Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

παιδια δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος αντιπαραθεσης..ο καθενας καταθετει αυτο που πιστευει...στην τελικη ο ιδιοκτητης εχει την αποκλειστικη ευθυνη για το τι λαδι θα βαλει στο μοτερ του..ας μην το ξεχναμε αυτο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, takpanos said:

Πάμε άλλη μια για αυτούς που διαβάζουν για να μη πάρει στο λαιμό του κανέναν ο μάστορας.

Όταν σου καίει λάδι αλλάζεις μάρκα αλλά συνεχίζεις την ίδια προδιαγραφή του αυτοκινήτου.

Αστειο αφου ολα καλυπτουν την ιδια προδιαγραφη σαν μαρκες , εχουν σχεδον ιδια ρευστοτητα ΑΡΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ . Αλλαζεις ρευστοτητα οχι μαρκα .  Δεν μας φταιει η μαρκα , Η ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ φταιει  που σου βαζει κολαρο  και σου λεει μονο αυτο μεχρι να καις 1λ ανα 1κ χλμ . Μετα απλως χτυπας το κεφαλι σου σε ενα λιθαρι γιατι δεν αλλαξες νωριτερα ρευστοτητα να σωσεις την μηχανη .

45 minutes ago, takpanos said:

Όχι επειδή έχει συμφέρον ο κατασκευαστής να χαλάσει και να σου πουλήσει κι άλλο αμάξι αλλά επειδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε και το μελέτησε να δουλεύει με συγκεκριμένο λάδι.

ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη εχει συμφερον ο κατασκευαστης να σου πουλησει και αλλο αμαξι . Τι θα κανει , θα το κλεισει το καταστημα ; Το μελετησε με σκοπο καποτε , μετα το περας της εγγυησης  το αμαξι να ΛΗΞΕΙ και να θελεις νεο οχημα .

45 minutes ago, takpanos said:

Αφήστε το μαστρομητσο να κάνει ότι θελει.

Οι ανοχές παιδιά είναι μικρές και άμα βάζουμε χοντροτερο λάδι σκεπάζουμε το πρόβλημα αλλά δε το φτιάχνουμε γιατί είναι εκει.

Οι ανοχες οταν καις λαδι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ , γιαυτο το καις . Βαζεις παχυτερο και δεν υπαρχει πλεον προβλημα αμα δεν το καις γιατι το προβλημα ειναι ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ εαν δεν εχει υπερβολικη φθορα η μηχανη . Αλλα και ετσι να το παρω , σε μηχανη με υπερβολικη φθορα, προτεινεις λεπτο λαδι που καιγεται ; Εδω γελαω αληθεια , κριμα σε οσους το κανουν .

45 minutes ago, takpanos said:

Παλιά βάζαμε άλλο λάδι τι καλοκαίρι και άλλο το χειμώνα.

Οι εποχές άλλαξαν και μερικοί δε λένε να το καταλαβουν

Ακομα υπαρχουν 20+ετιας προδιαγραφες στα λαδια , δεν αλλαξε τιποτα . Τοτε ομως η μηχανες αντεχαν πολυ  και δεν βολευε καμια αντιπροσωπεια , οι πωλησεις δεν τραβαγαν . Ετσι εβαλαν ενα λαδι που κανει για -40 στον Β.Πολο, σου ειπαν να μην το αλλαζεις για καμια 20αρια η και παραπανω χλδ χλμ , σου ειπαν χειμωνα καλοκαιρι να εχεις το ιδιο , σου ειπαν οτι ακομα και αν καις συνεχισε το και μην τολμησεις ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ μηχανημα να βαλεις κατι αλλο για να το σωσεις .....

 

...... ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ !!!

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, TMESSOLO said:

παιδια δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος αντιπαραθεσης..ο καθενας καταθετει αυτο που πιστευει...στην τελικη ο ιδιοκτητης εχει την αποκλειστικη ευθυνη για το τι λαδι θα βαλει στο μοτερ του..ας μην το ξεχναμε αυτο

Δεν εχω κανενα προβλημα , αλλα δεν ανεχομαι κοροιδια . Οταν καις λαδι και καποιος σου λεει συνεχισε το , ειναι αμυαλος το λιγοτερο . και οταν εσυ τον ακους , εισαι περισσοτερο . Δηλαδη τι αλλο πρεπει να γινει για να καταλαβεις οτι το λαδι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ για την λειτουργια της μηχανης ; Θα αλλαξεις μαρκα ; Αφου ολες οι μαρκες ειναι ιδιας κατηγοριας εαν ακολουθεις προδιαγραφες , τι θα γλυτωσεις; Με την μια θα καις ενα λιτρο και με την αλλη 800 μλ ; Αληθεια  ;

 Βαζεις λαδι που δεν το καιει η μηχανη και αυτο ειναι το αμεσψς παχυτερο στην καλυτερη απο αυτο που εβαζες . Και το αλλαζεις νωρις , δεν περιμενεις να σκορπιζει η μηχανη και μετα να τα αλλαξεις .

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , takpanos said:

Πάμε άλλη μια για αυτούς που διαβάζουν για να μη πάρει στο λαιμό του κανέναν ο μάστορας.

Όταν σου καίει λάδι αλλάζεις μάρκα αλλά συνεχίζεις την ίδια προδιαγραφή του αυτοκινήτου. Όχι επειδή έχει συμφέρον ο κατασκευαστής να χαλάσει και να σου πουλήσει κι άλλο αμάξι αλλά επειδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε και το μελέτησε να δουλεύει με συγκεκριμένο λάδι.

Αφήστε το μαστρομητσο να κάνει ότι θελει.

Οι ανοχές παιδιά είναι μικρές και άμα βάζουμε χοντροτερο λάδι σκεπάζουμε το πρόβλημα αλλά δε το φτιάχνουμε γιατί είναι εκει.

Παλιά βάζαμε άλλο λάδι τι καλοκαίρι και άλλο το χειμώνα.

Οι εποχές άλλαξαν και μερικοί δε λένε να το καταλαβουν

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Κάποτε ίσως πρέπει να απαλλαγούν μερικοί από την ‘καραμέλα’ ότι οι κατασκευαστές αποσκοπούν στο να καταστρέφονται σχετικά γρήγορα τα αυτοκίνητα τους ώστε να αυξάνει ο ρυθμός πωλήσεων και επί τούτου, παραμυθιάζουν και παρασύρουν τους αγοραστές-κατόχους με λάθος οδηγίες σε λάθος κινήσεις (π.χ. προδιαγραφές λαδιού κλπ..κλπ)

Με τον ανταγωνισμό υπαρκτό και εντεινόμενο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να παράξουν ακόμη καλύτερα αυτοκίνητα στο βωμό διατήρησης φήμης, πελατείας τους και επίτευξης αύξησης των πωλήσεων.

Αλίμονο αν κυρίαρχη  φιλοσοφία είναι ΜΟΝΙΜΩΣ, ότι το τάδε αμάξι χαλάει σε 5-6 χρόνια ή στις π.χ. 100.000 χλμ, επειδή π.χ. η VW βγάζει κουσουρεμένα αυτοκίνητα. Όχι βέβαια…Κακά αυτοκίνητα, πολύ λίγα υπάρχουν…Κακοί οδηγοί όμως, πολλοί (με την έννοια της ΛΑΘΟΣ φροντίδας του αυτοκινήτου)

Το κλείνω εδώ, γιατί το θέμα είναι μεγάλο και το πληκτρολόγιο μικρό!

Edited by pafsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ένα χρήσιμο link για τα λάδια σε διάφορες προδιαγραφές της VW

 

https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50400-motoroel/1404/#Spezifikation-VW-50400

https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50200-motoroel-freigabeliste/2374/

 

ελπίζω να βοήθησα.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pafsi said:

Κάποτε ίσως πρέπει να απαλλαγούν μερικοί από την ‘καραμέλα’ ότι οι κατασκευαστές αποσκοπούν στο να καταστρέφονται σχετικά γρήγορα τα αυτοκίνητα τους ώστε να αυξάνει ο ρυθμός πωλήσεων και επί τούτου, παραμυθιάζουν και παρασύρουν τους αγοραστές-κατόχους με λάθος οδηγίες σε λάθος κινήσεις (π.χ. προδιαγραφές λαδιού κλπ..κλπ)

Οι κατασκευαστες εχουν ως επαγγελμα ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΑΜΑΞΙΑ . Αυτο εκαναν , κανουν και θα συνεχισουν να κανουν . Και θα κανουν οτι χρειαστει για να συνεχισουν να το κανουν .

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Οι κατασκευαστες εχουν ως επαγγελμα ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΑΜΑΞΙΑ . Αυτο εκαναν , κανουν και θα συνεχισουν να κανουν . Και θα κανουν οτι χρειαστει για να συνεχισουν να το κανουν .

Συμφωνώ μαζί σου μόνο στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι @Οι κατασκευαστες εχουν ως επαγγελμα ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΑΜΑΞΙΑ@...Τώρα αν εσύ θέλεις να υποστηρίζεις ότι ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές παράγουν ΜΟΝΟ 'χάπατα', δικαίωμά σου και απλά το διαβάζω. Όμως, μη βάζεις μόνο ένα μέρος της τοποθέτησης μου. Γράφω και άλλα, που απέφυγες να τα παραθέσεις..Μήπως γιατί απαντάνε σε αυτό που μεθ' επιτάσεως υποστηρίζεις?...Δεν θέλω να το πιστέψω!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pafsi said:

Συμφωνώ μαζί σου μόνο στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι @Οι κατασκευαστες εχουν ως επαγγελμα ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΑΜΑΞΙΑ@...Τώρα αν εσύ θέλεις να υποστηρίζεις ότι ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές παράγουν ΜΟΝΟ 'χάπατα', δικαίωμά σου και απλά το διαβάζω. Όμως, μη βάζεις μόνο ένα μέρος της τοποθέτησης μου. Γράφω και άλλα, που απέφυγες να τα παραθέσεις..Μήπως γιατί απαντάνε σε αυτό που μεθ' επιτάσεως υποστηρίζεις?...Δεν θέλω να το πιστέψω!

Πολυ ωραια λοιπον , θα το παρω αλλιως το θεμα και θα υποδυθω τον πελατη .

 

 Εχω ενα αμαξι που καιει 1λ στα 5κ .

Επισημη προδιαγραφη η 15+ετιας 504/507 .

Δοκιμασα καμια 10ρια μαρκες που εχουν την ιδια προδιαγραφη , αποτελεσμα 800μλ εως 1.2 λ στα 5κ .

 

 

ΤΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ;

Να συνεχισω την ιδια προδιαγραφη που ξερω οτι την καιω ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ελα μαστορα ( αφου εγω ειμαι ο πελατης σε αυτον τον ρολο/διαλογο) , τι εγινε ;

 

Τι να κανω ;

 

Εγω ξερω απο το χωριο μου οτι το σαμαρι παει με το γαιδουρι , αμα μεγαλωνει το ενα , μεγαλωνει και το αλλο .

Μεγαλωσε το γαιδουρι μου ( οι ανοχες ) , για πες μου γιατι μα μην βαλω μεγαλυτερο σαμαρι (μεγαλυτερο νουμερο λαδι );;

 

Αειντε θελω να αρμεξω και τα προβατα... :lol:

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Αχ εβαλα δυσκολα . Κατσε να το παρω και πιο αλλιως .

 

Ειμαι ενας παπους με ενα αμαξι 30ετιας . Τοτε βαζαμε 15w50 . Ειπα να ακολουθησω την νεα εποχη και του βαζω 0w40 .

Το καιει .

Γιατι ; Τι να κανω ;

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Πολυ ωραια λοιπον , θα το παρω αλλιως το θεμα και θα υποδυθω τον πελατη .

 

 Εχω ενα αμαξι που καιει 1λ στα 5κ .

Επισημη προδιαγραφη η 15+ετιας 504/507 .

Δοκιμασα καμια 10ρια μαρκες που εχουν την ιδια προδιαγραφη , αποτελεσμα 800μλ εως 1.2 λ στα 5κ .

 

 

ΤΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ;

Να συνεχισω την ιδια προδιαγραφη που ξερω οτι την καιω ;

1)    Η τοποθέτηση μου αν πρόσεξες, είχε να κάνει  με την αντίθεση μου στην επιμονή της άποψης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανιες παράγουν επι σκοπώ σκάρτα αυτοκίνητα.

2)    Κανένα αμάξι δεν θα σου κάψει 1 λ στις 5.000  χλμ αν έχει λιγότερα από 50.000 – 60.000  χλμ, έχεις τηρήσει  κατά γράμμα προδιαγραφές,  services, δεν το ‘σκίζεις’ στα γκάζια, δεν το φορτώνεις κλπ…Για μετά τις 50-60 χιλ. χλμ, (αν στο εμφανίσει) ψάχνεις τις όποιες λύσεις κατά βούληση..Εσύ λές ‘παχυτερο λάδι’..ΟΚ.. Ο άλλος (ο καθένας) έχει τον μηχανικό του, τις γνώσεις τις δικές του ίσως, οπότε μπορεί να ακολουθήσει κάποια άλλη ‘θεραπεία’…Κανενός οι προτάσεις – λύσεις δεν είναι πανάκεια.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, pafsi said:

1)    Η τοποθέτηση μου αν πρόσεξες, είχε να κάνει  με την αντίθεση μου στην επιμονή της άποψης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανιες παράγουν επι σκοπώ σκάρτα αυτοκίνητα.

2)    Κανένα αμάξι δεν θα σου κάψει 1 λ στις 5.000  χλμ αν έχει λιγότερα από 50.000 – 60.000  χλμ, έχεις τηρήσει  κατά γράμμα προδιαγραφές,  services, δεν το ‘σκίζεις’ στα γκάζια, δεν το φορτώνεις κλπ…Για μετά τις 50-60 χιλ. χλμ, (αν στο εμφανίσει) ψάχνεις τις όποιες λύσεις κατά βούληση..Εσύ λές ‘παχυτερο λάδι’..ΟΚ.. Ο άλλος (ο καθένας) έχει τον μηχανικό του, τις γνώσεις τις δικές του ίσως, οπότε μπορεί να ακολουθήσει κάποια άλλη ‘θεραπεία’…Κανενός οι προτάσεις – λύσεις δεν είναι πανάκεια.

  ".... Μαστορα δεν μιλησα για χιλιομετρα, εχω θεμα και καιει, εχει πολλα το σαπακι μου επανω ...."

"..Τι λες να του βαλω κανα νουμερακι παραπανω μπας και το σμπρωξω καμια διετια ακομα ; ...."

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλει η VW είναι το αυτοκίνητο να λειτουργήσει σωστά για τά πρώτα 5-6 χρόνια.

Στη συνέχεια να βγάζει ελεγχόμενες βλάβες έως τά 10 χρόνια.

Καί μετά τά 10 χρόνια να πηγαίνει για ανακύκλωση λέγοντας μας :

"Άκου να δεις , είμαστε οικονομικοί στα service , οικονομικοί στην κατανάλωση (με 0w-20 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση) , μετά τά 10 χρόνια τό αυτοκίνητο παλιωσε πια"

 

Προσωπικά θέλω να το κρατήσω είκοσι χρόνια.

Μάλλον εγώ και η vw έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα.

Είναι πολύ συνηθισμένο σε vw ο ρυθμός καψίματος λιπαντικού 5w-30 της τάξης των 0,6 λιτ/ 5.000 Km

Στη συνέχεια αυτός ο ρυθμός αυξάνεται ραγδαία .

Φανερό σημάδι ότι το λιπαντικό δεν αντέχει άλλο.

Αυτό το καμένο λιπαντικό που πάει ;

Εξαερώνεται ;

 

Edited by geopro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, geopro said:

Αυτό που θέλει η VW είναι το αυτοκίνητο να λειτουργήσει σωστά για τά πρώτα 5-6 χρόνια.

Στη συνέχεια να βγάζει ελεγχόμενες βλάβες έως τά 10 χρόνια.

Καί μετά τά 10 χρόνια να πηγαίνει για ανακύκλωση λέγοντας μας :

"Άκου να δεις , είμαστε οικονομικοί στα service , οικονομικοί στην κατανάλωση (με 0w-20 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση) , μετά τά 10 χρόνια τό αυτοκίνητο παλιωσε πια"

 

Προσωπικά θέλω να το κρατήσω είκοσι χρόνια.

Μάλλον εγώ και η vw έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα.

Είναι πολύ συνηθισμένο σε vw ο ρυθμός καψίματος λιπαντικού 5w-30 της τάξης των 0,6 λιτ/ 5.000 Km

Στη συνέχεια αυτός ο ρυθμός αυξάνεται ραγδαία .

Αυτό το καμένο λιπαντικό που πάει ;

Εξαερώνεται ;

 

Αυτο προσπαθω να εξηγησω αλλα δεν ειμαι του πανεπιστιμιου και δεν το καταφερνω ευκολα μαλλον . Η καθε εταιρια μετα απο καποιο ορισμενο διαστημα (βλ εγγυηση) θελει να ξαναπουλησει αμαξι . Παλαια τα αμαξια τα αγοραζαμε ντουκου και δεν μας ελεγε κανενας κουβεντα για το ποτε η τι θα κανουμε . Και φυσικα η εταιριες εχαναν ενω εμεις κερδιζαμε . Τορα γιατι να επιτρεπουμε στην εταιρια να κανει κουμαντο σε κατι που θελω να το κρατησω παρα πολυ ;

Βαζω ΄λαδι που δεν το καει και το αλλαζω νωρις και ειμαι ησυχος . Εαν αλλαζεις καθε λιγο και λιγακι αμαξια , ολη αυτη η συζητηση δεν σε αφορα . Εαν θελεις να το κρατησεις ομως , μην αργεις τα λαδια και μην βαζεις κατι που δεν το δεχεται η μηχανη σου .

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, geopro said:

Αυτό που θέλει η VW είναι το αυτοκίνητο να λειτουργήσει σωστά για τά πρώτα 5-6 χρόνια.

Στη συνέχεια να βγάζει ελεγχόμενες βλάβες έως τά 10 χρόνια.

Καί μετά τά 10 χρόνια να πηγαίνει για ανακύκλωση λέγοντας μας :

"Άκου να δεις , είμαστε οικονομικοί στα service , οικονομικοί στην κατανάλωση (με 0w-20 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση) , μετά τά 10 χρόνια τό αυτοκίνητο παλιωσε πια"

 

Προσωπικά θέλω να το κρατήσω είκοσι χρόνια.

Μάλλον εγώ και η vw έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα.

Είναι πολύ συνηθισμένο σε vw ο ρυθμός καψίματος λιπαντικού 5w-30 της τάξης των 0,6 λιτ/ 5.000 Km

Στη συνέχεια αυτός ο ρυθμός αυξάνεται ραγδαία .

Αυτό το καμένο λιπαντικό που πάει ;

Εξαερώνεται ;

 

μενει μεσα μαζι με το υπολοιπο ακαφτο λαδι αλλα με αλλη μορφη...η γνωστη καπνα που κολλαει παντου μεσα στο μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, TMESSOLO said:

μενει μεσα μαζι με το υπολοιπο ακαφτο λαδι αλλα με αλλη μορφη...η γνωστη καπνα που κολλαει παντου μεσα στο μοτερ..

Οχι, γιατι εαν καις ενα λιτρο λαδι νομιζεις θα βγαλεις ενα λιτρο καπνα ; Ουτε χουφτα καπνα δεν μαζευεις , δεν ειναι καυστηρας πολυκατοικιας η μηχανη . Καιγεται επειδη οι ανοχες μεγαλωσαν , παει καπουτ μεσα στην εξατμιση και γιαυτο πολλα αμαξια που καινε λαδι , μυριζουν απο πισω οταν τα ακολουθεις .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας παιδιά, διαβάζω ανελλιπώς όλες αυτές τις μέρες τη συζήτηση με ενδιαφέρον μάλιστα! απλά ο μάστορας το παιδί με τις προσωπικές του εμπειρίες προσπαθεί να μας βοηθήσει γτ είναι φυσιολογικό κάποιοι να μην γνωρίζουν απο μηχανές. Φυσικά λόγος αντιπαράθεσης δεν υπάρχει και ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα και πράττει.

 

Εγώ θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση είχα ένα golf 4 1.4 το αγόρασα με 100.000 εισαγωγής από Γερμανία τα χιλιόμετρα δεν ξέρω αν είναι πραγματικά. Το αυτοκίνητο όσο καιρό το είχα δεν το πίεζα πήγαινα πολύ νορμαλ. Παίρνω το αμάξι κάνουμε πρώτο σερβίς γενικό μεγάλο και βάζουμε νμζ 5w30 ή 40 δεν είμαι σίγουρος όπως είπε ο μηχανικός θέλουν λεπτά λάδια αυτά. Τεσπά κάπου στα 1.000 2.000 Χιλ ανάβει λαμπάκι λαδιού σοκ εγώ. Τεσπά είχα το νονό μ μηχανικό μου λέει ενεος 10w40 οκ του λέω και ξεκινάμε ανά 7.5κ...ολα καλά κατανάλωση δεν παρατηρούσα ως κάπου στις 160.000 άρχισε να καίει περίπου 700μλ με 1 λίτρο ανά 3.000 αυτό συνεχίζετε ως σήμερα που το έχει η μάνα μου με 230.000. να πάω σε 15w40? Μια φορά καθάρισα egr είχε φράξει.ξεχασα να πω από τις 175.000 έχει αέριο. Πρόβλημα δε μ έβγαλε.

 

Στο πόλο το 1.000αρι που πήρα έχω πάει αναγκαστικά στο 5w30 γιατι είναι το παχύτερο που παίρνει βάση προδιαγραφών αλλά σε καμία περίπτωση δε θα το αφήσω αν αρχίσει να καίει.

 

 

Σόρρυ για το σεντόνι.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Αυτο προσπαθω να εξηγησω αλλα δεν ειμαι του πανεπιστιμιου και δεν το καταφερνω ευκολα μαλλον . Η καθε εταιρια μετα απο καποιο ορισμενο διαστημα (βλ εγγυηση) θελει να ξαναπουλησει αμαξι . Παλαια τα αμαξια τα αγοραζαμε ντουκου και δεν μας ελεγε κανενας κουβεντα για το ποτε η τι θα κανουμε . Και φυσικα η εταιριες εχαναν ενω εμεις κερδιζαμε . Τορα γιατι να επιτρεπουμε στην εταιρια να κανει κουμαντο σε κατι που θελω να το κρατησω παρα πολυ ;

Βαζω ΄λαδι που δεν το καει και το αλλαζω νωρις και ειμαι ησυχος . Εαν αλλαζεις καθε λιγο και λιγακι αμαξια , ολη αυτη η συζητηση δεν σε αφορα . Εαν θελεις να το κρατησεις ομως , μην αργεις τα λαδια και μην βαζεις κατι που δεν το δεχεται η μηχανη σου .

Καλά, αν είναι να θέλει κάποιος να κρατήσει το αμάξι του 15-20 χρόνια, τότε τι συζητάμε για ρευστότητες κλπ? ‘Όλα επιτρέπονται !

Κακά τα ψέματα όμως..Τα τελευταία χρόνια ο μέσος Ελληνας το πολύ στη 10ετία (ο Ευρωπαίος στα 5-6 χρόνια) προχωρά σε αντικατάσταση αυτοκινήτου! Είναι βλέπεις το φετίχ του! Κι επειδή αυτό το ξέρουν ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες, προσαρμόζουν ανάλογα και τη συνταγή μακροζωϊας των οχημάτων τους…και καλά κάνουν, εφ όσον ΕΜΕΙΣ (οι περισσότεροι, όχι όλοι) οδηγούμε και στηρίζουμε τη ‘φιλοσοφία’ τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, gianniskar said:

Καλησπέρα σας παιδιά, διαβάζω ανελλιπώς όλες αυτές τις μέρες τη συζήτηση με ενδιαφέρον μάλιστα! απλά ο μάστορας το παιδί με τις προσωπικές του εμπειρίες προσπαθεί να μας βοηθήσει γτ είναι φυσιολογικό κάποιοι να μην γνωρίζουν απο μηχανές. Φυσικά λόγος αντιπαράθεσης δεν υπάρχει και ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα και πράττει.

Εγώ θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση είχα ένα golf 4 1.4 το αγόρασα με 100.000 εισαγωγής από Γερμανία τα χιλιόμετρα δεν ξέρω αν είναι πραγματικά. Το αυτοκίνητο όσο καιρό το είχα δεν το πίεζα πήγαινα πολύ νορμαλ. Παίρνω το αμάξι κάνουμε πρώτο σερβίς γενικό μεγάλο και βάζουμε νμζ 5w30 ή 40 δεν είμαι σίγουρος όπως είπε ο μηχανικός θέλουν λεπτά λάδια αυτά. Τεσπά κάπου στα 1.000 2.000 Χιλ ανάβει λαμπάκι λαδιού σοκ εγώ. Τεσπά είχα το νονό μ μηχανικό μου λέει ενεος 10w40 οκ του λέω και ξεκινάμε ανά 7.5κ...ολα καλά κατανάλωση δεν παρατηρούσα ως κάπου στις 160.000 άρχισε να καίει περίπου 700μλ με 1 λίτρο ανά 3.000 αυτό συνεχίζετε ως σήμερα που το έχει η μάνα μου με 230.000. να πάω σε 15w40? Μια φορά καθάρισα egr είχε φράξει.ξεχασα να πω από τις 175.000 έχει αέριο. Πρόβλημα δε μ έβγαλε.

Στα 100κ χλμ σαν μεταχειρισμενο επρεπε εξ αρχης 10w40 γιατι σιγουρα δεν ειχε μονο 100κ .Τα 7.5κ ειναι καλη αλλαγη . Απο καμενα λαδια η κολλησαν τα ελατηρια η απο φθορα σου καιει τοσο . Προσπαθησε να τα ξεκολησεις και φυσικα σε αυτα τα χλμ θες 15w40 . ΜΗΝ λυσεις μηχανη εκτος εαν χανουν/αρπαξαν οι φλαντζες . Επισης στα 230κ κατεβα στα 5κ αλλαγη . Εν συντομια : Κοιτα μην εχεις φλαντζα η αλλη διαρροη , προσπαθησε να ξεκολλησεις ελατηρια (ισως να κολλησαν απο καμμενα λαδια ) , βαλε μια ρευστοτητα επανω (το 15w40 ειναι οκ ) και κατεβα στα 5κ αλλαγη .

Το αεριο δυστυχως δεν βοηθαει την ολη κατασταση παντως .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαστορα, για πές σε παρακαλω

MOTUL Specific 504.00/507.00 5W-30...Καλό?..Μέτριο?..Κακό?

 

SPECIFIC 5W-30 ΔΕΛΤΙΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.pdf Specific_504_00_507_00_5W-30_(GB) (1).pdf

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγνωμη. 

Εγω το εχω το αμαξι ηδη 9 χρόνια και παω στα 10.

Εχω 105.000χλμ.

Δεν εχω αλλαξει ουτε τη μαμα μπαταρία και τακακια ακομα. 

Σε αλλες εποχες ναι θα το εδινα και θα πηγαινα για καινουριο(προσωπικα δε ειμαι του μεταχειρισμενου). 

Τωρα ομως εχω σκοπο να το παω οσο παει. Γιατι οχι 20 χρονια. 

Ειναι σε αριστη κατασταση εξωτερικα και εσωτερικα. 

Το εχω κανει και υγραεριο. 

Μιλαμε για polo gti 6r. 

 

Μεχρι τωρα στα 9 χρονια απο την τσέπη μου εχω πληρωσει σαν ζημια 120 ευρω εναν γρυλλο.  Αυτο και τιποτα αλλο. 

Παλιοτερα ειχα το golf 5 με τα 140 εκαιγε 1 λιτρο καθε 10.000 χλμ

Πιο παλια ειχα golf 4 1600 εκαιγε κι αυτο το ιδιο. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, pafsi said:

Μαστορα, για πές σε παρακαλω

MOTUL Specific 504.00/507.00 5W-30...Καλό?..Μέτριο?..Κακό?

 

SPECIFIC 5W-30 ΔΕΛΤΙΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.pdf 121.12 kB · 2 downloads Specific_504_00_507_00_5W-30_(GB) (1).pdf 25.58 kB · 1 download

Κακο εαν το παιρνεις για φουλ συνθετικο , λεει ψεμματα  .

Λεει 100% συνθετικο ενω στο κεφ.3 αναφερει καθαρα οτι ειναι HC

DISTILLATES (PETROLEUM),

HYDROTREATED HEAVY PARAFFINIC

 και φυσικα περιεχει ορυκτελαιο

MINERAL OIL

Αρα εξ αρχης  σε ριχνει .

 Τωρα συμφωνα με αυτο το βιντεο , ειναι μετρια επιδοση .

 

Και συμφωνα με αυτο το λινκ λεει μεχρι και στο TBN ψεμματα , εχει 5.5 αντι για 6.8 που δηλωνει .

 

Με τα ψεμματα δεν παμε πουθενα, εγω το απορριπτω αν και για 5κ ειναι οριακα μετριο λογω χαμηλου TBN .

Edited by Μαστορας
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Μαστορας το Castrol 5w30 LL πώς το βλέπεις σαν λιπαντικό για 10κ αλλαγές σε καινούργιο?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως πριν από μερικά χρόνια είχα αγοράσει Μεταχειρισμένη μια Corolla vvti 1400αρα του 2001 την γνωστή Ε11 την αγόρασα το 2017 με 170.000χλμ το αμάξι ήταν από πρώτο χέρι και ήμουν ο δεύτερος οδηγός του.

 

Το αμάξι για τα 17 χρόνια του ήταν  πολύ αξιοπρεπέστατο , μπορεί σαν αμάξι στην οδήγηση και συμπεριφορά να μην ήταν  στα  επίπεδα άλλον αυτοκινήτων (την εποχή εκείνη) 

 

Αλλά από ποιότητα υλικών τα αμάξια αυτά ακόμα και τώρα είχαν  τρομερά υλικά.

 

Από το ταμπλο (που δεν είχε πάθη ΤΙΠΟΤΑ για αμαξι 17 ετών) που στο τωρινά αρχίζουν τα προβλήματα.

 

Η Corolla δεν είχε ούτε τρίξιμο μέσα στην καμπίνα και όλα λειτουργούσαν άψογα.

 

Δίσκο πλατό δεν άλλαξε ΠΟΤΈ! ακόμα και μετά από 5μηνες  που το πουλησα ούτε εγώ δεν το άλλαξα και το πουλησα με 175.000χλμ.

 

 

Τώρα στα περί λαδιού του αυτοκινήτου αυτού. 

 

Η TOYOTA στο βιβλίο έγραφε 2 με  3 διαφορετικούς τύπους λαδιού που μπορούσε να δουλέψει το αμάξι. Από 5W30 Μέχρι 10W-40 (δεν θυμάμαι την άλλη προδιαγραφή) 

 

Ένα θέμα όταν βγήκανε τα Corolla αυτά ήταν ότι είχα έρθει με λάθος προδιαγραφή λαδιού από την TOYOTA και καίγανε λάδι μπόλικο.

 

Αλλά αποκαταστάθηκε αμέσως το θέμα αυτό.

 

 

Οι Ιάπωνες έβγαλαν ένα αμάξι που δεν πάθαινε τίποτα.  

 

 

Το αμάξι που καίει λάδια φαίνεται  μπορείς να το διαπιστώσεις από τη  εξάτμιση  και από την τάπα λαδιου του μοτέρ 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.