crazy bill Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 Ειπα να δοκιμασει 5/40 μαξ 10/40. Απο εκει και περα εαν τα καίει και αυτα τοτε παει για επισκευη παλι αναγκάστηκα. Η λυση βαζω πιο χοντρό ειναι για να σκεπασεις το προβλημα. Επισης στα σύγχρονα αμαξια δεν ισχυει αυτη η λογική ο καθενας ας κανει οτι καταλαβαίνει. Δεν μας απαντησες ομως τα ωστηρια πως θα λυπανθουν. Τελος παντων οοως είπα ας κανει ο καθενας οτι καταλαβαίνει. Ας βαλει και τηγανολαδο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 1 minute ago, crazy bill said: Ειπα να δοκιμασει 5/40 μαξ 10/40. Απο εκει και περα εαν τα καίει και αυτα τοτε παει για επισκευη παλι αναγκάστηκα. Η λυση βαζω πιο χοντρό ειναι για να σκεπασεις το προβλημα. Επισης στα σύγχρονα αμαξια δεν ισχυει αυτη η λογική ο καθενας ας κανει οτι καταλαβαίνει. Δεν μας απαντησες ομως τα ωστηρια πως θα λυπανθουν. Τελος παντων οοως είπα ας κανει ο καθενας οτι καταλαβαίνει. Ας βαλει και τηγανολαδο Συνφωνω οτι η επισκευη θα γινει καποτε αλλα καλυτερα να βαζεις πιο χοντρο ωστε να μην καις λαδι και το προβλημα σταματαει ( το καψιμο ειναι το προβλημα , οχι η φυσιολογικη φθορα που σε ολες τις μηχανες υπαρχει) παρα να επιμενεις να βαζεις ψιλο λαδι και να το καις εις γνωσιν σου , ενισχυοντας το προβλημα και φερνοντας ανευ λογου επισκευη μηχανης νωριτερα . Πεταμενα λεφτα . Τα ωστηρια λιπαινονται και με 15w50 , η τρομπα λαδιου φτανει απο 1 εως 7+ bar πιεση . Υπεραρκετο για να στριμωξει το λαδι με το ετσι θελω σε τρυπες σαν κεφαλι καρφιτσας . Κυριολεκτικα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 Αυτό σχετικά με τον εσωτερικό καθαρισμό κινητήρα (flush) με την χρήση πετρελαίου τό διαβάζω συχνά σέ αμερικανικά φόρουμ. Ως ασφαλές τό αντιλαμβάνομαι και ενδιαφέρων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 1 minute ago, geopro said: Αυτό σχετικά με τον εσωτερικό καθαρισμό κινητήρα (flush) με την χρήση πετρελαίου τό διαβάζω συχνά σέ αμερικανικά φόρουμ. Ως ασφαλές τό αντιλαμβάνομαι και ενδιαφέρων. Εχω ξεκολλησει μεχρι μεταβλητες βανες τουρμπινας . Τοσο καπνα ειχαν αλλα ολα ξεπλυθηκαν και δεν χρειαστηκε τπτ αλλο . Απλως να ειναι ζεστη η μηχανη και οχι σε κανονικη θερμοκρασια . Μιλαμε για το πολυ 50-60 c . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 Υπάρχουν όμως και ειδικά καθαριστικά τα οποία είναι για καθάρισμα του μοτέρ εσωτερικά. (Flush) Εκείνα δεν κάνουν δουλειά??? Όπως επείσεις υπάρχει και συνεργείο με ειδικό μηχάνημα κτλ το οποία κάνει πλύσιμο εσωτερικό όλου του μοτέρ με ειδικά καθαριστικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 Τά περισσότερα λιπαντικά τά οποία νομίζουμε ως συνθετικά απλώς δεν είναι ... Παρατηρήστε τό ίδιο ακριβώς διάσημο λιπαντικό πως παρουσιάζεται στην αγορά τής Γερμανίας καί στην αγορά τής Ελλάδας. Στην Γερμανία είναι ημισυνθετικά και στην Ελλάδα full συνθετικά. Τό ίδιο ακριβώς λιπαντικό ! Είναι θέμα νομοθεσίας και κατά πόσο υπάρχει η δυνατότητα να εξαπατήσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 1 λεπτό πριν , geopro said: Τά περισσότερα λιπαντικά τά οποία νομίζουμε ως συνθετικά απλώς δεν είναι ... Παρατηρήστε τό ίδιο ακριβώς διάσημο λιπαντικό πως παρουσιάζεται στην αγορά τής Γερμανίας καί στην αγορά τής Ελλάδας. Στην Γερμανία είναι ημισυνθετικά και στην Ελλάδα full συνθετικά. Τό ίδιο ακριβώς λιπαντικό ! Είναι θέμα νομοθεσίας και κατά πόσο υπάρχει η δυνατότητα να εξαπατήσεις. Αυτο εβαλα τελευταια φορα. Μη με ρωτας τι εγραφε πάνω δε θυμαμαι. Συνθετικα με ημισυνθετικα τι διαφορες εχουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 4 λεπτά πριν , OMINUS said: Υπάρχουν όμως και ειδικά καθαριστικά τα οποία είναι για καθάρισμα του μοτέρ εσωτερικά. (Flush) Εκείνα δεν κάνουν δουλειά??? Όπως επείσεις υπάρχει και συνεργείο με ειδικό μηχάνημα κτλ το οποία κάνει πλύσιμο εσωτερικό όλου του μοτέρ με ειδικά καθαριστικά. Έχω χρησιμοποιήσει ειδικό καθαριστικό liqui Molly motor clean 11€ το κουτί 500ml Λογικά κάνει δουλειά , αλλά αν μπορείς να κάνεις την δουλειά με πετρέλαιο γιατί όχι; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 6 minutes ago, OMINUS said: Υπάρχουν όμως και ειδικά καθαριστικά τα οποία είναι για καθάρισμα του μοτέρ εσωτερικά. (Flush) Εκείνα δεν κάνουν δουλειά??? Όπως επείσεις υπάρχει και συνεργείο με ειδικό μηχάνημα κτλ το οποία κάνει πλύσιμο εσωτερικό όλου του μοτέρ με ειδικά καθαριστικά. Πανακριβα και οχι ,δεν κανουν δουλεια οπως το πετρελαιο . Απο εμπειρια παντα . Καλα ειναι για να βγαλεις σκονη, καπνα αλλα για δυσκολες καταστασεις οπως κολλημενα λαδια , οχι δεν κανουν. Ναι υπαρχουν συνεργεια αλλα πολλα λεφτα σε σχεση με 70 λεπτα που κοστιζει μισο λιτρο πετρελαιο . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 5 minutes ago, pipis13 said: Αυτο εβαλα τελευταια φορα. Μη με ρωτας τι εγραφε πάνω δε θυμαμαι. Συνθετικα με ημισυνθετικα τι διαφορες εχουν? Ολα ειναι θεμα ορολογιας εδω . Τα φουλ υποτιθεται οτι ειναι 100% προιον χημειου . Τα υμι ειναι εως 80% απλο καλο ορυκτελαιο και μετα βαζουν προσθετα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 4 minutes ago, geopro said: Έχω χρησιμοποιήσει ειδικό καθαριστικό liqui Molly motor clean 11€ το κουτί 500ml Λογικά κάνει δουλειά , αλλά αν μπορείς να κάνεις την δουλειά με πετρέλαιο γιατί όχι; Δεν ξεκολαει ελατηρια, το εχω δοκιμασει . Ασε την τιμη του .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 5 λεπτά πριν , Μαστορας said: Πανακριβα και οχι ,δεν κανουν δουλεια οπως το πετρελαιο . Απο εμπειρια παντα . Καλα ειναι για να βγαλεις σκονη, καπνα αλλα για δυσκολες καταστασεις οπως κολλημενα λαδια , οχι δεν κανουν. Ναι υπαρχουν συνεργεια αλλα πολλα λεφτα σε σχεση με 70 λεπτα που κοστιζει μισο λιτρο πετρελαιο . 7 λεπτά πριν , geopro said: Έχω χρησιμοποιήσει ειδικό καθαριστικό liqui Molly motor clean 11€ το κουτί 500ml Λογικά κάνει δουλειά , αλλά αν μπορείς να κάνεις την δουλειά με πετρέλαιο γιατί όχι; εγώ λέω για κάτι τέτοιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 10 λεπτά πριν , geopro said: Οφ τοπικ Αυτο με την ξεραμενη κολλα στο ψευτοκαπακο που εχει ως αποτελεσμα να βλεπω ξεραμενα λαδια, φτιαχνεται ευκολα και με τι κοστος? Ο μηχανικος μου το έχει δει μου ειπε δεν ειναι κατι ανησυχητικο ακομα αλλα δε το ρωτησα ποσο παει κλπ. Να ξερω πανω κατω τι παιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 24 λεπτά πριν , pipis13 said: Οφ τοπικ Αυτο με την ξεραμενη κολλα στο ψευτοκαπακο που εχει ως αποτελεσμα να βλεπω ξεραμενα λαδια, φτιαχνεται ευκολα και με τι κοστος? Ο μηχανικος μου το έχει δει μου ειπε δεν ειναι κατι ανησυχητικο ακομα αλλα δε το ρωτησα ποσο παει κλπ. Να ξερω πανω κατω τι παιζει ψευτοκαπακο λες το επάνω μέρος του μοτέρ ,σωστά? αν λέμε το ιδιο ισως και με λιγο σφίξιμο της βιδες του να το περιορίσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 14 λεπτά πριν , OMINUS said: ψευτοκαπακο λες το επάνω μέρος του μοτέρ ,σωστά? αν λέμε το ιδιο ισως και με λιγο σφίξιμο της βιδες του να το περιορίσει Ναι αυτο λεω. Οι βιδες αυτες δεν εχουν συγκεκριμενη πιεση που σφιγγουν με δυναμοκλειδο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 Ναι αυτο λεω. Οι βιδες αυτες δεν εχουν συγκεκριμενη πιεση που σφιγγουν με δυναμοκλειδο? Το ψευτοκαπακο εφαρμόζεται με μια κόλα που με τα χρόνια ξερενεται και περνάει λάδι συνήθως στα μπουζί.δεν είναι κάτι τρομερό.πρεπει να λυθεί το ψευτοκαπακο και να μπει νέα κόλα.κοστος θα σε γελάσω γτ ούτε γω το είχα φτιάξει.χρονια είναι έτσι Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 30 λεπτά πριν , pipis13 said: Ναι αυτο λεω. Οι βιδες αυτες δεν εχουν συγκεκριμενη πιεση που σφιγγουν με δυναμοκλειδο? Όταν είναι από καινούργιο ναι, αλλά με τα χρόνια και με τις συστολές διαστολες που παίρνει μπορείς να κάνεις ένα κλικ ακόμα σφίξιμο. Δεν θα έχεις κάποιο θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 ψευτοκαπακο λες το επάνω μέρος του μοτέρ ,σωστά? αν λέμε το ιδιο ισως και με λιγο σφίξιμο της βιδες του να το περιορίσει Δε κάνεις περισσότερο σφίξιμο φίλε μου. Αλλάζεις κολλαΣτάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 11 λεπτά πριν , takpanos said: Δε κάνεις περισσότερο σφίξιμο φίλε μου. Αλλάζεις κολλα Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μου ειπαν οτι εχει δουλίτσα στο συγκεκριμενο κινητηρα. Ισχυει? Ξερουμε με κοστος τι παιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 On 2/16/2020 at 2:12 AM, pipis13 said: Καταρχας εχω 105.000 χλμ. Polo gti 6r. Μεχρι πρότινος συμπληρωνα σιγουρα λαδι περιπου καθε 5000χλμ γυρω στα 600 ml. Το καλοκαιρι πηγα ταξιδι μακρινο με νορμαλ ταχυτητα και οδηγηση εκανα καπου στα 3000χλμ και προς μεγαλη μου εκπληξη δεν ειχε καταναλωσει σταγονα το αμαξι. Γυριζω απο το ταξιδι, κανω αλλα 3000χλμ σε συνθηκες αναψε-σβησε και βλεπω οτι θελει λαδι γυρω στα 500ml. Συμπληρωνω και τσουπ σημερα μετα απο 2500 χλμ περιπου μου αναψε ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου και συμπληρωσα ακριβως 750ml. Ερωτω 1)Δεδομενου οτι παντα καταναλωνε λαδι απο την πρώτη μερα που βγηκε απο την αντιπροσωπεια, θα ηθελα να ρωτησω αν παιζει ρολο στην καταναλωση εαν το αμαξι κανει πολλες κοντινες διαδρομες την ημερα σε σχεση με το να κανει τα ιδια χλμ σε μακρινα ταξιδια? (τον τελευταιο 6μηνο χρησιμοποιειται συνεχεια) ενω πιο πριν το χρησιμοποιουσαμε σαν δευτερο οχημα για βολτες και ταξιδια. 2) μπορει μια οδηγηση 20λεπτη με τερμα τα γκαζια να αυξησει αισθητα την καταναλωση λαδιου? και 3) παιζει ρολο η μαρκα των λαδιων? γιατι εχω αλλαξει 3 και με μια παρατηρησα πιο πολυ καταναλωση. 4) οταν θα παω για service να βαλω παχυτερο λαδι απο το 5-30? 5-40 παίρνει σιγουρα αλλα ακουω καποιους να λενε για 10-40 η 10-60.παιζει κατι τετοιο? Υ. γ Θα ηθελα να σημειωσω οτι τα τελευταια λαδια που αλλαξα (απο τις πολυ καλες μαρκες λιπαντικων) με τα οποια παρατηρησα πιο μεγαλη καταναλωση, τα αγορασα ιντερνετικα σε χαμηλη τιμη σε σχεση με οσο τα βρισκω εγω σε μαγαζι και με φοβιζει καπως αυτο μήπως παιζει τιποτα με νοθειες κλπ. καλησπέρα, Στην θέση σου θα δοκίμαζα πρώτα το 5w40.Πάντα να έχει προδιαγραφές vw οτι λάδι και να επιλέξεις! Εάν στο μανουαλ λέει ότι μπορείς να βάλεις 502 τότε άρχισε με το παρακάτω που έχει χαμηλό noak https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000339/1306-SynthoilHighTech5W-40-24.0-el.pdf Αν συνεχίζεις να καις πάλι λάδι πολύ πήγαινε σε long life 10w40. Ένα πολύ καλό είναι το παρακάτω: https://sharena21.springcm.com/Public/Document/18452/1a6985e3-d2db-e811-9c1b-ac162d889bd1/594a39bd-cff4-e811-9c1b-ac162d889bd1 Σε κάθε περίπτωση μην αφήνεις τα λάδια πάνω από 10000 χιλιόμετρα και όταν τα αλλάζεις να αντικαθιστάς το φίλτρο λαδιού με καινούργιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 55 minutes ago, Derv_7 said: καλησπέρα, Στην θέση σου θα δοκίμαζα πρώτα το 5w40.Πάντα να έχει προδιαγραφές vw οτι λάδι και να επιλέξεις! Εάν στο μανουαλ λέει ότι μπορείς να βάλεις 502 τότε άρχισε με το παρακάτω που έχει χαμηλό noak https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000339/1306-SynthoilHighTech5W-40-24.0-el.pdf Αν συνεχίζεις να καις πάλι λάδι πολύ πήγαινε σε long life 10w40. Ένα πολύ καλό είναι το παρακάτω: https://sharena21.springcm.com/Public/Document/18452/1a6985e3-d2db-e811-9c1b-ac162d889bd1/594a39bd-cff4-e811-9c1b-ac162d889bd1 Σε κάθε περίπτωση μην αφήνεις τα λάδια πάνω από 10000 χιλιόμετρα και όταν τα αλλάζεις να αντικαθιστάς το φίλτρο λαδιού με καινούργιο! Το 5w40 που σου πρότεινα. είναι recommended και όχι approved. Κρίμα θα ήταν μια καλή λύση ίσως. Άλλη δοκιμασμένη λύση σε 5w40 και 502 είναι και το https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000330/3863-LeichtlaufHighTech5W-40-38.0-el.pdf. που είναι approved. Γενικά υπάρχουν πολλά καλά 5w40 όπως προαναφέρφηκε σε προηγούμενο ποστ. ψάξε στα φόρουμ και ρώτα και vw στο Τηλ.: 210 99 81 100 - e-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL* πριν πας σε 10w40 .Μην πας σε κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί.Αν υπάρχει διαρροή λαδιού το 10w40 δεν θα στην λύσει.Επίσης να ξέρεις ότι πιθανόν θα σου αυξηθεί και ο θόρυβος του κινητήρα με 10w40. Αν θες, γράψε το θέμα σου (οτι σου καίει λάδια) και εδώ https://www.liqui-moly.com/en/contact/contact-form.html αναλυτικά και γράψε επίσης το μοντέλο, τι κινητήρα φοράει που ,σε ποια χώρα είσαι κτλ. Θα σου προτείνουν κάτι. Εμένα μου έχουν δώσει πολλές πληροφορίες και με έχουν καθοδηγήσει στο παρελθόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 33 minutes ago, Derv_7 said: Μην πας σε κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί. Δεν ισχυει το εχω δοκιμασμενο σε πολλα VAG που υποτιθεται περνουν 30αρι . Αν υπάρχει διαρροή λαδιού το 10w40 δεν θα στην λύσει. Δεν ισχυει εν μερει . Εαν η διαρροη ειναι επειδη το λαδι ειναι ψιλο , το παχυτερο θα το λυσει αυτο . Επίσης να ξέρεις ότι πιθανόν θα σου αυξηθεί και ο θόρυβος του κινητήρα με 10w40. Δεν ισχυει . Αυτο και αν ειναι τρολλαρισμα . Παχυτερο λαδι ως υλικο απορροφα καλυτερα τον ηχο , μαλλον θα ακουγεται πιο "στιβαρη" η λειτουργια της μηχανης . Εν συντομια . αυτος που σου λεει συνεχισε να βαζεις λαδι που καις , μην τον εμπιστευεσαι . Κατι ξερω και σου το λεω . Βαλε αυτο που δεν καις , αλλαζε το εκει που πρεπει και οχι εκει που θελει αυτος που θελει να ξαναπουλησει και εισαι οκ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 35 minutes ago, Μαστορας said: Εν συντομια . αυτος που σου λεει συνεχισε να βαζεις λαδι που καις , μην τον εμπιστευεσαι . Κατι ξερω και σου το λεω . Βαλε αυτο που δεν καις , αλλαζε το εκει που πρεπει και οχι εκει που θελει αυτος που θελει να ξαναπουλησει και εισαι οκ . εντάξει φίλε μου παρέθεσες τις απόψεις σου, τις διαβάσαμε ολα οκ. Ο κάθε ένας έχει την κρίση να καταλάβει ποιό είναι το λογικό και πιο το παράλογο. Παραθέτω πιο κάτω λίγη τροφή για σκέψη από ένα φίλο: ”Γενικά οταν καίει λάδι πρέπει να βάλεις στην ίδια ρευστότητα (0w20, 0w30, 0w40, 5w20, 5w30, 5w40...) λιπαντικό της κατηγορίας high mileage, max life, ή οτιδήποτε είναι για αυτοκίνητα φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα. Αυτά, περιέχουν ειδικούς στεγανοποιητικούς παράγοντες, οι οποίοι περιλαμβάνονται στο πακέτο χημικών πρόσθετων και σφραγίζουν μικροανοχές στις περιοχές που χρειάζεται. Ξέρουν πού χρειάζεται; Καλύτερα από την πλειοψηφία των χημικών και μηχανολόγων μηχανικών όλου του πλανήτη. Μετά από εκτεταμένες εργαστηριακές δοκιμές, έχουν φθάσει σε τέτοιο βαθμό οι συγκεκριμένοι σφραγιστικοί παράγοντες .... . Παράδειγμα, μόνο για παραπομπή, είναι τα Valvoline MaxLife και άλλα...Έτσι, εξασφαλίζεται η σωστή λίπανση (χαμηλό ιξώδες) όπου πρέπει, με παράλληλη ελαχιστοποίηση απωλειών λιπαντικού στους θαλάμους καύσης.” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 (edited) 18 minutes ago, Derv_7 said: εντάξει φίλε μου παρέθεσες τις απόψεις σου, τις διαβάσαμε ολα οκ. Ο κάθε ένας έχει την κρίση να καταλάβει ποιό είναι το λογικό και πιο το παράλογο. Παραθέτω πιο κάτω λίγη τροφή για σκέψη από ένα φίλο: ”Γενικά οταν καίει λάδι πρέπει να βάλεις στην ίδια ρευστότητα (0w20, 0w30, 0w40, 5w20, 5w30, 5w40...) λιπαντικό της κατηγορίας high mileage, max life, ή οτιδήποτε είναι για αυτοκίνητα φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα. Αυτά, περιέχουν ειδικούς στεγανοποιητικούς παράγοντες, οι οποίοι περιλαμβάνονται στο πακέτο χημικών πρόσθετων και σφραγίζουν μικροανοχές στις περιοχές που χρειάζεται. Ξέρουν πού χρειάζεται; Καλύτερα από την πλειοψηφία των χημικών και μηχανολόγων μηχανικών όλου του πλανήτη. Μετά από εκτεταμένες εργαστηριακές δοκιμές, έχουν φθάσει σε τέτοιο βαθμό οι συγκεκριμένοι σφραγιστικοί παράγοντες .... . Παράδειγμα, μόνο για παραπομπή, είναι τα Valvoline MaxLife και άλλα...Έτσι, εξασφαλίζεται η σωστή λίπανση (χαμηλό ιξώδες) όπου πρέπει, με παράλληλη ελαχιστοποίηση απωλειών λιπαντικού στους θαλάμους καύσης.” Οταν καιει λαδι ΔΕΝ βαζεις ιδια ρευστοτητα . Ποσο δυσκολο ειναι να γινει κατανοητο . Η ρευστοτητα μετριεται σε cst . Καθε λαδι κατηγοριοποιηται αναλογα της ρευστοτητας του . Τα επισημα 30αρια της VW ειναι στο ανω σημεια της κλιμακας ρευστοτητας του 30αριου . Εφ οσον καις λαδι της VW , οτι 30αρι και να βαλεις , θα το καις . Δεν χρειαζεσαι high mileage λαδια καθολου , φουσκωνουν τις φλαντζες και τις σφιγγουν .Μετα απο μερικες χιλιαδες χλμ , οι φλαντζες ραγιζουν και εχεις περισσοτερες διαρροες . Ασε που εαν τολμησεις και σταματησεις τετοιου ειδους λαδια και πας παλι σε κανονικα , δεν υπαρχουν αυτα τα προσθετα που "σφιγγουν" τις φλατζες και αυτο ειναι τρεις φορες χειροτερο απο οτι ειναι πριν . Και μην ακουω για μικρες ανοχες , αυτη η καραμελα οπως και αλλες παλιωσε . Πιο εχει τις μικροτερες ανοχες ενα φιλτρο λαδιου 5 micron η τα ωστηρια που πολλοι τρεμουν οτι δηθεν δεν θα λιπανθουν ; 1micron ειναι το ενα ογδοηκοστο του παχους μιας τριχας . Και μου λετε οτι το λαδι περνα απο τετοια φιλτρα λαδιου σε κρυες συνθυκες εκκινησης αλλα δεν θα μπορεσει να περασει απο τα free μπαινω-βγαινω σε διαδρομη ωστηρια ; Μενω αφωνος ! Επαναλαμβανω , μακρυα απο αυτον που σου λεει να βαλεις λαδι που η μηχανη το καιει . Εχει συμφερον . Και εγω συνεργειο δουλευω αλλα οχι αντιπροσωπειας γιαυτο ειμαι ντομπρος και σταρατος . Εαν χασω εναν πελατη επειδη του ειπα να συνεχισει λαδι που καιγεται , τα ματια μου βγαζω και θα το κλεισω μια ωρα αρχιτερα . Δεν με συμφερει να χανω μηχανες ετσι αερατα , και συνεπως πελατες . Το συνεργειο αντιπροσωπειας ομως εχει συμφερον να πουλησει απο ανταλακτικα εως νεο αμαξι . Και φυσικα δεν θελει να περιμενει 30 χρονια ....Εγω ομως μετα χαρας να σου κανω σερβις στο ιδιο αμαξι για 30 χρονια . Βλεπεις λοιπον τι τρεχει ; Edited February 17, 2020 by Μαστορας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 Πάμε άλλη μια για αυτούς που διαβάζουν για να μη πάρει στο λαιμό του κανέναν ο μάστορας.Όταν σου καίει λάδι αλλάζεις μάρκα αλλά συνεχίζεις την ίδια προδιαγραφή του αυτοκινήτου. Όχι επειδή έχει συμφέρον ο κατασκευαστής να χαλάσει και να σου πουλήσει κι άλλο αμάξι αλλά επειδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε και το μελέτησε να δουλεύει με συγκεκριμένο λάδι.Αφήστε το μαστρομητσο να κάνει ότι θελει.Οι ανοχές παιδιά είναι μικρές και άμα βάζουμε χοντροτερο λάδι σκεπάζουμε το πρόβλημα αλλά δε το φτιάχνουμε γιατί είναι εκει.Παλιά βάζαμε άλλο λάδι τι καλοκαίρι και άλλο το χειμώνα.Οι εποχές άλλαξαν και μερικοί δε λένε να το καταλαβουν Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...