TMESSOLO Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 (edited) και γω χρησιμοποιω 5w30..αλλα νομιζω πως το θεμα ειναι με προυποθεση οτι καις..εκει συνεχιζεις ή βαζεις το επομενο σε πυκνοτητα...εγω με αυτην την προυποθεση θα αλλαζα αρχικα μαρκα και οχι πυκνοτητα..ειναι κατανοητο οτι δεν εχω κανενα προβλημα ως τωρα...touran 1.4tsi bmy Edited February 25, 2020 by TMESSOLO 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 Ρε παιδιά δεν υπάρχει ενα μέλος εδώ που να χρησιμοποιεί 5w30 για χρόνια και πολλά χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα? Αν υπάρχει ας παραθέσει την εμπειρία του...Νμζ αυτή είναι η ουσία να μαθαίνουμε και να γλυτώνουμε χρήμα και κόπο από άτομα που έπαθαν κάτι παρόμοιο με μας.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σε άλλη μάρκα όχημα εγώ (BMW E90 320d PPK Edition 197HP), Diesel, επί 11 έτη/133.000ΚΜ έβαζα Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 LL04. Με ετήσιες αλλαγές λαδιών (12-15.000ΚΜ), δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, έως ότου το πούλησα (προ 6μηνου). Στο νέο ιδιαίτερα απαιτητικό της υπογραφής, εδώ και 23.000ΚΜ μπαίνει το Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00. Έως τώρα μηδενική κατανάλωση λαδιού σε ετήσια βάση αλλαγών (περίπου 13.000ΚΜ). VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafsi Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 (edited) 43 λεπτά πριν , TMESSOLO said: εγω με αυτην την προυποθεση θα αλλαζα αρχικα μαρκα και οχι πυκνοτητα. Αυτό ανέφερα κι εγώ σε προηγούμενες τοποθετήσεις μου, αλλά με..μάλωσε ο Μαστορας !!! Edited February 25, 2020 by pafsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafsi Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 4 hours ago , Μαστορας said: Γιαυτο εβγαλαν το zinc απο μεσα , για να λιπαινει λιγοτερο Έννοια σου...Αυξήσανε το φώσφορο που μια χαρά λιπαίνει και χωρίς τον ψευδάργυρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 Μήπως θα μπορούσε να μου δείξει κάποιος τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ; Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 . Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!) Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη ! Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ; Βλέπετε ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ; Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw. Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα. Η οδηγία για τόν κινητήρα μου είναι vw 502 για σταθερά διαστήματα service. Τί με εμποδίζει νά βάλω 5w-50 ;;; Και να είμαι καί εντός προδιαγραφών του κατασκευαστή ! Εγώ βλέπω ότι αυτό τό made in Germany liqui Molly 5w-50 ακολουθεί τη προδιαγραφή VW 502. Για να ακούσω απαντήσεις ! 2542-Molygen5W-50-17.0-el-1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 Μήπως θα μπορούσε να μου δείξει κάποιος τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ; Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 . Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!) Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη ! Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ; Βλέπετε ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ; Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw. Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα. Η οδηγία για τόν κινητήρα μου είναι vw 502 για σταθερά διαστήματα service. Τί με εμποδίζει νά βάλω 5w-50 ;;; Και να είμαι καί εντός προδιαγραφών του κατασκευαστή ! Εγώ βλέπω ότι αυτό τό made in Germany liqui Molly 5w-50 ακολουθεί τη προδιαγραφή VW 502. Για να ακούσω απαντήσεις !2542-Molygen5W-50-17.0-el-1.pdfΗ αλήθεια είναι ότι και γω το συγκεκριμένο σκέφτομαι να το βάλω στο golf iv 1.4 ατμόσφαιρα που καίει 0.7 περίπου σε 3κ. Πρόσφατα άλλαξα από 10w40 castrol magnatec σε 10w40 motul αν δεν βελτιωθεί θα το δοκιμάσω.εχει κάνεις εμπειρία?Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 26, 2020 Report Share Posted February 26, 2020 (edited) 2 hours ago , gianniskar said: Η αλήθεια είναι ότι και γω το συγκεκριμένο σκέφτομαι να το βάλω στο golf iv 1.4 ατμόσφαιρα που καίει 0.7 περίπου σε 3κ. Πρόσφατα άλλαξα από 10w40 castrol magnatec σε 10w40 motul αν δεν βελτιωθεί θα το δοκιμάσω.εχει κάνεις εμπειρία? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτό που ήθελα νά καταδείξω είναι τό πόσο ανούσια είναι η διένεξη μεταξύ των υποστηρικτών αυτών που "ακολουθούν την οδηγία του κατασκευαστή" και τών υπολοίπων που δεν ακολουθούν. Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα αυτή η διένεξη διότι πολύ απλά ο κατασκευαστής δεν προτείνει τίποτα (περί του ιξώδους τουλάχιστον) Ότι ιξώδες και νά επιλέξετε δεν θά αντιτίθεται στην οδηγία vw 502. Edited February 26, 2020 by geopro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 26, 2020 Report Share Posted February 26, 2020 22 hours ago, geopro said: Μήπως θα μπορούσε να μου δείξει κάποιος τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ; Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 . Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!) Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη ! Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ; Βλέπετε ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ; Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw. Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα. Η οδηγία για τόν κινητήρα μου είναι vw 502 για σταθερά διαστήματα service. Τί με εμποδίζει νά βάλω 5w-50 ;;; Και να είμαι καί εντός προδιαγραφών του κατασκευαστή ! Εγώ βλέπω ότι αυτό τό made in Germany liqui Molly 5w-50 ακολουθεί τη προδιαγραφή VW 502. Για να ακούσω απαντήσεις ! 2542-Molygen5W-50-17.0-el-1.pdf 147.47 kB · 2 downloads απλά να ξέρεις οτι όλα τα molygen της LM είναι recommended και οχι approved. Εφόσον εισαι 502 βάλε 5w40 και μην το ψάχνεις άλλο. Ένα πολύ καλό 5w40 , 502 της LM είναι το Leichtlauf High Tech 5W-40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 Από όσο μπόρεσα να καταλάβω , όλοι μα όλοι οι κινητήρες της vw ,παλιοί και νέοι ,είναι συμβατοί με την οδηγία vw 502 από μηχανολογικής άποψης. Καί συνεπώς η γκάμα από ιξωδη στην vw502 είναι μεγάλη. Αυτό που διαφοροποιεί τη κατάσταση είναι η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων. Η ύπαρξη τής vw504 & vw508 αποσκοπεί στο να κάνει τή ζωή ευκολότερη στο ήδη προβληματικό φίλτρο σωματιδίων και όχι στον μηχανολογικό τομέα. Άποψη μου πάντα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 9 hours ago, geopro said: Από όσο μπόρεσα να καταλάβω , όλοι μα όλοι οι κινητήρες της vw ,παλιοί και νέοι ,είναι συμβατοί με την οδηγία vw 502 από μηχανολογικής άποψης. Καί συνεπώς η γκάμα από ιξωδη στην vw502 είναι μεγάλη. Αυτό που διαφοροποιεί τη κατάσταση είναι η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων. Η ύπαρξη τής vw504 & vw508 αποσκοπεί στο να κάνει τή ζωή ευκολότερη στο ήδη προβληματικό φίλτρο σωματιδίων και όχι στον μηχανολογικό τομέα. Άποψη μου πάντα. Ολα ειναι CF σαν πετρελαια και το πολυ SL σαν βενζινες . Οπως καταλαβαινεις μιλαμε για προδιαγραφες 15ετιας + πανω κατω . Ενημερωτικα τα πετρελαια μετα την CF εχουν τις εξης : CF-2 / CF-4 / CG-4 / CH-4 / CI-4 / CI-4+ / CJ-4 / CK-4 / FA-4 Οι βενζινες εχουν τις εξης : SM / SN / SN+ Για να το κανω πιο λιανα , οι προδιαγραφες των εταιριων ειναι για ....χμμ ... τον καρναβαλο ( μας διαβαζουν και αθωοι ! ) . Αμα καιει λαδι αλλαζετε μαρκα λες και αυτη η μαρκα δεν εχει τις ιδιες προδιαγραφες . Σαν τις κοτες στο κοτετσι . Αμα δεν περνανε απο την μια τρυπα του πλεγματος , προσπαθουνε απο την διπλανη . Καραμητρο , ολες οι τρυπες ιδιες ειναι !!! Αμα καις με αυτην την προδιαγραφη , θα καις με ολες τις μαρκες που εμπιπτουν σε αυτην την προδιαγραφη ..... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 Μαστορα 2 πραγματα...1. ευχαριστω που σαι ευγενικος και ταυτοχρονα μεσα στο πνευμα των ημερων και μιλησες για τον ..καρναβαλο....2. ολες οι τρυπες δεν ειναι ιδιες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 26 minutes ago, TMESSOLO said: Μαστορα 2 πραγματα.. .1. ευχαριστω που σαι ευγενικος και ταυτοχρονα μεσα στο πνευμα των ημερων και μιλησες για τον ..καρναβαλο ....2. ολες οι τρυπες δεν ειναι ιδιες... Δυστυχως ειναι ιδιες αλλα υπο ορους . 1) Οταν δεν χωρας πουθενα 2) Οταν χωρας παντου Συνεπως το προβλημα δεν το εχει ουτε το ασπρο ουτε το μαυρο αλλα ....το γκρι ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 30 minutes ago, TMESSOLO said: Μαστορα 2 πραγματα...1. ευχαριστω που σαι ευγενικος και ταυτοχρονα μεσα στο πνευμα των ημερων και μιλησες για τον ..καρναβαλο....2. ολες οι τρυπες δεν ειναι ιδιες... Οι εταιριες λαδιων ξερουν τι κανουν αλλα ολοι τα θεωρουν ( εν μερει σωστο ) αμερικανιες και δεν θελουν να σκυβουν στην API το κεφαλι . Οπωτε καθε εταιρια αυτοκινητου στην ευρωπη εβαλε την δικη της "υπογραφη" στο τι ζηταει απο τα λαδια . Ετσι για να μπεις πλεον στα ραφια κατασκευαστη αυτοκινητου στην ευρωπη πρεπει να το "υπογραφει" αυτος , να εχει την δικη του συνθεση . Οχι δλδ 40 ppm moly αλλ 22 ppm moly !! Με λιγα λογια @@. Οτι ζητα ο κατασκευαστης αυτοκινητου ειναι καθαρα μαρκετινγκ ( το φανερο παντα ) και απο εκει και περα αναλογα με την συνθεση του λαδιου παει και η αναλογη προσδοκομενη ληξη του αντικημενου , τα ξαναειπαμε , να μην τα λεω παλι . Δεν καιμε λαδι ( γιατι αυτο ειναι το καυτο θεμα ) λογω "προδιαγραφων" , η μηχανη δεν τα ξερει αυτα αν της εβαλα CF η CK. Καιμε λαδι λογω ρευστοτητας , εκει την ακουει η μηχανη . Απλα υπαρχει αποπροσανατολισμος στο ολο θεμα . Ειπαμε , ειναι πολλα τα λεφτα Αρη !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiovani7 Posted March 3, 2020 Report Share Posted March 3, 2020 Καλησπέρα σε όλους!Θα ήθελα την βοήθεια σας!Ξέρετε ποιά επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα δέχεται αγορασμένα από εμάς τα λάδια και εννοείται να κάνει σωστή δουλειά χωρίς τσαπατσουλίες και να επιτρέπει την παρουσία του ιδιοκτήτη την ώρα του σέρβις?Επίσης θα με βοήθουσε αφάνταστα αν μου προτέινατε επίσημους και καλούς διανομείς για αγορά 5w 30 αλλά επειδή είμαι άσχετος, ποιά ακριβώς σείρα λαδιού της castrol να πάρω για 1.0 115hp Polo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted March 3, 2020 Report Share Posted March 3, 2020 21 minutes ago, jiovani7 said: Καλησπέρα σε όλους!Θα ήθελα την βοήθεια σας!Ξέρετε ποιά επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα δέχεται αγορασμένα από εμάς τα λάδια και εννοείται να κάνει σωστή δουλειά χωρίς τσαπατσουλίες και να επιτρέπει την παρουσία του ιδιοκτήτη την ώρα του σέρβις?Επίσης θα με βοήθουσε αφάνταστα αν μου προτέινατε επίσημους και καλούς διανομείς για αγορά 5w 30 αλλά επειδή είμαι άσχετος, ποιά ακριβώς σείρα λαδιού της castrol να πάρω για 1.0 115hp Polo? "Κανενα συνεργειο η εταιρια δεν μπορει να υποχρεωσει τον ιδιοκτητη σε απομακρυνση του απο το οχημα . Εαν καποιος το κανει , καλεσε την αστυνομια , ειναι 100% παρανομος και δεν τον καλυπτει κανενα νομικο πλαισιο . Εχεις το δικαιωμα , ασχετα εαν το ασκησεις η οχι , να εποπτευεις ως κατοχος και ιδιοκτητης , πασα εργασια που αφορα περιουσιακα σου στοιχεια συμπεριλαμβανομενου και του οχηματος σου ." Αυτο που το υπαγορευσε φιλος που κατεχει λιγο απο αυτα , εγω δεν τα σκαμπαζω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 3, 2020 Report Share Posted March 3, 2020 Ότι πάρεις που έχει την προδιαγραφή 504 εισαι καλυμμένος. Ορίστε τα μαγαζιά που κάνουν εμπορία πιστοποιημένοι από castrol. https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/distributors.html#tab_automotive-distributors Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiovani7 Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 Κάποια αντιπροσωπεία που έχετε να μου προτείνετε για Αθήνα που να πάμε τα δικά μας λάδια και να κάνουν σχολαστικό και χωρίς τσαπατσουλιές σέρβις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 33 minutes ago, jiovani7 said: Κάποια αντιπροσωπεία που έχετε να μου προτείνετε για Αθήνα που να πάμε τα δικά μας λάδια και να κάνουν σχολαστικό και χωρίς τσαπατσουλιές σέρβις? σωθηκες.....νομιζω οι εννοιες "αντιπροσωπεια" και "σχολαστικο σερβις" ειναι αντιθετες...εγω τουλαχιστον απο καρεντα παιρνω μονο ανταλλακτικα και αυτα εννοω τα πιο σημαντικα...πχ σετ καδενας κλπ....νομιζω οτι λαδι σου βαζουν αυτοι το δικο τους...δεν εχω εμπειρια απο τις υπολοιπες αντιπροσωπειες βεβαια...γιατι θες ντε και καλα αντιπροσωπεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiovani7 Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 Δεν έχω ιδιαίτερο κόλλημα να πάω μόνο σε αντιπροσωπεία απλά δεν έχω τον χρόνο να ψάχνω για κωδικούς από γνήσια ανταλλακτικά (φιλτρά κτλ) όπως επίσης έχω ακούσει αν θυμάμαι καλά εδώ μέσα και για αλλαγή τάπας του δοχείου λαδιού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 On 3/3/2020 at 6:33 ΜΜ, jiovani7 said: και να επιτρέπει την παρουσία του ιδιοκτήτη την ώρα του σέρβις? VW φιλιππαιος στο Αιγάλεω. Και VW Φιλοσιδης στο Χαϊδάρι, και η 2 έχουν τζαμαρίες και μπορείς να βλέπεις το αμάξι και από μέσα στην έκθεση και από κοντά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 On 3/3/2020 at 6:58 ΜΜ, Μαστορας said: "Κανενα συνεργειο η εταιρια δεν μπορει να υποχρεωσει τον ιδιοκτητη σε απομακρυνση του απο το οχημα . Εαν καποιος το κανει , καλεσε την αστυνομια , ειναι 100% παρανομος και δεν τον καλυπτει κανενα νομικο πλαισιο . Εχεις το δικαιωμα , ασχετα εαν το ασκησεις η οχι , να εποπτευεις ως κατοχος και ιδιοκτητης , πασα εργασια που αφορα περιουσιακα σου στοιχεια συμπεριλαμβανομενου και του οχηματος σου ." Αυτο που το υπαγορευσε φιλος που κατεχει λιγο απο αυτα , εγω δεν τα σκαμπαζω . Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες , από την μια πολύ καλά κάνουν και σου λένε να μην είσαι μέσα στον χώρο του συνεργείου. Αν είσαι κάτω από ένα αμάξι που είναι σηκωμένο στην ράμπα και γίνει καμία μαλάκια και σε πλακώσει το αμάξι και σκοτώσει, ποιος θα πάει φυλακή μετά?? Και ποιος θα αναλάβει της ευθύνες μετά, η Αντιπροσωπία που σου είπε να είσαι εκτός συνεργείου. Η εσύ που ήσουν μέσα στα πόδια τους ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 1 hour ago, jiovani7 said: Δεν έχω ιδιαίτερο κόλλημα να πάω μόνο σε αντιπροσωπεία απλά δεν έχω τον χρόνο να ψάχνω για κωδικούς από γνήσια ανταλλακτικά (φιλτρά κτλ) όπως επίσης έχω ακούσει αν θυμάμαι καλά εδώ μέσα και για αλλαγή τάπας του δοχείου λαδιού? μαλλον εννοεις την ροδελα στο καρτερ...αυτη πρεπει να αλλαζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 1 ώρα πριν , jiovani7 said: Δεν έχω ιδιαίτερο κόλλημα να πάω μόνο σε αντιπροσωπεία απλά δεν έχω τον χρόνο να ψάχνω για κωδικούς από γνήσια ανταλλακτικά (φιλτρά κτλ) όπως επίσης έχω ακούσει αν θυμάμαι καλά εδώ μέσα και για αλλαγή τάπας του δοχείου λαδιού? Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος για να πηγαίνεις σε αντιπροσωπείες για τέτοιες απλές δουλειές. Θα αγοράζεις μόνο σου τα καλύτερα αναλώσιμα. Υπάρχουν άφθονα online catalogue για να βρεις τους σωστούς κωδικούς. Όταν μπορείς να αγοράσεις πχ το καλύτερο φίλτρο λαδιού της Mann σε μια προσιτή τιμή γιατί να κάνεις κάτι διαφορετικό ; Θα βρεις και ένα συνεργείο με όρεξη στο να ταχθεί με το συμφέρον σου και όλα θα πάνε καλά. Προσωπικά έχω βρει ένα νέο άνθρωπο με αγάπη για τα vw και καθόμαστε μαζί και κάνουμε τα service. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 1 λεπτό πριν , TMESSOLO said: μαλλον εννοεις την ροδελα στο καρτερ...αυτη πρεπει να αλλαζεται Σωστά λέει το παιδί, έχει γίνει καινούργια μόδα από την VW να αλλάζεις ΚΑΙ την τάπα πλέον. Μάλλον δεν τους έβγαινε το πακέτο SERVICE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiovani7 Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 Ναι ναι την ροδέλα.Τι γίνεται αν πάω σε απλά εξουσιοδοτημένο?Δεν πρέπει να την προμηθευτώ μόνος μου?Αυτό θέλω να αποφύγω.Καμιά ιδέα για αντιπροσωπεία που να πάμε το λαδάκι μας κτλ κτλ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...