνησε η παρανόηση και κτίστηκε ο μύθος των δήθεν “ανώτερων” οδηγιών vw504 & vw508
Το φίλτρο σωματιδίων ανάμεσα στα τόσα του προβλήματα έχει ακόμα ένα , την τέφρα  φωσφόρου και θείου (Sulfated ash)

Τι σχέση έχει αυτό με το λιπαντικό ;
Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι.
Η τέφρα δημιουργείται, όταν "καίγεται" το λιπαντικό και ειδικότερα κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ.
Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & vw508(0w-20)  αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels.

Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ: Υπάρχουν ιστοσελίδες σοβαρών κατασκευαστών λιπαντικών & όχι μόνον.


Η 4η στήλη αφορά την τέφρα  φωσφόρου και θείου (Sulfated ash)

tbn.png.c8ca1c0d7fb28b1bfa1d910b7e634010.png

 

Θα προσέξατε ίσως ότι το 5w-40 τα πάει καλύτερα σε όλους τους σημαντικούς δείκτες που κρίνουν ένα λιπαντικό , ε ;

Σε καμία περίπτωση δεν θα είχα ως προτεραιότητα να βοηθήσω το ήδη προβληματικό φίλτρο σωματιδίων dpf και για χάρη του να υποβαθμίσω το λιπαντικό.

Πάντως ακόμα και για χρήση πετρελαίου δεν βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην χρήση της 502 (5w-40) με την προϋπόθεση να είναι low SAPS levels .

 

Φιλική παρότρυνση:

Αναζητήστε τη γνώση εκτός των αντιπροσωπειών.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα.

Τους λόγους τους ξέρετε.
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σαν αντιπροσωπια vw  εμένα μου έβαλαν τα λάδια CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL A3 5W-40 με κωδικό 502/505 

 

 

Αυτά ειναι λάδια από αντιπροσωπία που βάζει η vw στην Λ.Αθηνων αλλα και η vw στο Αιγάλεω. 

 

  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινήσαμε τα ίδια, λείπει ο Palios να τα πει από πρώτο χέρι

Link to comment
Share on other sites

Κάθε γνώμη σεβαστή, βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή :whistle:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , nouli said:

Ξεκινήσαμε τα ίδια, λείπει ο Palios να τα πει από πρώτο χέρι

 

18 λεπτά πριν , nikdev said:

Κάθε γνώμη σεβαστή, βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή :whistle:

Αντί να τοποθετείστε μονολεκτικά υπέρ της “ανωτερότητας” των οδηγιών vw504 & vw508 μήπως θα μπορούσατε να τοποθετηθείτε και στη ξεκάθαρη θέση της κατασκευάστριας εταιρίας ότι σε σταθερό service κινητήρων χωρίς φίλτρο σωματιδίων, η οδηγία είναι vw 502 μόνον ;

 

554048439_VW_POLO_OILspec_1.jpg.1323c73416aad14b2252f2134511e235.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παλιά κουβέντα geo τα λάδια καθείς με τις απόψεις του.

Το 502 το δίνει για σταθερό καθώς είναι μικρότερης διάρκειας service από το μεταβλητό διότι είναι λάδι με λιγότερα πρόσθετα και "σπάει" πιο γρήγορα.

 

Καθένας ας κάνει ότι νομίζει και ας ακολουθήσει ότι πιστεύει.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά το βιβλίο SERVICE του αυτοκινήτου μου  γράφει αυτά 

 

20190317_231344.thumb.jpg.d9fe04ba3ae3c18187331f65c793af4a.jpg

 

 

Και στο αλλο βιβλίο ΟΔΗΓΙΏΝ που έχει το αμάξι, γράφει αυτά.

 

20190317_232211.thumb.jpg.09534326aba3004bd8ef4c74e711181d.jpg

 

Το δικό μου αμάξι σύμφωνα με την VW Εντάσσεται στην κατηγορία QI6 

Αυτό τον κωδικό έχει το ταμπελακι του βιβλίου servise 

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν χρειάζεται και τόσο ψάξιμο και τρελα το όλο θέμα με τα λάδια. Ειναι παλιο θεμα και κλασικο σε ολα τα φόρουμ! Η καλύτερη συνταγή ειναι αλλαγες ανα 10.000χλμ ή χρόνο και λάδια 5/30 ή 5/40 για καλοκαίρι.... η μάρκα Επίσης ειναι κατι το σχετικο, αλλά απο προσωπική γνώμη απο τα καλύτερα 5/30 ειναι το mobil. Σε 5/40 πολυ καλα είναι της liqui moly, αλλά και τα χρυσα τα castrol αρκεί να ειναι γνήσια. Μην αναλώνεστε και αγχώνεστε με κωδικους και οδηγίες και τα σχετικά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν , nikdev said:

Παλιά κουβέντα geo τα λάδια καθείς με τις απόψεις του.

Το 502 το δίνει για σταθερό καθώς είναι μικρότερης διάρκειας service από το μεταβλητό διότι είναι λάδι με λιγότερα πρόσθετα και "σπάει" πιο γρήγορα.

 

Καθένας ας κάνει ότι νομίζει και ας ακολουθήσει ότι πιστεύει.

Στην περίπτωση του σταθερού service, αν ίσχυε αυτό που λες θα το έγραφε το βιβλίο του κατασκευαστή ως εξής :

Σταθερό service : vw 502 ή εναλλακτικά vw 504 , vw 508.

Δεν το λέει έτσι όμως !

Έχουμε σαφή αλλαγή πλεύσης της vw σε σχέση με ότι δήλωνε μόλις πρότινος.

Κάποια στιγμή πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι επίμαχες οδηγίες vw 504 , vw 508 έχουν ως μόνο αντίκρυσμα τη στήριξη του “οικολογικού” αφηγήματος της vw.

Όσον αφορά την άποψη σου ότι η οδηγία vw 502 έχει λιγότερα πρόσθετα από τα vw 504 , vw 508

μάλλον θα πρέπει να την επανεξετάσεις.

Ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

Ο λόγος του ότι είναι η “ψαλίδα” του ιξώδους τόσο “κλειστή” καθώς και το ότι είναι low saps αυτά είναι τεχνικώς εφικτά μόνο με την μικρότερη περιεκτικότητα σε πρόσθετα.

Έχεις αναρωτηθεί γιατί το vw 508 βγαίνει μόνο σε ιξώδες με τόση μικρή “ψαλίδα” 0w-20 ;

Όλα τα λιπαντικά παράγονται μονοτυπα 0 SAE , 10ρια , 20αρια ,30αρια και ούτε κάθε εξής.

Το μεταβλητό multigrade (πχ 5w-40) επιτυγχάνεται με τη χρήση προσθέτων.

Το vw 508 έχει αναγκαστικά λιγότερα πρόσθετα που ρυθμίζουν το multigrade , καθώς και η επίτευξη low saps αναγκαστικά οφείλεται σε λιγότερα πρόσθετα.

Μάλλον δεν πρέπει να μπήκες στο κόπο να διαβάσεις την κατατοπιστική ανάλυση της amsoil.

Μέχρι πρότινος υποστήριζες ότι οι νέοι κινητήρες vw έχουν πολύ μικρές ανοχές και για αυτό ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λιπαντικά όπως το 0w-20 .

Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον.

Αλλάζουν οι ανοχές τους ;

Μάλλον θα πρέπει να το επανεξετάσεις και αυτό.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Κάθε γνώμη σεβαστή, βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή :whistle:

 

2 hours ago , nikdev said:

Παλιά κουβέντα geo τα λάδια καθείς με τις απόψεις του.

Το 502 το δίνει για σταθερό καθώς είναι μικρότερης διάρκειας service από το μεταβλητό διότι είναι λάδι με λιγότερα πρόσθετα και "σπάει" πιο γρήγορα.

 

Καθένας ας κάνει ότι νομίζει και ας ακολουθήσει ότι πιστεύει.

Αγαπητέ φίλε Nikdev , χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης η διαξιφισμού μαζί σού η με κάποιον άλλον. 

Και επειδή εδώ πέρα συζήτηση κάνουμε:hi:

 

Θέλω να σου θυμίσω ότι πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει ντόρος για κάποια λάδια ENEOS.

 

Τα οποία είχε γίνει ο χαμός  και όλη λέγανε τότε (Όχι εσύ προσωπικά μην παρεξηγηθώ )

 

Ότι βάλτε από αυτά τα λάδια τα eneos και ότι τα συγκεκριμένα λάδια αυξάνουν τα άλογα του αυτοκινήτου από 5 έως 10 άλογα παραπάνω, και όλη τρέχανε τότε να βάλουν από αυτά τα λάδια και να πηγαίνουν να κάνουν δυναμομετρηση. (Άλλη έλεγαν ότι είδαν παραπάνω άλογα άλλη όχι και πάει λέγοντας)

 

Είχαν γίνει και εκπομπές τότε και διάφορες εκδηλώσεις για τα λάδια αυτά.

 

Τότε δεν θυμάμαι να ίδρωσε και το αυτί κανενός, και να είπε ρε τι κάνετε εκεί πέρα, και μην βάζετε από αυτά τα λάδια γιατί είναι έτσι η αλλιώς.... 

 

Τότε όση έβαλαν από αυτά,  μετά από καιρό έλεγαν μην βάζετε γιατί το καίει κτλ. 

Και κατηγορούσαν τα tsi σαν μοτέρ ότι φταίνε..

 

 

 Κάποιοι ομως που διαβάζουν εδώ μέσα το club βγαίνει μια εικόνα προς τα έξω (να το χαρακτηρίσω κάπως έτσι ) ότι υπάρχει μια γενικη κατεύθυνση στο ότι μόνο το 5W-30 είναι, και κανενα άλλο λάδι...

 

Αλλά εδώ πέρα όπως βλέπουμε τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ από το 2007 (όταν κάπου εκεί βγήκε ο TSI ?) έως τώρα το 2019.

 

(Επειδή μερικές φορές ο γραπτώς λόγος είναι λιγο παρεξηγήσιμος καταλαβαίνεις τι θέλω να πω) 

 

 

Εδώ όπως βλέπουμε όλη μας και παλιοί κάτοχοι  και καινούργιοι, η VW έχει αλλάξει καποια πράγματα. 

 

Πώς εσείς που υποστηρίζετε ότι το 5W-30 είναι το σωστότερο? Με τι αποδείξεις και με τι δεδομένα Του 2007? 

 

Πώς εσείς είστε η σωστή και η άλλη είναι λάθος?

 

 

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να βγάλω ξεκάθαρη εικόνα στο θέμα του λαδιού.

 

Εγώ το 2010 που είχα το 1.2TSI 105hp, τότε η VW στα λάδια του έλεγε, λάδια 5W-30 Castrol EDGE προδιαγραφή 504/507 και SERVICE στα 15.000 χιλιόμετρα η στο χρόνο,  όποιο έρθει πρώτο από τα 2.

 

 

Και τώρα  το σωτήριο έτος 2019 λέει ότι 5W-30 ότι είναι λάδι για 30.000 χιλιόμετρα η στα 2 χρόνια όποιο έρθει πρώτο.

 

(Και αυτό πρέπει να ξεκίνησε μάλλον κάπου το 2013? Αν κρίνω  από το δικό Μου αμάξι που έχω αγοράσει πρόσφατα το οποίο είναι τέλη του 2013-αρχες του 2014.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να επεκταθω περισσοτερο για δικους μου λογους.

Οπως ξαναειπα ας βαλει ο καθενας οτι πιστευει καλυτερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να επεκταθω περισσοτερο για δικους μου λογους.

Οπως ξαναειπα ας βαλει ο καθενας οτι πιστευει καλυτερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , nikdev said:

Δεν θελω να επεκταθω περισσοτερο για δικους μου λογους.

Οπως ξαναειπα ας βαλει ο καθενας οτι πιστευει καλυτερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Θέλω να δηλώσω απερίφραστα ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης ή διένεξης μαζί σου ή με οποιαδήποτε άλλο μέλος της κοινότητας.

Η παρουσία σου κοσμεί τον χώρο του φόρουμ και σε ευχαριστώ για τον χρόνο και τις γνώσεις σου που μοιράζεσαι μας.

Απλώς μου αρέσει να διαβάζω γιατί η γνώση είναι δύναμη.

Η γνώση είναι αυτή που μας οπλίζει απέναντι στους αλαζόνες Γερμανούς και σε οποιονδήποτε άλλον.

Η γνώση ήταν αυτή που ξεσκέπασε τους κάθε λογής απατεώνες του diesel gate της vw

Για δείτε τι έπαθαν.

Οι ίδιοι άνθρωποι σε μας αρνούνται τα πάντα. Από τα μοτέρ που καίνε 1 λίτρο λάδι κάθε 2000 Km και τις αστοχίες του αισθητήρα Knox έως τα αυτοκίνητα που σβήνουν μέσα στη μέση της διασταύρωσης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα επιτέλους είμαστε online προχώρησα τλκ σε αλλαγή λάδιων(polo 2019 1.0 115) στα 5.000 και κατι τελικά μετά από παρότρυνση της αντιπροσωπείας έβαλα castrol magnatec 5w40 professional ενώ έκλεινα προς τα 5w30.
Παρατηρήσεις:
1. Βλέπω κάπως καλύτερη κατανάλωση παρόλο που χρησιμοποιώ αιρ κοντισιον βέβαια αυτό ίσως οφείλεται ότι στρώθηκε ο κινητήρας.
2. Όσο αναφορά τη θερμοκρασία λαδιού βλέπω μια λειτουργία που ταυτίζεται με τα λάδια από το εργοστάσιο π.χ σε ταξιδι με 37 βαθμούς και αιρκοντίσιον 140-150 ταχύτητα 100-105 max
3. Στις επιδόσεις δεν παρατήρησα κάτι μιας και δεν το έχω πιέσει.
Παρακαλώ κάθε παρατήρηση ή γνώμη πάνω στο θέμα.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Αγόρασα τον Οκτώβρη ενα POLO 9N3 1,2(12v BZG) εισαγόμενο 132000χλμ . Στον 3ο περίπου μήνα έσπασε ο καταλύτης ,το καυσαέριο μύριζε έντονα κ ακουγόταν ένας μεταλλικός ήχος. Το πήγα συνεργείο(εκεί που το πήρα) μου καθάρισαν την εξάτμιση κ σταμάτησε ο ήχος. Από κει κ πέρα άρχισαν τα θέματα. Οταν ζεσταινόταν ο κινητήρας σε πορεία όταν άφηνα γκάζι πετούσε η εξάτμιση καπνίλες.Πάω πάλι συνεργείο(εκεί που πήρα τ αυτοκίνητο) δεν πολυδώσανε σημασία..  Κανά 4μηνο μετά λέω θα πάω ταξίδι. πάω τσεκάρω λάδια νερά κλπ όλα οκ. Κάνω λοιπόν ένα ταξίδι γύρω στα 500κάτι χλμ επιστρέφω κ βλέπω να λείπει 1,5λτ λάδι.(Εθνική οδός δούλευε 4000-4500 στροφές) Οι καπνίλες όπως κ η έντονη μυρωδιά καυσαερίου συνεχίζουν μέχρι κ τώρα όπως κ η κατανάλωση λαδιού..(τελευταίο τεκαρισμα περίπου 200-300γρ στα 600 χλμ (επαρχιακός+πόλη).
Αν γίνει αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων κ στα ελατήρια θα διορθωθεί το πρόβλημα?

Λάδι να σημειώσω ότι βάλαμε 5-40w castrol

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, manos84 said:

Καλησπέρα. Αγόρασα τον Οκτώβρη ενα POLO 9N3 1,2(12v BZG) εισαγόμενο 132000χλμ . Στον 3ο περίπου μήνα έσπασε ο καταλύτης ,το καυσαέριο μύριζε έντονα κ ακουγόταν ένας μεταλλικός ήχος. Το πήγα συνεργείο(εκεί που το πήρα) μου καθάρισαν την εξάτμιση κ σταμάτησε ο ήχος. Από κει κ πέρα άρχισαν τα θέματα. Οταν ζεσταινόταν ο κινητήρας σε πορεία όταν άφηνα γκάζι πετούσε η εξάτμιση καπνίλες.Πάω πάλι συνεργείο(εκεί που πήρα τ αυτοκίνητο) δεν πολυδώσανε σημασία..  Κανά 4μηνο μετά λέω θα πάω ταξίδι. πάω τσεκάρω λάδια νερά κλπ όλα οκ. Κάνω λοιπόν ένα ταξίδι γύρω στα 500κάτι χλμ επιστρέφω κ βλέπω να λείπει 1,5λτ λάδι.(Εθνική οδός δούλευε 4000-4500 στροφές) Οι καπνίλες όπως κ η έντονη μυρωδιά καυσαερίου συνεχίζουν μέχρι κ τώρα όπως κ η κατανάλωση λαδιού..(τελευταίο τεκαρισμα περίπου 200-300γρ στα 600 χλμ (επαρχιακός+πόλη).
Αν γίνει αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων κ στα ελατήρια θα διορθωθεί το πρόβλημα?

Λάδι να σημειώσω ότι βάλαμε 5-40w castrol

 

Τα 132κ σαν εισαγομενο , ξεχνα τα ετσι απλα . Εαν εσπασε πραγματικα ο καταλυτης , τοτε αυτος ηταν ο μεταλλικος ηχος χωρις φυσικα να αποκλειω ταυτοχρονη ασχετη με τον καταλυτη ζημια και ηχο . Απλως σου τον αφαιρεσαν , δεν καθαρισαν τιποτα . Οι καπνιλες εαν το μοτερ ηταν σωστο ειναι επειδη λειπει ο καταλυτης . Μετα το 4μηνο , εσυ τα τσεκαρες τα λαδια μονος σου η απλως σου ειπαν οτι ειναι οκ ; Μεγαλη διαφορα στην απαντηση  αυτο . Εαν τα τσεκαρες εσυ , οκ , εαν οχι , μην περιμενεις να σου ειπαν αληθεια , ιδιως εαν πηγες εκει που αγορασες το αμαξι . Δεν θα σου πει κανενας οτι το αμαξι που σου εδωσε , εχει ζημια ... 500 χλμ εθνικη με 4κ+ δεν μου αρεσει σαν ιδεα , δεν το εκανα ποτε μου σε κανενα οχημα .... Πολυ πιθανο να φταιει αυτο και λειπει λαδι , δεν αντεχουν με τετοια χρηση . Μαλλον αρπαξε και "λιιιιγουλακι" το μοτερ , εαν δεν ειχε απο πριν προβλημα φυσικα και τωρα θα καις λαδια . 200-300 μλ στα 600 χλμ ειναι πολυ , δεν σε σωνει επισκευη σε τσιμουχακια ...... Γνωμη μου , αλλαξε συνεργειο , μην πας εκει που σου πουλησαν το αμαξι , και βαλε κανα ευρω στην ακρη για γενικη επισκευη η αλλαγη μηχανης , οτι σου πει ο μαστορας που θα το δει ...ο σωστος ο μαστορας ομως ...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , manos84 said:

Καλησπέρα. Αγόρασα τον Οκτώβρη ενα POLO 9N3 1,2(12v BZG) εισαγόμενο 132000χλμ . Στον 3ο περίπου μήνα έσπασε ο καταλύτης ,το καυσαέριο μύριζε έντονα κ ακουγόταν ένας μεταλλικός ήχος. Το πήγα συνεργείο(εκεί που το πήρα) μου καθάρισαν την εξάτμιση κ σταμάτησε ο ήχος. Από κει κ πέρα άρχισαν τα θέματα. Οταν ζεσταινόταν ο κινητήρας σε πορεία όταν άφηνα γκάζι πετούσε η εξάτμιση καπνίλες.Πάω πάλι συνεργείο(εκεί που πήρα τ αυτοκίνητο) δεν πολυδώσανε σημασία..  Κανά 4μηνο μετά λέω θα πάω ταξίδι. πάω τσεκάρω λάδια νερά κλπ όλα οκ. Κάνω λοιπόν ένα ταξίδι γύρω στα 500κάτι χλμ επιστρέφω κ βλέπω να λείπει 1,5λτ λάδι.(Εθνική οδός δούλευε 4000-4500 στροφές) Οι καπνίλες όπως κ η έντονη μυρωδιά καυσαερίου συνεχίζουν μέχρι κ τώρα όπως κ η κατανάλωση λαδιού..(τελευταίο τεκαρισμα περίπου 200-300γρ στα 600 χλμ (επαρχιακός+πόλη).
Αν γίνει αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων κ στα ελατήρια θα διορθωθεί το πρόβλημα?

Λάδι να σημειώσω ότι βάλαμε 5-40w castrol

 

Δεν σου έδωσαν καμία εγγύηση καλής λειτουργία του αυτοκινήτου;

Από αυτά που περιγράφεις βγάζω το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο είναι λιωμένο.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , tsikis007 said:

Δεν σου έδωσαν καμία εγγύηση καλής λειτουργία του αυτοκινήτου;

Από αυτά που περιγράφεις βγάζω το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο είναι λιωμένο.

Εγγυηση στα λογια... Μικρη κοινωνια οποτε καταλαβαινεις... Μου ειπε θα μου αλλαξει τσιμουχακια κ ελλατηρια... Το μονο που καταφερα να βρω σαν ιστορικο αυτοκινητου off the record ειναι οτι εχει κανει 2 service σε αντιπροσωπεια.. 1 καινουριο κ ενα το 17 με 130000χλμ...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Anonymous said:

Τα 132κ σαν εισαγομενο , ξεχνα τα ετσι απλα . Εαν εσπασε πραγματικα ο καταλυτης , τοτε αυτος ηταν ο μεταλλικος ηχος χωρις φυσικα να αποκλειω ταυτοχρονη ασχετη με τον καταλυτη ζημια και ηχο . Απλως σου τον αφαιρεσαν , δεν καθαρισαν τιποτα . Οι καπνιλες εαν το μοτερ ηταν σωστο ειναι επειδη λειπει ο καταλυτης . Μετα το 4μηνο , εσυ τα τσεκαρες τα λαδια μονος σου η απλως σου ειπαν οτι ειναι οκ ; Μεγαλη διαφορα στην απαντηση  αυτο . Εαν τα τσεκαρες εσυ , οκ , εαν οχι , μην περιμενεις να σου ειπαν αληθεια , ιδιως εαν πηγες εκει που αγορασες το αμαξι . Δεν θα σου πει κανενας οτι το αμαξι που σου εδωσε , εχει ζημια ... 500 χλμ εθνικη με 4κ+ δεν μου αρεσει σαν ιδεα , δεν το εκανα ποτε μου σε κανενα οχημα .... Πολυ πιθανο να φταιει αυτο και λειπει λαδι , δεν αντεχουν με τετοια χρηση . Μαλλον αρπαξε και "λιιιιγουλακι" το μοτερ , εαν δεν ειχε απο πριν προβλημα φυσικα και τωρα θα καις λαδια . 200-300 μλ στα 600 χλμ ειναι πολυ , δεν σε σωνει επισκευη σε τσιμουχακια ...... Γνωμη μου , αλλαξε συνεργειο , μην πας εκει που σου πουλησαν το αμαξι , και βαλε κανα ευρω στην ακρη για γενικη επισκευη η αλλαγη μηχανης , οτι σου πει ο μαστορας που θα το δει ...ο σωστος ο μαστορας ομως ...

Τα λαδια ναι τα ειδα... Μαζι τα ειδαμε.....1.2κυβικα  ειναι... 4000 στροφες στην εγνατια με 120 χλμ... Τα κοκκινα ειναι στις 5800...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.