Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

31 minutes ago, TMESSOLO said:

καλο το βιντεακι μαστορα...επεξηγηματικο το μαστορι...βεβαια ξαναλεω και νομιζω οτι συμφωνουμε ολοι, οταν δεν εχουμε πιεση λαδιου το πρωτο πραγμα που τσεκαρουμε ειναι η βεργα και οχι αν πρεπει να παμε σε μεγαλυτερης πυκνοτητας λαδι...αν εχει φθορα ο κινητηρας- φυσικη ή οχι- ο τυπος λαδιου που θα μπει υποκειται καθαρα στον ιδιοκτητη του αυτοκινητου..εδω ακουμε πολλες αποψεις πανω στο θεμα αλλα μεχρι εκει...ακουμε απλα δεν σημαινει οτι πραττουμε κιολας...

Και αυτοι ειχαν λαδι μεσα .....:lol:

Link to comment
Share on other sites

Πώς θα βάλεις σε datsun σημερινό 5 30 ρε μάστορα? Μας δουλεύεις? Έτσι στηρίζεις τα λεγόμενά σου?

Θα βάλεις χοντρό λάδι γιατί έτσι σχεδιάστηκε.

Όσον αφορά το άλλο που λες ότι καταστράφηκε η μηχανή πελάτη σου επειδή άλλαζε λάδια ανά 15000 και όχι ανά 7500 είναι για γέλια.

Εγώ στο δικό μου βάζω 504 προδιαγραφή και αλλαγές στο χρόνο η 15000.

Σιγά μην αλλάζω κάθε τρεις και λίγο λάδι.

Επίσης τα σημερινά λάδια ουδεμία σχέση έχουν με τα παλιά.

Αν εγώ από Κρήτη πάω Έβρο δε θα αλλάξω λάδια αφού με ένα 5 30 καλυπτομαι

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, takpanos said:

Πώς θα βάλεις σε datsun σημερινό 5 30 ρε μάστορα? Μας δουλεύεις? Έτσι στηρίζεις τα λεγόμενά σου?
Θα βάλεις χοντρό λάδι γιατί έτσι σχεδιάστηκε.

Αυτο το ειπα προς απαντηση αυτου : " So, as you can see, this is absolute PROOF that viscosity does NOT determine an oil’s wear protection capability "

που εβαλε ο @Derv_7

Η αλλαγη ρευστοτητας προς τα κατω ειναι τρελο αλα συμφωνα με το κειμενο που παρατεθηκε δεν θεωρει την ρευστοτητα αποδειξη προστασιας ενος λαδιου .

 


Όσον αφορά το άλλο που λες ότι καταστράφηκε η μηχανή πελάτη σου επειδή άλλαζε λάδια ανά 15000 και όχι ανά 7500 είναι για γέλια.

Πραγματικα , και εγω γελαγα , καλως τον του ειπα ...


Εγώ στο δικό μου βάζω 504 προδιαγραφή και αλλαγές στο χρόνο η 15000.
Σιγά μην αλλάζω κάθε τρεις και λίγο λάδι.

Εσυ μπορει να μη ν θελεις να το κρατησεις 30 χρονια χωρις να καιει ......


Επίσης τα σημερινά λάδια ουδεμία σχέση έχουν με τα παλιά.

Ναι , ειναι χειροτερα γιαυτο τα παλια αμαξια τσουλανε ακομα ενω ολα τα καινουρια μου ερχονται το ενα μετα το αλλο ....


Αν εγώ από Κρήτη πάω Έβρο δε θα αλλάξω λάδια αφού δεν με ένα 5 30 καλυπτομαι

Δικο σου ειναι οτι θελεις βαλε του.

 

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μη το κρατήσω 30 χρόνια.
10 χρόνια είχα το γκολφ με 5 30 προδιαγραφής 504 και δεν έκαιγε.
4 χρόνια τώρα το τιγκουαν με 504 πάλι δε καιει.
Σιγά μην ακούσω εσένα να βάλω χοντροτερο να μη λιπαίνεται στα στενά τοιχωματα ενώ ο κατασκευαστής λέει 504.
Εσένα που έχεις μείνει ακόμα στη δεκαετία του 80.
Χάλασε λέει το αμάξι πελάτη σου που άλλαζε λάδια ανά 15000 και δε θα χάλαγε αν άλλαζε ανα 7500.
Γελάνε τα τσιμεντα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σιγά μη το κρατήσω 30 χρόνια.
10 χρόνια είχα το γκολφ με 5 30 προδιαγραφής 504 και δεν έκαιγε.
4 χρόνια τώρα το τιγκουαν με 504 πάλι δε καιει.
Σιγά μην ακούσω εσένα να βάλω χοντροτερο να μη λιπαίνεται στα στενά τοιχωματα ενώ ο κατασκευαστής λέει 504.
Εσένα που έχεις μείνει ακόμα στη δεκαετία του 80.
Χάλασε λέει το αμάξι πελάτη σου που άλλαζε λάδια ανά 15000 και δε θα χάλαγε αν άλλαζε ανα 7500.
Γελάνε τα τσιμεντα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αν μπορεις φίλε μου γράψε την εμπειρία σου δηλ αμάξια ακριβώς και διαστήματα σέρβις και τι λάδια ακριβώς για να παραθέτουμε γεγονότα.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.

Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40.

Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά.

Τα σύγχρονα  μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση.

Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?...

και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι?

7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ)

Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους!

Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη!

(φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)

Edited by pafsi
  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

touran 1.4 tsi 140αρι dsg μοντελο 2008 140κ χλμ του βαζω παντα 5w30 castrol και μια φορα motul xclean 5w30...δεν καιει σταγονα και ως tsi μοιραζει τσάι...

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Μαστορας said:

 

Για βαλε 5w30 σε Ντατσουν του '80 , να σε δω . Το 5w30  της σημερινης εποχης ειναι πολυ καλυτερα λαδια απο εκεινης της εποχης , αρα δεν θα τα καψει και θα λιπανθει καλυτερα εεεε;

Μυαλο που εχετε λεω εγω ....

Το λαδι πρεπει να "συμφωνει" με τα κενα της μηχανης αλλιως καπουτ μηχανη . Θα ακους τα πιστονια να σφαλιαριζουν τον κυλινδρο γιατι δεν θα υπαρχει σωστη ρευστοτητα αρα και πιεση να καλυψει τα κενα . Κουνα το κεφαλι σου λιγο , το λαδι κρατα πιεση οχι απο την τρομπα αλλα απο τα κενα . Η τρομπα λαδιου απλη παροχη κανει οπως το λαστιχο που ποτιζεις . Εαν βαλεις το δαχτυλο μπροστα, εχεις πιεση αλλιως χωρις δαχτυλο δεν εχεις . Τα κενα δημιουργουν την πιεση λαδιου εσωτερικα της μηχανης . Λεπτο λαδι , μικρη πιεση . Και μην περιμενεις να καταγραφει σωστα η βαλβιδα πιεσης λαδιου στην μηχανη . Εχει συγκεκριμενη διατομη και αυτη για να σου δειξει στο οργανο πιεση . Αλλα υπαρχει ενα κακο . Τα κενα της μηχανης ανοιγουν και εκει η πιεση πεφτει , η διατομη της βαλβιδας πιεσης λαδιου ειναι παντα η ιδια και δεν καταγραφει την πτωση .Και οταν καταγραψει κατι , πιστεψε το ειναι παρα πολυ αργα ...

 

Συνεπως , παχυ λαδι κρατα την πιεση μεσα στην μηχανη και τα μεταλλα μακρια το ενα απο το αλλο . Λεπτο λαδι τα φερνει πολυ κοντα και οπως ειπα μην περιμενεις κανενα οργανο λαδιου να σου το δειξη σωστα .

Φίλε μου δεν έχεις ιδέα . Δεν έχω καμία διάθεση να συνεχίσω κάθε διάλογο μαζί σου και να γράφω σεντόνια. Είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις και εσυ οτι θέλεις. Ο λόγος που πόσταρα είναι για να προστατεύσω αυτούς που σε ακούνε και δεν έχουν κρίση. Μην βάζετε τα ίδια λάδια που έμπαιναν στα datsoun του 80 στους σύγχρονους κινητήρες σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστης δεν θέλει το κακό του κινητήρα σας !!!

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , pafsi said:

 

7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ)

 

 

22 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

touran 1.4 tsi 140αρι dsg μοντελο 2008 140κ χλμ του βαζω παντα 5w30 castrol και μια φορα motul xclean 5w30...δεν καιει σταγονα και ως tsi μοιραζει τσάι...

 

Εγώ θα σταθώ σε ένα θέμα που επιτέλους έτυχε και το ανέφεραν και κάποιοι εδώ μέσα.

 

Ότι τα TSI δεν καίνε λάδι έτσι εύκολα όπως ακούγετε,  σε διάφορα forum / club αυτοκινήτου. 

Ότι ΟΛΑ τα TSI είναι λαδιερες (έτσι τα αποκαλούν) 

 

Και γράφω και για τα 2 δικά μου VW  όπως έγραψαν οι pafsi και TMESSOLO .

 

VW polo 6R 1.2 tsi απο καινούργιο κούτα, με χρήση λαδιού Castrol edge 5W-30 από το 2010 έως και το 2014 (μετά το πούλησα) δεν μου έκαψε ΟΥΤΕ μια σταγόνα λάδι. 

 

VW passat B7 1400 tsi 122hp  του 2013 αγωρα ως μεταχειρισμένο το 2018. 

Και με 81.000 χιλιόμετρα, και με λαδια από την μέρα που το αγόρασα με 5W-40 ούτε μια φορά δεν έκαψε λάδι.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ένα θέμα για κατόχους TSI . 

 

Που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με κάψιμο λαδιού,  γιατί η μπαμπατζα και καραμέλα ότι τα tsi καίνε λάδια πάει σύννεφο... από κάποιους.

Πριν από μερικά χρόνια γνωστός έμπορος αυτοκινήτου (τον ξέρουν και η πέτρες) όταν είχα ακόμα το polo και του είπα ότι είναι tsi και δεν μου καίει σταγόνα λάδι με κοίταξε με το βλέμμα του βοδιου και με κοίταξε σαν εξωγήινος και μου λέει την εξεις ατάκα.

 

ΤΙ! έχεις tsi και ΔΕΝ ΚΑΊΕΙ ΛΑΔΙ να το πας  στην αντιπροσωπεία γιατί το μοτέρ σου έχει τότε κάποιο θέμα.....

 

Τώρα τι να του πεις αυτού του βλάκα... άκου απάντηση,  και είναι και γνωστός έμπορος αυτοκινήτου στα μεταχειρισμένα..

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, OMINUS said:

Και κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ένα θέμα για κατόχους TSI . 

 

Που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με κάψιμο λαδιού,  γιατί η μπαμπατζα και καραμέλα ότι τα tsi καίνε λάδια πάει σύννεφο... από κάποιους.

Πριν από μερικά χρόνια γνωστός έμπορος αυτοκινήτου (τον ξέρουν και η πέτρες) όταν είχα ακόμα το polo και του είπα ότι είναι tsi και δεν μου καίει σταγόνα λάδι με κοίταξε με το βλέμμα του βοδιου και με κοίταξε σαν εξωγήινος και μου λέει την εξεις ατάκα.

 

ΤΙ! έχεις tsi και ΔΕΝ ΚΑΊΕΙ ΛΑΔΙ να το πας  στην αντιπροσωπεία γιατί το μοτέρ σου έχει τότε κάποιο θέμα.....

 

Τώρα τι να του πεις αυτού του βλάκα... άκου απάντηση,  και είναι και γνωστός έμπορος αυτοκινήτου στα μεταχειρισμένα..

ενα ειναι σιγουρο φιλε μου..οτι επειδη θελουν καποιοι να καινε, δεν σημαινει οτι καινε κιολας...θα σας ελεγα να κανετε μια ηλεκτρονικη βολτα σε αλλα φορουμ...πχ της opel...εγω επαθα πλακα για το μισος που μιλανε για vw και ειδικα για τα tsi...ειλικρινα θεωρω οτι ενα φορουμ φερνει κοντα ανθρωπους που εχουν κατι κοινο...το να φανατιζεται και να ταυτιζεται καποιος ωστε να θεωρει μια κατηγορια ανθρωπους που εχουν επιλεξει αλλη μαρκα αυτοκινητο απο το δικο τους οτι ειναι πονεμενοι και ατυχοι και θυματα της vw, νομιζω οτι ειναι καθαρα σκεψη μεσαιωνικη...δεν ειμαι παλιο μελος στο κλαμπ αλλα τουλαχιστον αυτο που περιεγραψα πιο πανω δεν υπαρχει εδω και χαιρομαι...τελος περι καψιμο λαδιου θα πω οτι παιδια ολα καινε αν δεν τα αγαπας και δεν τους δινεις αυτο που χρειαζονται...οταν συντηρεις σωστα το αυτοκινητο σου τοτε και αυτο θα σε αποζημιωσει....απο κει και περα εμεις ειμαστε βαγγιτες γιατι ετσι γουσταρουμε...το επομενο αυτοκινητο μου θα ναι παλι vw ακομα και αν αυτο που χω τωρα εκαιγε λαδια...πριν 25 χρονια φοιτητης στη Λαρισα καλοκαιρι ηρθα αθηνα με σκαραβαιο  του 68....σαπακι ηταν...καναμε 7 ωρες απο Λαρισα ναι γιατι σταματαγαμε συχνα οταν αναβε αλλα αυτες οι 7 ηταν αρκετες για να αποφασισω ποια μαρκα αυτοκινητων θα επιλεξω....

Link to comment
Share on other sites

Μα τα tsi και κάθε μοτέρ τέτοιο τύπου δλδ Τούρμπο θελει να προσέχεις κάποια πράγματα δηλ θέλει κάποια ειδική μεταχείριση τρ αν οι πελάτες δεν το ξέρουν δεν φταίει το αμάξι. Βέβαια η εταιρεία πρέπει να ενημερώνει ή ίσως εμείς να ρίχνουμε καμιά ματιά στο manual...εμένα το πρώτο αυτοκίνητο ήταν golf iv σε ότι άλλο και να μπήκα μου φαίνεται ότι έχω ανοιχτό παράθυρο πέρα των γερμανικών.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω μιλησα για συγκεκριμενο μοντελο VW. To polο 6r gti που ολοι ξέρουμε οτι είχαν θεματα με απώλειες λαδιου. 

Δε μιλησα ουτε για golf ουτε για touran. 

Ειχα και golf tsi και εκαιγε 1 λιτρο ανα αλλαγη. Ομοιως και golf 4 1.6 ομοιως και opel corsa. 

Τωρα να μου ετυχε δε ξερω..... 

Αλλα με το polo μετα την αλλαγη κινητηρα που εγινε απο την αντιπροσωπεια ειχα σταθερα 1 λιτρο καθε 10.000 χλμ. 

Αλλα παρατηρησα ομως οτι μεχρι τις 7000χλμ δε καιει σχεδον τιποτα. Απο κει και περα καιει αρκετο λαδι ομως μεχρι τα 15000χλμ που τα αλλαζα. 

 

Πολυ δικος μου μηχανικος μου ειπε να μην τα αφηνω τα λαδια 15000χλμ χωρις αλλαγη.(τα 5 30)και αν ειναι υποτιθεται για πολλα παραπανω χλμ λαδια. 

Καλο ειναι μου ειπε τα 5-30 αλλαγη το πολυ στις 10.000χλμ

Και τα 10-40 το πολυ στις 7000χλμ.

 

Η vw πλεον λεει σερβις longlife καθε 2 χρονια. 

Θελω να μαθω πως ξαφνικα απο κει που η αντιπροσωπεια μας εβαζε 5.30 και αλλαζαμε καθε χρονο, ξαφνικα τα 5.30 εγιναν λαδια διετιας. 

Τι αλλαξε? Το λαδι? 

Μυστήρια πραματα 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , pipis13 said:

Η vw πλεον λεει σερβις longlife καθε 2 χρονια. 

Θελω να μαθω πως ξαφνικα απο κει που η αντιπροσωπεια μας εβαζε 5.30 και αλλαζαμε καθε χρονο, ξαφνικα τα 5.30 εγιναν λαδια διετιας. 

Τι αλλαξε? Το λαδι? 

Μυστήρια πραματα 

 

Αυτή την απορία την έχω και εγώ και συμφωνώ μαζί σου.

 

Πράγματι είναι απορίας άξιο το τι έγινε με το 5w30?

 

Και εγώ όταν είχα το polo6r ήταν με αλλαγή 5w 30 κάθε χρόνο

 

Και μετά έγινε κάθε 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως βαζω 5w30 και αλλαγη ανα 10κ χλμ...δεν παει να λεει η vw οτι θελει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για βαλε 5w30 σε Ντατσουν του '80 , να σε δω . Το 5w30  της σημερινης εποχης ειναι πολυ καλυτερα λαδια απο εκεινης της εποχης , αρα δεν θα τα καψει και θα λιπανθει καλυτερα εεεε;
Μυαλο που εχετε λεω εγω ....
Το λαδι πρεπει να "συμφωνει" με τα κενα της μηχανης αλλιως καπουτ μηχανη . Θα ακους τα πιστονια να σφαλιαριζουν τον κυλινδρο γιατι δεν θα υπαρχει σωστη ρευστοτητα αρα και πιεση να καλυψει τα κενα . Κουνα το κεφαλι σου λιγο , το λαδι κρατα πιεση οχι απο την τρομπα αλλα απο τα κενα . Η τρομπα λαδιου απλη παροχη κανει οπως το λαστιχο που ποτιζεις . Εαν βαλεις το δαχτυλο μπροστα, εχεις πιεση αλλιως χωρις δαχτυλο δεν εχεις . Τα κενα δημιουργουν την πιεση λαδιου εσωτερικα της μηχανης . Λεπτο λαδι , μικρη πιεση . Και μην περιμενεις να καταγραφει σωστα η βαλβιδα πιεσης λαδιου στην μηχανη . Εχει συγκεκριμενη διατομη και αυτη για να σου δειξει στο οργανο πιεση . Αλλα υπαρχει ενα κακο . Τα κενα της μηχανης ανοιγουν και εκει η πιεση πεφτει , η διατομη της βαλβιδας πιεσης λαδιου ειναι παντα η ιδια και δεν καταγραφει την πτωση .Και οταν καταγραψει κατι , πιστεψε το ειναι παρα πολυ αργα ...
 
Συνεπως , παχυ λαδι κρατα την πιεση μεσα στην μηχανη και τα μεταλλα μακρια το ενα απο το αλλο . Λεπτο λαδι τα φερνει πολυ κοντα και οπως ειπα μην περιμενεις κανενα οργανο λαδιου να σου το δειξη σωστα .

Ηρεμα..
Να λείπουν οι εκφράσεις και οι χαρακτηρισμοι, την επόμενη φορά που θα επανέλθω θα έχει ποινές.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια ισχύουν για όλους φυσικά συνεχίστε χωρίς χαρακτηρισμους και ειρωνείες.

Καθένας έχει τη γνώμη του, δεν χρειάζεται να την επιβάλλει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικό είναι να ακολουθούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Για τους caxa/ caxc πχ το βιβλίο αναφέρει για προδιαγραφές δηλ. Vw502 η vw 504, δεν αναφέρει ιξώδες. Συνεπώς ότι καλύπτει τις ως άνω προδιαγραφές είναι κατάλληλο για το αυτοκίνητο. Στο πασσατ με 150000χλμ το οποίο δεν καίει μέχρι στιγμής λαδια έχω 5w30, στο  superb με 215000 άρχισε να καίει λαδια από τα 180000 περίπου. Στο τελευταίο σέρβις έβαλα liqui moly 4100 5w40 vw 502, θα δείξει αν θα τα κάψει και αυτά. Πριν έβαζα castrol Edge 5w30 vw 504. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν και 5w30 που δεν ακολουθουν την 504 αλλά την 502.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , tpap said:

Το σημαντικό είναι να ακολουθούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Για τους caxa/ caxc πχ το βιβλίο αναφέρει για προδιαγραφές δηλ. Vw502 η vw 504, δεν αναφέρει ιξώδες. Συνεπώς ότι καλύπτει τις ως άνω προδιαγραφές είναι κατάλληλο για το αυτοκίνητο. Στο πασσατ με 150000χλμ το οποίο δεν καίει μέχρι στιγμής λαδια έχω 5w30, στο  superb με 215000 άρχισε να καίει λαδια από τα 180000 περίπου. Στο τελευταίο σέρβις έβαλα liqui moly 4100 5w40 vw 502, θα δείξει αν θα τα κάψει και αυτά. Πριν έβαζα castrol Edge 5w30 vw 504. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν και 5w30 που δεν ακολουθουν την 504 αλλά την 502.

Πολύ σωστά παρατήρησες ότι η vw ούτε αναφέρει ούτε προτείνει ιξώδη.

Το ότι κάποιοι δηλώνουν ότι ”στο δικό μου αυτοκίνητο η vw προτείνει πχ 5w-30 “ δεν το καταλαβαίνω.

Ας μας πουν που το γράφει αυτό ;

Εγώ αυτό που βλέπω στο βιβλίο του κατασκευαστή είναι ότι για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και σταθερά διαστήματα σέρβις η οδηγία είναι vw 502 και.... τίποτα άλλο.  :tongue:

Σημειωτέον ότι η vw502 υπάρχει σε μεγαλη γκάμα από ιξώδη , ακόμα και σε 5w-30, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε.

Μόνον για κινητήρες με φίλτρο σωματιδίων προτείνει vw 504 & vw508

Από καθαρά μηχανολογικής άποψης αυτό δεν στέκει.

Δεν είναι λογικό να αλλάζουν οι ανοχές του κινητήρα μόνον με την ύπαρξη (ή μη) φίλτρου σωματιδίων.

Δεν κτυπάει αλαρμ μέσα στο μυαλό σας ότι κάτι άλλο συμβαίνει ;

 

 

554048439_VW_POLO_OILspec_1.jpg.1323c73416aad14b2252f2134511e235.jpg

Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , pipis13 said:

Παιδια αυτο λεω, 

Το 502 εχει μεχρι και 15 - 50 και 10-40 που εβαλα εγω

 

Έτσι ακριβώς. Εφόσον καλύπτει τις προδιαγραφές και επιπλέον θεωρείται αποδεκτό από τον κατασκευαστή βλέπε λίστες αποδοχής, τότε μπορεί να μπει άφοβα στον κινητηρα. Υπάρχουν και λαδια που ικανοποιούν την προδιαγραφή του κατασκευαστή του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις εταιρείες λιπαντικών αλλά δεν έχουν την έγκριση του. Συνεπώς, η επιλογή του λιπαντικό θα πρέπει να είναι συνάρτηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή, της χρήσης του αυτοκινήτου και των περιβαλλοντικων συνθηκών που επικρατούν. Στις ΗΠΑ και στον Καναδά σε VAG κινητήρες TSI προηγούμενων γενιών τουλάχιστον ούτε που θέλουν να κουσουν για προδιαγραφή w504 και 5w30. Οι περισσότεροι βάζουν vw 502 και ιξωδη 5w40 (λιγότεροι) και 0w40 (οι περισσοτεροι). 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Ο κατασκευαστης ειναι εμπορας που θελει να πουλαει , εαν δεν πουλαει δεν εχει κερδος .

 Οτι λοιπον σου προτεινει ο εμπορας , ειναι για δικο του οφελος .

 Οσοι στηριζουν λογια η πραξεις εμπορα , στηριζουν τον ιδιο τον εμπορα .

 Επειδη δεν μπορει ο εμπορας να εξαναγκασει , προτεινει .

 Οταν καις λαδι , βαζεις παχυτερο παντα .

 

Αληθεια βρε @tpap εχεις κανει εγγραφη απο το 2005 , 9 φλεβαρη , εχεις συνολο 11 ποστ σε 15 χρονια , και τα 2 τελευταια σου ειναι εδω σημερα ;

Τινος διπλο προφιλ εισαι ;

Αληθεια , ειστε απιστευτοι στην παραπληροφορηση , μονο και μονο επειδη καποιοι δουλευουν σε αντιπροσωπειες εδω μεσα και χανουν λεφτα με αυτα που λεω.

Σας πηραμε μυρωδια βρε !

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , Μαστορας said:

 Ο κατασκευαστης ειναι εμπορας που θελει να πουλαει , εαν δεν πουλαει δεν εχει κερδος .

 Οτι λοιπον σου προτεινει ο εμπορας , ειναι για δικο του οφελος .

 Οσοι στηριζουν λογια η πραξεις εμπορα , στηριζουν τον ιδιο τον εμπορα .

 Επειδη δεν μπορει ο εμπορας να εξαναγκασει , προτεινει .

 Οταν καις λαδι , βαζεις παχυτερο παντα .

 

Αληθεια βρε @tpap εχεις κανει εγγραφη απο το 2005 , 9 φλεβαρη , εχεις συνολο 11 ποστ σε 15 χρονια , και τα 2 τελευταια σου ειναι εδω σημερα ;

Τινος διπλο προφιλ εισαι ;

Αληθεια , ειστε απιστευτοι στην παραπληροφορηση , μονο και μονο επειδη καποιοι δουλευουν σε αντιπροσωπειες εδω μεσα και χανουν λεφτα με αυτα που λεω.

Σας πηραμε μυρωδια βρε !

 

 

Μάλλον πρέπει να πας να δουλέψεις στην ΕΥΠ. Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις πότε θα γράψω και πότε όχι; Καμια σχέση δεν έχω με το χώρο του αυτοκινήτου, τουλάχιστον όχι με αντιπροσωπείες και άλλα ευτράπελα που ισχυρίζεσαι. Είναι ντροπή σου να συμπεριφερεσαι με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος δε συνάδει με την ηλικία σου. Αν δεν μπορείς να συμαζεψεις το εαυτό σου και να εκφράζεσαι με ωραίο τρόπο καλύτερα να μη γράφεις. Ασχολήσου με το συνεργείο σου και άσε τους άλλους. Α και κάτι ακόμα το επάγγελμα μου είναι περιβαλλοντολογος, οπότε άσε να ξέρω πολύ περισσότερα από εσένα για ποιότητες λιπαντικών, περιβαλλοντικες επιπτώσεις, πρόσθετα, καθώς και για το πως λειτουργούν εις βάρος του περιβάλλοντος κάποιοι από το συναφι σου. 

Link to comment
Share on other sites

εμενα στο βιβλιο δεν κανει διαχωρισμο σε κινητηρα με φιλτρο σωματιδιων και μη...τα διαζωριζει ως προς τα διαστηματα σερβις..longlife και μη...για το δικο μου η προδιαγραφη ειναι η vw 504 σε longlife και η vw 502 και 504 σε μη longlife

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, tpap said:

Μάλλον πρέπει να πας να δουλέψεις στην ΕΥΠ. Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις πότε θα γράψω και πότε όχι; Καμια σχέση δεν έχω με το χώρο του αυτοκινήτου, τουλάχιστον όχι με αντιπροσωπείες και άλλα ευτράπελα που ισχυρίζεσαι. Είναι ντροπή σου να συμπεριφερεσαι με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος δε συνάδει με την ηλικία σου. Αν δεν μπορείς να συμαζεψεις το εαυτό σου και να εκφράζεσαι με ωραίο τρόπο καλύτερα να μη γράφεις. Ασχολήσου με το συνεργείο σου και άσε τους άλλους. Α και κάτι ακόμα το επάγγελμα μου είναι περιβαλλοντολογος, οπότε άσε να ξέρω πολύ περισσότερα από εσένα για ποιότητες λιπαντικών, περιβαλλοντικες επιπτώσεις, πρόσθετα, καθώς και για το πως λειτουργούν εις βάρος του περιβάλλοντος κάποιοι από το συναφι σου. 

Που με ειδες να ισχυριζομαι οτι εχεις σχεση με αντιπροσωπειες ;

Ψευτη ε ψευτη .

Το περιβαλλον δεν μου πληρωνει το νοικι, τις δοσεις ,τα καυσιμα , τα κοινοχρηστα , και ολα οσα θελω για να ζησω .

Αλλα εαν εισαι εσυ περιβαντολλογος , πας με ποδηλατο στην δουλεια σου ; Οχι , αρα μολυνεις . Θερμανση εχεις καλοριφερ ; Αρα μολυνεις .

Αντε μην αρχισω ...

Παπακια χωρις καταλυτη , πλοια χωρις καταλυτη , εργολαβικα μηχανηματα χωρις καταλυτη , εγω , εδω σου εφταιξα .... Αειντε ....

Να διαβαζεις καλυτερα τι γραφω ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.